Kuopion eläinlääkärit

sunligth22

Moi!

Voiko Kuopiossa missään eläinlääkäriasemalla maksaa laskun JÄLKIKÄTEEN?

Kiitos =)

172

39808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivärannassa

      sijaitsevaa Rakki ja Katti.

      Josko olisi luottoa. Minä olen joskus käynyt maksamassa laskun jälkikäteen, kun on ollut vastaanotolla kiirettä.
      Paavo on ymmärtäväinen.

      • katti

        niin voi olla, mutta muuten en paikkaa suosittele. huonoja kokemuksia sekä itsellä että kavereilla. huono palvelu, epähygieenistä, hutilointia yms. kannattaa soitella muillekin ja kysyä saako laskulle.


      • Kokemustakin28
        katti kirjoitti:

        niin voi olla, mutta muuten en paikkaa suosittele. huonoja kokemuksia sekä itsellä että kavereilla. huono palvelu, epähygieenistä, hutilointia yms. kannattaa soitella muillekin ja kysyä saako laskulle.

        Rakki ja katti hoitaa oireita, ei syytä. Antibioottia vaan kaikkeen, ja paras mitä tiedän hänen sanoneen on, että "Etelässä kissoista vouhotetaan liikaa". Eli jos haluaa lemmikilleen oikean diagnoosin ja parasta, niin ei se ole ainakaan Katti & Rakki.
        Tuhatjalassa ollaan oltu monesti melko kovakouraisia.
        Parhaat kokemukset Yksityiseltä Eläinlääkäriasemalta Kiekkokujalta.

        Millaiset ihmiset ottavat lemmikin, jos eivät hädän tullen voi sitä asiallisesti hoidattaa, kysynpä vaan?


      • hau
        katti kirjoitti:

        niin voi olla, mutta muuten en paikkaa suosittele. huonoja kokemuksia sekä itsellä että kavereilla. huono palvelu, epähygieenistä, hutilointia yms. kannattaa soitella muillekin ja kysyä saako laskulle.

        Rakki ja Katti on ELÄINlääkäriasema. Palvelusta voi tinkiä kunhan eläinystävä saa hyvää kohtelua ja paranee. On kohtuutonta vaatia eläilääkäriltä priimaa asiakaspalvelua kun kaikki huomio pitää kiinnittää hoitotilanteeseen, on kiire, pelokas eläin ym.
        Me olemme käyttäeet Rakissa ja Katissa koiraamme pennusta asti ja saaneet osaavaa hoitoa. Koiramme menee aina mielellään Paavon luo. Se on pääasia.
        Emmekä me ihmisetkään voi moittia palvelua. Aina on -päivää ja -näkemiin sanottu.


      • b.l.
        hau kirjoitti:

        Rakki ja Katti on ELÄINlääkäriasema. Palvelusta voi tinkiä kunhan eläinystävä saa hyvää kohtelua ja paranee. On kohtuutonta vaatia eläilääkäriltä priimaa asiakaspalvelua kun kaikki huomio pitää kiinnittää hoitotilanteeseen, on kiire, pelokas eläin ym.
        Me olemme käyttäeet Rakissa ja Katissa koiraamme pennusta asti ja saaneet osaavaa hoitoa. Koiramme menee aina mielellään Paavon luo. Se on pääasia.
        Emmekä me ihmisetkään voi moittia palvelua. Aina on -päivää ja -näkemiin sanottu.

        Minä siinä eläinlääkärilläkin olen se joka tunnen. Minun koiraani ja minun tunteitani eläinlääkäri ensisijaisesti hoitaa. Ihmiskontakti - se on se sana. Se on mistä eläinlääkärille maksetaan.

        Eläin aina on kuitenkin omistajallensa alisteinen ja kyllä siitä, jos koiraa vain katsotaan, tulee tunne että vähän kuin olisi lääkärin katse vain nivusissa! Todella, todella sopimatonta.


      • Pipiä
        b.l. kirjoitti:

        Minä siinä eläinlääkärilläkin olen se joka tunnen. Minun koiraani ja minun tunteitani eläinlääkäri ensisijaisesti hoitaa. Ihmiskontakti - se on se sana. Se on mistä eläinlääkärille maksetaan.

        Eläin aina on kuitenkin omistajallensa alisteinen ja kyllä siitä, jos koiraa vain katsotaan, tulee tunne että vähän kuin olisi lääkärin katse vain nivusissa! Todella, todella sopimatonta.

        Hei. Varaappa ens kerralla aikasi psykologille, muistathan ottaa myös lemmikkisi mukaan :)


    • eläinlääkäri

      Juontotiellä ainakin kun maksaa kortilla, niin ei varmasti lähde tilitä alle kuukauden sisällä... Näin käynyt ainakin meillä viimeiset 8 kertaa.

      • katti päiväranta

        Minä olen saanut aina erinomaisen hyvää palvelua ja hoitoa koiralleni rakista ja katista, paavo eläinrakas lääkäri ja tekee työnsä sydämmellä. Kiitos Paavolle!


      • mieltä...
        katti päiväranta kirjoitti:

        Minä olen saanut aina erinomaisen hyvää palvelua ja hoitoa koiralleni rakista ja katista, paavo eläinrakas lääkäri ja tekee työnsä sydämmellä. Kiitos Paavolle!

        Rakissa ja Katissa palvelu on ajan hermolla ja ymmärtäväistä ja joustavaista. Pilkunviilaaja ja rahastajaeläinlääkäreitäkin Kuopiosta löytyy ja vastaanottoapulaisista kanssa. Pahin vastaanottoapulainen löytyy Haapaniemen asemalta, vaikka siellä itse eläinlääkäri onkin asiallinen ja mukava. Vastaanottoapulainen eläinlääkäri Tuhatjalassa karkoittaa varmasti suuren osan asiakkaista eli pistähän Liisa se ärhäkkä typykkä siitä tiskintakaa vaihtoon ja pian!


      • tsuiba
        mieltä... kirjoitti:

        Rakissa ja Katissa palvelu on ajan hermolla ja ymmärtäväistä ja joustavaista. Pilkunviilaaja ja rahastajaeläinlääkäreitäkin Kuopiosta löytyy ja vastaanottoapulaisista kanssa. Pahin vastaanottoapulainen löytyy Haapaniemen asemalta, vaikka siellä itse eläinlääkäri onkin asiallinen ja mukava. Vastaanottoapulainen eläinlääkäri Tuhatjalassa karkoittaa varmasti suuren osan asiakkaista eli pistähän Liisa se ärhäkkä typykkä siitä tiskintakaa vaihtoon ja pian!

        Oottekos sattuneet kuulemaan sellasta, että Rakissa ja Katissa on hoitovirheen takia kuollut ainakin koiria, kissoita en tiedä... Vaihdettiin hyvissä ajoin toiseen paikkaan, koska epäilykset heräsivät... Hoitomenetelmät ja lääkkeet vanhan kansan peruja! Vaikka palvelu oiskin iloista ja hyvää niin eiköhän kuitenkin ole tärkeintä OIKEA ja hyvin perusteltu hoito!! Eläimiä ei voi hoitaa mutu-tuntumalla.


      • PT-75
        tsuiba kirjoitti:

        Oottekos sattuneet kuulemaan sellasta, että Rakissa ja Katissa on hoitovirheen takia kuollut ainakin koiria, kissoita en tiedä... Vaihdettiin hyvissä ajoin toiseen paikkaan, koska epäilykset heräsivät... Hoitomenetelmät ja lääkkeet vanhan kansan peruja! Vaikka palvelu oiskin iloista ja hyvää niin eiköhän kuitenkin ole tärkeintä OIKEA ja hyvin perusteltu hoito!! Eläimiä ei voi hoitaa mutu-tuntumalla.

        Itse olen ko. yrityksen palveluihin tyytyväinen. Suosittelen - on myös rokotuksien osalta huokein paikka Kuopion alueella.


      • minäpä tiedän
        tsuiba kirjoitti:

        Oottekos sattuneet kuulemaan sellasta, että Rakissa ja Katissa on hoitovirheen takia kuollut ainakin koiria, kissoita en tiedä... Vaihdettiin hyvissä ajoin toiseen paikkaan, koska epäilykset heräsivät... Hoitomenetelmät ja lääkkeet vanhan kansan peruja! Vaikka palvelu oiskin iloista ja hyvää niin eiköhän kuitenkin ole tärkeintä OIKEA ja hyvin perusteltu hoito!! Eläimiä ei voi hoitaa mutu-tuntumalla.

        tsuiba, ajatteletko ettei muilla asemilla ole eläinpotilaita kuollut väärän hoidon takia? Voi, kun minullakin olisi vielä tuollainen lapsen usko...


      • kolme koiraa
        minäpä tiedän kirjoitti:

        tsuiba, ajatteletko ettei muilla asemilla ole eläinpotilaita kuollut väärän hoidon takia? Voi, kun minullakin olisi vielä tuollainen lapsen usko...

        Rakissa ja Katissa on hyvä hoito. Meillä kolme koiraa ja on asioitu siellä vuosikausia.Eipä ole moittimista.Ei kannata uskoa kaikkiin juoruihin.JOkainen voi mennä sinne minne haluaa. Minä käyn edelleen Rakissa ja K:ssa, kun olen sen hyväksi havainnut.(vaikka olisi tapahtunut mitätahansa)


      • Chat noir
        kolme koiraa kirjoitti:

        Rakissa ja Katissa on hyvä hoito. Meillä kolme koiraa ja on asioitu siellä vuosikausia.Eipä ole moittimista.Ei kannata uskoa kaikkiin juoruihin.JOkainen voi mennä sinne minne haluaa. Minä käyn edelleen Rakissa ja K:ssa, kun olen sen hyväksi havainnut.(vaikka olisi tapahtunut mitätahansa)

        Hoitovirheet ovat tavallisia kaikilla klinikoilla missà mitààn yleensà hoidetaan!
        Errore Umanum est
        Olen saanut hyvàà peruspalvelua ja olen tyytyvàinen ja SUOSITTELEN MUILLEKIN! ASIALLISTA ja ymmàrtàvàistà TOIMINTAA MUUTENKIN.
        Jos on olemassa klinikka missà ei ole yhtààn elàintà kuollut (hoitovirheisiin) niin antakaa toki tietàà.....


      • Jassi-A
        Chat noir kirjoitti:

        Hoitovirheet ovat tavallisia kaikilla klinikoilla missà mitààn yleensà hoidetaan!
        Errore Umanum est
        Olen saanut hyvàà peruspalvelua ja olen tyytyvàinen ja SUOSITTELEN MUILLEKIN! ASIALLISTA ja ymmàrtàvàistà TOIMINTAA MUUTENKIN.
        Jos on olemassa klinikka missà ei ole yhtààn elàintà kuollut (hoitovirheisiin) niin antakaa toki tietàà.....

        Rakissa ja Katissa olen käyttänyt molempia koiriani, enkä paikkaa vaihtaisi mistään hinnasta. Eläinlääkäri on äärimmäisen mukava ja omanlaisensa mutta hoito on osaavaa, en ole ikinä pahalla mielellä lähtenyt pois. Jokainen käyköön itse kokeilemassa, ja tehköön johtopäätöksensä sitten. Mutta omasta puolestani voin suositella. Vaikka asummekin Espoossa, yritämme aina päästä Rakkiin ja Kattiin hoitoon, jos ei ole aivan akuutti vaiva.


      • alexina_
        mieltä... kirjoitti:

        Rakissa ja Katissa palvelu on ajan hermolla ja ymmärtäväistä ja joustavaista. Pilkunviilaaja ja rahastajaeläinlääkäreitäkin Kuopiosta löytyy ja vastaanottoapulaisista kanssa. Pahin vastaanottoapulainen löytyy Haapaniemen asemalta, vaikka siellä itse eläinlääkäri onkin asiallinen ja mukava. Vastaanottoapulainen eläinlääkäri Tuhatjalassa karkoittaa varmasti suuren osan asiakkaista eli pistähän Liisa se ärhäkkä typykkä siitä tiskintakaa vaihtoon ja pian!

        Totta. Eläinlääkäri Reea on mukava, mutta tämä nuori nainen tympeä ja tiuskiva. Ei sovi asiakaspalveluun.


      • Sipuli&Torakat
        minäpä tiedän kirjoitti:

        tsuiba, ajatteletko ettei muilla asemilla ole eläinpotilaita kuollut väärän hoidon takia? Voi, kun minullakin olisi vielä tuollainen lapsen usko...

        Niimpä! KAIKILLA klinikoilla voi käydä ja käykin hoitovirheitä, eläinlääkärit ovat ihmisiä,eivät ylijumalia!!!

        Rakki&Katti on ihan paras, käyn siellä aina. Paavo on huippu eläinlääkäri, se, että ei joka basillia yritä viereisen huoneen kaapistakin tappaa, ei tarkoita, että eläinlääkäri olisi huono. Itse käyn siellä aina, kerrankin eläinlääkäri jolta löytyy vakavuuden lisäksi huumoria! Eiköhän me kaikki itse omata mielipiteet, mutta se, että R&K.ssa olisi huono viedä eläimiä, ei pidä paikkaansa. Rakki&Katti on muuten nyt pelkästään Paavon, ei siellä naiseläinlääkäreitä enään ole.
        Tiedän mistä puhun, kun olen siellä ollut töissä.


      • kokemuksia täällä
        katti päiväranta kirjoitti:

        Minä olen saanut aina erinomaisen hyvää palvelua ja hoitoa koiralleni rakista ja katista, paavo eläinrakas lääkäri ja tekee työnsä sydämmellä. Kiitos Paavolle!

        Jokaisella on omat kokemuksensa paikasta. Täällä aivan erilaiset.

        Eläimet on hoidettu ehkä hieman edullisemmin kuin muualla, mutta joka kerta on pahalla mielellä joutunut lähtemään pois.

        Kyllä muutkin eläinlääkärit hoitavat eläimeni ihan yhtä hyvin...veikkaan, että paremminkin..itselläni ei niin rahasta kiinni....omia rahojani en paikkaan enää kanna....


      • missgiss
        alexina_ kirjoitti:

        Totta. Eläinlääkäri Reea on mukava, mutta tämä nuori nainen tympeä ja tiuskiva. Ei sovi asiakaspalveluun.

        Rakissa ja Katissa Kuopiossa ei tietääkseni ole koskaan ollut eläinlääkäri Reea, tarkoittanet varmaankin jotain toista vastaanottoa. Heillä lienee myöskin kyseinen nuori tympeä tiuskiva nainen asiakaspalvelussaan. Rakissa ja Katissa minua on palvellut ystävällisesti ja asiallisesti Paavon lisäksi "vanhempi" rouvas henkilö. Ja kissani voi hyvin, kiitos heille.


      • kettu67
        Sipuli&Torakat kirjoitti:

        Niimpä! KAIKILLA klinikoilla voi käydä ja käykin hoitovirheitä, eläinlääkärit ovat ihmisiä,eivät ylijumalia!!!

        Rakki&Katti on ihan paras, käyn siellä aina. Paavo on huippu eläinlääkäri, se, että ei joka basillia yritä viereisen huoneen kaapistakin tappaa, ei tarkoita, että eläinlääkäri olisi huono. Itse käyn siellä aina, kerrankin eläinlääkäri jolta löytyy vakavuuden lisäksi huumoria! Eiköhän me kaikki itse omata mielipiteet, mutta se, että R&K.ssa olisi huono viedä eläimiä, ei pidä paikkaansa. Rakki&Katti on muuten nyt pelkästään Paavon, ei siellä naiseläinlääkäreitä enään ole.
        Tiedän mistä puhun, kun olen siellä ollut töissä.

        Kommenttina edelliseen; Rakki ja Katti on aina ollut Paavon.


      • Kortejoen konkkaronk
        katti päiväranta kirjoitti:

        Minä olen saanut aina erinomaisen hyvää palvelua ja hoitoa koiralleni rakista ja katista, paavo eläinrakas lääkäri ja tekee työnsä sydämmellä. Kiitos Paavolle!

        Olen täysin samaa mieltä. Paavolle pääsee hätätilassa vaikka sunnuntaina ilta kasilta, niin kuin miulle kävi, kun Wille-kissaa puraisi käärme. Sama Wiltsu ei enää kehräisi kotona tyytyväisenä, jos Paavo ei häntä olis leikannu, nyt hän on elämänsä kunnossa. Monen vuoden ajan olen kissat ja koirat siellä käyttänyt, enkä parempaa löydä. Henkilökuntakin siellä on aivan parasta:).


      • orava21
        tsuiba kirjoitti:

        Oottekos sattuneet kuulemaan sellasta, että Rakissa ja Katissa on hoitovirheen takia kuollut ainakin koiria, kissoita en tiedä... Vaihdettiin hyvissä ajoin toiseen paikkaan, koska epäilykset heräsivät... Hoitomenetelmät ja lääkkeet vanhan kansan peruja! Vaikka palvelu oiskin iloista ja hyvää niin eiköhän kuitenkin ole tärkeintä OIKEA ja hyvin perusteltu hoito!! Eläimiä ei voi hoitaa mutu-tuntumalla.

        Varmaan jokaisessa eläinlääkärissä kuolee joskus väistämättä potilaita. Sitäpaitsi itse luotan kokeneeseen ja luotettavaan Paavoon kuin tuhatjalan rahastaviin "ammattilaisiin" jotka löytävät koko ajan uusia ongelmia jotta voivat tehdä turhia toimenpiteitä, jotka taas johtaa mitä useimmin kuolemaan,


      • niin_vissiin
        Jassi-A kirjoitti:

        Rakissa ja Katissa olen käyttänyt molempia koiriani, enkä paikkaa vaihtaisi mistään hinnasta. Eläinlääkäri on äärimmäisen mukava ja omanlaisensa mutta hoito on osaavaa, en ole ikinä pahalla mielellä lähtenyt pois. Jokainen käyköön itse kokeilemassa, ja tehköön johtopäätöksensä sitten. Mutta omasta puolestani voin suositella. Vaikka asummekin Espoossa, yritämme aina päästä Rakkiin ja Kattiin hoitoon, jos ei ole aivan akuutti vaiva.

        Kylläpä varmaan kannattaa tulla Espoosta tänne asti eläinlääkäriin?!!! Enpä oikein usko tuota. On varmasti osava kaveri, mutta koska kyseessä on lääkäri, en oikein katso hyvällä, et samoilla instrumenteilla katotaan/ hoidetaan/ ronkitaan 20 koiraa peräkkäin.


      • Nelsii
        tsuiba kirjoitti:

        Oottekos sattuneet kuulemaan sellasta, että Rakissa ja Katissa on hoitovirheen takia kuollut ainakin koiria, kissoita en tiedä... Vaihdettiin hyvissä ajoin toiseen paikkaan, koska epäilykset heräsivät... Hoitomenetelmät ja lääkkeet vanhan kansan peruja! Vaikka palvelu oiskin iloista ja hyvää niin eiköhän kuitenkin ole tärkeintä OIKEA ja hyvin perusteltu hoito!! Eläimiä ei voi hoitaa mutu-tuntumalla.

        Kuules!!!!! Ei siellä ole yhtään eläintä kuollut hoidon takia! Tiedän sen hyvin Paavo on super lääkäri joka tietää hyvin hyvä ja huonot hoidot


      • öhömmnn..
        tsuiba kirjoitti:

        Oottekos sattuneet kuulemaan sellasta, että Rakissa ja Katissa on hoitovirheen takia kuollut ainakin koiria, kissoita en tiedä... Vaihdettiin hyvissä ajoin toiseen paikkaan, koska epäilykset heräsivät... Hoitomenetelmät ja lääkkeet vanhan kansan peruja! Vaikka palvelu oiskin iloista ja hyvää niin eiköhän kuitenkin ole tärkeintä OIKEA ja hyvin perusteltu hoito!! Eläimiä ei voi hoitaa mutu-tuntumalla.

        se oli kyllä tuhatjalka se..


      • myötäkärsiä

        Käytin kissaani tuhatjalassa koska se ei syönyt,sielä sanottiin,se on ummetusta.3piikkiä.2päivän päästä suolenhuuhteluun.onneksi epäilin lääkärin diagnoosia.vein tytön paavolle.hän katsoi suuhun,sieltä löytyi paha ien ja kielentulehdus.tuhatjalka veloitti väärästä diagnoosista 130e kissa kärsi turhaan.asia ei jää tähän.


    • coshovji

      Tietääkö kukaan saako kuopiossa laskua mukaan mistään eläinlääkäristä minkä voi maksaa jälkikäteen

      • sashasha

        suurimmat osat kuopion eläilääkäreistä on kiskureita ja haluaa rahansa heti, hoitavat eläintä kylmästi ja tilat ovat pelottavan oloiset ja karut eläimille. Itse käytän myös rakkia ja kattia koska siellä rakastavaa ja lämpöistä hoitoa ja asiantuntevaa.

        Tuhatjalassa ystäväni kanin tappoi yliannostuksella unilääkettä, normaalin hoidon yhteydessä ja siellä myös hinnat ovat huikeat ja pakko maksaa heti. Hoito yleensä on asiantuntevaa ja saa tarvittavan avun, mutta niin hintakin on luokiteltu sen mukaisesti. Puijonlaakson eläinlääkärissä (en tiedä onko kyseinen hoitolaitos enää edes käytössä) kissaani hoidettiin ammattimaisesti kyllä, mutta tilat järkyttävän pelottavia ja kolkkoja. tutkimuksia tehtiin aivan liikaa, kissani maha avattiin, röntgeniä otettiin, pidettiin pari yötä ja tutkittiin ja lopulta huomattiin että se on pelkkä virtsatietulehdus, he alussa olivat jo huomanneet että sillä on virtsatietulehdus, mutta tekivät silti lisätutkimuksia. Lasku oli HUIKEA, en ole koskaan maksanut niin paljoa varmaan yhteensäkään kissojeni leikkauksista ja antibiooteista kuin silloin jouduin maksamaan.


      • 3 koiran emäntä
        sashasha kirjoitti:

        suurimmat osat kuopion eläilääkäreistä on kiskureita ja haluaa rahansa heti, hoitavat eläintä kylmästi ja tilat ovat pelottavan oloiset ja karut eläimille. Itse käytän myös rakkia ja kattia koska siellä rakastavaa ja lämpöistä hoitoa ja asiantuntevaa.

        Tuhatjalassa ystäväni kanin tappoi yliannostuksella unilääkettä, normaalin hoidon yhteydessä ja siellä myös hinnat ovat huikeat ja pakko maksaa heti. Hoito yleensä on asiantuntevaa ja saa tarvittavan avun, mutta niin hintakin on luokiteltu sen mukaisesti. Puijonlaakson eläinlääkärissä (en tiedä onko kyseinen hoitolaitos enää edes käytössä) kissaani hoidettiin ammattimaisesti kyllä, mutta tilat järkyttävän pelottavia ja kolkkoja. tutkimuksia tehtiin aivan liikaa, kissani maha avattiin, röntgeniä otettiin, pidettiin pari yötä ja tutkittiin ja lopulta huomattiin että se on pelkkä virtsatietulehdus, he alussa olivat jo huomanneet että sillä on virtsatietulehdus, mutta tekivät silti lisätutkimuksia. Lasku oli HUIKEA, en ole koskaan maksanut niin paljoa varmaan yhteensäkään kissojeni leikkauksista ja antibiooteista kuin silloin jouduin maksamaan.

        Kyllä Päivärannan R&K ja Puijonlaakson eläinlääkärit ovat parhaita Kuopiossa. Aina saa ajan ja hyvän hoidon heiltä. Hinnat ovat inhimilliset ja kohtelu asiallista. Olen käyttänyt näitä vuosikausia ja voin kehua.


      • Hau, hau, hau!
        3 koiran emäntä kirjoitti:

        Kyllä Päivärannan R&K ja Puijonlaakson eläinlääkärit ovat parhaita Kuopiossa. Aina saa ajan ja hyvän hoidon heiltä. Hinnat ovat inhimilliset ja kohtelu asiallista. Olen käyttänyt näitä vuosikausia ja voin kehua.

        jossain kennelien/harrastajapiirien (agility?) pannassa (hah, sanaleikki) joskus? Vai onko vieläkin?

        Jotain tämän suuntaista oli kuulevinani koirapuistossa.

        Vai onko joku muu paikka?


      • kassulivei
        Hau, hau, hau! kirjoitti:

        jossain kennelien/harrastajapiirien (agility?) pannassa (hah, sanaleikki) joskus? Vai onko vieläkin?

        Jotain tämän suuntaista oli kuulevinani koirapuistossa.

        Vai onko joku muu paikka?

        Aikaisempi koiramme sairasti todella paljon ja silloin tuli kierrettyä Kuopion eläinlääkärit läpi. Paavolta sain parasta ja asiantuntevinta hoitoa. Eläinlääkärikeskuksessa ei lähdetty ollenkaan tutkimaan muuta kuin ultralla ja löydettiin eturauhasvaivoja ja määrättiin antibiootteja ja kipulääkkeitä. Puijonlaaksossa ottivat sentään verikokeet, mutta käskivät vain seurailla tilannetta (vaikka koira ontui ja oli sairaan oloinen). Paavo otti verikokeet ja röntgenkuvat ja selvitti perusteellisesti, missä mätti. Eikä lasku ollut kallis!


      • cokkeli&mäykky
        kassulivei kirjoitti:

        Aikaisempi koiramme sairasti todella paljon ja silloin tuli kierrettyä Kuopion eläinlääkärit läpi. Paavolta sain parasta ja asiantuntevinta hoitoa. Eläinlääkärikeskuksessa ei lähdetty ollenkaan tutkimaan muuta kuin ultralla ja löydettiin eturauhasvaivoja ja määrättiin antibiootteja ja kipulääkkeitä. Puijonlaaksossa ottivat sentään verikokeet, mutta käskivät vain seurailla tilannetta (vaikka koira ontui ja oli sairaan oloinen). Paavo otti verikokeet ja röntgenkuvat ja selvitti perusteellisesti, missä mätti. Eikä lasku ollut kallis!

        Onko R&K:ssa röntgen nykyään? =O


      • Miu ja mou
        cokkeli&mäykky kirjoitti:

        Onko R&K:ssa röntgen nykyään? =O

        Aikaisemmin Paavo käytti sovitusti ostopalveluna röntgeniä toisessa paikaissa. Rakissa ja Katissa ei ole röntgeniä, mutta on silti paras. Ei turhia tutkimuksia!!!


      • BENZINO
        Miu ja mou kirjoitti:

        Aikaisemmin Paavo käytti sovitusti ostopalveluna röntgeniä toisessa paikaissa. Rakissa ja Katissa ei ole röntgeniä, mutta on silti paras. Ei turhia tutkimuksia!!!

        Täytyy sanoa,että vaikka olenkin kuullut Rakista ja Katista eriäviä mielipiteitä niin Rakin ja Katin P.Miettinen "pelasti" 10 vuotiaan koirani hengen vuosia sitten...Koiralleni iski äkillisesti kohtutulehdus ja tilanne vaati välitöntä hoitoa.Eläinlääkäriasemat joille soittelin hädissäni asiasta yrittäen saada koiralleni apua,kehoittivat minua varaamaan ajan lääkärille,vaikka tilanne oli akuutti!Paavo Miettinen otti koiran heti vastaan,vaikka olikin vapaa-ajalla.Leikkaus meni hyvin ja hoito onnistui täydellisesti.Eli,kiitos Paavolle inhimillisestä suhtautumisesta ja aidosta välittämisestä eläintä kohtaan.


      • Rahastusta
        BENZINO kirjoitti:

        Täytyy sanoa,että vaikka olenkin kuullut Rakista ja Katista eriäviä mielipiteitä niin Rakin ja Katin P.Miettinen "pelasti" 10 vuotiaan koirani hengen vuosia sitten...Koiralleni iski äkillisesti kohtutulehdus ja tilanne vaati välitöntä hoitoa.Eläinlääkäriasemat joille soittelin hädissäni asiasta yrittäen saada koiralleni apua,kehoittivat minua varaamaan ajan lääkärille,vaikka tilanne oli akuutti!Paavo Miettinen otti koiran heti vastaan,vaikka olikin vapaa-ajalla.Leikkaus meni hyvin ja hoito onnistui täydellisesti.Eli,kiitos Paavolle inhimillisestä suhtautumisesta ja aidosta välittämisestä eläintä kohtaan.

        Tuhatjalkaan en ainakaan enään eläimiäni vie. Palvelu voi olla hyvää ja lääkärit mukavia, mutta kamalaa rahastusta se on. pienen jutun takia, tekevät jumalattomat tutkimukset, selkeät rahan kuvat silmissä. Vaikka kysyt tutkimuksen hintaa puhelimessa, nousee se yllättäen tutkimuksen jälkeen kolmella. Ja ainakaan minä en saanut olla lemmikkini mukana tutkimuksissa, mikä oli epäilyttävää. Rahastusta koko homma.


      • terve koira
        BENZINO kirjoitti:

        Täytyy sanoa,että vaikka olenkin kuullut Rakista ja Katista eriäviä mielipiteitä niin Rakin ja Katin P.Miettinen "pelasti" 10 vuotiaan koirani hengen vuosia sitten...Koiralleni iski äkillisesti kohtutulehdus ja tilanne vaati välitöntä hoitoa.Eläinlääkäriasemat joille soittelin hädissäni asiasta yrittäen saada koiralleni apua,kehoittivat minua varaamaan ajan lääkärille,vaikka tilanne oli akuutti!Paavo Miettinen otti koiran heti vastaan,vaikka olikin vapaa-ajalla.Leikkaus meni hyvin ja hoito onnistui täydellisesti.Eli,kiitos Paavolle inhimillisestä suhtautumisesta ja aidosta välittämisestä eläintä kohtaan.

        Joku eläinlääkäri oli sanonut, ettei koirasta enää mihinkään ole (veriarvot oli surkeat yms., syytä ei tiedetty), ja että se pitää lopettaa.
        Koira vietiin lopetettavaksi eri eläinlääkärille, Rakkiin ja Kattiin, jossa Paavo oli vielä tutkinut koiran ja sanonut, ettei tässä koirassa ole mitään vikaa. Paavo oli ihan oikeasti jopa itkenyt koiran puolesta, ja sanonut ettei suostu sitä lopettamaan.
        Veriarvoja seurailtiin, ja ne paranivat lopulta ihan normaaleiksi.
        Nyt 2 vuotta myöhemmin maailman ihanin koira on yhä täysin terve. :)
        Eli kyllä mä ainakin veisin koirani eläinlääkärille, joka oikeasti välittää eläimistä.


      • Suosittelen
        terve koira kirjoitti:

        Joku eläinlääkäri oli sanonut, ettei koirasta enää mihinkään ole (veriarvot oli surkeat yms., syytä ei tiedetty), ja että se pitää lopettaa.
        Koira vietiin lopetettavaksi eri eläinlääkärille, Rakkiin ja Kattiin, jossa Paavo oli vielä tutkinut koiran ja sanonut, ettei tässä koirassa ole mitään vikaa. Paavo oli ihan oikeasti jopa itkenyt koiran puolesta, ja sanonut ettei suostu sitä lopettamaan.
        Veriarvoja seurailtiin, ja ne paranivat lopulta ihan normaaleiksi.
        Nyt 2 vuotta myöhemmin maailman ihanin koira on yhä täysin terve. :)
        Eli kyllä mä ainakin veisin koirani eläinlääkärille, joka oikeasti välittää eläimistä.

        Rakki & Katti varmasti paras. Minulla on kissat ja koirat käyneet siellä kaikki. Käyvät edelleen. Paavo on erikoinen mutta sopii täydellisesti eläinten kanssa työskentelyyn. Laskulle saa ainakin tutumpi. Minä kävin juuri laitattamassa 6 piikkiä nivelrikkoon 1kpl/vko. Maksaa tarvitsi vasta viimeisellä kerralla. Minun kissat (nartut) leikkasi eräs toinen eläinlääkäri jouduin toisen viemään Paavolle koska haava rupesi märkimään. Ja Paavolta saa tosiaan hätäapua tarvittaessa.


      • NäinhänSeOn
        Suosittelen kirjoitti:

        Rakki & Katti varmasti paras. Minulla on kissat ja koirat käyneet siellä kaikki. Käyvät edelleen. Paavo on erikoinen mutta sopii täydellisesti eläinten kanssa työskentelyyn. Laskulle saa ainakin tutumpi. Minä kävin juuri laitattamassa 6 piikkiä nivelrikkoon 1kpl/vko. Maksaa tarvitsi vasta viimeisellä kerralla. Minun kissat (nartut) leikkasi eräs toinen eläinlääkäri jouduin toisen viemään Paavolle koska haava rupesi märkimään. Ja Paavolta saa tosiaan hätäapua tarvittaessa.

        Tuhatjalassa hinnat ovat niin kalliit, koska ovat juuri tekemässä uudistuksia tiloihin ja välineisiin joihin sitä rahaa uppoaa. Luulisin, että ne hinnat sieltä vielä joskus alas tulevat kunhan ovat saaneet asiat kuntoon.
        Ja siitä töykeydestä mikä siellä ilmenee, niin ei se ole pelkkiä asiakkaita kohtaan, vaan myös firman omia työtekijöitä! Suoraansanottuna raivostuttavaa. Suosittelisin kaikkia, jotka sitä kokevat, valittamaan asiasta palautteen muodossa, jotta asiaan saataisiin jonkinlaista muutosta.

        Rakissa&Katissa toimiva Paavo on saanut koulutuksensa jossain saksan maalla, eikä ehkä joidenkin mielestä sen takia ole "yhtä hyvä" kuin vastaava suomessa koulutuksensa saanut eläinlääkäri. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kaikkia huhuja en silti uskoisi.


      • ej
        Rahastusta kirjoitti:

        Tuhatjalkaan en ainakaan enään eläimiäni vie. Palvelu voi olla hyvää ja lääkärit mukavia, mutta kamalaa rahastusta se on. pienen jutun takia, tekevät jumalattomat tutkimukset, selkeät rahan kuvat silmissä. Vaikka kysyt tutkimuksen hintaa puhelimessa, nousee se yllättäen tutkimuksen jälkeen kolmella. Ja ainakaan minä en saanut olla lemmikkini mukana tutkimuksissa, mikä oli epäilyttävää. Rahastusta koko homma.

        Itse olen kaikki kissani käyttänyt tuhatjalassa, eikä ole ollut mitään valittamista. Hintatiedustelut ovat pitäneet paikkansa ja olen saanut olla mukana tutkimuksissa, tikkienpoistossa tms. Ainoastaan leikkauksiin ei luonnollisesti päästetä. Kun vain kysyy että onko mahdollista päästä. Myös tuhatjalassa olen saanu joskus laskun, jos olen pyytänyt. Mutta toki nämäkin ovat mielipideasioita.


      • Ohhohhoooi
        kassulivei kirjoitti:

        Aikaisempi koiramme sairasti todella paljon ja silloin tuli kierrettyä Kuopion eläinlääkärit läpi. Paavolta sain parasta ja asiantuntevinta hoitoa. Eläinlääkärikeskuksessa ei lähdetty ollenkaan tutkimaan muuta kuin ultralla ja löydettiin eturauhasvaivoja ja määrättiin antibiootteja ja kipulääkkeitä. Puijonlaaksossa ottivat sentään verikokeet, mutta käskivät vain seurailla tilannetta (vaikka koira ontui ja oli sairaan oloinen). Paavo otti verikokeet ja röntgenkuvat ja selvitti perusteellisesti, missä mätti. Eikä lasku ollut kallis!

        Millä se Paavo otti röntgenkuvat, kun eihän sillä ole röntgeniä?


      • Ostopalveluna...
        Ohhohhoooi kirjoitti:

        Millä se Paavo otti röntgenkuvat, kun eihän sillä ole röntgeniä?

        Ostopalveluna, ostopalveluna.


      • hyvä paikka

        Saa laskulle ainakin Rakissa ja katissa Paavo on ihan super hyvä eläinlääkäri paljon parempi kun joku ison elänklinikan eläin lekurin kannattaa viedä


      • kokenut2
        sashasha kirjoitti:

        suurimmat osat kuopion eläilääkäreistä on kiskureita ja haluaa rahansa heti, hoitavat eläintä kylmästi ja tilat ovat pelottavan oloiset ja karut eläimille. Itse käytän myös rakkia ja kattia koska siellä rakastavaa ja lämpöistä hoitoa ja asiantuntevaa.

        Tuhatjalassa ystäväni kanin tappoi yliannostuksella unilääkettä, normaalin hoidon yhteydessä ja siellä myös hinnat ovat huikeat ja pakko maksaa heti. Hoito yleensä on asiantuntevaa ja saa tarvittavan avun, mutta niin hintakin on luokiteltu sen mukaisesti. Puijonlaakson eläinlääkärissä (en tiedä onko kyseinen hoitolaitos enää edes käytössä) kissaani hoidettiin ammattimaisesti kyllä, mutta tilat järkyttävän pelottavia ja kolkkoja. tutkimuksia tehtiin aivan liikaa, kissani maha avattiin, röntgeniä otettiin, pidettiin pari yötä ja tutkittiin ja lopulta huomattiin että se on pelkkä virtsatietulehdus, he alussa olivat jo huomanneet että sillä on virtsatietulehdus, mutta tekivät silti lisätutkimuksia. Lasku oli HUIKEA, en ole koskaan maksanut niin paljoa varmaan yhteensäkään kissojeni leikkauksista ja antibiooteista kuin silloin jouduin maksamaan.

        Jyrsijöiden nukuttaminen on aina erittäin riskialtista, ovat herkempiä kuolemaan nukutukseen kuin koirat tai kissat. Liittyy oman tiedon mukaan jysrsijöiden elimistön stressivasteeseen.


    • Hyrry

      ...lasku ainakin Rakissa ja Katissa.

      Kissoja ja koiraa on siellä käytetty, eikä ole valittamista kyllä löytynyt. Paavo on aina iloisella tuulella omaan erikoiseen tapaansa ja on ollut mukava siellä käydä. OIreita on tutkittu kyllä, eikä pelkästään hutaistu lääkkeitä kouraan.

      Ymmärrän kyllä hyvin, jos kyseisen e.lääkärin erikoinen huumori ja käytös jotakuta ärsyttää, mutta onneksi on itsellä hyvä huumorintaju, niin ei tarvitse siitä ärsyyntyä.

      • koirapoika-Ali

        Paavon Rakki ja Katti on paras eläinlääkäri missä olen koirien kanssa käynyt! Paavo Miettinen ei ole myöskään kiskuri hinnoissaankaan! Palvelu erinomaista ja työtä tehdään sydämmellä


    • 98yiho

      On kuopion paras eläinlääkäri! Paavo osaa asiansa, hoitanut myös perheemme hevoset!

      • hevoslääkäri

        Tosi hyvä eläinlääkäri on Riistavedellä, Pasi Hallikainen. Hoitelee hevosia ja muitakin isoja eläimiä. Pikkueläimiä ottaa vastaan myös. Mukava asioida.


      • Kissat ja koirat

        Paavo on erinomainen eläinlääkäri, käsittelee eläimiä todella arvokkaasti, harvat eläinlääkärit näyttävät pitävän ja välittävän juuri siitä eläimestä mikä on hoidettavana, Paavolla on SYDÄNTÄ !!! Paavo jopa laulaa eläimelle rauhoittaakseen sitä hoitotoimenpiteen aikana :) huippua kerrassaan.


      • itu4
        Kissat ja koirat kirjoitti:

        Paavo on erinomainen eläinlääkäri, käsittelee eläimiä todella arvokkaasti, harvat eläinlääkärit näyttävät pitävän ja välittävän juuri siitä eläimestä mikä on hoidettavana, Paavolla on SYDÄNTÄ !!! Paavo jopa laulaa eläimelle rauhoittaakseen sitä hoitotoimenpiteen aikana :) huippua kerrassaan.

        Meillä ( nyt jo edesmennyt ) koira jouduttiin yleensä nukuttamaan tutkimuksien / korvien huuhtelujen yhteydessä. Paavo 1. lääkäri,joka puheella sai koiran rauhoitettua esim. korvien huuhtelujen ajaksi. Paavo ottaa myös todella eläinpotilaat omakseen - voit soitta vo-ajan ulkopuolella ja kysyä hätätapauksessa neuvoa / tarv. ottaa myös vastaan vapaa-ajallaan.


      • pimatsu5
        hevoslääkäri kirjoitti:

        Tosi hyvä eläinlääkäri on Riistavedellä, Pasi Hallikainen. Hoitelee hevosia ja muitakin isoja eläimiä. Pikkueläimiä ottaa vastaan myös. Mukava asioida.

        Riistaveden konitohtorin kierrän kaukaa ja samoin Lupsakan!


    • Anon-yymi

      Tietääkös kukaan sanoa mitään siitä uudesta Tuhatjalasta, Neulamäessä? Ilmeisesti ei pitkään ole ollut vielä, mut olis kiva kuulla kokemuksia, kun sijainnin takia tahtoisin kokeilla omille kissoille sitä. :))

      • Suosittelija

        Hyvä paikka, ja nettiajanvarauskin.


      • Hiiripulla
        Suosittelija kirjoitti:

        Hyvä paikka, ja nettiajanvarauskin.

        Ottaako toi Kuopion Yksityinen Eläinlääkäri (Kiekkkokuja 2) vastaan lintujakin?


      • Hiiripulla
        Hiiripulla kirjoitti:

        Ottaako toi Kuopion Yksityinen Eläinlääkäri (Kiekkkokuja 2) vastaan lintujakin?

        Tai ottaako Kuopiossa kukaan muu eläinlääkäri vastaan lintuja? =)


      • __mimi__
        Suosittelija kirjoitti:

        Hyvä paikka, ja nettiajanvarauskin.

        Itse olen käyttänyt aina koirani, marsuni ja muut nelijalkaiset p-laakson Yksityisellä ell-asemalla, ja olen edelleen palveluun tyytyväinen. Sirje ja Aija kumpikin mukavia lääkäreitä, kohtelevat koiraani niin että se ei pelkää seuraavallakaan kerralla mennä lääkäriin. Ja aina on löydetty apu kulloiseenkiin ongelmaan, oli se sitten silmävaurio tai hyvin epäselvä kipukohtaus. Kertaalleen on myös nelivuotiaalta marsultani leikattu virtsakivet Yksityisellä, ja tuon jälkeen marsu eli vielä toiset neljä vuotta lisää; onnistunut leikkaus ja etenkin onnistunut diagnoosi (joka paikassa kun tuollaisia pikkueläimiä ei edes viitsitä tutkia..).
        Kertaalleen olen Tuhatjalkaan soittanut Yksityisen ollessa kesälomalla; koira ripuloi reilusti verta. Puhelimessa sain kuulla että seuraa koiraa viikonlopun yli, ei se akuuttia hoitoa tarvitse. Soitin R&K ja Paavo pyysi heti käymään, osasi jo kertoa melkein suoralta kädeltä mikä koiraa vaivaa ja kakkanäyte vahvisti asian. Saatiin lääkkeet ja ripuli loppui siihen. Hieman omaperäinen setähän se Paavo on ja tuntuu jakavan mielipiteet todella vahvasti. Itse en hänen luonaan koirani kanssa ole käynyt tuon kerran jälkeen mutta hän vaikutti osaavalta lääkäriltä ja omalla persoonallisella tavallaan hän on mukana työssään aivan sataprosenttisesti.


      • neppu koiran porukat
        __mimi__ kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt aina koirani, marsuni ja muut nelijalkaiset p-laakson Yksityisellä ell-asemalla, ja olen edelleen palveluun tyytyväinen. Sirje ja Aija kumpikin mukavia lääkäreitä, kohtelevat koiraani niin että se ei pelkää seuraavallakaan kerralla mennä lääkäriin. Ja aina on löydetty apu kulloiseenkiin ongelmaan, oli se sitten silmävaurio tai hyvin epäselvä kipukohtaus. Kertaalleen on myös nelivuotiaalta marsultani leikattu virtsakivet Yksityisellä, ja tuon jälkeen marsu eli vielä toiset neljä vuotta lisää; onnistunut leikkaus ja etenkin onnistunut diagnoosi (joka paikassa kun tuollaisia pikkueläimiä ei edes viitsitä tutkia..).
        Kertaalleen olen Tuhatjalkaan soittanut Yksityisen ollessa kesälomalla; koira ripuloi reilusti verta. Puhelimessa sain kuulla että seuraa koiraa viikonlopun yli, ei se akuuttia hoitoa tarvitse. Soitin R&K ja Paavo pyysi heti käymään, osasi jo kertoa melkein suoralta kädeltä mikä koiraa vaivaa ja kakkanäyte vahvisti asian. Saatiin lääkkeet ja ripuli loppui siihen. Hieman omaperäinen setähän se Paavo on ja tuntuu jakavan mielipiteet todella vahvasti. Itse en hänen luonaan koirani kanssa ole käynyt tuon kerran jälkeen mutta hän vaikutti osaavalta lääkäriltä ja omalla persoonallisella tavallaan hän on mukana työssään aivan sataprosenttisesti.

        Meidän koira on käynyt Paavo Miettisellä n 8 vuotta,ja pelkkää hyvää sanottavana. Ja hinnat on asiakasystävälliset. Yhen myrkytystilanteenkin PM hoiti tosi asiallisesti. Ja kun hän asuu siinä lähellä, hän on tosi joustava aikataulujen suhteen.

        Totta on, että Paavo on persoonallinen kaveri, mutta sitähän me ollaan kaikki muutkin. Me ainakin käydään RjaK.ssa mielellämme edelleen.

        Sitä paitsi PM on eläinlääketieteen tohtori, lukenut mies siis.


      • vihikoira`
        neppu koiran porukat kirjoitti:

        Meidän koira on käynyt Paavo Miettisellä n 8 vuotta,ja pelkkää hyvää sanottavana. Ja hinnat on asiakasystävälliset. Yhen myrkytystilanteenkin PM hoiti tosi asiallisesti. Ja kun hän asuu siinä lähellä, hän on tosi joustava aikataulujen suhteen.

        Totta on, että Paavo on persoonallinen kaveri, mutta sitähän me ollaan kaikki muutkin. Me ainakin käydään RjaK.ssa mielellämme edelleen.

        Sitä paitsi PM on eläinlääketieteen tohtori, lukenut mies siis.

        Hei eläinystävät, uusi ketju tästä aiheesta olisi jo paikallaan. =)
        Rasittavaa rullata tätä aina loppuun saakka, alkupäässäkin jo aika vanhaa tietoa.
        Lähinnä tämä nykyinen tilanne kiinnostanee eniten, miten hommat pelittää nyt missäkin paikassa.


      • Niki & Tyty
        vihikoira` kirjoitti:

        Hei eläinystävät, uusi ketju tästä aiheesta olisi jo paikallaan. =)
        Rasittavaa rullata tätä aina loppuun saakka, alkupäässäkin jo aika vanhaa tietoa.
        Lähinnä tämä nykyinen tilanne kiinnostanee eniten, miten hommat pelittää nyt missäkin paikassa.

        Itse olen käyttänyt kahta koiraani etupäässä R&K:ssa. Puheluihin on vastattu noin 3 tuuttauksen kohdalla, ja en ole koskaan joutunut mitään pimpelipom-jonotusmusiikkia kuuntelemaan. Samoiten vastaanottoajat joita on tarjottu, ovat olleet ajallisesti lähempänä, kuin mitä itse olin etukäteen uumoillutkaan. Nopeimmillaan on tarjottu vastaanottoaikaa tunnin päähän puhelusta ja ehkä pisimpään on ollut reilu vuorokausi. Samoiten olen saanut ko. lääkärin matkapuhelimen, ja olen joutunut soittelemaan muutamia kertoja myös 3 aikoihin yöllä. Näistäkään ei ole mitään nurinoita kuulunut, vaan on asiaa lähdetty hoitamaan vaivan edellyttämällä tavalla.

        Ja R&K:sta saa laskun myös myöhemmäksi maksettavakseen.

        Viime talvena seurattiin toisen koirani progesteronitasoja. Tärppipäivien paras hetki osui lauantaille, ja Paavon kanssa sovittiin ko. aamulle myös progemittaus. No nukuin vielä täyttä päätä kun sovittu aika oli, ja hän soitti vielä perääni että missä sitä ollaan. Mielestäni hyvin ihmis- ja eläinläheistä palvelua olen häneltä saanut. Samoiten symppispisteitä on kerännyt, kun hän höpöttelee koirille hoitaessaan niitä ja saattaa jotain lastenlauluja lauleskella vähän omilla sanoituksillaan.

        Ja mitä väliä sillä on, jos odotustilat ovat vain muutama irtopenkki ja laatoitetut lattiat, eikä seinilläkään ole kuin kymmenien tyytyväisten eläinasiakkaiden kuvia, joissa kiitellään hyvästä palvelusta, sekä muutama lääkemainos.

        Nekö määrittelee hoidon laatua?
        Eihän sitä hoitotoimenpidettä siellä suoriteta.

        Tuhatjalka on tuossa kävelymatkan päässä asuinpaikastani. En kuitenkaan ole kertaakaan käyttänyt ko. lääkärin palveluja - koska hinnat ovat mielestäni täysin kiskurimaiset ja kohtuuttomat.


      • koirankorville
        Niki & Tyty kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt kahta koiraani etupäässä R&K:ssa. Puheluihin on vastattu noin 3 tuuttauksen kohdalla, ja en ole koskaan joutunut mitään pimpelipom-jonotusmusiikkia kuuntelemaan. Samoiten vastaanottoajat joita on tarjottu, ovat olleet ajallisesti lähempänä, kuin mitä itse olin etukäteen uumoillutkaan. Nopeimmillaan on tarjottu vastaanottoaikaa tunnin päähän puhelusta ja ehkä pisimpään on ollut reilu vuorokausi. Samoiten olen saanut ko. lääkärin matkapuhelimen, ja olen joutunut soittelemaan muutamia kertoja myös 3 aikoihin yöllä. Näistäkään ei ole mitään nurinoita kuulunut, vaan on asiaa lähdetty hoitamaan vaivan edellyttämällä tavalla.

        Ja R&K:sta saa laskun myös myöhemmäksi maksettavakseen.

        Viime talvena seurattiin toisen koirani progesteronitasoja. Tärppipäivien paras hetki osui lauantaille, ja Paavon kanssa sovittiin ko. aamulle myös progemittaus. No nukuin vielä täyttä päätä kun sovittu aika oli, ja hän soitti vielä perääni että missä sitä ollaan. Mielestäni hyvin ihmis- ja eläinläheistä palvelua olen häneltä saanut. Samoiten symppispisteitä on kerännyt, kun hän höpöttelee koirille hoitaessaan niitä ja saattaa jotain lastenlauluja lauleskella vähän omilla sanoituksillaan.

        Ja mitä väliä sillä on, jos odotustilat ovat vain muutama irtopenkki ja laatoitetut lattiat, eikä seinilläkään ole kuin kymmenien tyytyväisten eläinasiakkaiden kuvia, joissa kiitellään hyvästä palvelusta, sekä muutama lääkemainos.

        Nekö määrittelee hoidon laatua?
        Eihän sitä hoitotoimenpidettä siellä suoriteta.

        Tuhatjalka on tuossa kävelymatkan päässä asuinpaikastani. En kuitenkaan ole kertaakaan käyttänyt ko. lääkärin palveluja - koska hinnat ovat mielestäni täysin kiskurimaiset ja kohtuuttomat.

        Paavo on edullinen, mielellään hänen luokseen vie lemmikin ihan terveystarkastettavaksikin. Muualla siitä joutuu maksamaan paljon. Rokotukset ym. ollaan otettu aina Paavon vastaanotolla, eikä missään muualla. Myös kesävieraamme käyvät rokotuttamassa eläimensä Paavolla, koska nelinkertaista hintaa ei kehäkolmosen sisällä kannata maksaa, jos Kuopioon päin on asiaa.

        Tuhatjalka on tosikallis enkä ole itsekään sinne koskaan mennyt. Enkä edes soita kun maksaa niin paljon!


        Paavo on meidän perheen koirien sankari!


      • suosittelen
        neppu koiran porukat kirjoitti:

        Meidän koira on käynyt Paavo Miettisellä n 8 vuotta,ja pelkkää hyvää sanottavana. Ja hinnat on asiakasystävälliset. Yhen myrkytystilanteenkin PM hoiti tosi asiallisesti. Ja kun hän asuu siinä lähellä, hän on tosi joustava aikataulujen suhteen.

        Totta on, että Paavo on persoonallinen kaveri, mutta sitähän me ollaan kaikki muutkin. Me ainakin käydään RjaK.ssa mielellämme edelleen.

        Sitä paitsi PM on eläinlääketieteen tohtori, lukenut mies siis.

        Paavo on hyvä eläinlääkäri. Meidän kissa ja kaksi koiraa eivät käy muualla kuin Rakissa & Katissa.
        Moni asia selviää usein ihan puhelinsoitolla ja hinnat ovat kohdallaan.
        Todella lämpimästi suosittelen Paavoa!
        Paavo on osaava, reipas, jämäkkä ja asiakaspalveluhenkinen.


      • 3dog
        suosittelen kirjoitti:

        Paavo on hyvä eläinlääkäri. Meidän kissa ja kaksi koiraa eivät käy muualla kuin Rakissa & Katissa.
        Moni asia selviää usein ihan puhelinsoitolla ja hinnat ovat kohdallaan.
        Todella lämpimästi suosittelen Paavoa!
        Paavo on osaava, reipas, jämäkkä ja asiakaspalveluhenkinen.

        Yli kymmenen vuoden kokemus rakki ja katin Paavon hoidosta. Palvelu hyvää, nopeaa, joustavaa ei rahastuksen makua vaan rehellistä kerrontaa tilanteesta. Korjaa tilanteet, jos komplikaatioita.

        samaa ei voi sanoa esim. tuhatjalkasessa sattuu hoitovirheitä joita ei myönnetä vaikka päivänselviä asioita lisäksi toiminta melkoista rahastusta.


      • Tuhaton

        Neulamäen Tuhatjalkahan on lopettanut toimintansa, oli kait noin vuoden auki. Eipä liene ollut kannattavaa heille, kun lopettivat, vaikka perivätkin hyvin hoidoistaan. Kallista oli kun kävin. Tuhat nimessä tarkoittaneekin euroja!


      • Hopsuli
        __mimi__ kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt aina koirani, marsuni ja muut nelijalkaiset p-laakson Yksityisellä ell-asemalla, ja olen edelleen palveluun tyytyväinen. Sirje ja Aija kumpikin mukavia lääkäreitä, kohtelevat koiraani niin että se ei pelkää seuraavallakaan kerralla mennä lääkäriin. Ja aina on löydetty apu kulloiseenkiin ongelmaan, oli se sitten silmävaurio tai hyvin epäselvä kipukohtaus. Kertaalleen on myös nelivuotiaalta marsultani leikattu virtsakivet Yksityisellä, ja tuon jälkeen marsu eli vielä toiset neljä vuotta lisää; onnistunut leikkaus ja etenkin onnistunut diagnoosi (joka paikassa kun tuollaisia pikkueläimiä ei edes viitsitä tutkia..).
        Kertaalleen olen Tuhatjalkaan soittanut Yksityisen ollessa kesälomalla; koira ripuloi reilusti verta. Puhelimessa sain kuulla että seuraa koiraa viikonlopun yli, ei se akuuttia hoitoa tarvitse. Soitin R&K ja Paavo pyysi heti käymään, osasi jo kertoa melkein suoralta kädeltä mikä koiraa vaivaa ja kakkanäyte vahvisti asian. Saatiin lääkkeet ja ripuli loppui siihen. Hieman omaperäinen setähän se Paavo on ja tuntuu jakavan mielipiteet todella vahvasti. Itse en hänen luonaan koirani kanssa ole käynyt tuon kerran jälkeen mutta hän vaikutti osaavalta lääkäriltä ja omalla persoonallisella tavallaan hän on mukana työssään aivan sataprosenttisesti.

        Enpä ole Aijaa tavannut enää Puijonlaakson vastaanotolla, lienee jossain muualla.


    • se maksava asiakas

      Ottamatta sen kummemmin kantaa kehenkään yksittäiseen eläinlääkäriin, voisi ihmiset yleisesti ihmetellä näitä hintoja vastaan otoilla. Näinä aikoina kun on suurtyöttömyyttä, säälimätön ahneus siltikin saa vallan. Esimerkkinä kyhmyn poistaminen koiralta eräällä asemalla 85 euroa, joka on monelle työnsä menettäneelle hyvin iso summa. Saman homman olisi toinen tehnyt alta viiden kympin kun kysyttiin jälkikäteen. Kymmenien eurojen erot kahden ammattilaisen välillä on melko kummallista.

      Ehdottaisin että jokainen laittaisi hinnastonsa näkyville selkeästi, vaikka verkkoon, siinä on helppo asiakkaan suunnistaa oikeaan osoitteeseen hoitoa saamaan.
      Kai tätäkin voisi vauhdittaa vaikka uusilla lakiasetuksilla jos joku kansanedustaja tai toimittaja ottaisi asian hoitaakseen.

      Tutkivat journalistit kuulolle, tehkää juttu siitä paljonko toimenpiteet maksaa missäkin, erot ovat huomattavia.

      • .....

        Eläinlääkärit palkkoineen ovat nykyään melkein kaikki lähes miljonäärejä. Mikään ei niille riitä ja hintoja nostetaan vaan. Koittaisivatpa elää samalla tulotasolla kuin lastentarhanope tai luokanopettaja, kauankohan kestäisivät. Vaativaa työtä nämäkin tekevät pitkällä koulutuksella, mutta heillä ei tuntipalkka olekaan satoja euroja.


      • karvaduutsoni

        Missä noin halvalla kyhmyjä poistetaan 85€?
        Siihen tarvittaneen jo eläimen rauhoitus/nukutus.
        Olisi kiva tietää, kun pelkät käyntimaksut jokapaikassa on jo 50€.


      • MySa
        ..... kirjoitti:

        Eläinlääkärit palkkoineen ovat nykyään melkein kaikki lähes miljonäärejä. Mikään ei niille riitä ja hintoja nostetaan vaan. Koittaisivatpa elää samalla tulotasolla kuin lastentarhanope tai luokanopettaja, kauankohan kestäisivät. Vaativaa työtä nämäkin tekevät pitkällä koulutuksella, mutta heillä ei tuntipalkka olekaan satoja euroja.

        Ainoa, missä voi hieman edes tienata, on vilkkaan kunnan kunnaneläinlääkärin praktiikka ja silloinkin joutuu tekemään öitämyöten töitä. Eläinlääkäriasemien tuloista suurin osa menee kulujen kattamiseen. Esim. provisiopalkaiselle eläinlääkärille vaikkapa puolen tunnin normikäynnistä (esim. silmätulehduksen hoito) tulee palkkaa n. 10 e ja siitä pois vielä verot, TELLit jne... Ei siinä paljoa rikastu...


      • juupas eipäs
        MySa kirjoitti:

        Ainoa, missä voi hieman edes tienata, on vilkkaan kunnan kunnaneläinlääkärin praktiikka ja silloinkin joutuu tekemään öitämyöten töitä. Eläinlääkäriasemien tuloista suurin osa menee kulujen kattamiseen. Esim. provisiopalkaiselle eläinlääkärille vaikkapa puolen tunnin normikäynnistä (esim. silmätulehduksen hoito) tulee palkkaa n. 10 e ja siitä pois vielä verot, TELLit jne... Ei siinä paljoa rikastu...

        Valtaosa eläinlääketieteelliseen hakeutuvista on valinnut alan nimenomaan hyvän tulotason vuoksi. Enää ei ole kutsumusta, kuten joskus on ollut. Toki sitäkin voi viellä joillain kokeneemmilla konkareilla olla.

        Valtakunnallisesti julkaistavissa verotiedoissa kautta Suomen isoilla ja pienillä paikkakunnilla eläinlääkärit ovat ihan siellä kärkikaartissa, sinne ei yletä kovinkaan monen alan toimijat. Että ei todellakaan puhuta mistään pienistä ansioista.

        Ei vastavalmistunutta eläinlääkäriä houkuttele mikään kunnallinen vastaanotto, koska pieneläinten hoito on niin tuottoisaa toimintaa. Kannattaa avata oma firma. Tottakai lemmikkinsä hyväksi jokainen lemmikinomistaja haluaa tehdä sen minkä kykenee ja se kyllä valitettavasti näkyy hinnoissa ihan joka paikassa. Ilmankos eläinlääketieteelliseen on niin kova tunku, koska se on varma tie vauraaseen elämään. Ei ole pikkurahasta puutetta. Sen verran monta tonnia olen itsekin eläinlääkäriin rahaa kantanut vuosien mittaan.

        Meillä olisi tarvetta halvemmille ulkomaalaisille eläinlääkäreille. Heillä on hinnat kohdallaan, eivät ole niin persoja euroille, mutta asiakaspalvelutaito ja ammattitaito kohdallaan. Heillä on ihan aitoa kutsumusta auttamistyöhön sekä ihmis- ja eläinrakkautta.


      • ...metön
        juupas eipäs kirjoitti:

        Valtaosa eläinlääketieteelliseen hakeutuvista on valinnut alan nimenomaan hyvän tulotason vuoksi. Enää ei ole kutsumusta, kuten joskus on ollut. Toki sitäkin voi viellä joillain kokeneemmilla konkareilla olla.

        Valtakunnallisesti julkaistavissa verotiedoissa kautta Suomen isoilla ja pienillä paikkakunnilla eläinlääkärit ovat ihan siellä kärkikaartissa, sinne ei yletä kovinkaan monen alan toimijat. Että ei todellakaan puhuta mistään pienistä ansioista.

        Ei vastavalmistunutta eläinlääkäriä houkuttele mikään kunnallinen vastaanotto, koska pieneläinten hoito on niin tuottoisaa toimintaa. Kannattaa avata oma firma. Tottakai lemmikkinsä hyväksi jokainen lemmikinomistaja haluaa tehdä sen minkä kykenee ja se kyllä valitettavasti näkyy hinnoissa ihan joka paikassa. Ilmankos eläinlääketieteelliseen on niin kova tunku, koska se on varma tie vauraaseen elämään. Ei ole pikkurahasta puutetta. Sen verran monta tonnia olen itsekin eläinlääkäriin rahaa kantanut vuosien mittaan.

        Meillä olisi tarvetta halvemmille ulkomaalaisille eläinlääkäreille. Heillä on hinnat kohdallaan, eivät ole niin persoja euroille, mutta asiakaspalvelutaito ja ammattitaito kohdallaan. Heillä on ihan aitoa kutsumusta auttamistyöhön sekä ihmis- ja eläinrakkautta.

        Ei katsis valittaa jos on vara valita. Asiakas voi äänestää jaloillaan ja ajatella järjellään! Markkinat määrää hinnan, jos kysyntää on, hinta nousee. Ja jos hinta on korkea vaikkapa kustannussyistä (= esim. kalliit laitteet yms. monasti ihan täysin turhiin ja tarpeettomiin tutkimuksiin) ja käyttö vähäistä eli ei asiakkaita, niin ne yritykset lopettavat. Lemikin omistaja valitsee minne menee, ja jos ei ole/ota lemmikkiä, ei eläinlääkärikään rikastu ja omistajan rahat säästyy :) eikä tarvita enää niitä ulkolaisiakaan eläin . . .


      • ...kisumiu...
        karvaduutsoni kirjoitti:

        Missä noin halvalla kyhmyjä poistetaan 85€?
        Siihen tarvittaneen jo eläimen rauhoitus/nukutus.
        Olisi kiva tietää, kun pelkät käyntimaksut jokapaikassa on jo 50€.

        Voit tiedustella hintaa esim. Rakista ja Katista, riippuen millaisesta patista/kyhmystä on kysymys.


      • asiaa pohtinut
        karvaduutsoni kirjoitti:

        Missä noin halvalla kyhmyjä poistetaan 85€?
        Siihen tarvittaneen jo eläimen rauhoitus/nukutus.
        Olisi kiva tietää, kun pelkät käyntimaksut jokapaikassa on jo 50€.

        Se käyntimaksu se vasta rahastusta on.


    • Nadar

      Me ollaan tähänasti käytetty Rakin ja Katin Miettisen Paavolla joka kerta kun on tarvittu ja ruokakin koiralle ostetaan sieltä. Ei mitään valittamista. Paavo osaa asiansa ja palvelu on aina tosi hyväntuulista ja hinnoillekkaan en ole jälkeenpäin nurissut.
      Paavo on itsessään jo niin iso persoona, juttelee ja laulelee ja jakaa isolla kädellä herkkuja hoidettavalle, että siinä on varmasti niin eläimellä, kuin eläimen omistajallakin rento olla hoitotoimenpiteiden aikana :)

      Meidän elukalta on ammattitaitoisesti rokotukset, korva- ja suolitulehduksia hoitanut, sekä patin koiran selästä leikannut.

      Kaikkea juorujahan Rakista ja Katista liikkuu, mutta kannattaa silti ihan itse omaa maalaisjärkeään käyttää, että kaikillehhan niitä virheitä sattuu ja välttämättä kaikkissa juoruissa ei ole ollenkaa perää.

      Ja jos epäilyttää nuo juorut niin käy rohkeasti vaikka jonkun lemmikin pikkutoimenpiteen Paavolla hoidattamassa niin saa sitten omakohtaista kokemusta ja ei tarvitse hätäillä minne menee jos myöhemmin tulee akuutimpaa tarvetta :)

      • Pate....

        Olemme käyttäneet Paavolla kissoja ja koiria vastaanotolla monen vuoden ajan.
        Osalla kotieläimistä on ollut myös isompia toimenpiteitä, kuten leikkauksia.
        Kyllä Paavo Miettinen on hoitanut asiat tosi hyvin, koskaan ei ole tarvinnut valittaa mistään ja hoidot ovat olleet kohtuuhintaisia.
        Tytär käytti kissaansa kiireellisessä tilanteessa Miettisellä, eikä hänellä sattunut olemaan edes rahaa mukana, niin Paavo hoiti eläimen ja antoi laskun mukaan.
        Paavo Pate on todella eläinrakas ihminen ja erinomainen eläinlääkäri.


      • hyvät kokemukset

        "Kaikkea juorujahan Rakista ja Katista liikkuu, mutta kannattaa silti ihan itse omaa maalaisjärkeään käyttää, että kaikillehhan niitä virheitä sattuu ja välttämättä kaikkissa juoruissa ei ole ollenkaa perää."

        Just näin. Kaikenmoisiin höpinöihin jotka kulkevat ketjussa ihmisen suusta toiseen kannattaa suhtautua suurella varauksella.


    • huuhaaimmeinen

      onneks nuo omat koirat voi hoitaa imurilla eikä tarvii kallista käyntiä missään ;)

    • Paavolle

      Juuuh joka asemalla kuolee lemmikkejä, ei sille mtn voi. Itse olen viemässä lemmikkini Paavolle pian ensimmäistä kertaa, katsoo millaista palvelua sieltä saa. Hyvin positiivisella mielellä sinne ollaan menossa, olen kuullut hyvää ja ääliöt syytökset ja vittuilut menee ohi korvien. Eiköhän se ihan hyvä paikka ole :))

    • möms

      muistaako joku minkä hintainen on r&K:ssa koiran 1 v rokotus ?
      Kiitos ! :))

      • Mooses-kissa

        Metsäkummuntie 4, 70420 KUOPIO 017-2627727

        Kysy tuolta, en enää muista mitä rokotus maksoi. Olen rokotuttanut Miettisellä omia lemmikkieläimiäni aina tällä pieneläinklinikalla. Myös leikkaukset ja muu hoito on hoidettu siellä.


    • Mussukka koira

      Minusta on hyvä että pienemmät asiat hoituvat puhelimella. Muutama eläinlääkäri alkaa vänkäämään vastaanotolle tulemista ulkokorvan tulehduksen vuoksi( =rahat pois vain, kyllä kelpaa eurot), kun toinen ja kokeneempi lääkäri hoitaa asian puhelinreseptillä ja jos ei auta, niin sitten vastaanotolle. Tässä se nähdään, kuka tekee työtä eurot silmissä kiiluen, kuka taas oikeasti välittää eläimistä.

      Leikkaus on eri asia ja vakavampi sairastuminen, silloinkin löytyy apu nopeasti, hoitoon pääsee ja mennään samana päivänä.

      Minä olen sydämestäni kiitollinen Paavolle, toivottavasti tekee työtään vielä pitkään!

    • kumjhnbg

      Rakissa ja Katissa on meidän kisut käyneet ja erittäin tyytyväinen olen ollut! Toki Paavon tyyli lauleskella ja höpötellä voi ärsyttää joitakin ihmisiä, mutta ainakin omat kissani ovat olleet yllättävän rauhallisia kys. paikassa. Meijän kolme tyttökisua siis leikkuutettu Paavolla ja ikinä ei ole mitään ongelmia ollut, voin todellakin suositella!

    • Kiitos Paavo

      Kiitos Paavon edesmennyt koiramme sai 5 vuotta lisäaikaa elämälleen. Paavo otti koiran pikana vastaanotolle vaikka työaika oli jo ohi. 150km mökiltä eläinlääkärin hoitoon...reissu joka ei hevillä unohdu...eikä saamamme palvelu! Muualla olisi hintaa löytynyt hoidolle mutta Paavo ymmärsi niin meidän kuin koiramme hädän ja tuli reilusti asioissa vastaan. Ei siis ihme että tuo pieni tytön tyllerö joka vipeltää jaloissani liittyi myös Paavon asiakkaisiin.
      Ennemmin vien koirani lääkärille joka hoitaa kokonaisuuden kuin jo työhönsä leipääntyneelle joka odottaa vain työajan loppumista suhtautuen penseästi niin eläimiin kuin ihmisiin.

    • äriikooaaa

      Oma koiranpentuni kuoli Tuhatjalassa vuonna -09. Ikää oli n 4 kuukautta ja kolme viikkoa. Vietiin koira päivystykseen, kun jäi isännän jalkoihin, jonka jälkeen pissin seassa oli verta. Haluttiin vain varmistaa että kaikki on hyvin. Peniksen päähän oli tullu nirhauma.
      Koirasta otettiin kahdet röngten kuvat ja ultrattiin. Koira söi, joi, pissi (eikä pississä enää ollut verta) leikki ja oli oikein virkeä.
      Oltiin kotiin lähdössä, mutta koira laitettiinkin vielä tippaan, että saada kuvat täydellä rakollla, kun kerkesi pissata aina ennen kuvia. Jäätiin siis odottamaan odotushuneeseen.
      15minuuttia myöhemmin eläinlääkäri (opiskelija) hälyttää eläintenhoitajaa kaksi kertaa ennen kun reagointia tapahtuu ja noin viisi minuuttia sen jälkeen ilmoitetaan, että koiranpentumme on menehtynyt. Ilmeisesti nukutusaineeseen, kuolinsyynä kuitenkin virtsarakon puhkeaminen tai vastaava. Olisimme voinut lähettää koiranruumiin eviraan, mutta koira on kuitenkin meille perheen jäsen, haluttiin se haudata ihan omalle pihalle.

      Virheitä sattuu kyllä kaikille, enkä syytä kyseistä eläinlääkäriä asiasta.
      Mutta tuska oli iso, eikä laskukaan todellakaan mikään pieni.
      Paavolta olen saanut aina hyvää hoitoa koirilleni ja hinta on ollut sopiva minulle.
      Eikä hinta kyllä määrittele sitä mihin koirani vien hoitoon, vaan osaava ja hyvä palvelu.
      Tuhatjalassa en ole saanu kovin kehuttavaa palvelua, enkä tämän menetyksen jälkeen halua sinne koriaani viedäkkään, vaikka nii-in virheitä sattuu. Mutta en halua ottaa sitä riskiä enää kyseisessä paikassa siihen hintaan.
      Jynkässä olen saanut myöskin hyvää palvelua, hammaskivenpoistossa olen koiriani käyttänyt siellä.
      Vanhempieni koira on käynyt lähes aina Paavolla. Sen kerran kun jynkässä kävivät kastroimassa koiran, sai koira nukutusaineesta mätäpaiseen ihon alle. Sanoivat, että johtuu kun rokotukset eivät ole ajan tasalla, mutta mätäpaiseen avaamisesta eikä antibioteista kuitenkaan mitään tarvinnut maksaa.
      Siinä meikäläisen kokemukset, tästä eteenpäin käytän koirani aina jos vain mahdollista niin Paavon luona.

    • N

      Onko kokemusta lonkka-ja kyynärkuvauksista Rakissa ja Katissa?

      • RTG

        Ihan vaan tiedoksi, että Rakissa ja Katissa ei ole röntgenlaitteita.


    • Ei Puijonlaaksoon

      Puijonlaaksosta Kuopion yksityiseltä eläinlääkäri asemalta saa kyllä Kuopion huonointa palvelua! Nyt olen kahdesti siellä asioinut enkä enää koskaan sinne mene. Eläinlääkäri hoitaa samaan aikaan kolmea potilasta, ravaa huoneesta toiseen ja vastaanotto kestää ja kestää ja kestää. Molemmilla kerroilla olen alkuun joutunut odottamaan huoneessa n.20minuuttia ennenkuin edes koko vastaanotto on alkanut, siinä välissä joutuu odottamaan kun lääkäri hoitaa samanaikaisesti muita potilaita. Molemmilla kerroilla koirani on pitänyt rauhoittaa, heräte on myös annettu. Ja molemmilla kerroilla olen pyytänyt voisiko joku tulla auttamaan nostamaan koiraa autoon (kyseessä n.40kg iso koira), kukaan ei ole tullut. Tänään pyytäessäni apua autoon nostamisessa eläinlääkäri kiskaisi huoneen oven nenäni edestä kiinni ja hoitajat hävisivät sanomatta sanaakaan takahuoneeseen.

      Yleensä käydäänkin Jynkässä Kuopion eläinlääkäri keskuksessa ja siellä saa kyllä parasta palvelua, henkilökunta huomioi toiveet ja laskutkin ovat kohtuulliset ja jotain pikku toimenpiteitä saadaan aina ilmaiseksi. Eläinlääkäreitä myös oikeasti kiinnostaa miten lemmikki voi, useasti soittelevat myöhemmin lisätietoja ja ohjeita ja kerran kävimme yhdessä lääkärin kanssa puoli tuntia läpi koiran allergioita, ei veloittanut mitään. Ollaan kai jo kanta-asiakkaita :D

      Tuhatjalasta olen myös saanut asiallista ja hyvää palvelua, myös päivystyksessä. Hinnat vaan ovat hieman korkeammat.

    • jukkapirskanen

      Kaikki Vuorelan Vyyhdestä(ent.Joensuunristeysramppi) pohjoiseen, niin kauas kuin silmä siintää, nostavat kaasujalkaa Päivärannan entisten ("saksanseisojien,läppäreiden")kohdalla ja kääntyvät oikealle, Päivärannan rampille.
      Ns. Shellin risteyksestä ylös ABC:n jälkeen taas oikealle, ja kas kummaa, Kuopion parhaat pieneläinlääkäri palvelut ovat siinä, rauhaisalla sivukadulla. Miettise Puavo, siis alkuperäisen Miettinen/Jalkanen Rakki ja Katti liikeidean purkautumisen jälkeenkin, sillä Taivallahdentien Tuhatjalan nimen historian varmaan nyt arvaatkin.
      M&M Rakkikatista katsoen moottoritien takana Citymarketin kiinteistössä, puolestaan tarjoaa parasta ikinä palvelua alansa ykkösenä koko maassa.
      logo JUKKAPA LXXIV
      pro Vuorelan Koirapuisto
      by Talutusseura Nelijalkainen Ystävä

      • Hei haloo

        Tästä sun viestistä ei tajua yhtään mitään. Puutteellinen kielen halliinta tai kirjoitustaito tai vähän keskivertoa heikkolahjaisempi kirjoittaja kaiketi ollut kyseessä.


      • jukkapirskanen
        Hei haloo kirjoitti:

        Tästä sun viestistä ei tajua yhtään mitään. Puutteellinen kielen halliinta tai kirjoitustaito tai vähän keskivertoa heikkolahjaisempi kirjoittaja kaiketi ollut kyseessä.

        Eepää näätä Luojallahjat Hei haloo olova tuollae HALLIINNASSA!
        Vuan kysäseppä Vuorela koeraimmeesiltä pirruuttasj kuka minoun!


      • ksaopfä
        Hei haloo kirjoitti:

        Tästä sun viestistä ei tajua yhtään mitään. Puutteellinen kielen halliinta tai kirjoitustaito tai vähän keskivertoa heikkolahjaisempi kirjoittaja kaiketi ollut kyseessä.

        Sinuna en huomauttelisi muille suomen kielen käytöstä, saatika kirjoittajan "lahjoista". Laita oma kielioppisi kuntoon ensin, muuten tuo päteminen on tekstisi perusteella aika noloa...


    • Uli

      "kun toinen ja kokeneempi lääkäri hoitaa asian puhelinreseptillä ja jos ei auta, niin sitten vastaanotolle. "

      Lain mukaan eläinlääkäri ei saa määrää lääkettä näkemättä eläintä. Kokemuksella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

      • 12+13

        Tuntuuhan nuo toisissakin paikoissa soittelevan kipu ym pillereitä näkemättä koko eläintä. Varsinainen omistajan nylkeminen alkaa sitten apteekissa kun kuulee paljonko pitää puhelinpalkkiosta maksaa. Ihan helvetin kallista.


    • tanja1980

      Me on käyty Paavolla ja on itseasiassa maailman paras eläinlääkäri,osaa asiansa eikä rahasta turhia. Monilla kuopion eläinlääkäreillä on vain pelkkä rahastus mielessä esim.ajatelkaapa rokotustenkin hintaa.Paavosta ei välttämättä moni tykkää hänen erikoisen huumorintajunsa vuoksi:).Ollaan saatu olla seuraamassa cherry eye leikkausta ja kynnen poistoa. Paavo on asiallinen ihminen.Meille koiran(rotikka)etujalan ontumisen vuoksi mm.jynkän eläinlääkärissä suositeltiin räntgeneitä,leikkausta ja "se on nivelrikkoa".Paavolla käytiin näyttämässä jalkaa ja hän sanoi että nyt vaan pelkkää pissitystä ulkona,ei juoksentelua jne sekä mukaan antoi "nivelille jauhetta". Syötettiin sitä ja pienet pissitykset ja avot.Muutaman kk päästä koira kunnossa EIKÄ OLE PÄIVÄÄKÄÄN SEN JÄLKEEN LINKUTTANUT! Eipä ole tainnut menny kertaakaan yli 80€ reissussa,vaikka silmänkin luomen leikkuutti,nukutti koiran jne. Hyvää hoitoa!Ehdottomasti suosittelen Paavoa.

      • penappapee

        Me käytettiin Paavolla meidän rotikan pentua ensimmäisellä rokotuksella ja kerrottiin että mahassa on pientä ihottumaa/rakkulaa. Paavo totesi sen olevan vain pentuihottumaa (Siinä samassa puhui aika härskejä naiselleni, jos olisin sama mies kuin ennen olin, niin Paavo olisi nukahtanut siihen paikkaan, vaan hillitsin itseni ja suuni), seuraavalla kerralla kun käytiin tehosterokote ottamassa oli tämä "pentuihottuma" levinnyt koko mahan alueelle ja pentua kutitti ympäri kehoa. Tähän Paavo tokaisi: "Ei hyvä juttu ei..." ja lykkäs rasvan kouraan ja tokas että tällä lähtee..

        Noh, ei lähtenyt! Vietiin parin viikon päästä pentu Jynkän eläinlääkärille ja siellä sanottiin että onneksi toitte, parin viikon päästä ei olisi koiralla ollut enää ihoa mitä hoitaa. Saatiin antibiootit, kauluri ja loishäätökuuri. Nyt se tepsi ja koiralta hävisi rakkulat ja kutina.

        Tälläiset kokemukset meillä. Jotenkin tilatkin Paavolla on erittäin epäsiistit, anyway, jatkossa käymme Jynkässä ja piste.


      • On käyty

        Kyllä ehdottomasti jos on kissalla tai koiralla terveysongelma, oikea osoite on metsäkummuntiellä Rakkikatti. Ajan saa aina nopeammin kuin mistään muualta. Paavo Miettinen on tarkka ja taitava kirurgi ja leikannut meidän koiria hyvin tuloksin. Sehän on muuten jopa tohtoriksi saakka väitellyt mies. Se selittää senkin miksi siellä osataan leikata silmäluomia, se on vaativan tason kirurgiaa.

        Sujuvaa palvelua oikeaan hintaan. Rokotukset ja hommat hoituu. Jämpti eläinlääkäri. Lähellä kaupunkia, eikä tule turhia bensakulujakaan. Siellä me käydään.


      • paavonMAILAtäällämoi
        On käyty kirjoitti:

        Kyllä ehdottomasti jos on kissalla tai koiralla terveysongelma, oikea osoite on metsäkummuntiellä Rakkikatti. Ajan saa aina nopeammin kuin mistään muualta. Paavo Miettinen on tarkka ja taitava kirurgi ja leikannut meidän koiria hyvin tuloksin. Sehän on muuten jopa tohtoriksi saakka väitellyt mies. Se selittää senkin miksi siellä osataan leikata silmäluomia, se on vaativan tason kirurgiaa.

        Sujuvaa palvelua oikeaan hintaan. Rokotukset ja hommat hoituu. Jämpti eläinlääkäri. Lähellä kaupunkia, eikä tule turhia bensakulujakaan. Siellä me käydään.

        Lähellä kaupunkia? Kyllä te voitte kehua retostella hinnoilla ja miehen "taidoilla", mutta älkää nyt saakeli ruvetko valehtelemaan että Päiväranta olisi lähellä kaupunkia..


      • ei ikinä paavolle

        niin, koiraa ei siis kuvattu. entä jos se alkaa taas oireilemaan? taasko vain pientä pissilenkkiä? onko paavolla röntgen katse? se että koira oireilee jalkaa voi kertoa paljon isommasta viasta joka on esim selkärangassa. etenkin kun kyseessä suuri koira niin kannattaisi kaiken varalta kuvauttaa koira. mitä sitten vaikka sieltä ei löydy mitään? aina halpa ei ole paras. ja miksi ottaa koira jos ei sen hoidosta ole valmis maksamaan?


      • näin meillä
        penappapee kirjoitti:

        Me käytettiin Paavolla meidän rotikan pentua ensimmäisellä rokotuksella ja kerrottiin että mahassa on pientä ihottumaa/rakkulaa. Paavo totesi sen olevan vain pentuihottumaa (Siinä samassa puhui aika härskejä naiselleni, jos olisin sama mies kuin ennen olin, niin Paavo olisi nukahtanut siihen paikkaan, vaan hillitsin itseni ja suuni), seuraavalla kerralla kun käytiin tehosterokote ottamassa oli tämä "pentuihottuma" levinnyt koko mahan alueelle ja pentua kutitti ympäri kehoa. Tähän Paavo tokaisi: "Ei hyvä juttu ei..." ja lykkäs rasvan kouraan ja tokas että tällä lähtee..

        Noh, ei lähtenyt! Vietiin parin viikon päästä pentu Jynkän eläinlääkärille ja siellä sanottiin että onneksi toitte, parin viikon päästä ei olisi koiralla ollut enää ihoa mitä hoitaa. Saatiin antibiootit, kauluri ja loishäätökuuri. Nyt se tepsi ja koiralta hävisi rakkulat ja kutina.

        Tälläiset kokemukset meillä. Jotenkin tilatkin Paavolla on erittäin epäsiistit, anyway, jatkossa käymme Jynkässä ja piste.

        Nooh... meillä sairastui kissa. Monella eläinlääkärillä käytiin ja apua ei saatu. Soitettiin sitten Paavolle ja aika järjestyi tunnin sisään.

        Pissatulehdus oli ja siihen saatiin tabletit. Viikossa huomasi miten apaattisuus ja kivuliaisuus loppui ja kissa tuli terveeksi.


      • penappapee
        näin meillä kirjoitti:

        Nooh... meillä sairastui kissa. Monella eläinlääkärillä käytiin ja apua ei saatu. Soitettiin sitten Paavolle ja aika järjestyi tunnin sisään.

        Pissatulehdus oli ja siihen saatiin tabletit. Viikossa huomasi miten apaattisuus ja kivuliaisuus loppui ja kissa tuli terveeksi.

        Niin, mitä sitten? Meilläpä sairastui tuo kertomani koira ja olisi kuollut, jos oltaisiin menty Paavon antamalla rasvalla. Miten tuo vastauksesi liittyy ylipäätään millään tavalla kertomaani?

        Tuntuu että tuo Rakki & Katti on joillekin kuin uskonto, jota on puolustettava, aina kun joku sanoo soraäänen.


      • ............
        penappapee kirjoitti:

        Niin, mitä sitten? Meilläpä sairastui tuo kertomani koira ja olisi kuollut, jos oltaisiin menty Paavon antamalla rasvalla. Miten tuo vastauksesi liittyy ylipäätään millään tavalla kertomaani?

        Tuntuu että tuo Rakki & Katti on joillekin kuin uskonto, jota on puolustettava, aina kun joku sanoo soraäänen.

        Ihmisilläkin on ihottumaa ja monia voiteita. Kukaan ei ole ihottumaan kuollut.


      • kaulurilla
        penappapee kirjoitti:

        Me käytettiin Paavolla meidän rotikan pentua ensimmäisellä rokotuksella ja kerrottiin että mahassa on pientä ihottumaa/rakkulaa. Paavo totesi sen olevan vain pentuihottumaa (Siinä samassa puhui aika härskejä naiselleni, jos olisin sama mies kuin ennen olin, niin Paavo olisi nukahtanut siihen paikkaan, vaan hillitsin itseni ja suuni), seuraavalla kerralla kun käytiin tehosterokote ottamassa oli tämä "pentuihottuma" levinnyt koko mahan alueelle ja pentua kutitti ympäri kehoa. Tähän Paavo tokaisi: "Ei hyvä juttu ei..." ja lykkäs rasvan kouraan ja tokas että tällä lähtee..

        Noh, ei lähtenyt! Vietiin parin viikon päästä pentu Jynkän eläinlääkärille ja siellä sanottiin että onneksi toitte, parin viikon päästä ei olisi koiralla ollut enää ihoa mitä hoitaa. Saatiin antibiootit, kauluri ja loishäätökuuri. Nyt se tepsi ja koiralta hävisi rakkulat ja kutina.

        Tälläiset kokemukset meillä. Jotenkin tilatkin Paavolla on erittäin epäsiistit, anyway, jatkossa käymme Jynkässä ja piste.

        Hyvä hoito tuo loishäätökuuri kun koiranpentu parani (mistähän loiset?) Nuolemisen rajoittaminen kaulurilla on perusasia, joka koiran omistajan tuleekin tietää, koska jatkuva jonkun paikan nuoleminen aiheutta herkästi ihon rikki menemisen ja ihotulehduksen. Antibiootit siis tulehdukseen näin pahassa tapauksessa (pienissä monesti riittää paikallishoito, kun nuoleminen on rajoitettu).


      • epes
        paavonMAILAtäällämoi kirjoitti:

        Lähellä kaupunkia? Kyllä te voitte kehua retostella hinnoilla ja miehen "taidoilla", mutta älkää nyt saakeli ruvetko valehtelemaan että Päiväranta olisi lähellä kaupunkia..

        onhan se likellä jos kävelymatkan päässä on,,,


      • opiskele_lisää
        ............ kirjoitti:

        Ihmisilläkin on ihottumaa ja monia voiteita. Kukaan ei ole ihottumaan kuollut.

        Jos pentukoiran ihosta 25 % on rakkulaa ja ihottumaa, joka on tullut LOISESTA, niin se on lähtö silloin, jos sitä ei hoida.

        Ihmisen ja koiran vertaaminen lääkäriasioissa on vaan yksinkertaisesti typerää! Ja miten Paavon hoitovirhe jotenkin lieventyy tuolla tokaisullasi?

        On se prkl kova paikka joillekin, jos heidän messiasta kritisoi.. :D Naurettavaa, varsinkin kun kyseessä on aikuiset ihmiset!


      • loisiton
        opiskele_lisää kirjoitti:

        Jos pentukoiran ihosta 25 % on rakkulaa ja ihottumaa, joka on tullut LOISESTA, niin se on lähtö silloin, jos sitä ei hoida.

        Ihmisen ja koiran vertaaminen lääkäriasioissa on vaan yksinkertaisesti typerää! Ja miten Paavon hoitovirhe jotenkin lieventyy tuolla tokaisullasi?

        On se prkl kova paikka joillekin, jos heidän messiasta kritisoi.. :D Naurettavaa, varsinkin kun kyseessä on aikuiset ihmiset!

        Mikä se tommonen iholoinen on? Lieneeköhän rajantakaa tuotu? Eikös ne pentukoiran loiset pidä häätää jo kasvattajalla ja sitt ostettuaan pennun, on omistajan huolehdittava loishäädöistä.


    • JURVILA

      Hassua sinänsä, että jotkut täällä haukkuvat Paavoa Rakista ja Katista. Paavon toiminta on epäasiallista, mutta hauskaa siellä aina on. Siis jos ei ole vakavampi juttu kyseessä. Tarvitseeko ihminen nykypäivänä robotin jolla on aina asiallinen ja virallinen virne naamarissa. Paavolla on huumorintajua mutta myös tilanne tajua. Hinnat ei katossa. Paavolle iso kiitos kun pelastit jo iäkkään saksanpaimen rouvan.

    • penappapee

      Hassua? En pidä hassuna tilannetta, jossa muutaman kuukauden ikäisen koiranpennun iho olisi "kuoriutunut" pois vain ja ainoastaan sen takia että mies ei löytänyt niinkin yksinkertaista syytä kuin loinen koirassa. Noh, Jynkässäpä löytivät ja varmaan ei tarvitse arvata minne mennään ensi kerralla.

    • tarantella66

      Nämä luettuani en ainakaan veisi eläintäni tähän kuuluisaan Rakki ja Katti hoitolaan. Joopa joo...perusteena näyttää olevan usemimiten se, että kunhan vaan halavalla pääsee, sama millainen huuhaa siellä touhuaa?!?

    • bordercollie olen mi

      Paavo ja Paavo...unohtakaa koko juttu ja miettikää, että eläin voi sairastua ennen kuin hankitte sen...halvin ei ole aina se paras! Kiskureiksikaan ei voi nimittää ammattitaitoisia eläinlääkäreitä jos saa hyvää hoitoa, halloo!!

      • kaksi koiraa

        Hyvää hoitoa voi saada myös kohtuulliseen hintaan. Rakki&Katti, oikea paikka on eläimellä siellä, metsäkummuntiellä.


      • saksanpaimenkoiranom

        "Kiskureiksikaan ei voi nimittää ammattitaitoisia eläinlääkäreitä jos saa hyvää hoitoa, halloo!!"

        Mutta entäs tässä tapauksessa kun se halvin on myös kaikkein paras ja pätevin?


      • penappapee
        saksanpaimenkoiranom kirjoitti:

        "Kiskureiksikaan ei voi nimittää ammattitaitoisia eläinlääkäreitä jos saa hyvää hoitoa, halloo!!"

        Mutta entäs tässä tapauksessa kun se halvin on myös kaikkein paras ja pätevin?

        Ja milläköhän mittarilla väität häntä parhaimmaksi ja pätevimmäksi? Uskonto nimeltä Rakki & Katti. Kyllä teitä riittää..


      • !!!!
        penappapee kirjoitti:

        Ja milläköhän mittarilla väität häntä parhaimmaksi ja pätevimmäksi? Uskonto nimeltä Rakki & Katti. Kyllä teitä riittää..

        Eiköhän jokainen vastuullinen eläimen omistaja vie rakkaan lemmikkinsä sinne, mistä kokee saavansa parasta hoitoa. Sinä et saanu sitä rakista ja kayista, osa taas saa. Koita aikuinen ihminen aikuistua ja elä ite rakenna tuosta jtn "uskontoa".. Lapsellista touhua kiistellä mielipiteistä!


      • penappapee
        !!!! kirjoitti:

        Eiköhän jokainen vastuullinen eläimen omistaja vie rakkaan lemmikkinsä sinne, mistä kokee saavansa parasta hoitoa. Sinä et saanu sitä rakista ja kayista, osa taas saa. Koita aikuinen ihminen aikuistua ja elä ite rakenna tuosta jtn "uskontoa".. Lapsellista touhua kiistellä mielipiteistä!

        Miksi sinä minulle rähähät, kun koitan vain hillitä näitä Paavo-messiaan palvojia? Aikuistu ite nettiräyhääjä! Lapsellinen pellehän sinä olet itse, kun täällä mussutat!


    • nasuli

      Kuinkahan paljon maksaa kissanpennun ekat rokotukset tuolla Päivärannan Rakissa&Katissa?

      • ...

        Paavolla kävin, eka tarkastus ja rokotus pentukissalla 40e.


      • suosittelen!
        ... kirjoitti:

        Paavolla kävin, eka tarkastus ja rokotus pentukissalla 40e.

        Paras paikka tuo Paavon vastaanotto. Toiminta on ripeää mutta tarkkaa. Hintakin kohdallaa, muualla ottavat paljon enemmän.


    • Piskihurtta

      Katissa & Rakissa kävin tänään ensimmäistä kertaa ja voin ainakin omasta puolestani sanoa että parasta, ripeintä ja halvinta palvelua mitä Kuopiossa on tarjolla.

      Menin sinne koiran kanssa klo 8.00 aamulla kokeilemaan kepillä jäätä ja kysyin että onko tänään vapaita aikoja ja Paavo sanoi että kun sulla on koira kerran mukana niin hän ottaa vastaan 10 minuutin sisään.

      Muilla eläinlääkäreillä hinnat on noussut taivaisiin eikä aikojakaan ollut kun aikaisintaan seuraavalle päivälle eikä siinäkään kaikille toimenpiteille. Olen muutamalla eläinlääkärillä käyttänyt lemmikkejäni menneisyydessä, mutta kyllä Paavon pulju on jättänyt parhaan maun.

      Koirani oireet helpottuivat 1-2 tunnin kuluttua lääkärikäynnistä ja häneen pitää kuulemma ottaa yhteyttä parin viikon sisään ja kertoa miten lemmikki pärjää.

      Paavosta huomaa että hän rakastaa eläimiä ja hoitaa niitä sen takia, eikä yritä rahastaa niillä kuten monet muut firmat tekee...

      Eikä tiloissa ole mitään epähygieenistä kuten "katti" tuolla ylempänä kirjoitti. Jos tilat olisi epähygieeniset niin eiköhän koko pulju olisi suljettu jo ajat sitten... Pienet ne tilat toki on, mutta täysin riittävät eikä ne todellakaan ole millään tavalla epähygieeniset tahi epämiellyttävät...

    • eläinrakas91

      Rakki ja katti - siellä ei kannata hoidattaa minkään eläimen hampaita. Yksi koira joutunut kärsimään hoitovirheen takia ihan turhaan. Omistajat eivät tienneet mitään. Nyt asia vasta selvinnyt. Muuten en osaa sanoa hoitaako asiansa hyvin. Mutta suosittelen olemaan varuillaan jos on hampaista kyse

    • annaroosa1

      Paljonko maksaa koiranpennun eka rokotus tuolla Paavon luona? Olisin omalle kääpiömäykylle ekaa 4-rokotusta hankkimassa parin viikon sisään. Osaako joku kertoa hintavertailuja, kun ei netistä kaikkia löydä?

    • ippoliina

      tuhatjalka teki virheen kun ei laittanut syömätöntä ja juomatonta kuivunutta kissaani tiputukseen vaan ensin lähettivät kotiin antibioottikuurin kanssa, viikon päästä pakkoruokintaohjeiden kanssa ja siitä kolme päivää niin kissa lopetukseen kun oli jo heikkona. ja harmi kun luin jostain että tiputus olisi ollut ehdoton jos kissa ei ole aikoihin juonut jolloin nahan alle nesteyttäminen ei auta. iso harmi ja menetys tuli. voi kun olisin vienyt muualle koska alkuperäinen vaiva luultavimmin virtsakiteet joka olisi voitu hoitaa kunhan kisun suonissa olisi saatu vesi virtaamaan,

      • Tunarijalka

        Tuhatjalka tunaroi! Lyöneet koiraa omistajan silmien edessä. Tuttuni vei koiran tuhatjalkaan aristavan silmän ja kauan jatkuneen "yskän" takia. Antoivat kipulääkettä, silmää eivät tutkineet vaikka puhelimessa niin sanoivat. Koira oli nuutunut ja iloton. Tuttu vei koiran Puijonlaakson eläinlääkärille, selvisi että koiralla oli kuonossa kasvain joka oli viikossa levinnyt niin laajalle että mitään ei voinut tehdä. Että näin tuhatjalassa.. Laitetaan selvästi sairas koira kotiin ja viikonpäästä se lopetetaan kun todella ei kiinnosta kun antaa nappia naamaan. En ole ikinä omaa koiraa käyttänyt tuhatjalassa, koska olen ollut monesti tuttujen mukana siellä, ja se kokemus on mulle riittänyt. Laskuttavat helposti monta sataa euroa tyhjästä!! Paavolla olen käyttänyt ja aion käyttää tästä edespäinkin!


    • Apuakiireesti

      Mun muijani on äkänen, kauhian äkänen mistä paras eläinlääkäri sille? On täysrotunen ja sillee( luulen niin). Papereita ei ole antaneet mukkaan. en muuta tahtois kuin, että se luonteeltaan muuttus pikkasen sympaattisemmaksi ja toisia enemmän huomioonottavaisemmaksi.

    • Pikkupikkupossu

      "Hinnat ovat inhimilliset." Ei näin. Eläinlääkärillä hintojen pitää olla eläimelliset. ....;D

    • J¨åöäplkjh

      Minun pitäisi käyttää kissaani hammashuollossa, on varmaan hammaskiveä ja/tai ientulehdus. Mietin tuota Rakkia ja Kattia, että kuinkahan kallista mahtaisi olla? Opiskelijan "tuloilla" ei paljoa juhlita :D Mutta tietysti kissa olisi hoidettava. Ja vaikka kissani on sisäkissa, niin varmaan olisi hyvä rokottaa edes kissaruttoa vastaan....

    • Dogownertoo

      MINä en käytä koiraani missään, koska pidän siitä hyvää huolta ja se pysyyy kunnossa. Tämä juttu on tarkoitettu ärsyttämään pikkupirullisesti. Älkää ottako vakavasti!

    • Siilinjärveläinen

      Paavo on kyllä mahtava eläinlääkäri. Monet vuodet olen asioinut Paavolla. Mies ei turhia jankuta ja käy suoraan asiaan. Meidän koirat on Paavolla hoidettu ihan vauvasta vaariin.

      • viuhti15

        Samoin meillä. Olen itse todella tyytyväinen Paavon tekemään työhän. Meidän koirat kulkevat reippaina autosta ulos kun huomaavat että ollaan Paavolle menossa.
        Hintalaatukin on hyvä ei liian kallis eikä liian halpa.
        On tullut koirat että kissat hoidettua!
        Kiitos Paavolle. :)


    • KSSA

      Tuhatjalka on perseestä. Muutamia vuosia sitten vein kissani kyseiselle klinikalle oksentelun takia. Lääkäri ei saanut otettua kunnolla verikoetta, karvoja ajellessa leikkasi kissani jalan ihon rikki niin että jalkaan tuli paha haava. Muutamia tunteja myöhemmin saimme tulokset ja lääkäri sanoin vain että "anna matokuuri". Tämä lysti maksoi 100€ eikä minkäänlaisia pahoitteluja tms kissani "silpomisesta".
      Paavo antoi kissalleni antibioottia ja kortisonia ja kissan oksentelu loppui parisa päivässä. Paavo on paras, onhan hän hieman erikoinen persoona, mutta hoitaa eläimet sydämellä ja on kutsumusammatissa. Harvassa hänenlaisensa eläinkääkärit!

    • Koira 34

      Kyllä kun koira on hoidettu. Ei peritä ennen hoitoa.

    • tuhat x out

      Tuhatjalka juoskoon tuhansine känsäisine jalkoineen suohon... hirvittävä paikka.

      • surusilmä

        Ei minulla mitään ole Paavoa tai klinikkaa vastaan. Mutta koiralleni annettiin piikki ilman minun (omistajan) lupaa. Ei minkäänlaista keskustelua minun kanssa vaan entisen omistajan, joka oli jo 4v sitten sitä mieltä että koira on elänyt liian vanhaksi ja joutaa piikille, vaikka fyysisesti ja psyykksestikin oli terve. Edellisestä lääkärintarkastuksesta oli alle vuosi ja silloin kyseinen lääkäri oli sitä mieltä että ei ole mitään ongelmaa, ja nytkin oli samassa kunnossa kuin silloin. Mutta piikki vaan tökättiin. En edes saanut jäähyväisiä rakkaalle lemmikilleni jättää :(


    • adfdgadfg

      täältäkin täydet pisteet paavolle, isosta ja vaativasta toimenpiteestä joka toi koiralle lisävuosia varmasti. Operaatiosta tulikin paljon luultua isompi mutta kaikki lisätoimenpiteet tikkienpoisto samaan laskuun :) Paavo ei rahan perässä juokse vaan sanoo että "kunhan nyt saadaan koira ensiksi kuntoon" Ja puhelinyhteyden päässä myös viikonloppuna ja tarkkaan kyseli koiran vointia leikkauksen jälkeen. Eli isot kiitokset paavolle, tulevaisuudessa luotan kaikki vähänkin vaativammat toimenpiteet paavon käsiin :) ja naishoitajakin on mukavan empaattinen ja reilu.

      • tyytyväinen asiakas

        Minä vannon Paavon nimeen, siinä on Vanha Maestro joka osaa asiansa. Pelkkää hyvää voin kertoa, tuttavat ja työkaverit käyvät Rakissa ja Katissa myös.


    • kissus1

      Tuhatjalka on hyvä, aina saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Sitä vaan vähän olen ihmetellyt, että miksi siellä on pelkästään virolaisia eläinlääkäreitä, yhteenkään suomalaiseen en ole siellä koskaan törmännyt. Halvempia? Kai täällä pitää kuitenkin tuolla alalla sama palkka kaikille maksaa kansallisuudesta riippumatta....Ei sen puoleen, että heissä mitään vikaa on. Hyvin sujuu kielikin.

      Aika kallishan se on mutta tärkeintä, että kissa saa parhaan hoidon ja avun.

    • jep4

      Tuhatjalka tosiaan on kallis ja monilta olen kuullut ettei ole hyvä paikka.
      Käsittääkseni suomessa ei yksinkertaisesti ole riittävästi eläinlääkäreitä joten niitä "joudutaan" palkkaamaan ulkomailta. Ei siinä mitään jos suomen kieli sujuu mutta voin sanoa että kerran kun soitin päivystykseen ja sieltä vastasi joku ulkomaalainen jonka puheesta en meinannut saada selvää eikä hän meinannut ymmärtää ongelmaani niin kyllä meinasi itku tulla.

    • Prinsessa ruusunen

      Ikäneitomme, nyt 13v 7kk, pelastui Tuhatjalan ripeän hoidon ansiosta 4 vuotta sitten varmalta maksamyrkytyskuolemalta, onneksi oli päivystys! Lauantai-iltana toimme oksentelun ja ripuloinnin vuoksi, maksa-arvo ALT oli 1435(norm alle 118) . Silloin siellä oli labrat mahdollista tehdä heti paikanpäällä.
      Sai nesteytyksen ja injektiolääkkeet kotiin- lääkäri neuvoi pistämisen.
      Neiti toipui, pissasi" timantteja" muutaman päivän kirkkaalle keväthangelle ja olemme saaneet iloita yhteisistä vuosista edelleen. Olimme olleet ennen tätä jo hankalan usein uusineen virtsatietulehduksen ja munuaisaltaantulehdukseksi tulkitun(??? lieneekö edes ollut) vaivan takia aikaisemmin muualla hoidossa, mm. usean kuukauden antib.kuuri... kaikki virtsatievaivat loppui kun Liisa Jalkanen aloitti 1/2 välein annettavan estrogeenipistoshoidon. Ei ole ollut edes tiputtelua vaikka sterilisaatio tehtiin 1,5 vuotiaana. Meillä on Liisasta vain hyviä kokemuksia ja en vaihtaisi lääkäriä jos ei olisi pakko. Iso kiitos Ruusun hyvästä hoidosta.
      Näin ne kokemukset ovat kaikilla omanlaisiaan, eikä kaikkia voi miellyttää.
      Hintaa tulee kun hoitoja tarvitaan, sen ottakoon jokainen huomioon ennen kuin hankkii eläimen.

    • soldk

      Liisa Jalkanen ei taida enää työskennellä tuhatjalassa sivujen mukaan, tietoa kellään missä huitelee nykyisin?

      • asiakas3

        avaa oman klinikan satamakadulle. Punaturkki Oy.


    • uutta ell etsimässä

      Minkälainen hinnasto tuolla Rakki & Katissa on?

      Minkä hintainen on mm. perus käynti/tarkistus?
      Polvi, silmä tutkimukset?
      yms. :)

      • Pevisa

        Jalostusta varten virallisia silmätutkimuksia tekevien eläinlääkäreiden lista löytyy Suomen Kennelliiton sivuilta :)


    • justme123

      Punaturkissa ollaan nyt meidän koirulia käytetty. Ensimmäinen koira ja ensimmäinen eläinlääkäri, mutta ei olla kyllä vaihtamassakaan. Hyvin sai rauhotettua meidän koiran kun kovasti piikkiä jännitti ja muutenkin oli ammattitaitoinen. Meille jäi hyvä fiilis.

    • marsuttaja

      Käytin marsua Puijonlaaksossa. Lääkäri oli todella osaava ja ammattitaitoinen. Palvelukin ystävällistä ja huomattavasti halvempaa kuin tuhatjalassa.

    • Maksava asiakas

      Punaturkista Satamakadulta saattaa saada asiantuntevaa palvelua eläimelleen mutta kaksijalkaisen laskun maksajan on turha sitä odottaa. Uskomattoman töykeätä ja ylimielistä asiakaspalvelua! En suosittele paikkaa.

      • vhfffff

        Yhdyn tähän kommenttiin täysin.!Eläinlääkärit ovat ystävällisiä ja ammattitaitoisia. Harjoittelija/pieneläinhoitaja on useamnan kerran sattunut olemaan epäystävällinen asiakaspalvelussaan.


    • finne1

      Omalle kohdalle sattui viime helmikuussa tilanne, että koiran synnytys käynnistyi pari päivää odotettua aikaisemmin, ja sitten kolmen pennun (yhden kuolleen ja kahden elävän) jälkeen systeemit pysähtyivät useammaksi tunniksi, vaikka tiedossa oli että kaksi pentua on vielä sisällä. Ainoa eläinlääkäri jolle päästiin oli Paavo, ja pitää myöntää etten olisi soittanut jos ei Soikkokujan Halosen Pekka, johon minulla on kova luotto, olisi käskenyt ottamaan Paavoon yhteyttä kun heillä itsellään oli leikkaussali varattu koko päiväksi. Ainoa kysymys luurissa jonka Paavo esitti, oli rauhallinen "kauanko kestää että kerkeät tänne", vaikka siellä oli soittaessani potilas pöydällä. Kun porhallettiin paikalle, päästiin hetimiten sisään kun edellinen asiakas lähti, tytsy katsottiin ultralla, todettiin että pennut olivat elossa, Paavo kysyi haluanko että yritetään alakautta, vai leikataanko, ja pyysin että yritetään piikeillä. Asiakkaita tuli tasaisin välein, olin typsykän kanssa sivuhuoneessa, josta Paavo kysyi väliaikatilanteita kun tiesi että mulla kokemusta on koiran synnytyksistä jo parinkymmenen vuoden ajalta, ja silloin kun alkoi tapahtua ja häntä tarvittiin, hän sanoi odotushuoneeseen asiakkaille tyyliin "jos sulla ei oo iso hätä niin oota hetki, me täällä välillä vähän synnytetään." Kukaan ei valittanut, ja vaikka kärsivällisyyttä vähän vaatikin, niin kaksi tervettä elävää pentua vielä sieltä ulos tuli, ja pitää sanoa että oli kaikkien aikojen huolellisin pentujen "elvytys" ja hengitysteiden puhdistus jonka itse olen nähnyt, ja muutamia on tullut vuosien mittaan katsottua. Koko prosessi synnytyksen osalta taisi maksaa vajaan satasen, ja me oltiin klinikalla varmaan neljä tuntia. No, seuraavana päivänä selvisi miksi sen synnytyksen kanssa tuli ongelmia, kun emon lämpö tärähti melkein neljäänkymmeneen. Soitto Paavolle, ja antibiootit olivat apteekissa saman tien. No, illalla ampui kuume taivaisiin uudelleen, ja uusi soitto Paavolle, joka oli jo kotonaan. Taas rauhallinen kysymys "kauanko sulta menee että ennätät vastaanotolle". Oltiin iltayhdeksältä vastaanotolla, jossa Paavo totesi että se kuollut pentu, joka ilmeisesi oli kuollut jo paria päivää ennen synnytystä, oli aiheuttanut tulehduksen ja kohtu ei ollut tyhjentynyt. Mukaan parin päivän oksitosiinit. Vielä parin päivän päästä oltiin iltamyöhällä Paavoa vaivaamassa, ja saatiin lisää oksitosiinia koska maidon tulon kanssa oli heikkoa, ja vielä lisää antibiootteja, YNNÄ erikois-purkkiruokaa koska tytsy kieltäytyi ottamasta mitään vapaaehtoisesti suuhun ja se jouduttiin sekä syöttämään että juottamaan väkisin... noista kahdesta iltakäynnistä sekä lääkkeistä että purkkiruuista taisin maksaa yhteensä noin 70 euroa, mikä olisi suurinpiirtein mennyt jo pelkkiin puhelinsoittoihin jos Tuhatjalkaan olisi pitänyt yhteyttä ottaa. Sen ensimmäisen aamuyön soittelu Tuhatjalkaan, kun kysyin neuvoa kun pentujen väli alkoi pidentyä, oli jo useamman kympin, ja eihän sen päivystäjä missään vaiheessa edes sanonut nimeään.
      No, loppu hyvin kaikki hyvin, Paavon kanssa saatiin se yllättävän sitkeä tulehdus kuriin ja pois kun kohtu viimein tyhjeni, ja niistä neljästä pannahisesta on kasvanut vantterat tomerat nuoret koirat, ja typykästä sukeutui loistava emo, joka muuten sitten kuntouduttuaan kääntyi sellaiseksi meijeriksi, että alettiin vieroittamaan pentuja vasta kun ne olivat viiden viikon ikäisiä ja ei luultavasti vielä silloinkaan olisi tarvinnut. Eli omalta kohdaltani joudun toteamaan että saatiin oikein hyvää hoitoa, ja ennen kaikkea, eläimen etu meni lääkärin edun edelle, varmaan hänellä olisi ollut muutakin tekemistä iltamyöhälle kuin olla ultrailemassa meidän rouvaskoiran sisuksia.
      PS: Kaikilla vastaanotoilla takuulla kuolee potilaita. Osa varmaan selkeisiin virheisiinkin, koska ihmisiä ne eläinlääkäritkin ovat. Ihmisiäkin kuolee, jopa rutiinitoimenpiteisiin - koskaan et voi olla sataprosenttisen varma siitä miten yksilö reagoi johonkin lääkkeeseen tai toimenpiteeseen. Et koskaan. Kysy vaan keneltä tahansa sairaalassa töissä olevalta hoitajalta. Ja kun me ihmiset ollaan ihmisiä, niin halutaan aina etsiä syyllinen. Minulta on koira kuollut kokeneen eläinlääkärin leikkauspöydälle, ja olen joskus myös joutunut iskemään nyrkkiä pöytään toiselle kokeneelle eläinlääkärille kun hän ei löytänyt vikaa jonka itse tiesin koirallani olevan. Toisaalta, olen näiden vuosien aikana myös saanut kuulla tiukkaa tekstiä eläinlääkäriltä oman tarkkaamattomuuteni takia. Mitä tästä opimme? Luultavasti ei yhtään mitään, mutta sanonpahan vaan että asioita tapahtuu ja sen kanssa on elettävä.

    • minulla on mielipide

      Mulla on Tuhatjalasta vähän huonoa palautetta myöskin;
      jokunen aika sitten mun narttukisu alkoi oireilla vetäytymällä nurkkaan ja piiloutumalla. Vein sen Tuhatjalkaan ennen pitkiä pääsiäispyhiä...lääkäri analysoi mahaa painelemalla että sillä on ummetusta ja määräsi parafiinia. Kissan vointi paheni sunnuntaina ja sitten soittelin päivystysnumeroon 12,5e/min ppm , jotta saisin uuden ajan. Lääkäri tai mikälie yritti pitkittää puhelua kyselemällä kaikkea mahdollista, vaikka sanoin, että haluan heti ajan ja kiikuttaa kissan päivystykseen. Selkeästi raha vilisi silmissä jokaiselta sekuntilta mitä hän sai pidettyä keskustelua yllä :D .
      Olin tehnyt oman diagnoosin netin kautta, että kissalla on kohtutulehdus. Julistin tämän lääkärille ja vaadin että kissan vatsa ultrataan. Eläinlääkäri tuhahteli etten minä tiedä mistään mitään, mutta ultrasi kuitenkin. Kissalla oli kuin olikin pitkälle edennyt kohtutulehdus ja osa kohdusta oli kuoliossa :( . Lääkäri totesi, että kissa olisi kuollut todennäköisesti myrkytystilaan yön aikana, ellen olisi vienyt sitä hoitoon. Kissan leikkaus maksoi yli 300e ja lisäksi useamman minuutin paikallispuhelumaksut päälle. Lääkäri oli sama, joka diagnosoi ummetuksenkin, mutta siitä väärästä diagnoosista en alennusta saanut, saati sitten pahoitteluja, vaikka pikkuisen asiasta mainitsinkin :D .

      Paavolle olen päässyt todella nopeasti ja jokakerta on asianmukaista hoitoa eläimet saaneet (meillä on pari kissaa ja koira). Paavo muistaa myös ainakin meidän eläimet nimeltä, kuin myös hänen puolisonsa, joka toimii hoitajana.

      Olen käynyt myös Jynkässä ja Puijonlaaksossa toisinaan. Puijonlaaksoon voin mennä toistekin, mikäli Paavolle ei jostain syystä pääse :) , Jynkän lääkäristä meidän kissa ei tykännyt yhtään vaan sähisi vielä kauan aikaa kotimatkalla :D .

      • put3

        juu. Tuhatjalkaan vein kissani ja sille tielle kuolemaan. kissan olisi pitänyt saada päästä tiputukseen mutta nämä vain nesteyttivät nahan alle, johtuikohan kun hermoilin pakjonko maksaa. tottakai olisin rahat kaivanut vaikka kiven alta jos olisi tarve.ollut, harni kun en muistanut autottomana puijonlaaksoa. siellä taas toinen kissani pelastettiin elämään pudottuaan ikkunasta ja sain maksaa osamaksulla kun silloinkin olin työtön.


      • tyytyväinen asiakas

        En usko että se eläinlääkäri saa siitä puhelusta rahaa.. Yritykselle ne rahat menee... Ja eläinlääkäri tekee työtään kun kyselee tietoa ja muuta eläimestä. Voit olla itse oppinut ja kertoa mikä kissalla tai koiralla on, mutta sen eläinlääkärin on myös kyseltävä asioita... Voi esim. olla jokin oire mikä viittaa johonkin muuhunkin kuin kohtutulehdukseen. Eläin kun ei itse osaa kertoa, niin sen takia omistajalta kysellään asioita. Olen itsekkin käyttänyt siellä eläintä ja hoitajat oli huippu kivoja!! Eläinlääkärin kanssa oli vähän ymmärrys vaikeuksia mutta niistäkin selvittiin.. Minulle jäi sellainen kuva että lääkäri oli oikeasti kiinnostunut eläimen hyvinvoinnista ja kielimuurista lannistumatta kyseli asioita. Yhdessä etsittiin sanoille oikea merkitykset.. Omasta asenteesta kiinni, millaista palvelua mistäkin saa...


      • mielipiteitä 23
        put3 kirjoitti:

        juu. Tuhatjalkaan vein kissani ja sille tielle kuolemaan. kissan olisi pitänyt saada päästä tiputukseen mutta nämä vain nesteyttivät nahan alle, johtuikohan kun hermoilin pakjonko maksaa. tottakai olisin rahat kaivanut vaikka kiven alta jos olisi tarve.ollut, harni kun en muistanut autottomana puijonlaaksoa. siellä taas toinen kissani pelastettiin elämään pudottuaan ikkunasta ja sain maksaa osamaksulla kun silloinkin olin työtön.

        Viekää hyvät ihmiset ne eläimet ajoissa sinne eläinlääkärille!! Lähes kuolleen eläimen henkiin herättäminen on pirun vaikeaa.. Ennen kuin natisette joka asiasta, katsokaa peiliin.. Olisi asialle voinut tehdä jotain aikaisemmin....


    • Tienkulkija uljas

      Voiko eläinlääkäri auttaa kun koira yrittää aina purra ihmisiä kun päästän irti ja pitäähän koiran vapaana voida liikkua. Myönnettäköön että olen lyönyt mutta en haluaisi että se tulee esiin.

      • neuvon silti

        Lienetkö provo vai olisko totta? Koira opetetaan palkitsemalla tottelevaiseksi, ei missään tapauksessa lyömällä joten se on väärä tie ja johtaa aina uudelleem ja uudelleen koiran väkivaltaiseen käytökseen. Voiko käytöstä korjata enää, voi olla ettei voi. Makupaloja aina mukaan lenkille ja niillä palkitseminen ja koira tulee luokse heti kun tietää että saa makupalan. Makupala voi olla vaikka kuivamuonan nokareet. Hyvin on toimineet makupalana. Koira ei reagoi vastaantulijoihin, ihmisiin eikä koiriin kun pitää makupalaa kädessään antaa siitä vainun.


      • Einäin

        OHOH! Mielipiteeni on että em. on ELÄINSUOJELURIKKOMUS !!! Tehkää hyvät ihmiset ilmoitus moisista tottiskouluttajista kunnan valvontaeläinlääkärille.


    • Pentue tulossa

      Elikkäs voiko Kuopiossa mistään saada siittopalvelua eläinlääkäriltä?

      Haluan koirille pentuja, mutta en saa itse siittoa onnistumaan. En tietenkään päästä niitä varsinaisesti "puuhiin", mutta olen netistä tilannut välineet joilla voi kuljettaa siittiöitä kohtuun.

      Ei ole pentuja vielä tullut.

      • Kyllä voi!

        Onko pentue jo tulossa? Tuo ei itse asiassa ole eläinlääkäriasia, he vain vaivaantuvat noista jutuista, mutta tottiskouluttajat tai muut kurssille osallistujat joskus auttavat siittohommassa. Tekniikan täytyy olla juuri oikea, kun jos vapaalla kädellä työntää, ei usein saa siemennestettä laitettua riittävän syvälle. Onnea pentueen yritykselle!


    • Säästän

      Pankkikortti lienee paras maksuväline tai raha missä tahansa. Laskulle EI, ei edes RakkiKatissa. Lemmikilläni on hoitorahasäästö. Hyvin on toiminut.

    • Koiran ensirokotus

      Huono ensikokemus pennun rokotuksessa Pieneläinvastaanotto Punaturkista, ja erityisesti eläinlääkäri Liisa Jalkasesta. Vastaanottohoitaja oli mukava ja eläimistä pitävän oloinen. Eläinlääkärin toiminnassa rahastuksen makua: Jalkainen ei ois tehny mitään tarkastuksia, jos en olisi ovelta huikannut häntä takaisin piikin suikkaamisen jälkeen - oli jo niin kiireellä menossa ilmeisesti seuraavan potilaan eli rahastettavan luokse. Haisi lisäksi vanhalle viinalle, ja ei ottanu koiraan mitään kontaktia - piikki vaan niskaan, hyvä että kerkesin edes makupalaa tarjota koiralleni. Äänestän siis jaloillani, ja seuraavan kerran eri paikkaan...

      • Mikä tahansa muu

        Ihan viimeinen paikka minne lemmikkini vien. Ei lisättävää.


      • oksettaa tommonen

        Eipä ole taas nimimerkin suojassa kirjoittelussa mitään tolkkua ...


    • Hyi.

      Kyllä pikkusen pitää omistajan tai kouluttajan päässä olla vikaa jos lyö tai suorastaan pieksee eläintä. Pelkoa ja agressiota saa varmasti aikaiseksi mutta ei varmasti hyvää. Koira tottelee, hienoa, mutta pelon takia. Kamalaa ajatella miten nuo eläimet ovat joutuneet kärsimään. Älkää ottako lemmikkejä jos ei riitä taidot ja kärsivällisyys kouluttaa positiivisellä tavalla.

      • hyvä kokemus kerralla

        Ensikokemus jokunen viikko sitten Riistaveden eläinlääkäristä, Riista-vetistä.
        Kannatti ajella sinne ja ajelen vastakin. Iloinen ja osaava ja käynnistä jäi niin hyvä mieli
        että vielä viikkojenkin jälkeen voin sitä hehkuttaa. Suolittelen!


      • edellinen
        hyvä kokemus kerralla kirjoitti:

        Ensikokemus jokunen viikko sitten Riistaveden eläinlääkäristä, Riista-vetistä.
        Kannatti ajella sinne ja ajelen vastakin. Iloinen ja osaava ja käynnistä jäi niin hyvä mieli
        että vielä viikkojenkin jälkeen voin sitä hehkuttaa. Suolittelen!

        oho kirjoitusvirhe, siis tietenkin suosittelen !


      • Toiset tykkää lyödä

        Kyllä olen sitä mieltä että synkilläkin ihmisillä on kuitenkin sama oikeus pitää eläintä kuin valoisilla.


      • kokemusta tuli
        hyvä kokemus kerralla kirjoitti:

        Ensikokemus jokunen viikko sitten Riistaveden eläinlääkäristä, Riista-vetistä.
        Kannatti ajella sinne ja ajelen vastakin. Iloinen ja osaava ja käynnistä jäi niin hyvä mieli
        että vielä viikkojenkin jälkeen voin sitä hehkuttaa. Suolittelen!

        Riistavettiin en eläintäni vie. Ei ole hyvä paikka. Kaukana kaupungista ja siellä paikan päällä voivotellaan kun heillä ei ole sitä ja tätä. Turha reissu.

        Parempi viedä koira sellaiseen paikkaan missä hommat sujuu, Jynkkään.


    • kekkek

      Paras paikka on Kuopion eläinlääkärikeskus KEK Jynkässä. Suosittelen lämpimästi!

    • Jaa.

      Alkaa oksettamaan nää ihmiset ketkä puhuu eläimen lyömisestä. Ihminen on niin kuvottava olio... Niin surullista.

    • Mistäpä eläinlääkäri

      Itselläni on edellämainituista eläinlääkäreistä sekä hyviä että huonoja kokemuksia, jopa törkeän huonoja. Viime aikoina on kuitenkin tuntunut kaikilla kiire lisääntyvän ja hinnat ovat nousseet joka paikassa. Taitaisi siis Kuopioon mahtua muutama kilpailijakin alalle lisää.

      On hienoa, että keskustelua käydään: tännepä eksyin itsekin, kun mietiskelin, minne veisin vanhan ja sairaan koirani (ei voi hoitaa enää ilman että vaikuttaisi elämänlaatuun) lopetettavaksi - huonoja kokemuksiakin kun on hyvien kokemuksien lisäksi edellä mainituista kertynyt niin Puijonlaakson kuin Jynkän eläinlääkäreistä. Jollakin eläinlääkärillä eläintä on kuitenkin pakko käyttää.

      Ehkä tämäntyyppistä keskustelua olisi syytä käydä myös ihmisten lääkärikokemuksista - niissäkin kun hoitovirheitä ja jopa kuolemantapauksia sattuu.

    • kommetmr66

      Itsekkin eläinihmisenä eksyin tänne. Kyllä vaan eläinlääkärit näköjään aiheuttaa enemmän keskustelua kuin meidän immeisten lääkärit. Kaikkia Kuopijon seudun eläinlääkäreitä olen käyttänyt ja tavoitteeseen päästy. Jokaisella omat piireet, tavat ja puitteet, niin kuin meillä muilla aloilla työskentelevillä. Ja jos paljon tekee niin rapatessa tietty roiskuu, joten yritetään me eläinystävät kuitenkin pysyä yhdenmielisinä ja pidetään eläimistämme huoli. Moikka.

    • helkama

      Voi luoja mitä juttuja.
      Paavo on paras!

    • Jennisdsad

      Lukeeko kukaan enää tätä ketjua? Kissallani todettiin rokotuksien yhteydessä lievä sivuääni sydämessä ja mietin, kannattaisiko se ultrata ja missä. El sanoi, että seuraavan käynnin yhteydessä voi kuunnella taas sydäntä, mutta mietin uskaltaako kissaa viedä rokotettavaksi ihan normaalisti? Enkä tiedä kuinka luotettavaa tuo pelkkä sydämen kuuntelu on, koska kissa on aina ihan paniikissa eläinlääkärissä.

      Paljonkohan ultraus maksaa? Varmaan useampia satasia..?

      • Jennisdsad

        Oho, ei viedä rokotettavaksi VAAN hammaskiven poistoon, joka vaatii nukutuksen :)


    • Kani-ihminen

      Kastroiko Paavo kaneja?

    • Mietinpähänvain

      Paljonkohan Paavolla maksaisi pienen uroskoiran kastraatio? Ja uskaltaako viedä? Arka koira ja kuulostaa sille, että Paavo voisi olla se oikea lääkäri meidän pienelle.

    • Anonyymi

      Onko Kuopiossa eläinlääkäreitä jotka tekevät kotikäyntejä?

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe