Maksaako asiakkaat vielä luonnossa?

vanhaan hyvään aikaan

maksoivat, siis 1980-luvulla, miten on nykyään? Se oli monen miehen piristys kun nuori kaunis nainen oli kyydissä...

20

4123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Renki, kohta isäntä

      Nimittäin siltä, että suurin osa näistä jotka kertoo saaneensa niin ja niin usein maksun luonnossa, puhuvat ihan suoraan sanottuna paskaa. Puheet ovat sen suuntaisia, että ei niitä oikein todesta voi ottaa. Kas kun sitten monien pitkään alalla olleiden kanssa juttelee, niin ei sitä ihan NIIN usein ole tyrkyllä kuin jutunkertojat antavat ymmärtää....

    • Aaapeep

      Kyllä se on kuski joka ottaa huorilta rahat!

    • peteliini

      itse ajanut taksia vasta vuoden ja kolmelta vasta saanut

      • Pojulla vielä tupessa

        Korvat heiluu.


      • peteliini
        Pojulla vielä tupessa kirjoitti:

        Korvat heiluu.

        fantasiaa.. taidat itsekkin ajaa taksia


      • Ja jos pillua saan
        peteliini kirjoitti:

        fantasiaa.. taidat itsekkin ajaa taksia

        lähden mukaan jos pillua saan mua ei estä kukaan.
        Valitettavasti se on vaan Pate Mustajärven laulusta.


    • jutusta

      Nimittäin kuskin ulkonäöstä, olemuksesta, ja (yleis)siisteydestä. Tilataksit on hyviä. Myös farmarimallisissa takseissa on ollut kivaa.

    • tiltax

      Poikaset kehuu olemattomia, 20 vuotta takana ja yhden käden sormilla voi laskea edes tarjoukset ja nekin on ollut joko niin sekavia tai epätoivoisia ettei olis edes kehdannut ottaa vaikka tarjotaan. Nää jutut hoidetaan työajan ulkopuolella.

      • hehh

        "Työajan ulkopuolella", heheehhee. Palkka on niin onnettoman pieni että muut asiat minua kannustavat yöllä ajamaan ja tauot on pidettävä


    • Yksi krupsutin

      .. jo60:ntä luvulla Porin seudulla, maksettiin ns. "luonnossa" kyydit!!! tai siis nuoret ja kauniit nyt ne on vain kauniita joten ei taida taksi maksuksi kelvata!!!!

      • palturia puhuvat!

        Itekkin oon tässä pari vuotta ajanu ja yhtään kertaa ei ole tarjottu tosissaan. Sillon tällön olen saanut kehuja ulkonäöstä mut siinä se!
        Tai no yks homo ois jopa maksanu mulle hommista mutta tunsin itseni sillä hetkellä niin rikkaaksi että päätin torjua tarjouksen=D


    • makseltu.

      Muuten kyllä pyydetään kahville silloin sun tällöin. Eri asia sitten kiinnostaako kun suurin osa näistä jatkoille vonkaajista on vahvasti päihtyneitä keski-ikäisiä naikkosia. Ite kun olen 26 vee niin ei oikein nappaa.

    • jonskus

      Kyllä saa, pitää ottaa tarpeeksi humalainen nainen, naisporukka kyytiin niin usein onnistuu.
      Hymyä, silmiin katsomista ja hyvää jumputusmusiikkia. Siisti ja puhdas itse pitää olla. Naiset yleensä ehdottavat kyläilyä, valittavat yksinäisyyttä yms. monesti antavat puhelinnumeronsa.

    • tsemppistä!

      "Tyttö kaunis mua tuijottaa,
      Mitä se mmusta haluvaa,
      Ei se multa mitään saa...
      Taaaksi on niin sekaisin", tilulii...

    • "luonnossa" tarko...

      Oltiin asiakkaan kyydin päätyttyä heidän pihalla ja poimittiin yhdessä minulle kolme säkillistä omenoita. Asiakkaalta kun loppuivat rahat hummatessa kaupungilla.

      Yksi rouvasihminen maksoi maatilansa kananmunilla (luomusellaisilla) loppuosan kyydistään a´ markan kappale.

    • kun tytöt ei tarjoo.

      Meidän liikennealueella tiedän ainakin yhden mieskuskin joka tarkoituksellisesti valitsee asiakkaista tosi humaltuneet naiset. Mies ei muuten saisi koskaan.

      • niin nainen olen

        ei minulle ole kukaan vielä tarjonnut, en ole kyllä vielä kovin pitkään ajanutkaa!!!


      • Renki, kohta isäntä
        niin nainen olen kirjoitti:

        ei minulle ole kukaan vielä tarjonnut, en ole kyllä vielä kovin pitkään ajanutkaa!!!

        ...että siitä puhe mistä puute. Että terveisiä vaan näille rehentelijöille...


    • KOP KOP TOSI ON

      Tunnen yhden rikkaan maatalon tyttären Porissa joka maksoi taksin AINA pillullaan, kerran JOPA omassa pihassaan tää nuori tyttö antoi noin 60v taksikuskille pillua maksuksi!!!

      • IhmeTouhua

        Maksu luonnossa googleen ja viesti 8 vuotta vanhaan ketjuun.

        Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe