kokeilua imumuokkaus kotioloissa

:-D

no niin sellunkanssataistelevatsisaret :-),
olen lueskellut tästä imumuokkauksesta netistä ja tilasin itselleni kuivakuppauskupit :-O .
Kuulostaa kamalalle eikö vaan :-D . (tietoa voi googlettaa: kuivakuppaus). Eli kupin sisään tulee alipaine joka laittaa nesteet liikkumaan ja selluliitin pitäis näinollen alkaa sulaa ja ihon kiinteytyä.
Kauneushoitolassa yksi hoitokerta maksaa 25e(ja suosittelivat käyntikertoja 10, jotta tulokset näkyisivät). Kupit maksoivat 39e postimaksun, joten jos tapahdu mitään, niin en ihan hirveitä summia hävinnyt varsinkin tuohon hoitolaan verrattuna. Selluvoiteisiin on kuitenkin mennyt jo varmaan enemmän ilman tuloksia :-(.
Olen kaverin cellesse-jyrää kokeillut mutta se oli niin kallis etten raskinut ostaa. Tää on semmonen köyhän naisen sellukone ;-).

Kupit tulivat keskiviikkona ja olen nyt kuppaillut itseäni kolmena päivänä. Tuntuu aika napakalle se imu. Liukuvoidetta iholle ja sitten imutellaan 15-20minuuttia. Mulla siis käsittelyssä reidet, jenkkakahvat ja vatsa.
Iho kihahtaa tulipunaiseksi heti ja voin sanoa että TUNNEN kuinka nesteet alkavat liikkua...tulee nimittäin ihan kamala jano.
Ekana iltana en meinannut päästä nukkumaan kun suu kuivui koko ajan janosta ja join valehtelematta ainakin 3litraa vettä muutamassa tunnissa :-O...ja juoksin veskissä!!!

Tuloksista en siis vielä osaa sanoa...näkyvien muutosten pitäisi tulla 2-4viikon päivittäisen käsittelyn jälkeen. Paino on tosin tippunut keskiviikosta kilon :-) ja mies sanoi että iho tuntuu sileämmälle (Mies ei ole nähnyt mun kuppausta, koska teen sen miehen työaikaan kun lapset ovat päiväunilla. Pientä yllätystä peliin, huomaako mies muutoksen vai ei)...tuntuu se mustakin, mut oma tuntemus voi tietty olla toiveajattelua.

Otin itsestäni mitat jotta voin verrata onko mitään tapahtunut. Palaan asiaan ensi keskiviikkona kun viikko on kulunut ja kerron mitä on tapahtunut :-).
Ai niin sen verran itsestäni, että olen 175/66 . Käyn salilla 2-3kertaa viikossa. Sellua löytyy noista edellämainitsemistani kohdista ja vatsa on hieman "lömppö" kahden lapsen jäljiltä.

242

76620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cellusisar

      Hei!

      Odotan mielenkiinnolla tuloksiasi. Kuulostaa tosi mielenkiinoiselle menetelmälle!

      • :-)

        No niin, nyt on viikko takana...
        Olotila ok, iho tuntuu kiinteälle ja 7v esikoiseni sanoi että äitiltä näkyy ylhäältä mahamokkulat(siis vatsalihakset).
        Täysin ongelmitta ei ole imuttelu sujunut, sillä välillä kuppiin tulee niin kova alipaine, että lantiolla on 5cm halkaisijan mustelma, semmoinen fritsu-tyyppinen :-D . Selkään on hieman vaikea ylettää itse, mutta rintaliiveihin asti yltää ihan hyvin. Huomasin viikonaikana ettei tuskallinen janotus ja vessassa juokseminen vaivaa enää niin kamalasti kuin aluksi, joten kai elimistö tottuu jollain tapaa tähän shokkihoitoon?

        Mittailin itseni heti aamusta, vaikkakin tämän päivän imut teen tuossa iltapäivällä, en malttanut enää odottaa :-)!!!!
        Elikäs reisistä on lähtenyt 1,5cm !!!
        vatsasta ja vyötäröltä 2cm :-D !!!
        lantiolta 1,5cm !!!
        Painoa on lähtenyt vähän yli 1kg, nesteitä varmaankin.

        Kosmetologin kanssa juttelin(silloin kun kysyin hintoja) niin sanoi että tulokset ovat sitten pysyviä, kunhan tekee ylläpitohoidon kerran viikossa :-) .

        Tästä on hyvä jatkaa taasen viikko eteenpäin.Kesäkuun alkuunmennessä olen varmaankin missin mitoissa :-D (vitsivitsi, pitää olla realistinen).
        Viikon päästä lisää


      • mammali
        :-) kirjoitti:

        No niin, nyt on viikko takana...
        Olotila ok, iho tuntuu kiinteälle ja 7v esikoiseni sanoi että äitiltä näkyy ylhäältä mahamokkulat(siis vatsalihakset).
        Täysin ongelmitta ei ole imuttelu sujunut, sillä välillä kuppiin tulee niin kova alipaine, että lantiolla on 5cm halkaisijan mustelma, semmoinen fritsu-tyyppinen :-D . Selkään on hieman vaikea ylettää itse, mutta rintaliiveihin asti yltää ihan hyvin. Huomasin viikonaikana ettei tuskallinen janotus ja vessassa juokseminen vaivaa enää niin kamalasti kuin aluksi, joten kai elimistö tottuu jollain tapaa tähän shokkihoitoon?

        Mittailin itseni heti aamusta, vaikkakin tämän päivän imut teen tuossa iltapäivällä, en malttanut enää odottaa :-)!!!!
        Elikäs reisistä on lähtenyt 1,5cm !!!
        vatsasta ja vyötäröltä 2cm :-D !!!
        lantiolta 1,5cm !!!
        Painoa on lähtenyt vähän yli 1kg, nesteitä varmaankin.

        Kosmetologin kanssa juttelin(silloin kun kysyin hintoja) niin sanoi että tulokset ovat sitten pysyviä, kunhan tekee ylläpitohoidon kerran viikossa :-) .

        Tästä on hyvä jatkaa taasen viikko eteenpäin.Kesäkuun alkuunmennessä olen varmaankin missin mitoissa :-D (vitsivitsi, pitää olla realistinen).
        Viikon päästä lisää

        Wautsi. Itse katsoin aamulla peiliin, ja voi herran jestas kuinka mulla olikaan kuoppasta ihoa reisissä, ei niin edessä mutta takana. Harvemminhan sitä tulee takaapäin itteä katottua - en ainakaan minä. No ajattelin tässä, etsiä jotain juttuja ja tuo sun konsti kyllä alkoi heti kiinnostamaan. Mistä sinä muuten tilasit ne kupit ?


      • :-D
        mammali kirjoitti:

        Wautsi. Itse katsoin aamulla peiliin, ja voi herran jestas kuinka mulla olikaan kuoppasta ihoa reisissä, ei niin edessä mutta takana. Harvemminhan sitä tulee takaapäin itteä katottua - en ainakaan minä. No ajattelin tässä, etsiä jotain juttuja ja tuo sun konsti kyllä alkoi heti kiinnostamaan. Mistä sinä muuten tilasit ne kupit ?

        kupit tilasin osoitteesta

        http://members.surfeu.fi/naturaid/kuivakuppaus.htm

        Sinne voi myös soittaa ja kysellä :-) . Itse kirjoittelin sähköpostia. Ne kupit maksaa 35e ja ohjekirja 11e(sinänsä ihan hyödyllinen niin tietää mihinpäin pitää kuppeja liikutella ja mitä paikkoja välttää). Hierontavoiteeksi käy mikä tahansa öljytön voide, mulla on liuuuuuukuvoidetta ;-P .

        Ihan unohdin edelliseen viestiini hehkutella että WAUWAUWAU tää toimii, kun olin niin tohkeissani että TÄÄ TODELLAKIN TOIMII :-D !!!!

        Niin löysin tämän kuivakuppauksen, kun lueskelin kauneushoitoloiden tarjontaa...alipainemuokkaus- eli LPG-hoidot oli alkaen 60e ja tarvitsi vähintään 10kertaa käydä :-S (ei ihan kodinhoitotuella semmoisia maksella).
        Jossain hoitolassa oli sit tätä vastaavaa hoitoa siis cuppingmassagea, ja siitä se ajatus sitten lähti :-) .

        Ai juu, noita kuppeja voi kysäistä myös luontaistuotekaupasta. Hyvin varustetussa liikkeessä voi olla...

        terkuin silottuva ap :-D


      • tipii
        :-D kirjoitti:

        kupit tilasin osoitteesta

        http://members.surfeu.fi/naturaid/kuivakuppaus.htm

        Sinne voi myös soittaa ja kysellä :-) . Itse kirjoittelin sähköpostia. Ne kupit maksaa 35e ja ohjekirja 11e(sinänsä ihan hyödyllinen niin tietää mihinpäin pitää kuppeja liikutella ja mitä paikkoja välttää). Hierontavoiteeksi käy mikä tahansa öljytön voide, mulla on liuuuuuukuvoidetta ;-P .

        Ihan unohdin edelliseen viestiini hehkutella että WAUWAUWAU tää toimii, kun olin niin tohkeissani että TÄÄ TODELLAKIN TOIMII :-D !!!!

        Niin löysin tämän kuivakuppauksen, kun lueskelin kauneushoitoloiden tarjontaa...alipainemuokkaus- eli LPG-hoidot oli alkaen 60e ja tarvitsi vähintään 10kertaa käydä :-S (ei ihan kodinhoitotuella semmoisia maksella).
        Jossain hoitolassa oli sit tätä vastaavaa hoitoa siis cuppingmassagea, ja siitä se ajatus sitten lähti :-) .

        Ai juu, noita kuppeja voi kysäistä myös luontaistuotekaupasta. Hyvin varustetussa liikkeessä voi olla...

        terkuin silottuva ap :-D

        kuulostaa hyvältä toi tuote :) Tule vaan tänne kertomaan sitten lisää taas! Ajattelin itsekkin tilata tuon.Mun mitat 167cm/54kg. Haluan sellut pois reisistä ja pakaroista.
        Sattuuko tuo muuten?


      • :-D
        tipii kirjoitti:

        kuulostaa hyvältä toi tuote :) Tule vaan tänne kertomaan sitten lisää taas! Ajattelin itsekkin tilata tuon.Mun mitat 167cm/54kg. Haluan sellut pois reisistä ja pakaroista.
        Sattuuko tuo muuten?

        mutta ei se nyt mitään "tätä mulle koko ajan"-hommaakaan ole ;-) . Vaikea verrata mihinkään tietämääni tuntemukseen.
        En osaa sitten sanoa miten muille tuntuu, kun ihmisillä on niin erilaiset kipukynnykset...jostain keskustelusta luin "kipeästä sellusta"(?), ei mulla semmoista ole.

        terv. ap


      • :-D
        :-D kirjoitti:

        mutta ei se nyt mitään "tätä mulle koko ajan"-hommaakaan ole ;-) . Vaikea verrata mihinkään tietämääni tuntemukseen.
        En osaa sitten sanoa miten muille tuntuu, kun ihmisillä on niin erilaiset kipukynnykset...jostain keskustelusta luin "kipeästä sellusta"(?), ei mulla semmoista ole.

        terv. ap

        toinen "imutteluviikko" puolessa välissä...
        Huomasin että vatsan pienet muhkurat ovat silonneet, mutta isot näkyvät ja tuntuvat selvemmin :-O (semmoisia ihan pahkuroita kun puristelee). Toivottavasti tämä on ohimenevää!
        Takamuksesta muhkuraisuus on selkeästi vähentynyt, takareisissä näkyy pahkuraa, kun puristaa.
        Lantion valtava mustelma on kadonnut, mutta toisessa pakarassa on ihan kuin potkaistu jälki :-D . Ei oikein tuo imutehon säätö ole hanskassa. Onneksi jälki katoaa äkkiä!

        Hyvää viikonloppua kaikille sellun kanssa taistelijoille. Palataan asiaan tiistaina, 2vk mittauksessa

        t. ap


      • puhuit Cellessestä
        :-D kirjoitti:

        toinen "imutteluviikko" puolessa välissä...
        Huomasin että vatsan pienet muhkurat ovat silonneet, mutta isot näkyvät ja tuntuvat selvemmin :-O (semmoisia ihan pahkuroita kun puristelee). Toivottavasti tämä on ohimenevää!
        Takamuksesta muhkuraisuus on selkeästi vähentynyt, takareisissä näkyy pahkuraa, kun puristaa.
        Lantion valtava mustelma on kadonnut, mutta toisessa pakarassa on ihan kuin potkaistu jälki :-D . Ei oikein tuo imutehon säätö ole hanskassa. Onneksi jälki katoaa äkkiä!

        Hyvää viikonloppua kaikille sellun kanssa taistelijoille. Palataan asiaan tiistaina, 2vk mittauksessa

        t. ap

        mulla on se ja sillä olen saanut kans hyviä tuloksia viikossa - kahdessa (mutta käytän sitä vain reisiin ja pakaroihin). Olit kokeillut myös sitä (eikö niin) eli onko tulos kutakuinkin samaa luokkaa vai onko tämä kuivakuppaus sun mielestä tehokkaampi?


      • :-D
        puhuit Cellessestä kirjoitti:

        mulla on se ja sillä olen saanut kans hyviä tuloksia viikossa - kahdessa (mutta käytän sitä vain reisiin ja pakaroihin). Olit kokeillut myös sitä (eikö niin) eli onko tulos kutakuinkin samaa luokkaa vai onko tämä kuivakuppaus sun mielestä tehokkaampi?

        kaverin luona muutaman kerran...lähinnä vain miltä se tuntuu.
        Eli en tiedä kumpi on tehokkaampaa. Kaveri ei kovinkaan aktiivisesti ole konettaan käytellyt, joten hänen tuloksistaan on vaikea mennä sanomaan :-) . arvelisin että suunnilleen samaa tasoa on se imu. Tosin tällä kupilla imun voimakkuutta voi "säätää", en muista onnistuiko se sillä koneella?
        Cellessellä ei mun käsittääkseni saa käsitellä vatsan aluetta(?) joten tämä kuppi-homma on mulle hyvä, koska käsittelen myös vatsan ja selän. "imuttelu" kiinteyttää myös ihoa siinä sivussa ;-) .

        ap


      • Cellusisar
        puhuit Cellessestä kirjoitti:

        mulla on se ja sillä olen saanut kans hyviä tuloksia viikossa - kahdessa (mutta käytän sitä vain reisiin ja pakaroihin). Olit kokeillut myös sitä (eikö niin) eli onko tulos kutakuinkin samaa luokkaa vai onko tämä kuivakuppaus sun mielestä tehokkaampi?

        laitetta käytetään?


      • :-D
        Cellusisar kirjoitti:

        laitetta käytetään?

        sitä kuljetetaan ihoa pitkin ja se vetää ihon sinne laitteen "sisään" hetkeksi. Konetta ei ole enää markkinoilla. Philipsin tuote taitaa olla. Maksoi 100e paikkeilla.

        Imukuppia käytetään niin, että kuppi puristetaan lyttyyn ja asetetaan sitten rasvatulle iholle ja päästetään kupista irti. Kun kuppi oikenee normaaliasentoon, se vetää ihon ylöspäin samalla tapaa kuin tuo kone. Sitten vaan siirrellään käsipelillä kuppia edestakaisin.
        Oma näkemykseni on, että kuppi on kätevämpi, koska sillä yltää helposti myös takareisille ja takamukseen, koska se on pieni ja kevyt n 5cm halkaisijaltaan. Ja plussaa vielä, että hintakin on edullinen :-)

        Hyvää äitienpäivää kaikille äideille

        t ap

        ps. väliaikahuomio:
        kävin eilen tätini luona kahvilla. Edellisestä kerrasta oli kuukausi aikaa. Täti kysyi olenko laihduttanut vai uusinut vaatevarastoa kun näytän jotenkin erilaiselle :-O


      • Cellusisar
        :-D kirjoitti:

        sitä kuljetetaan ihoa pitkin ja se vetää ihon sinne laitteen "sisään" hetkeksi. Konetta ei ole enää markkinoilla. Philipsin tuote taitaa olla. Maksoi 100e paikkeilla.

        Imukuppia käytetään niin, että kuppi puristetaan lyttyyn ja asetetaan sitten rasvatulle iholle ja päästetään kupista irti. Kun kuppi oikenee normaaliasentoon, se vetää ihon ylöspäin samalla tapaa kuin tuo kone. Sitten vaan siirrellään käsipelillä kuppia edestakaisin.
        Oma näkemykseni on, että kuppi on kätevämpi, koska sillä yltää helposti myös takareisille ja takamukseen, koska se on pieni ja kevyt n 5cm halkaisijaltaan. Ja plussaa vielä, että hintakin on edullinen :-)

        Hyvää äitienpäivää kaikille äideille

        t ap

        ps. väliaikahuomio:
        kävin eilen tätini luona kahvilla. Edellisestä kerrasta oli kuukausi aikaa. Täti kysyi olenko laihduttanut vai uusinut vaatevarastoa kun näytän jotenkin erilaiselle :-O

        Kiitos! Eli laitetta kuljetetaan muhkuroiden päällä? Sattuu kauheesti!


      • ...
        :-D kirjoitti:

        sitä kuljetetaan ihoa pitkin ja se vetää ihon sinne laitteen "sisään" hetkeksi. Konetta ei ole enää markkinoilla. Philipsin tuote taitaa olla. Maksoi 100e paikkeilla.

        Imukuppia käytetään niin, että kuppi puristetaan lyttyyn ja asetetaan sitten rasvatulle iholle ja päästetään kupista irti. Kun kuppi oikenee normaaliasentoon, se vetää ihon ylöspäin samalla tapaa kuin tuo kone. Sitten vaan siirrellään käsipelillä kuppia edestakaisin.
        Oma näkemykseni on, että kuppi on kätevämpi, koska sillä yltää helposti myös takareisille ja takamukseen, koska se on pieni ja kevyt n 5cm halkaisijaltaan. Ja plussaa vielä, että hintakin on edullinen :-)

        Hyvää äitienpäivää kaikille äideille

        t ap

        ps. väliaikahuomio:
        kävin eilen tätini luona kahvilla. Edellisestä kerrasta oli kuukausi aikaa. Täti kysyi olenko laihduttanut vai uusinut vaatevarastoa kun näytän jotenkin erilaiselle :-O

        Kuinka monta kuppia tuossa käsittelyssä tarvitaan?


      • tai joku muu jos tietää
        ... kirjoitti:

        Kuinka monta kuppia tuossa käsittelyssä tarvitaan?

        ajattelin itse myös ostaa kyseiset kupit, mutta raha tilanne näyttää vähän huonolle.. joten pärjäänkö ilman sitä ohjekirjaa, kun esimerkiksi tuolla sinun antamassa linkissä (mistä kupit tilasit) on aika hyvin perus ohjeita miten kuppeja käytettään ja missä ei saa käyttää, kuin myös muuanlla netissä.. vai onko kirjanen "pakko" hankkia, että vaikka jos tekee kuppauksen vähän väärin, niin ei näy mitään tuloksia..?! vastatkaa pliis pian!!!! :)


      • :-D
        tai joku muu jos tietää kirjoitti:

        ajattelin itse myös ostaa kyseiset kupit, mutta raha tilanne näyttää vähän huonolle.. joten pärjäänkö ilman sitä ohjekirjaa, kun esimerkiksi tuolla sinun antamassa linkissä (mistä kupit tilasit) on aika hyvin perus ohjeita miten kuppeja käytettään ja missä ei saa käyttää, kuin myös muuanlla netissä.. vai onko kirjanen "pakko" hankkia, että vaikka jos tekee kuppauksen vähän väärin, niin ei näy mitään tuloksia..?! vastatkaa pliis pian!!!! :)

        minäkin tilasin sen hetken mielijohteesta :-D , kun ajattelin että siinä olisi enemmän tietoa. Aika äkkiä luettu läpyskä loppujen lopuksi.
        Että pärjäät varmaan vallan mainiosti ilmankin.
        Onnea imutteluun :-D

        ap


      • :-D
        ... kirjoitti:

        Kuinka monta kuppia tuossa käsittelyssä tarvitaan?

        käytän niistä kahta. Ihan pienimmällä voi imuttaa kasvoja ja rinnan seutua, niin iho kiinteytyy siinä :-)

        ap


      • kovasti
        :-D kirjoitti:

        minäkin tilasin sen hetken mielijohteesta :-D , kun ajattelin että siinä olisi enemmän tietoa. Aika äkkiä luettu läpyskä loppujen lopuksi.
        Että pärjäät varmaan vallan mainiosti ilmankin.
        Onnea imutteluun :-D

        ap

        jännittää kyllä ihan hirveesti...lupas lähettää ne jo huomiseks..apua! muuten, ku luin tuolt yhelt netti sivuilt, et sillo ku on kuukautiset, ni ei sais kuppailla, ni onks se totta???


      • :-D
        kovasti kirjoitti:

        jännittää kyllä ihan hirveesti...lupas lähettää ne jo huomiseks..apua! muuten, ku luin tuolt yhelt netti sivuilt, et sillo ku on kuukautiset, ni ei sais kuppailla, ni onks se totta???

        en tiedä tuosta kuukautisten aikaan imuttamisesta :-O . Pitäis varmaan onkia jostain lisätietoa.
        Ostitko jo jonkinlaista voidetta itsellesi? Pitäis olla täysin öljytöntä. Mulla on ihan tavallista liukuvoidetta(siis sitä seksittelyyn tarkoitettua :-D).
        Huomenna 2vk täynnä kuppailua. Katsotaan sitten tarkka analyysi mun tilanteesta.

        ap


      • yhelt
        :-D kirjoitti:

        en tiedä tuosta kuukautisten aikaan imuttamisesta :-O . Pitäis varmaan onkia jostain lisätietoa.
        Ostitko jo jonkinlaista voidetta itsellesi? Pitäis olla täysin öljytöntä. Mulla on ihan tavallista liukuvoidetta(siis sitä seksittelyyn tarkoitettua :-D).
        Huomenna 2vk täynnä kuppailua. Katsotaan sitten tarkka analyysi mun tilanteesta.

        ap

        ainoalt sivult vaa netist löysin et just kuukautisten aikana ei sais käyttää, et ei kyl missää muual oo sillee sanottu... :/ en oo viel kerenny ostaa mitää rasvaa, mut kyl miekii aattelin sitä liukuvoidetta ostaa, ku jos laittaa tavallista rasvaa, ni se varmaa imeytys niin nopeesti, et sitä sais olla koko ajan lisäilees..! jep..ilmota sit huomenna tulokset ja mie tuun sit 2vko sinuu jäljessä kovaa vauhtia :)


      • ja se vielä
        yhelt kirjoitti:

        ainoalt sivult vaa netist löysin et just kuukautisten aikana ei sais käyttää, et ei kyl missää muual oo sillee sanottu... :/ en oo viel kerenny ostaa mitää rasvaa, mut kyl miekii aattelin sitä liukuvoidetta ostaa, ku jos laittaa tavallista rasvaa, ni se varmaa imeytys niin nopeesti, et sitä sais olla koko ajan lisäilees..! jep..ilmota sit huomenna tulokset ja mie tuun sit 2vko sinuu jäljessä kovaa vauhtia :)

        että ku mie en nyt sitte sitä opaskirjaa ostanu, ni onks nyt sit jotaa juttuu mitä mun tosissaa pitää tietää täst kuppailust..niiku jotaa tosi tärkeetä?!


      • oot jo alipainoinen
        tipii kirjoitti:

        kuulostaa hyvältä toi tuote :) Tule vaan tänne kertomaan sitten lisää taas! Ajattelin itsekkin tilata tuon.Mun mitat 167cm/54kg. Haluan sellut pois reisistä ja pakaroista.
        Sattuuko tuo muuten?

        ootko tosissas eihä tos mitois enää lihaa oo anna olla reisissäs tavaraa tonde


      • :-D
        oot jo alipainoinen kirjoitti:

        ootko tosissas eihä tos mitois enää lihaa oo anna olla reisissäs tavaraa tonde

        kyllähän mulla lihaa on lihasta siis. Muhkurat vaan tahdon pois :-) . Ei ne läskit siitään mihinkään varmaan katoa. Kiinteytyy vaan, älä huoli ;-)

        ap


      • ku tais jäädä huomaamati su...
        :-D kirjoitti:

        kyllähän mulla lihaa on lihasta siis. Muhkurat vaan tahdon pois :-) . Ei ne läskit siitään mihinkään varmaan katoa. Kiinteytyy vaan, älä huoli ;-)

        ap

        eli siis et ku mie en nyt sitte sitä opaskirjaa ostanu, ni onks nyt sit jotaa juttuu mitä mun tosissaa pitää tietää täst kuppailust..niiku jotaa tosi tärkeetä?!


      • :-D
        ku tais jäädä huomaamati su... kirjoitti:

        eli siis et ku mie en nyt sitte sitä opaskirjaa ostanu, ni onks nyt sit jotaa juttuu mitä mun tosissaa pitää tietää täst kuppailust..niiku jotaa tosi tärkeetä?!

        ei ollut mitään ihmeellistä. Mutta nää varmaan olis ihan hyvä tietää:

        Kupithan on kokoa A B C D. A on isoin ja D on pienin.
        A käytetään lähinnä niska-hartiaseudun kipupisteisiin. Näillä kupeillahan voi hieroa selkää ihan niinkuin perinteisellä käsihieronnallakin. 15min kupilla vastaa 45min käsipeliä :-) .
        B ja C ovat sitten lähinnä vatsalle, pepulle ja reisille tarkoitettuja.
        D on ihan pikkuruinen ja sitä voi käyttää mm akupisteisiin. Rinnan aluetta voi myös kiinteyttää ja kasvoja. Tosin en ihan alkuun suosittele käyttämään(ennenkuin opit tekniikan hyvin), koska kasvot ja rinnan alue on herkkiä mustelmille :-D . Kysele sitten lisää jos on jotain.

        ap


      • :-D
        :-) kirjoitti:

        No niin, nyt on viikko takana...
        Olotila ok, iho tuntuu kiinteälle ja 7v esikoiseni sanoi että äitiltä näkyy ylhäältä mahamokkulat(siis vatsalihakset).
        Täysin ongelmitta ei ole imuttelu sujunut, sillä välillä kuppiin tulee niin kova alipaine, että lantiolla on 5cm halkaisijan mustelma, semmoinen fritsu-tyyppinen :-D . Selkään on hieman vaikea ylettää itse, mutta rintaliiveihin asti yltää ihan hyvin. Huomasin viikonaikana ettei tuskallinen janotus ja vessassa juokseminen vaivaa enää niin kamalasti kuin aluksi, joten kai elimistö tottuu jollain tapaa tähän shokkihoitoon?

        Mittailin itseni heti aamusta, vaikkakin tämän päivän imut teen tuossa iltapäivällä, en malttanut enää odottaa :-)!!!!
        Elikäs reisistä on lähtenyt 1,5cm !!!
        vatsasta ja vyötäröltä 2cm :-D !!!
        lantiolta 1,5cm !!!
        Painoa on lähtenyt vähän yli 1kg, nesteitä varmaankin.

        Kosmetologin kanssa juttelin(silloin kun kysyin hintoja) niin sanoi että tulokset ovat sitten pysyviä, kunhan tekee ylläpitohoidon kerran viikossa :-) .

        Tästä on hyvä jatkaa taasen viikko eteenpäin.Kesäkuun alkuunmennessä olen varmaankin missin mitoissa :-D (vitsivitsi, pitää olla realistinen).
        Viikon päästä lisää

        No niin, heti aamutuimaan piti mitata :-)

        Vyötäröltä ja lantiolta on lähtenyt aloituspäivään verrattuna kummastakin 4cm !!!!!!
        Elikäs jotakuinkin 2cm sitten viime viikkoon nähden.
        Reisistä alkuun nähden 2cm, eli viikossa 0,5cm. Mutta ei paha sekään.
        Painoa on tippunut viimeviikosta muutama 100g. Tänään mittausta tosin vääristää hieman se, että kävin eilen salilla rehkimässä...Mulla on aina seuraavana päivänä paino vähän enemmän.

        Mutta ihan mittanauhaan tuijottamatta voin sanoa, että ainakin mulla tää toimii! Iho tuntuu ja näyttää napakammalle ja virkeämmälle(jos ei ota huomioon navan viereen ilmestyneitä pikkumustelmia kun imaisi vähän liian tiukkaan ihon sinne kupin sisään :-D).

        Tästä jatketaan ensiviikkoon. Mulla on perjantaina pieni leikkaus, joten pari päivää varmaan jää imutteluja väliin. En tiedä missä kunnossa olen sen jälkeen.

        ap


      • kiitos
        :-D kirjoitti:

        ei ollut mitään ihmeellistä. Mutta nää varmaan olis ihan hyvä tietää:

        Kupithan on kokoa A B C D. A on isoin ja D on pienin.
        A käytetään lähinnä niska-hartiaseudun kipupisteisiin. Näillä kupeillahan voi hieroa selkää ihan niinkuin perinteisellä käsihieronnallakin. 15min kupilla vastaa 45min käsipeliä :-) .
        B ja C ovat sitten lähinnä vatsalle, pepulle ja reisille tarkoitettuja.
        D on ihan pikkuruinen ja sitä voi käyttää mm akupisteisiin. Rinnan aluetta voi myös kiinteyttää ja kasvoja. Tosin en ihan alkuun suosittele käyttämään(ennenkuin opit tekniikan hyvin), koska kasvot ja rinnan alue on herkkiä mustelmille :-D . Kysele sitten lisää jos on jotain.

        ap

        kovasti tiedosta!! vielä ois se et kuin helposti niit mustelmii sit niiku oikee tulee, et näytäks mie koko tän ekan viikon sit jotaa hakatulta vai :D? ja kuin nopeest ne sit lähtee pois? uskallankohan mie muuten nyt kuppailla, ku mul on noussu yön aikaan kuume..(vaa 37,2) :/ toivottavast se ei estäs, ku en millää malttas oottaa (jos ne kupat nyt sit n.klo 12 postilaatikkooni kolahtaa..) :P onnee ap siihen leikkaukaseen!!!


      • :-D
        kiitos kirjoitti:

        kovasti tiedosta!! vielä ois se et kuin helposti niit mustelmii sit niiku oikee tulee, et näytäks mie koko tän ekan viikon sit jotaa hakatulta vai :D? ja kuin nopeest ne sit lähtee pois? uskallankohan mie muuten nyt kuppailla, ku mul on noussu yön aikaan kuume..(vaa 37,2) :/ toivottavast se ei estäs, ku en millää malttas oottaa (jos ne kupat nyt sit n.klo 12 postilaatikkooni kolahtaa..) :P onnee ap siihen leikkaukaseen!!!

        koska kuitenkin oon jo 2vk imuttanut jokapäivä. Sanoisin että jotakuinkin 6 mustelmaa on ollut. Semmoisia pieniä ja yksi kamalan iso lantiolla
        :-D

        ap


      • no kai
        :-D kirjoitti:

        koska kuitenkin oon jo 2vk imuttanut jokapäivä. Sanoisin että jotakuinkin 6 mustelmaa on ollut. Semmoisia pieniä ja yksi kamalan iso lantiolla
        :-D

        ap

        tää täst pikku hiljaa alkaa sit sujumaa.. eli kupit tuli tänää postissa ja oon jo vähä päässy testailemaa.. :) aika jännän tuntusta kyllä. aluks taisin kuppaillaa liian noeesti, ni ihan sattu, mut eiks niit pidäkkii liikutella aika hitaasti, vai?! että ihan mukavaahan tuo on vaika telkkaria kattellessa.. :) pelottaa vaan käyttää noita isoja, ku täs toisiks pienimmäskii on jo yllättävän paljo tot imuu..! muuten millä koolla (a,b,c,d) sie kuppaan reisii, ku mul ne on ainaki aika herkkää aluetta, ettei sit tulis mitää mustelmii...?


      • kysymys vielä
        :-D kirjoitti:

        koska kuitenkin oon jo 2vk imuttanut jokapäivä. Sanoisin että jotakuinkin 6 mustelmaa on ollut. Semmoisia pieniä ja yksi kamalan iso lantiolla
        :-D

        ap

        et kuppaat sie joka kohtaa kropassa sen 15min. vai kaikkii yhteensä sen ajan?


      • :-D
        no kai kirjoitti:

        tää täst pikku hiljaa alkaa sit sujumaa.. eli kupit tuli tänää postissa ja oon jo vähä päässy testailemaa.. :) aika jännän tuntusta kyllä. aluks taisin kuppaillaa liian noeesti, ni ihan sattu, mut eiks niit pidäkkii liikutella aika hitaasti, vai?! että ihan mukavaahan tuo on vaika telkkaria kattellessa.. :) pelottaa vaan käyttää noita isoja, ku täs toisiks pienimmäskii on jo yllättävän paljo tot imuu..! muuten millä koolla (a,b,c,d) sie kuppaan reisii, ku mul ne on ainaki aika herkkää aluetta, ettei sit tulis mitää mustelmii...?

        se B(eli toiseksi isoin) tuntuu paremmalle kuin C :-). Kannattaa kokeilla. Tuossa oppaassa oli että lähinnä B olis vatsaa peppua ja reisiä varten. Reisille myös C.
        Sait varmaan ihon punaiseksi :-D ???

        ap


      • :-D
        kysymys vielä kirjoitti:

        et kuppaat sie joka kohtaa kropassa sen 15min. vai kaikkii yhteensä sen ajan?

        itseasiassa kuuntelen musaa. 2 biisiä kummallekin reidelle. Sitten pepulle 2 biisiä ja
        vatsalle myös :-D

        ap

        ps. sori ku tulee näin pätkissä nää vastaukset. En huomannu tätä viestiä heti.


      • aluks
        :-D kirjoitti:

        se B(eli toiseksi isoin) tuntuu paremmalle kuin C :-). Kannattaa kokeilla. Tuossa oppaassa oli että lähinnä B olis vatsaa peppua ja reisiä varten. Reisille myös C.
        Sait varmaan ihon punaiseksi :-D ???

        ap

        se kyl tuntu niin oudolle ja koko ajan aattelin et koht mulle tulee kuitee joka sairas mustelma..mut ei onneks tullu :) muuten, uskaltaako käsivarresta kupata, vai onks se jo liian herkkää aluetta?


      • mitään
        :-D kirjoitti:

        itseasiassa kuuntelen musaa. 2 biisiä kummallekin reidelle. Sitten pepulle 2 biisiä ja
        vatsalle myös :-D

        ap

        ps. sori ku tulee näin pätkissä nää vastaukset. En huomannu tätä viestiä heti.

        aika hyvä tyyli sulla just tollee musiikilla mittaa aikaa ja varmaa menee paljo lepposamminkii sillee :D vois kyl kokeilla :)


      • viel et
        mitään kirjoitti:

        aika hyvä tyyli sulla just tollee musiikilla mittaa aikaa ja varmaa menee paljo lepposamminkii sillee :D vois kyl kokeilla :)

        mie muuten sain yhen ylimääräsen kupin :O en tiiä kyl miks...se on niiku c:n ja d:n väli muoto, et jos ois valitan saanu ni mielummin ois ollu b:n ja c:n välistä...mut hyvä näinkii :)


      • Minäkin kuppariksi
        :-D kirjoitti:

        kupit tilasin osoitteesta

        http://members.surfeu.fi/naturaid/kuivakuppaus.htm

        Sinne voi myös soittaa ja kysellä :-) . Itse kirjoittelin sähköpostia. Ne kupit maksaa 35e ja ohjekirja 11e(sinänsä ihan hyödyllinen niin tietää mihinpäin pitää kuppeja liikutella ja mitä paikkoja välttää). Hierontavoiteeksi käy mikä tahansa öljytön voide, mulla on liuuuuuukuvoidetta ;-P .

        Ihan unohdin edelliseen viestiini hehkutella että WAUWAUWAU tää toimii, kun olin niin tohkeissani että TÄÄ TODELLAKIN TOIMII :-D !!!!

        Niin löysin tämän kuivakuppauksen, kun lueskelin kauneushoitoloiden tarjontaa...alipainemuokkaus- eli LPG-hoidot oli alkaen 60e ja tarvitsi vähintään 10kertaa käydä :-S (ei ihan kodinhoitotuella semmoisia maksella).
        Jossain hoitolassa oli sit tätä vastaavaa hoitoa siis cuppingmassagea, ja siitä se ajatus sitten lähti :-) .

        Ai juu, noita kuppeja voi kysäistä myös luontaistuotekaupasta. Hyvin varustetussa liikkeessä voi olla...

        terkuin silottuva ap :-D

        Tuo antamasi linkki ei toimi.

        Onko näillä sivuilla mitään vastaavaa jonka voisin tilata?


      • Mare76
        :-D kirjoitti:

        minäkin tilasin sen hetken mielijohteesta :-D , kun ajattelin että siinä olisi enemmän tietoa. Aika äkkiä luettu läpyskä loppujen lopuksi.
        Että pärjäät varmaan vallan mainiosti ilmankin.
        Onnea imutteluun :-D

        ap

        Et viitsisi referoida ohjekirjasta tänne, kun kerran olet saanut kaikki ihmiset ihan hurmokselliseen imukuppauseuforiaan:)))))


      • IsoVaalea
        :-D kirjoitti:

        kupit tilasin osoitteesta

        http://members.surfeu.fi/naturaid/kuivakuppaus.htm

        Sinne voi myös soittaa ja kysellä :-) . Itse kirjoittelin sähköpostia. Ne kupit maksaa 35e ja ohjekirja 11e(sinänsä ihan hyödyllinen niin tietää mihinpäin pitää kuppeja liikutella ja mitä paikkoja välttää). Hierontavoiteeksi käy mikä tahansa öljytön voide, mulla on liuuuuuukuvoidetta ;-P .

        Ihan unohdin edelliseen viestiini hehkutella että WAUWAUWAU tää toimii, kun olin niin tohkeissani että TÄÄ TODELLAKIN TOIMII :-D !!!!

        Niin löysin tämän kuivakuppauksen, kun lueskelin kauneushoitoloiden tarjontaa...alipainemuokkaus- eli LPG-hoidot oli alkaen 60e ja tarvitsi vähintään 10kertaa käydä :-S (ei ihan kodinhoitotuella semmoisia maksella).
        Jossain hoitolassa oli sit tätä vastaavaa hoitoa siis cuppingmassagea, ja siitä se ajatus sitten lähti :-) .

        Ai juu, noita kuppeja voi kysäistä myös luontaistuotekaupasta. Hyvin varustetussa liikkeessä voi olla...

        terkuin silottuva ap :-D

        Siis voisiko joku nyt ihan rauralangasta vääntää, miten toi tapahtuu?
        Rasvaa reilusti iholle? Kuppi kiinni ja sitten vedellään kuppia ylös alas tai pyöritellään?

        *ihan pihalla'


      • :-D
        IsoVaalea kirjoitti:

        Siis voisiko joku nyt ihan rauralangasta vääntää, miten toi tapahtuu?
        Rasvaa reilusti iholle? Kuppi kiinni ja sitten vedellään kuppia ylös alas tai pyöritellään?

        *ihan pihalla'

        Tuolla alempana oon kirjoittanut käyttöohjeet

        ap


    • jipii

      mie oon kyl niin innoissani tosi tuotteesta, et aattelin et tilasin jo heti huomenna tollasen! koska jos se oikeesti toimii, ni hitto viel. täs on viel hyvin aikaa päästä kesä-kuntoon :) et haluis taas kertoo väli tuloksia, ku en millää malta oottaa tiistaihin...

      • :-D

        Huomenna on leikkaus, joten en tiedä miten kykenen sitten imuttelemaan...en ainakaan vatsaa, koska sitä kautta operoidaan(ei mitään plastiikkakirurgista toimenpidettä :-D).

        Tämän aamun mittaus kertoi että vyötäröltä on kadonnut yhteensä 5cm 16 päivässä!!!
        Mies ihmetteli että multa on pömppö kutistunut kummasti jonnekin :-) . Reidet tuntuu ja näyttää "virtaviivaisemmilta" ;-)

        mutta ensiviikolla kerron mitä on tapahtunut tänä aikana.

        ap

        ps. mites sille toiselle kuppailijalle kuuluu?


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        Huomenna on leikkaus, joten en tiedä miten kykenen sitten imuttelemaan...en ainakaan vatsaa, koska sitä kautta operoidaan(ei mitään plastiikkakirurgista toimenpidettä :-D).

        Tämän aamun mittaus kertoi että vyötäröltä on kadonnut yhteensä 5cm 16 päivässä!!!
        Mies ihmetteli että multa on pömppö kutistunut kummasti jonnekin :-) . Reidet tuntuu ja näyttää "virtaviivaisemmilta" ;-)

        mutta ensiviikolla kerron mitä on tapahtunut tänä aikana.

        ap

        ps. mites sille toiselle kuppailijalle kuuluu?

        hyvin on lähtny käyntii ja tekis koko ajan mieli mittailla mittanauhan kans, josko mullakii ois jo lähtenny jotaa..mut maltan silti sinne tiistaihin! ja tohon kyl alkaa jo pikku hiljaa tottumaakii, et ekaan päivään se ei miltää hirveen miellyttävältä kyl tuntunu..! ni sitä mun piti viel kysyy, et ootko varma et ne sun kuntosalil käyntis ei oo edeistäny viel tot kaventumistas, ku enhän mie silti missää kuntosalil käy..iltasin aina vähä venyttelen kyl ja teen vatsalihan liikkeit, mut kyl kuntosali on vähä tehokkaampaa..?!? nii ja onnee sulle kovast sinne leikkauksee!!


      • :-D
        kuppaaja2 kirjoitti:

        hyvin on lähtny käyntii ja tekis koko ajan mieli mittailla mittanauhan kans, josko mullakii ois jo lähtenny jotaa..mut maltan silti sinne tiistaihin! ja tohon kyl alkaa jo pikku hiljaa tottumaakii, et ekaan päivään se ei miltää hirveen miellyttävältä kyl tuntunu..! ni sitä mun piti viel kysyy, et ootko varma et ne sun kuntosalil käyntis ei oo edeistäny viel tot kaventumistas, ku enhän mie silti missää kuntosalil käy..iltasin aina vähä venyttelen kyl ja teen vatsalihan liikkeit, mut kyl kuntosali on vähä tehokkaampaa..?!? nii ja onnee sulle kovast sinne leikkauksee!!

        mitään tuloksia saa aikaan, vaikka tietenkin hyvänä lisänä onkin.
        Tämän parin viikon aikana oon päässyt salille vaan yhteensä 4kertaa, kun lapset on sairastelleet :-(, joten kyllä sullakin ihan tosi hyvät mahdollisuudet on kutistua :-)

        Onkos janottanut ja vessattanut kiitettävästi hih?

        ap

        ps.kiitos tsemppauksesta. Nukutus vähän hirvittää kun ei ole ennen nukutettu :-/


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        mitään tuloksia saa aikaan, vaikka tietenkin hyvänä lisänä onkin.
        Tämän parin viikon aikana oon päässyt salille vaan yhteensä 4kertaa, kun lapset on sairastelleet :-(, joten kyllä sullakin ihan tosi hyvät mahdollisuudet on kutistua :-)

        Onkos janottanut ja vessattanut kiitettävästi hih?

        ap

        ps.kiitos tsemppauksesta. Nukutus vähän hirvittää kun ei ole ennen nukutettu :-/

        et miks mulle ei oo tullu sit juomis/vessassa juoksu reaktioo täst... koko ajan vaa pelottaa et teen tän jotenkii väärin tai mul tää ei vaa auta mitää, eikä mulle ei tuu mitää tuloksii! ainaki heti sen kuppauksen jälkee näyttää siltä, et sit selluliittii ois puolet enemmän.. :/ ootkos sie huomannu sellasta?


      • minäminä
        kuppaaja2 kirjoitti:

        et miks mulle ei oo tullu sit juomis/vessassa juoksu reaktioo täst... koko ajan vaa pelottaa et teen tän jotenkii väärin tai mul tää ei vaa auta mitää, eikä mulle ei tuu mitää tuloksii! ainaki heti sen kuppauksen jälkee näyttää siltä, et sit selluliittii ois puolet enemmän.. :/ ootkos sie huomannu sellasta?

        kuppaaja2, näyttääkö se vieläkin oikeasti siltä, että selluliitti tulee vaan näkyviin entistä paremmin kuppauksen jäljiltä?:O
        Itse ajattelin myös hankkia tuon, mutta jos noin käy ni en kyllä hanki :/


      • kuppaaja2
        minäminä kirjoitti:

        kuppaaja2, näyttääkö se vieläkin oikeasti siltä, että selluliitti tulee vaan näkyviin entistä paremmin kuppauksen jäljiltä?:O
        Itse ajattelin myös hankkia tuon, mutta jos noin käy ni en kyllä hanki :/

        koska aina se on myös hävinnyt punoituksen mukana.. ja vielä en ole mittaillut mitään, mutta ainakin sileämmälle iho tuntuu joka paikasta mistä on kupannu.. ilmottelen sit tiistaina myös et onko senttejä lähtenyt (toivon kovasti!!) mutta osta ihmeessä..ihastut vielä :) vaikka aluksi se ei oikein mukavalle tunnu, mutta sit ku siihen tottuu, n ihyvin se menee. mie en nimittäin oo viel ees yhtää mustelmaa saanu :O


      • :-D
        kuppaaja2 kirjoitti:

        koska aina se on myös hävinnyt punoituksen mukana.. ja vielä en ole mittaillut mitään, mutta ainakin sileämmälle iho tuntuu joka paikasta mistä on kupannu.. ilmottelen sit tiistaina myös et onko senttejä lähtenyt (toivon kovasti!!) mutta osta ihmeessä..ihastut vielä :) vaikka aluksi se ei oikein mukavalle tunnu, mutta sit ku siihen tottuu, n ihyvin se menee. mie en nimittäin oo viel ees yhtää mustelmaa saanu :O

        leikkaus ohi...oli aika kamalaa. Mua ei ole ennen nukutettu, joten herääminen olikin aika "yksilöllisistä" :-/ .
        Vatsanseutu on niin kipeä etten varmaan vielä muutamaan päivään sitä koske kuin silkkihansikkailla.
        Mulla näytti kans että sellumuhkurat näkyy paremmin, mutta se on ohimenevää. Kaverini kävi eilen ja kun näytin leikkaushaavaani, niin ehti jo ihastella sileää ihoa ;-)

        kyllä se siitä
        terkuin ap


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        leikkaus ohi...oli aika kamalaa. Mua ei ole ennen nukutettu, joten herääminen olikin aika "yksilöllisistä" :-/ .
        Vatsanseutu on niin kipeä etten varmaan vielä muutamaan päivään sitä koske kuin silkkihansikkailla.
        Mulla näytti kans että sellumuhkurat näkyy paremmin, mutta se on ohimenevää. Kaverini kävi eilen ja kun näytin leikkaushaavaani, niin ehti jo ihastella sileää ihoa ;-)

        kyllä se siitä
        terkuin ap

        tervetuloa takaisin! miehän pääsen ottamaa sinuu nyt vähä kiinne, ku joudut pitää pientä taukoo ;) no vitsi vitsi! ja vaik sellut ei pakost lähtis minnee(tietty toivon koko sytämmestäni, et lähtis) ni ainaki saa iloa täst sileestä ihosta..tekee mieli vaa silitellä itteäni koko ajan :D mie aattelin et kattosin aina tiistaina niit tuloksii, ku sillo viime tiistaina, ku olin kipee, ni en niin paljoo imutellu.. vähäks en malta oottaa..viel 2 päivää :P


      • :-D
        kuppaaja2 kirjoitti:

        tervetuloa takaisin! miehän pääsen ottamaa sinuu nyt vähä kiinne, ku joudut pitää pientä taukoo ;) no vitsi vitsi! ja vaik sellut ei pakost lähtis minnee(tietty toivon koko sytämmestäni, et lähtis) ni ainaki saa iloa täst sileestä ihosta..tekee mieli vaa silitellä itteäni koko ajan :D mie aattelin et kattosin aina tiistaina niit tuloksii, ku sillo viime tiistaina, ku olin kipee, ni en niin paljoo imutellu.. vähäks en malta oottaa..viel 2 päivää :P

        reidet ja takamus oli "pakko" imutella jo eilen...vatsaan en kyllä koske vielä moneen päivään.
        Sileää ihoa on kyllä kiva hipelöidä :-D
        tiistaina tavataan taas
        ap


      • MInäkin kuppailemaan
        :-D kirjoitti:

        reidet ja takamus oli "pakko" imutella jo eilen...vatsaan en kyllä koske vielä moneen päivään.
        Sileää ihoa on kyllä kiva hipelöidä :-D
        tiistaina tavataan taas
        ap

        Tuo antamasi linkki ei toimi.

        Onko näillä sivuilla mitään vastaavaa jonka voisin tilata?

        http://www.nhs.fi/webshop/products.php?g1=82d48f&n=2


      • :-D
        MInäkin kuppailemaan kirjoitti:

        Tuo antamasi linkki ei toimi.

        Onko näillä sivuilla mitään vastaavaa jonka voisin tilata?

        http://www.nhs.fi/webshop/products.php?g1=82d48f&n=2

        ne siniset kupit hinta 39e. kokeile vielä kirjoittaa se laittamani linkki, kun siellä olis 35e, säästät rahaa ;-)

        ap


      • selluu
        MInäkin kuppailemaan kirjoitti:

        Tuo antamasi linkki ei toimi.

        Onko näillä sivuilla mitään vastaavaa jonka voisin tilata?

        http://www.nhs.fi/webshop/products.php?g1=82d48f&n=2

        kiva kuulla positiivisia kokemuksia.kerron sitten miten selluliitti sulaa,kunhan tuote saapuu..odottelen kovasti.tilasin täältä kupit ja ohjeet:
        http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=1856
        lisäksi käytän roc-selluliittivoidetta.luin että teho on vielä parempi näin.olen käyttänyt selluvoidetta nyt pari päivää.


      • :-D
        selluu kirjoitti:

        kiva kuulla positiivisia kokemuksia.kerron sitten miten selluliitti sulaa,kunhan tuote saapuu..odottelen kovasti.tilasin täältä kupit ja ohjeet:
        http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=1856
        lisäksi käytän roc-selluliittivoidetta.luin että teho on vielä parempi näin.olen käyttänyt selluvoidetta nyt pari päivää.

        kohtahan meillä on oikea kuppausklubi :-P
        ap


      • kuppaaja2
        selluu kirjoitti:

        kiva kuulla positiivisia kokemuksia.kerron sitten miten selluliitti sulaa,kunhan tuote saapuu..odottelen kovasti.tilasin täältä kupit ja ohjeet:
        http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=1856
        lisäksi käytän roc-selluliittivoidetta.luin että teho on vielä parempi näin.olen käyttänyt selluvoidetta nyt pari päivää.

        juu, tervetuloa vaa mukaan kuppauksen ihmeelliseen maailmaan :) nyt jos sie saisit ne vaik huomenna, ni sit oltas kaikki tiistaina kertoilees tuloksiamme tääl :P mun pitäs huomen aamul kattoo onko lähtny mitää...jännittää ihan hullusti..pelkään vaa et ei oo lähtenny mitää.. :( mut kattoo sit..


    • nokkospiiskaus:

      http://www.yrttitarha.com/kanta/nokkonen/kansanperinne.html
      http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0402/6.htm

      toimii paremmin kuin mitkään imukupit tai rasvat yhteensä!

      ikivanha inkkareiden ja shamaanien keksintö,
      ette vain uskalla kokeilla tuota nynnyt?
      se todellakin TOIMII!!!
      ja siihen kihelmöintiin iholla tottuu...
      lopulta siitä alkaa jotkut jopa tykkäämään :P

      luonnosta löytyy lääke vaivaan kuin vaivaan, kunhan tietää mitä ja mistä etsii.
      kannattaa lukea entisajan kuppauksista ym. ihonhoidosta, jos ette muuten usko!
      -bushdoctor since 2003

      • kuppaaja2

        oletkos sitten itse niin kova hemmo, et uskallat piiskaa itteäs nokkosil?? kauas sulla meni sit et alko tulokset näkymää, vai alkoko?


      • :-D

        niin allerginen että lähtee henki :-(
        muuten olisin voinut kokeillakin :-D
        ap


    • selluu

      tulista ne sitten äkkii,että pääsee hieroon.infoilen sitten tänne kun ne tulee.

      • kuppaaja2

        tee se, imuttaja nro3 :)


      • :-D
        kuppaaja2 kirjoitti:

        tee se, imuttaja nro3 :)

        mulla tuo leikkaus sotki kuvioita aika pitkälti. En pysty ottamaan mittoja, kun olen niin turvoksissa sen jäljiltä :-( .
        Eilen "esittelin" itseäni kaverilleni("katos huomaatko eroa viime näkemän") ja hän innostui tilaamaan kupit itselleensäkin, kun näki että takareisissä ja takamuksessa ei näy enää muhkun muhkua :-) (siellä siis näkyi kun seisoin).
        Että kyllä mä tähän tuotteeseen aika pitkälti uskon :-) kun tuloksen huomaa muutkin!!!

        Ai juu, mies muutes yllätti mut yks päivä imuttelemassa. Vähän ihmetteli toimenpidettä, mutta sanoi että jos siitä on kerta hyötyä niin siitä vaan. Iho tuntuu kuulema silkkiselle :-)

        Pitäs saada nyt tuo maha kuntoon (tikit pois!!!) niin pystyis kunnolla jatkamaan harjoituksia vatsan alueelta. Ilman tätä leikkausta olisin lopettanut tän kuun loppuun, mutta imuttelen varmaan vielä yhden lisäviikon ihan teidän seuraksenne ;-)

        ap

        ps selluu tervetuloa imuttelemaan :-D


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        mulla tuo leikkaus sotki kuvioita aika pitkälti. En pysty ottamaan mittoja, kun olen niin turvoksissa sen jäljiltä :-( .
        Eilen "esittelin" itseäni kaverilleni("katos huomaatko eroa viime näkemän") ja hän innostui tilaamaan kupit itselleensäkin, kun näki että takareisissä ja takamuksessa ei näy enää muhkun muhkua :-) (siellä siis näkyi kun seisoin).
        Että kyllä mä tähän tuotteeseen aika pitkälti uskon :-) kun tuloksen huomaa muutkin!!!

        Ai juu, mies muutes yllätti mut yks päivä imuttelemassa. Vähän ihmetteli toimenpidettä, mutta sanoi että jos siitä on kerta hyötyä niin siitä vaan. Iho tuntuu kuulema silkkiselle :-)

        Pitäs saada nyt tuo maha kuntoon (tikit pois!!!) niin pystyis kunnolla jatkamaan harjoituksia vatsan alueelta. Ilman tätä leikkausta olisin lopettanut tän kuun loppuun, mutta imuttelen varmaan vielä yhden lisäviikon ihan teidän seuraksenne ;-)

        ap

        ps selluu tervetuloa imuttelemaan :-D

        meikän suunnitelmat kans meni vähä mönkää..tai siis mittaukset, ku en muistanu heti herättyäni mittaa ja sit jo kiskoin kulhollisen puuroo naamaa, ni ei sitä nyt sit maha pömpöllää voinu mitata.. ku oon aatellu et mittaan aina just heränneenä, ennen ku oon kerenny syömää yhtää mitää! Koitan huomen aamulla muistaa! onkos kuppaaja kolmonen saanu jo kupit?


    • selluu

      ehkä ne sitten huomenna..

      • sellupylly

        Mistä nyt sitten kannattaa tilata ne kupit, jotta saisin edullisimmin :) haluan myös sen kirjan/lehtisen tilata...


      • selluu
        sellupylly kirjoitti:

        Mistä nyt sitten kannattaa tilata ne kupit, jotta saisin edullisimmin :) haluan myös sen kirjan/lehtisen tilata...

        tänään sitten kuppaillaan,jos kipeenä saa kupata?tietääkö kukaan?


      • kuppaaja2
        selluu kirjoitti:

        tänään sitten kuppaillaan,jos kipeenä saa kupata?tietääkö kukaan?

        et et sie nyt voi hävii, ku vaa jotaa pari euroo max.! ja en tiiä voiko kipeenä kuppaa, mut kyl mie ainakii, ku olin kans just sillo kipeenä, ku ne tuli, ni en malttanu olla kuppailemati :)


    • kuppaaja2

      eli siis mittailin nyt tänä aamuun, et oliko tuloksii tullu, ni reisist oli vaa lähteny 1/2 cm eli eipä juuri mitään :( eli taitaa olla aika henkilökohtasta, kuin paljo sitä saattaa lähtee kerralla! Haluisitkos ap kertoa minkä kokoinen ihminen olet tai paljo sul suurinpiirtein sit selluu on, ku mietin vähä et jos sitä pitää ollaa sillee näkyvästi puristamatta, et se auttaa, ku mul näkyy vaa jos jännitän pakara ja reisi lihaksii..! aattelin et täst eespäin jatkan varmaa vaa reisien ja pepun kuppailuu, et keskityn vaa niihin, ni jos se sit ehkä alkas vähä paremmin toimii...tai sit ei :( mut katellaa sit taas viikon päästä onko lähteny mitää vai enemmän ku nyt..!?! parempaa onnea muille sellu-siskoille :)

      • :-D

        joo tosiaan varmaan on yksilöllistä...?
        Olen juonut paljon vettä tuohon lisäksi että aineenvaihdunta pelaisi paremmin. Miten sulla muuten toimii elimistö? Mulla tää vaikuttaa myös tuohon kakin tulemiseenkin parantavasti :-).
        Mulla tulee kyllä jokakerta imuttaissa ihan hiki otsalle ja heti pitää hyökätä pissalle kun saan operaation suoritettua.

        Olen 175cm pitkä ja painan 65kg.

        Reiden ympärys oli alussa 56cm, nyt 54cm.
        Takana reisissä ja takamuksessa oli sellua niin että se näkyi seistessä.Muualla reisissä kuten vatsassakin näkyi puristamalla.
        Vatsassa ei enää näy juuri mitään mutta tuntuu muhkuroita.

        Älä kuitenkaan lannistu! Mulle on itseasiassa ihan sama lähteekö senttejä vai ei, kunhan muhkurat silenee ja iho näyttää paremmalle kunhan rantakelit koittaa :-)

        ap


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        joo tosiaan varmaan on yksilöllistä...?
        Olen juonut paljon vettä tuohon lisäksi että aineenvaihdunta pelaisi paremmin. Miten sulla muuten toimii elimistö? Mulla tää vaikuttaa myös tuohon kakin tulemiseenkin parantavasti :-).
        Mulla tulee kyllä jokakerta imuttaissa ihan hiki otsalle ja heti pitää hyökätä pissalle kun saan operaation suoritettua.

        Olen 175cm pitkä ja painan 65kg.

        Reiden ympärys oli alussa 56cm, nyt 54cm.
        Takana reisissä ja takamuksessa oli sellua niin että se näkyi seistessä.Muualla reisissä kuten vatsassakin näkyi puristamalla.
        Vatsassa ei enää näy juuri mitään mutta tuntuu muhkuroita.

        Älä kuitenkaan lannistu! Mulle on itseasiassa ihan sama lähteekö senttejä vai ei, kunhan muhkurat silenee ja iho näyttää paremmalle kunhan rantakelit koittaa :-)

        ap

        joo ei täs kyl mitää lannistumisen aihetta oo..hyvä, ku ees jotaa lähti :)! et huonomminkii ois voinu käydä! mun elimistö muistaakseni on toiminu ihan normaalisti, mut äsken ku aloni ihan miettii, n ikyl aina välil tuli kupatessa jano ja välil taas tuli kakkii vähä enemmin :) mut ei aina. Miekii oon yrittäny alkaa nyt vast juomaa vettä, just et viel paremmin puhistuisin sisältä ja jos vaik sellutkii lähtis vähä nopeemmin pois :) eilenkii vedin illal 1,5 litraa vettä..alko ihan tekee pahaa :D mut oon nyt koittanu tällee pikku hiljaa ain täs pitkin päivää hörppii...mut kyl sit saa taas vessassakii juosta senkin edestä :) mutta joo, jatkan nyt sit vaa just reisien ja pepun kuppausta, ku ne ne paikat kuitee on mitkä mie haluun sileemmäks ja kapeemmaks, et parempi ku vaa keskitys sit niihin, jos sitä sitte jaksaskii paremmin ja ois luottavaisemmin mielin :) ja

        nii ja selluu: kyl miekii taisin siis jostaa lukee et kipeenä ei sais, mut ku mulla ainakii oli kuumetta vaa niin vähä ni kyl uskaltauduin...mut ihan miten vaa ite uskallat :) paras se tietty ois totella ohjeita!


    • selluu

      ohjeessa luki,että ei saa kupata jos on kuume tai tulehdus.eli mun kuppaamiset siirtynee ensi viikkoon.harmistus.munkin mielestä 0,5 cm viikossa on hyvin!liityn mukaan kun paranen..

      • :-D

        kohta meitä on kunnon kommuuni imuttelemassa :-).
        Sittenpähän voidaan ottaa keskiarvo kun on useampi testaamassa.

        ap


      • kuppaaja nro. 3 tai 4
        :-D kirjoitti:

        kohta meitä on kunnon kommuuni imuttelemassa :-).
        Sittenpähän voidaan ottaa keskiarvo kun on useampi testaamassa.

        ap

        Moikka.
        Mun piti kans kokeilla tota kuppausta, ku olen kokeillu kaikkea muuta, eikä mikään ole toiminut. Olen nyt kokeillu 3 päivää!! Ei ole mustelmia, mut lihakset on kipeät, ihan kuin olisin urheillu ihan hirveästi. Onko muilla vastaavaa? Hirveästi ei ole janottanu, mut vessahätä on yllättäny keskellä yötä!!!


      • :-D
        kuppaaja nro. 3 tai 4 kirjoitti:

        Moikka.
        Mun piti kans kokeilla tota kuppausta, ku olen kokeillu kaikkea muuta, eikä mikään ole toiminut. Olen nyt kokeillu 3 päivää!! Ei ole mustelmia, mut lihakset on kipeät, ihan kuin olisin urheillu ihan hirveästi. Onko muilla vastaavaa? Hirveästi ei ole janottanu, mut vessahätä on yllättäny keskellä yötä!!!

        olet vissiin 4.kuppaaja?

        Minä olen ap :-D
        sitten on kuppaaja2
        ja selluu
        ja sinä...oo mikä vaan itte haluut ;-)

        Mulla ei ollut lihakset kipeät, mutta unenlahjat parantuneet, vaikkakin veskissä pitää juosta yöllä pari kertaa.

        ap


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        olet vissiin 4.kuppaaja?

        Minä olen ap :-D
        sitten on kuppaaja2
        ja selluu
        ja sinä...oo mikä vaan itte haluut ;-)

        Mulla ei ollut lihakset kipeät, mutta unenlahjat parantuneet, vaikkakin veskissä pitää juosta yöllä pari kertaa.

        ap

        eli mie oon kuppaaja2 ja alotin kuppauksen vähä yli viikko sitte..!


    • sellulite

      Hei, voisitteko kuppaajat kertoa vähän kuppaustekniikastanne. Eli hierotteko kupeilla ihoanne, vai annatteko olla vain paikallaan? Jos hierotte, niin miten imu pysyy?
      Osaatteko suositella jotain hyviä voiteita (merkki?) joita kuppauksessa voisi käyttää? Kiitos!!

      • sellulite

        jatkoa vielä edelliseen... Tekeekö teillä muilla kuppaus kipeää? Ja miten yletätte parhaiten takareisiin ja pakaroihin?


      • :-D

        elikäs voidetta pitää olla...semmoista jossa ei ole öljyä, koska öljy haurastuttaa kupin(luonnonkumia). Mulla on käytössä liukuvoide, kun jostain luin että se on hyvää. Periaatteessa mikä tahansa öljytön voide käy.

        Imu pysyy hyvin ja hitaasti siirrän kuppia. Reisillä alhaalta ylöspäin ja poikkisuuntaan. Takamuksessa ylhäältä alaspäin.
        Vatsassa keskeltä sivuille ja takaisin.
        Jos voidetta ei ole tarpeeksi niin ei kyllä pysty liikuttamaan vaan kuppi irtoaa...ja muutenkin tuntuu aika ikävälle siirrellä sitä jos on kuiva iho.

        ap

        ps. ilman "voitelua" kuppia voi käyttää esim lihassärkyyn paikallisesti. Olen laittanut kupin hartiaan kun on jomottanut ja pitänyt siinä pari minuuttia. Siitä jää mustelma, mutta kipu lähtee :-)


      • :-D
        sellulite kirjoitti:

        jatkoa vielä edelliseen... Tekeekö teillä muilla kuppaus kipeää? Ja miten yletätte parhaiten takareisiin ja pakaroihin?

        ei tee kipeää kun siihen on tottunut. (Jos selluliitti on kovin "vanhaa" niin silloin kai se koskee enemmän?)
        Mulla tuntuu ikävälle, jos ottaa liian tiukan imun, eli sen kupin jos ihan lyttyyn litistää. Onneksi sitä voi hieman "säätää".

        Takareidet ja takamuksen olen imuttanut seisoaltaan, niin että jalka on vessanpöntön päällä rentona. Vaatii hieman tasapainoa ;-)

        ap


      • sellulite
        :-D kirjoitti:

        elikäs voidetta pitää olla...semmoista jossa ei ole öljyä, koska öljy haurastuttaa kupin(luonnonkumia). Mulla on käytössä liukuvoide, kun jostain luin että se on hyvää. Periaatteessa mikä tahansa öljytön voide käy.

        Imu pysyy hyvin ja hitaasti siirrän kuppia. Reisillä alhaalta ylöspäin ja poikkisuuntaan. Takamuksessa ylhäältä alaspäin.
        Vatsassa keskeltä sivuille ja takaisin.
        Jos voidetta ei ole tarpeeksi niin ei kyllä pysty liikuttamaan vaan kuppi irtoaa...ja muutenkin tuntuu aika ikävälle siirrellä sitä jos on kuiva iho.

        ap

        ps. ilman "voitelua" kuppia voi käyttää esim lihassärkyyn paikallisesti. Olen laittanut kupin hartiaan kun on jomottanut ja pitänyt siinä pari minuuttia. Siitä jää mustelma, mutta kipu lähtee :-)

        Kiitos kiitos vinkeistä! Mulla tuli eilen kupit, enkä tilannut sitä ohjekirjaa, joten olin hieman hukassa. Aluksi meinasi ihan hermo mennä työläästä kuppauksesta, mutta nyt oikean tekniikan ja rutiinin löydettyäni se onkin aika helppoa.

        Laitoin jäykkään niskaani toisiksi pienimmän kupin ja annoin vaikuttaa paikallaan n. 10 min. Kipu helpottui, mutta nyt mulla on niska täynnä fritsun näköisiä jälkiä :)

        Kuppauksen jälkeen huomasin olevani väsynyt ja todella janoinen. Mullakin ihan suu kuivui ja piti juoda litrakaupalla vettä ennen kuin janontunne helpottui. Mua kuppaus rupes myös väsyttää hirveesti, joten teenkin tästä jälkeen hieronnan aina vähän ennen nukkumaan menoa.


    • selluu

      kirjoitan nyt sitten kokemuksiani:käsittelyssä reidet,vatsa ja persii.kuppasin b ja c kupilla.kupit irtosivat jatkuvasti,ja hermoa kiristi.liukuvoide kuivui tosi nopeesti ja sai lisäillä koko ajan.aika työläältä tuntui näin ekalla kerralla.

      reidet ekaks:kipu oli aika kovaa reiden sivuosissa.oikein tuntui kun sellupahkurat muljahteli hieroessa.reisiin tuli punoituksen lisäksi sellasii valkosii läikkiä.onko muilla tullut?

      persii:kipu oli niin kova,etten voinut peppuu juurikaan hieroa.onkohan se sellu niin pahaa,että aiheuttaa kipua?peppu meni heti tosi punaseksi.

      viimesenä vatta:ylävatsassa ei tuntunut yhtään kipua,alavatsassa vähäisen.vatsassa ei juurikaan selluliittia olekaan.

      johtopäätös:pahiten sattui juuri niistä kohdista,joissa oli eniten selluliittia.

      jälkitunnelmat:tosi hyvä olo :) tuntuu oikein kun veri kiertää.

      kysymyksiä?mitä liukuvoidetta muut käyttää?mulla on joku be happy.ei hyvä.
      ihmettelin ohjetta,kun reidet pitää hieroa alhaalta ylös.eli tehdäänkö veto alhaalta ylös,ja kuppi irroitetaan sen jälkeen.ja sitten taas kiinnitetään reiden alaosaan ja tehdään seuraava veto alhaalta ylös?tuntus kyllä oudolta,että se pitäs aina irrottaa välissä..
      tehdäänkö hieronta nopeella tempolla,vai hitaasti?mulla on suomenkielinen ohje hukassa.mihin lie jo kerkiskin hävitä.

      kuppaamisiin :)

    • selluu

      en ole ollut yhtään janoinen.oon tietty kuitenkin juonut ettei nestehukka yllätä.

      laitan tähän mittani:vyötärö72,5 (79)
      lantio 93,5 (97)
      reisi 54,5 (57,5)

      olen ollut 5 viikkoa laihiksella,ja laihtunut useamman sentin.tuossa ylhäällä on siis mitat nyt ja ennen laihista.jos siis kuppailun aikana senttejä lähtee,niin niistä ei kyllä tiedä paljonko on kuppauksen ansiota.laitan kuitenkin viikon välein mitat,eli aina lauantaisin.

      • :-D

        elikäs reisiä en nosta sitä kuppia välillä pois vaan imutan niin kauan kuin pysyy.
        Voidetta pitää laittaa ihan KUNNOLLA :-D
        Valkoiset läntit on normaalia, koska kaikista paikoista ei veri lähde heti kiertämään. Minä "jyystän" niin pitkään että on kokonaan punainen nahka :-O
        Mulla on se ohjekirja, niin siinä oli että muhkuraisessa sellussa kuppi irtoaa helpommin...kuin myös käy kipeää.

        Aikalailla samoissa mitoissa olet tällähetkellä kuin minäkin :-).
        Pudotin raskauskiloja pois vuosi sitten 25kg!!!Nyt kävin sellun kimppuun.

        ap


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        elikäs reisiä en nosta sitä kuppia välillä pois vaan imutan niin kauan kuin pysyy.
        Voidetta pitää laittaa ihan KUNNOLLA :-D
        Valkoiset läntit on normaalia, koska kaikista paikoista ei veri lähde heti kiertämään. Minä "jyystän" niin pitkään että on kokonaan punainen nahka :-O
        Mulla on se ohjekirja, niin siinä oli että muhkuraisessa sellussa kuppi irtoaa helpommin...kuin myös käy kipeää.

        Aikalailla samoissa mitoissa olet tällähetkellä kuin minäkin :-).
        Pudotin raskauskiloja pois vuosi sitten 25kg!!!Nyt kävin sellun kimppuun.

        ap

        kylhän se kuppaus joo vähä kipua antaa, mut sit ku siihen tottuu, ni ei se sillee enää satu..tuntuu vaa kova kouraselta hieronnalta :)! sul on kyl selluu aika hyvän kokoset reidet...mun tavote ois about tollaset just.. harmittaa kyl nyt ku on pariin päivään jääny kuppaukset välii, ku kaveri tuli toisest kaupungist kylää, ni oon ollu sen kans täs melkee koko ajan, et ei oo oikee kerenny/muistanu :/ eli tänää taas koitan kyl jaksaa, ni ilmottelen sit varmaa taas vast tuloksii joskus torstain liepeillä... mutta siihen asti, hyvät imuttelut :)


      • kuppaaja2
        :-D kirjoitti:

        elikäs reisiä en nosta sitä kuppia välillä pois vaan imutan niin kauan kuin pysyy.
        Voidetta pitää laittaa ihan KUNNOLLA :-D
        Valkoiset läntit on normaalia, koska kaikista paikoista ei veri lähde heti kiertämään. Minä "jyystän" niin pitkään että on kokonaan punainen nahka :-O
        Mulla on se ohjekirja, niin siinä oli että muhkuraisessa sellussa kuppi irtoaa helpommin...kuin myös käy kipeää.

        Aikalailla samoissa mitoissa olet tällähetkellä kuin minäkin :-).
        Pudotin raskauskiloja pois vuosi sitten 25kg!!!Nyt kävin sellun kimppuun.

        ap

        ..et ku sanoit et se liukuvoide kuivuu ihan heti, ni mul on sama homma, mut sit mie ainakii roiskin vähä vettä siihen, n isit se taas "liukastuu" uudestaan ja tos viikko sitte tuli kans huomattuu, et saunas on ihan sika hyvä imutella...iskee vähä liukuvuodetta ja saunas, ku alkaa hikoilla, ni kyl on paikat niin luikkaana että, ei kyl tarvi lisäillä voidetta kertaakaa...aina vaa ottaa siel kupin sisält sitä sperman näköstä mömmöö ja levittää uudestaa sillä.. kuullostaa kyl vähä irstaalle, mut ei tartte ainakaa lisätä koko ajan niit voiteit.. mullakii nimittäin toi yks liukuvoide pötkö on melkee jo lopussa tän 1,5 viikon kuppailun jälkee ja sekii makso jotaa 6,5€, n iei sitäkää viiti joka toinen viikko ostaa uutta :/


      • :-D
        kuppaaja2 kirjoitti:

        ..et ku sanoit et se liukuvoide kuivuu ihan heti, ni mul on sama homma, mut sit mie ainakii roiskin vähä vettä siihen, n isit se taas "liukastuu" uudestaan ja tos viikko sitte tuli kans huomattuu, et saunas on ihan sika hyvä imutella...iskee vähä liukuvuodetta ja saunas, ku alkaa hikoilla, ni kyl on paikat niin luikkaana että, ei kyl tarvi lisäillä voidetta kertaakaa...aina vaa ottaa siel kupin sisält sitä sperman näköstä mömmöö ja levittää uudestaa sillä.. kuullostaa kyl vähä irstaalle, mut ei tartte ainakaa lisätä koko ajan niit voiteit.. mullakii nimittäin toi yks liukuvoide pötkö on melkee jo lopussa tän 1,5 viikon kuppailun jälkee ja sekii makso jotaa 6,5€, n iei sitäkää viiti joka toinen viikko ostaa uutta :/

        tule heikotus?
        Mulla tulee niin kuuma jo pelkästään telkkua katsellessa ja imutellessa :-O

        ap


    • helppiä!

      niin, olen nyt lukenu näitä teidän viestejä ja kiinnostuin kauheasti tästä menetelmästä...En ole oikeastaan koskaan aikaisemmin käyttänyt selluliittivoiteita mutta nyt 20 vuotiaana on alkanu häiritsee noin sellut reisissä ja kun sitä on pohkeissakin..Olen 168cm/65kg, ja tässä parin vuoden aikana paino noussu n. 4kg ja olis kiva saada ne pois! Mulla vaan on se ongelma että alkaa oikeen ällöttää kun ajattelee et pitäs mennä juoksee jonneki tai rehkimään salille. Olis vaa niin paljon kivempi tehä kotona omassa rauhassa.. Mutta en vaa oikee tiedä mikä mulle olis paras keino, ajattelin nyt itsekin tilata noi kupit selluliittia varten, mutta rakkaat sisaret, miten sais painoa alas vaikka tuon 4kg verran? Kun en ole aikaisemmin kokeilut laihduttaa? Ei ole varaa mennä jumppatunneille, eikä siis se ulkona lenkkeilykään oikee nappaa..Tykkäisin pyöräilemisestä mutta ei ole pyörää :( Eli siis varmaan ruokavalion muuttaminen auttaisi? Olen tähän asti syöny aina mitä huvittaa, nyt viime aikoina vähä ehk liianki paljon herkkuja, esim jäätelöä :( Mikä olis semmonen kiva ja helppo ruokavalio, semmonen ettei tulis sellanen olo et "nyt mä laihdutan ku syön näitä", vaan silleen et se tuntuis luonnolliselta?

      Sitten semmonen et kantsisko mun ostaa joku jumppavideo kotiin ja kokeilla kotona? Mites jooga kiinteytykseen? Tai se semmonen jumppapallo? Toimiiko? Mulla ei ole mitään hajua miten kauan esim. vatsalihasliikkeitä pitäs tehä, et mikä on päivässä semmonen sopiva määrä?

      Sitten mulla on kanssa aika huono ryhti..olen ajattelut että se saattaa johtua siitä että lihakset ovat aika huonos kunnos, eli onko kellään mitään hyviä selkälihasliikeneuvoja?

      Huh huh..onpa mulla paljon ongelmia :D

      mutta niin, löysin tällaisen linkin: http://members.surfeu.fi/naturaid/kuivakuppaus.htm

      onks nää nyt ne kupit jotka teillä muillakin on?

      kiiiiiitoksia todella paljon jos viitsisitte auttaa tämmöstä tietämätöntä keltanokkaa! :)

      • :-D

        joo ensinnäkin kannattaa ihan ekaks laittaa ruokailutottumukset uuteen järjestykseen. Minä laihdutin South beach dietillä, eli jätin huonot hiilarit pois ja söin paljon proteinipitoisia ruokia. Kannattaa googlettaa ja lukaista :-).
        Mulla lähti parin ekaviikon aikana 4kg ja sen jälkeen tasaiseen tahtiin noin 1-1,5kg/vk, kunnes saavutin tavoitepainoni 65kg (pudotin siis noin 25kg).
        Tämä SBD on elämäntapa eli ruokavaliostani on poissa sokerimössöt(jäätelöä syön joskus ja tummaa suklaata), peruna, valkeat viljat ja riisi. Syön paljon vihanneksia, kasviksia (marjoja kohtuudella), maitotuotteita ja lihaa/kalaa.

        Salilla on kuules paljon pulskempaa porukkaa kuin sinä joten pelko pois!!! Jos et kuitenkaan halua lähteä salille, niin ala käymään reippailla kävelylenkeillä. Kävele semmoista tahtia että kännykkään on vaikea puhua ;-) . Kaikki liikunta mikä on enemmän kuin ennen, on plussaa!

        Jumppapallo on hyvä sekä selkä- että vatsalihasten harjoittamiseen. Osta se, siinä tulee varmaan liikeohjeitakin mukana.
        Jalkakyykyt auttaa reisiin ja takapuoleen; kyykkyyn ja ylös jalat pienessä haara-asennossa.
        Lainaa vaikka kirjastosta joku video tai kirja. Kutri.net löytyy myös jotain hyviä jumppaliikkeitä.

        Kuppaaminen on hyvä lisä ja suhteellisen helpollakin siinä pääsee, nyt kun olen tavoitepainossa, mutta muhkurat pitää saada pois.

        Tsemppiä

        t ap


      • :-D
        :-D kirjoitti:

        joo ensinnäkin kannattaa ihan ekaks laittaa ruokailutottumukset uuteen järjestykseen. Minä laihdutin South beach dietillä, eli jätin huonot hiilarit pois ja söin paljon proteinipitoisia ruokia. Kannattaa googlettaa ja lukaista :-).
        Mulla lähti parin ekaviikon aikana 4kg ja sen jälkeen tasaiseen tahtiin noin 1-1,5kg/vk, kunnes saavutin tavoitepainoni 65kg (pudotin siis noin 25kg).
        Tämä SBD on elämäntapa eli ruokavaliostani on poissa sokerimössöt(jäätelöä syön joskus ja tummaa suklaata), peruna, valkeat viljat ja riisi. Syön paljon vihanneksia, kasviksia (marjoja kohtuudella), maitotuotteita ja lihaa/kalaa.

        Salilla on kuules paljon pulskempaa porukkaa kuin sinä joten pelko pois!!! Jos et kuitenkaan halua lähteä salille, niin ala käymään reippailla kävelylenkeillä. Kävele semmoista tahtia että kännykkään on vaikea puhua ;-) . Kaikki liikunta mikä on enemmän kuin ennen, on plussaa!

        Jumppapallo on hyvä sekä selkä- että vatsalihasten harjoittamiseen. Osta se, siinä tulee varmaan liikeohjeitakin mukana.
        Jalkakyykyt auttaa reisiin ja takapuoleen; kyykkyyn ja ylös jalat pienessä haara-asennossa.
        Lainaa vaikka kirjastosta joku video tai kirja. Kutri.net löytyy myös jotain hyviä jumppaliikkeitä.

        Kuppaaminen on hyvä lisä ja suhteellisen helpollakin siinä pääsee, nyt kun olen tavoitepainossa, mutta muhkurat pitää saada pois.

        Tsemppiä

        t ap

        kyllä on nuo kupit ainakin mulla :-) ap


      • kuppaaja2

        ni mullakii on just noi kupit, mut tilasin toiselt sivult(n. sama hinta)! Ni tosta kiinteytyksestä, et jooga on kyl tosi hyvä.. mun yks tuttu aikoinaa oli aika tosi pyöreähkö, ni joogaamalla, se laihutti ittesä tosi solakaks. itekkii on koittanu ja ihan kivaa on.. yhes vaihees tein sellasen 50min. dvd:n melkee joka päivä lähi, mut sit se jotenkii vaa jäi ja jäi ja sit lainasin sen kaverille, n inyt ei oo taas tullu yhtää joogattuu.. mut sekii oli sellain alkeis dvd, ja kyl ne liikkeet ainaki tuntu silt, et jos sitä jaksas oikeest alkaa säännöllisesti harrastaa, n ivarmast kiinteyttäs ja sun onnekses joogahan on just paras suoristaa ryhtiä...aluks se on vähä työlästä, ku selkää aina vähä vihloo, ku yrittää pitää sit koko harjotuksen ajan ryhdissä, mut siihenkii aika nopeest alko tottumaan..! mut eli siis kannattaa kokeilla sitä joogaa, jos yhtää vaa innostaa!! miekii kyl aattelin et pyyän kesäks sen dvd:n kaverilt takas ja alan taas joogailee, ku kesäl ei nyt näil näkymin mitää muutakaa oo..! eli mie hankin sen jooga-dvd:n ihan et menin kirjastoo ja sielt vuokrasin sen ja sit ehkä vähä salaa kopioin sen itelleni, ni sit aina sen dvd:n "tahdissa" tein niit juttui..mut ku miettii et 50min. jotaa joogaa putkee, mut aina se aika kyl menee ihan hullun nopeesti, ku se on samal just sellast rauhottumista ja just niis alkeis vaa aika paljo harjotellaa kaikkee oikeellaista hengitystä yms. ja ihan perusliikkeitä. sit ku ostin sellasen seuraavan asteen jooga-dvd:n, ni se kyl oli jo paljo paljo haastavampi, et jos just sinuu kiinnostaa jooga, ni alota tosissaa ihan alkeista, ennenkö alat venymää ja taipumaa niihin vaikeempii asentoihin..! mutta joo..eiköhän täss ollu nyt ihan kiva pieni tieto paketti joogasta :) jos tulee vielä kysyttävää, ni kysy ihmeessä, mut en kyl sit kans oo mikää jooga-ekspertti, et en kaikkee kyl osaa varmaa vastata, mut voi kokeilla :)! nii ja se viel, et sullakii just ku et oo hirveen painava, et jos sulla sit selluu ei hirveesti oo(niiku mulla) ni aina hitaammin sen muös tol kuppauksella lähteekii...et kärsivälli syyttä pitää olla...ainaki mun mielestä :) muuten mitäs ap:lle kuuluu? onkos tikit jo poissa?


      • :-D
        kuppaaja2 kirjoitti:

        ni mullakii on just noi kupit, mut tilasin toiselt sivult(n. sama hinta)! Ni tosta kiinteytyksestä, et jooga on kyl tosi hyvä.. mun yks tuttu aikoinaa oli aika tosi pyöreähkö, ni joogaamalla, se laihutti ittesä tosi solakaks. itekkii on koittanu ja ihan kivaa on.. yhes vaihees tein sellasen 50min. dvd:n melkee joka päivä lähi, mut sit se jotenkii vaa jäi ja jäi ja sit lainasin sen kaverille, n inyt ei oo taas tullu yhtää joogattuu.. mut sekii oli sellain alkeis dvd, ja kyl ne liikkeet ainaki tuntu silt, et jos sitä jaksas oikeest alkaa säännöllisesti harrastaa, n ivarmast kiinteyttäs ja sun onnekses joogahan on just paras suoristaa ryhtiä...aluks se on vähä työlästä, ku selkää aina vähä vihloo, ku yrittää pitää sit koko harjotuksen ajan ryhdissä, mut siihenkii aika nopeest alko tottumaan..! mut eli siis kannattaa kokeilla sitä joogaa, jos yhtää vaa innostaa!! miekii kyl aattelin et pyyän kesäks sen dvd:n kaverilt takas ja alan taas joogailee, ku kesäl ei nyt näil näkymin mitää muutakaa oo..! eli mie hankin sen jooga-dvd:n ihan et menin kirjastoo ja sielt vuokrasin sen ja sit ehkä vähä salaa kopioin sen itelleni, ni sit aina sen dvd:n "tahdissa" tein niit juttui..mut ku miettii et 50min. jotaa joogaa putkee, mut aina se aika kyl menee ihan hullun nopeesti, ku se on samal just sellast rauhottumista ja just niis alkeis vaa aika paljo harjotellaa kaikkee oikeellaista hengitystä yms. ja ihan perusliikkeitä. sit ku ostin sellasen seuraavan asteen jooga-dvd:n, ni se kyl oli jo paljo paljo haastavampi, et jos just sinuu kiinnostaa jooga, ni alota tosissaa ihan alkeista, ennenkö alat venymää ja taipumaa niihin vaikeempii asentoihin..! mutta joo..eiköhän täss ollu nyt ihan kiva pieni tieto paketti joogasta :) jos tulee vielä kysyttävää, ni kysy ihmeessä, mut en kyl sit kans oo mikää jooga-ekspertti, et en kaikkee kyl osaa varmaa vastata, mut voi kokeilla :)! nii ja se viel, et sullakii just ku et oo hirveen painava, et jos sulla sit selluu ei hirveesti oo(niiku mulla) ni aina hitaammin sen muös tol kuppauksella lähteekii...et kärsivälli syyttä pitää olla...ainaki mun mielestä :) muuten mitäs ap:lle kuuluu? onkos tikit jo poissa?

        tikit on nyt poissa, mutta hieman on vielä vatsa kosketusarka paikoitellen. Oon parina päivänä hieman mahaa imuttanut, mutten semmoisella "paatoksella" kuin muualta :-D

        Pää oli tosi kipeä muutamana päivänä, kärsin migreenistä, niin iskin kupit hartioihin. Tuli (kuten tais selluu kertoa omasta kokemuksestaan) ihan HIRVEÄT mustelmat, semmoiset fritsutyyppiset. Mies sanoi etten saa mennä minnekää julkisille paikoille itseäni esittelemään puolipukeissa, ettei hän saa pahoinpitelysyytettä :-D . Ei ne kyllä näytä hakkausjäljiltä eikä fritsuiksikaan sekoita. On sen verran pyöreät jäljet nimittäin.
        Mut huomenna mittaillaan. En usko että enää on niin hurjia muutoksia tapahtunut. Vatsa mulla on edelleen turvoksissa, joten siitä en osaa sanoa juuta enkä jaata.

        "Ihosi tuntuu ihanalle" sanoi mies eilen illalla. Se on aika kaunis kiitos tekemästäni "työstä" itseni hyväksi eikös vaan? ;-)

        ap


      • sisar_kuppaaja
        :-D kirjoitti:

        tikit on nyt poissa, mutta hieman on vielä vatsa kosketusarka paikoitellen. Oon parina päivänä hieman mahaa imuttanut, mutten semmoisella "paatoksella" kuin muualta :-D

        Pää oli tosi kipeä muutamana päivänä, kärsin migreenistä, niin iskin kupit hartioihin. Tuli (kuten tais selluu kertoa omasta kokemuksestaan) ihan HIRVEÄT mustelmat, semmoiset fritsutyyppiset. Mies sanoi etten saa mennä minnekää julkisille paikoille itseäni esittelemään puolipukeissa, ettei hän saa pahoinpitelysyytettä :-D . Ei ne kyllä näytä hakkausjäljiltä eikä fritsuiksikaan sekoita. On sen verran pyöreät jäljet nimittäin.
        Mut huomenna mittaillaan. En usko että enää on niin hurjia muutoksia tapahtunut. Vatsa mulla on edelleen turvoksissa, joten siitä en osaa sanoa juuta enkä jaata.

        "Ihosi tuntuu ihanalle" sanoi mies eilen illalla. Se on aika kaunis kiitos tekemästäni "työstä" itseni hyväksi eikös vaan? ;-)

        ap

        tepsikö kupit migreeniin kuinka hyvin? muuten tässä on aivan loistava dieettiohje!:

        http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;6906&subpage_id=6907&type=1

        ystäväni on kokeillut sitä n. 3päivää ja jo 4 kiloa lähtenyt! Wau, ajattelin itsekin kokeilla!


      • :-D
        sisar_kuppaaja kirjoitti:

        tepsikö kupit migreeniin kuinka hyvin? muuten tässä on aivan loistava dieettiohje!:

        http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;6906&subpage_id=6907&type=1

        ystäväni on kokeillut sitä n. 3päivää ja jo 4 kiloa lähtenyt! Wau, ajattelin itsekin kokeilla!

        No niin...4vk takana imuttamista. Leikkaus tosin sotki mun vatsatilanteen, mutta kuitenkin.
        Reisistä on lähtenyt vielä 0,5cm ja lantiolta 1cm. Vatsa on edelleen turvoksissa, joten siitä en osaa sanoa mitään :-(
        Olen aika hoikka 175/65, joten en kovin suuria senttien katoamisia enää odottelekaan, vaan metsästän sileää ihoa :-)

        Kuppauksella olen saanut sellumuhkurat HUOMATTAVASTI tasoittumaan! Nyt pitää ihan kovasti puristaa ennenkuin saan appelsiini-ihoa näkyviin reisistä :-) . Lisäksi iho tuntuu ja näyttää jotenkin napakammalle, "liukkaalle" kuten esikoiseni 7v asian ilmaisi :-D

        sisar_kuppaaja,

        Migreenin apuna en osaa sanoa, koska jokaisella migreeni reagoi eritavalla...mulla auttaa hieronta(jopa seksi KÄÄK!), mut esim kaveria ei saa nykäistäkään kohtauksen aikana.
        Normaaliin hartioista johtuvaan päänsärkyyn ainakin auttaa...mut mustelmat on aika "kivannäköiset", joten kannattaa miettiä tarviiko kulkea topissa tai nakuilla seuraavien päivien aikana :-D

        Joskus kokeilin tuota rasvanpolttokeittoa, mutta mulle jo hajukin teki pahaa. En voinut syödä kuin yhden lautasellisen ja sitten tuli yökkö! Tuossa 4kg/3pv painonpudotuksessa suurin osa on nesteitä, joten totaalipainonpudotus on noin. Tottakai se vaakalla näyttää hyvälle, mutta pitää muistaa realiteetit ;-) .
        En ole mikään laihdutusguru, mutta suosittelen täyselämän muutosta jos haluaa laihtua ja pysyä siinä painossa :-)

        ap


      • Minäkin kuppaamaan
        :-D kirjoitti:

        No niin...4vk takana imuttamista. Leikkaus tosin sotki mun vatsatilanteen, mutta kuitenkin.
        Reisistä on lähtenyt vielä 0,5cm ja lantiolta 1cm. Vatsa on edelleen turvoksissa, joten siitä en osaa sanoa mitään :-(
        Olen aika hoikka 175/65, joten en kovin suuria senttien katoamisia enää odottelekaan, vaan metsästän sileää ihoa :-)

        Kuppauksella olen saanut sellumuhkurat HUOMATTAVASTI tasoittumaan! Nyt pitää ihan kovasti puristaa ennenkuin saan appelsiini-ihoa näkyviin reisistä :-) . Lisäksi iho tuntuu ja näyttää jotenkin napakammalle, "liukkaalle" kuten esikoiseni 7v asian ilmaisi :-D

        sisar_kuppaaja,

        Migreenin apuna en osaa sanoa, koska jokaisella migreeni reagoi eritavalla...mulla auttaa hieronta(jopa seksi KÄÄK!), mut esim kaveria ei saa nykäistäkään kohtauksen aikana.
        Normaaliin hartioista johtuvaan päänsärkyyn ainakin auttaa...mut mustelmat on aika "kivannäköiset", joten kannattaa miettiä tarviiko kulkea topissa tai nakuilla seuraavien päivien aikana :-D

        Joskus kokeilin tuota rasvanpolttokeittoa, mutta mulle jo hajukin teki pahaa. En voinut syödä kuin yhden lautasellisen ja sitten tuli yökkö! Tuossa 4kg/3pv painonpudotuksessa suurin osa on nesteitä, joten totaalipainonpudotus on noin. Tottakai se vaakalla näyttää hyvälle, mutta pitää muistaa realiteetit ;-) .
        En ole mikään laihdutusguru, mutta suosittelen täyselämän muutosta jos haluaa laihtua ja pysyä siinä painossa :-)

        ap

        Minullakin nyt kupit, ja kaksi päivää takana, eilen kokeilin tuota "hierontaa" liukasteen kanssa. Totesin myös, että alueet, joissa tiedän selluliittiä olevan tekevät kipeetä, muut alueet eivät. No, mitäpäs sitä kauneutensa eteen kestää :)


      • Merika

        Tänä tai oliko se viime vuonna... no kuiteski on julkaistu sellainen kirja kuin Pallolla piukaksi. Se on täynnä hyviä ohjeita.
        Kuppaus alkoi muakin kiinnostamaan, kun on reidet ihan muhkurat, vaikka muutenkin ovat aina paksut olleet. Ja niskassa vanhojen mummojen niskakyttyrä jota en jumpalla ole saanu pois. Jos kuppauksella lähtis...?


    • Mona-Henrika

      Ne kiinnostavat myös lihaskipujen hoitona. Eivät minusta kumminkaan niin kovin kalliita olleet. Varsinkin jos vertaa hintaa selluliitti voiteisiin, jotka suhteessa kestoonsa nähden maksavat paljon enemmän.

    • kuppailija nro X

      sattuuko sulla nykyään vähemmän, kun olet tehny jo noin pitkään ja kun sulla sellukin hävinny? vai onko kipu aivan samanlaista kuin alussa? mulla sattuu ihan hirveesti, oon varmaan imuttanu liian kovalla paineella kun jalat on TÄYNNÄ mustelmia..no kyllähän ne siitä siitä joskus laskee:)

      • kuppailija nro. 4

        Moikka
        Elikkä minäkin olen nyt kuppailu noin viikon (pari päivää siinä välissä en kuppailu) ja vielä ei ole mitään tapahtunut. Ei ole yhtään senttejä lähteny, ei edes millejä, eivätkä muhkurat ole tasoittunu ollenkaan! Ehkä se johtuu niistä parista päivästä jolloin en kuppailu. jatkan kuppailua, ehkäpä kohta alkaa näkymään tuloksia. Ja vastaus nro x:n kysymykseen, mulla sattuu vielä ulkoreisiin ja vähäsen etureisiin, eilen tuli ensimmäinen mustelma, ihan pikkunen. En oo kauhean kovalla paineella imuttanu.


      • :-D
        kuppailija nro. 4 kirjoitti:

        Moikka
        Elikkä minäkin olen nyt kuppailu noin viikon (pari päivää siinä välissä en kuppailu) ja vielä ei ole mitään tapahtunut. Ei ole yhtään senttejä lähteny, ei edes millejä, eivätkä muhkurat ole tasoittunu ollenkaan! Ehkä se johtuu niistä parista päivästä jolloin en kuppailu. jatkan kuppailua, ehkäpä kohta alkaa näkymään tuloksia. Ja vastaus nro x:n kysymykseen, mulla sattuu vielä ulkoreisiin ja vähäsen etureisiin, eilen tuli ensimmäinen mustelma, ihan pikkunen. En oo kauhean kovalla paineella imuttanu.

        ehkä imutat liian kovalla, koska tulee mustelmia noin paljon! ja siitä se koskeminenkin johtuu varmasti suurimmaksi osaksi.

        Mulla tuli aluksi mustelmia pari kertaa lantiolle ja reiteen, mutta nyt 4vk jälkeen olen jo melkein mestari ;-) eikä mustelmia enää tule. Tarkoitus on että imu tuntuu, mutta pystyt kuitenkin siirtämään kuppia hieman nostaen suht hyvin eteenpäin iholla.

        Mulla on lähtenyt vyötäröltä ja lantiolta 4-5cm
        ja reisistä 2,5cm tän 4vk aikana. Iho on kimmoisa.
        Mulle ainakin tää kuppaaminen on soveltunut tosi hyvin. Aion jatkaa ensi tiistaihin, eli 5vk tulee silloin jokapäiväistä(paitsi leikkauksen jälkeen en tehnyt 2-3pv) imuttamista. Sen jälkeen alkaa ylläpitovaihe, eli kerran viikossa kuppailen että tulokset pysyvät.

        Toivottavasti muillakin tehoaisi kuten mulla.


      • tööt
        :-D kirjoitti:

        ehkä imutat liian kovalla, koska tulee mustelmia noin paljon! ja siitä se koskeminenkin johtuu varmasti suurimmaksi osaksi.

        Mulla tuli aluksi mustelmia pari kertaa lantiolle ja reiteen, mutta nyt 4vk jälkeen olen jo melkein mestari ;-) eikä mustelmia enää tule. Tarkoitus on että imu tuntuu, mutta pystyt kuitenkin siirtämään kuppia hieman nostaen suht hyvin eteenpäin iholla.

        Mulla on lähtenyt vyötäröltä ja lantiolta 4-5cm
        ja reisistä 2,5cm tän 4vk aikana. Iho on kimmoisa.
        Mulle ainakin tää kuppaaminen on soveltunut tosi hyvin. Aion jatkaa ensi tiistaihin, eli 5vk tulee silloin jokapäiväistä(paitsi leikkauksen jälkeen en tehnyt 2-3pv) imuttamista. Sen jälkeen alkaa ylläpitovaihe, eli kerran viikossa kuppailen että tulokset pysyvät.

        Toivottavasti muillakin tehoaisi kuten mulla.

        Ajattelin itsekkin hankkia nuo kupit jos kerran toimivat noin hyvin :) Voiko ne kupit siis tilata postiennakolla? Vai miten ne maksetaan? Näkyykö siinä paketissa tai lukeeko siinä lapussa että mitä on tilattu? Aattelin vaan kun asun nyt porukoilla tällä hetkellä enkä halua et porukat ihmettelee näitä mun "hömpötyksiä" :D


      • :-D
        tööt kirjoitti:

        Ajattelin itsekkin hankkia nuo kupit jos kerran toimivat noin hyvin :) Voiko ne kupit siis tilata postiennakolla? Vai miten ne maksetaan? Näkyykö siinä paketissa tai lukeeko siinä lapussa että mitä on tilattu? Aattelin vaan kun asun nyt porukoilla tällä hetkellä enkä halua et porukat ihmettelee näitä mun "hömpötyksiä" :D

        eikä siinä mun mielestä lukenut mitä sisällä on :-)
        Lasku tulee paketin mukana, ainakin tuolta naturaidilta jos tilaa.
        ap


      • lukija, sh
        :-D kirjoitti:

        eikä siinä mun mielestä lukenut mitä sisällä on :-)
        Lasku tulee paketin mukana, ainakin tuolta naturaidilta jos tilaa.
        ap

        Mielenkiinnolla luen uutta menetelmää. Vähän huolestuin tuosta leikkaus jutustasi. En tiedä, pitkäkö haava sinulla on, mutta haavan vetolujuus ei ole moneen viikkon normaali, ettet vaan kuppaa haavaasi vahingossa auki.
        Toisekseen haavan seudun vetely aiheuttaa varmasti haavan levenemistä, ei kyllä kiva sekään.
        Pidä nyt ihan reilusti sitä taukoa vatsan suhteen.
        Kiva muuten lukea uudesta, toimivasta konstista.
        terv. sairaanhoitaja


      • :-D
        lukija, sh kirjoitti:

        Mielenkiinnolla luen uutta menetelmää. Vähän huolestuin tuosta leikkaus jutustasi. En tiedä, pitkäkö haava sinulla on, mutta haavan vetolujuus ei ole moneen viikkon normaali, ettet vaan kuppaa haavaasi vahingossa auki.
        Toisekseen haavan seudun vetely aiheuttaa varmasti haavan levenemistä, ei kyllä kiva sekään.
        Pidä nyt ihan reilusti sitä taukoa vatsan suhteen.
        Kiva muuten lukea uudesta, toimivasta konstista.
        terv. sairaanhoitaja

        olen varovainen vatsan kanssa. Lähinnä olen tuosta ylävatsasta vasta uskaltanut imutella.
        Arvet ovat ihan pienet, mutten ole niitten läheltäkään uskaltanut kupata, enkä myöskään tuota liukuvoidetta laitellut.

        ap

        ps. pitää sanoa että itsenikin yllätti, miten hyvin oikeasti sulaa sellumuhkurat. Miksi tätä ei ole kehuttu missään?! minäkin ihan vahingossa löysin nää kupit :-)


      • Kukkanen
        :-D kirjoitti:

        olen varovainen vatsan kanssa. Lähinnä olen tuosta ylävatsasta vasta uskaltanut imutella.
        Arvet ovat ihan pienet, mutten ole niitten läheltäkään uskaltanut kupata, enkä myöskään tuota liukuvoidetta laitellut.

        ap

        ps. pitää sanoa että itsenikin yllätti, miten hyvin oikeasti sulaa sellumuhkurat. Miksi tätä ei ole kehuttu missään?! minäkin ihan vahingossa löysin nää kupit :-)

        minäkin äsken noita "kuppeja" oikea pohje on aivan mustelmilla, taisinpa tehdä liian lujaa. Olen normaalipainoinen, mutta iän (36) myötä tuota ällöttävää sellua on kerääntynyt. Pohkeissa, reisissä ja aivan pakaroiden alaosassa sitä on. Takapuoli on kyllä kiinteytynyt lenkkeilyn ansiosta, mutta sellu ei katoa...Katotaan mitä tapahtuu!!


      • :-D
        Kukkanen kirjoitti:

        minäkin äsken noita "kuppeja" oikea pohje on aivan mustelmilla, taisinpa tehdä liian lujaa. Olen normaalipainoinen, mutta iän (36) myötä tuota ällöttävää sellua on kerääntynyt. Pohkeissa, reisissä ja aivan pakaroiden alaosassa sitä on. Takapuoli on kyllä kiinteytynyt lenkkeilyn ansiosta, mutta sellu ei katoa...Katotaan mitä tapahtuu!!

        olet tosiaan tehnyt liian kovaa, jos ihan mustelmia on tullut paljon. Kokeile mieluummin ensin liian pienellä imulla, kuin liian suurella. Eli painat sen kupin vain vähän lyttyyn ennen iholle laittamista.
        Mustelmaista ihoa ei saisi kuppailla :-(

        ap


    • hömppä.

      Tä voi nyt ehkä kuulostaa vähän tyhmältä. Mutta voiko noita kuppeja käytttää ihan minkä ikänen vaan. Ku mulla on hirveesti selluliittia :S liikun kyllä:pyöräilen, harrastan semmosta kunto juttua kaks kertaa viikossa(nyt keäsllä sitä ei kyllä ole :( ) ja käyn lenkillä yksin ja koiran kanssa välill. mutta selluliitti ei lähde. Ja olen vasta 14!! se on noloa kun on selluliittia ja sitte kaverit on aina ku puhutaan selluliitista ni tulee semmosta juttua tyyliin "hyi ajattele jos sul olis persees selluliittii" sit kaikki on et hyi sit oon sillee mielessäni sillee et apua. En kehtaa olla uikkareissa tai missää ku mulla on selluliittia jaloissa ja pepussa :s ni jos noi kupit tosiaa auttaa ni voikohan niitä käyttää tän ikäsetkin :)

      kiitos jos joku jaksaa vastata :)

      • :-D

        ohjekirjan mukaan. Olikohan ikä 6v, jos lihaskipuihin meinas käyttää(ei siis selluun :-P)

        Juotkos muuten Hömppä tarpeeksi vettä? Sekin vaikuttaa selluliitin syntyyn...ja liian tiukat housut, kun veri ei pääse vapaasti kiertämään :-/
        Minä en vielä tuon ikäisenä ees tiennyt mitä selluliitti on :-), tietääköhän kaverisikaan ihan aikuisten oikeesti?
        Oletkos huomannut, että kyllä sitä muillakin on eli ihan rohkeesti vaan rannalle, kunhan sää sallii. Ei kannata laittaa nuoruutta pussiin ulkonäköpelkojen takia.
        Minä itse olin ihan liian laiha ja rinnaton koko yläaste ajan, ja tiedän siis mistä puhun(pidin monta paitaa päällekkäin kesät ja talvet, etten näyttäis niin laihalta). Jälkeenpäin ajateltuna ei olis pitänyt välittää...nyt kun katson kuvia, niin olin tosi kaunis nuori tyttönen liian isoissa vaatteissa tosin :-)

        ap


      • hömppä.
        :-D kirjoitti:

        ohjekirjan mukaan. Olikohan ikä 6v, jos lihaskipuihin meinas käyttää(ei siis selluun :-P)

        Juotkos muuten Hömppä tarpeeksi vettä? Sekin vaikuttaa selluliitin syntyyn...ja liian tiukat housut, kun veri ei pääse vapaasti kiertämään :-/
        Minä en vielä tuon ikäisenä ees tiennyt mitä selluliitti on :-), tietääköhän kaverisikaan ihan aikuisten oikeesti?
        Oletkos huomannut, että kyllä sitä muillakin on eli ihan rohkeesti vaan rannalle, kunhan sää sallii. Ei kannata laittaa nuoruutta pussiin ulkonäköpelkojen takia.
        Minä itse olin ihan liian laiha ja rinnaton koko yläaste ajan, ja tiedän siis mistä puhun(pidin monta paitaa päällekkäin kesät ja talvet, etten näyttäis niin laihalta). Jälkeenpäin ajateltuna ei olis pitänyt välittää...nyt kun katson kuvia, niin olin tosi kaunis nuori tyttönen liian isoissa vaatteissa tosin :-)

        ap

        No juon aika paljon vettä. nyt keittiö rempan aikana ei oikeen maistu toi vessan vesi niin hyvälle ni en ole nyt juonut niin paljon. Mutta vaikka joisin niin selluliittia löytyy silti :s
        en käytä tiukkoja farkkuja, aika löysiä on kaikki housut mitä minulta löytyy.
        En tunne itseäni niin itsevarmaksi kun on selluliittia. En kehtaa pukeutua muiden nähden.. ja en halua että poikaystäväni näkee minua ilman vaatteita/vähissä vaatteisa selluliitin takia :/ niin sen takia ajattelin näitä kuppeja jos ne tosiaan auttaa. Siis ikäraja on 6v :D? Eli minä voisin vaikka hankkia kupit jos haluan :)


      • *n86*
        hömppä. kirjoitti:

        No juon aika paljon vettä. nyt keittiö rempan aikana ei oikeen maistu toi vessan vesi niin hyvälle ni en ole nyt juonut niin paljon. Mutta vaikka joisin niin selluliittia löytyy silti :s
        en käytä tiukkoja farkkuja, aika löysiä on kaikki housut mitä minulta löytyy.
        En tunne itseäni niin itsevarmaksi kun on selluliittia. En kehtaa pukeutua muiden nähden.. ja en halua että poikaystäväni näkee minua ilman vaatteita/vähissä vaatteisa selluliitin takia :/ niin sen takia ajattelin näitä kuppeja jos ne tosiaan auttaa. Siis ikäraja on 6v :D? Eli minä voisin vaikka hankkia kupit jos haluan :)

        Mullakin oli jo 15-16 vuotiaana reidet ja peppu tosi löysät ja selluliittiset, vaikka hoikka/normaali oon aina ollu. Ilmeisesti mulla oli jokin hormonaalinen häiriö tai muuten vaan "huonot geenit", kun sitä tuli/oli jo niin nuorena. Nyt oon viidessä kuukaudessa saanu sellua vähenemään ja sekä iho että kroppa näyttää paljon kiinteemmältä salitreenin ja runsasproteiinisen ruokavalion ansiosta. Huomasin myös, että kun suoli toimii säännöllisesti joka päivä, niin sellua on vähemmän elikkä ummetus siis pahentaa tilannetta. Myös säännöllinen venyttely on hyväks -> pistää nesteet paremmin kiertämään. Jos sulla on ylipainoa tai muuten ylimäärästä niin kannattaa laihduttaa. Ittelläni ei oo kokemusta noista kupeista vaan mulla on Cellesse (selluliitin hieromalaite), jolla teen nykyään enää 1 viikossa. Ihan ok vehje, mut tuntuu, ettei siinä oo enää riittävän tehokas se imu. Kantsii hommata ne kupit, jos sulla on varaa, koska uskoisin, että ne auttaa varmasti selluliittiin ja tehokkaasti lyhyessä ajassa. Itsekin meinaan hommata ne kunhan rahatilanne on parempi. Tiiän todellakin, miltä tuntuu, kun saa hävetä omaa kroppaasa (rumaa, näkyvää selluliittia) ja kadehtia kavereita, joilla ei oo selluliitista tietookaan ja jotka syövät vielä epäterveellisesti! Niinpä päätin, etten halua enää hävetä ja kärsiä, joten TEEN asialle jotain. Kyllä siitä varmasti voi päästä melkein kokonaan eroon, kun vaan jaksaa tehdä kovasti töitä sen eteen.


    • selluu

      moikka pitkästä aikaa!en ole syystä ja toisesta päässyt kuppailemaan kun sen yhden kerran.rocin selluvoidetta olen käytellyt vaan.jospa minäkin pian taas kuppailen,niin ilmoittelen sitten tuloksia.
      kiitos muuten reisikehuista :) (olikohan se kuppaaja 2 joka mainitsi sopivan paksuisista reisistäni).kuppailun iloa kaikille!
      sokeri ja ehkäisypillerit ainakin aiheuttavat selluliittia..

      • kuppaaja minäkin

        niin miltäs sivuilta olette nyt tilanneet nämä kupit? Ja paljon tuli maksamaan? :)


      • tööt

        Kiitoksia ap:lle infosta. Tänään laitoin tilaukseen noi kupit :)
        Minä olen siis kooltani 54kg/167cm ja täytän 21v. Olen huomannut että mulle on tullut vähän selluliittia peppuun ja ylös reisiin.Ihan kamalan näköistä ;< Uskoisin että johtuu e-pillereistä, koska olen syönyt niitä jo monta vuotta. Mutta ajattelin kumminkin syödä niitä vielä pari- kolme vuotta.
        Jos noi kupit sitten auttais, hope so! Mäkin tuun sitten tänne infoomaan :)


    • Mistäs saisi öljytöntä rasvaa huokealla?

      • ---

        kannattaa kysyä.


    • Tuleva kuppari

      Paljonko oli postikulut?
      Kauanko kesti tulla?
      Onko sellaista kovempaa muovia? Eli ei siis pysty puristelemaan kauheasti?
      Laitetaan siis iholle rasvan kanssa, imetään ilmat pihalle?
      Liikutellaanko tota kuppia sitten paikoillaan vai liikutellaank? Ja jos liikutellaan, eikös se venytä ihoa?Seuraavaksi saadaan etsiä keinoa raskausarpiin...;)

      • :-D

        mutta mulla tuli muutakin siinä paketissa, joten en voi ihan varmaksi sanoa.
        mulle tuli muutamassa päivässä.
        Kumit on luonnonkumia(ihanan siniset)ja aika jäykkää materiaalia.

        Iho rasvataan ensin ja sitten kuppi puristetaan keskeltä lyttyyn, laitetaan iholle ja päästetään irti. Kun kuppi nousee siitä lytystä ennalleen, niin iho jää sinne sisään "kuprulle". Sitten aletaan hitaasti siirtämään kuppia edes takaisin.
        Iho menee sitten ihan punaiseksi kun veri alkaa kiertämään:-D. Se kuuluu asiaan, ei paniikkia.
        Toki ihokin siinä hieman venyy, mutta koska mukana on sitä selluliittiäkin, niin ei se nahka repeydy, joten raskausarpia on turha pelätä ;-)
        Tätä kuppausta käytetään myös ihon kiinteytykseen, joten ei varmaan ole huolta :-D

        ap


      • Kukkanen
        :-D kirjoitti:

        mutta mulla tuli muutakin siinä paketissa, joten en voi ihan varmaksi sanoa.
        mulle tuli muutamassa päivässä.
        Kumit on luonnonkumia(ihanan siniset)ja aika jäykkää materiaalia.

        Iho rasvataan ensin ja sitten kuppi puristetaan keskeltä lyttyyn, laitetaan iholle ja päästetään irti. Kun kuppi nousee siitä lytystä ennalleen, niin iho jää sinne sisään "kuprulle". Sitten aletaan hitaasti siirtämään kuppia edes takaisin.
        Iho menee sitten ihan punaiseksi kun veri alkaa kiertämään:-D. Se kuuluu asiaan, ei paniikkia.
        Toki ihokin siinä hieman venyy, mutta koska mukana on sitä selluliittiäkin, niin ei se nahka repeydy, joten raskausarpia on turha pelätä ;-)
        Tätä kuppausta käytetään myös ihon kiinteytykseen, joten ei varmaan ole huolta :-D

        ap

        Olen nyt imutellut kolme kertaa, ekalla kerralla liian kovin; pohje mustelmilla. Nyt mielestäni en ole tehnyt voimalla, mutta jaloissa on silti mustelmia paljon. Johtuneekohan selluliitistä vai teenköhän väärin?? Takareisissä näkyy sellumuhkuroita jonkin verran, pohkeissa ja etureisissä sellu tulee esiin puristamalla. Kauanko teillä on kestänyt ennenkuin tulokset ovat alkaneet näkyä? Mulle ei kyllä toi 20 min riitä mitenkään. Menee noin 45 min ja käsittelyssä reidet, pohkeet ja takamus.


      • Mare76
        :-D kirjoitti:

        mutta mulla tuli muutakin siinä paketissa, joten en voi ihan varmaksi sanoa.
        mulle tuli muutamassa päivässä.
        Kumit on luonnonkumia(ihanan siniset)ja aika jäykkää materiaalia.

        Iho rasvataan ensin ja sitten kuppi puristetaan keskeltä lyttyyn, laitetaan iholle ja päästetään irti. Kun kuppi nousee siitä lytystä ennalleen, niin iho jää sinne sisään "kuprulle". Sitten aletaan hitaasti siirtämään kuppia edes takaisin.
        Iho menee sitten ihan punaiseksi kun veri alkaa kiertämään:-D. Se kuuluu asiaan, ei paniikkia.
        Toki ihokin siinä hieman venyy, mutta koska mukana on sitä selluliittiäkin, niin ei se nahka repeydy, joten raskausarpia on turha pelätä ;-)
        Tätä kuppausta käytetään myös ihon kiinteytykseen, joten ei varmaan ole huolta :-D

        ap

        ostin tarjouksesta 31,50, posttikulut oli 3,95.


      • tililii
        Mare76 kirjoitti:

        ostin tarjouksesta 31,50, posttikulut oli 3,95.

        mare, mistä ostit? Ü


    • PeleIII

      Eikö toimikkaan kun ei ole mitään tuloksia hehkuteltu?

    • kuppaaja nro. 4

      Jeee, mulla on tainu lähteä sellu pakaroista!!! tai siis toisesta pakarasta. Äsken katoin peilistä ja huomasin, että toinen pakara on ihan sileä. Toinen pakara on kyl vielä ihan muhkurainen. Olen tainu kuppaila toista pakaraa vähemmän, tai sitten siin on enemmän sellua. Oon nyt kuppailu 1,5 viikoa, suunilleen joka toinen päivä. Oli ihan pakko kertoa, ku olin niin innoissaan!!!
      Ja uusille kuppaajille ehdottaisin ohjekirjan ostamista, siin on kerrottu hyvin miten pitää kuppaila, mihin suuntaan ja mistä EI SAA kuppaila, jotta ette vahingoittaisi ihoanne vahingossa!!!!!!!!!!!!!!

      • sellulite

        Hei kuppaaja nro 4 ja myös muut ohjekirjan tilanneet kuppaajat!
        Voisitteko kertoa lyhyesti minkälainen on se oikea tekniikka missäkin kohdassa ja mistä ei saa kupata? Itse en nimittäin ohjekirjasta tilannut ja nyt ei ole siihen varaakaan...

        Olen kuppaillut joka päivä nyt tasan viikon ajan ja iho on kyllä selvästi kiinteytynyt, mutten ole huomannut, että selluliitti olisi hävinnyt. Vatsassa selluliittia ei koskaan ole ollutkaan, mutta viikon kuppailun jälkeen se on huomattavasti kiinteytynyt, yksi kokonainen "makkara" on mahasta kadonnut...

        Jatkan intensiivistä kuppailua, toivottavasti myös mun selluliitti jaloista ja pakaroista katoais.. :/


      • :-D
        sellulite kirjoitti:

        Hei kuppaaja nro 4 ja myös muut ohjekirjan tilanneet kuppaajat!
        Voisitteko kertoa lyhyesti minkälainen on se oikea tekniikka missäkin kohdassa ja mistä ei saa kupata? Itse en nimittäin ohjekirjasta tilannut ja nyt ei ole siihen varaakaan...

        Olen kuppaillut joka päivä nyt tasan viikon ajan ja iho on kyllä selvästi kiinteytynyt, mutten ole huomannut, että selluliitti olisi hävinnyt. Vatsassa selluliittia ei koskaan ole ollutkaan, mutta viikon kuppailun jälkeen se on huomattavasti kiinteytynyt, yksi kokonainen "makkara" on mahasta kadonnut...

        Jatkan intensiivistä kuppailua, toivottavasti myös mun selluliitti jaloista ja pakaroista katoais.. :/

        no niin tässäpäs hieman ohjeita...
        Kupit ovat siis isoimmasta pienimpään A B C D
        isot kupit isoille lihaksille, pienet pienille

        A on tarkoitettu lähinnä lihasjännityksen hoitoon niskaan ja selkään.

        B ja C kuppaillaan jalat, vatsa, pakarat

        D rinta ja kasvot(huu jos uskaltaa)

        EI SAA KUPATA:

        alueet: kaula, kainalot, rintojen välinen alue
        jalkojen sisäpinta ja polvitaipeet

        jos;
        -verenvuototauti-hemofilia
        -leukemia
        -anemia
        -vaikeat iho-ongelmat
        -suonikohjut
        -alle 24t nyrjähdyksestä joka on aiheuttanut mustelmia
        -raskaana olevat, vain hennolla paiineella pienellä kupilla. EI koskaan vatsalle, eikä selkärankaan.
        -heikkokuntoisille aikuisille ja lapsille ei lapojen, selkärangan, nännien, sydämen eikä vatsan alueelle
        -verenohennuslääkitys
        -sukuelimet ja peräaukko( kuka käyttäiskään??)
        -suuret verisuonet ja lymfasuonistot

        Kuppaus:

        TAKAMUS lantiolta pakaran "keskiviivaan" päin edestakaisin. kuppi B ja C

        SELKÄ selkärangasta kylkiinpäin kuppi C
        (niska kuppi D)

        REIDET alhaalta ylöspäin B ja C

        POHKEET alhaalta ylöspäin D

        RINTA keskeltä sivuillepäin, nänneistä ylöspäin D
        (ei kuitenkaan ihan nännistä asti :-D )

        VATSA keskeltä sivuillepäin tai navasta lähtien ympyrää B ja C

        KÄSIVARRET kämmenestä kyynerpäähän D
        kyynerpäästä olkapäähän C

        hieronta-aika ei saisi ylittää 20min. Tässä ei kuitenkaan selviä, onko se maksimi kokonaisaika vai yhden kohdan käsittelyaika.

        Kupit pitää pestä käytön jälkeen, mutta ei juoksevalla vedellä. Säilytettävä valolta suojassa, mieluiten puuvillaisessa kankaassa.

        Hoidon jälkeen voi esiintyä väsymystä, janoisuutta. Hieronta parantaa suolentoimintaa ja poistaa nesteitä.


        OLKAAS HYVÄT :-D ap


      • Mare76
        :-D kirjoitti:

        no niin tässäpäs hieman ohjeita...
        Kupit ovat siis isoimmasta pienimpään A B C D
        isot kupit isoille lihaksille, pienet pienille

        A on tarkoitettu lähinnä lihasjännityksen hoitoon niskaan ja selkään.

        B ja C kuppaillaan jalat, vatsa, pakarat

        D rinta ja kasvot(huu jos uskaltaa)

        EI SAA KUPATA:

        alueet: kaula, kainalot, rintojen välinen alue
        jalkojen sisäpinta ja polvitaipeet

        jos;
        -verenvuototauti-hemofilia
        -leukemia
        -anemia
        -vaikeat iho-ongelmat
        -suonikohjut
        -alle 24t nyrjähdyksestä joka on aiheuttanut mustelmia
        -raskaana olevat, vain hennolla paiineella pienellä kupilla. EI koskaan vatsalle, eikä selkärankaan.
        -heikkokuntoisille aikuisille ja lapsille ei lapojen, selkärangan, nännien, sydämen eikä vatsan alueelle
        -verenohennuslääkitys
        -sukuelimet ja peräaukko( kuka käyttäiskään??)
        -suuret verisuonet ja lymfasuonistot

        Kuppaus:

        TAKAMUS lantiolta pakaran "keskiviivaan" päin edestakaisin. kuppi B ja C

        SELKÄ selkärangasta kylkiinpäin kuppi C
        (niska kuppi D)

        REIDET alhaalta ylöspäin B ja C

        POHKEET alhaalta ylöspäin D

        RINTA keskeltä sivuillepäin, nänneistä ylöspäin D
        (ei kuitenkaan ihan nännistä asti :-D )

        VATSA keskeltä sivuillepäin tai navasta lähtien ympyrää B ja C

        KÄSIVARRET kämmenestä kyynerpäähän D
        kyynerpäästä olkapäähän C

        hieronta-aika ei saisi ylittää 20min. Tässä ei kuitenkaan selviä, onko se maksimi kokonaisaika vai yhden kohdan käsittelyaika.

        Kupit pitää pestä käytön jälkeen, mutta ei juoksevalla vedellä. Säilytettävä valolta suojassa, mieluiten puuvillaisessa kankaassa.

        Hoidon jälkeen voi esiintyä väsymystä, janoisuutta. Hieronta parantaa suolentoimintaa ja poistaa nesteitä.


        OLKAAS HYVÄT :-D ap

        Entäs mihin suuntaan kasvot? Kaksoisleukaakin ajattelin:)
        Kipot tilattu ja nyt innokkaana odotellaan.
        Kuinkas paljon sulla :) lähteny on niinkun kaikkinensa?


      • :-D
        Mare76 kirjoitti:

        Entäs mihin suuntaan kasvot? Kaksoisleukaakin ajattelin:)
        Kipot tilattu ja nyt innokkaana odotellaan.
        Kuinkas paljon sulla :) lähteny on niinkun kaikkinensa?

        -otsa keskeltä hiusrajaan vaakasuorassa
        -kulmakarvojen välistä ylöspäin
        -nenän pielistä korvanlehteen päin
        -ohimoilta suoraan alaspäin hiusrajan luota
        -leuasta keskeltä ylöspäin leukapieliä pitkin

        leuan alusesta ei sanota mitään.

        Saitko mitään selkoa???

        En suosittele ihan heti ensimmäiseksi aloittamaan naaman imuttamista. Se on noista paikoista herkin mustelmille ja vaativin kaikinpuolin. Kannattaa vaikka käsivarteen opetella mikä on hyvä "imuteho" ettei käy niin että naama on fritsuilla käsittelyn jälkeen :-D
        _________________________________________________

        Itsestäni sen verran, että ikää mulla on 30v,
        175/65 ja 2lasta oon saanut aikaiseksi.
        Mulla on lähtenyt kaikkinensa vyötäröltä 5cm
        lantiolta 5cm ja reisistä vähän alle 3cm. Painoa on lähtenyt kilo.
        Kaikkein palkitsevinta on kuitenkin se että iho on kiinteytynyt ja muhkurat ovat lähes kokonaan kadonneet :-)...ja se että sen ovat muutkin huomanneet eli ei ole omaa mielikuvitusta ja toiveajattelua!!!

        Olen nyt kuppaillut kuukauden ajan jokapäivä(tuota paria päivää leikkauksen jälkeen lukuunottamatta) ja aion jatkaa tästä eteenpäin joka toinen päivä vielä jonkin aikaa. Sitten pari kertaa viikossa, jotta saavuttamani tulokset pysyvät.

        Olen tosi innoissani tästä "löydöstäni" edelleenkin ja toivon muillekin hyviä tuloksia. Ihmettelen ettei tätä olla mainostettu missään! Itsekin törmäsin ihan vahingossa, kun etsin muita kauneushoitolahoitoja :-)

        ap


      • hömppä.
        :-D kirjoitti:

        -otsa keskeltä hiusrajaan vaakasuorassa
        -kulmakarvojen välistä ylöspäin
        -nenän pielistä korvanlehteen päin
        -ohimoilta suoraan alaspäin hiusrajan luota
        -leuasta keskeltä ylöspäin leukapieliä pitkin

        leuan alusesta ei sanota mitään.

        Saitko mitään selkoa???

        En suosittele ihan heti ensimmäiseksi aloittamaan naaman imuttamista. Se on noista paikoista herkin mustelmille ja vaativin kaikinpuolin. Kannattaa vaikka käsivarteen opetella mikä on hyvä "imuteho" ettei käy niin että naama on fritsuilla käsittelyn jälkeen :-D
        _________________________________________________

        Itsestäni sen verran, että ikää mulla on 30v,
        175/65 ja 2lasta oon saanut aikaiseksi.
        Mulla on lähtenyt kaikkinensa vyötäröltä 5cm
        lantiolta 5cm ja reisistä vähän alle 3cm. Painoa on lähtenyt kilo.
        Kaikkein palkitsevinta on kuitenkin se että iho on kiinteytynyt ja muhkurat ovat lähes kokonaan kadonneet :-)...ja se että sen ovat muutkin huomanneet eli ei ole omaa mielikuvitusta ja toiveajattelua!!!

        Olen nyt kuppaillut kuukauden ajan jokapäivä(tuota paria päivää leikkauksen jälkeen lukuunottamatta) ja aion jatkaa tästä eteenpäin joka toinen päivä vielä jonkin aikaa. Sitten pari kertaa viikossa, jotta saavuttamani tulokset pysyvät.

        Olen tosi innoissani tästä "löydöstäni" edelleenkin ja toivon muillekin hyviä tuloksia. Ihmettelen ettei tätä olla mainostettu missään! Itsekin törmäsin ihan vahingossa, kun etsin muita kauneushoitolahoitoja :-)

        ap

        Ajattelin nyt sitten hankkia nuo kupit :) mistä mahtaisi saada halvimalla? Kun pitää kumminkin ne varmaan ite maksaa eikä rahatilanne oo kummoinen niin että parikin euroa halvemmalla ku jostain sais ni auttaa vähän :D


      • Mare76
        hömppä. kirjoitti:

        Ajattelin nyt sitten hankkia nuo kupit :) mistä mahtaisi saada halvimalla? Kun pitää kumminkin ne varmaan ite maksaa eikä rahatilanne oo kummoinen niin että parikin euroa halvemmalla ku jostain sais ni auttaa vähän :D

        Ostin tarjouksesta 31,50, postikulut oli 3,95
        En muista linkkiä, laitan myöhemmin kun pääsen kotiin kattomaan.


    • raskausarvet?

      Haluisin kanssa kuppailla,mutta mitenkä voiko kuppailla raskausarpien kanssa?niitä nyt löytyy reisistä,lantiosta,mahasta...Synnytys takana (5vuotta sitten) siihen vielä -20KG..ja juuri tuota mahaa haluaisin kamalasti kiinteyttää!!;))

      kiitos jo etukäteen jos joku vastaa!!;)

      • :-D

        muutamia raskausarpia (tosin tulivat kasvuiässä), eikä ne ole haitanneet kuppausta yhtään.

        Saattaa olla, että vatsasta on hieman kivuliaampaa kupata, jos on kovin arpinen iho...kun arpien kohdalta iho on ohuempaa.Tämä on kyllä ihan mutu-asiaa, koska tosiaan ei ole kokemusta kuin reisien osalta.

        Kuppi B eli toiseksi pienin ei ota niin kovaa imua kuin C, joten sillä varmaan kannattaa aloitella imuttaminen :-).

        Mulla on iho vatsasta kiinteytynyt kivasti ja "navanalusmakkara" on kutistunut silminnähden.
        Tervetuloa joukkoomme!

        Montakos meitä jo on imuttelemassa?

        ap


    • kuppaaja x

      Täällä olisi taas uusi kuppaaja joukkoonne!!
      Mulla on ollu hieman ongelmia tuon rasvan/liukuvoiteen suhteen, oon kokeilli paria erilaista mutta ne tuntuu jotenki jämähtävän iholle.. Voisko joku suositella jotain paremmin toimivaa???mitä ootte ite käyttäny?

    • Mahdollisesti kiinnostunut

      Voiko kuppauksesta tulla niitä katkenneita suonia ihon pinnalle? Tai pahentaa jo olemassa olevia sellaisia? Itselläni on reisissä aika paljonkin pinnassa olevia liiloja suonia..

      • :-D

        ole katkeillut suonia...mutta ennestään ei ole ollut, joten en osaa sanoa mitä tapahtuu.
        Suonikohjuille ei ainakaan suositella.

        ap


      • mistä tilasit?
        :-D kirjoitti:

        ole katkeillut suonia...mutta ennestään ei ole ollut, joten en osaa sanoa mitä tapahtuu.
        Suonikohjuille ei ainakaan suositella.

        ap

        mare mistä tilasit..? kun luin näitä niin näyttää siltä että sinä olet löytänyt halvimmalla ainakin niistä ketkä ovat ilmoittaneet hinnan millä osti. niin voisitko kertoa mistä ostit??


      • Mare76
        mistä tilasit? kirjoitti:

        mare mistä tilasit..? kun luin näitä niin näyttää siltä että sinä olet löytänyt halvimmalla ainakin niistä ketkä ovat ilmoittaneet hinnan millä osti. niin voisitko kertoa mistä ostit??

        http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/

        Näyttää hupenevan hyvää vauhtia, vielä oli kolmet jäljellä. Lauantaina tilasin ja nyt tuli viesti kännyyn, et juomenna voi noutaa postista... Aikasen nopsaa palvelua:0


      • kai..
        Mare76 kirjoitti:

        http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/

        Näyttää hupenevan hyvää vauhtia, vielä oli kolmet jäljellä. Lauantaina tilasin ja nyt tuli viesti kännyyn, et juomenna voi noutaa postista... Aikasen nopsaa palvelua:0

        saa sitä ohjekirjasta ostettua?En ainakaan huomannut sellaista..Olisi sekin kyllä hyvä olla;))


      • Mare76

    • Mare76

      Mites muilla kuppareilla sujuu? Pankaa tähän viestiketjun haaraan tuloksianne ja kuulumisianne, niin näkee vähän kuinka monta meitä kaiken kaikkiaan on.
      Löysin eilen tarinan ja kuvan, jostakusta jenkkinaisesta, joka oli kuppaillu kolmeviikkoo...
      Tässäpä linkki kuvaan:
      http://www.aijaa.com/viewer.php?id=14600
      Mitäs rasvaa käytätte, mistä ostatte ja mitä maksaa
      Kyselee huomenna alouitteleva Mare

      • :-D

        175/66

        rinnan alta 83 (mulla oli siinä heti kylkiluitten loputtua semmonen omituinen "makkara")
        vyötärö 84(lepotilassa ilman laihistelua ja lihasjännittelyä)
        lantio 96
        reidet 56,5

        5vk jälkeen (juuri äsken otetut mitat)
        rinnan alta 78 (makkara on täysin kadonnut!)
        vyötärö 76,5!!!!!!!!OHO!!!!!!!!!!!
        lantio 91
        reidet 54

        Paino putosi hetkellisesti vähän yli kilon, mutta nyt olen taas tuon 66kg.

        Uusille kuppaajille sanoisin, ettei kannata välttämättä tuijottaa mittanauhaan.
        Jos löysää ei ole paljoa, niin ei sitä silloin paljon lähdekään. Kannattaa siis katsella niitä muhkuroita, sillä ne TODELLAKIN SULAVAT POIS!!!

        Olen tehnyt 2lasta, toisen vasta hieman yli vuosi sitten, joten vartalo on edelleen väljemmässä kuosissa :-(, kuin ennen raskautta. (Lisäksi olen laihduttanut 25kg synnytyksen jälkeen).
        Minulla siis nuo huimat kadonneet sentit varmaankin johtuvat siitä, että ihokin on kiinteytynyt, ja se on tosi JEEEEES!!!.
        Olen siis tiukempi paketti ;-)

        Edelleen toivon muillekin hyviä tuloksia ja kiinteämpää ihoa!
        *lähettää kaikille paljon kiinteytysaaltoja*
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        ap :-D


      • Mare *kuppi olkapäässä*
        :-D kirjoitti:

        175/66

        rinnan alta 83 (mulla oli siinä heti kylkiluitten loputtua semmonen omituinen "makkara")
        vyötärö 84(lepotilassa ilman laihistelua ja lihasjännittelyä)
        lantio 96
        reidet 56,5

        5vk jälkeen (juuri äsken otetut mitat)
        rinnan alta 78 (makkara on täysin kadonnut!)
        vyötärö 76,5!!!!!!!!OHO!!!!!!!!!!!
        lantio 91
        reidet 54

        Paino putosi hetkellisesti vähän yli kilon, mutta nyt olen taas tuon 66kg.

        Uusille kuppaajille sanoisin, ettei kannata välttämättä tuijottaa mittanauhaan.
        Jos löysää ei ole paljoa, niin ei sitä silloin paljon lähdekään. Kannattaa siis katsella niitä muhkuroita, sillä ne TODELLAKIN SULAVAT POIS!!!

        Olen tehnyt 2lasta, toisen vasta hieman yli vuosi sitten, joten vartalo on edelleen väljemmässä kuosissa :-(, kuin ennen raskautta. (Lisäksi olen laihduttanut 25kg synnytyksen jälkeen).
        Minulla siis nuo huimat kadonneet sentit varmaankin johtuvat siitä, että ihokin on kiinteytynyt, ja se on tosi JEEEEES!!!.
        Olen siis tiukempi paketti ;-)

        Edelleen toivon muillekin hyviä tuloksia ja kiinteämpää ihoa!
        *lähettää kaikille paljon kiinteytysaaltoja*
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        ap :-D

        Et kai huijaa meita? tai itseäsi? tosi hienoa!!!!!


      • :-D
        Mare *kuppi olkapäässä* kirjoitti:

        Et kai huijaa meita? tai itseäsi? tosi hienoa!!!!!

        ihmettelen kyllä itsekin mitä mitta näyttää, mutta JEEE kivaa kivaa kivaa!!!
        Ei pidä minun ainakaan valittaa :-) !!!!

        Harmittaa vain pirusti, etten älynnyt ottaa ennen ja jälkeen kuvia :-( ...tai jälkeen kuviahan saan otettua nyt, mutta ennen kuvia ei!

        Marelle toivon oikein menestyksellistä kuppausta ;-)

        ap


    • shellu-ellu

      Eli nyt odotellaan et tulis kupit postista, tänään tilasin.. ajattelin ottaa nyt näin tehotaistelun sellua vastaan ennen juhannusta.. Eli tilasin kupit ja ostin ananas strong kapseleita (lisäksi syön muita hömpän pömppä tabuja) ja sit ostin viel apteekista jotain uutuutta; Elancyl selluliitti voidetta (oli aika tyyrista, toivottovasti toimii?)..

      jos ei nyt selluliitti lähde niin ei ikinä..
      odottelen vaan et kupit tulis postissa.. mullakin lähinnä tavoitteena on sileämmän näköiset jalat ja peppu..

      olen siis 21-vuotias,
      173cm/63kg
      vyötärö 74cm
      reisi 56cm
      lantio 97cm

      Nyt vaan muutenkin ruokavalio remonttiin ja urheilua niin katsotaan kuinka käy!!

      Kiitos motivaatio pistoksesta teille kuppaajat =D

    • tassukka2

      ..ja mitat muistiin tähän

      172/65
      vyötärö 74
      lantio 100
      reisi 60

      ja tunnustan että Cellesse on ollut vuosikausia käyttämättömänä kaapissa, liian työläs itse hieroa, tämä kokeilu ei ainakaan ole yhtä kallis.

      • kuppaaja2

        ..kuka kyselikään että miten verisuonien kanssa, ni mulla ainaki verisuonii katkeili reisistä, mut nyt ku on ollu taukoo, ni kaikki on hävinny...tai tasi hävii aika nopeestkii..! eli siis minuu ihan hävettää, ku en oo kerenny kuppailla, ku kerta tilasinkii...kai se eka tulos sit vähä masens, ku mie viel mittasin uuemman kerran, ni se 0,5cm:n kaveneminen taiskii olla vaa mittaus virhe :( eli ei sen viikon aikana sit lähtenykkää mitää...iho vaa sileyty... mut pitäs kyl taas ottaa itteää niskasta kiinni ja alkaa taas kuppailee. aattelin vähä, et nyt ku kesä tulee ja ku ei pitäny olla töitä, ni sit ois mainiosti kerenny kuppailla, mut nyt alkaakii viikon pääst työt, ni kattoo nyt unohtuuks se sit taas.. :( mut jos jaksasin taas jossaa vaihees alkaa kupittelee, ni ilmottelen sit taas miten on menny! muille parempaa onnea ku mulle :)!!!


    • Hepanen

      Saako sisäreisistä ja pohkeista kuppailla? Entäs alleista?

      • :-D

        että sisäreidet varsinkin ihan ylhäältä(pimpan läheltä :-D) ei saisi kupata.
        Olen impannut ihan pienimmällä kupilla alempaa sisäreisiä. (Siinä on vissiin joku imusuonisto tai jotain????)
        Alleista ei ollut estoa, mut ihan kainalosta ei saa. Suosittelen pienintä kuppia koko D.

        ap


      • :-D

        sisäreidet on arkaa aluetta, jota ei suositella kuppaamaan(varsinkaan ihan haaroista). Siinä on kai ohuempi iho ja joku imusuonisto???
        Olen kuitenki imuttanut pienimmällä kupilla sisäreisiäkin.
        Pohkeita saa imuttaa myös pienimmällä kupilla.
        Suonikohjuista EI SAA imuttaa.
        Alleista ei ollut kieltoa, suosittelen pienintä kuppia sinnekin, koska iho on ohuempaa ja lihaksiakin vähemmän.

        ap


      • :-D
        :-D kirjoitti:

        sisäreidet on arkaa aluetta, jota ei suositella kuppaamaan(varsinkaan ihan haaroista). Siinä on kai ohuempi iho ja joku imusuonisto???
        Olen kuitenki imuttanut pienimmällä kupilla sisäreisiäkin.
        Pohkeita saa imuttaa myös pienimmällä kupilla.
        Suonikohjuista EI SAA imuttaa.
        Alleista ei ollut kieltoa, suosittelen pienintä kuppia sinnekin, koska iho on ohuempaa ja lihaksiakin vähemmän.

        ap

        Eka viesti katos jonnekin, mut oli se näköjään tullutkin :-D
        toisella kerralla muistin jopa mainita pohkeet.
        sori sori
        ap


      • Kukkanen
        :-D kirjoitti:

        Eka viesti katos jonnekin, mut oli se näköjään tullutkin :-D
        toisella kerralla muistin jopa mainita pohkeet.
        sori sori
        ap

        enkä huomaa mitään muutosta. Joka päivä olen imuttanut reidet ja pohkeet, vatsan muutaman kerran. Mieleen hiipii epäilys toimiiko tämä.....Olen hoikka (172/60), mutta sellua on. Urheilen melko säännöllisesti.Karkit ja kaikki makea on kompastuskiveni, makeanhimo on toisinaan aivan tolkuton. Yritän pidättäytyä karkkipäivässä. Kertokaahan kuppailijat muutkin oletteko huomanneet tuloksia. Aion sitkeästi jatkaa vielä kolme viikkoa, toivottavasti sellu kaikkoaaaaaa!!!!!!!!


    • sellupylly

      nyt on sit kupit tilattu... jännityksellä odotan niiden saapumista :D

      • Mare the Cupper

        No nyt on eka kuppaussessio takana. Paikoitellen teki aika kipeetäkin alkuun, pitänee opetella kevyempi imu...
        Ainakin reidet ja persaus tuli ihan punaisiksi alkuun, sitten oli valkoisia ja tummempia länttejä. Ihan kun ois nähny ne epätasaisuudet missä nesteet ei kunnolla kierrä ja kuona on kertynyt.
        Väri tuossa tasoittui, mutta pikkusen on reidet lämpimän tuntuiset.
        Tehokkaalta vaikuttaa...
        Missäs Kuppari2:n tiistaitulokset viipyy?????
        Ja muittenki?

        *uteliaana odottaa*


      • kuppaaja2
        Mare the Cupper kirjoitti:

        No nyt on eka kuppaussessio takana. Paikoitellen teki aika kipeetäkin alkuun, pitänee opetella kevyempi imu...
        Ainakin reidet ja persaus tuli ihan punaisiksi alkuun, sitten oli valkoisia ja tummempia länttejä. Ihan kun ois nähny ne epätasaisuudet missä nesteet ei kunnolla kierrä ja kuona on kertynyt.
        Väri tuossa tasoittui, mutta pikkusen on reidet lämpimän tuntuiset.
        Tehokkaalta vaikuttaa...
        Missäs Kuppari2:n tiistaitulokset viipyy?????
        Ja muittenki?

        *uteliaana odottaa*

        niiku jo tossa yks päivä täällä kävin viestin laittamassa, et mulla on nyt jääny vähä nyt noi kuppaukset, ku on ollu vaikka mitä puuhaa, mut yritän taas kyl alkaa kuppailla...ilmottelen sitte lisää...!! :)


    • Palloreisi

      Hei! Itselläni on sisäreisissä, ihan yläosassa nyrkin kokoiset rasvapahkurat. Lymfaterapeuttini sanoi, että pahkurat on tullut (kuten myös äidilläni!), kun haaroissa toi imunesteen virtaus ei oikein toimi.
      Onko kenelläkään kokemusta, auttaako imuttelu ongelmaan? Ajattelin jokatapauksessa tilata kupit, koska mulla on tuota hartia-alueen särkyongelmaa ja ei noi jenkkakahvatkaan kovin sileältä näytä. Itselläni on fibromyalgian takia esim. reidet aivan älyttömän kosketusarat. siksi en pystynyt olemaan sähkölymfassa tai hierojalla lainkaan. Imuttelukin on varmaan ihan tuskallista, mutta eiköhän se olisi ihan hyvää siedätyshoitoa minulle?!
      Jos asiasta on jotain tietoa/kokemuksia niin pliis kertokaa !!!

      • :-D

        mutta naturaid.fi josta tilasin kupit, voi myös soittaa, luulisin että tietävät siellä asiasta.

        ap


      • Kukkanen
        :-D kirjoitti:

        mutta naturaid.fi josta tilasin kupit, voi myös soittaa, luulisin että tietävät siellä asiasta.

        ap

        Kertokaapa ootteko saaneet tuloksia! Itse oon imutellu 9 kertaa enkä näe vielä mitään muutosta? Kai? Vai olisko se vähentyny... Mittanauhaa en oo käyttäny, ihan silmällä vaan. Toivottavasti kahden viikon kuluttua voin sanoa sellun selvästi vähentyneen! Entä ap, onko sellu kokonaan poissa? Aloititko salilla käymisen samaan aikaan kuin kuppailun vai harrastitko jo ennestään? Oletko varma ettei sellun väheneminen ole salilla rehkimisen tulosta?? Mullakin on kaksi lasta, painoa ei liikaa, mut tuo SELLULIITTI on ällöä.
        Jos tämä tepsii niin kiitän ja kumarran ap:tä "mainostuksesta". Mahdatko ap asua pääkaupunkiseudulla???

        =) aurinkoisia päiviä siskot!


      • :-D
        Kukkanen kirjoitti:

        Kertokaapa ootteko saaneet tuloksia! Itse oon imutellu 9 kertaa enkä näe vielä mitään muutosta? Kai? Vai olisko se vähentyny... Mittanauhaa en oo käyttäny, ihan silmällä vaan. Toivottavasti kahden viikon kuluttua voin sanoa sellun selvästi vähentyneen! Entä ap, onko sellu kokonaan poissa? Aloititko salilla käymisen samaan aikaan kuin kuppailun vai harrastitko jo ennestään? Oletko varma ettei sellun väheneminen ole salilla rehkimisen tulosta?? Mullakin on kaksi lasta, painoa ei liikaa, mut tuo SELLULIITTI on ällöä.
        Jos tämä tepsii niin kiitän ja kumarran ap:tä "mainostuksesta". Mahdatko ap asua pääkaupunkiseudulla???

        =) aurinkoisia päiviä siskot!

        aloitin salilla käymisen aiemmin ja leikkauksen takia oli vielä tässä kuppailun aikana 2vk tauko...joten en usko että sali on vaikuttanut mun selluihin tän kuppailun aikana :-).
        Sellu ei ole toki kokonaan täysin kadonnut. Reisistä näkyi aiemmin seistessä muhkurat(YÖK!), mutta nyt niitä ei näy ollenkaan :-). Aiemmin kun puristin ihoa, niin tuli semmoisia isoja pahkuroita, nyt ihan pientä erottuu kun kovasti puristaa.
        Iho on todellakin siloittunut paljon. Ihan niin, että ystäväni ovat huomanneet sen kun ollaan käyty saunassa yhdessä.
        Tuolla aiemmin kirjoittelinkin, että rinnan alla, ylävatsassa oli ihan selkeä "makkara". Se on kadonnut ihan täysin :-) .

        Mietin tässä itsekseni, että kuinka kauan kuppailet(te) yhtä paikkaa ja kuinka kovalla imulla?
        Minä kuppaan yhtä jalkaa pakaraa 2biisin verran, samoin vatsaa selkää (kuuntelen siis radiota samalla) sen verran kovalla "teholla" että kun nostan kuppia niin iho tosiaan nousee mukana. Imutan nahkan myös kokonaan ihan punaiseksi, eli jatkan vielä kun iho on jo kirjava :-D
        Juon myös paljon vettä.

        Ja viimeiseen kysymykseen vastaus, en asu pääkaupunkiseudulla, vaan Keski-Suomessa :-)


        ap


      • Mare the Cupper

      • Kukkanen
        Mare the Cupper kirjoitti:

        Perinteistä kuppausta kai ainakin käsittääkseni on käytetty fibron hoidossa. Tuo imukuppaus voi tehdä kovastikin kipeää, mutta paikallinen imu kevyesti aloittaen akupisteissä voisi /näyttäisi sopivan. Ohessa pari linkkiä, toivottavasti enkku sujuu...

        http://www.fibromyalgia-symptoms.org/fibromyalgia_cupping.html

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=16491748&dopt=Abstract

        http://www.healthalternative.com.au/massage-cupping.html

        vaan jotain viisi minuuttia?? Mä kyllä imuttelen yhteensä n.45min (reidet, pohkeet ja pakarat). Onkohan liikaa??? Ei ainakaan oo ollu mitään tuntemuksia tms. että oisi. Imuteho mullakin niin ettei satu, mut iho nousee kupin mukana. Kokeilin pienimmällä kasvojakin, hyvin alkoi veri kiertää ja mustapäitä (joita en ollut huomannutkaan) nousi pintaan. Auttaisikohan mun kuivaan ihoon...? Aiemmin kärsin ummetuksesta useimpina päivinä viikossa sekä heräilin öisin, nyt molemmat vaivat tiessään!!!!! Jos ei sellu lähde niin jotain hyvää kuitenkin. Imutellaan!


      • Palloreisi
        Mare the Cupper kirjoitti:

        Perinteistä kuppausta kai ainakin käsittääkseni on käytetty fibron hoidossa. Tuo imukuppaus voi tehdä kovastikin kipeää, mutta paikallinen imu kevyesti aloittaen akupisteissä voisi /näyttäisi sopivan. Ohessa pari linkkiä, toivottavasti enkku sujuu...

        http://www.fibromyalgia-symptoms.org/fibromyalgia_cupping.html

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=16491748&dopt=Abstract

        http://www.healthalternative.com.au/massage-cupping.html

        Onneksi toi enkku sujuu kohtalaisen hyvin. Nyt on koko ilta aikaa lukea, ennenkuin haen huomenna postista ihkuomat imuttelukupit. Ilmottelen sitten kuinka homma toimii, vai toimiiko :0)


    • kuppaaja..

      eli nyt tuli kupit postista ja meinasin heti tänään kokeilla kuinka nuo toimii.. vähän jännittää ku mulle mustelmia tulee helposti, mut toisaalta mielummin mustelmia kun shellua.. mut mä voin vaikka ilmoitella aina torstaisin et kuinka on käyny..

      tällä hetkellä sellua näkyy ihan seisten etenkin takamuksessa ja reisissä, vatsassa ei oikeastaan ole..
      mitat on
      vyötärö 74cm
      reidet 56cm
      lantio 97cm

      mutta mä palaan asiaan..

      t: X-shellu

    • kuppaaja nro. 4

      Olen nyt pari viikkoa kuppailu. Sellua on edelleen , senttejä ei ole lähtenyt vaan TULLU LISÄÄ!!!! Mittasin eilen ja huomasin, et joko mä mittailen aina eri paikoissa tai sit mulle on tullu lisää sellua tai rasvaa, sentti kumpaankin jalkaan. Luulen kyl et se on mittausvirhe. Mä kans haluan vaan ne muhkurat pois, ei haittaa jos ei lähde yhtään senttejä.
      Mä kuppailen yhteensä puol tuntia ja silleen et iho nousee mut ei satu ollenkaan, ku mä pelkään et jos mä kuppailisin suuremmalla imulla niin vaurioitan ihoa. Toivottavasti mun imu ei ole hirveän löysää. Etu- ja takareidet, pakarat ja käsivarret kuppailen. Yritän myös vatsaa kuppaila, mut kupit irtoaa koko ajan, ja se on todella ärsyttävää!!! Mulla on pieni pömppö mikä ei oikein lähe pois, niin sitä olen yrittäny kuppailemalla saada pois.

      • :-D

        semmoisissa kohti missä iho on epätasaisempaa, kuppi irtoaa helpommin...ja silloin jos imuteho ei ole tarpeeksi suuri.
        Suosittelen että teet niin suurella imulla, että iho menee punaiseksi. Kokeile sillai että ihan nipistää...mulle ei ainakaan ole tullut paljoa mustelmia, vaikka yleensä jokaisesta kopsaisusta tulee kunnon jälki.

        Oletko muuten mitannut itseäsi kuppauksen jälkeen vai ennen? Mulla ainakin näyttää isompaa lukemaa, jos mittaa heti kuppauksen jälkeen. Varmaankin iho jotenki turpoaa siinä toimituksessa :-D

        ap


      • kuppaaja nro.4
        :-D kirjoitti:

        semmoisissa kohti missä iho on epätasaisempaa, kuppi irtoaa helpommin...ja silloin jos imuteho ei ole tarpeeksi suuri.
        Suosittelen että teet niin suurella imulla, että iho menee punaiseksi. Kokeile sillai että ihan nipistää...mulle ei ainakaan ole tullut paljoa mustelmia, vaikka yleensä jokaisesta kopsaisusta tulee kunnon jälki.

        Oletko muuten mitannut itseäsi kuppauksen jälkeen vai ennen? Mulla ainakin näyttää isompaa lukemaa, jos mittaa heti kuppauksen jälkeen. Varmaankin iho jotenki turpoaa siinä toimituksessa :-D

        ap

        mä mittaan kuppauksen jälkeen, mut paljon paljon myöhemmin, esim. jos kuppaan aamulla niin mittaan illalla tai seuraavana päivänä. olen yrittäny kuppaila vatsaa suurella imulla, mut sit se menee jo niin suureks et se ei oikein enään liiku se kuppi


    • sellupylly

      Heippa!

      Kupit tuli tänään postissa ja heti piti kokeilla. En osannut heti säädellä tuota imutehoa ihan sopivaksi, mutta harjoittelemalla varmasti onnistuu.

      Tunne on aivan mahtava... kuppauksesta kulunut n.15 minuuttia.. tunne on hiukan samanlainen, kuin olisi käynyt uimassa kylmässä vedessä... siis veri lähtenyt kiertämään. En uskaltanut näin ekalla kerralla edes kovin punaiseks ihoa vetää, vain parista kohtaa punertui.

      Huomenna vasta voin mitata lähtötilanteen, kun saan mittanauhan. Katsotaan miten sellut saa kyytiä tästä eteenpäin :)

      • sellupylly

        Mitä liukastetta muuten käytätte? itse ostin klick liukuvoiteen, kun en muuta sattunut sillä hetkellä löytämään, mutta tuubi on aika pieni ja sitä voidetta kuluu kuitenkin aika paljon.


    • ......

      eli kuppaatteko joka päivä vai miten? ja käykö siihen siis mikä tahansa öljytön voide.. mulla ainakin toi yks liukaste tuubi riittää vaan muutamaan kertaan niin ajattelin et olisko jotain halvempaa versiota??
      äsken ekan kerran kokeilin ja sattu vähän ja iho punottaa.. mut jäi hyvä fiilis..

      Xshellu

      • :-D

        jotta tulokset näkyisivät nopeammin :-)
        Mulla on ollut liukuvoidetta ja sitten apteekista jotain perusvoidetta, en muista nimeä.

        Naaman imutin eilen vauvojen perusvoiteella ja sitten pesin puhdistusmaidolla. Oli muutes tosi hehkeän oloinen iho sen jälkeen. En suosittele ihan vasta-alkajille kuitenkaan kasvojen imuttamista, koska iho on sen verran herkkä.

        ap


      • Kukkanen
        :-D kirjoitti:

        jotta tulokset näkyisivät nopeammin :-)
        Mulla on ollut liukuvoidetta ja sitten apteekista jotain perusvoidetta, en muista nimeä.

        Naaman imutin eilen vauvojen perusvoiteella ja sitten pesin puhdistusmaidolla. Oli muutes tosi hehkeän oloinen iho sen jälkeen. En suosittele ihan vasta-alkajille kuitenkaan kasvojen imuttamista, koska iho on sen verran herkkä.

        ap

        siis:
        rinnan alta 74 cm
        vyötärö 79
        lantio 89
        reidet 52

        ja 172/61

        kuppailua takana reilu viikko

        *****************************************************


      • Hepariini
        Kukkanen kirjoitti:

        siis:
        rinnan alta 74 cm
        vyötärö 79
        lantio 89
        reidet 52

        ja 172/61

        kuppailua takana reilu viikko

        *****************************************************

        Alku väli vai loppumitat?


      • Kukkanen
        Hepariini kirjoitti:

        Alku väli vai loppumitat?

        Nopeasti vai hitaasti? Ei kai sillä ole merkitystä??


      • :-D
        Kukkanen kirjoitti:

        Nopeasti vai hitaasti? Ei kai sillä ole merkitystä??

        Minä kuppaan omasta mielestä aika hitaasti.
        Arvelen että jos liian nopeasti tekee, niin saattaa tulla helpommin mustelmia, koska imu on kuitenkin koko ajan yhtä kova.

        ap


    • iik

      taidan liittyä joukkoonne kun teidän innoittamana sitten menin ja tilasin kupit :D jos tästä "kesäkuntoon" vielä pääsis..toivotaan..! :)

      • iik

        käykö mikä tahansa öljytön voide tuohon kuppaamiseen? mitä suosittelisitte? muukin kuin liukuvoide? luin täältä että sitä menee paljon...mikä ois halpaa ja hyvää? :D en jaksa oottaa että ne kupit tulee postiin ja pääsen kokeilemaan :D tosin vähän kyllä pelottaakin.


      • Kukkanen
        iik kirjoitti:

        käykö mikä tahansa öljytön voide tuohon kuppaamiseen? mitä suosittelisitte? muukin kuin liukuvoide? luin täältä että sitä menee paljon...mikä ois halpaa ja hyvää? :D en jaksa oottaa että ne kupit tulee postiin ja pääsen kokeilemaan :D tosin vähän kyllä pelottaakin.

        peilistä itseäni, lähinnä takareisiä. Musta tuntuu, että iho näyttää sileämmältä kuin ennen! Oon nyt kuppaillu 11 päivää. Aion jatkaa vielä ainakin 2-3 viikkoa. Jos ei tuloksia näy, ehkä pitempäänkin. Voihan se olla, että kun tuota sellua on ollut tosi kaaauuuuuuan, niin sen lähteminen vaatii aikaa. Lenkille en ole päässyt vähään aikaan, mut ihan kohta lähden. Luin jostain, että saunominenkin auttaa kuona-aineiden poistossa. Lisäksi hieron sellukohtia karhealla sienellä ja lopuksi huuhtelen jääkylmällä suihkulla. Sitten vielä selluvoide päälle. Tykkään Nivean Good-Bye Cellulitevoiteesta, eikä hintakaan ole paha (eikä tuoksu, kuten yleensä selluvoiteissa).Kyllä veri kiertää!! Juotteko kahvia vai ootteko jättäneet sen pois? Eikös kahvin(kin) sanota vaikuttavan selluun negatiivisesti??
        Kuppailuintoa kaikille, kyllä se sellu nujerretaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • :-D
        Kukkanen kirjoitti:

        peilistä itseäni, lähinnä takareisiä. Musta tuntuu, että iho näyttää sileämmältä kuin ennen! Oon nyt kuppaillu 11 päivää. Aion jatkaa vielä ainakin 2-3 viikkoa. Jos ei tuloksia näy, ehkä pitempäänkin. Voihan se olla, että kun tuota sellua on ollut tosi kaaauuuuuuan, niin sen lähteminen vaatii aikaa. Lenkille en ole päässyt vähään aikaan, mut ihan kohta lähden. Luin jostain, että saunominenkin auttaa kuona-aineiden poistossa. Lisäksi hieron sellukohtia karhealla sienellä ja lopuksi huuhtelen jääkylmällä suihkulla. Sitten vielä selluvoide päälle. Tykkään Nivean Good-Bye Cellulitevoiteesta, eikä hintakaan ole paha (eikä tuoksu, kuten yleensä selluvoiteissa).Kyllä veri kiertää!! Juotteko kahvia vai ootteko jättäneet sen pois? Eikös kahvin(kin) sanota vaikuttavan selluun negatiivisesti??
        Kuppailuintoa kaikille, kyllä se sellu nujerretaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        sullahan on oikea selluntappokuuri menossa ;-)
        Varmasti siloittuu iho kun kaikki summaa yhteen.
        Ootko kokeillu muutes kupata sillä selluvoiteella?

        Mun äiti sai sellun pois aikoinaan kuivaharjaamalla, mutta siihen tarvitsee kärsivällisyyttä. Hänellä meni ainakin vuosi sillai että harjasi joka päivä. Harjailee kyllä edelleenkin kun se "jäi päälle" :-D

        Kahvista...Minä juon kahvia ihan kamalasti :-S . Nuorempi lapsonen herää joka aamu ennen seiskaa ja itte meen nukkumaan vasta niin myöhällä(isompi menee nukkumaan vasta 22, joten "oma aika" alkaa vasta sen jälkeen), ettei unet meinaa riittää. Kahvia tulee siis ryystettyä varmaan pari LITRAA päivässä :-/ .
        Siitä pitäs päästä jotenkin eroon!

        Vinkkinä muutes ihon kuorintaan(luin joskus jonkun huippumallin kauneusniksin), kahvinpurut on toooosi hyvä keksintö. Sekoitat saippuan kanssa sopivan verran ja sitten vaan käytät niinkuin kuorintavoidetta. Niihin selluvoiteisiinkin on lisätty kofeinia, joten luulis että AITO kahvi vaikuttaa paremmin ;-)

        ap


    • voih...

      Yritin sit tilata noita kuppeja, mut nyt niitä ei saa kun kaikki on tällä hetkellä loppuunmyyty!!! Niitä saa vasta joskus elokuussa.

      • :-D

        Mare oli ainaki tilannu jostain eripaikasta kuin mä

        ap


      • täältä

      • Kukkanen
        täältä kirjoitti:

        http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdctg?c=161

        siellä oli vielä parit varastossa
        - tänään haen postista omani! =)

        iho punottaa kuppauksen jälkeen? Varmaankin hyvin yksilöllistä, mulla punotus menee aika nopsaan ohi.
        Olin ihan varma, että selluliitti on vähentynyt, mutta kun taas puristelin niin en sit tiedäkään... Huomenna kaksi viikkoa kuppailtu. Iho on kyllä ihanan pehmeä ja sileä, mut kyllä sitä selluu ihan kiitettävästi on. Eikö nyt jo pitäisi jotain tulosta näkyä? Tietysti jos se sellu on tullu parikymppisenä ja nyt mittarissa yli kolkyt, niin eihän se voi äkkiä hävitä. Kertokaahan muutkin kuppailijat joko tuloksia näkyy????????????????????


      • hömppä.
        Kukkanen kirjoitti:

        iho punottaa kuppauksen jälkeen? Varmaankin hyvin yksilöllistä, mulla punotus menee aika nopsaan ohi.
        Olin ihan varma, että selluliitti on vähentynyt, mutta kun taas puristelin niin en sit tiedäkään... Huomenna kaksi viikkoa kuppailtu. Iho on kyllä ihanan pehmeä ja sileä, mut kyllä sitä selluu ihan kiitettävästi on. Eikö nyt jo pitäisi jotain tulosta näkyä? Tietysti jos se sellu on tullu parikymppisenä ja nyt mittarissa yli kolkyt, niin eihän se voi äkkiä hävitä. Kertokaahan muutkin kuppailijat joko tuloksia näkyy????????????????????

        Kuin monella tää on toiminu. pelottaa vähä tilata noi ku on alkanu tulla tänne että joillain ei toimi.. ainakaan ei sellu oo lähteny?vai? onko muilla ku ap:lla?
        Jos se johtuu siitä kuinka vanhaa sellu on niiin ei mulla nii kyllä voi kauheen vanhaa olla ku en oo itekkään kauheen vanha^^
        ehkä mä uskallan tilata.. ainahan voi koittaa :)


      • :-D
        Kukkanen kirjoitti:

        iho punottaa kuppauksen jälkeen? Varmaankin hyvin yksilöllistä, mulla punotus menee aika nopsaan ohi.
        Olin ihan varma, että selluliitti on vähentynyt, mutta kun taas puristelin niin en sit tiedäkään... Huomenna kaksi viikkoa kuppailtu. Iho on kyllä ihanan pehmeä ja sileä, mut kyllä sitä selluu ihan kiitettävästi on. Eikö nyt jo pitäisi jotain tulosta näkyä? Tietysti jos se sellu on tullu parikymppisenä ja nyt mittarissa yli kolkyt, niin eihän se voi äkkiä hävitä. Kertokaahan muutkin kuppailijat joko tuloksia näkyy????????????????????

        ehkä 5min kuppauksen loputtua. Menen yleensä heti suihkuun ja sitten juon litran vettä :-)

        Mulla alkoi sellua tulla vasta tuossa 25vuotiaana ekan lapsen jälkeen. Siihen asti olin solakka kuin silakka ja sileäihoinenkin kaikinpuolin :-D.

        Nyt olen ns "ylläpitovaiheessa" eli kuppailen pari kertaa viikossa.
        Eilen kävi kaveri joka näki minut just kun olin aloittanut kuppailun. Halusi nähdä onko tulosta tullut. Sanoi että pitää itselleenkin tilata kupit, kun mulla on tosiaan silminnähden jaloista kadonneet muhkurat ;-)

        ap


      • Zeepra
        :-D kirjoitti:

        Mare oli ainaki tilannu jostain eripaikasta kuin mä

        ap

        Joo...jippii sain ne jostain japon kautta. Näytti ainakin samanlaisilta kun ne mistä sää hommasit ne! Tänään pitäis olla postissa!!! =) Moneskos "kuppari" mää nyt oiken oon? Vähän kyllä jännittää että mitä sähellystä tästä tulee...no on mulla kyllä se ohjekirja. =)


    • hömppä-

      käykö öljytön rasva? joku perusvoide tai semmonen?en viitsis mitää liukuvoidetta ostaa :DD t.hömppä.

      • Mare the Cupper

        käyttänyt apoteekin Eucerin tai mikä sen nimi nyt onkaan, käsittääkseni öljytön ja huomattavasti huokeempi kun liukuvoiteet


    • Palloreisi 3pvä

      Hei kaikki sellun kanssa taistelevat! Imuttelu on taivaan lahja suomalaiselle sellunaiselle! Kahden päivän jälkeen lähti jo melkein kokonaan rintojen alta "pikkuläskipömppö" pois! Yksi mustelma tuli pakaraan, mut olo on energinen ja iloinen! Mä yllätyin, et fibroa sairastavana imuttelu ei ollu varsinkaan reisissä kovinkaan kivuliasta. Mä oon jyystäny sillä suurimmalla kupilla ihan surutta. Mulla on ollu Garnierin sellugeeli veden kera liukasteena. Sitä sai Tuurista Keskiseltä :O) 2e hintaan. Olis vissiin pitäny ostaa heti useampi puteli, heh.. Viikon päästä sitten ilmottelen ekat mittaustulokset!

      • laitetaanko pystyyn

        Pitäiskö laittaa yhteinen blogi pystyyn? Kuppausblogi? esim. osoitteeseen http://vuodatus.net/ voi laittaa blogin ilmaiseksi pystyyn. Sinne voisi jokainen kuppaaja laittaa omat tuloksensa ja kokemuksensa ja kuvansa(ilman kasvoja tietty ;) ). otettais vaikka muutama tekemään blogia yhteisen salasanan kera? muut voisivat kirjoittaa kommentteihin kysymyksiä jne.


      • :-D

        Hyvä että muillakin toimii :-)

        ap


      • hömppä.
        :-D kirjoitti:

        Hyvä että muillakin toimii :-)

        ap

        Tänään tilasin kupit. Jee pian mullakin sitten ne :)


      • irene2
        hömppä. kirjoitti:

        Tänään tilasin kupit. Jee pian mullakin sitten ne :)

        minäkin laittaa tilaukseen. Heh, kaikkea on kokeiltava taistelussa selluliittia vastaan. Onhan noitten hinta mennyt kymmeniä kertoja kaiken mailman voiteisiin. Katsotaan hömppä kuinka meidän käy =)


    • kupaaja nro. 4

      edelleen on ihan muhkuraiset reidet ja pakarat, eikä senttejäkään ole lähteny yhtään. mites muilla?

      • :-D

        teetkö tarpeeksi isolla paineella ja tarpeeksi pitkään?
        En muista olitko kuinka hoikassa kunnossa, mutta jos olet hoikka, niin ei kannata kauheasti niitä senttejä odottaa katoavaksi. Mistä ei ole lähteä, niin sitä ei myöskään lähde :-).

        Arvelen kuitenkin että kyllä sullakin on muhkurat siloittuneet jonkin verran, ehkä katsot niitä liian kriittisesti ;-) .

        Mua harmittaa etten ottanut ennen kuppailun aloittamista mitään kuvaa ja vaikka viikon välein, niistä olis ollut hyvä verrata tilanteen kehittymistä.

        ap


    • iik

      mikä ois halpa ja hyvä voide tuohon kuppaukseen..?? :) kun sitä varmaan kuluu aika paljon..

    • SellutPois

      En ole koskaan ennen kuulutkaan näistä kupeista, ihme ettei niitä mainosteta missään, jos kerran tuloksetkin näkyvät noin hyvin.. Tänään itsekkin tilaan nuo ja odotan jännittyneenä, että mahtaako tulosta näkyä 4:n viikon sisälläkään, mutta ei auta muutakuin toivoa parasta =) Voisitteko kertoa, että jos ette käytä selluvoidetta tai liukuvoidetta, niin mitä muita olisi hyvä käyttää. Siis tuotteiden merkkejä. =)

    • hömppä.

      Joku täällä oli kirjoittanut että kuukautisten aikana ei saisi kuppailla? onko niin?

      • hömppä.

        Jee tuli muuten viesti että huomenna neljän jälkeen voin noutaa kupit postista :D


      • :-D

        ettei saisi menkkojen aikaan kupata.
        Luulisi että menkoista johtuvaa turvotusta ainakin laskisi :-).
        Mulla sattui menkat just leikkauksen jälkeen, joten en siitä syystä kuppaillut silloin.

        ap

        ps. mulla oli tänä kesänä pitkästä aika minihame päällä, kun ei tarvinnut piilotella takareisien sellukkeita :-D ihana fiilis!!!


    • SellutPois

      Tietääkö kukaan mistä näitä saa tilattua? Niin että ne saisi pian? Kun tilasin tuolta naturaidista, mutta niitä saa vasta viikolla 31, enkä millään haluaisi niin kauan odottaa :'(

      • hömppä.

      • SellutPois

      • irene2
        SellutPois kirjoitti:

        Kiitos erittäin paljon! :) pistin tilauksen tulemaan. Nyt innolla vain odottamaan milloin tuote saapuu :)

        huomata että joku muukin on vielä haksahtanut ;) Oma tilaukseni lähti tänä aamuna tulemaan tännepäin eli saan ne varmaan ensi viikon alussa, sitten vaan kokeilemaan. Kiva olisi jos joku laittaisi vinkkiä mitä voidetta on käyttänyt kuppien kanssa, ei mitään liukuvoidetta ;)


    • mii

      kerran vasta kuppaillut, pari asiaa jäi vaivaamaan..:)
      miten saatte kupin ihoon kiinni (että on sopiva paine)? se isoin kuppi tuntuu kovin hankalalta...kahdella kädellä vai, puristatteko sitä sivuilta littanaks vai miten? ja miten isolla paineella? tuntuu että iho lähtee (tai siis venyyy ja tuntuu vähän ilkeeltä kun liu'uttaa) kun saa sen ison paineen. mutta sit jos on pienempi niin ei tunnu oikeen missään..pitääkö sen tuntua? ja miten pitkin vedoin kuppaatte? ja miten monta kertaa samaa aluetta? ja myös kaipailisin voidesuosituksia, onko mitään halvempaa kuin eucerin saatavilla?
      tulipas paljon kysymyksiä..:D oon vasta alottelija, mut jospa se siitä lähtis sujumaan...
      jo ekan kuppauksen jälkeen iho tuli ihanan sileeks ja jotenkin kiintemmäks!!? :D

      • :-D

        toiseksi suurin kuppi eli koko B on tarkoitettu vartalon kuppaukseen.
        Aiemmin olen kirjoittanut kuppausohjeita tuonne hieman ylemmäks, muistaakseni otsikolla tekniikka :-)

        ap


      • kukkanen.
        :-D kirjoitti:

        toiseksi suurin kuppi eli koko B on tarkoitettu vartalon kuppaukseen.
        Aiemmin olen kirjoittanut kuppausohjeita tuonne hieman ylemmäks, muistaakseni otsikolla tekniikka :-)

        ap

        Kokeilin toissapäivänä reisiin toiseksi suurinta kuppia (tähän asti imutellut toiseksi pienimmällä) ja huomasin, että se saa aikaan enemmän kihelmöivää tunnetta jalkoihin ja sellumuhkuratkin tuntuu siinä imussa "sulavammilta". Olen kai tehnyt pari viikkoa liian pienellä imulla, vaikka aluksi aivan mustelmilla olinkin. Nyt alkaa siis tehoimutus, ihan kuin jalat olis kiinteämmät ja vaikka sellua onkin, muhkurat taitaa olla pienempiä?
        Pohkeisiin ja reisiin on tullut pari senttiä lisää tai sitten mittaustapa on väärä. Luultavasti jälkimmäinen. Olisihan se ihanaa, jos sellun saisi pois! Vieläkö imutatte vaan 20 min?? Mulla menee koko hommaan lähes tunti! Ja sit vielä suihku päälle...
        Kokeilin ap:n vinkkiä ja sotkin saippuan sekaan (hajustamaton) kahvinpuruja!! Oli mahtava kuorinta, ihosta tuli pehmeä ja sileä, ei välttämättä tarvinnut edes kosteusvoidetta suihkun jälkeen!!! Kahvinpurujahan neuvotaan hieromaan kuiviin ja karheisiin käsiin, koska kahvi sisältää rasvaa. Kokeilkaa.


      • :-D
        kukkanen. kirjoitti:

        Kokeilin toissapäivänä reisiin toiseksi suurinta kuppia (tähän asti imutellut toiseksi pienimmällä) ja huomasin, että se saa aikaan enemmän kihelmöivää tunnetta jalkoihin ja sellumuhkuratkin tuntuu siinä imussa "sulavammilta". Olen kai tehnyt pari viikkoa liian pienellä imulla, vaikka aluksi aivan mustelmilla olinkin. Nyt alkaa siis tehoimutus, ihan kuin jalat olis kiinteämmät ja vaikka sellua onkin, muhkurat taitaa olla pienempiä?
        Pohkeisiin ja reisiin on tullut pari senttiä lisää tai sitten mittaustapa on väärä. Luultavasti jälkimmäinen. Olisihan se ihanaa, jos sellun saisi pois! Vieläkö imutatte vaan 20 min?? Mulla menee koko hommaan lähes tunti! Ja sit vielä suihku päälle...
        Kokeilin ap:n vinkkiä ja sotkin saippuan sekaan (hajustamaton) kahvinpuruja!! Oli mahtava kuorinta, ihosta tuli pehmeä ja sileä, ei välttämättä tarvinnut edes kosteusvoidetta suihkun jälkeen!!! Kahvinpurujahan neuvotaan hieromaan kuiviin ja karheisiin käsiin, koska kahvi sisältää rasvaa. Kokeilkaa.

        kyllä se sellu siitä sulaa, usko pois :-)
        Ne muhkurat alkaa tosiaan "hajoamaan", sillai että isot pahkurat menee pienempiin osiin...ainakin tuntuu sille :-D

        ap

        ps. se kahvikuorinta on kyllä tosi hyvä...
        iholle jää mieto kahvin tuoksu :-)


      • Mare the Cupper
        kukkanen. kirjoitti:

        Kokeilin toissapäivänä reisiin toiseksi suurinta kuppia (tähän asti imutellut toiseksi pienimmällä) ja huomasin, että se saa aikaan enemmän kihelmöivää tunnetta jalkoihin ja sellumuhkuratkin tuntuu siinä imussa "sulavammilta". Olen kai tehnyt pari viikkoa liian pienellä imulla, vaikka aluksi aivan mustelmilla olinkin. Nyt alkaa siis tehoimutus, ihan kuin jalat olis kiinteämmät ja vaikka sellua onkin, muhkurat taitaa olla pienempiä?
        Pohkeisiin ja reisiin on tullut pari senttiä lisää tai sitten mittaustapa on väärä. Luultavasti jälkimmäinen. Olisihan se ihanaa, jos sellun saisi pois! Vieläkö imutatte vaan 20 min?? Mulla menee koko hommaan lähes tunti! Ja sit vielä suihku päälle...
        Kokeilin ap:n vinkkiä ja sotkin saippuan sekaan (hajustamaton) kahvinpuruja!! Oli mahtava kuorinta, ihosta tuli pehmeä ja sileä, ei välttämättä tarvinnut edes kosteusvoidetta suihkun jälkeen!!! Kahvinpurujahan neuvotaan hieromaan kuiviin ja karheisiin käsiin, koska kahvi sisältää rasvaa. Kokeilkaa.

        Myös karkea merisuola kiuorii vartaloa hyvin, itse olen kosteaan ihin hieronut ja huuhdellut pois.


      • Apila*
        Mare the Cupper kirjoitti:

        Myös karkea merisuola kiuorii vartaloa hyvin, itse olen kosteaan ihin hieronut ja huuhdellut pois.

        Onko kukaan ketjun kirjoittajista enää paikalla? Olisi mielenkiintoista tietää tuloksista.


      • :-D
        Apila* kirjoitti:

        Onko kukaan ketjun kirjoittajista enää paikalla? Olisi mielenkiintoista tietää tuloksista.

        minä käyn täällä silloin tällöin katsastamassa :)
        Olen kupannut tuon aloituskuurini jälkeen jotakuinkin kerran viikossa ylläpitohoitona. Minulla selluliitti on pysynyt poissa :) .


      • Tuleva kuppaaja
        :-D kirjoitti:

        minä käyn täällä silloin tällöin katsastamassa :)
        Olen kupannut tuon aloituskuurini jälkeen jotakuinkin kerran viikossa ylläpitohoitona. Minulla selluliitti on pysynyt poissa :) .

        Täällä uusi kuppauksesta kiinnostunut ilmoittautuu, täytyy laittaa nimimerkki, kunhan saan kupit pian tilattua. Minulla takana reilut puolen vuoden sairastelut, jona aikana en voinut liikkua kunnolla (flunssakierre, joka lopulta diagnosoitiin astmaksi). Tuloksena selluliittien kasautuminen erityisesti reisiin. Sisäreidet todella ikävässä kunnossa, jos tuo olisi tasaista siten, että polvien ja yläsisäreisien väliin ei jäisi "tilaa", tuskin itseäkään haittaisi niin pahasti. Mitat vasen reisi 52 cm, oikea 55 cm kertoo tästä epätasapainoisesta nesteen kertymisestä. Ilmeisesti kaikki lihas muuttunut läskiksi = selluliitiksi. Pyöräilyä takana noin 2 kk (sairastelun jälkeen), juon vihreää teetä, kuivaharjaan muistaessani sekä Wii Fittailen (joogaa ja lihaskuntoa).

        Mietin vaan, kun täällä puhutaan ettei saisi sisäreisiä kuppailla. Tarkoitetaanko tässä, että siihen eteen ja ylös lähelle (miten lähelle?) privaattiosia ei saa asetella kuppeja? Että missä ihmeessä se raja menee sisä- ja takareiden kohdalla?

        Ja toinen asia, voinko käyttää sellaista auringonoton jälkeen tarkoitettua geelimäistä voidetta, kunhan missään kohtaa ei INCI-luettelossa (ainesosissa) lue öljy/oil? On pari pulloa tuollaisia pääasiassa aloe veraa ja muita ihoa rauhoittavia aineita sisältäviä geelimäisiä voiteita, joita ei ole tullut käytettyä.


      • :-D
        Tuleva kuppaaja kirjoitti:

        Täällä uusi kuppauksesta kiinnostunut ilmoittautuu, täytyy laittaa nimimerkki, kunhan saan kupit pian tilattua. Minulla takana reilut puolen vuoden sairastelut, jona aikana en voinut liikkua kunnolla (flunssakierre, joka lopulta diagnosoitiin astmaksi). Tuloksena selluliittien kasautuminen erityisesti reisiin. Sisäreidet todella ikävässä kunnossa, jos tuo olisi tasaista siten, että polvien ja yläsisäreisien väliin ei jäisi "tilaa", tuskin itseäkään haittaisi niin pahasti. Mitat vasen reisi 52 cm, oikea 55 cm kertoo tästä epätasapainoisesta nesteen kertymisestä. Ilmeisesti kaikki lihas muuttunut läskiksi = selluliitiksi. Pyöräilyä takana noin 2 kk (sairastelun jälkeen), juon vihreää teetä, kuivaharjaan muistaessani sekä Wii Fittailen (joogaa ja lihaskuntoa).

        Mietin vaan, kun täällä puhutaan ettei saisi sisäreisiä kuppailla. Tarkoitetaanko tässä, että siihen eteen ja ylös lähelle (miten lähelle?) privaattiosia ei saa asetella kuppeja? Että missä ihmeessä se raja menee sisä- ja takareiden kohdalla?

        Ja toinen asia, voinko käyttää sellaista auringonoton jälkeen tarkoitettua geelimäistä voidetta, kunhan missään kohtaa ei INCI-luettelossa (ainesosissa) lue öljy/oil? On pari pulloa tuollaisia pääasiassa aloe veraa ja muita ihoa rauhoittavia aineita sisältäviä geelimäisiä voiteita, joita ei ole tullut käytettyä.

        Imusuonisto kulkee sisäreisillä ja nivusissa, niin sen takia siitä ei saa kupata, ettei tule mitään häiriötilaa?.
        Minä olen jättänyt ihan yläreidestä (privaattiosaston vierestä) jotakuinkin 10cm levyisen alueen kuppaamatta ja siitä polveenpäin hieman kapeamman.

        Arvelen että se geelimäinen voide käy jos ei kerran ole öljyä. Saattaa imeytyä nopeasti ihoon, joten kannattaa sitten lisäillä ihan reilulla kädellä ettei tule mustelmia.


      • puppedix
        :-D kirjoitti:

        Imusuonisto kulkee sisäreisillä ja nivusissa, niin sen takia siitä ei saa kupata, ettei tule mitään häiriötilaa?.
        Minä olen jättänyt ihan yläreidestä (privaattiosaston vierestä) jotakuinkin 10cm levyisen alueen kuppaamatta ja siitä polveenpäin hieman kapeamman.

        Arvelen että se geelimäinen voide käy jos ei kerran ole öljyä. Saattaa imeytyä nopeasti ihoon, joten kannattaa sitten lisäillä ihan reilulla kädellä ettei tule mustelmia.

        Mulla on ollut Cellesse kaapissa lojumassa jo useamman vuoden, sillä hierominen on kovin työlästä (käsi väsyy,huh) ja aikaaviepää. Sitäpaitsi laitteen surina häiritsee, ei pysty samalla seuraamaan esim telkkaria (ainakaan kotimaista ohjelmaa :) ja lisäksi kuvittelen naapurienkin kuulevan sen äänen ja ihmettelevän että mitäs laitetta se naapurin emäntä siellä joka ilta niin innolla suristelee... =)

        Joten sellu on saanut melko rauhassa reisiin tehdä pesää. Tarinani on melko tuttu juttu: sellua on näkösällä reisissä ja takapuolessa vaikka työni on fyysisesti rasittavaa ja treenaan säännöllisesti. MUTTA NYT SIITÄ TULEE LOPPU JA SE SAA LUVAN VIHDOINKIN LÄHTEÄ!

        Olen ihan innoissani näistä kupeista ja taidan laittaa heti samantien tilauksen menemään! Maltan tuskin odottaa! Liityn siis iloiseen selluntappojoukkoonne heti kun saan tuotteet kotiin!

        Kiitos ap:lle tiedon jakamisesta!


      • mutta en kupeilla
        puppedix kirjoitti:

        Mulla on ollut Cellesse kaapissa lojumassa jo useamman vuoden, sillä hierominen on kovin työlästä (käsi väsyy,huh) ja aikaaviepää. Sitäpaitsi laitteen surina häiritsee, ei pysty samalla seuraamaan esim telkkaria (ainakaan kotimaista ohjelmaa :) ja lisäksi kuvittelen naapurienkin kuulevan sen äänen ja ihmettelevän että mitäs laitetta se naapurin emäntä siellä joka ilta niin innolla suristelee... =)

        Joten sellu on saanut melko rauhassa reisiin tehdä pesää. Tarinani on melko tuttu juttu: sellua on näkösällä reisissä ja takapuolessa vaikka työni on fyysisesti rasittavaa ja treenaan säännöllisesti. MUTTA NYT SIITÄ TULEE LOPPU JA SE SAA LUVAN VIHDOINKIN LÄHTEÄ!

        Olen ihan innoissani näistä kupeista ja taidan laittaa heti samantien tilauksen menemään! Maltan tuskin odottaa! Liityn siis iloiseen selluntappojoukkoonne heti kun saan tuotteet kotiin!

        Kiitos ap:lle tiedon jakamisesta!

        vaan kavitaatiohoidolla, eikä maksanut kuin 3000 euroa! DDDD
        mitense nyt menikään www.kavittaatio... hahahha


      • Tuleva kuppaaja
        :-D kirjoitti:

        Imusuonisto kulkee sisäreisillä ja nivusissa, niin sen takia siitä ei saa kupata, ettei tule mitään häiriötilaa?.
        Minä olen jättänyt ihan yläreidestä (privaattiosaston vierestä) jotakuinkin 10cm levyisen alueen kuppaamatta ja siitä polveenpäin hieman kapeamman.

        Arvelen että se geelimäinen voide käy jos ei kerran ole öljyä. Saattaa imeytyä nopeasti ihoon, joten kannattaa sitten lisäillä ihan reilulla kädellä ettei tule mustelmia.

        Kiitos vastauksesta, mietityttää vaan, että saanko juuri sitä kirottua sisäreisikohtaa sitten kuppailla ollenkaan. :D Vielä en ole päässyt tilaamaan, mietityttää saanko ollenkaan käyttää kun noita pikkusia katkenneita (punasinertäviä) verisuoniakin on. Ei siis tässä 26-vuotiaana vielä suonikohjuja, mutta kaipa ne sellasiks muodostuu ellei jotenkin ihmeessä parane tuo verenkierto. Mulle tulee kyllä tosi helposti muutenkin mustelmia, että veikkaan että aika hakatun näkönen olen tuon hoidon jälkeen...


      • Tuleva kuppaaja (5)
        Tuleva kuppaaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, mietityttää vaan, että saanko juuri sitä kirottua sisäreisikohtaa sitten kuppailla ollenkaan. :D Vielä en ole päässyt tilaamaan, mietityttää saanko ollenkaan käyttää kun noita pikkusia katkenneita (punasinertäviä) verisuoniakin on. Ei siis tässä 26-vuotiaana vielä suonikohjuja, mutta kaipa ne sellasiks muodostuu ellei jotenkin ihmeessä parane tuo verenkierto. Mulle tulee kyllä tosi helposti muutenkin mustelmia, että veikkaan että aika hakatun näkönen olen tuon hoidon jälkeen...

        Minäpä voin olla sitten numero 5, ei tainnut olla 5. kuppaajaa. Äsken kokeilin toiseksi pienintä kuppia pakaraan. En uskaltanut isommalla, ettei heti tule kauheita mustelmia. Laitoin aika reippaasti voidetta. Aika nopsasti meni koko alue punaseks, tai oikeestaan puolittain. Sellanen puna-valkonen lähinnä. Reiden sivuosaan myös kokeilin, ja tuntuu tosiaan että se hieroo niitä muhkuroita sillä paineella pois. Aion aluksi kyllä tosiaan kokeilla noilla pienemmillä kupeilla, kyllä sen verran napakka oli tuokin. Sain säädeltyä aika hyvin, ensin tuntui että eihän tämä mitään tee - oli kyllä kiinni hyvin kevyellä imulla ja lähinnä siis vaan ilmeisesti levittelin sitä voidetta kupilla ees taas. No puristin uudestaan kuppia ja päästin kiinni ihoon: todella vahva ote. Helposti irtosi kyllä myös sormilla reunoilta, kun tuota voidetta oli kunnolla. Ehkä vaikeampaa irrottaa jos tuota voidetta on vähemmän.

        Jälkitunnelmat: Iho näyttää siltä, kuin sitä olisi kuivaharjattu. Luulenpa vaan, että tällä saa parempia tuloksia kärsimättömämpikin, kun imua voi säädellä ja itse ei tarvitse käyttää voimaa. Aikoinaan sain kuivaharjauksella mahtavat tulokset, mutta ajattelin josko tämä auttaisi myös selkä- ja niskavaivoihin. Saas nähdä milloin uskallan.

        Hyvältä vaikuttaa ainakin noin nesteiden liikkeellelähdön kannalta. Ainakin on kauhea jano. :)


    • Kuppaaja6

      Kuudetta ei tainnut vielä olla?
      Historiani on sellainen, että tilasin kupit vuosi-pari vuotta sitten. Tuolloin kuppailin vähän aikaa ja vaikka selluliitti ei läheskään kokonaan kadonnut, mielestäni se kuitenkin väheni selkeästi. Sitten jostain syystä (miksi oi miksi???) lopetin. Nyt alkaa uudestaan ja tällä kertaa en lopeta :)
      Eilen kuppailin ekan kerran. Tuloksena etenkin lantiolle ihan järkyttävä määrä pieniä verenpurkaumia, näyttää suunnilleen siltä kun olisin raastinraudalla raastanu ihoa pois :D Tämän takia kuppaus sopineekin paremmin talveen kuin kesään ja rantakeleihin ;) Reidet ovat myös aika kipeät, imutin ehkä liian isolla teholla. Isoin kuppi sopii mielestäni parhaiten reisien ja pyllyn kuppaamiseen.
      Aion nyt kupata joka päivä ja katsella tuloksia viikon välein. Luotan enemmän peiliin kuin mittanauhaan, sillä suurin tavoitteeni on muhkuroiden tasoittuminen. Otan kuitenkin myös mitat ylös. Tänä aamuna:
      Reisi: 53,5 cm
      Lantio: 95 cm
      Vyötärö: 66 cm.
      Viikon päästä katsellaan uusiks :)

      • Kuppaaja6

        Seitsemän kuppausta takana ja innolla aamulla mittailin ja tutkailin itseäni peilistä :D mitat näyttivät tältä:
        Reisi: 53,5 cm ( /-0)
        Lantio: 94 cm (-1)
        Vyötärö: 64 cm (-2)

        Eniten olen innoissani tosta lantion kaventumisesta, sentti on sekin jotain ja mielestäni viikossa ihan hyvä tulos :) Luulen että toi vyötärön kakssenttinen saattaa johtua esim. siitä että nyt oli maha tyhjempi kun viimeks mitatessa tms, vaikka mittaankin aina aamulla ennen aamupalaa. En nimittäin ole vatsaa kupannut kun siellä ei selluliittia ole. Sen sijaan olen vähän imutellut jenkkakahvoja alaselästä, kai sekin vähän vois vyötärön ympärykseen vaikuttaa mutta ihan tohon kahteen senttiin en kyllä usko :D En tiedä kuvittelenko vaan, mutta ihan kun selluliittia olis pikkusen vähemmän. Ainakin takapuolesta huomaan että sitä ei enää näy yhtä paljoa :) Sen sijaan reisissä sitä on kyllä yhä liikaa. Pahin on takareisien yläosat, just takapuolen alapuolella, hyhhyh. Ei muuta kun ens viikkoa odottamaan!


      • Kuppaaja6
        Kuppaaja6 kirjoitti:

        Seitsemän kuppausta takana ja innolla aamulla mittailin ja tutkailin itseäni peilistä :D mitat näyttivät tältä:
        Reisi: 53,5 cm ( /-0)
        Lantio: 94 cm (-1)
        Vyötärö: 64 cm (-2)

        Eniten olen innoissani tosta lantion kaventumisesta, sentti on sekin jotain ja mielestäni viikossa ihan hyvä tulos :) Luulen että toi vyötärön kakssenttinen saattaa johtua esim. siitä että nyt oli maha tyhjempi kun viimeks mitatessa tms, vaikka mittaankin aina aamulla ennen aamupalaa. En nimittäin ole vatsaa kupannut kun siellä ei selluliittia ole. Sen sijaan olen vähän imutellut jenkkakahvoja alaselästä, kai sekin vähän vois vyötärön ympärykseen vaikuttaa mutta ihan tohon kahteen senttiin en kyllä usko :D En tiedä kuvittelenko vaan, mutta ihan kun selluliittia olis pikkusen vähemmän. Ainakin takapuolesta huomaan että sitä ei enää näy yhtä paljoa :) Sen sijaan reisissä sitä on kyllä yhä liikaa. Pahin on takareisien yläosat, just takapuolen alapuolella, hyhhyh. Ei muuta kun ens viikkoa odottamaan!

        En tiedä käykö täällä kukaan enää näitä lukemassa, mutta kirjoittelenpa nyt vaikka sitten "päiväkirjaa" :D
        Nyt on toinen kuppausviikko puolessa välissä. Torstaina otan mitat ja suoritan tarkemman peilitarkkailun.. Tuli vaan tarve kertoa, että jostain syystä tänään kuppaaminen sattui ihan h*lv*tisti. Muuten se ei parin ekan päivän jälkeen ole juurikaan koskenut (joskaan ei se nyt kovin mukavaltakaan tunnu). Mistäköhän johtuu? En tehnyt edes kovin kovilla imutehoilla niin jo meinas kyyneleet lentää.. Ehkäpä selluliitti on nyt tullut pintaan ja on juuri valmiina poistumaan ja siksi koskee? ;)


      • Kuppaaja6

        Noniin, kaks viikkoa kupattu. Aamulla mittanauhta näytti seuraavaa:
        Reisi: 53 cm (-0,5 cm alkuperäisestä)
        Lantio: 94 cm (-1cm)
        Vyötärö: 64 (-2 cm)
        Tämän toisen viikon aikana reidenympärys kaventui siis puoli senttiä, mutta muutosta viimeviikkoisiin mittoihin ei ole. Mutta iho tuntuu ihanalta! Oikein sileältä. Muhkuraa on vielä, mutta mielestäni se on kuitenkin vähentynyt. Hassua, että toinen jalkani on täynnä mustelmia, toisessa ei ole yhtään..


      • kuppaaja7
        Kuppaaja6 kirjoitti:

        Noniin, kaks viikkoa kupattu. Aamulla mittanauhta näytti seuraavaa:
        Reisi: 53 cm (-0,5 cm alkuperäisestä)
        Lantio: 94 cm (-1cm)
        Vyötärö: 64 (-2 cm)
        Tämän toisen viikon aikana reidenympärys kaventui siis puoli senttiä, mutta muutosta viimeviikkoisiin mittoihin ei ole. Mutta iho tuntuu ihanalta! Oikein sileältä. Muhkuraa on vielä, mutta mielestäni se on kuitenkin vähentynyt. Hassua, että toinen jalkani on täynnä mustelmia, toisessa ei ole yhtään..

        Olen kanssa alottanut kuppaamisen, olen kai sitten kuppaaja7? :) Aloitin tän viikon tiistaina. Muhkuroiden vähentymisestä en oo varma, mutta iho tuntuu kivalle ja näyttää ja tuntuu jotenkin kimmoisammalta. Mulla tarina on sellanen, et sellu tuli e-pillereiden myötä niinkuin pari kiloa painoakin. No, lopetin pillerit, paino laski samaan kuin aikaisemminkin, mutta sellut jäi :( nyt niistä olis siis tarkotus päästä eroon. Mulla ei oo mittanauhaa, joten alkumittauksia en oo ottanut.

        Kuppailen reidet ja takamuksen sillä isoimmalla kupilla. Oon kait ollut liian kovakouranen kun reisissä on aika paljon pikkumustelmia :D mihinkään muualle niitä ei ole tullut, heh.

        Mitat on 182cm/67kg. Melko hoikka siis, en odota painon laskua tai kaventumista, lähinnä sileytymistä vaan :)


      • kuppaaja6
        kuppaaja7 kirjoitti:

        Olen kanssa alottanut kuppaamisen, olen kai sitten kuppaaja7? :) Aloitin tän viikon tiistaina. Muhkuroiden vähentymisestä en oo varma, mutta iho tuntuu kivalle ja näyttää ja tuntuu jotenkin kimmoisammalta. Mulla tarina on sellanen, et sellu tuli e-pillereiden myötä niinkuin pari kiloa painoakin. No, lopetin pillerit, paino laski samaan kuin aikaisemminkin, mutta sellut jäi :( nyt niistä olis siis tarkotus päästä eroon. Mulla ei oo mittanauhaa, joten alkumittauksia en oo ottanut.

        Kuppailen reidet ja takamuksen sillä isoimmalla kupilla. Oon kait ollut liian kovakouranen kun reisissä on aika paljon pikkumustelmia :D mihinkään muualle niitä ei ole tullut, heh.

        Mitat on 182cm/67kg. Melko hoikka siis, en odota painon laskua tai kaventumista, lähinnä sileytymistä vaan :)

        Heippa Kuppaaja7! Kiva että joku muukin kuppaa vielä :) Toivottavasti kuppauksesta on apua ja ensi kesänä voimme kävellä ylpeinä rannalla :D


      • Kuppaaja8
        kuppaaja6 kirjoitti:

        Heippa Kuppaaja7! Kiva että joku muukin kuppaa vielä :) Toivottavasti kuppauksesta on apua ja ensi kesänä voimme kävellä ylpeinä rannalla :D

        Kuppaaja8 ilmoittautuu! Aloitin kans kuppaamisen tossa reilu viikko sitten. Ostin kupit jo vajaa kaks vuotta sitten, ja vähän silloin niitä kokeilinkin. Ihan hyvältä tuotteelta vaikutti jo silloin, ja en oikein tiedä miks kuppaaminen siten kuitenkin jäi. Nyt päätin kuitenkin aloittaa uusiks, koska sellu alkaa jo haitata elämää kun istuvia vaatteita on vaikee löytää, ja jalat on myöskin väsyneet tosi usein varmaan just siks, että niissä ei nesteet oikein kulje.
        Oon tosiaan kuppaillu nyt viime viikon alusta saakka, ja ainoo muutos mitä oon huomannu on se, että iho näyttää ja tuntuu sileemmältä. Mulla on tosi vanhaa sellua ja sitä on paljon, joten luulen että sen liikkeelle saamiseen menee tovi. Niinpä en nyt vielä ota stressiä kaventumisesta. Lisäks kuppaaminen on pahimmissa kohdissa ("satulalaukut" ja takareidet pakaran alapuolelta) todella kivuliasta. Oon kuitenkin huomannut, että kipukynnys on hieman noussut tässä reilun viikon aikana, jee! Mulla on muuten kans toi ongelma, että toinen jalka on ihan mustelmilla, mutta toinen ei oo moksiskaan. Pitäisköhän noita mustelmia jotenkin varoa, vai ootteko vaan jatkaneet kuppailua niistä huolimatta?


      • Kuppaaja6
        Kuppaaja8 kirjoitti:

        Kuppaaja8 ilmoittautuu! Aloitin kans kuppaamisen tossa reilu viikko sitten. Ostin kupit jo vajaa kaks vuotta sitten, ja vähän silloin niitä kokeilinkin. Ihan hyvältä tuotteelta vaikutti jo silloin, ja en oikein tiedä miks kuppaaminen siten kuitenkin jäi. Nyt päätin kuitenkin aloittaa uusiks, koska sellu alkaa jo haitata elämää kun istuvia vaatteita on vaikee löytää, ja jalat on myöskin väsyneet tosi usein varmaan just siks, että niissä ei nesteet oikein kulje.
        Oon tosiaan kuppaillu nyt viime viikon alusta saakka, ja ainoo muutos mitä oon huomannu on se, että iho näyttää ja tuntuu sileemmältä. Mulla on tosi vanhaa sellua ja sitä on paljon, joten luulen että sen liikkeelle saamiseen menee tovi. Niinpä en nyt vielä ota stressiä kaventumisesta. Lisäks kuppaaminen on pahimmissa kohdissa ("satulalaukut" ja takareidet pakaran alapuolelta) todella kivuliasta. Oon kuitenkin huomannut, että kipukynnys on hieman noussut tässä reilun viikon aikana, jee! Mulla on muuten kans toi ongelma, että toinen jalka on ihan mustelmilla, mutta toinen ei oo moksiskaan. Pitäisköhän noita mustelmia jotenkin varoa, vai ootteko vaan jatkaneet kuppailua niistä huolimatta?

        Jee, kiva saada "klubiin" uusia jäseniä! :)
        Ite en oo niistä mustelmista välittänyt vaan kuppaillut vaan ihan niin kuin ennenkin. En usko että niistä on muuta kun kosmeettista haittaa. Mutta mitään asiantuntijatietoa mulla ei siis tästä ole. Kyllä ne sellut aikanaan lähtee liikkeelle! Siihen varmaan vaikuttaa just se, kuinka kauan sitä on ollu. Oon huomannu just sen että siellä missä sellua on ollut kauiten, myös muutosta tapahtuu hitaammin.

        Tänään on kolme viikkoa täynnä ja aamun mitat näyttivät tältä
        Lantio 94 cm (-1 cm alkuperäisestä)
        Vyötärö 63 cm (-3 cm)
        Reisi oikea 52,5cm(-1cm) ja vasen 52 cm (-1,5cm)

        Reidet on siis vähän kaventuneet tämän viikon aikana, jee!! Vyötärön lukeman en edelleenkään usko johtuvan kuppauksesta vaan ehkä mahan tyhjyydestä tms :D Iho tuntuu ihanan sileältä, oikein tekee mieli hiplata sitä koko ajan :D Sellumuhkurat on tasoittuneet erityisen hyvin etureisistä ja jonkin verran sivuilta, sen sijaan siellä missä sitä on eniten ollut, tossa pakaran ja takareiden "taitteessa" sitä on vielä ihan näkyvästi jäljellä. Mutta ehkä sekin siitä irtoaa vielä.
        Oon lähössä joululoman viettoon muualle, oon varmaan pari viikkoa. Enkä oikein viitsi ottaa kuppeja mukaan, tää on enemmän sellasta vähän salaista puuhaa. Tulee siis aika pitkä tauko :( Mutta ainakin nyt kun olen todennut että touhusta on jotain hyötyä, aion jatkaa heti loman jälkeen. Onneksi tammikuussa on vielä pitkä aika kesään ;)


      • noviisikuppaaja
        Kuppaaja6 kirjoitti:

        Jee, kiva saada "klubiin" uusia jäseniä! :)
        Ite en oo niistä mustelmista välittänyt vaan kuppaillut vaan ihan niin kuin ennenkin. En usko että niistä on muuta kun kosmeettista haittaa. Mutta mitään asiantuntijatietoa mulla ei siis tästä ole. Kyllä ne sellut aikanaan lähtee liikkeelle! Siihen varmaan vaikuttaa just se, kuinka kauan sitä on ollu. Oon huomannu just sen että siellä missä sellua on ollut kauiten, myös muutosta tapahtuu hitaammin.

        Tänään on kolme viikkoa täynnä ja aamun mitat näyttivät tältä
        Lantio 94 cm (-1 cm alkuperäisestä)
        Vyötärö 63 cm (-3 cm)
        Reisi oikea 52,5cm(-1cm) ja vasen 52 cm (-1,5cm)

        Reidet on siis vähän kaventuneet tämän viikon aikana, jee!! Vyötärön lukeman en edelleenkään usko johtuvan kuppauksesta vaan ehkä mahan tyhjyydestä tms :D Iho tuntuu ihanan sileältä, oikein tekee mieli hiplata sitä koko ajan :D Sellumuhkurat on tasoittuneet erityisen hyvin etureisistä ja jonkin verran sivuilta, sen sijaan siellä missä sitä on eniten ollut, tossa pakaran ja takareiden "taitteessa" sitä on vielä ihan näkyvästi jäljellä. Mutta ehkä sekin siitä irtoaa vielä.
        Oon lähössä joululoman viettoon muualle, oon varmaan pari viikkoa. Enkä oikein viitsi ottaa kuppeja mukaan, tää on enemmän sellasta vähän salaista puuhaa. Tulee siis aika pitkä tauko :( Mutta ainakin nyt kun olen todennut että touhusta on jotain hyötyä, aion jatkaa heti loman jälkeen. Onneksi tammikuussa on vielä pitkä aika kesään ;)

        missä kaikki kuppaajat on??

        oon lukenu kaikki keskustelut läpi, vakuuttunut menetelmän tehokkuudesta ja noudan saan kupit ens viikolla :) olis siksi kiva jakaa kuulumisia tuoreempienkin kuppaajien kesken.


      • Tiina_X
        noviisikuppaaja kirjoitti:

        missä kaikki kuppaajat on??

        oon lukenu kaikki keskustelut läpi, vakuuttunut menetelmän tehokkuudesta ja noudan saan kupit ens viikolla :) olis siksi kiva jakaa kuulumisia tuoreempienkin kuppaajien kesken.

        ...eli katsotaan, miten niitten kanssa käy, kunhan ne saan.


      • noviisikuppaaja
        Tiina_X kirjoitti:

        ...eli katsotaan, miten niitten kanssa käy, kunhan ne saan.

        hei onhan täällä muitakin aloittelijoita! :D herätetään tämä keskustelu taas henkiin! Missäs ap luuraa, sinä sellunkarkottajakuningatar?


      • Tiina_X
        noviisikuppaaja kirjoitti:

        hei onhan täällä muitakin aloittelijoita! :D herätetään tämä keskustelu taas henkiin! Missäs ap luuraa, sinä sellunkarkottajakuningatar?

        ...eli uusi ketju aiheesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/3081890

        Samaa porukkaa, eli jatkettaiskos siellä?


      • Tiina_X
        Tiina_X kirjoitti:

        ...eli uusi ketju aiheesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/3081890

        Samaa porukkaa, eli jatkettaiskos siellä?

        ...ei se sen uudempi ketju ollutkaan, vaikka olikin tossa framilla.


      • kuntopallo
        Tiina_X kirjoitti:

        ...ei se sen uudempi ketju ollutkaan, vaikka olikin tossa framilla.

        joo, tässä onkin ongelmana tän ketjun vanhuus...
        mitä jos alotettais ihan uusi ketju, minkä löytäis sit tuoreemmatkin kuppailijat (toivottavasti myös vanhat)?


      • Kupp
        kuntopallo kirjoitti:

        joo, tässä onkin ongelmana tän ketjun vanhuus...
        mitä jos alotettais ihan uusi ketju, minkä löytäis sit tuoreemmatkin kuppailijat (toivottavasti myös vanhat)?

        Uteliaana ja kiinnostuneena luin koko ketjun... Laittakaahan viestiä jos jutut vaihtavat osoitetta, että löytyy lisää tietoa.
        Onko kukaan muuten kysellyt luontaistarvikeliikkeistä, vai onko vain nettikaupoista kupit tilattavissa?


      • kuntopallo
        Kupp kirjoitti:

        Uteliaana ja kiinnostuneena luin koko ketjun... Laittakaahan viestiä jos jutut vaihtavat osoitetta, että löytyy lisää tietoa.
        Onko kukaan muuten kysellyt luontaistarvikeliikkeistä, vai onko vain nettikaupoista kupit tilattavissa?

        riippuu varmasti siitä, missä asut...täällä mun tuppukylässä ei ainakaan ollut. mut netistähän nuo löytyy helposti :)

        innolla jo odotan kuppailuja, hitsi, haluan reidet kapeammaksi!


      • Tiina_X
        kuntopallo kirjoitti:

        riippuu varmasti siitä, missä asut...täällä mun tuppukylässä ei ainakaan ollut. mut netistähän nuo löytyy helposti :)

        innolla jo odotan kuppailuja, hitsi, haluan reidet kapeammaksi!

        ...noita kupittelujuttuja voisi jatkaa tässäkin. Löytyy sitten tietoja samasta paikasta.


      • Selluttelija
        Tiina_X kirjoitti:

        ...noita kupittelujuttuja voisi jatkaa tässäkin. Löytyy sitten tietoja samasta paikasta.

        Parisen vuotta sitten kupit hankkineena ja epäsäännöllisesti käyttäneenä löysin taas näille sivuille. Kesä tulossa ja reidet paksuina... Elikäs jotain pitäis tehdä ja oon jo aloittanutkin.

        Aiemmista kokemuksista tiedän et sellut kyllä silmin nähden vähenee, mut miten aina onkin iskeny laiskuus, vaikka tulokset on ollu huomattavia.

        Nyt siis toivon saavani tsemppiä täältä muilta käyttäjiltä. Ja jos ap olis kuulolla, niin olis kiva kuulla miten sulla nyt tällä saralla menee. Oot tsempannu esimerkilläs lukemattomia kanssasisaria, joten ISO KIITOS SINULLE!


      • kuppaaja9
        Selluttelija kirjoitti:

        Parisen vuotta sitten kupit hankkineena ja epäsäännöllisesti käyttäneenä löysin taas näille sivuille. Kesä tulossa ja reidet paksuina... Elikäs jotain pitäis tehdä ja oon jo aloittanutkin.

        Aiemmista kokemuksista tiedän et sellut kyllä silmin nähden vähenee, mut miten aina onkin iskeny laiskuus, vaikka tulokset on ollu huomattavia.

        Nyt siis toivon saavani tsemppiä täältä muilta käyttäjiltä. Ja jos ap olis kuulolla, niin olis kiva kuulla miten sulla nyt tällä saralla menee. Oot tsempannu esimerkilläs lukemattomia kanssasisaria, joten ISO KIITOS SINULLE!

        Mä oon tätä ketjua lukenu jo monet kerrat, ja sitä toistakin ketjua :) Aloitin kuppaamisen parisen vuotta sitten. Silloin jaksoin kuppailla ensin viikon ja sitten vähän epäsäännöllisemmin. Tuossa tein virheen, pitää kupata säännöllisesti jos meinaa tuloksia saada.

        Tämä viimeinen kuppauskausi on kestäny nyt noin kolme viikkoa, joka päivä kuppailen kerran tai joskus kaksikin. Jokunen päivä on voinut jäädä väliin. Nyt tulosta alkaa kuitenkin näkymäänkin. Kaikkihan tietää kauppojen kamalat sovituskopit, kirkkaassa valossa peppu selluliitteineen näyttää aivan hirveältä. No kävinpäs sitten ostamassa bikinit reissua varten (tietää viikon kuppaus taukoa), sovituskopin peilistä ei tällä kertaa näkynytkään hirveä selluperse vaan ihan ok näköinen suht kiinteä peppu :) Voitte arvata mikä riemu ja ilo oli ostaa ne bikinit kun tiesi, että peppu näyttää oikeesti hyvältä :)

        Selluliitin oon saanu siis pois jo melkein kokonaan reisistä, pakaroissa sitä on vielä (ei onneksi näy bikinien alta), pakaroista tuntuu irtoavan huonommin kun muualta. Otin alussa kuvat pepustani, en oo uskaltanu vielä kattoa niitä ja verrata nykyisiin kuviin, jos en olekaan saanut niin paljon aikaan kun olen kuvitellut..

        Mulla on reidet useinkin täynnä mustelmia, oon kuppailu siitä huolimatta. Eikä satu vaik kuppaileekin mustelmien päältä. Se sattuu kun kuppailee alueelta jolla on paljon selluliittia, aloittaminen oli yhtä tuskaa. Toiseksi pienimmällä aloitin ja nyt ollaan isoimmassa menossa :)

        Mun kuppailuun tulee tauko huhtikuun alkupuolella. Silloin viimeistään katon vanhat kuvat ja vertailen, voin sitten tulla antamaan lopullisen mielipiteeni :)

        Mites te muut muuten teette, nostatteko reilusti kuppia kun liikutatte sitä vai liikutteletteko vaan? Mä oon vaan liikutellu, jos kuppia nostaa ihoon sattuu se kupin reuna.. Entäpä onko teillä jotaki muita hyväksi havaittuja vinkkejä? ;)


      • Selluttelija
        kuppaaja9 kirjoitti:

        Mä oon tätä ketjua lukenu jo monet kerrat, ja sitä toistakin ketjua :) Aloitin kuppaamisen parisen vuotta sitten. Silloin jaksoin kuppailla ensin viikon ja sitten vähän epäsäännöllisemmin. Tuossa tein virheen, pitää kupata säännöllisesti jos meinaa tuloksia saada.

        Tämä viimeinen kuppauskausi on kestäny nyt noin kolme viikkoa, joka päivä kuppailen kerran tai joskus kaksikin. Jokunen päivä on voinut jäädä väliin. Nyt tulosta alkaa kuitenkin näkymäänkin. Kaikkihan tietää kauppojen kamalat sovituskopit, kirkkaassa valossa peppu selluliitteineen näyttää aivan hirveältä. No kävinpäs sitten ostamassa bikinit reissua varten (tietää viikon kuppaus taukoa), sovituskopin peilistä ei tällä kertaa näkynytkään hirveä selluperse vaan ihan ok näköinen suht kiinteä peppu :) Voitte arvata mikä riemu ja ilo oli ostaa ne bikinit kun tiesi, että peppu näyttää oikeesti hyvältä :)

        Selluliitin oon saanu siis pois jo melkein kokonaan reisistä, pakaroissa sitä on vielä (ei onneksi näy bikinien alta), pakaroista tuntuu irtoavan huonommin kun muualta. Otin alussa kuvat pepustani, en oo uskaltanu vielä kattoa niitä ja verrata nykyisiin kuviin, jos en olekaan saanut niin paljon aikaan kun olen kuvitellut..

        Mulla on reidet useinkin täynnä mustelmia, oon kuppailu siitä huolimatta. Eikä satu vaik kuppaileekin mustelmien päältä. Se sattuu kun kuppailee alueelta jolla on paljon selluliittia, aloittaminen oli yhtä tuskaa. Toiseksi pienimmällä aloitin ja nyt ollaan isoimmassa menossa :)

        Mun kuppailuun tulee tauko huhtikuun alkupuolella. Silloin viimeistään katon vanhat kuvat ja vertailen, voin sitten tulla antamaan lopullisen mielipiteeni :)

        Mites te muut muuten teette, nostatteko reilusti kuppia kun liikutatte sitä vai liikutteletteko vaan? Mä oon vaan liikutellu, jos kuppia nostaa ihoon sattuu se kupin reuna.. Entäpä onko teillä jotaki muita hyväksi havaittuja vinkkejä? ;)

        Paikasta riippuen mä joko liikuttelen kuppia tai sitten myös nostan sitä. Riippuu ihan siitä kuinka paljon sattuu... Mustelmien päältä en ole kupannu, kun tuntuu et ne siitä vaan pahenee. Tietty jos on ollu joitain oikein pieniä, niin sit oon menny vaan yli.

        Rasvana mä oon käyttäny valkovaseliinia. Sitä ei tarvi laittaa mitään hirveetä määrää eikä lisäillä kesken kaiken, kun se ei imeydy ihon sisään.

        Mittoja mä en ottanu ennen, kun eiköhän tuon silmillä parhaiten näe mitä tapahtuu. Näillä mennään...


      • Tiina_X
        Selluttelija kirjoitti:

        Paikasta riippuen mä joko liikuttelen kuppia tai sitten myös nostan sitä. Riippuu ihan siitä kuinka paljon sattuu... Mustelmien päältä en ole kupannu, kun tuntuu et ne siitä vaan pahenee. Tietty jos on ollu joitain oikein pieniä, niin sit oon menny vaan yli.

        Rasvana mä oon käyttäny valkovaseliinia. Sitä ei tarvi laittaa mitään hirveetä määrää eikä lisäillä kesken kaiken, kun se ei imeydy ihon sisään.

        Mittoja mä en ottanu ennen, kun eiköhän tuon silmillä parhaiten näe mitä tapahtuu. Näillä mennään...

        Eikö se haurastuta luonnonkumikuppeja?


      • Selluttelija
        Tiina_X kirjoitti:

        Eikö se haurastuta luonnonkumikuppeja?

        Ei kun siinä ei ole öljyä. Mun kupit on ainakin ihan uuden veroiset.


      • Tiina_X

      • Selluttelija

      • Tiina_X
        Selluttelija kirjoitti:

        No eipä ainakaan mun kupit oo pilalle menny, joten jatkan tuolla. Joskus aiemmin sitä suositeltiin käytettäväksi...

        Menee muuten aikalailla teollisia määriä tuota vaseliinia. Mistä ostatt(te) sitä?


      • Selluttelija
        Tiina_X kirjoitti:

        Menee muuten aikalailla teollisia määriä tuota vaseliinia. Mistä ostatt(te) sitä?

        Mä oon ostanu apteekista sellaisen kilon ämpärin :) Kyllä riittää...


      • lapinakka75
        Selluttelija kirjoitti:

        Mä oon ostanu apteekista sellaisen kilon ämpärin :) Kyllä riittää...

        Nyt on kupit hommattu. Pitäisi jotain videoita vissii etsiä käsiin että miten homma toimii. Kirjanen siinä tuli mukana. Mites käytännön vinkkejä kun reittä vedetään yhteen suuntaan niin irrotetaanko kuppi aina ylhäällä ja sitten taas alas? Kuinka kauan olette yhtä kohtaa tai esim etureittä kupannut?


      • kuntopallo
        lapinakka75 kirjoitti:

        Nyt on kupit hommattu. Pitäisi jotain videoita vissii etsiä käsiin että miten homma toimii. Kirjanen siinä tuli mukana. Mites käytännön vinkkejä kun reittä vedetään yhteen suuntaan niin irrotetaanko kuppi aina ylhäällä ja sitten taas alas? Kuinka kauan olette yhtä kohtaa tai esim etureittä kupannut?

        miten on sujunut? tuloksia?
        itellä tuntuu etten oikein osaa tehdä oikein...


      • lapinakka75
        kuntopallo kirjoitti:

        miten on sujunut? tuloksia?
        itellä tuntuu etten oikein osaa tehdä oikein...

        Tekee ihan h*lvetin kipeetä ja jalat on ihan mustelmilla. Mutta iho on silminnähden tullut sileämmäksi ja myös tuntuu siltä. Mitoista en tiedä, kun mittanauha on kadoksissa...


      • :-D
        lapinakka75 kirjoitti:

        Tekee ihan h*lvetin kipeetä ja jalat on ihan mustelmilla. Mutta iho on silminnähden tullut sileämmäksi ja myös tuntuu siltä. Mitoista en tiedä, kun mittanauha on kadoksissa...

        Hei vaan,
        eksyin pitkästä aikaa katsomaan tänne miten kuppaukset sujuu :) .
        Tosiaan aloitin tämän ketjun 4vuotta sitten(!) kun aloin kuppailemaan ja olen jatkanut ylläpidolla semmoista kerta viikkoon settiä. Olen edelleen selluton eli tämä kokeilu oli todellakin vaivan arvoinen.

        Heille joilla on tullut mustelmia, antaisin neuvon että enemmän sitä vaseliinia ja vähemmän imua. Mustelmia ei pitäisi tulla. Mustelmaisia alueita pitää sitten vielä kiertää, niin menee aika hankalaksi sitten kuppaaminen :) .

        Itse kävin joku aika sitten jäsenkorjaajalla ja hän teki minulle hoidon lopuksi rentouttavan kokovartalohieronnan isoimmalla kupilla :D .
        Hänellä oli käytössä hierontaöljy kupin kanssa. Mainitsin että se haurastuttaa kuppia minun tietämykseni mukaan. Hieroja kertoi käyttäneensä kuppeja päivittäisessä käytössä 3 vuotta ja öljyä väliaineena, eikä kupit olleet menneet miksikään.
        Eli ei varmaankaan ole niin kamalaa jos sitä vaseliiniä ei ole tarjolla.
        Itse kuppailen toisinaan ihan kosteusvoiteella suihkun jälkeen. Imeytyy iholle ihanasti ;)

        Ihanaa ja siloista kevättä kaikille kuppaajattarille :-)


      • E22
        :-D kirjoitti:

        Hei vaan,
        eksyin pitkästä aikaa katsomaan tänne miten kuppaukset sujuu :) .
        Tosiaan aloitin tämän ketjun 4vuotta sitten(!) kun aloin kuppailemaan ja olen jatkanut ylläpidolla semmoista kerta viikkoon settiä. Olen edelleen selluton eli tämä kokeilu oli todellakin vaivan arvoinen.

        Heille joilla on tullut mustelmia, antaisin neuvon että enemmän sitä vaseliinia ja vähemmän imua. Mustelmia ei pitäisi tulla. Mustelmaisia alueita pitää sitten vielä kiertää, niin menee aika hankalaksi sitten kuppaaminen :) .

        Itse kävin joku aika sitten jäsenkorjaajalla ja hän teki minulle hoidon lopuksi rentouttavan kokovartalohieronnan isoimmalla kupilla :D .
        Hänellä oli käytössä hierontaöljy kupin kanssa. Mainitsin että se haurastuttaa kuppia minun tietämykseni mukaan. Hieroja kertoi käyttäneensä kuppeja päivittäisessä käytössä 3 vuotta ja öljyä väliaineena, eikä kupit olleet menneet miksikään.
        Eli ei varmaankaan ole niin kamalaa jos sitä vaseliiniä ei ole tarjolla.
        Itse kuppailen toisinaan ihan kosteusvoiteella suihkun jälkeen. Imeytyy iholle ihanasti ;)

        Ihanaa ja siloista kevättä kaikille kuppaajattarille :-)

        Mukava nähdä näin paljon positiivisia kokemuksia. Itse hankin kuukausi sitten kupit nhs.fi osoitteesta ja voin yhtyä edellisiin, ne todellakin toimivat! :)


      • kupittelija 8
        E22 kirjoitti:

        Mukava nähdä näin paljon positiivisia kokemuksia. Itse hankin kuukausi sitten kupit nhs.fi osoitteesta ja voin yhtyä edellisiin, ne todellakin toimivat! :)

        Minullakin on nuo kupit, ja tän ketjun innostamana täytyy kyllä kokeilla niitä heti kun pääsen Suomeen! Olen siis tällä hetkellä vielä ulkomailla, mutta Suomessa taas ensi kuun jossain vaiheessa.
        Olen käyttänyt kuppeja aina silloin tällöin suihkussa käydessä ihan saippuan kanssa, mutta ilmeisesti ihan liian harvoin...

        Nyt tuota selluliittia on vielä tässä viime aikoina kertynyt kun olen lihonut viitisen kiloa, joten täytyypä pistää itseni kuppauskuurille, ehdottomasti !

        Jos täällä ketään enää käy lukemassa, niin laittakaa kokemuksia!


      • Dreamer...
        kupittelija 8 kirjoitti:

        Minullakin on nuo kupit, ja tän ketjun innostamana täytyy kyllä kokeilla niitä heti kun pääsen Suomeen! Olen siis tällä hetkellä vielä ulkomailla, mutta Suomessa taas ensi kuun jossain vaiheessa.
        Olen käyttänyt kuppeja aina silloin tällöin suihkussa käydessä ihan saippuan kanssa, mutta ilmeisesti ihan liian harvoin...

        Nyt tuota selluliittia on vielä tässä viime aikoina kertynyt kun olen lihonut viitisen kiloa, joten täytyypä pistää itseni kuppauskuurille, ehdottomasti !

        Jos täällä ketään enää käy lukemassa, niin laittakaa kokemuksia!

        Nythän Suomeen on tullut se uusi myös ali- ja yläpaineenvaihteluihin perustuva "samanlainen" selluliitti- ja rasvanpolttomenetelmä Hypoxi nimeltään. Siitä on ollut nyt aika paljon juttuja eri naistenlehdissä ja sehän perustuu aivan tuohon samaan, mutta tietenkin paljon tehokkaammin kun sen tekee kunnon koneet.

        Kävin justiinsa taas lukemassa (=haaveilemassa) niiden nettisivuja, itse tekisi mieli kokeilla, se on kuuriluontoinen (12 krt sarja) eikä kertahinta ole kuitenkaan ihan älyttömästi kun on jotain 49 €. Toisaalta se on aika paljon rahaa kun tuo kuukauden sarja rasvanpolttoterapiaa maksaa 590 € ja sit siihen voi yhdistää sen selluliittikoneen niin maksaa 200 € enemmän eli n. 16 € / krt siitä hoidosta. Mutta toisaalta, jos se auttaa niin ei kai se sitten niin paljoa ole...meneehän sitä rahaa muutenkin ties mihin. :( Mun kampaaja oli käynyt siellä ja se pieneni vyötäröstä 10 cm kuukaudessa plus reisistä lähti n. 2,5 cm per reisi...myös senttejä lantiosta ja takapuolesta. Ja selluliittiä lähti kanssa aika mojovasti.

        Onko kenelläkään kokemuksia lisää jakaa? :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe