Munaton mies ?

kyselee...

Olen munaton mies. Miten naiset suhtaudutte siihen ? Onko mitään saumaa saada seuraa ?

12

7050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat

      tyhmää miestä, niin ei kiitos.

      • ...siihen yleistykseen, että miehet ajattelevat sukupuolielimillään? Entäpä jos sen munattomuuden sivuvaikutuksesta joutuu käyttämään aivojaan? Vai tarkoitatko, että kaikki naiset ovat tyhmiä elleivät käytä hormooneja? Varsin mielenkiintoista, minä kuitenkin ottaisin mieluummin munattoman naisen...

        T: myös munaton


      • sanontaa
        elin_tilaa kirjoitti:

        ...siihen yleistykseen, että miehet ajattelevat sukupuolielimillään? Entäpä jos sen munattomuuden sivuvaikutuksesta joutuu käyttämään aivojaan? Vai tarkoitatko, että kaikki naiset ovat tyhmiä elleivät käytä hormooneja? Varsin mielenkiintoista, minä kuitenkin ottaisin mieluummin munattoman naisen...

        T: myös munaton

        *munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.


      • sanontaa kirjoitti:

        *munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.

        ...että se munattomuus olisi elimellistä. Harvemmin kuitenkin kuulee agressiivisesta miehestä (ainakin joskus sillä on jotain tekemistä testosteronin kanssa) käytettävän nimitystä "munaton". Oli niin tai näin, ei sillä kuitenkaan välttämättä ole tekemistä älyn kanssa. Tiedän kyllä tuon sanonnan merkityksen ja silti voin sanoa olevani munaton. Saa tulkita ihan miten tahtoo, mutta en ainakaan munan puutteessa ole... :)


      • Niistä hämillään oleva
        sanontaa kirjoitti:

        *munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.

        Miksi naiset käyttävät termejä "munaton", "Mies isolla M:llä" jne, jotka ainakin suurin osa miehistä yhdistää ns. machomieheen tai siihen, että ei ole moinen.

        Ilmeisesti kuitenkin naiset hakevat näillä termeillä vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta mieheltä, eivätkä juurikaan noita machomiehen ominaisuuksia, eli mies tekee mitä lystää ja nainen tottelee...


      • mies on
        Niistä hämillään oleva kirjoitti:

        Miksi naiset käyttävät termejä "munaton", "Mies isolla M:llä" jne, jotka ainakin suurin osa miehistä yhdistää ns. machomieheen tai siihen, että ei ole moinen.

        Ilmeisesti kuitenkin naiset hakevat näillä termeillä vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta mieheltä, eivätkä juurikaan noita machomiehen ominaisuuksia, eli mies tekee mitä lystää ja nainen tottelee...

        tasavarmasti parempi vaihtoehto kuin machomies(yäk).


      • vellihousut.
        sanontaa kirjoitti:

        *munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.

        munattomat miehet hakee seuran treffipalstoilta.


      • klfdk 7
        vellihousut. kirjoitti:

        munattomat miehet hakee seuran treffipalstoilta.

        Totta munaton porukkaa deitit pullollaan, reppanat kun eivät uskalla pistää
        nenäänsä ihmisten ilmoille.


        ..


      • 0lenhanMies
        sanontaa kirjoitti:

        *munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.

        "munaton mies" mammanpoika, asuu yleensä äitin helmoissa.


    • tissitön nainen

      se menis siihen saumaan, kun ei ole tisseistä tietoakaan tai ehkä kalpea aavistus. Mut se on jo toinen juttu miten munaton mies suhtautuisi siihen.

    • illupillu

      tottakai voit kairata muo dildolla yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe