AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Juhlapaikkoja/vuokramökkejä?

Juhlapaikkoja/vuokramökkejä?

5 Vastausta 1 741 Lukukertaa
Hei!
Apua tarvitsisin ystävällisiltä puttaalaisilta. Olis perhejuhlat tiedossa elokuussa ja tarttis jonkun sortin juhlapaikan vuokrata. Mielellään saunomis mahdollisuus olisi oltava ja tilaa ainakin 30 henkilölle. Ihannepaikka olisi joku tilava mökki vesistön rannalla... Olen yrittänyt kovasti etsiä netistä, mutta huonoin tuloksin. Kiitos jo etukäteen avustanne!

Ehdottaisin

Onnelaa, itse siellä monet juhlat viettäneenä! Tähän hätään en nyt ehdi hakea puhelinta. mutta löytyy varmaan jotain kautta!

juhlapaikkoja...

Lomakoti Onnelan tiedot löytyy netistä, kun googlettaa lomakoti onnela haukipudas. Muita paikkoja olis varmaan Halosenniemessä Martinhovi, Kellossa Kellon nuoroseuran talo, Haukiputaalla Heiton talo ja tietenki Virpiniemessä saattaa olla jotain...

HALOSENNIEMESSÄ

MAJA.KUNNAN OMISTAMA.SIINÄ ON TILAA ISOLLEKKIN PORUKALLE JA ON SAUNA JA MERI LÄHELLÄ.KANNATTAA JO VARATA NYT SILLÄ SE ON KYSYTTY PAIKKA.
SIELLÄ ON MYÖS PIENI TANSSI "PARKETTI"

UNOHTUI

HALOSENNIEMESSÄ ON MYÖS PARASTA LAPSILLE OMISTAMA KOIVUHAKA.TOSI HIENO PAIKKA,ON UUSI SAUNARAKENNUS,SAUNAT MIEHILLE JA NAISILLE ERIKSEEN.ON ITSE TALOSSA HUONEITA SEKÄ ULKONA PALJON AITTOJA JA SAUNARAKENNUKSESSA ON MYÖS HIENO YÖPYMIS MAHDOLLISUUS.
Onko tietoa miten ja kuin nopeaa sen voi varata jos on vapaana?
 /   /  /  / Juhlapaikkoja/vuokramökkejä?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta