17-vuotiaan synttärit

äitippä

Hei,

Poikani täyttää tässä pian 17 ja ajattelin järjestää hänelle synttärit. Sinne tulee poikia ja tyttöjä, niin ajattelin mitä sen ikäiset tekee? Kertokaa sopivia leikkejä. Ei kuitenkaan liian lapsellisia. Onko sopiva aika viikonloppuna jostain 14.00-17.00? Kyllä kolmessa tunnissa varmaan ehtii viettää synttäreitä tarpeeksi. Itse olen mukana ja järjestän siis leikit.

23

5999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjsjflafjlsfj

      HEKO HEKO!!

    • näppäilyvirhe?

      vai ootko ihan tosissas?

    • Pasi

      että poikasi on kasvanut jonkin verran viimeisen 10 vuoden aikana. Mikset samalla totea että poikasi on hieman "hidas" ja muutenkin mieleltään ikäisiään nuorempi. Lastenkekkereitä järjestävien firmojen ohjelmien yläikäräja on n 12 v.

      • aloittaja

        No kertokaas mitä siellä pitäisi tehdä sitten? Itse haluan olla mukana vahtimassa.


      • kysyä...
        aloittaja kirjoitti:

        No kertokaas mitä siellä pitäisi tehdä sitten? Itse haluan olla mukana vahtimassa.

        pojaltasi. Tarjoa kaverit yhdessä leffaan, tai pizzalle, johonkin kaupunki-sotahommaan, pelaamaan biljardia tai hohtokeilaamaan...onhan noita, mutta kannattaa kysyä varmaan siltä pojalta itseltään mitä haluaisi tehdä synttäripäivänä kavereiden kanssa...


      • on 11v
        aloittaja kirjoitti:

        No kertokaas mitä siellä pitäisi tehdä sitten? Itse haluan olla mukana vahtimassa.

        ja on järjestänyt synttäreidensä ohjelma jo vuosia itse, varman minä leikitin porukkaa kun olivat alle kouluikäisiä! Itse nuoret tietävät mitä haluavat tehdä. Olen ollut kyllä talossa ja hjoitanut tuo catering puolen... toiveiden mukaan senkin! JOten keskity sinäkin pasteijoiden lämmittämiseen ja anna nuorten juhlia, ovathan juhlat vielä päiväsaikaan.


      • Pasi
        aloittaja kirjoitti:

        No kertokaas mitä siellä pitäisi tehdä sitten? Itse haluan olla mukana vahtimassa.

        Sinun pitää pysyä mieluiten kaukana poissa. Antaa nuorten touhuta omiaan ja sinun kannattaisi kysyä pojaltasi mitä hän haluaa sinun tekevän juhlien eteen. Älä yritä yllättää lapsellisilla touhuilla, teet itsestäsi narrin ja poikasi saa sinua hävetä.


    • 17, pian 18

      kyllä mä nyt vähän luulen et poikas kaverit, tai edes poika ei oikeesti halua että sä niitä synttäreitä järjestät, saatika sit vedät mitään leikkejä siellä, ei millään pahalla, mut nuoriso vaan on sellasta et ei ne enää mitään suostu leikkimään ton ikäsinä ja se on fakta. välillä saattaa innostua, mut normaalioloissa en usko et innostuu. ja jos sun on pakko olla paikalla niin varmaan ois parempi et oisin jossain näkymättömissä, etkä hääräis siinä niiden mukana minkä kerkeet. jos kuitenkin järjestät tällaiset LASTENkutsut niin saat vain poikasi noloksi ja kaverit saavat kunnon naurunaiheen. näin se vain on nykypäivänä. 17 vuotiaana synttäreitä juhlitaan kavereiden kesken porukalla ulkona, jonkun luona, leffassa ymsyms, mutta kukaan ei järjestä tällaisia kutsuja keskellä päivää leikkeineen jne.
      tämä vain minun mielipide..
      kannattais kysyy pojalta mitä haluaa ja kuinka paljon sinua häpeää ja kuinka nolo itse on jos tällaiset menet järjestämään, jos ylipäätään ketään tulisikaan jos tietävät ohjelman olevan tuollainen..

      • tytsyy.

        Ei mitään leikkejä.


    • vai tosissas

      Oliko tuo joku vitsi. Kyllä 17 - vuotiaat yleensä itse järjestää kekkerinsä, eivätkä todellakaan leiki...kohta täysi ikäinen poika. Haloo...

    • Tässäpä

      nykyaikainen neuvo 17-vuotiaan synttäri juhliin. anna pojalle ensinnäkin lahjaksi ainakin 100 euroa rahaa ja osta sille kortsuja, olutta ja tupakkaa. ja ennen kaikkea katoa itse kotoasi niin kauas,että poika ehtii korjata hajottamansa tavarat kotonanne, ennen kuin tulet takaisin krapula-aamuna(etkä todellakaan ensimmäisenä sellaisena). kyllä poika noilla neuvoilla alkuun pääsee ja saa itse kutsua kaverinsa...

      • murkkujen äiti

        Siis oliko siinä virhe? kai tarkotit että poikas täyttää 7-v eikä 17 v.?!!! 17-v. on jo nuori mies eikä mikään lapsi! meidän perheessä loppui mehukesti synttärit jo n.12-vuotiaana!! sen jälkeen huokasin itsekin äitinä helpotuksesta, ei enää leikkejä eikä sukulaisia kahtena päivänä kekkereille. Jossakin on tosiaan vikaa jos ensinnäkin päiväsaikaan äiti miettii ja järkkää jo melkein aikuisen poikansa synttäreitä! jos tuo on totta, on teillä varsinainen nössö mamman poika siel kotona! eli todellakin aivan varmasti tuleva peräkammarin poika! Tuon ikäisille nuorille on tärkeintä omat kaverit ja heidän kanssa hengailu! ja synttäribileet myös!! mutta ei todellakaan sellaiset missä on omat vanhemmat mukana!


      • äiskä vm-62
        murkkujen äiti kirjoitti:

        Siis oliko siinä virhe? kai tarkotit että poikas täyttää 7-v eikä 17 v.?!!! 17-v. on jo nuori mies eikä mikään lapsi! meidän perheessä loppui mehukesti synttärit jo n.12-vuotiaana!! sen jälkeen huokasin itsekin äitinä helpotuksesta, ei enää leikkejä eikä sukulaisia kahtena päivänä kekkereille. Jossakin on tosiaan vikaa jos ensinnäkin päiväsaikaan äiti miettii ja järkkää jo melkein aikuisen poikansa synttäreitä! jos tuo on totta, on teillä varsinainen nössö mamman poika siel kotona! eli todellakin aivan varmasti tuleva peräkammarin poika! Tuon ikäisille nuorille on tärkeintä omat kaverit ja heidän kanssa hengailu! ja synttäribileet myös!! mutta ei todellakaan sellaiset missä on omat vanhemmat mukana!

        Kuules sinä alkuper.kirjottaja. Kysyit mitä leikkiä tuon ikäiset tytöt ja pojat voisivat leikkiä?! hei haloo, nyt eletään vuotta 2007!! ja kyse on jo melkein aikuisista ihmisistä. mitä ihmettä tuon ikäisen ihmisen äiti vielä käestää ko.asiaan!!! on meitä moneen junaan! tuon ikäiset kuule "leikkii" keskenään oikein hyvin ilman vanhempia!


      • Erittäin hämmästynyt
        murkkujen äiti kirjoitti:

        Siis oliko siinä virhe? kai tarkotit että poikas täyttää 7-v eikä 17 v.?!!! 17-v. on jo nuori mies eikä mikään lapsi! meidän perheessä loppui mehukesti synttärit jo n.12-vuotiaana!! sen jälkeen huokasin itsekin äitinä helpotuksesta, ei enää leikkejä eikä sukulaisia kahtena päivänä kekkereille. Jossakin on tosiaan vikaa jos ensinnäkin päiväsaikaan äiti miettii ja järkkää jo melkein aikuisen poikansa synttäreitä! jos tuo on totta, on teillä varsinainen nössö mamman poika siel kotona! eli todellakin aivan varmasti tuleva peräkammarin poika! Tuon ikäisille nuorille on tärkeintä omat kaverit ja heidän kanssa hengailu! ja synttäribileet myös!! mutta ei todellakaan sellaiset missä on omat vanhemmat mukana!

        Todellakin 17-vuotias mies järjestää bileensä itse. Vai onko viime vuonna antanut SINUN järjestää syntymäpäivillä piiripienipyörii-leikkejä?


    • Muutenkin outo

      Jos laittaisit murrosikä- tai lapsi kasvaa -palstalle. Miten synttärit liittyvät kouluun? 17-vuotias on jo oppivelvollisuutensa suorittanut. Muutenkin viestisi on kummallinen, koska terve tuonikäinen ei varmasti halua äitiänsä synttäreilleen.

    • Ainakin mun nuoruudessa

      Ton ikäset vois killitellä vaikka keppanaa ja sen jälken pelehtiä parettain....

      Musta tuntuu että oot nolaamassa poiskas jos järjestät jotain piirileikkejä :)

    • juo ja yrittää saada seksiä :)

      Pysy pois jaloista, poika ei ole enää lapsi.
      Kasvata ja neuvo tarvittaessa, tue ja auta jos apua tarvii.

      Synttärikestit on 10 vuotta nuoremmille, nyt sun poikas yrittää varmaan saada parhaansa mukaan keppanaa ja "pesää". Ja onko siinä enää tuon ikäisellä mitään pahaakaan.

      T. Ope

      • adasd

        Tuskin tollanen on opettaja joka tolalsta tekstiä heittää. Alaikäisten juopottelua ei hyväksytä. Vaikea älytä?


      • Loppupään vastaukset hyviä
        adasd kirjoitti:

        Tuskin tollanen on opettaja joka tolalsta tekstiä heittää. Alaikäisten juopottelua ei hyväksytä. Vaikea älytä?

        Ihan oikeesti. 18 vuotiaat saa juopotella jo laillisestikkin ja lähes kaikki vetää ensimmäiset kännit ennen kuin on 18v.

        Voi olla että aloittajan poikaa ei vielä kiinnosta seksi ja alkoholi, mutta kavereissa on sellaisia joita taatusti kiinnostaa.

        Eli jos jotain juttua järjestää, niin sitten jotain sellaista mitä aikuisetkin voisivat järjestää itselleen synttäreille, kuten nyt vaikka keilailua tai mikroautoilua tms.


    • r2352t

      Niin kyllä ton ikäinen haluaa vaan bissee ja pesää, joten paras synttärilahja vois olla se, että lähdet itse sieltä kotoa fakkiin koko viikonlopuksi ja annat poikasi järjestää kunnon pirskeet omille frendeilleen.

    • ...

      musta tuntuu että tää on jokin läppä...

      • diipadaapa

        NO ÄLÄ!!!


    • 17 v tyttö

      Oikeesti 17 vuotiaat (varsinkin pojat) haluavat kunnon bileet ei mitään leikkejä haloo! Tai itse en ainakaan kestäisi niit en synttäreiden jälkeen kouluun. Yks vielä äiti ei yleensä tervetullut mukaan 17.v. bileisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe