Yksityinen hammaslääkäri

PftPft

Kukahan olisi paras yksityinen hammaslääkäri lähiseudulla? Minulla on hammaslääkärikäynneistä hieman huonoja kokemuksia ja pelkäänkin vähän eli todella hyvää etsiskelen.

34

10366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      K.Jaatista, on samassa rakennuksessa kuin Ääneseudun energia. Loistava hampilekuri!

      • ....

      • En komppaa

      • tuulitukkakin

        Kiitos tiedosta otampa yhteyttä,heti huomenna...:)))


      • näin on
        En komppaa kirjoitti:

        En komppaa!!
        Valitettavasti huonoja kokemuksia kyseisestä
        hammaslääkäristä.

        Tosin mielipide on vain minun.

        samoin, huonot kokemukset vuosien takaa ja sen jälkeen olen kiertänyt kaukaa jaatisen. Käytös oli myös ylimielistä ja "reteetä."


      • george9
        näin on kirjoitti:

        samoin, huonot kokemukset vuosien takaa ja sen jälkeen olen kiertänyt kaukaa jaatisen. Käytös oli myös ylimielistä ja "reteetä."

        Nimimerkin "näin on" kommentti ei tee Kimmo Jaatisesta huonoa hammaslääkäriä. Hän on taitava ja asiansa hyvin osaava, kantaa huolta asiakkaasta ja tarvittaessa hänen hammashoitajansa soittaa vuoden kuluttua ja kysyy tarvitsetko tarkastusta tai jatkohoitoa. Hänen keskustelutyylinsä saattaa helposti johtaa asiakkaan ajatukset pois mahdollisista pelkotiloista. Suosittelen.


    • minnamm73

      Hei! Meidän perhe on käynyt Hämeentiellä Näkin Hampaassa tosi mahtavalla hammaslääkäri pariskunnalla! Molemmat ovat tosi ammattitaitoisia ja taitavia ja ei tarvi pelätä! Ja ihme kyllä mukavaakin on käydä hammaslääkärissä! Pariskunnan nimi on Valtanen ja Berqvist. Suosittelen!

    • ammattilainen

      ja mukava! Harri Heikkilä Väinämönkadulla!!!

      • näin on

        minä myös käyn Heikkilällä, hyvää jälkeä ja hoitaa hamppaita ja suuta huolella.


    • fkjgklfrilkf

      Kannattaa mennä suosiolla Jyväskylään!!

    • pame

      hei, hyvää keväänjatkoa kaikille. pame

    • jkl:ääne

      otonhammas jkl, en enää muualle mene. tutkivat todella hyvin ja huolella. huomioivat asiakkaan

      • Anonyymi

        Ennen kävin otonhampaassa, nykyään otonpolissa. Paras palvelu ja hoitavat huolella ammattitaidolla pahatkin hammastoimenpiteet


    • MLH

      Tiedustelen, saako Äänekoskelta hammasimplanttiihoitoa vai onko lähin hoitopiste Jyväskylässä? Olen viitasaarelainen ja täältä ei ko. hoitoa saa, ei edes yksiyiseltä hammashoitoklinikalta. Kiitos vastauksesta!

    • auts!

      Jaatinen on pätevä ja erittäin hyvä lääkäri. Toimipaikka oli ainakin ennen siinä Kotakennääntien varrella ennen teollisuuskadun risteystä.

    • hammaspeikkoko

      Onkohan Äänekoskella muita yksityisiä hammaslääkäreitä kuin Jaatinen, Sakki ja Tullila?

      Heillä tuntuu olen jonkunmoiset jonot ja olisi tarvetta, ei nyt pikaisesti, mutta noin kuukaudessa päästä hammaslääkäriin.

    • apina 1980

      Jaatinen on ihan hyvä. Jos et pelkkää lääkäriä niin suosittelee. Huumoria löytyy.
      Sakki. Pelkäävän valinta. Ei ehkä niin pro kuin Jaatinen.

      Muista ei kokemusta. Jaatinen poisti viisaudenhampaan kivuttomasti,. Osaasi puuduttaa.

      • Hyvä hammaslääkäri

        Minä kyllä suosittelen Tullilan Keijoa.Vastaanotto Väinämönkadulla .Rauhallinen ja osaa työnsä.Ei tarvitse pelätä


      • erkki3

        Kyllä Sakki on minun mielestäni ainakin Pro! ollut pitkään töissä myös kunnallisella, ja sen tuoman ammattitaidon kyllä huomaa.


    • kokemusta

      Jos ei halua jonotella ja haluaa kerralla kuntoo niin suosiolla Jyväskylään
      Jyväskylän hammaslääkäriasema väinönkadulla korjaillu itellä jaatisen jälkiä
      Halvempikin ja ajanmukaiset hoitovälineet....

      • Päällikkö

        Jyväskylän hammaslääkäriasema 1


      • Lohjennut hammas
        Päällikkö kirjoitti:

        Jyväskylän hammaslääkäriasema 1

        Viitasaaren hammaspoli ihan ykkönen.Ajan saa todella nopeasti


    • viisaudenhammas

      Kuulin kauhutarinan eräältä matkantekijältä Palokan ABC:llä kahvikupposen äärelle istahtaessani, joka kertoi käyneensä Jyväskylässä Yliopistonkadulla hamppilekurilla. Joku kokematon, epäilevä Tuomas oli opetellut hammaslääkärin hommia. Kaikkien puheisiin ei tietenkään ole uskominen täysin, mutta itse ainakin pelkäisin tuollaisia suhareita.

    • hammaslääkäripelkoinen

      Jos saat ajan Jari Ahoselle, ei muualta tarvitse etsiä hoitoa!

    • ve3rros

      Tule aamulla suolahden ärrän kulmille niin lähtee hampit! Osta pullo herbaa!!

    • äänekoskelainen

      Eihä Suolahdesa ole enää kauppaa mistä herbaa ostaisi, hampaattomat!

    • Anonyymi

      ihan täyttä sutta implanrit irtoaa 3kk päästä jaatinen kimmo kierrä kaukaa-

    • Anonyymi

      kierrä kaukaa kimmo jaatinen ja shakki ei muuta kuin rahastus eivät osaa tehdä implat kiinnitykset lähtee irti ei mitään vastuu.

    • Anonyymi

      sama täällä jos haluuat maksaa 1600 e yksi hammas ikä 3kk .vedät rahat kuin WC.

    • Anonyymi

      Ilkka Leskelä Jyväskylästä.
      Löydät kuuklaamalla.

    • Anonyymi

      Täältä ääni Juha Sirkalle Jyväskylään. Olen käynyt hänen vastaanotolla monta vuotta. Hyvä ja pätevä palvelu. On korjattu lohkeemat ja laitettu implantit ynnä muut.

      • Anonyymi

        Mulle riittää hammasharja ja luoritahna ja välillä aina hammaslanka. Vanha olen ja ei tartte tekareita eikä mitään implantteja. Suosittelen ja on kaikkein halvin vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Oral hammaslääkärit JKL Sepässä.
      omat parkkipaikat asiakkaille
      hammaslääkärit huippuja ja palvelu
      valitse lääkäri oman tarpeesi mukaan
      voit valita ajan sähköisesti muuttaa ja perua
      Saat rahoillesi vastineen.

    • Anonyymi

      Meidän perhe kiertää kaukaa Jaatisen.
      Teki huolimatonta työtä ja vaimo soitteli useampaan kertaan kotia ja houkutteli tarkastukseen.
      En suosittele kenellekkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe