Maiskutus, mässytys

suu auki syöminen

Onko se sairaus? Tulisiko lain voimin säätää näiden sairaiden ihmisten eläimellisiä tottumuksia, niin että ohjataan tiukkaan hoitoon kunnes oppivat syömään kuten normaalit ihmiset, häiritsemättä ja ärsyttämättä muita, puhumattakaan muiden ruokahalujen viennistä.

Maiskutus on mielestäni vakava sairaus.

21

5495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rck

      "Tulisiko lain voimin säätää näiden sairaiden ihmisten eläimellisiä tottumuksia, niin että ohjataan tiukkaan hoitoon kunnes oppivat syömään kuten normaalit ihmiset"

      Tässä tapauksessa se vika on varmaan omassa suhtautumisessa ruokaan ja syömiseen.

      • wr

        Mauskuttaminen on kyllä ihan saatanan ärsyttävää. Saa mut ainaki kiehumaa


      • Anonyymi
        wr kirjoitti:

        Mauskuttaminen on kyllä ihan saatanan ärsyttävää. Saa mut ainaki kiehumaa

        En minäkään kestä lapsellista maiskutusta ruokapöydässä, sen ymmärtää että lapset mutta kun isot ihmiset maiskuttaa ruokapöydässä, en kestä sitä.


      • Anonyymi
        wr kirjoitti:

        Mauskuttaminen on kyllä ihan saatanan ärsyttävää. Saa mut ainaki kiehumaa

        ”Maiskuti maiskuti, hörps hörps, ryyst ryyst”


    • Angstt!

      Vähintäänkin parin päivän leirille sais pistää maiskuttajat. Se on niin järkyttävän iljettävää kuunnella sitä massutusta ja litinää, mikä siitä avoimesta suusta lähtee etenkin syödessä jotain makaronista.

      Sairaudeksi en kuitenkaan sanoisi. Typeryydeksi, huonotapaisuudeksi ja avuttomaksi. Uskon, että kyseinen tapa on opittavissa pois. Paitsi tietysti niillä, jotka ovat pääkoppaansa aineilla tai yleisellä kehonsa kituuttamisella vaurioittaneet loppuelämäkseen.

    • c23424

      Maailman ärsyttävin tapa: mässytys. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin joku syö viereisessä pöydässä mässyttämällä

    • fuufgn

      Jääkää vaan kotiin syömään, ni ei kukaan muu maiskuta ku oma suu.

    • ...

      Ei kannata sitten reissata minnekkään päin Aasiaa tai Afrikkaa. Siellä jos missä maiskutetaan.. Ja kas kummaa, se ei ainakaan valtaosaa häiritse tippaakaan.

    • Kuka? :(Sinde pelko

      Onko joku pakottanut sut joskus syömään? Mulla on ollut anoreksia, joskus ja mun omainen suuttui, kun vahingoitin ympäristössä olevaa hullua naista, joka on hänen perhettään. Jouduin putkaan heti kun ikä riitti. Olin vahingoittanut muita ihmisiä, ympäristöä ja itseäni. En tosiaan ajatellut satuttaa ketään, mutta kysymyksessä oli kuitenkin vahinko.
      Ennen putkaa painoani oli nostettu sairaalassa. Sitä vain väkisin tungetaan sitä ruokaa suuhun. Mä olin maannut sängyssä sidottuna, koska vain halusin olla kaunis. Sillä oli toinen tärkeä merkitys ja aihe. Mä olin vain siirtänyt "rauhan ominaisuutta" ja yrittänyt pyrkiä maailmanrauhaan. Se on kyllä mun ohjelma...
      On suu auki syöminen on sairas sairaus, se kertoo yksinäisyydestä maanpäällä. Olin muutenkin alipainoinen sairaalaan joutuessani, enkä voinut edes ajatella muuta, kuin että "haluan olla kaunis". Se oli ainut ajatukseni, aivan kuten maiskutus ja mässytys yksin syödessä. Maiskutus ja mässytys johtuvat varmasti pahasta olosta, jonka joskus yksinäisyyden tunne voi aiheuttaa.
      - Siitä voi tulla joku sairaus, jos pitää kauan yksin. Ilman omaisten ja läheisten, ympäristön muodostamaa turvaverkkoa. En voinut kuvitellakaan, että pistäisin suuhuni jotakin ja sitten vain lähtisin ihmisten kanssa johonkin, halusin vain olla laiha, ja kaunis, yhä laihempi. En tiedä, mistä olinkaan moisen sairauden saanut aikaiseksi. Ainakin se oli paha. Ja kesti monta vuotta...
      - "En söisi nyt vähään aikaan", sanoin putkan seinille. Sairasta notaaria hoidetaan rauhan ominaisuudella.
      - "Miksi sä et välillä syö?", kysyivät poliisit.
      -"Mä olen välillä tätä maailmanrauhaa, enkä muutenkaan yleensä tiedä mihin tätä ruokaa tarvintaankaan." Mun pitää lisäksi välillä levähtää mun slayer-ominaisuudesta, ruoka ja siihen littyvät asiat ovat ihan tympeitä. Monia yksinasuvia saattaa, näiden yksinäisten syömisten luomien tuntien takia, alkaa ruokailu-hetki pelottamaan. Mä en halua, että isi saa potkut. Ihan vain pahoinvoinnista, ihan vain voitontahdosta, ihan vain reiluudesta, ihan vain surusta, pahoinvoinnista ja epätoivosta. Siksi en enää syö yksin...
      Mua ruokailu- hetki ennen yksinolemista on lähinnä ahdistanut, jopa epätoivoon saakka.
      - En anna erottaa tätä notaaria. Ei pysty kokemaan mitään tunteita, se on huono juttu, en jaksaisi tällä tavalla elää vammaisten omaisten kanssa pelkästään hysteerisesti kiljuen. Eikä tunteita pysty oikein luomaan, kun lähtee tällainen syömishäiriö-ohjelma päälle. On niin raskasta elää, vain empatiassa ja inhimillisyydessä, vailla loogisuutta ja vapaudentunnetta. Loogisuus ei tarkoita sosiaalista kanssakäymistä, ja tai sosiaalista vuorovaitusta. Se tarkoittaa sun omia ihmisryhmiä, ja luotua ihmisjoukkoja ympäristöösi, yksityisyyttäsi ja omaa itseäsi, yksinäisyyttä. Tunteettomuus on vaarallista, siihen väsyy.

      'sosiaaliset hetket ovat tärkeitä
      ' ettehän te vielä edes tee näitä
      ' maaseudulla voi olla jotain juntteja
      ' mitähän mun piti kysyä sulta vauvana?
      ' oliko se epälooginen asia`

      • Anonyymi

        Wdym?


    • zarat11

      mässyttäminen on mukavaa

      • Anonyymi

        ootko homo


    • Eevilee

      ällöttävät mässyttäjät. Pitää varmaan itekin alkaa mässyttään niin, että kuuluu kauas - ymmärtäisköhän noi vammaset ruuan mässyttäjät sitten miltä se kuulostaa. Tai ei kai ne tajuais, eihän niillä ole mitään ruokailutapoja. Syödään niinkuin siat. Hyi hemmetti.

    • ällötysten ällötys

      Itse en pysty syömään jos joku maiskuttaa tai mässyttää vieressä. Pahinta on jos erehdyt katsomaan maiskuttajan suuntaan ja näet sen kaiken ruokamössön siellä suussa. Ja jos maiskuttaja vielä puhuu samalla ja ruokaa lentää pitkin keittiötä, niin... HYI

    • Ohoops

      Kuka? :(Sinde pelko

      18.7.2012 7:19

      WTF? En tajunnut puoliakaan. " Suu auki syöminen kertoo yksinäisyydestä" . No entistä enemmän tulee yksinäisyyttä kun syöt suu auki, kukaan tervejärkinen ei sellasta moukkamaista tyyliä kestä. Ruokahalu menee kun joku mässyttää niin että ruuat lentelee. Vähempikin mässytys ärsyttää, ottaa päähän kun sitä suuta ei voi pitää kiinni kun syö! Opetelkaa käytöstapoja, moukat!

    • PiksuL

      Mässyttäjät ei sais syödä mitään muuta kuin keittoa. Tai kai ne sitäkin alkais ryystää. VIHANN MÄSSYTTÄVIÄ MOUKKIA!

    • Anonyymi

      Olkaa niggat hijjaa

    • Anonyymi

      Se on kyl ihan vit*n ällöttävää jos joku syö suu auki. Mut ei se mikään sairaus oo, vaan huono tapa. Suu kiinni siat!

      • Anonyymi

        Mä en vittu kestä mässytystä, mikä vittu siinä on Ku melkein kaikki nykyään mässyttää?
        Vittu, Ku o karmeeta mässytystä.


    • Anonyymi

      Aloittajan pitäisi päästä hoitoon, kun tavalliset elämän äänet ovat noin vaikeita sietää. Ehkä hän on päässytkin.

    • Anonyymi

      Jopas on ollut ongelma sinulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe