10 vuotaias poika naisten saunassa

hassu

Onko näin normaalia että naisten pukuhuone/sauna/suihkutiloissa vaeltelee 10 vuotiaita poikia? Onko teistä naiset tälläinen ihan normaalia?

Kyseessä on kotkan uhmahalli.

Onko tähän säädetty joku ikäraja vai saanko minäkin lähtä äitini kanssa saunomaan?

93

33895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melle12

      tuon ikäisten kuuluisi osata toimia jo itse omalla puolellaan. eikä tuoda naisten puolelle.

      • joo

        No onko tässä tapauksessa oikeus valittaa jollekin viranomaiselle vai pitääkö niitä uimahallin pitäjiä kiusata että asialle tehdään jotain? Niille on sanottu jo montaa kertaa mutta tulosta ei ole näkynnyt.

        Ja kenelle asiasta voi valittaa? (silleee etä joki kuuntelisi oikeasti)


      • poika
        joo kirjoitti:

        No onko tässä tapauksessa oikeus valittaa jollekin viranomaiselle vai pitääkö niitä uimahallin pitäjiä kiusata että asialle tehdään jotain? Niille on sanottu jo montaa kertaa mutta tulosta ei ole näkynnyt.

        Ja kenelle asiasta voi valittaa? (silleee etä joki kuuntelisi oikeasti)

        Mistä sinä valittaisit? Aiheuttavatko ne pojat jotain häiriötä? Jos eivät, niin miksi valittaisit?


      • alastomia höyrysauna täynnä
        poika kirjoitti:

        Mistä sinä valittaisit? Aiheuttavatko ne pojat jotain häiriötä? Jos eivät, niin miksi valittaisit?

        Katinkullassa on höyrysaunoja, joihin menijät vaeltelevat alastomina saunojen ulkopuolella - höyryä on vain saunoissa, ei ulkopuolella. Siinä miehet, naiset, pojat, tytöt ilkosillaan joutuvat esittelemään varusteitaan. 'Häiriöitä' ei synny - hienoa olla alasti huippuhienossa paikassa.


      • Baskeriville

        Olen kyllä nähnyt miesten saunassakin tyttöjä isiensä kanssa, joiden arvioisin olevan kymmenen vuoden paikkeilla.

        Ja siksi toisekseen, olen nähnyt myös yli 4-kymppisiä naisia, jotka ovat uimahallin työntekijöitä, letkuineen ja luuttuineen siivoilemassa miesten saunassa silloin kun asiakkaat ovat vielä peseytymässä ja uimahalli kaikinpuolin muutenkin on auki.


      • näissä asioissa
        Baskeriville kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt miesten saunassakin tyttöjä isiensä kanssa, joiden arvioisin olevan kymmenen vuoden paikkeilla.

        Ja siksi toisekseen, olen nähnyt myös yli 4-kymppisiä naisia, jotka ovat uimahallin työntekijöitä, letkuineen ja luuttuineen siivoilemassa miesten saunassa silloin kun asiakkaat ovat vielä peseytymässä ja uimahalli kaikinpuolin muutenkin on auki.

        En ole ikinä käynyt Raision Ulpukassa niin etteikö siellä olisi joku letkuttamassa lattioita ja yhden ainoan kerran olen nähnyt miespuolisen henkilön letkuttamassa miesten pesutiloja.

        Ei miehet ole moksiskaan vaikka joku nainen siivoilee pesutiloja, jotku menee jopa juttelemaan :)

        Mutta auta armias jos joku mihenköriläs (tai edes 10v) poika käyttää nenäänsä naisten pesutiloista, siitä nousee heti älömölö.


    • hiihaa

      10-vuotiaat on lapsia. Elkää nyt lapsia säikkykö, antaa heidän kuljeksia äitinsä kanssa.

      Jo on suomalaisetkin vauhkoiksi menneet??

      • joopajoo

        olen itsekin jonkun lapsi, saanko mennä naisten pukuhuoneeseen? ;D


      • hiihaa
        joopajoo kirjoitti:

        olen itsekin jonkun lapsi, saanko mennä naisten pukuhuoneeseen? ;D

        (Et sinä ole kenenkään lapsi, sinulle on valehdeltu.)

        Pikkupojat saavat rauhassa kulkea äitinsä kanssa yleiseeeä saunassa ja pikkutytöt isänsä kanssa niin kauan kun ovat pikkutyttöjä ja pikkupoikia. Jos joku saa seksuaaliväristyksiä pikkulapsesta tai häpeää omaa alastomuuttaan lapsen edessä niin ongelma on hänessä eikä lapsessa. Suomalainen kulttuuri on onneksi tässä suhteessa vielä jotakuinkin tervettä.

        Sitten kun pikkkupoika tai pikkutyttö on kasvanut niin suureksi että asia alkaa hänen puoleltaan aiheuttamaan hämmennystä niin heitä ei taatusti saa enää mitenkään vietyä "väärälle" osastolle.


      • tessa
        hiihaa kirjoitti:

        (Et sinä ole kenenkään lapsi, sinulle on valehdeltu.)

        Pikkupojat saavat rauhassa kulkea äitinsä kanssa yleiseeeä saunassa ja pikkutytöt isänsä kanssa niin kauan kun ovat pikkutyttöjä ja pikkupoikia. Jos joku saa seksuaaliväristyksiä pikkulapsesta tai häpeää omaa alastomuuttaan lapsen edessä niin ongelma on hänessä eikä lapsessa. Suomalainen kulttuuri on onneksi tässä suhteessa vielä jotakuinkin tervettä.

        Sitten kun pikkkupoika tai pikkutyttö on kasvanut niin suureksi että asia alkaa hänen puoleltaan aiheuttamaan hämmennystä niin heitä ei taatusti saa enää mitenkään vietyä "väärälle" osastolle.

        Minun mielestäni pikkutyttö tai pikkupoika ei ole enää 10 vuotias. Joillakin jo alkaa häpykarvat kasvamaan tuossa iässä.


      • hiihaa
        tessa kirjoitti:

        Minun mielestäni pikkutyttö tai pikkupoika ei ole enää 10 vuotias. Joillakin jo alkaa häpykarvat kasvamaan tuossa iässä.

        Karvoja kasvaa päässä jo syntymästä ja häpykarvoja milloin missäkin iässä .. ja mitä hittoa se merkitsee muka??

        Älkää nyt viitsikö ryhtyä noin jenkkihysteerikkosekopäiksi.

        Terve suhtautuminen alastomuuteen. Terve suhtautuminen lapsiin. >>> terve

        Sairas suhtautuminen alastomuuteen. Sairas tapa hahmottaa lapsen seksuaalisuutta >>> sairas

        pyrkikää terveyteen.

        Niinkuin sanoin, siinä vaiheessa kun lapsella alkaa hormonaalit olemaan vähänkin vaikuttavampia, niin heitä ei enää saa äidin kanssa "väärälle puolelle" saunaan umahallissa; ei edes telaketjutraktorilla kiskoen.


      • tervejärki

        Paljon parempi että pojat ja tytöt on isän tai äidin kanssa kuin yksin yleisessä saunassa. Ei kai suomalainen nainen (tai mies) ole niin valonarka ettei siedä olla alasti lasten nähden!


      • Niinpä!
        hiihaa kirjoitti:

        (Et sinä ole kenenkään lapsi, sinulle on valehdeltu.)

        Pikkupojat saavat rauhassa kulkea äitinsä kanssa yleiseeeä saunassa ja pikkutytöt isänsä kanssa niin kauan kun ovat pikkutyttöjä ja pikkupoikia. Jos joku saa seksuaaliväristyksiä pikkulapsesta tai häpeää omaa alastomuuttaan lapsen edessä niin ongelma on hänessä eikä lapsessa. Suomalainen kulttuuri on onneksi tässä suhteessa vielä jotakuinkin tervettä.

        Sitten kun pikkkupoika tai pikkutyttö on kasvanut niin suureksi että asia alkaa hänen puoleltaan aiheuttamaan hämmennystä niin heitä ei taatusti saa enää mitenkään vietyä "väärälle" osastolle.

        Siinä vaiheessa kun tyttö ei enää kehtaa saunoa isän kanssa, tai poika äidin, on liian vanha... Itsekin menin joskus hämilleni kun saunassa oli kouluikäisiä poikia äitiensä kanssa (oma veljeni kun lakkasi saunomasta minun ja äitini kanssa, kun oli 9v.), mutta äkkiä siihen tottui Toisaalta, hyvä jos kehtaavat vielä käydä, ja onhan se hyvä että näkevät alastomia naisia saunassa, eikä miesten lehdissä.

        Joissain kylpylöissä on höyrysaunoja, joissa on miehiä, naisia, tyttöjä ja poikia, ja kun miesten tai naisten puolen oven avaa, saunassa ei höyry peitä vaan kaikki näkevät toisensa alasti. En ole koskaan nähnyt että kukaan olisi kiihottunut (tai häiriintynyt) tällaisesta...

        P.S. Saako homoseksuaalit saunoa yleisissä saunoissa?


      • järki käteen
        tessa kirjoitti:

        Minun mielestäni pikkutyttö tai pikkupoika ei ole enää 10 vuotias. Joillakin jo alkaa häpykarvat kasvamaan tuossa iässä.

        Jos peli alkaa olla ajokunnossa niin sit vois alkaa paheksua, mutta ei muuten.


      • ei ahasmielinen
        tessa kirjoitti:

        Minun mielestäni pikkutyttö tai pikkupoika ei ole enää 10 vuotias. Joillakin jo alkaa häpykarvat kasvamaan tuossa iässä.

        Samaa nahkaa se on nenänpäässä kun nänninäässäkin. ja häpyhuulissakin, ei se kahtomalla kulu


      • Teräs_Pallit
        tessa kirjoitti:

        Minun mielestäni pikkutyttö tai pikkupoika ei ole enää 10 vuotias. Joillakin jo alkaa häpykarvat kasvamaan tuossa iässä.

        Kyllä jopa ton ikäisenä ne karvat kasvaa siis ootko tosissasi ett jo 10v pojalla karvat jo kasvaa pippelin ympärillä!?!?!? Ei hätää on totta :D olin 10v menin vessaan koulussa ja pippelillä oli kaks karvaa luulin ne oli löysästi siellä otin siitä kii ja meinasin vaan ottaa pois sen sitt vaan auts hei täähän on kilikarvaa


    • hyvänen

      aika sentään. 10 vuotias on vielä täysin lapsi. Tuskinpa poika sinua sinne tuli katselemaan...

    • Ilman siipii

      Uhmahallissa uhmataan sääntöjä.

    • Jpa

      ...ei ole. Tavallisessa uimahallissa/kylpylässä missä naisten ja miesten tilat on erikseen voi vielä alle kouluikäiset olla sukupuolesta riippumatta toisen vanhemman seurassa mutta ei enää esipuberteetti-iässsä oleva 10 vuotias normaali nuori tyttö tai poika. Ymmärrän hyvin niitä jotka ovat "häveliäämpiä" kaikki eivät välttämättä halua olla alasti tuntemattomien vastakkaisten sukupuolten nähden ja sitä varten juuri on naisten ja miesten osastot erikseen.

    • Reino

      Äitini halusi ottaa minut 10-vuotiaana saunaan, mutta protestoin ja sain ruveta käymään kavereitteni kanssa miesten puolella. Olin häpeissäni ja kiusaantunut, kun sain naisten puolella usein erektion nuoria naisia katsellessani.

      • Teräs_Pallit

        Voi voi erektion naisten puolella oliko siellä sun ikäisiä tyttöjä jos oli niin varmasti kiusallista nolointa IKINÄ mitä voi tapahtua on erektio uimahallissa


    • quest...

      Mitä te naiset oikein veuhtootte eihän teillä oo ees mitään hävettävää entäs me miehet joilla on pienet kikkelit?

    • vedenneidot

      Ikävää se on, jos naisten puolella on 10-vuotias poika.
      Minua se ei häiritse, mutta kolmea mukana olevaa tytärtäni kylläkin. He ovat iältään 9, 10 ja 12.
      He eivät tykkää 10-vuotiaasta pojasta nakuna naistenpuolella ja tuskin poikakaan nauttii olostaan.

      • Papparainen

        Onko alastomuuden häpeäminen luontaista vai opittua? Ettet vain sinäkin olisi opettanut tyttäresi häpeämään oman ikäistään poikaa? Entä jos poika olisi omasi, vaikuttaisiko se tyttäriesi suhtautumiseen? Ennen aikaanhan perheet kävivät yhdessä saunassa aikuisikään asti.


      • en ole paljastelija
        Papparainen kirjoitti:

        Onko alastomuuden häpeäminen luontaista vai opittua? Ettet vain sinäkin olisi opettanut tyttäresi häpeämään oman ikäistään poikaa? Entä jos poika olisi omasi, vaikuttaisiko se tyttäriesi suhtautumiseen? Ennen aikaanhan perheet kävivät yhdessä saunassa aikuisikään asti.

        Niin aivan! ENNEN PERHEET kävivät yhdessä saunassa aikuisikään asti! Nykyään perheet ei käy, eikä varamsti saunoteta samanikäsiä vieriata tyttöjä ja poikia yhtäaikaa!


      • joopajooq
        Papparainen kirjoitti:

        Onko alastomuuden häpeäminen luontaista vai opittua? Ettet vain sinäkin olisi opettanut tyttäresi häpeämään oman ikäistään poikaa? Entä jos poika olisi omasi, vaikuttaisiko se tyttäriesi suhtautumiseen? Ennen aikaanhan perheet kävivät yhdessä saunassa aikuisikään asti.

        Eikös samalla laiteta kaikki koulujen liikuntaryhmät yhteen, tytöt ja pojat samaan suihkuun ja saunaan. Päästäisitkö oman nuoren tyttäresi sekasaunaan?


      • poikien kanssa
        joopajooq kirjoitti:

        Eikös samalla laiteta kaikki koulujen liikuntaryhmät yhteen, tytöt ja pojat samaan suihkuun ja saunaan. Päästäisitkö oman nuoren tyttäresi sekasaunaan?

        Kyllä minä tyttäreni 10-vuotiaiden pikku poikien kanssa sekasaunaan / -suihkuun päästäisin. Miksi en päästäisi? Mitä ihmettä siinä nyt olisi? 10 vuotiaat eivät vielä seksuaalisessa mielessä asioita ymmärrä... eikä pitäisikäään vielä siinä iässä niistä ymmärtää...

        Eri asia kun aletaan puhumaan isommista lapsista, sieltä 13 vuotiaista ylöspäin kun alkaa vastakkainen sukupuoli "siinä mielessä" kiinnostamaan.


      • MOTOTOTOTOO
        Papparainen kirjoitti:

        Onko alastomuuden häpeäminen luontaista vai opittua? Ettet vain sinäkin olisi opettanut tyttäresi häpeämään oman ikäistään poikaa? Entä jos poika olisi omasi, vaikuttaisiko se tyttäriesi suhtautumiseen? Ennen aikaanhan perheet kävivät yhdessä saunassa aikuisikään asti.

        NO VOI HERRANEN AIKA !! Toihan olis sama jos sulta kysyttäis et onks uslle ok , jos sun ikäset miehetr vittu tuijjottelee sua siellä! Huorat voi mennä jonnekki muualle ku yleisiin saunoihin.


      • semisec
        poikien kanssa kirjoitti:

        Kyllä minä tyttäreni 10-vuotiaiden pikku poikien kanssa sekasaunaan / -suihkuun päästäisin. Miksi en päästäisi? Mitä ihmettä siinä nyt olisi? 10 vuotiaat eivät vielä seksuaalisessa mielessä asioita ymmärrä... eikä pitäisikäään vielä siinä iässä niistä ymmärtää...

        Eri asia kun aletaan puhumaan isommista lapsista, sieltä 13 vuotiaista ylöspäin kun alkaa vastakkainen sukupuoli "siinä mielessä" kiinnostamaan.

        Voin ihan opettajana valaista, etta 10-vuotiaat lapset tana paivana tietavat enemman seksista kuin me nelikymppiset 17-vuotiaina. Uskon, etta myoskaan sinun lapsesi eivat ole sailyneet pumpulisessa umpiossa turmeltumattomana ymparoivan maailman vaikutuksilta...


    • kuluttaja (sukan)

      Ottaen huomioon palstan otsikon, niin voit pyytää hallin ylläpitäjältä lipun hinnan paalautusta tai ainakin alennusta 25%. Voit myös vaatia että pojat olisivat 18v jatkossa.

    • KAT

      Jos itse muistelen aikaa, kun olin 10-vuotias, en haluaisi mennä saman ikäisten poikien kanssa saunaan tai suihkuun! Eihän se meitä vanhempia häiritse, mutta onhan 10-vuotiailla lapsillakin tunteet. Mutta toisaalta, voiko 10-vuotiasta vielä laittaa yksin miesten saunaan? Tai sitten naisten?

    • kahen 11v tytön isä

      me ollaa käyty saunassa ja eikä kukaan siit oo ottanu hernettä nenään vaik tytöt on ollu mukana.kait tää suomalainen saunakulttuuri koht kuolee se on sääli

    • tyhmiä kun olemme

      Itse olen valittanut 2 kertaa jospa menisi jakeluun. Viimeisen kerran kyllä sanoin niin tylyllä tekstillä että vois mennäkin. Ei se mua haittaa mutta jos poikia raahaa aina naisten saunaan niin perkele homojahan niistä tulee kun ei naiset ala enää kiinostaa. Tai ei varmaa niitten naistten / nuorten naisten / murrosikäisten mielestä ole kivaa kun ehkä jopa luokkatoveri seisoo vieressä ja kyylää pillua siinä??? :D sitten kun rupee seisomaan?

    • !!!???

      Pieniä poikia? Mitä ne siellä ketään haitaa? Nehän on vielä pieniä lapsia! Itselläni on 10-vuotias poika ja jos menen uimahalliin siten, ettei ole isi mukana niin aivan varmasti poika tulee vielä minun kanssa naisten puolelle eikä missään nimessä yksin miesten puolelle.

      • ödöäsdhk

        no kuule hyi saatana! Minua ainakin haittaa ja kunnolla!

        Ihan yhtä sairasta ja typerää että 10 vuotias tyttö menee isänsä kanssa miesten puolelle saunomaan.

        10 vuotiaan pitää jo osata sen verran yksin toimia siellä omalla puolellaan.
        Kyllä mä hemmetti soikoon valittasin ja kunnolla!
        Saunokaa perheen kesken miten saunotte, mutta yleiset saunat on ihan eri juttu.

        10 vuotias EI OLE ENÄÄ MIKÄÄN PIKKUPOIKA! Pitäsköhän sun pikkuhiljaa päästää irti siitä rintaruokinnasta?


      • mielesi kanssa
        ödöäsdhk kirjoitti:

        no kuule hyi saatana! Minua ainakin haittaa ja kunnolla!

        Ihan yhtä sairasta ja typerää että 10 vuotias tyttö menee isänsä kanssa miesten puolelle saunomaan.

        10 vuotiaan pitää jo osata sen verran yksin toimia siellä omalla puolellaan.
        Kyllä mä hemmetti soikoon valittasin ja kunnolla!
        Saunokaa perheen kesken miten saunotte, mutta yleiset saunat on ihan eri juttu.

        10 vuotias EI OLE ENÄÄ MIKÄÄN PIKKUPOIKA! Pitäsköhän sun pikkuhiljaa päästää irti siitä rintaruokinnasta?

        Mone 10 vuotiaat pojat on vielä niin vauvoja että eivät todellakaan pärjää yksin pukuhuoneessa.

        Ei tuosta tee sairasta muu kuin sinun mielikuvituksesi.

        Oma 10 vuotias tyttäreni kyllä pärjää jo yksin naistenpuolella, kun on käynyt uimahallissa usein, en kyllä pitäisi kovin pahana vaikka veisin miestenkin puolelle, pieni lapsihan se vielä on.


      • alle 12 yksin
        mielesi kanssa kirjoitti:

        Mone 10 vuotiaat pojat on vielä niin vauvoja että eivät todellakaan pärjää yksin pukuhuoneessa.

        Ei tuosta tee sairasta muu kuin sinun mielikuvituksesi.

        Oma 10 vuotias tyttäreni kyllä pärjää jo yksin naistenpuolella, kun on käynyt uimahallissa usein, en kyllä pitäisi kovin pahana vaikka veisin miestenkin puolelle, pieni lapsihan se vielä on.

        Monissa maissa tekisi rikoksen jos pistäisi alle 12 vuotiaan yksin julkisen uimahallin pukutiloihin.


      • SAIRAS!!!
        ödöäsdhk kirjoitti:

        no kuule hyi saatana! Minua ainakin haittaa ja kunnolla!

        Ihan yhtä sairasta ja typerää että 10 vuotias tyttö menee isänsä kanssa miesten puolelle saunomaan.

        10 vuotiaan pitää jo osata sen verran yksin toimia siellä omalla puolellaan.
        Kyllä mä hemmetti soikoon valittasin ja kunnolla!
        Saunokaa perheen kesken miten saunotte, mutta yleiset saunat on ihan eri juttu.

        10 vuotias EI OLE ENÄÄ MIKÄÄN PIKKUPOIKA! Pitäsköhän sun pikkuhiljaa päästää irti siitä rintaruokinnasta?

        Sä olet todellakin sairas jos väität, ettei 10 vuotias ole enää pikkupoika! Sun vastauksesta voi päätellä, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä olet myös sitä mieltä, että on yhteiskunnan ahdasmielisyyttä kun "suhteita" 10 vuotiaisiin ei sallita.

        Ja sitäpaitsi jos jokin vahinko tapahtuisi, kun olet laittanut 10-vuotiaan yksin yleiselle saunaosastolle, niin kyllä joka instanssi katsoo sinun laiminlyöneen huolehtimisvastuusi lapsesta! Esim. vastuuvakuutus ei korvaa, jos olet jättänyt alle 12 vuotiaan ilman valvontaa ja hänen toimistaan aiheutuu jokin vahinko.

        10-vuotias: lapsi mikä lapsi ja siitä et pääse yli etkä ympäri! Hanki itsellesi apua!


      • 4 lapsen äiti
        SAIRAS!!! kirjoitti:

        Sä olet todellakin sairas jos väität, ettei 10 vuotias ole enää pikkupoika! Sun vastauksesta voi päätellä, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä olet myös sitä mieltä, että on yhteiskunnan ahdasmielisyyttä kun "suhteita" 10 vuotiaisiin ei sallita.

        Ja sitäpaitsi jos jokin vahinko tapahtuisi, kun olet laittanut 10-vuotiaan yksin yleiselle saunaosastolle, niin kyllä joka instanssi katsoo sinun laiminlyöneen huolehtimisvastuusi lapsesta! Esim. vastuuvakuutus ei korvaa, jos olet jättänyt alle 12 vuotiaan ilman valvontaa ja hänen toimistaan aiheutuu jokin vahinko.

        10-vuotias: lapsi mikä lapsi ja siitä et pääse yli etkä ympäri! Hanki itsellesi apua!

        En veisi kymmenvuotiaita lapsia vastakkaisen sukupuolen osastolle saunaan. Itselläni alkoi kuukautiset 10-vuotiaana ja tuolloin sain myös ensimmäiset rintaliivini. Ja silloin elettiin 70-lukua. Olisi ollut aivan hirveää, jos minut olisi pakotettu miesten puolelle pällisteltäväksi.

        En todellakaan haluaisi ottaa riskiä, että joku pedofiili saisi rauhassa tutkailla omia lapsiani. Näitä sairaita kun valitettavasti on joka paikassa ja eritoten uimahalleissa ja saunoissa.


      • ulos?
        4 lapsen äiti kirjoitti:

        En veisi kymmenvuotiaita lapsia vastakkaisen sukupuolen osastolle saunaan. Itselläni alkoi kuukautiset 10-vuotiaana ja tuolloin sain myös ensimmäiset rintaliivini. Ja silloin elettiin 70-lukua. Olisi ollut aivan hirveää, jos minut olisi pakotettu miesten puolelle pällisteltäväksi.

        En todellakaan haluaisi ottaa riskiä, että joku pedofiili saisi rauhassa tutkailla omia lapsiani. Näitä sairaita kun valitettavasti on joka paikassa ja eritoten uimahalleissa ja saunoissa.

        Pedofiilejähän nyt voi olla ihan missä vaan, eikä niiden tarvitse olla vastakkaista sukupuolta. Useimmissa tapauksissa ne pedofiilit ovat kodin seinien sisäpuolella.


      • 4 lapsen äiti
        ulos? kirjoitti:

        Pedofiilejähän nyt voi olla ihan missä vaan, eikä niiden tarvitse olla vastakkaista sukupuolta. Useimmissa tapauksissa ne pedofiilit ovat kodin seinien sisäpuolella.

        Yleensä ovat miehiä, joille kelpaa niin tytöt kuin pojatkin !

        Uloshan on pakko mennä, mutta saunaan tai uimahalliin näissä tapauksissa ei !

        Onneksi olen itse saanut kasvaa täysjärkisten vanhempien lapsena ja saman olen mahdollistanut myös omille lapsille ! ( nyt ovat jo kaikki täysikäisiä )

        Säälin todella niitä onnettomia, jotka joutuvat vanhempiensa takia kärsimään.

        Kaikkia riskejä ei koskaan voi eliminoida, mutta parempi edes yrittää !


      • ä'fkäfpgjk
        SAIRAS!!! kirjoitti:

        Sä olet todellakin sairas jos väität, ettei 10 vuotias ole enää pikkupoika! Sun vastauksesta voi päätellä, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä olet myös sitä mieltä, että on yhteiskunnan ahdasmielisyyttä kun "suhteita" 10 vuotiaisiin ei sallita.

        Ja sitäpaitsi jos jokin vahinko tapahtuisi, kun olet laittanut 10-vuotiaan yksin yleiselle saunaosastolle, niin kyllä joka instanssi katsoo sinun laiminlyöneen huolehtimisvastuusi lapsesta! Esim. vastuuvakuutus ei korvaa, jos olet jättänyt alle 12 vuotiaan ilman valvontaa ja hänen toimistaan aiheutuu jokin vahinko.

        10-vuotias: lapsi mikä lapsi ja siitä et pääse yli etkä ympäri! Hanki itsellesi apua!

        Oliskohan sun itse aika alkaa tajuamaan että 10 vuotias ei ole enää niin avuton, joka ei pysty itse pukea vaatteita tai käydä suihkussa?
        Ei 10 vuotiaat enää napanuorassa kulje.


      • mieti urpo

        Nii varmaa jos on ylihuolehtiva -.-
        Ja ei se varmaa sua haittaa mut miettisit vaan poikas kannalta.
        Mieti vaan miltä siitä tuntuu saada erektioita naisista.


      • ssamikäonlapsellehyv
        4 lapsen äiti kirjoitti:

        En veisi kymmenvuotiaita lapsia vastakkaisen sukupuolen osastolle saunaan. Itselläni alkoi kuukautiset 10-vuotiaana ja tuolloin sain myös ensimmäiset rintaliivini. Ja silloin elettiin 70-lukua. Olisi ollut aivan hirveää, jos minut olisi pakotettu miesten puolelle pällisteltäväksi.

        En todellakaan haluaisi ottaa riskiä, että joku pedofiili saisi rauhassa tutkailla omia lapsiani. Näitä sairaita kun valitettavasti on joka paikassa ja eritoten uimahalleissa ja saunoissa.

        täysin samaa mieltä, sentään joku järkevä ihminen !!

        Itse olen 11 Ja jos mut vietäs jonnekki miesten puolelle pällisteltäväks nii olis aika vaivaantunut olo.

        Tollanen ihmiset on säälittävää, ettekö te ymmärrä kysyä LASTEN mielipidettä !!!!
        Sitä paitsi 10 vuotias ymmärtää jo, ettei halua hillua vieraiden miesten edessä alasti !!

        Toihan siitä tekee vastuutonta, jos antaa miessten pällistellä itseään, kun on vasta niin nuori, eikö siitä saa jotenkin väärän kuvan: huoraus.


      • FriZZZ
        ulos? kirjoitti:

        Pedofiilejähän nyt voi olla ihan missä vaan, eikä niiden tarvitse olla vastakkaista sukupuolta. Useimmissa tapauksissa ne pedofiilit ovat kodin seinien sisäpuolella.

        Rakastan lapsiani niin paljon, että pidän ne varmuuden vuoksi kellariin lukittuna jotta ne säästyisivät pahalta maailmata.


      • sillälaillameillä
        alle 12 yksin kirjoitti:

        Monissa maissa tekisi rikoksen jos pistäisi alle 12 vuotiaan yksin julkisen uimahallin pukutiloihin.

        Minulla on kolme poikaa ja kaikki heistä on alkanut käymään yksin uimahallissa samoihin aikoihin kun ovat kouluun menneet (eka luokalle). Ja hyvin ovat pärjänneet. Tosin useasti käytiin yhdessä kun lapset olivat pieniä.Miten joku terve 10v poika voi olla niin avuton ettei yksin pärjää miesten puolella ??


    • kuluttajasuojapalstalle

      tosi paljon...

      • SeppoTallasmaa

        Se on hankala paikka jos se 10-vuotias alkaa panemaan naistenpuolella. Niin ettei äiti huomaa tai pysty asiaan puuttumaan.


      • Biosharp
        SeppoTallasmaa kirjoitti:

        Se on hankala paikka jos se 10-vuotias alkaa panemaan naistenpuolella. Niin ettei äiti huomaa tai pysty asiaan puuttumaan.

        Täs oikeen näkyy tää suomalainen tyhmyys. Yhtä hyvin vois jättää käymäs niis saunois noi valittajat ja sulkee lapsiltaan kaikki muukin normaali....vaihtoehtoisesti lapset täytyis pukee pilkkihaalareihin kaikissa kylpylöissä ja uimahalleissa.

        Mulle ainakaan ei oo väliä vaik siä menee jotain vastakkaisen sukupuolen edustajia,oli ne sitten siivoojia tai lapsia.

        Huom. Tuskin kukaan älykääpiö pistää 10v tyttöö YKSIN MIESTEN puolelle tai POIKAA NAISTEN puolelle.Eiköhän ne lapset oo siellä vanhemman kanssa, eli ISÄN tai ÄIDIN. (Ellei isä oo sitten se perverssi).
        Siksi toisekseen eiköhän ne sairaat ihmiset vaani jossain muualla ku kylpyläs jossa on paljon muutakin porukkaa joka puuttuis asiaan jos asiattomuuksia tapahtuis..esim kähmintää...jne....

        Ja tosta avuttomuudesta sen verran että on olemassa täysikäisiä tyttöjä ja poikia jokka ei osaa edes perunoita kuoria.


        -suomalainen turkkilainen höyrysauna = Pilkkihaalarit päällä piikkilanka-aitaisessa asuntoyhtiön pannuhuoneessa turpa kiinni-


      • Normimies
        Biosharp kirjoitti:

        Täs oikeen näkyy tää suomalainen tyhmyys. Yhtä hyvin vois jättää käymäs niis saunois noi valittajat ja sulkee lapsiltaan kaikki muukin normaali....vaihtoehtoisesti lapset täytyis pukee pilkkihaalareihin kaikissa kylpylöissä ja uimahalleissa.

        Mulle ainakaan ei oo väliä vaik siä menee jotain vastakkaisen sukupuolen edustajia,oli ne sitten siivoojia tai lapsia.

        Huom. Tuskin kukaan älykääpiö pistää 10v tyttöö YKSIN MIESTEN puolelle tai POIKAA NAISTEN puolelle.Eiköhän ne lapset oo siellä vanhemman kanssa, eli ISÄN tai ÄIDIN. (Ellei isä oo sitten se perverssi).
        Siksi toisekseen eiköhän ne sairaat ihmiset vaani jossain muualla ku kylpyläs jossa on paljon muutakin porukkaa joka puuttuis asiaan jos asiattomuuksia tapahtuis..esim kähmintää...jne....

        Ja tosta avuttomuudesta sen verran että on olemassa täysikäisiä tyttöjä ja poikia jokka ei osaa edes perunoita kuoria.


        -suomalainen turkkilainen höyrysauna = Pilkkihaalarit päällä piikkilanka-aitaisessa asuntoyhtiön pannuhuoneessa turpa kiinni-

        milloin alkaa oma alastomuus hävettämään. Silloin ei ole enää syytä roikkua vastakkaisen sukupuolen saunassa. Tämä on mielestäni hyvä raja.

        Itse muistan lapsuusajoiltani uimahallikäyntejä joilla oli omanikäisiä tyttöjä isien kans miesten puolella. (noin 9 vuotiaita) Ja he osasivat kyllä pitää visusti oman uimapukunsa päällä joka vaiheessa.

        Itsellä harmitti kuin pientä oravaa kun ei voineet olla alasti, mutta piti vielä isän kanssa käydä miesten puolella.

        Ja itse olen joskus ollut 10 vuotias poika ja kyllä siinä iässä vastakkainen sukupuoli kiinnostaa vietävästi.
        Kavereitten kans lueskellaan pornolehtiä jne. (nykyään varmaan tutkitaan nettiä)
        Äitien on ehkä vaikea käsittää sitä että pojat kasvavat eivätkä ole enää äidin pieniä mussukkoja.
        Tietysti puhun vain omasta puolestani..


      • lhösdhsjd
        Normimies kirjoitti:

        milloin alkaa oma alastomuus hävettämään. Silloin ei ole enää syytä roikkua vastakkaisen sukupuolen saunassa. Tämä on mielestäni hyvä raja.

        Itse muistan lapsuusajoiltani uimahallikäyntejä joilla oli omanikäisiä tyttöjä isien kans miesten puolella. (noin 9 vuotiaita) Ja he osasivat kyllä pitää visusti oman uimapukunsa päällä joka vaiheessa.

        Itsellä harmitti kuin pientä oravaa kun ei voineet olla alasti, mutta piti vielä isän kanssa käydä miesten puolella.

        Ja itse olen joskus ollut 10 vuotias poika ja kyllä siinä iässä vastakkainen sukupuoli kiinnostaa vietävästi.
        Kavereitten kans lueskellaan pornolehtiä jne. (nykyään varmaan tutkitaan nettiä)
        Äitien on ehkä vaikea käsittää sitä että pojat kasvavat eivätkä ole enää äidin pieniä mussukkoja.
        Tietysti puhun vain omasta puolestani..

        kyllä tähän täytyy vastata, itsellä nyt 11v poika ja koskaan ei äiti ole sitä naisten puolelle vienyt, vaan minä miestenpuolelle, yhdessä kyllä saunotaan niin tytöt kun pojatki vielä tässä vaiheessa omassa saunassa, mutta tytöt sitten päättävät milloin lopettavat isin kanssa saunomisen. Itse uintia harrastaneena tuli käytyä uimahallissa jo 8v lähtien itsenäisesti ja nimen omaan miesten puolella. 10v poikaa voi oikasti hävettää jos joutuu käymään naisten puolella, koska oma minän tunteminen ja mieheksi kasvaminen vaatii sitä, että ollaan miesten kanssa ja kuulutaan "porukkaan". Terve järki käyttöön ja antaa poliisien hoitaa ne pedarit sieltä lauteilta. Suomalaiset on menossa siihen jenkki-mallimaailmaan, että mikään alastomuus ei ole hyväksyttyä. Minusta on monta alastonkuvaa kylpyammeesta ja muutenki, en katso niitä minua millään tavalla vahingoittaneen. Minun mielestä seksuaalisuus ja alastomuus on kaksi eri asiaa, mutta sepä on vain katsojan omasta näkökulmasta kiinni.


      • -poitsu-
        lhösdhsjd kirjoitti:

        kyllä tähän täytyy vastata, itsellä nyt 11v poika ja koskaan ei äiti ole sitä naisten puolelle vienyt, vaan minä miestenpuolelle, yhdessä kyllä saunotaan niin tytöt kun pojatki vielä tässä vaiheessa omassa saunassa, mutta tytöt sitten päättävät milloin lopettavat isin kanssa saunomisen. Itse uintia harrastaneena tuli käytyä uimahallissa jo 8v lähtien itsenäisesti ja nimen omaan miesten puolella. 10v poikaa voi oikasti hävettää jos joutuu käymään naisten puolella, koska oma minän tunteminen ja mieheksi kasvaminen vaatii sitä, että ollaan miesten kanssa ja kuulutaan "porukkaan". Terve järki käyttöön ja antaa poliisien hoitaa ne pedarit sieltä lauteilta. Suomalaiset on menossa siihen jenkki-mallimaailmaan, että mikään alastomuus ei ole hyväksyttyä. Minusta on monta alastonkuvaa kylpyammeesta ja muutenki, en katso niitä minua millään tavalla vahingoittaneen. Minun mielestä seksuaalisuus ja alastomuus on kaksi eri asiaa, mutta sepä on vain katsojan omasta näkökulmasta kiinni.

        Todellinen ikäni on paljon vanhempi kuin se miltä näytän. Ja ajelenkin karvat pois kerran viikossa. Ja käyn yleisessä saunassa naisten puolella katsomassa uusia näkymiä. Eikä kukaan ole sanonut mitään asiasta?


      • -poitsu- kirjoitti:

        Todellinen ikäni on paljon vanhempi kuin se miltä näytän. Ja ajelenkin karvat pois kerran viikossa. Ja käyn yleisessä saunassa naisten puolella katsomassa uusia näkymiä. Eikä kukaan ole sanonut mitään asiasta?

        No huh huh, Mietitäänpäs 10v mitä sen aivoissa liikkuu? Alaston nainen jännäää hyvin jännää ja mielenkiintoista, mutta ei varsinaisesti vielä seksuaalisella tasolla. Ne ovat vain uteliaita naisen kehosta.

        Totta on silti se, että ei niiden tulisi enää hyppiä naisten puolella varsinkaan kaveriporukalla. Yksittäisen pojan äidin kanssa vielä ymmärrän.

        Ymmärrän miksi se on kiusallista ja ärsyttävää. Ja tietenkin asiaan täytyy jollain tavalla saada muutosta. En tiedä mikä asiaa hoitaa poliisi nyt viimeistään antaa huomautuksen ja sakon uimahallinpitäjille, mutta onko sekään nyt oikea tapa ratkaista ongelmaa.

        Mikäli ymmärsin oikein, että pojat kaveriporukalla siellä ovat. Pentujahan ne ovat, sano itse niille mikä on soveliasta ja mikä ei, ja jos se ei auta ota puhutteluun vaikka uimavalvojankanssa ja ilmoittakaa niiden vanhemmille.


    • 2006 - 2009

      mennessä se poika on ainakin 14 v, ei kai se enää siellä ole!

      KUKA NOSTAA VANHOJA ESIIN!!!!

    • nakuainen

      No kyllä minäkin olin lapsena naisten puolella. Olisinko ollut siinä 10-11v. Isän kanssa en voinut mennä uimahalliin, niin aina äidin kanssa. Olin arka ja epäitsenäinen lapsi ja ongelmana myös, etten nähnyt ilman laseja juurikas mitään. Pakkohan sitä äidin kanssa oli naisten puolella olla, enkä edes tajunnut silloin naisista mitään :)

      Muistaakseni joku silloinkin valitti äidilleni siitä, mutta siitä huolimatta jatkoimme.

      Toki osa 10-11v on jo erittäin aktiivisia ja rohkeita tapauksia, mutta eiköhän nämä lähes aina osaa ja halua mennä itse miestenpuolen kautta.

      Mielestäni ihmeellistä, jos lapset eivät saisi kulkea vanhempansa mukana, varsinkin jos lapsella on vaikeuksia kulkea vieraassa paikassa yksin.

      Itse ajattelen, että alle 13v poika voisi vielä ihan hyvin mennä naisten puolen kautta, riippuen pubertiteetin kehittymisestä.

      • lhösdhsjd

        Kyllä täs ny nähdään tää ihmisten tyhmyys, maalaisjärki on kokonaan poistettu käytöstä, ei voi muuta sanoa ku henkilökohtane voi voi :( jos suomalaiset on menossa tähän suuntaan.


    • Hellanlettas.

      Oletko varma, ettei poika tarvitse äitinsä apua tai päinvastoin esim. sairauden takia?

      Näkisitpä mikä on meininki paikassa nimeltään Katinkulta. Yksi Suomen upeimpia kylpylöitä. Siellä on sentään osasto jossa ei ole aloittajan tapaisia alastomuuden kauhistelijoita.

    • jjj-.s.ssö

      ois iha kiva päästä naisten kanssa saunomaa alasti

      • make vaan

        ITE yli 60 4 lapsen tasaparit, ISÄ. Älkää hyvät "sylvit" tehkö suomesta ameriikkaa,joka on osin rikollisilla alkuaan asutettu,Tappaen pois alkuperäiset luonnon kansat: Minulla on muistikuvaa, PIspalan vanhimmasta saunasta (toimii vielä)Että siellä olis perheetkin kylpeneet sekaisin kun lapsena kävin siellä .
        SAUNA ON OLLUT SUOMALAISELLE pyhempi paikka kuin KIRKKO ,joka on tullut myöhemmin meidän leveysasteelemme. TOI LUONNOTON SUHTAUTUMINEN ALASTOMUUTEEN,vain lisää seksuaalisesti kieroon kasvaneita ihmisiä. Aiheuttaen ylimääräistä häpeetä vartaloitamme kohtaan,luonnollinen on luonnollista. EEVA keksi Viikunan lehden ? NAINEN ! Antakaa lapsille turvallinen lapsuus jossa HEIDÄT HYVÄKSYTÄÄN, He maksaaterveenä minunkin eläkkeet, jotka kasinopeli tuhos!


      • juitsari_evp

        Saksassa. Saksalaisissa saunoissa on sekasaunominen normaalia. Enkä nyt tarkoita mitään bordelleja, vaan tavallisia saunoja esimerkiksi hotelleissa. Oma suosikkini on Heidelbergin hotelli Crowne Plazan sauna. Siellä on silmä aina saanut "levätä".


    • pokoo

      Voihan semmoinen 9-11 vuotias poika mennä vielä naisten puolelle koska naisia ei varmaan kiinnosta vahdata nuoria poikia. Eri juttu viedä 9-11 vuotias tyttö miesten puolelle koska siellä on niitä jotka vahtaa esim: pari vuotta vanhemmat pojat !

    • Täyspäinen_____

      Kyllä lapset on aina saaneet olla saunassa kuin saunassa. 10 vuotias on vielä lapsi. Taitaa olla taas näitä nykyajan perverssejä kun kiusaannutaan normaaleista asioista.

      • tälle.

        jo voitaisi laittaa piste.
        aina joku saatanan pervo nostaa tämän keskustelun esille.


      • hepsde
        tälle. kirjoitti:

        jo voitaisi laittaa piste.
        aina joku saatanan pervo nostaa tämän keskustelun esille.

        onko ihan pakko?


    • Heippistä

      Minusta siinä iässä kun lapsi osaa itse toimia uimahallissa, on aika mennä omalle puolelle. Ja varmasti 10v. osaa!

      • j.l 1995

        olen itse mennyt jo 6v itte miesten puolelle mutta ku jotkut äidit/isät on liian huolehtivaisii et ne ei päästä lastaa varmaa ees 15v yksin saunaa OPETTAKAA LAPSENNE SAATANA PESEYTYMÄÄ ITE EI NE OO MITÄÄ VITUN KAKAROIT ENÄÄ 10v ne kyl osais jos ne päästettäis ilman mutsii/fajaa saunaa/pesulle !!!!!!!


    • minna 38

      mikä siinä antaa pojan vaeltaa näkeehän meidät selaisna kuin me olemme, mitä alatomuudessa hävetämistä, sama vaikka olis seka sauna

      • Rakastava isä

        nyt on keskustelut aivan täyttä paskaa, ihan sama kuin että pitäisikö yhdynnässä äännellä ei jumalauta voi olla totta.


        eiköhän jokainen terve ihminen päätä mikä pienelle lapsella on parasta, aika fakiiri on isä taikka äiti tämän päivän maailmassa joka uskaltaisi päästä pienen lapsensa yksin miesten tai naisten puolelle. Yksitoistavuotias tyttöni tulee kylpylöissä ja uimahalleissa aina minun kanssani ja minun valvonnassani ja minun ohjaamanani yhdessä pikkuveljensä siis poikani kanssa nyt ja jatkossa. Minulla on kahdenkymmenen vuoden tuloksena karatesta musta vyö, jota en ole käyttänyt siviilissä kertaakaan puolustustarkoituksessa enkä hyökkäytarkoituksessa siis vihamielisesti. Sen joka näin sairaita tulisi esittämään että minun pitäisi jättää pienet lapseni vaille valvontaa jopa täysin vieraalla paikkakunnalla uimahalleihin, katkaisisin niskan välittömästi ja väittäisin että kävi kimppuun...kuolleet ei lavertele


      • oikeasti
        Rakastava isä kirjoitti:

        nyt on keskustelut aivan täyttä paskaa, ihan sama kuin että pitäisikö yhdynnässä äännellä ei jumalauta voi olla totta.


        eiköhän jokainen terve ihminen päätä mikä pienelle lapsella on parasta, aika fakiiri on isä taikka äiti tämän päivän maailmassa joka uskaltaisi päästä pienen lapsensa yksin miesten tai naisten puolelle. Yksitoistavuotias tyttöni tulee kylpylöissä ja uimahalleissa aina minun kanssani ja minun valvonnassani ja minun ohjaamanani yhdessä pikkuveljensä siis poikani kanssa nyt ja jatkossa. Minulla on kahdenkymmenen vuoden tuloksena karatesta musta vyö, jota en ole käyttänyt siviilissä kertaakaan puolustustarkoituksessa enkä hyökkäytarkoituksessa siis vihamielisesti. Sen joka näin sairaita tulisi esittämään että minun pitäisi jättää pienet lapseni vaille valvontaa jopa täysin vieraalla paikkakunnalla uimahalleihin, katkaisisin niskan välittömästi ja väittäisin että kävi kimppuun...kuolleet ei lavertele

        hoitoon


      • lainvalvoja
        Rakastava isä kirjoitti:

        nyt on keskustelut aivan täyttä paskaa, ihan sama kuin että pitäisikö yhdynnässä äännellä ei jumalauta voi olla totta.


        eiköhän jokainen terve ihminen päätä mikä pienelle lapsella on parasta, aika fakiiri on isä taikka äiti tämän päivän maailmassa joka uskaltaisi päästä pienen lapsensa yksin miesten tai naisten puolelle. Yksitoistavuotias tyttöni tulee kylpylöissä ja uimahalleissa aina minun kanssani ja minun valvonnassani ja minun ohjaamanani yhdessä pikkuveljensä siis poikani kanssa nyt ja jatkossa. Minulla on kahdenkymmenen vuoden tuloksena karatesta musta vyö, jota en ole käyttänyt siviilissä kertaakaan puolustustarkoituksessa enkä hyökkäytarkoituksessa siis vihamielisesti. Sen joka näin sairaita tulisi esittämään että minun pitäisi jättää pienet lapseni vaille valvontaa jopa täysin vieraalla paikkakunnalla uimahalleihin, katkaisisin niskan välittömästi ja väittäisin että kävi kimppuun...kuolleet ei lavertele

        sinulla mitään ole vöitä muuta kuin ihravyö mahasi päällä. sinua kukaan pelkää, nauraa vain päin naamaasi. eikä tule kakarasi taatusti halliin tai jos tulevat, niin lähtevät sieltä, otan kakaroita henkilökohtaisesti korvasta kiinni ja talutan ulos. ja sinusta tehdään poliisille ilmoitus.


      • tyyppi no:15

        perkel nyt puhut asiaaaa !!!!


    • luotu

      taidat olla ite hesalainen kun oot noin ahdasmielinen

      • 1314

        Sehän on jo 14-15-vuotias? Onko se yhä siellä naisten saunassa?


    • -Rollman-

      LOPETTAKAA !!! Me kaikki olemme erinlaisia ja kukin tykkää siitä mistä tykkää.
      Tämä on mielipide asia...
      Käsittäkää nyt!

      -Rollman-

    • fchdfhfghh

      Muistakaahan että jollain ihmisellä saattaa myös olla jotai uskonto juttuja koskien alastomuuteen, mutta ei 10v. poika muutenkaan kuulu naisten puolelle.

      Ja sitten tuosta että lapsi osaa itse päättää. Kävin miesten saunassa isäni mukana pienenä, enhän silloin tajunnut vielä tuommoisia asiota. Tein siellä sitten nolon tempun, kommentoin jotain eräälle miehelle. Sen jälkeen ei minua enää onneksi miestensaunaan edes otettu, vaikka muuten olisin mennytkin..

      Enpä tajunnut vielä niin pienenä että voisi vaikuttaa näin pitkälle elämään joku tuollainen asia, mutta minua vaivaa vieläkin se että olen ollut alasti sukulaispoikien sekä vieraiden edessä. Trauma on jäänyt ja monta vuotta siitä kärsin ja kielsin kaiken seksuaalisen. Nyt olen oppinut elämään asian kanssa, vaikka silti vielä vaivaa... Tuntuu jotenkin hyväksikäytetyltä.

    • Suomalaien Saunoja

      Minunkaan mielestän 10-vuotiaat pojat eivät kuulu naisetn puolelle. Eivätkä 10-vuotiaat tytöt miesten puolelle. Kyllä 10-vuotias jo voi olla seksuaalisesti kiinnostunut, ja jos 10-vuotias menee vastakkaisen sukupuolen pesutiloihin uimahallissa, ei sitä tiedä, mitä kaikkea hän siellä töllisteleekään. Itsekin muistan koulusta ala-asteelta sellaista, että siinä 10 ikävuoden paikkeilla alkoi olla sellaista, että liikuntatunnin jälkeen jotkut pojat kävivät äkkiä suihkussa ja menivät sitten tyttöjen pukuhuoneen oven kohdalle odottamaan, näkisivätkö he jotain "jännää", kun ovi aukeaa jonkun tytön tullessa ulos. Ja samaa tapahtui yös tyttöjen toimesta.

    • ryhbtgv

      Itse näin miesten puolella (mies kun olen) seuraavan tapauksen: Jonkun miehen mukana oli kaksi tyttöä, ehkä 8 ja 9 -vuotiaat. Viereisessä suihkussa seisoskeli ehkä 10 v poika, joka katseli tyttöjä avoimesti ja pojalla jöpötti täysillä. Oli niin huumormies, että ripusti sitten uikkarinsa siihen "kahvaan" ja käveli pois =D

      Tytöt vieressä katselivat tapausta ihmettelevän näköisinä.

      Voin vaan kuvitella saman tapahtuvan toisinpäin, jos ko. poika olisi ollut äitinsä mukana naisten puolella ja tytöt siellä.

      Tässä tapauksessa tytöt "kärsivät" seuraukset, kun olivat miesten puolelle tulleet (tai tuotu). Toisin päin olisi ehkä herättänyt suurempaakin paheksuntaa.

    • Jaakko Leinonen

      Koulun jo aloittaneet pojat eivät kuulu uimahallissa naisten puolelle eivätkä koulun jo aloittaneet miesten puolelle. Jos joku on eri mieltä, hän on luultavasti joku pervo (pedofiileja on vastoin yleistä käsitystä molempia sukupuolia), jota kiinnostaa esimurrosikäiset lapset.

    • olen miettinyt

      ajatelkaas mikä vastalauseiden ryöppy nousisi, jos naistenpuolella kävisi joku MIESsiivooja siivoamassa!! Mutta kun naissiivooja käy miesten puolella, se ei tunnu häiritsevän ketään. Tai harva ainakaan ääneen sanoo vaikka häiritsisikin.

      • wefdcwewww

        Nainenhan ei voi olla paha, nainen on siveellinen, nainen ei tapa mitä nyt pari lasta tässä viikolla mutta ei kai niitä lasketa.


    • nainen 20v

      minä olin uimahallissa ja noin 10-12 vuotias poika pyöri siellä naisten puolella ja törkeesti saunaan tuli istumaan minun viereen ja ihan yhtäkkiä koitti tunkea sormensa minun pilluun ja toista naista tökkäs sormella pyllyyn ja kolmannen viereen meni runkkaamaan

      • poika55

        itse olen 10v ja tiedän sen poikana että on seksuaalista kiinnostusta


      • tyhmätihmiset
        poika55 kirjoitti:

        itse olen 10v ja tiedän sen poikana että on seksuaalista kiinnostusta

        Kyllä se niin on että viimeistään 7vuotiaana pitäisi osata herran isä kyllä vaihtaa vaatteet ja peseytymään. ei siellä saunassa tarttee ees käydä. kaikista vaikeinta lapselle/nuorelle on se kaapin lukitseminen ja avaaminen.


    • ????

      Vieläkös se poika on siellä naisten saunassa? Ikäähän taitaa olla jo 16 vuotta.

    • Tyttö97

      Kannattaisko vähä aatella myös saman ikäisiä tyttöjä saunassa/suihkussa 10 vuotiaiden poikien kaa. Ja jos tytöl on vaik jo tissitki kasvanu kivan kokoiseks ni on se tytöstä epämiellyttävä tunne. Ihelle on käyny sellane tapaus( oon 13 sillo) et tyttöjn puolelle tuli joku 15 vuotias poika. Eräs melko vanha rouva kysyi, eikö nuoren herran kuuluisi olla miesten puolella. Pojan mukana ollut mies sanoi poan olevan. TET harjoittelussa ja opittava tekemään töitä kunnolla myös naisren seurassa. Minä häpeissäni saunassakin peittelin rintoja ja alapäätäni kun poika siellä siivosi. Ärsytti aika kivasti kun se tirkisteli kaikkia vuorotellen. Ja olin ainut lapsi siellä!!! Että voisi hieman tön tekijät miettiä mihin harjoittelija laitetaan töihin!!!

    • Himo Saunoja

      Herranen Aika Jos Sinu Hävettää Oma alastomuutesi Niin miksi Menet yleisiin Tiloihin Alasti Pyörimään Eihän Kenenkään Ole Pakko Pysy Kotona

    • seksiä

      Olen 14 vuotias poika ja voin olla naisten saunassa alasti ei haittaa luokka kaverit.

    • qwdxswqesadx

      Mun mielestä mitään sukupuolijakoa tarvitsisi edes olla saunoissa, kukahan näitäkin on aikoinaan keksinyt, periaatteessa teettää varmaan vaan enemmän ongelmia kun alastomuus on niin tabua.

    • maalaissaunoja

      Kyllä on normaalia . Vasta kun pupert kehitys on edennyt niin että poika kokee alastomuuden kiihottavaksi tulee hänen siirtyä miesten saunan tai kylpeä miesten kesken.

    • Teräs_Pallit

      Jos saat lähteä äitisi kanssa saunomaan minkä ikäinen oot? Täällä kapungissa missä mä asun niin ei oo ikärajaa mutt en luule ainakaan ett teinipoika naisten puolelle eikä teinityttö miesten puolelle saa mennä mutta joissakin paikoissa oon kuullu ett ekaluokkalaiset osaa jo toimia omillaan eli 7v. Eli esim. 7v poika ei enää naisten puolelle

    • Akuankanveljenpoika

      Muistan että mun äiti pesi sukulaisten nähden saunassa mun pippeliä kun olin 6-12 vuotias, aina se kovettui ja tuntui mukavalle. Mummot ja tädit katselivat tilannetta hymyillen.
      Ei mitään sen kummempaa.

      • Törrrkeetä

        Tuollainen nainen pitäisi joutua syytteeseen heti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe