Poikaystäväni olikin homo!!!

sinisilmäinen, kai...

Viime syksynä silloinen poikaystäväni paljastui sattumalta homoksi. Seurustelua oli takana lähes 2 vuotta, josta puoli vuotta asuttiinkin yhdessä... onneksi olen päässyt asiasta yli, mutta ihmettelen vaan miksi noita piilohomoja on vielä nykyaikana? Ja sekin ketuttaa että itse olin niin pirun sinisilmäinen, etten tajunnut miehen suuntautumista. Tosin se hämäsi että mies oli aina suhteen alussa ja koko suhteen ajan se paljon aktiivisempi osapuoli, halusi esitellä minua perheelleen ja suvulleen, itse taas en tahtonut esitellä häntä, sillä jotenkin aavistelin suhteen päättyvän eroon. Harkitsin tosiaan useaan otteeseen eroa mutta hän aina suostutteli jatkamaan.

No joo, mutta tässä ajankulukseni listaan ko. miehessä esiintyneitä piirteitä, jotka näin jälkikäteen ajateltuna olivat selviä viestejä hänen suuntautumisestaan:

- olen normaalipainoinen ja normaalivartaloinen nainen, mutta hän ei tuntenut minkäänlaista kiinnostusta vartalooni. Sen sijaan seurustelun kuluessa tuli selväksi, että hän tykkää enemmän sellaisista aivan mallilaihoista teinitytöistä, joiden kroppa muistuttaa itseasiassa enemmän nuoren pojan kuin 25-v. naisen vartaloa. Kuvittelin, että syy on minussa kun vartaloni ei kiinnosta :(

- hän ei ollut mistään seksiasioista kiinnostunut, sanoi että asia on aina ollut niin. Väitti tykkäävänsä eniten halimisesta! Monta kertaa nukkumaan mennessä koin kauhun hetkiä kun hän halimisen jälkeen vaan käänsi selän ja alkoi nukkumaan. Jännänä yksityiskohtana kerrottakoon, ettei hän ikinä osannut edes sanoa sanaa p***u, vaan viitasi tuohon sanoilla "sukupuolielin", "alapää" yms. kliinistä. Ajattelin että vika on minussa kun häntä ei kiinnosta, että en ole tarpeeksi laiha hänelle. Laihduttamaan en kuitenkaan ruvennut, sillä olen normaalipainoinen.

- kahden vuoden aikana seksiä oli ehkä noin neljän kuukauden välein ja silloinkin hän oli jumalattomassa kännissä eikä lauennut.

- hän oli avoimen homovastainen ja pilkkasi homoja ja "hintahtavaa" tyyliä aika suoraan. Pidin sitä ihmeellisenä, koska hän ei mielestäni ollut mitenkään miehekäs tyyppi ja lisäksi hän oli muuten tosi suvaitsevainen.

- hänellä oli väliin tapana arvuutella ja pohtia kuka/ketkä on/ovat homoja hänen miespuolisesta kaveripiiristään.

- hän haukkui syvästi anaaliseksiä ja ilmaisi inhonsa (hetero)anaaliseksiä kohtaan.

- hän ei ollut suhteessa mitenkään perinteisen miesmäinen vaan sanoi ihan suoraan, että haaveilee oikein hallitsevasta ja määräilevästä kumppanista ja olisi toivonut minun olevan sellainen (tietenkin tämä voi päteä myös osaan heteromiehistä?)

Eli yhteenvetona: taisin olla aika typerä kun en noista varomerkeistä huomannut, millainen "mies" on kyseessä, vaikka monen monta kertaa sitä eroa harkitsinkin. Harmittaa vähän että tuollaiseen p***aan tuli aikaa tuhlattua! Onko kellään muulla naisella kokemuksia piilohomon kanssa seurustelusta? Tai voisikohan joku (piilo)homo kenties selittää miksi ihmeessä vielä nykyaikana täytyy pysyä siellä kaapissa ja feikata heteroa naisille?

40

5300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      se mies varsinaisesti naisille feikkasi vaan suvulleen ja tuttavilleen. Valitettavasti vielä nykyäänkin on niin paljon ahdasmielisyyttä, että nuoren miehen ei todellakaan ole mitenkään helppo tulla esiin kaapista. Toisaalta hän saattoi itsekin haluta aluksi uskoa olevansa hetero ja asia kävi hänelle vasta seurustelun myötä selväksi. Ymmärrän siis tavallaan exääsi vaikka kieltämättä hän teki sinulle todella julmasti.

    • empaattisuutta

      Mies ei ilmeisesti halunnut feikata vaan halusi olla hetero. Niitä on paljon tapauksia, että homot ovat jopa naimisissa ja lapsiakin on pystytty tekemään. Moni homo on sanonut, että haluaisin kovasti olla "normaali".
      Eikä maailma ole niin mustavalkoinen, että on vain 100%:sti heteroja ja homoja. Ihminen voi olla 60%:sti homo ja 40%:sti pitää myös naisista.
      Sinä nyt suret vain omaa menetettyä aikaa, et osaa asettua toisen saappaisiin. Mitä jos itse huomaisit kiinnostuksen naisiin, niin etkö kaikin mahdollisin tavoin yrittäisi jonkun miehen kanssa luoda hyvää suhdetta, jos kuitenkin suuntautuminen kääntyisi. Tai menisitkö heti julistamaan isovanhemmillesi ja kaikille tutuille, että minä olen lesbo.

      • alkuperäinen kirjoitaja

        Mielenkiintoinen teoria, että MINUN muka tässä pitäisi olla empaattisempi valehtelevaa eksää kohtaan...! En näemmä tainnut tuossa avausviestissäni mainita että ex-poikaystäväni harrasti pettämistä (siitä myös jäi kiinni kun pettäjäkumppani sai selville että hänellä on tyttöystävä ja käräytti exäni minulle). En oikeasti jaksa olla pettäjälle ja valehtelija empaattinen, oli suuntaus mikä tahansa. Esim. kun olin kipeä, hän paijasi minua kyllä kiltisti mutta (myöhemmin sain kuulla) samana iltana oli häipynyt baariin etsimään miesseuraa!

        Sitä paitsi ilman pettämisiäkin empaattisuuteni piilohomoexääni kohtaan olisi vähän hakusessa. Kehitin mm. tosi pahan alemmuudentunnon ulkonäköni ja painoni suhteen kun kahden vuoden ajan kuvittelin, että hän ei halua seksiä kanssani koska en ole tarpeeksi laiha, kaunis yms. Monta kertaa puhuin eksälle siitä että minulla on suhteessa paha olo ja harkitsen eroa. Aina hän kuitenkin todella voimakkaasti kannusti jatkamaan ja lupasi että asiat muuttuvat vielä.

        Exä poimi suhteestamme "rusinat pullasta": olin hänelle hyvä ystävä, kämppis ja kulissin ylläpitäjä. Minä sain suhteen jossa oli paha olo ja tunsin itseni huonoksi! Jos mies olisi ollut ns. hyvä ihminen ja halunnut pitää ystävyyteni, olisi hän voinut reilusti myöntää suuntautumisensa eikä teeskennellä ja VALEHDELLA ja PETTÄÄ.


      • kertoa kaikki avauksessa...
        alkuperäinen kirjoitaja kirjoitti:

        Mielenkiintoinen teoria, että MINUN muka tässä pitäisi olla empaattisempi valehtelevaa eksää kohtaan...! En näemmä tainnut tuossa avausviestissäni mainita että ex-poikaystäväni harrasti pettämistä (siitä myös jäi kiinni kun pettäjäkumppani sai selville että hänellä on tyttöystävä ja käräytti exäni minulle). En oikeasti jaksa olla pettäjälle ja valehtelija empaattinen, oli suuntaus mikä tahansa. Esim. kun olin kipeä, hän paijasi minua kyllä kiltisti mutta (myöhemmin sain kuulla) samana iltana oli häipynyt baariin etsimään miesseuraa!

        Sitä paitsi ilman pettämisiäkin empaattisuuteni piilohomoexääni kohtaan olisi vähän hakusessa. Kehitin mm. tosi pahan alemmuudentunnon ulkonäköni ja painoni suhteen kun kahden vuoden ajan kuvittelin, että hän ei halua seksiä kanssani koska en ole tarpeeksi laiha, kaunis yms. Monta kertaa puhuin eksälle siitä että minulla on suhteessa paha olo ja harkitsen eroa. Aina hän kuitenkin todella voimakkaasti kannusti jatkamaan ja lupasi että asiat muuttuvat vielä.

        Exä poimi suhteestamme "rusinat pullasta": olin hänelle hyvä ystävä, kämppis ja kulissin ylläpitäjä. Minä sain suhteen jossa oli paha olo ja tunsin itseni huonoksi! Jos mies olisi ollut ns. hyvä ihminen ja halunnut pitää ystävyyteni, olisi hän voinut reilusti myöntää suuntautumisensa eikä teeskennellä ja VALEHDELLA ja PETTÄÄ.

        Luepa avaustekstisi uudestaan, siinä et kerro juuri mitään, mikä miehessä oikeasti oli vikana...


      • alkuperäinen kirjoitaja
        kertoa kaikki avauksessa... kirjoitti:

        Luepa avaustekstisi uudestaan, siinä et kerro juuri mitään, mikä miehessä oikeasti oli vikana...

        Kyllä kerroin ihan selvästi avausviestissäni, että poikaystäväni oli homo, vaikka heteroa minulle koko ajan esittikin. Eikö se jo tarkoita, että mies valehteli paljon ja monessa asiassa? Esim. siinä miten hän ei mukamas pidä seksistä "ei oo mun juttu" mutta kappas, hän
        "unohti" kertoa että kyllähän hän seksistä pitää - siis muiden poikien kanssa! Pointtini oli siis se, että mies perusti koko suhteen valheelle! Mielestäni se on aika paha juttu jo ilman mitään pettämisiä.


      • Anonyymi
        kertoa kaikki avauksessa... kirjoitti:

        Luepa avaustekstisi uudestaan, siinä et kerro juuri mitään, mikä miehessä oikeasti oli vikana...

        Vika oli se että sillä oli liian pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika oli se että sillä oli liian pieni.

        Kikkeli siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kikkeli siis.

        Homppeli se oli.


    • petetty

      älä välitä, mä olin homon kanssa naimisissa 20 vuotta. enkä tienny mitään. En edes aavistanut, kun hän sanoi jättävänsä minut. Nyt hän on naimisissa miehen kanssa ja minä yksinhuoltaja. Sitä sattuu.

    • AsDa

      et seurustellut miehen kanssa tuon enempää. On ihmisiä jotka ovat elänee yhdessä toistakymmentä vuotta tietämättä puolisonsa seksuaalisesta suuntautumisesta.

      Tuossa www.mtv3.fi/helmi- sivustolla on jonkinlainen juttu vastaavanlaisesta tapahtumasta. Luettuani sen se vaikutti enemmänkin elokuvan käsikirjoitukselta - henkilöiden ammatteja myöten - kuin oikealta elämältä. Mies oli seurustellut jo pidemmän aikaa miehen kanssa eli: "kun Taco Bell ei enään tuntunut hyvältä, niin nakkikioskin lenkki maistui - ja pitkän aikaa maistukin".

      • Hutut ja Vellit.

        Oikea homomies ei koske sormellaankaan naiseen se on saletti se,mutta taidatte nyt koko ajan kirjoitella DI-Seksuaaleista.Tunnen molempia ihmisiä ja aidot homot on kivoja ja reiluja kavereita jopa naisille(olen nainen)DI-seksuaaliset kun eivät aina itsekkään tiedä kenen kanssa milloinkin haluavat olla(tilanteen mukaan)ja ovat paljon vaikeempia saada selvää mitähän ne on miehiään tai naisiaan,ja usein ovat oikeesti vaikeempia ihmisiä,koska on paljon vaikeempi tunnustaa kumppanille että haluttaa välillä omkin sukupuoli.


      • sotketa
        Hutut ja Vellit. kirjoitti:

        Oikea homomies ei koske sormellaankaan naiseen se on saletti se,mutta taidatte nyt koko ajan kirjoitella DI-Seksuaaleista.Tunnen molempia ihmisiä ja aidot homot on kivoja ja reiluja kavereita jopa naisille(olen nainen)DI-seksuaaliset kun eivät aina itsekkään tiedä kenen kanssa milloinkin haluavat olla(tilanteen mukaan)ja ovat paljon vaikeempia saada selvää mitähän ne on miehiään tai naisiaan,ja usein ovat oikeesti vaikeempia ihmisiä,koska on paljon vaikeempi tunnustaa kumppanille että haluttaa välillä omkin sukupuoli.

        kyllä oikea homokin voi kaapissa ollessaan koskea naiseen -usko tai älä. Elävä todiste tästä on poikaystäväni, jonka isä on 100% homo eikä poikaystäväni millään keinohedelmöityksellä alkuaan saanut....


      • alkuperäinen kirjoitaja
        Hutut ja Vellit. kirjoitti:

        Oikea homomies ei koske sormellaankaan naiseen se on saletti se,mutta taidatte nyt koko ajan kirjoitella DI-Seksuaaleista.Tunnen molempia ihmisiä ja aidot homot on kivoja ja reiluja kavereita jopa naisille(olen nainen)DI-seksuaaliset kun eivät aina itsekkään tiedä kenen kanssa milloinkin haluavat olla(tilanteen mukaan)ja ovat paljon vaikeempia saada selvää mitähän ne on miehiään tai naisiaan,ja usein ovat oikeesti vaikeempia ihmisiä,koska on paljon vaikeempi tunnustaa kumppanille että haluttaa välillä omkin sukupuoli.

        Kyllä "aito" homo tosiaan voi olla kaapissa ja feikata suhdetta naisen kanssa! Esim. oma piilohomoexäni veti aina kovat kännit ja siinä kunnossa sitten pystyi vähän "sohimaan". Jos hän olisi ollut kiinnostunut miesten ohella myös naisista, se olisi taatusti jotenkin ilmennyt :(

        Mitä muuten ovat nämä DI-seksuaalit? Diplomi-insinööriseksuaalejako? ;) Hih, silloin DI-seksuaalit ovat aivan asia erikseen...!


      • Anonyymi
        sotketa kirjoitti:

        kyllä oikea homokin voi kaapissa ollessaan koskea naiseen -usko tai älä. Elävä todiste tästä on poikaystäväni, jonka isä on 100% homo eikä poikaystäväni millään keinohedelmöityksellä alkuaan saanut....

        Isä on siis 100% homo?
        Oho, onpas siinä todella homppeli.


      • Anonyymi
        Hutut ja Vellit. kirjoitti:

        Oikea homomies ei koske sormellaankaan naiseen se on saletti se,mutta taidatte nyt koko ajan kirjoitella DI-Seksuaaleista.Tunnen molempia ihmisiä ja aidot homot on kivoja ja reiluja kavereita jopa naisille(olen nainen)DI-seksuaaliset kun eivät aina itsekkään tiedä kenen kanssa milloinkin haluavat olla(tilanteen mukaan)ja ovat paljon vaikeempia saada selvää mitähän ne on miehiään tai naisiaan,ja usein ovat oikeesti vaikeempia ihmisiä,koska on paljon vaikeempi tunnustaa kumppanille että haluttaa välillä omkin sukupuoli.

        Di-sexual


      • Anonyymi

        Homo se on.


    • -Epäilevä-

      Melko paljon vaikutti tuntomerkit kuulostavan minun mieheltäni, paitsi nämä:

      "- hän oli avoimen homovastainen ja pilkkasi homoja ja "hintahtavaa" tyyliä aika suoraan. Pidin sitä ihmeellisenä, koska hän ei mielestäni ollut mitenkään miehekäs tyyppi ja lisäksi hän oli muuten tosi suvaitsevainen.

      - hänellä oli väliin tapana arvuutella ja pohtia kuka/ketkä on/ovat homoja hänen miespuolisesta kaveripiiristään."

      Eli oma mieheni ei ole homo, koska ei pilkkaa homoja tai arvuutele ketään muutakaan homoksi. :)


      Kirjoituksesi paremminkin kuulosti vain katkeralta. Oliko miehesi edes homo? Mistä sen nyt tiedät? Näitkö hänen pelehtivän jonkun kanssa vai sanoiko hän suoraan?

    • Enoleahdasmielinen

      Ite oon 15 vuotias ja yhtenä päivänä poikaystäväni kertoi pitävänsä miehistä...kesti päästä yli tästä ja kauan :/

    • MH2013

      Kerkesin itse olla kymmenenvuotta vaimoni kanssa kun aloin tajuta ammattiauttajankin terapian suojissa(ei SETA:n), että homohan mä oon. Lapsena jo halusin olla muitten poikien kanssa silleen ja olinkin. Kielsin tämän kuitenkin tietoisesti. Aina kun sekstailtiin vaimon kanssa tuntui jotenkin väärältä ja suhteen alkuvaiheessa mietin kovasti miltä tuntuisi olla vaimon paikalla kun olimme sängyssä. Kysyinkin sitä monesti häneltä, että miltä tuntuu kun saa miestä. Ja jotenkin alitajuisesti harmittelin, että en enään miestä voi saada kun olimme menneet naimisiin. No vaimoni kai huomasi, että tunteeni eivät olleet sellaisia kuin naista rakastavan miehen tunteet tulisivat olla ja rakastui toiseen. Itsekkin ihmettelin kuinka vaikea minun oli löytää syviä rakkauden tunteita itsestäni liittomme aikana. Sänkyhommathan nyt onnistuivat pelkällä himolla. Tämä olikin yksi syy mistä vaimoni ei pitänyt. Yhteys puuttui, rakastelu oli pelkkää nussimista lähes aina.

      Näitä asioita ei ole helppo myöntää itselleen. Mutta yksin minun on paljon helpompi olla kun en joudu yrittämään elää heterona vastoin taipumustani. On hankala kun sinulta odotetaan jotain sellaista mitä et pysty tarjoamaan. Ihmettelet vain miksi olen näin kylmä tunteiltani tuota ihmistä kohtaan vaikka hänen pitäisi olla minulle kaikkein tärkein.

      Toivottavasti ymmärrät nyt entistä kumppaniasi paremmin. Pahoittelen, että hän petti sinua, niin ei saisi tehdä koskaan koki sitten suuntautumisensa miksi tahansa. Surullista.

    • NEITI-IHMINENNN

      Tositarinaa elämästäni:

      Olen äiti, jätetty äiti teinin kanssa. Lapsen isässä on jotain, mistä en tiedä. Koskaan ei ole kertonut minulle, ei sisaruksilleen, ei äidilleen. Outo salamyhkäisyys leijui tilanteessa, kun hän lapsen synnyttyä yhtäkkiä lopetti suhteemme. Sitä ennen olimme seurustelleet ja pitäneet hauskaa 7 vuotta menestyksekkäästi, asuimme yhdessä. Lapsen synnyttyä tuli puhetta naimisiinmenosta. Jo isyyslomalla (hän haluasi sellaisen pitää heti) mies (??) häipyi päiväkausiksi ja tuli takaisin kotiimme, suihkun kautta, näkyvästi ahdistuneena, kuin salaisuutta pidellen. Kriisi. Luulin sitä isyyskriisiksi, tai "synnyksen jäleiseksi masennukseksi miehellä". Minulla olisi ollut kobvasti seksihaluja ym. Olin onnellinen. Sisarensa, äitinsä, minä, emme kukaan emmekä koskaan saaneet hänestä irti mitään, mistä on kyse. Hän vastasi "En tiedä enää mistään mitään", kun äitinsä kysyi rakastaako vielä minua.

      Biseksuaali ? Ehkä. 80-90-luvulla olen mitä ilmeisimmin seurustellut kahden ko tyypin kanssa 6 ja 7 vuotta. Seurusteltiin ja seurusteltiin, mihinkään homma ei koskaan edennyt. Erittäin hyvännäköisiä, persoonallisia, kaikkien kuolaamia kundeja, ja minä rohkea, kaunis ja tavoiteltu myös. Tässä nyt vanhenen kuitenkin lapseni kanssa kahdestaan. Isä on hyvä lapselle. Edelleenkään hän ei ole tunnustanut mitään. Asuu edelleenkin yksin. Matkustelee paljon (yksin ?) Ei seurustele. Pitäkää naiset varanne. Miehet (? vai miksi kutsuisi) huijaavat ja puijaavat. Törkeää toisen ihmisen elämän, vuosien varastamista. Toivon, että nyt vuonna 2017 ihmiset voisivat avoimesti olla sellaisia kuin ovat, ettei kukaan tekisi tuota enää toisilleen. Lapseni, poika, on vähän ihmeissään. Minua ketuttaa. Yirtän ymmärtää. Tuntuu kuin minulla olisi kaksipoikaa. Toinen kehittyy, toinen ei.

      Sanomattakin on selvää, etten ole sen koommin ottanut elämääni ketään. En pysty luottamaan enää keneenkään. Minut on petetty. Jotain ominuista.. Ei kauaakaan, kun lapseni on aikuinen.

      Tämä on tosi tarina. En olisi ikinä uksonut minulle käyvän näin. Surullista ja raskasta on ollut miettiä, mistä on kyse. Olen tehnyt johtopäätöksiä, ja tämä seksuaalisen suuntautumisen epämäärisyys selvittäisi tilannetta. Hän ei tule koskaan minulle kertomaan mitään. Tai no, sitä odotellessa, toivottavasti sen verran olisi munaa ennen kuin elämä päättyy. En ole edes vihainen. Tämä on niin raukkamaista.

      • Kyselijä-77

        "Sanomattakin on selvää, etten ole sen koommin ottanut elämääni ketään. En pysty luottamaan enää keneenkään."

        Olet elämäsi aikana näköjään seurustellut lähinnä homojen/bi-seksuaalien kanssa tai miesten joiden seksuaalinen suuntautuminen on jotenkin epävarma. Osaatko sanoa mistä tämä johtuu? Onko noissa miehissä jotain joka vetää sinua puoleensa?
        Olisi ehkä hyvä että jollain tavalla tutkiskelisit myös omaa mieltäsi ja sitä mitä itse haet alitajuisesti miehiltä joihin ihastut. Miksi et ihastu normaaleihin heteromiehiin? Onko taustalla joku oma pelkosi tai traumasi tai jotain vastaavaa?


      • Anonyymi
        Kyselijä-77 kirjoitti:

        "Sanomattakin on selvää, etten ole sen koommin ottanut elämääni ketään. En pysty luottamaan enää keneenkään."

        Olet elämäsi aikana näköjään seurustellut lähinnä homojen/bi-seksuaalien kanssa tai miesten joiden seksuaalinen suuntautuminen on jotenkin epävarma. Osaatko sanoa mistä tämä johtuu? Onko noissa miehissä jotain joka vetää sinua puoleensa?
        Olisi ehkä hyvä että jollain tavalla tutkiskelisit myös omaa mieltäsi ja sitä mitä itse haet alitajuisesti miehiltä joihin ihastut. Miksi et ihastu normaaleihin heteromiehiin? Onko taustalla joku oma pelkosi tai traumasi tai jotain vastaavaa?

        On. Seksuaalinen hyväksikäyttö 5-12 v.


    • 100prosenttinenhomo

      Just. Juuri tuollaiset kyseiset pellet pilaavat kaikkien oikeidenkin homojen maineen. Itse olen homo ja vaikka en itsekkään ole kuuluttanut asiaa julkisuuteen niin ei tulisi silti mieleenkään että sekaantuisin johonkin saastaiseen akan lutkaan, niin alas en tule koskaan vajoamaan. Mutta kaikesta silti näkee että tuo kyseinen sika ei ole edes ollut mikään homo vaan biseksuaali kun on kerran kännipäissään jopa pannut akan lutkaa. Nimittäin kukaan aitohomo ei pysty niin iljettävään tekoon vaikka olis kuin humalassa!

      • Anonyymi

        Onks sulla kaikki hyvin


    • Anonyymi

      Pierikö rajusti?

      • Anonyymi

        Usein ja haisevasti.
        Tiesin, koska oli käynyt reissullansa vedetyttämässä perseeseen. Päivän - pari oli...
        Ohi on.


    • Anonyymi

      Minun mieheni on myös homo. Asia paljastui minulle, kun oltiin oltu yhdessä 4,5 vuotta. Olin tuohon asti uskollinen. Seksiä oli vastentahtoisesti pari kertaa alussa. Rakastuin heteromieheen, mutta se oli katastrofi. Olemme edelleen yhdessä. Enää en haikaile muiden perään. En vaihda kympin homoa seiskan heteroon.

    • Anonyymi

      Mitä iloa on hompsusta: 2 x / kk.
      Minä olisin halunnut vaikka päivittäin.
      Ei häntä huvittanut. Seksi oli kehnoa ja mekaanista.

      • Anonyymi

        Hompsua sait 2 kertaa kuussa ja montako kertaa hompsu sai muualta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hompsua sait 2 kertaa kuussa ja montako kertaa hompsu sai muualta?

        Ruskean reiän ritarit saa kyllä munaa.


    • Anonyymi

      Edelliseen liittyen: kovin homovastainen ja koskaan ei minulle myöntänyt. Minulle vihjailtiin, että tykkää både och, mutta taisi olla vaan pelkkä kulissi-kaverisuhde.
      Vihaan valehtelua. Nössöä.

    • Anonyymi

      Homo pettää aina.

    • Anonyymi

      Jos mies on homman häntä tullaan iskeen baarissa miesten taholta. Harmi sinänsä että edes aiempi avioliitto ei takaa heteroutta, jos asiasta ei suoraan puhuta. Mies voi olla ahdistunut, koska ei pysty tekemään, mitä luontainen vietti haluaa ym.

      • Anonyymi

        Nössö.


    • Anonyymi

      Kun huomaa,että kaveri on homo on parempi
      hankkiutua nopeasti eroon ennen kuin aids tai
      hepa iskee.Homon tunnistaa siitä,että sen täytyy
      saada häärättyä tuhkaluukussa,eikä ole väliä onko mies,nainen tai pikkupojat vielä parempia.
      Tuhlaat aikaasi jos uskot lipeviä puheita ja hullun
      naurua.

    • Anonyymi

      kaikki, menee paremmin,

    • Anonyymi

      Ite aina mietin, että miten naiset haksahtaa tällaisiin kiltteihin ja mukaviin estrogeenimiehiin? Omasta mielestä se näkyy aina. Oma tutka on hyvä, koska olen bi itse ja miestenvälisestä paljon kokemusta. Myös pienen parisuhteen muodossa nuorena aikuisena. Nyt parisuhteessa ja perheellinen naisen kanssa, mutta bi puolta ei ole tarvinnut piilotella vaan voin toteuttaa sitä parisuhteen ulkopuolella.

    • Anonyymi

      En tiedä miksi hän on halunnut edes seurustella naisen kanssa tai mitä olet nähnyt hänessä. Heteromiehenä voin sanoa että jos tuot 25 vuotiaan vartalosi näytille todennäköisesti haluan sitä ihailla koskea ja pussailla joka paikasta ihan päästä varpaisiin enkä koskaan kyllästy ja todellakin seksiä olisi useimmin. Mielelläni aloittaisin jokaisen aamun seksillä. En vihaa homoja enkä halveksi se on heidän asiansa mitä tekevät. Kieltämättä miehesi käytös oli outoa. Itse en muuten pidä malleista koska ovat liian laihoja ja juuri niinkuin sanoit lähes poikamaisia.

    • Anonyymi

      Naisviihaaja incel tulee vieläki vahvemmin mieleen kun piilohomo ja näitä miehiä on nähty.

    • Anonyymi

      Joo. Oli. Vihaan häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe