MISTÄ LÖYTÄISIN USKOVAN MIEHEN

pääkaupunkiseudulta

Kertokaahan mistä minä nuori sinkkunainen voisin löytää itselleni uskovan miehen (n. 20-30v.) Onko netissä esimerkiksi sellaisia palstoja tm.

20

11792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottaja.

Rukoile.

Mene seurakuntaan,ja hengellisiin tilaisuuksiin.

Rukoile, ja pyydä.

• Uskismiesjaolen29v

Olen kuulemma söde kundi ja olen ollut 2-vuotta noin uskossa=) mä oon muuttanut juuri äskettäin Stadiin ja ois kiva löytää uskisneito rinnalle kulkemaan;)

• Taivasmatkalainen

....erittäin varovainen etsinnässäsi.

• Katso mitä eilen kirjoitin toiseen samanlaiseen kysymykseen "mistä löydän uskovan miehen".

Hyvä paikka on paltalk, jossa me uskovat pidämme kokouksia, äänikokouksia, joissa voi chatata kaikkien kanssa tai privana. Minä löysin nykyisen vaimoni paltalkista, vaimoni ja vaimoni löysi minut sieltä. Pyhä Henki johdatti sen kaiken ja nyt me olemme naimisissa ja me asutaan ulkomailla. minä muutin ulkomaille, ja olemme onnellisia. Tästä on siis edellinen viestini, jonka voit lukea tästä linkistä. Kiitos hyvästä kysymyksestä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000059&posting=22000000021651219#22000000021651219

Huomaa kuitenkin, että paltalk CHRISTIANITY osasto on kokouspaikka, jossa on paljon suomen kielisiä kokouksia, jotka ovat tavallisia kokouksia, joissa esim armolahjat toimivat. Suurin osa ihmisistä on sitä varten koolla, että että he ovat sanan kuulossa ja tarvitsevat rukousta. Mutta siellä voi lähettää privaviestejä ja tutustua ihmisiin.

Siunausta Jeesuksen nimessä.
      Rukoilen, että löydät USKOVAN miehen.
      Jos toinen ei ole uskossa liitosta tulee vaikea. Mutta jos on jo naimisissa uskomattoman kanssa,ei tule kuitenkaan erota. Näin sanoo sana, mistä tiedät voitko pelastaa puolisosi. Pysy siis kaidalla tiellä siten, että ota vain uskovainen mies, johon rakastut.
      Mitä yhteistä on....

14.Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa. Mitä yhteistä on näet vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valolla ja pimeydellä?

15.Miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovalla on uskottoman kanssa?

16.Miten sopivat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, kuten Jumala on sanonut: Minä olen asuva heissä, vaeltava heidän keskellään, oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.

17.Sen tähden: Lähtekää pois heidän keskeltään ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä koskeko saastaiseen, niin minä otan teidät huostaani

18.ja olen teidän Isänne, ja teistä tulee minun poikiani ja tyttäriäni, sanoo Herra, Kaikkivaltias.

(Jumalan Kansan Raamattu: 2Kor. 6:14-18)

Mutta niitä uskovia miehiä on paltakissakin...
      Minä olen sitten varattu, avioliitto on elinikäinen ja uskomme elävämme siihen asti, kun Jeesus tulee. Elämme viimmeistä viikunapuun sukupolvea Luukas 17.

• Mika0800

"Elämme viimmeistä viikunapuun sukupolvea Luukas 17."

Mielenkiintoista. Asian tarkistaakseni luin juuri Luukkaan evankeliumin 17. luvun. Vaan enpä löytänyt sieltä mitään mainintaa viimeisestä viikunapuun sukupolvesta !

Raamatunväärennöskö ?

Vai mitä tässä nyt tuli väärin ymmärrettyä, jos ei ?

• Mika0800 kirjoitti:

Mielenkiintoista. Asian tarkistaakseni luin juuri Luukkaan evankeliumin 17. luvun. Vaan enpä löytänyt sieltä mitään mainintaa viimeisestä viikunapuun sukupolvesta !

Raamatunväärennöskö ?

Kerron tarkemmin.

http://www.jeesusonherra.net/kristuksen_tuleminen.htm

Tuolla sivulla on kohta.
        "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita" Raamattua täyty ymmärtää ja tulkita Pyhän Hengen valossa. Aivan yleisesti tunnettu ja hyväksytty periaate on tämä, että viikunapuu = Israelin valtio.

Minä käytän tarkkoja raamattuja, kuten Suomeksi Jumalan Kansan PYhä Raamattu, joka maksaa noin 40 EUR, ja sitä saa tavallisista Kristillisista kirjakaupoista ympäri Suomen maan. Mutta mikä tahansa suomen kielinen Pyhä Raamattu on kysessä, tuo kohta on käännetty samalla tavalla.

Muistaakseni Jumalan Kansan Pyhäsäs RAamatussa on alaviite. Otan sen tähän. Uuras Saarnivaara, joka on kääntänyt JKR:N on mies, joka antoi elämänsä siihen, kuten muuhunkin Jumalan palvelemiseen. JKR Alaviittet ovat hyviä kaikkialla, paitsi ei Danielin kirjassa, eikä Ilmestyskirjassa. Mutta JKR on hyvä Jumalan Sana!

25.Auringossa, kuussa ja tähdissä on oleva ennemerkkejä sekä kansoilla maan päällä ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        26.Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät.
        27.Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassa ja kirkkaudessa.
        28.Kun nämä tapahtumat alkavat, rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
        29.Jeesus esitti heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
        30.Kun ne puhkeavat lehteen, siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä on lähellä.
        31.Samoin te, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta* on lähellä.
        32.Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi* ei katoa, ennen kuin kaikki [sanottu] toteutuu.
        33.Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
        (Jumalan Kansan Raamattu: Luuk. 21:25-33)

Alaviitteet:
        (Luuk. 21:31) Siinä merkityksessä kuin Jes.65:17-25. Matt.19:28. Ilm.20:4,6 puhuvat siitä.
        (Luuk. 21:32) Se seurakuntakauden viimeinen sukupolvi, jonka tapauksista Jeesus on edellä puhunut.

TÄSSÄ YLLÄ NYT SITTEN ON VIRALLISENA RAAMATUN ALAVIITTEENÄ. Kohtaan luukas 21:32. SE SEURAKUNTAKAUDEN VIIMEINEN SUKUPOLVI, JONKA TAPAUKSISTA JEESUS ON EDELLÄ PUHUNUT.

NÄKYJÄ TAIVAASTA JA HELVETISTÄ -KIRJA
        http://www.jeesusonherra.net/nth.htm

Sivustoni, jossa on vastauksia moniin asioihin, mitä on kysytty Suomi 24:ssä, ja joihin olen vastannut Jumalan armosta Pyhän Hengen voitelussa.
        Http://www.jeesusonherra.net/

• keij_m
        Mika0800 kirjoitti:

Raamatunväärennöskö ?

Luvussa 17 taida ollakkaan sellaista. Luvussa 21 Luukkaan evankeljumssa kyllä puhutaan viikunapuun merkistä. Jae 29 ja eteenpäin. Tässä puhutaan viikun puusta ja muista puista, kun puhkeavat kukkaan niin kesä on lähellä. Eli silloin kuin viikunapuu puhkeaa kukkaan, mitä monet pitäävät Israelin valtion jälleen syntymän merkkinä. Tapahtuu se mistä on kirjoitetu. Ja kun mainitaan muitakin puita, Niin tarkoittaa lienee sitten muiden maiden itsenäistymistä. Siinä kans maimitaan se viimeinen sukupolvi.

• Mika0800

Soitahan minulle, niin omasi löydät !

Numeron löydät täältä:

http://ota.se/mika0800

ps. lue myös toinen kirjoitukseni, kunhan saan sen kirjoitettua !

• minä olen

Täällä olisi yksi syvästi uskossa oleva 25-vuotias mies. Ei kai sinua haittaa, että olen Saatanan palvoja.

Hail Lucifer!

• KARVINISTI

.. saat kumppaniksesi tosiaan uskovaisen miehen joka rukoilee polvirukouksia useita kertoja päivässä 5 -7.
      Ja väittävät, että sillä on SE sama Jumala, mikä on kristityillä! Kuka ties?

• Pähkylä
    • paavalinkukka

kotisataman deitti,jota voit käydä vilkaisemassa.Näkyy uskiksii olevan myös 24treffeillä.

• uskoo niin

Jos sinua uskoo niin joutuu aina tiskamaan ja siivoamaan. Mie en ala tohvelisankariks.

• kokeile sinäkin

www.kotisatama.net
      www.sinkut.net
      www.suomi24.fi (treffit)
      kokeile, eiköhän joku tärppää.

• on kai

Vanhasella on kai juoksuaika!

• abcxyzåäö
    • ei enää sinkku
    • Vanha rakuuna

Koska Kotkassa ei kunnon kundia päähän potkasta, niin ei siellä potkasta kunnon leidiäkään persuksille..

• Uskova

Mä oon samoilla linjoilla, kun sinä.
      Olen huomannut lukuisista pettymyksistä miehiä kohtaan, että kaipaan vierelleni samat arvot omaavaa miestä/poikaa. Olisi niin hienoa tulla kotiin, jossa odottaisi se elämän mies :)
      Ei vaan tunnu olevan kovin helppoa löytää uskovaa ja arvoja tärkeinä pitäviä miehiä, vaikka niitä varmasti on. Olen vielä niin turhamainen, että miehen pitäisi olla ulkomuodoltaan mua miellyttävä, siis komea ennen kuin kolahtaa.
      Ehkä joku päivä näin käy, ku jaksaa uskoa ja rukoilla. Minullakin ikää vasta 20 vuotta, joten kai sitä aikaa on. Aina vaan sitä ei jaksa muistaa, kun katselee onnellisia pareja.

• helppoa

kuin ns. ei uskovilla.

Heillä kun on ympärillä kokoajan sellaisia ihmisiä joista he voisivat saada miehen/naisen..baarit, kävelykadut, punttisalit, festarit..yms...

Jos olis joku harrastus tai paikka missä voisi tutustua...ei hengelliset tilaisuudetkaan usein auta tähän ongelmaan. Pitäisi olla sellaisia uskovaisille nuorilleaikuisille suunnattuja paikkoja..jossa harrastettais ja tutustuttais.

Sen haluun sanoa..jos et oo viel löytäny ketää (tästä on kohta vuosi ku oot aloittanu tän keskustelun), et et oo ainut.

Yks paikka on tietty kristillinen deitti mistä voi löytää uskovaisen miehen...sinne vaan profiilia tekeen...tai sit meet srk:si raamattuopistolle raamattua lukeen. ;)

Ku tietäisit mun iän ja montako kertaa oon seurustellu.........28v ja nolla...sulla ei oo siis mitään hätää.

Parempi ilman ku pahasen miehen kans ;)

Siunausta sulle ja voimia jaksaaa sinkkuna tai muuten...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3511
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1568
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1473
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1265
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      868
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      854
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe