Fincoins

fiincoiins

Onko fincoins.fi airsof-aseet luotettavia...ei mee helposti rikki ja on muutenkin hyviä

210

21797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asasasasasasasa

sähköistä 150e ja ylöspäin on ihan hyviä aloittelijoille.
      haulikoista varmaan ne 50e.
      pislat 25e on siellä annettujen tietojen mukaan myös hyviä.

• jjjjja

Ne kaikki on aivan mahtavia aseita. Kestää ainaki 10 sukupolvee

• Fincoins aseet suck!
        jjjjja kirjoitti:

Ne kaikki on aivan mahtavia aseita. Kestää ainaki 10 sukupolvee

Ostin Fincoins aseen ja kyl se oli iha hieno ja tehokas mut piikkuveli tilas kans ja siit lähti joku 10 metrii vaik lähtönopeus piti olla 100 m/s! sitteku lähetettii sähköpostiviestii se vastas et käytätte huonoi kuulii vaik käytettii valkosii maruin 0,20 gramman kuulii. Ja ku lähetettii uus viesti ni eise enää vastannu! ja pian tän jälkee mun omaki ase hajos! (Molemmat aseet oli 150 euroo) Joten vetäkää tästä omat johtopäätöksenne mut mun on et FINCOINS ON PAS**!

• Tem,e
        Fincoins aseet suck! kirjoitti:

Ostin Fincoins aseen ja kyl se oli iha hieno ja tehokas mut piikkuveli tilas kans ja siit lähti joku 10 metrii vaik lähtönopeus piti olla 100 m/s! sitteku lähetettii sähköpostiviestii se vastas et käytätte huonoi kuulii vaik käytettii valkosii maruin 0,20 gramman kuulii. Ja ku lähetettii uus viesti ni eise enää vastannu! ja pian tän jälkee mun omaki ase hajos! (Molemmat aseet oli 150 euroo) Joten vetäkää tästä omat johtopäätöksenne mut mun on et FINCOINS ON PAS**!

Hmmh.. Ei taida ihan pitää paikkaansa. Ostin 5kk sitten aseen Fincoissista (G608) On toiminut aiheettomasti. "Kaverit kysyivät minkä merkkinen?" Sanoin että Joku surkea halpis fincoinssista. Niin he sanoivat " Älä selitä on kuitenki marui vireitten kanssa"

Tuossa oli minun sanani. Minun aseeni on toimunt aiheettomasti..

• webster90
        Tem,e kirjoitti:

Hmmh.. Ei taida ihan pitää paikkaansa. Ostin 5kk sitten aseen Fincoissista (G608) On toiminut aiheettomasti. "Kaverit kysyivät minkä merkkinen?" Sanoin että Joku surkea halpis fincoinssista. Niin he sanoivat " Älä selitä on kuitenki marui vireitten kanssa"

Fincoins On TOSI HYVÄ!! ostin sieltä sellasen halpis ak:n ja on toiminu moitteettomasti,vaikka kaverit vähä veikkas et se on iha paska ku makso vaa 40E,mutta kyllä ne nyt uskoo et se on iha hyvä.Kaveri osti sielt sähkötoimise EG711 SNIPER:in ja sekin on toiminu moitteetta.Ostakaa sieltä saatte paljo halvemmal ja yhtä laadukkaita tussareit ku muualtaki ja noi kestää paljo kauemmi ku muut pyssyt uskokaa mua ;)

• fin of coins
        webster90 kirjoitti:

Fincoins On TOSI HYVÄ!! ostin sieltä sellasen halpis ak:n ja on toiminu moitteettomasti,vaikka kaverit vähä veikkas et se on iha paska ku makso vaa 40E,mutta kyllä ne nyt uskoo et se on iha hyvä.Kaveri osti sielt sähkötoimise EG711 SNIPER:in ja sekin on toiminu moitteetta.Ostakaa sieltä saatte paljo halvemmal ja yhtä laadukkaita tussareit ku muualtaki ja noi kestää paljo kauemmi ku muut pyssyt uskokaa mua ;)

kandee ostaa finnisttä wellfire R-8 tosi hyvä siis paras tai muita wellei HUOM! (YLI 150 Wellit on hyvii)ja CYMA elä osta niitä siis ne hajoo viikossa!!!!!!!!!!!!

• fin of coins
        fin of coins kirjoitti:

kandee ostaa finnisttä wellfire R-8 tosi hyvä siis paras tai muita wellei HUOM! (YLI 150 Wellit on hyvii)ja CYMA elä osta niitä siis ne hajoo viikossa!!!!!!!!!!!!

jos epäilet asetta nii.Älä osta alle sata euroo maksavii aseit äläkä tai pistooleita.Ne on aika laaduttomii Mut wellin aseet on ihan­ parhaita!! osta se ase jos se on well tai boy tai joku yli sata euroo maksa

• DE.
        fin of coins kirjoitti:

jos epäilet asetta nii.Älä osta alle sata euroo maksavii aseit äläkä tai pistooleita.Ne on aika laaduttomii Mut wellin aseet on ihan­ parhaita!! osta se ase jos se on well tai boy tai joku yli sata euroo maksa

fincoins: sin aseet on ihan parhaita saat halvala hyvän ja kestävän aseen. alle 70e ei kanata ostaa
        ostin sellasen double eaglen m82 (sig552) oli se
        kerta tulella ei yee mitään mutta sarja tulella
        tekee paljon lähi taistelu pelissä. sitten ostin wellin sen halveman m4:sen. saman tasonen kuin m82
        sitten taas boyi m4 mitä ei siellä ole enää
        mutta oli kyllä tehokas ja sitten mp40 oon pelanut sillä 4 kuukautta ja hyvin on kestänyt.kaveri osti
        semosen agm haulikon ja se on kyllä tehokas ainakin omasta mielestä. fincoins is best

• Someone!!
        fin of coins kirjoitti:

Ihmettelen itekkin että kannattaako mennä ostamaan tuolta mitään. Kuitenkin halvalla saa aseita mistä tahansa. Mutta laatu voi olla paskempi kun normaalisti. Mutta eiköhän se 100 € ylöspäin kannata hankkia jotakin, jos on huono ase ja ei vastaa tietoja. Käy polttamassa sen kaupan.

• juppu

ei kannata ostaa muovisotilaasta yhtää mitää ne aseet on kalliita ja silti ihan huono tos kun laitatte googleen et fincoins niin sen fincoinssin yläpuolella on airsoft aseet niin sielt ei kannata ainakaan ostaa!!!

• esko

toi joka haukkuu tota fincoins sivua ja se on ostanu 150 aseen ja lens muka 10m loolooolol menkööt kattoo youtubesta videoita niistä aseista ei se varmaan osanu ampuu ees

• lolloololololololololololloolo
        esko kirjoitti:

toi joka haukkuu tota fincoins sivua ja se on ostanu 150 aseen ja lens muka 10m loolooolol menkööt kattoo youtubesta videoita niistä aseista ei se varmaan osanu ampuu ees

ime sinä **** oon pelannu 5 vuotta et oo sinä kakara hiljaa!

PS on toki mahdollista et niil lapsil oli huono päivä siel kiinas ku ne teki tota mun asetta

• samppa969696

kannattaisko nii ostaa fincoinnis tollane Well M16-A1
        kaverit vaa tuumaa ei ne nopeudet piä paikkaansa halpis ase

• Tuhomaatti
        samppa969696 kirjoitti:

Kyllä ne kuitenkin vaan pitävät paikkansa koska myyjä itse mittaa lähtönopeudet omalla mittarillaan ja uskon että myyjällä ei ole mitään syytä valehdella lähtönopeuksia.

• dgdfgdfg
        Tuhomaatti kirjoitti:

Kyllä ne kuitenkin vaan pitävät paikkansa koska myyjä itse mittaa lähtönopeudet omalla mittarillaan ja uskon että myyjällä ei ole mitään syytä valehdella lähtönopeuksia.

No sen myyjän omat "mittarit" (arpanopat) näyttää sit aika väärin. Ja totta kai myyjä kusettaa minkä kerkee jotta aseet menis kaupaks.

• halpa aseet on/ei oo nam

Mä uskon et fincoississa on samanlaista halpa kamaa ku marketeis voi ne olla hyviä ku osaa käsitellä oikein mut niiski on kuulemma hävyttömän paljon maanantai malli tuotokkisia että voi vetää oman johto päätöksen mutta uskon että ne voi olla ihan jees aseita esim ajattelin itse tilata aseen ja ostan 70 maksavan sähkön koska en saa ostaa kalliimpia joten tossa kohtaa se on oiva ratkaisu ja kuluttaja suoja takaa 6kk takuuta.

• EagleWarru
        juppu kirjoitti:

ei kannata ostaa muovisotilaasta yhtää mitää ne aseet on kalliita ja silti ihan huono tos kun laitatte googleen et fincoins niin sen fincoinssin yläpuolella on airsoft aseet niin sielt ei kannata ainakaan ostaa!!!

Muovisotilas on luotettava ja hyvä kauppa. Sieltä ostettu sniper on toiminut todella hyvin. Ei moitteita luotettava ja edullinen toisinkui pro >< kallis... ja marui ei ole aina paras.

• muutaman kerran ostanut
        EagleWarru kirjoitti:

Muovisotilas on luotettava ja hyvä kauppa. Sieltä ostettu sniper on toiminut todella hyvin. Ei moitteita luotettava ja edullinen toisinkui pro >< kallis... ja marui ei ole aina paras.

Mulla ei ainakaan ole ollut mitään valittamista, palvelu pelaa ok ja tuotteet on hyviä. löytyy nyt muuten eniro.fi-sivultakin aika kärjessä.

• Softaaja96
        esko kirjoitti:

Ja kannataisiko Ladata akku kenties ekana

• JUPPU
        lolloololololololololololloolo kirjoitti:

PS on toki mahdollista et niil lapsil oli huono päivä siel kiinas ku ne teki tota mun asetta

ELI ostakaa ase fincoinsistä!! ne on halpoja kun virit on maksaa noin 200e ne on hyviä mul on ollu pari asetta sielta...

joo älä ikinä osta asetta nemesisksestaä! lähtonopeudet ihan paskoja...

jos ostat aseen pro airsoftista et tule pettymään...

PS fincoissin aseihin joudut vaihtamaan jousen,männän.PRO AIRSOFTIN ASEET ON KOHTALAISEN MAKSAVIa JOS SIELTÄ HALUAT OSTAA ASEEN ET PETY...

MENE www.proairsoft.com

• mietiskeliä

kannattaako ostaa 221 m16

• Mömmönen

Katoppa niitä pisloja 70m/s 0,12!!! eli korkeintaan 55m/s 0,2! EIKÄ HOPPIA!!! Jotkut kiväärit kyllä näyttivät hyviltä...

• Mömmönen
        fin of coins kirjoitti:

öö Well R-8 maksaa 109e

• softaajaboy
        webster90 kirjoitti:

miten monta kuulaa mahtuu siihen fincoinsin ak aseeseen?

• Latelate
        esko kirjoitti:

sen pikkuveljel ei varmaa ees ollu akkua siin asees kii ja silti lens aseesta kuuliiaa

• hamppuperse

Se varmaa sit osti sellasen 70 e paskakasan sieltä alhaalta..Kaveri osti hong kongista vissiin tollasen mist lentää 25m ja meni paskaks heti.Luotan kyl siihen et noi kalliimmat aseet on laadukkaampii

• ieofmsä
        dgdfgdfg kirjoitti:

No sen myyjän omat "mittarit" (arpanopat) näyttää sit aika väärin. Ja totta kai myyjä kusettaa minkä kerkee jotta aseet menis kaupaks.

Ime sä kuule munaas sua vaa vituttaa ku menit tuhlaamaa rahas johonki maruin 300e aseesee ja nyt sait selvil et olisit saanut puolet halvemmal.KATO VITTU ITE YOUTUBESTA NE CHRONO VIDEOT NI HUOMAAT ET PITÄÄ PAIKKANSA munapää

• qpou
        webster90 kirjoitti:

mä uskon

• Ak-47Isb3§T
        Tuhomaatti kirjoitti:

Ostakaa tää AK-47 (130 e) Ite ainaki hommasin ja merkkiä kysyin niin Tommi vastas että Double Eagle (DE)... Sehän on mahti..

• 5000000254532
        softaajaboy kirjoitti:

500 kuulaa..

• Wtfkaikki-nikit-v

Olis sit kantsinnu ladata ne akut??? Ja jos viisaita ootte, niin testaatte aseet siellä paikan päällä, vitun älypää. -.-

• Aino-Irmeli
        JUPPU kirjoitti:

ELI ostakaa ase fincoinsistä!! ne on halpoja kun virit on maksaa noin 200e ne on hyviä mul on ollu pari asetta sielta...

PS fincoissin aseihin joudut vaihtamaan jousen,männän.PRO AIRSOFTIN ASEET ON KOHTALAISEN MAKSAVIa JOS SIELTÄ HALUAT OSTAA ASEEN ET PETY...

MENE www.proairsoft.com

HEEBO! kuula aseissa ei oo mäntää..., mäntä on moottori ajoneuvoissa

• Aino-Irmeli

Vitun pässi,,, Ehkä oisit sanonu broidilles et eka lataa sen akun! Ja ku ei ees ollu ladattu niin lens kuulia.

• Joku ukkeli vaan
        mietiskeliä kirjoitti:

kannattaako ostaa 221 m16

älä osta sitä... ostin sen ja tein virheen. heti toisena päivänä se hajos, ku kaveri testas. sen jälkee ku lähetettii viesti nii ne anto meille alennusta tosta AGM NO.003 Pumppuhaulikosta. No se pelas ihan hyvin mutta sit yks päivä liukastuin ja kaaduin sen päälle ja se hajos :(

• hallussa

No kyl ehkä sit jos ostaa METALLISEN ostit varmaan muovisen osta mp40

• hallussa
        webster90 kirjoitti:

Jaa se 70 e Cyma ?

• PupliilpuP
        Softaaja96 kirjoitti:

Ja kannataisiko Ladata akku kenties ekana

Fincoississa ei oo lajiteltu niitä kiinalaisiin marui ja sellassiin niin miten voi tietää että on kiina lainen Mä en ainakaa haluu mitää KIINALAISTA !!!!!

• mampse

kannateeko ostaa fin coinsista well mb-02 ilman kiikari tähtäintä

• lol nub
        lolloololololololololololloolo kirjoitti:

Ehkä oisit ladannu akun eka..

• NÖNÖ
        fin of coins kirjoitti:

juu on well iha hyvä mut ennemminki tarkkuuskivääreis ja cyma ei todellakaan ole huono.
        moni tällä seudulla harrastaa cymalla jo kolmatta vuotta eli ne aseet ovat siltä ajalta kun kiina-aseet olivat vielä huonompia mitä nykyään.

ostaisin mielummin cyman kuin well:n lähes 9vuoden kokemuksella :)

• NÖNÖ
        juppu kirjoitti:

nyt on pojal muutama asia sekasin. muovisotilaassa myydään lähes halvimmalla airsoft aseita ja on laadukas liike toisin kuin fincoins

• NÖNÖ
        JUPPU kirjoitti:

MENE www.proairsoft.com

juu eli ei ole kaupasta kyse kuinka isot lähtönopeudet vaan tuottajasta ja btw proairsoft myy lähestulkoon samoja aseita kuin nemesis :) ja pelkästään fincoinssin sivua katsoo niin tietää jo että se on laaduton kirpputori joka myy huonoimpia kiina-aseita ja btw kaikkissa kiina-aseissa on korkeat lähtönopeudet mutta kun pari kertaa ampuu niin ne on laskenut 50% mutta jotkut kiina-aseet ovat ihan hyviä

• NÖNÖ
        PupliilpuP kirjoitti:

Fincoississa ei oo lajiteltu niitä kiinalaisiin marui ja sellassiin niin miten voi tietää että on kiina lainen Mä en ainakaa haluu mitää KIINALAISTA !!!!!

pitäs tietää merkistä :)

ja hyvä vinkki ÄLÄ OSTA FINCOINSSISTA

• ViidenVuodenKokemuks
        Aino-Irmeli kirjoitti:

HEEBO! kuula aseissa ei oo mäntää..., mäntä on moottori ajoneuvoissa

Kuula-aseissa on mäntä idiootti, niissä on jousi, jousenohjain, MÄNTÄ ja vaikka mitä rattaita saatanan ihme hinttari joka sais hankkia HIEMAN tietoo.

• Ippeman lolli jätkä

Mun broidin ase on ihan sika kestävä Double Eaglen M86P ja aion ostaa saman fincoinsista. Ja se on rikki mut arvakkaa mitä se meni rikki siitä ku se kaatu kyljelleen sen taka tuen päälle ja se meni rikki mut se korjas sen. Mä veikkaan että mun ase kestää ja fincoinsista kannattaa ostaa halvalla hyviä aseita! :D

• Ms

korjattiinko asia vai saikko rahat takas?

• Korppuviis

Käytitte väärän gramman kuulia.
        Niihin suositellaan 0,12 g kuulia.
        Ja miten meni rikki ?

• jjc
        fin of coins kirjoitti:

mul on cyma ak-47 on ollu mul jtn 2 vuotta ja toimii yhä

• jjc
        softaajaboy kirjoitti:

no 650 mut ongelma on et ase ampuu 850 kuulaa minuutissa joten... se maksaa 130 ja on muutenki mun toka hyvä ase et suosittelen kaikille!

• jjc
        NÖNÖ kirjoitti:

nyt on pojal muutama asia sekasin. muovisotilaassa myydään lähes halvimmalla airsoft aseita ja on laadukas liike toisin kuin fincoins

on ny fincoins parempi ku sun muovisotilaas ääliö

• jjc
        lol nub kirjoitti:

Ehkä oisit ladannu akun eka..

toi oli läppä=P

• jjc
        PupliilpuP kirjoitti:

useimmat airsoft aseet on kiinalaisia ja SE MAA EI VAIKUTA LAATUUN ÄÄLIÖ!!!!!!!!!

• jjc
        Ak-47Isb3§T kirjoitti:

Ostakaa tää AK-47 (130 e) Ite ainaki hommasin ja merkkiä kysyin niin Tommi vastas että Double Eagle (DE)... Sehän on mahti..

mullaki on ak-47 on toiminu jo yli 2 vuotta kaikki ketkä väittää fincoinsia huonoks HAISTAKOOT PASKAN NE VITUN SOHVAPERNAT

• jjc
        mampse kirjoitti:

kannateeko ostaa fin coinsista well mb-02 ilman kiikari tähtäintä

varmaa kannattaa se kestää ainaki 1,00000000000.00000000000.00000000000000.00000000000.0000000000000.00000000000.0000000000 vuotta

• alowdkapwodk
        Tem,e kirjoitti:

Jing Gongin aseet sentää toimii toisinku jotku CYMA jne..

• uyuyuyuy
        jjc kirjoitti:

mullaki on ak-47 on toiminu jo yli 2 vuotta kaikki ketkä väittää fincoinsia huonoks HAISTAKOOT PASKAN NE VITUN SOHVAPERNAT

just nii fincoins on paras mulla on cyman ak-47 ja toimii jo 4vuotta jjc on oikeessa

• minäpä-tiedän
        samppa969696 kirjoitti:

Älä missään nimessä osta kyseistä asetta. Omistan tiedoksi myös aseen. Ostin sen markkinoilta 25 eurolla. Kun otin aseen laatikosta ensiksi huomasin että aseen piippu oli ihan älyttömästi vinossa. Ensi päivinä en osunut edes keskiverron kokoiseen puuhun 2 metrin päästä. Ja vielä lähtö nopeudetkin. Veli osti markkinoilta double eaglen pumppuhaulikon. Ammuttiin yhtä kaveria jalkaan 1 metrin päästä(omalla aseella nipin napin osui) kohde ei olisi edes huomannut että olin ampunut häntä ellei hän olisi kuullut lussahtavaa ääntä joka kuulu aseestä. Sitten kun veli ampui tätä haulikolla jalkaan tämä alkoi huutaa ihan vitusti, ja itkeskellä. Ja jalkaan tuli saatanan iso mustelma.

Nykyään modasin Wellin aseen sniper-tyyliseksi. Tein itse uudet RIS kiskot siihen ja vaihdoin: piipun,jousen,
        hoppikumin. Ja ostin kiikaritähtäimen, ja kahvan. Niin nyt osuu jo puuhunkin!

Mutta älä osta jos et halua viettää puolta-2 vuotta asetta viritellen ja korjaillen. Osta miulummin Cybergun AK47 Beta. Ihan vitunmoinen tykki. linkki on http://www.prohobby.fi/acatalog/info_CY_037.html

• asdasrefgwsfgfdgfd
        jjc kirjoitti:

sä oot tässä kyllä se ääliö muovisotilaas on laadukkaita aseita fincoinsin aseet on muovisisa leluja

• tahtootietää
        DE. kirjoitti:

fincoins: sin aseet on ihan parhaita saat halvala hyvän ja kestävän aseen. alle 70e ei kanata ostaa
        ostin sellasen double eaglen m82 (sig552) oli se
        kerta tulella ei yee mitään mutta sarja tulella
        tekee paljon lähi taistelu pelissä. sitten ostin wellin sen halveman m4:sen. saman tasonen kuin m82
        sitten taas boyi m4 mitä ei siellä ole enää
        mutta oli kyllä tehokas ja sitten mp40 oon pelanut sillä 4 kuukautta ja hyvin on kestänyt.kaveri osti
        semosen agm haulikon ja se on kyllä tehokas ainakin omasta mielestä. fincoins is best

olisin ostamassa fincoinsista Boyn jottaa s-systemin näköst maksaa 160e ni kannattaako ostaa? Pitäis lähtee joku 135m/s

• tahtootietää

jaa mikä sen aseen merkki oli ku ei se ole kaupan vaan aseen merkin vika kestääkö ase

• softaaja3
        Tem,e kirjoitti:

pitää ihan paikkansa nimitäin riippuu valmistajist 2007 siel myyti jing gon,aps,asg ja cymaa ja aps ja cyma on ollu 4Vuotta mailman huonompii airsoft merkei. T:kokenut softari ps oon softannu jo 2 ja puol vuot ja pps kaveri osti cyman 100 sähkö pislan ja ei toiminu

• Jöö-ö
        PupliilpuP kirjoitti:

Kaiki ne tehää samal taval siel tehtais koneil. Ei välii onks marui vai well. Kaikki tehää vain ja ainoastaan koneil

• oze39
        jjc kirjoitti:

mul on cyma ak-47 on ollu mul jtn 2 vuotta ja toimii yhä

paljo makso

• oze39
        JUPPU kirjoitti:

MENE www.proairsoft.com

hei idiootti tiäsikkö et nemes on aika paljo samoja aseita ku pro airsoftissa

• shaishee

Sinä 10v pikkujonne sillä kaupalla ei oo paskan väliä se o merkistä kiinni luuleksä et ne ite valmistaa ne aseet tai rupee rikkoo niitä.

• shaishee

Sinä 10v pikkujonne sillä kaupalla ei oo p**kan väliä se o merkistä kiinni luuleksä et ne ite valmistaa ne aseet tai rupee rikkoo niitä. Sua vaa rupes vitu***a ku huomasit et rikoit asees ite.

• tyyppi

vitun vajut lataa akku ja kauta suositeltuja kuulia mul o ollu fincoinsist ostettu double eaglen ak47muka kiinaihme jo yli 5 vuat ja toimii vialki iha perkalehyvi

• wanhasoftaaja
        tyyppi kirjoitti:

vitun vajut lataa akku ja kauta suositeltuja kuulia mul o ollu fincoinsist ostettu double eaglen ak47muka kiinaihme jo yli 5 vuat ja toimii vialki iha perkalehyvi

Jos joku vieläkin Lueskelee näitä niin nykyään niin myyhän ne kunnon softausliikkeissä kanssa kiinan aseita mitkä rupee olemaan/on maruin tasosta jossei jo parempaakin/halvempaa. Ennen oli kyllä toisin.

• Mulkku...
        jjc kirjoitti:

Finncoinssin aseet ovat huonoja koska ne ei ole yhtä laadukkaita kuin muovisotilaan,kannattaisi lukea vähän enemmän näitä juttuja..

• Vitun tyhmä

Niin mitäs kuulia oikein käytit? Olikos diablon paskoja ? Ne on ihan huonoja ne maruinkin käytä kuule g&g:n kuulia nii ei paskaks mee ne on sentään laadukkaita ja nostaa aseen lähtönopeutta ja 100ms ? no ei ihme että oli 10m jos oli joku muovinen paska kyllä se fincoins on aika huono ,mutta ajattele sillä päälläs....

• juppu

Olen ostanut fincoinsista aikaisemmin jousitoimisen aseen ja se oli hyvä lensi pitkälle mutta aseen lähtö nopeus heittää noin 2-3! muuten ihan hyviä

• juppu

Onko teijän mielestä esim.Sähkökäyttönen ak hyvä? onko kukaan ostanu sellasta ja kannataako uskoo noihin tyyppeihin jotka sanoo et ne on hyvii siis kysyn vaan sähkö aseista että kannataako sähköasetta ostaa finnistä mun mielestä ehk kandee ostaa koska ne on ainakin ihan hyvii ja halpoi! taikka onko WELL R6 hyvä onko kukaan ostanu?

• fiincoins

No toi ak47 on ihan hyvä, ainut huono puoli on siinä että kannattaa ostaa heti metallirunko, itse olen ostanut metallirungon ja m120 viri jousen.

• 20000+++0000

Joo mä ostin ton Double Eagle M86... Mutta saat to Kalavshikon Ak-74u:n 140e.. hyvin lähtee...

• juppu

onko mikään finnin pisla puoli automaattinen tai automaattinen? en kyllä aijo ostaa pislaa vaan sähkö käyttösen well R6:tosen joka on kai hyvä mut mun kaveri ehk ostaa pislan niin onko mikään niistä pisloista puoliautomaattinen tiättekö asiasta mitää?

• esko

oon ostamas Fincoinsista WELL-R6 et kanttiiko katoin ainakin youtubesat niitä videoita niin ne ampu tölkin ihan paskaks mut mua pelottaa et tuhlaanko mun 150 e ihan turhaan mut ei ainakaan lennä 10m ainakin 40m vähintään VASTATKAA ET KANTTIIKO MUN OSTAA SIELTÄ JA OSTANKO WELL-R6

• juppu
        esko kirjoitti:

oon ostamas Fincoinsista WELL-R6 et kanttiiko katoin ainakin youtubesat niitä videoita niin ne ampu tölkin ihan paskaks mut mua pelottaa et tuhlaanko mun 150 e ihan turhaan mut ei ainakaan lennä 10m ainakin 40m vähintään VASTATKAA ET KANTTIIKO MUN OSTAA SIELTÄ JA OSTANKO WELL-R6

mää ainakin ostan sen well-R6 sit kun on rahaa, niin en tiä kauanko siinä menee. koska saan sen jos saisin sen nyt täs lähi aikoina voisin sanoo et onko se hyvä ja sillee

• esko
        juppu kirjoitti:

mää ainakin ostan sen well-R6 sit kun on rahaa, niin en tiä kauanko siinä menee. koska saan sen jos saisin sen nyt täs lähi aikoina voisin sanoo et onko se hyvä ja sillee

Kiitos, juppu jos ostat sen niin voi antaa kommenttia ja sitten vähän myöhemminkin että miten se on toiminut...... mutta oisin jo ostanut sen well-r6 aikoja sitten mutta kuulin pahaa kommenttia siitä

• esko
        juppu kirjoitti:

Kiitos, juppu jos ostat sen niin voi antaa kommenttia ja sitten vähän myöhemminkin että miten se on toiminut...... mutta oisin jo ostanut sen well-r6 aikoja sitten mutta kuulin pahaa kommenttia siitä

• m81

• finnari

Kannattaako ostaa Well r-8 ku katoin youtubesta videoit ja ne oli aika hyvii onko kukaan ostanu kertokaa ihmeessä jos on !!!!!!!!!!!!!

• einari nari pieri ja pani

kannattaako ostaa well r8 se on 140 kymppii kertokaa ihmeessä jos joku on ostanu

• einari nari pieri ja pani

onko well aseissa hölskyvä lipas tarkotan et kuuluuko se kuulien hölskyntäsiellä sisällä ja et syöttääkö ne kaikilla ammuksilla

• JOKU

ET sä tajuu! Ei kannat tilata fincoinssista "ne"(lapset kiinassa) tekee
        pari kuukautta kestäviä aseita ja sitku pyydät takuu huoltoa eine pirut vastaa mitää! (ON KOKEMUSTA)

ittelläni on (oli (ku meni pa*kaks)) well r8. se ei ammu joka paukulla tosiaankaa mut eine paukut siellä hölsky jos se on täynnä. ÄLÄ tilaa sieltä ku eise kuitenka jää sun ainooks aseeks ni tilaat heti kunnon pyssyn esim proairsoftista. OIKEESTI

• mkul
        JOKU kirjoitti:

pari kuukautta kestäviä aseita ja sitku pyydät takuu huoltoa eine pirut vastaa mitää! (ON KOKEMUSTA)

ittelläni on (oli (ku meni pa*kaks)) well r8. se ei ammu joka paukulla tosiaankaa mut eine paukut siellä hölsky jos se on täynnä. ÄLÄ tilaa sieltä ku eise kuitenka jää sun ainooks aseeks ni tilaat heti kunnon pyssyn esim proairsoftista. OIKEESTI

itse olen ollut tyytyväinen fincoinsin aseisiin, cm028 tuli hankittua ensi ja agm mp008 seuraavaksi.

• einari nari pieri ja pani h...
        JOKU kirjoitti:

lol vittu pro arsoftist ja paskat kusetusta mut ostankunnon milgearista airsoft kuappa mun kamutki tilas sielt ja ne on kunnon aseita saatana

• welli r8
        einari nari pieri ja pani h... kirjoitti:

lol vittu pro arsoftist ja paskat kusetusta mut ostankunnon milgearista airsoft kuappa mun kamutki tilas sielt ja ne on kunnon aseita saatana

oon ostamas well r8 ja haluisin lisä tietoo.
        Kysymyksii:
        Kuinka monta metriä ampuu
        Onko Hyvä 4-10
        Onko akku huono
        Onko 140 arvonen?

• hezi my niga
        welli r8 kirjoitti:

oon ostamas well r8 ja haluisin lisä tietoo.
        Kysymyksii:
        Kuinka monta metriä ampuu
        Onko Hyvä 4-10
        Onko akku huono
        Onko 140 arvonen?

kantsii ostaa uus akku,jousi,rautarattaat ja moottori.

• jyynathan
        hezi my niga kirjoitti:

kantsii ostaa uus akku,jousi,rautarattaat ja moottori.

Hei, itse olen tilannut tuolta Fincoinsista G608. aivan mainiosti on toiminut ja se on ollu mulla jo kohta vuoden. Siinä on kestävä kuori, joka on jotain abs muovia. sitten siinä tulee mukana kunnon high-cap lipas joka toimii aivan moitteettomasti, ei yhtään syöttö häirijöitä.. jne. Suosittelen ehdottomasti sitä asetta.muhkeat lähtö nopeudekkin. :D Cymaa en niinkään suosittele. ja Well:istä ei oo mittän kokemusta. Ihan OK kauppa. kannatan

• joooo1
        jyynathan kirjoitti:

Hei, itse olen tilannut tuolta Fincoinsista G608. aivan mainiosti on toiminut ja se on ollu mulla jo kohta vuoden. Siinä on kestävä kuori, joka on jotain abs muovia. sitten siinä tulee mukana kunnon high-cap lipas joka toimii aivan moitteettomasti, ei yhtään syöttö häirijöitä.. jne. Suosittelen ehdottomasti sitä asetta.muhkeat lähtö nopeudekkin. :D Cymaa en niinkään suosittele. ja Well:istä ei oo mittän kokemusta. Ihan OK kauppa. kannatan

samoja aseita myy pari muutakin liikettä mutta paljon kalliimmalla ja puuttuu laturi tai akku.
        Lisäksi varalipas tulee kaupanpäälle
        paketti tuli 2 päivässä!!!

• fincoins!!!
        joooo1 kirjoitti:

samoja aseita myy pari muutakin liikettä mutta paljon kalliimmalla ja puuttuu laturi tai akku.
        Lisäksi varalipas tulee kaupanpäälle
        paketti tuli 2 päivässä!!!

Ihan best! tilasin sielt m42 ja jonku pumppuhauliko sit ku menin softaa serku ja parin muun kaa se oli ostanu jonku jousiviritteise ja sit ammuin se ain kahel laukauksel sit sen jälkee sei enää pellannu ku väitti et oon liia hyvä

• moivaasulki
        jyynathan kirjoitti:

Eli olisin ostamas tuolt JG M5-S6 maksaa 170e ja sähkö ja nopeus on 110-115m/s onko kestävä ja hyvä ?

• fgdgf
        moivaasulki kirjoitti:

Eli olisin ostamas tuolt JG M5-S6 maksaa 170e ja sähkö ja nopeus on 110-115m/s onko kestävä ja hyvä ?

Jos oot yhtään lukenu noit aikasempii viestei voisit päätellä että se on PASK.
        -Lähtönopeudet on kusetusta.
        -Osat halpaa muovia.
        -Jos eivaan kun ase hajoaa "asiakaspalvelusta" ei vastata.
        Kokemusta on 300 euron edestä!

PS. Osta joku kunnon pyssy oikeesti se kannattaa. Itsekin ajattelin säästää ja tilata fincoinssista mutta nyt harmittaa!

• perehtynyt
        fgdgf kirjoitti:

Jos oot yhtään lukenu noit aikasempii viestei voisit päätellä että se on PASK.
        -Lähtönopeudet on kusetusta.
        -Osat halpaa muovia.
        -Jos eivaan kun ase hajoaa "asiakaspalvelusta" ei vastata.
        Kokemusta on 300 euron edestä!

PS. Osta joku kunnon pyssy oikeesti se kannattaa. Itsekin ajattelin säästää ja tilata fincoinssista mutta nyt harmittaa!

Yleisesti on tiedossa että kiinanhalppiksien laatu on parantunut aivan mielettömästi, ja ne pieksee vastaavia puolet kalliimpia aseita. MUTTA! Laadunvalvonta on huono, tarkoittaa sitä että maanantaikappaleita saattaa löytyä! Tässä tapauksessa KATSOKAAKIN että ostatte sohlonne TAKUUN antavalta kaupustelijalta... Varmistatte vielä ostaessanne että "teillähän oli se kuuden kuukauden takuu".

• softaaja 92
        moivaasulki kirjoitti:

Mul on samanlainen. todella hyvä

• eibmoZ

Serkku ainaski tilas tommosen AGM NO.003 jousitoimisen haulikon (~50 e), joten päätin kans ite pistää tilaukseen kun oli ihan lupaava ase. Toinen serkuista taas oli tilannu jousitoimisista M16-JA3 aseen, joka ei sitten toiminut ollenkaan (Made in China :D).

Kyllä kai noi osa aseista on ihan laadukkaita. Hinta/laatusuhde näyttää olevan ihan kohillaan. Ite tosin en tykkää muista kuin haulikoista. ;)

On toi haulikko kuitenkin tosi edullinen kun verrataan jotain proairsoftin aseita ja yhtä kovaahan ne lähtevät mut maruit yms nyt on muutenkin kalliimpia aseita.

Airsoftia kun ei muuten harrasta niin en paljoa välitä. Sai ainakin toho kaupanpäälle kuulia tai sitten laserosottimen (tarjous tän kuun loppuu asti).

Kyl ite voisin varmaa jatkossakin tuolta jotain tilata. Honkkarista en ainakaan mitää osta vaikka omistan sieltä pari käsiasetta jotka on toiminu (ylläri).

• dds

onks cyman aseet hyvii ja luotettavii?

• hullutintti

kannattaako ostaa tota cyma m14 fincoinssista onko akku ja ase miten laadukas onko kestävä jne

• hömötinntti

kannattaako ostaa tota cyma m14 fincoinssista onko akku ja ase miten laadukkaitta onko kestävä jne eli voiko sitä ostaa

• ^^hekatsu^^

kestääkö fincoins sivun airsoft aseet. onko ne hyviä vai sitten aivan perseest!.kertokaa!

• Joku naapurin tyyppi

Kannattaa ostaa kaveri osti jonku M16 ja hyvin on toiminut

• Pettynyt

Joo, tilattiin pari pyssyä ja yksi hajosi, toisessa varmistin paskana ja kolmannessa syöttövika..
      mitäänhän ei saa itse korjata, koska jos kannen aukaisee niin takuu loppuu siihen.

Myyjä vitkutteli vastailun kanssa ja takuuaika (1kk) meni umpeen omasta aseestani kun sinisilmäisenä odottelin vastauksia.

Emme ole vieläkään saanut rahoja takaisin lähetetystä aseesta (aikaa mennyt nyt jo yli 3vko) vaikka olevinaan pääsimme yhteisymmärrykseen.

Seuraavaksi pitää soitella kuluttaja-asiamiehelle jos sulkisivat koko p*skan.

• perehtynyt

Nurin vain kaikki koijarit ja myllymäet. Jos myydään halppiksia, myisivät sitten sen pienen summan kalliimmalla (10-30€ ei paina ketään), että voisivat kattaa maanantaikappaleista koituneet tappiot, eli antaa tuotteilleen takuun. Ei ole sen kummempaa tämä yrittäminen! Loogisuus on elämän tarkoitus!

• lol f*ck omg

nemen foorumeilla on ase arvostelu kantsii lukea *oppikaa* OSTAKAA ASEENNE PAIKOSTA JOITTEN MYYJÄT OVAT KUSIPÄITÄ *OPPIKAA*

• se vaan
        lol f*ck omg kirjoitti:

nemen foorumeilla on ase arvostelu kantsii lukea *oppikaa* OSTAKAA ASEENNE PAIKOSTA JOITTEN MYYJÄT OVAT KUSIPÄITÄ *OPPIKAA*

lähtönopeus ei voi koskaan olla täysin sama kun otetaan huomioon ilmaston muuttujat niin on ihan turha joitteki pentujen valittaa et kaveri osti fincoinsista saman aseen ja nyt se pesi mun aseen ,sen lähtnopeus oli vähän parempi jopa ku mulla ,fincoins kusettaa. sit ne lähettää palautetta siitä ko ei tiiä mitään muuttujista
        pennut esittää tietenki et ne on yli 18 ja myyjä olettaa et ne tietää muuttujista.

• asiaa......!!"!
        se vaan kirjoitti:

lähtönopeus ei voi koskaan olla täysin sama kun otetaan huomioon ilmaston muuttujat niin on ihan turha joitteki pentujen valittaa et kaveri osti fincoinsista saman aseen ja nyt se pesi mun aseen ,sen lähtnopeus oli vähän parempi jopa ku mulla ,fincoins kusettaa. sit ne lähettää palautetta siitä ko ei tiiä mitään muuttujista
        pennut esittää tietenki et ne on yli 18 ja myyjä olettaa et ne tietää muuttujista.

FINCOINS ON PELKKÄÄ ROSKAA....!!!! Osta mielummin proairsoft,pcb,muovisotilas .ei nemesis koska se on loppu loppu kauppa

• fincoinfan
        asiaa......!!"! kirjoitti:

FINCOINS ON PELKKÄÄ ROSKAA....!!!! Osta mielummin proairsoft,pcb,muovisotilas .ei nemesis koska se on loppu loppu kauppa

kannattaako ostaa toi sähkökäyttöinen fincoins mp40

• JUPPU
        fincoinfan kirjoitti:

kannattaako ostaa toi sähkökäyttöinen fincoins mp40

JOO! ostakaa Well R5 ja uus jousi mäntä ja rattaat

hinta fincoinsis 120 e postitsta ja kun ostat noi kamat hinta noin 200e "ja vielä metallinen rataslatikko"

sitten ase toimii kuin unelma ja ei mee rikki itellä tollanen

PS ostakaa!!

• mietiskeliä
        JUPPU kirjoitti:

JOO! ostakaa Well R5 ja uus jousi mäntä ja rattaat

hinta fincoinsis 120 e postitsta ja kun ostat noi kamat hinta noin 200e "ja vielä metallinen rataslatikko"

sitten ase toimii kuin unelma ja ei mee rikki itellä tollanen

PS ostakaa!!

kannattaako ostaa P.599B P.599B PUMPPUHAULIKKO

• joku naapurin tyyppi
        mietiskeliä kirjoitti:

kannattaako ostaa P.599B P.599B PUMPPUHAULIKKO

Eli: Fincoins plussat: halvat aseet, valikoima, miinukset: saattaa olla maanantai aseita

• itse perkele
        joku naapurin tyyppi kirjoitti:

Eli: Fincoins plussat: halvat aseet, valikoima, miinukset: saattaa olla maanantai aseita

Maanantai versioita löytyy melkein joka kaupasta riippuen tehtaastapääosin
        ja merkit taas Cyma on yhtä luotettava oli se ostettu milgearista tai fincoinssist uskokaa ihmeessä, cymalla tosin on huono laadun valvonta mutta ah perkele ku ollaan suomessa on se takuu eli aseen voi palauttaa ja vaatia ehjän tilalle,
        tervetuloa elämään nappulat

• Naski iha ite
        se vaan kirjoitti:

ROFL! :DD kiitti päivän parhaista nauruista :D "" lähtönopeus ei voi koskaan olla täysin sama kun otetaan huomioon ilmaston muuttujat niin on ihan turha joitteki pentujen valittaa "" Ilmastonmuuttujat :D ei saakeli kannattas ton viestin kirjottajan olla vähä hereillä Fysiikan tunnilla jos alkaa puhumaan ilmastonmuuttujusta kun kyseessä on kuula-aseen lähtönopeudet :D
        Kirjottaja vois odottaa, että tulis toho 18 vuode ikää ja tulis vast sitte pätemää tänne :DD
        Kiitos :PP!

• henkka14/88

ostin jonku pislan ja konekiväärin.. ladatessa konekivääriä latausvipu jäi käteen. halpaa muovi paskaa ne aseet on.. pislakin jumii koko ajan.. en suosittele ostamaan sieltä mitään

• HV geiman

Mitä helvettiä? ostin JONKU pislan ja konekiväärin..Sua vaa vituttaa ku oot menny ostamaa jonku 300 euron maruin runkun jostai nemesikseltä ja sitte mylhemmi löysit fincoinsin

• juustokakku123666
        HV geiman kirjoitti:

Mitä helvettiä? ostin JONKU pislan ja konekiväärin..Sua vaa vituttaa ku oot menny ostamaa jonku 300 euron maruin runkun jostai nemesikseltä ja sitte mylhemmi löysit fincoinsin

Joo eli ajattelin ostaa ton double eagle m86p..onks kellää kokemusta double eaglen akoista?Niin ja henkka14/88 taidat nyt kusettaa ku pikkupoika potalla....Nii että onkohan noi DOUBLE EAGLEN aseet hyviäki??

PS.VASTATKAA!!!!!!!!!!

• airsoftduude
        juustokakku123666 kirjoitti:

Joo eli ajattelin ostaa ton double eagle m86p..onks kellää kokemusta double eaglen akoista?Niin ja henkka14/88 taidat nyt kusettaa ku pikkupoika potalla....Nii että onkohan noi DOUBLE EAGLEN aseet hyviäki??

PS.VASTATKAA!!!!!!!!!!

Mul on tollanen double eaglen m87(ak-47 betznaz). Kerronpa siis miten kävi kun ostin kyseisen aseen. Tilasin aseen huutonetin kautta uutena jossa aseelle luvattiin 6kk takuuta. Kun vihdoin kahden viikon odottelun jälkeen sain aseen niin muutaman testilaukauksen jälkeen aseessa semi jumitti ja ase päästeli sarjatulella kummallisia ääniä. Lähetin aseen takuuseen ja sieltä ilmeisesti lähetettiin suoraan uusi ase. Uutta asetta sai kuitenkin odotella suunnilleen toiset kaksi viikkoa. Noh kun sitten sain aseeni, huomasin rungossa heti halkeaman, mutta halkeama oli sen verran pieni, että en sen takia jaksanut enää lähettää asetta uudelleen huoltoon. Ase pelitti aivan täydellisesti , kunnes liipaisin(joka on metallia) hajosi neljään palaan. Takuu oli tietysti ehtinyt mennä umpeen. Nykyään ase on laatikossaan purettuna, koska minua ei oikeastaan ole kiinnostanut alkaa korjailemaan sitä. Tässä siis minun tarinani double eaglen ak:sta. Voi olla että muilla on käynyt parempi tuuri mutta nyt kävi näin!

• Softaaja123
        juustokakku123666 kirjoitti:

PS.VASTATKAA!!!!!!!!!!

itse ostin fincoinssista Double Eagle m49aan joka oli siis vemppu.Meni aika nopeesti latausvipu paskaks. -.-

• hallussa

MUOVINEN OSTA METALLINEN !

• moimoi mies

nii jos niitä fincoinssin aseita osaa käyttää nii ei ne sit hajoo varmaan revit sitä lipasta ja hakkasit seinää.

• xdxdxdx

sun kannattaa käydä katsomassa seuraavat sivustot:

www.milgear.fi

www.pcb-airsoft.com

www.muovisotilas.fi

tuossa vaihto ehtoja..

• asgfhsag

Noi fincoinsin aseet toimii pari kertaa tai ehkä kauemmin ki.. mulla on 1 ja se meni rikki noin 5 kerran softaailust ja sitte akut on iha paskoja ei toimi edes talvella... mutt mun kaveril kyll toimii akku ja kaikki mutt sen ase onki proairsoftist

• qaw
        asgfhsag kirjoitti:

Noi fincoinsin aseet toimii pari kertaa tai ehkä kauemmin ki.. mulla on 1 ja se meni rikki noin 5 kerran softaailust ja sitte akut on iha paskoja ei toimi edes talvella... mutt mun kaveril kyll toimii akku ja kaikki mutt sen ase onki proairsoftist

keksin juuri ite hyvän ajatuksen

• gf
        qaw kirjoitti:

keksin juuri ite hyvän ajatuksen

seksiiii!

• ha<gepou

Ettekö tajua!? Ei se riipu siitä kaupasta että meneekö aseet rikki vai ei. Se riippuu valmistajasta!

Kannattaisi edes yrittää tajuta eikä jankata näitä iänikuisiä kysymyksiä että ONKO HYVÄ.

• vemppumaster

kannattaako ostaa sieltä vemppu ak. kaveri kaipas semmosta

• vemppumaster
        vemppumaster kirjoitti:

kannattaako ostaa sieltä vemppu ak. kaveri kaipas semmosta

vai mistä hyvä vemppu ak sanokaa ny

• elokjovshi

• ALOITTELIA 7272

mistä löytyy luotettava ase jossa on noin sadan metrin kieppeillä oleva lähtönopeus, ja sarjatuli toiminnolla? oon softannu vasta vuoden mut tarvisin vähän paremman aseen jonkun pislan tai isomman aseen!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Haluamme varmistaa e

• kokemu

jing gongin aseet on ainakin hyväksi todettuja, agm mp40 myös hyvä, cyman nykyinen (cm027 ylöspäin) myös hyvä,kalash&dboys luotettavia mutta älä osta well,both elephantin tai double eaglen aseita.

• 0raakkeli
        kokemu kirjoitti:

jing gongin aseet on ainakin hyväksi todettuja, agm mp40 myös hyvä, cyman nykyinen (cm027 ylöspäin) myös hyvä,kalash&dboys luotettavia mutta älä osta well,both elephantin tai double eaglen aseita.

OSTAKAA KERRALLA HYVÄ ASE NIIN ETTE JOUDU KATUMAAN!

Itselläni on kokemust maruin aseista. Te säälittävät nyybät jotka ostaa kiina-aseita olette perseestä.

Maruin aseet kestää monia vuosia, kiina-aseista puhutaan päivinä.
        Pro-airsoft ei 0le kallis kauppa. Säästäkää ja 0stakaa kunn0n ase!

ps. www.0petelkaa-Kirj0ttamaan.c0m

• Armeijakauppa
        0raakkeli kirjoitti:

OSTAKAA KERRALLA HYVÄ ASE NIIN ETTE JOUDU KATUMAAN!

Itselläni on kokemust maruin aseista. Te säälittävät nyybät jotka ostaa kiina-aseita olette perseestä.

Maruin aseet kestää monia vuosia, kiina-aseista puhutaan päivinä.
        Pro-airsoft ei 0le kallis kauppa. Säästäkää ja 0stakaa kunn0n ase!

ps. www.0petelkaa-Kirj0ttamaan.c0m

En nyt haukkuisi nyyBiksi ketään kun itselläsi on Maruin ase. Ei se Maruikaan parhaasta päästä todellakaan ole. Joo kestää vuosia ehkä, itsellänikin kesti vuoden.. Mutta sitten kun vertaillaan ihan toiminnassa Maruita ja kiina-aseita G&Pn ja Systeman aseisiin niin voi jo huomata eron.

• Softari -
        Armeijakauppa kirjoitti:

En nyt haukkuisi nyyBiksi ketään kun itselläsi on Maruin ase. Ei se Maruikaan parhaasta päästä todellakaan ole. Joo kestää vuosia ehkä, itsellänikin kesti vuoden.. Mutta sitten kun vertaillaan ihan toiminnassa Maruita ja kiina-aseita G&Pn ja Systeman aseisiin niin voi jo huomata eron.

Totta puhut mullakin oli joku Maruin Shitti sit kun oln softaas niin ase lähti käsist niin hajos siihen maahan :(

• joku ukooo jostakin
        kokemu kirjoitti:

joo mulla on jing gongin g608-2 on toiminut täydellisesti hoppi on helppo virittää ja tehoja on 115m/s-120m/s ilman virityksi ja on ihan hongkongista asti tilattu :D

• Reinikainen70
        joku ukooo jostakin kirjoitti:

joo mulla on jing gongin g608-2 on toiminut täydellisesti hoppi on helppo virittää ja tehoja on 115m/s-120m/s ilman virityksi ja on ihan hongkongista asti tilattu :D

Odottakaa kakarat siihen asti että pääsette inttiin, suorittakaa se Suomen Kansainvälisissä Valmiusjoukoissa ja sitten saatatte päästä ulkomaille ammuskelemaan PALKALLISESTI oikeilla aseilla oikeita ihmisiä. Sitä kokemusta te tämän harrastuksen kautta havittelette, eikö?! Vai mitä helvettiä te sitten teette? Aikuistukaa. Sotiminen tai edes sotismisen leikkiminen ei ole millään tavalla hauska tai mukava asia. II Maailmansodan tai vaikkapa Talvisodan esittäminen ja leikkiminen kuulapyssyjen kanssa metsässä on kielikuvallisesti sotaveteraanejen hautojen päälle kusemista. Ja turha vedota tässä kohtaa armeijaan, sillä me tarvitsemme Suomen Puolustusvoimia säilyttääksemme itsenäisyytemme. Tämä niin kutsuttu airsoft taas pitäisi kieltää laissa. Ja kaikki airsoftaavat totaalikieltäytyjät ja sivarit voitaisiin karkoittaa rajan yli länteen ottamaan toisiltaan poskeen.

Ja huomaan että aihe menee aikalain ohi topicista, mutta halusin vaan sanoa, että haistakaa p*ska kaikki airsoft hipit.

II/88 reservinupseeri Reinikainen kiittää.

• vitun homo sää olet
        Reinikainen70 kirjoitti:

Odottakaa kakarat siihen asti että pääsette inttiin, suorittakaa se Suomen Kansainvälisissä Valmiusjoukoissa ja sitten saatatte päästä ulkomaille ammuskelemaan PALKALLISESTI oikeilla aseilla oikeita ihmisiä. Sitä kokemusta te tämän harrastuksen kautta havittelette, eikö?! Vai mitä helvettiä te sitten teette? Aikuistukaa. Sotiminen tai edes sotismisen leikkiminen ei ole millään tavalla hauska tai mukava asia. II Maailmansodan tai vaikkapa Talvisodan esittäminen ja leikkiminen kuulapyssyjen kanssa metsässä on kielikuvallisesti sotaveteraanejen hautojen päälle kusemista. Ja turha vedota tässä kohtaa armeijaan, sillä me tarvitsemme Suomen Puolustusvoimia säilyttääksemme itsenäisyytemme. Tämä niin kutsuttu airsoft taas pitäisi kieltää laissa. Ja kaikki airsoftaavat totaalikieltäytyjät ja sivarit voitaisiin karkoittaa rajan yli länteen ottamaan toisiltaan poskeen.

Ja huomaan että aihe menee aikalain ohi topicista, mutta halusin vaan sanoa, että haistakaa p*ska kaikki airsoft hipit.

Airsoft on harrastus ja siinä ei TODELLAKAAN haluta tappaa ketään , satuttaa toista tai yms. Ja airsoft on aivan eri asia kuin oikea sotiminen ja airsoft on VITTU HARRASTUS EKSÄ TAJUA SAATANAN PELLE KUI EES VAIVAUDUT KIRJOTTAA TÄN JOTAI PASKAA SAATANAN KAKARA!!!!!!

• uuh ahh
        vitun homo sää olet kirjoitti:

Airsoft on harrastus ja siinä ei TODELLAKAAN haluta tappaa ketään , satuttaa toista tai yms. Ja airsoft on aivan eri asia kuin oikea sotiminen ja airsoft on VITTU HARRASTUS EKSÄ TAJUA SAATANAN PELLE KUI EES VAIVAUDUT KIRJOTTAA TÄN JOTAI PASKAA SAATANAN KAKARA!!!!!!

juu et mite olis onko fincois luotettava ja mites se tilaus tehää ku se ei oikei tahtonu löytyä mut knnattasko ostaa tää B-A-R 10G 149€??
        siin tulis kyl kiikari ja lataaja ja muuta mukana mut jos sanotte et kantsii ni sit ostan

• dasdasd
        Reinikainen70 kirjoitti:

Hei muuten... Reinikainen yks kysymys. Onks kivaa 2. luokal? :)

• euronjuusto
        dasdasd kirjoitti:

Fincoinssil on ihan samankaltaset aseekku muuallaki jotenka ei varmaankaa pahempaa vikkaa nissäkää oo.. Ja ittekki ajattelin sieltä tilata M160-B2 aseen

• euronjuustotaas
        Reinikainen70 kirjoitti:

hei reininainen eiku siis reinikainen tieks mikä on harrastus? sota ei oo HARRASTUS!

• stumppi
        euronjuustotaas kirjoitti:

hei reininainen eiku siis reinikainen tieks mikä on harrastus? sota ei oo HARRASTUS!

kandee ostaa finkkaris uspi pisla on hyvä ja kestävä et tule pettyy ja muuten se fincoins tyyppi laittaa 159e aseisii 50-70e lisä hintaa et nii ku tukusta saa finkkarin 159e aseen 90e plus postitus kulut

• Dyystö
        stumppi kirjoitti:

kandee ostaa finkkaris uspi pisla on hyvä ja kestävä et tule pettyy ja muuten se fincoins tyyppi laittaa 159e aseisii 50-70e lisä hintaa et nii ku tukusta saa finkkarin 159e aseen 90e plus postitus kulut

Mää osin ostamassa Boy Bi-3581 tietääkö kukaan onko se hyvä ase ja kannattaako tilata???? :D :D

• dahdah
        Reinikainen70 kirjoitti:

Reinikainen, olet oivallinen esimerkki tavallisesta reservinupseerista. olet myös reservinmulkku.

• hullu112
        Reinikainen70 kirjoitti:

tota onksul muka joku piipin syyy airsoftii vastaan. jos joku hippi on tullut sun pihalle pyssyn kans heiluu ni ei oo meijän vika. haista vaa paska senki reserviläisupseeri ja puolusta si maatas vai ooks joku venäläine hippi!

• kaheli
        Reinikainen70 kirjoitti:

VITTU EI AIRSOFT OO MIKÄÄ SOTAHULLUJEN LEIKKI VAA HARRASTUS JA JOS AIRSOFT PITÄÄ KIELTÄÄ NII SUSTA VISSII KAIKKI TAISTEKULAJIKKI PITÄÄ KIELTÄÄ!!!!!

• reiinikainen
        dasdasd kirjoitti:

wtf

• fincoinzz

ja te taas niiku aina arvostelette niit fincoinsin huonoimpia ja parhainpia aseita. Jotkut sanoo ku on ollu
      just joku kallis halpis ni sen perusteel et fincoins olis huono ja sit sama asia kalliiseen suuntaa.

• asdgtju

wellin aseet ovat iha PASKOJA ostakaa cymaa ja jing gongia itelläni on toi jg mab 10 ja se toimii moitteettomasti täällä on vaa toollasii vitun kusipää muksuja ketkä ostaa aseen mistä ei tiedä mitään vaan katto toi on hieno jeee

• ihan sama
        asdgtju kirjoitti:

wellin aseet ovat iha PASKOJA ostakaa cymaa ja jing gongia itelläni on toi jg mab 10 ja se toimii moitteettomasti täällä on vaa toollasii vitun kusipää muksuja ketkä ostaa aseen mistä ei tiedä mitään vaan katto toi on hieno jeee

millä perusteella wellin aseet OVAT HUONOJA

• lotazmahalittaja
        ihan sama kirjoitti:

millä perusteella wellin aseet OVAT HUONOJA

kun mä aloitan airsoftin ja mun budjetti on 50e niin mitä kannattaa ostaa? kun alotan vasta ni en haluu ostaa mitään 300e asetta ja sitten kokemattomuuttani hajotan sen niin kävi mun serkulle kun se alotti en halua tehdä samaa virhettä

• TUNTEMATON TUNTEMATO
        lotazmahalittaja kirjoitti:

kun mä aloitan airsoftin ja mun budjetti on 50e niin mitä kannattaa ostaa? kun alotan vasta ni en haluu ostaa mitään 300e asetta ja sitten kokemattomuuttani hajotan sen niin kävi mun serkulle kun se alotti en halua tehdä samaa virhettä

Ehkä joku jousitoiminen olisi hyvä... Ehkä joku vähän halvempi pumppuhaulikko tai vemppu...

• NÖNÖ

eli fincoins aika köyhä sivu ja ei se paljoo riipu kaua aseet kestää vaan se on kiinni valmistajasta!!!
      fincoins myy halvimpia ja laaduttomia kiinalaisia aseita mutta jotkut ovat ihan ok

suosittelen toista liikettä :)

• softaaja-

oon ite tilannu tuolta agm mp40 ja nyt olen sitä myymässä.. ase on hyvä! mutta itse tykkään pidemmistä ja suurilippaisista aseista.. nyt kun saan vanhan myytyä ajattelin ostaa tuolta fincoinssista jonkun uuden kiinasähkön :D ( DE AK 47 tai JG MP5 SD5 ) tokihan sielläkin niitä maanantaikappaleita on, mutta mielestäni se on enemmänki kiinni siitä käyttäjästä eikä aseesta.. ei sitä asetta puihin tarvi hakata! :D itse luotan noihin kiinalaisiin

• Ms

mikä hinta voisi ostaa

• progamer092

Siis fincoins on surkea paikka. joka ostaa halvalla muovisia ja epäonnistuneita airsoft-aseita. Menkää vaikka Milgearii tai muovisotilaasee, jotka ois erikoistunu airsoftii! Fincoins on sama asia kun halpahalli!!

• sAWSs

Täysin samaa mieltä progamer098n kanssa jos haluatte surkean aseen ostakaa sieltä mutta mieluummin muualta

• jjc

mul on itelläki fincoinssista tilattu ak-47 toimii moitteettomasti hyvä ase suosittelen!

• ...

minä itse ostin galaxy5k sieltä toimiihan se hyvin...

• ...
        ... kirjoitti:

minä itse ostin galaxy5k sieltä toimiihan se hyvin...

broidi osti Warrior mb-1 ja sekin toimii moiteittomasti

• Snakedoctor-
        ... kirjoitti:

Aseet on ihan samoja kuin muillakin myyjillä. Palveluntaso ja valikoima tosin on rajallinen koska on pieni toimija.

• 6347388898
        Snakedoctor- kirjoitti:

Aseet on ihan samoja kuin muillakin myyjillä. Palveluntaso ja valikoima tosin on rajallinen koska on pieni toimija.

Kannattaako ostaa Milgearista 75e maksava Cyma Clock G18C AEP (CM030)???

• vittu nauran teille
        6347388898 kirjoitti:

Joo ostakaa vaan on kuule ihan perseestä ja miksette samalla osta 1000 kiloa lantaa takapihallesi niin ajaa saman asian. kaverilla on wellin g36 joo lähtönopeus on huimat 130 m/s (0.23g) mutta harmi kun raja meillä on 111 m/s ja hoppi on paska ja lippaat on paskoja

• Vaaralliset laturit
        vittu nauran teille kirjoitti:

Joo ostakaa vaan on kuule ihan perseestä ja miksette samalla osta 1000 kiloa lantaa takapihallesi niin ajaa saman asian. kaverilla on wellin g36 joo lähtönopeus on huimat 130 m/s (0.23g) mutta harmi kun raja meillä on 111 m/s ja hoppi on paska ja lippaat on paskoja

Mukana tulee palovaarallinen laturi mitä ei pidä käyttää ja myytävät maskit eivät kestä kuulan osumaa.

• assimato
        Vaaralliset laturit kirjoitti:

Mukana tulee palovaarallinen laturi mitä ei pidä käyttää ja myytävät maskit eivät kestä kuulan osumaa.

Kannattaako ostaa finncoinnssista Warrior MB-01
        Pulttilukkoinen tarkkuuskivääri
        ?

• hdid
        assimato kirjoitti:

Kannattaako ostaa finncoinnssista Warrior MB-01
        ?

itse ostin kyseisen aseen Milgearista ja aivan ***** hyvä kyllää kannattaa mun ja - siitä aseesta kantomatka tehokkuus sattuu ku osuu iha hiton tarkka -noin joka kuudes kuula menee vähä minne sattuu -aluks kiree pultti -ehkä hitusen liian pitkä

• ahrtt
        hdid kirjoitti:

itse ostin kyseisen aseen Milgearista ja aivan ***** hyvä kyllää kannattaa mun ja - siitä aseesta kantomatka tehokkuus sattuu ku osuu iha hiton tarkka -noin joka kuudes kuula menee vähä minne sattuu -aluks kiree pultti -ehkä hitusen liian pitkä

fincoinsissa ei ole mitään vikaa turha itkeä.
        kaikki aseet hankittu eri maista ei fincoins niitä tehny.
        miks joku merkki tekee aseita mitkä hajoo heti? selittäkää ääliöt

• Olsen
        6347388898 kirjoitti:

Kannattaa, kunhan putsaat eka piipun vihreästä paskasta mitä siellä saattaa olla ja moottori saattaa aluksi olla nihkeä joten louskuttelet sillä eka testi laukauksia niin kyllä se toimii, Suosittelen.

• 4938948
        ... kirjoitti:

fincoins on huono koska oon ostanu sielt vrm 6 aset ja kaikki oli ihan *******

• j-a-f-f-a

Se nyt vaan on niin et halpa ja hyvä myydään eri paketeis.

• Proairsoft

Älkää nyt v***ssa ostako tuolta. Kestää pari hassua kuukautta ja muoviosat menee rikki. Ehkä halpa, mutta aseet on täysiä paskoja! Itselläni oli ton paikan vemppu m16 ja kesti pari kuukautta. Laitoin aseen nojaamaan pystyyn seinää vasten ja se kaatui ja tukkiperäliitäntä meni paskaksi. Kiva tähdätä ilman tukkia! Proairsoft on se sivu jolta kannattaa ennemmin tilata. Fincoins- aseet on naurettavia kiinalaiskopioita.

• Proairsoft
        Proairsoft kirjoitti:

Älkää nyt v***ssa ostako tuolta. Kestää pari hassua kuukautta ja muoviosat menee rikki. Ehkä halpa, mutta aseet on täysiä paskoja! Itselläni oli ton paikan vemppu m16 ja kesti pari kuukautta. Laitoin aseen nojaamaan pystyyn seinää vasten ja se kaatui ja tukkiperäliitäntä meni paskaksi. Kiva tähdätä ilman tukkia! Proairsoft on se sivu jolta kannattaa ennemmin tilata. Fincoins- aseet on naurettavia kiinalaiskopioita.

Älkää siis ostako fincoins aseita, vaan proairsoftista ja muista KUNNON liikkeistä.

• GNGification
        Proairsoft kirjoitti:

Älkää siis ostako fincoins aseita, vaan proairsoftista ja muista KUNNON liikkeistä.

Elikkä tota Warrior MB-01 snipua kattelisin Lähtönopeus 145-148 m/s ja maksaa 149 euroo...
        Onko kokemuksia mitä haluaisitte jakaa ja mahdollisia kommentteja laadusta.
        Ja tietenkin Fincoins

• airsoft mies

oon käyny kyseisessä paikassa uskon että on hyviä ja eihän se siitä paikasta oo kiinni mistä ostaa vaan merkistä

• smoukkimies

kannattaako ostaa boyi BI-3681 finconssist 159E toimiiko hop up ? kestääkö ja onko oikeesti noin tehokas?????onko parempi ku vaikka jing gong????oon ekaa sähköö ostamassa (ellei fin coinnist ostettuu both elephanttii lasketa airsoftiks). en halua cyma ak koska kaikil on ak vaan joku hieno m4/m16 carbine alle 200€

• ....

fincoins on ihan paska. tilasin 150 e aseen kesti VAIN 1 kuukausi odottaa sitä ja sitten kuulat lensi 15 metriä, hoppikumi oli valmiiksi paskana, akku oli rikki.

• fj

vittu saata perkele shjsrtj

• asdasdsadasdasdasasd

fincoins on perseest. Ostakaa sielt sitä roskaa se on iha sadhjfjkfgbfgl mfuj umkmi ynug uirgehfmh frkhnjknhgjkh. jos on hintaa nii on laatuuki nigat!

• ? emt?
        asdasdsadasdasdasasd kirjoitti:

fincoins on perseest. Ostakaa sielt sitä roskaa se on iha sadhjfjkfgbfgl mfuj umkmi ynug uirgehfmh frkhnjknhgjkh. jos on hintaa nii on laatuuki nigat!

kannattaako ostaa tollanen Double Eagle M49A? vai onko ihan romu.

• Luonnonviagra NVPlus

HUIPPU SEKSIÄ – NAUTINTOA ELÄMÄÄN! www.eco-herbs.com
      • Luonnonviagra NVPlus TopUp suosittu luontaistuote – takuuvarma erektio ilman sivuvaikutuksia.
      • Unohda aiemmin kokeilemasi tuotteet.
      • Vain yksi kapseli ja varma erektio 45 minuutissa.
      • Vaikutus kestää 48 tuntia ja takaa kovan erektion joka yhdynnässä.
      • Kaikenikäisille aikuisille miehille laatua ja nautintoa seksiin NVPlus TopUp .
      • Luonnonmukainen, turvallinen ja varma erektiotuote – suurentaa samalla penistä.
      • Onnistunut seksi – unohtumaton rakastaja, sen takaa NVPlus TopUp.
      • Tilaukset: www.eco-herbs.com . Nopea toimitus – ei postituskuluja.

• ihan sama

fingoins on luotettava ja todella halpa netti kauppa. tavara ei mene rikki jos OSAA KÄYTÄÄ SITÄ NORMAALISTI. tavarat tulevat nopeastin ilman ongelmia. itselläni on M47 A ostettu fingoinsista
        ja palvelee jo toista vuotta eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. kun minä luin näitä foorumeita
        fincoinsista epäilin ostaa sieltä mitään koska kaikki haukkuivat fincoinsia niin paljon
        mutta onneksi ostin sillä se oli hyvä ostos.

ps.fincoins on hyvä netti kauppa ei mitään vikaa
        uskokaa tai älkää mutta mulla on kokemusta

• Canadienz
        ihan sama kirjoitti:

fingoins on luotettava ja todella halpa netti kauppa. tavara ei mene rikki jos OSAA KÄYTÄÄ SITÄ NORMAALISTI. tavarat tulevat nopeastin ilman ongelmia. itselläni on M47 A ostettu fingoinsista
        ja palvelee jo toista vuotta eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. kun minä luin näitä foorumeita
        fincoinsista epäilin ostaa sieltä mitään koska kaikki haukkuivat fincoinsia niin paljon

joo hyvä lelukauppa joka myy leluja

• dklfjdfhfukhdkfhlgkj
        ihan sama kirjoitti:

tää jätkä puhuuu asiaaaaaaaaa

• partasutina
        dklfjdfhfukhdkfhlgkj kirjoitti:

tää jätkä puhuuu asiaaaaaaaaa

juu niin teköö

• tralallala

Ite en juur harrasta airsoftia(kovin tekisi ja oon suunnitellu jo), mutta näin sivullinen silmin:

Eikös se fincoin kuitenkin myy melkein niitä samoja aseita kuin muutkin, kuten Kalashia, JG, Cyma jne.? Toki siitä halvemmasta päästä mutta eikös edellä mainitut ole ihan luotettavia kuitenkin(lukemiseni perusteella), joten ei kai ne fincoinsin aseet eroa juurikaa niistä, mitä ne muut liikkeet myyvät?

• Blaablaata

Elikkäs.. Ensinnäkin CYMAN laatu on parantunut huimasti joten suosettelen perus sähköä ostavalle.
        Ja jos haluaa kestävyyttä paras vaihtoehto on tarkkuuskivääri.
        Paino kannattaa katsoa. Mitä painavempi, sitä parempi.
        Varokaa kuitenkin Double Eaglen aseita! Niissä paino heittää koska sisälle on asennettu lyiy painot!
        Tässä teille!

• asse mies
        Blaablaata kirjoitti:

Elikkäs.. Ensinnäkin CYMAN laatu on parantunut huimasti joten suosettelen perus sähköä ostavalle.
        Ja jos haluaa kestävyyttä paras vaihtoehto on tarkkuuskivääri.
        Paino kannattaa katsoa. Mitä painavempi, sitä parempi.
        Varokaa kuitenkin Double Eaglen aseita! Niissä paino heittää koska sisälle on asennettu lyiy painot!
        Tässä teille!

kannattaisko ostaa fincoinssissta kart m58

• ...

ihan perseestä koko paikka

• jurospo

niin on

• pikkumonto

oon ostamas fincoinssist clock 26 ja M2037 ni kaannataako

• kaltsiur

Mä tilasin eilen fincoinssista 1 laaser tähtäimen ja 1 lipaan kannattiko!!!!!

• softaja1

Ostin noin puol vuotta sitte DOUBLE EAGLE M86a n ja ei toiminu kunoll eli kun ampuu sarjalla nii välillä tulee kuulia välillä ei ja joskus lukittautuu niin että ei pysty painaa liipasinta. Noin 3 puolen kuukauden jälkee hajostähtäin että eräs metalli pala katkes. Voisko joku neuvoa että sais kuntoo noi viat?. Eli en suosittele tätä DOUBLE EAGLE M86a tai voi olla että oli vaan joku valmistus virhe.

• vähä tyhmä kaveri

kaverillaki oli se double eagle nii se hajotti sen iha tahalleen:-----------(

• kannattaako?

kannataako fincoisista ostaa joku sniperi?

• rK

joo kannattaa kaveri just osti ja on tosi hyvä

• rk

fincoins on hyvä kauppa ostin sielt double-eaglen m56dl ja on ollu mulla jo 8kuukautta ja eikä oo ollu yhtään mitään vikoja oon huoltanu päivittäin ja on omasta mielestäni ja kavereittenkin mielestä parempi kuin maruin m3 ja osumia on tullut esim yhes pelis 7 tiputusta. suosittelen fincoinssia mutta pitää katsoa mitä ostaa ja samoja aseita fincoinssissa myydään kuin muissakin kaupoissa.

ja kokemusta airsoftista jo 2vuotta

• A1R$0FAAJA

ostin fincoinsista cyma ak47 oli rikki jo paketissa sitten vaihdoin sen ak 74 joka toimi n.5 lippaallista ja sitten tuli syöttö vikoja mutta toimii ihan ok kun sille päälle sattuu mutta en suosittele fincoinsia

• joku12345

Eihä fincoins tee aseita, ne myy kiinalaisia aseita ym.

• Fyreme

@A1R$0FAAJA

Oletko kokeillut muilla lippailla kuin mukana tulleella hi-capilla? Syöttövikojen yleisin syy on itse lipas. Suosittelen kokeilemaan vaikka kaverisi laadukkaalla midillä / regulla.

• ak47tactical

onkohan fincoinssin double eagle m81 USP kestävä ku aion ostaa sellasen

• zsdfgrt

ei vitus

• mannefincoins

mulla on ostettu sieltä ak-47 ja se on sitte koko aika hajalla kannatan m44 ostamista se on näppärä ja nopea sarjatuli

• makke 97

Ostin 150 e maksavan ak-47 toimi pari kuukaut sit meni paskaks nyt ostin 229 maksavan Snipun toimii tosi hyvin

• snake 556

mul on fincoinssin ase ja se toimii ihan hyvin eikä fincoins ole laaduton ja siel näkee ihan selvästi et onko ase kiinalainen vai ei sitä paitsi ei siel edes myydä kiinalaisia

• töttöröötöö

Otapa Snake pikkaisen selvää asioista... "...ei siel edes myydä kiinalaisia" Repesin!

Finccari myy samaa kiinalaisvalmisteista kamaa mitä muutkin toimijat.

• CYMA

Fincoins myy tosi paljon samoja aseita kuin esimerkiksi - Milgear - Muovisotilas. Hankin CYMA MP5K ja olut jo monta kuukautta, varmaan seitsemän ja mitään ei ole tullut. Ainoastaa akku on aina huono iinalais valmisteisissa. Pidän itse Suomirahasta (Fincoins) Kannattaa ostaa joku kunnon sähkö tai Snipu ne on Laatu vehkeit ja riippuuhase toki myös käyttäjästä. Sähköaseet 150e Sniput 189e

• Jing Gong ja Marui

Joo no se on iha totta että lähinä parhaat merkit on Jing Gong ja Marui et jos ostatte airsoft asetta (sähkö tai kaasu käyttöstä) nii ostakaa jompikumpi merkkine näistä kahdesta

• pro.airsoftaaja

En sanois Fincoinssii huonoks. Paljon kuulee että Fincins on huono. Fakta:se ei ole huono

• snake556

hei töttöröötöö olit ihan oikees siit fincoinssit se on mun mielest puoliks laaduton mut kyl hinnat on ihan hyvii mutta mun mielest se myyjä ei oikein sovi siihen työhön koska kun kävin siel niin se myyjä ei oikeen vastannut meijän kysymyksiin ja muutenkin se vaikutti tylsältä. Ai niin kun ostin sielt aseen niin ne lähetti väärii kuulii ja ase senkun jumittu kokoajan mut nyt se toimii hyvin

• epävarma

oks toi Well Warrior MB-01 Vihreä , L96
      Kiikaritähtäin 3-9x40
      Lähtönopeus 140-146 m/s 0,20g kuulilla.

• dgth

Joo on se se.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      40
      3011
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      35
      2238
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      48
      2149
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      80
      2019
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      54
      1737
    6. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      16
      1472
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      57
      1469
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      122
      1198
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      935
    Aihe