Vibra Tone

selluloosa

noh neitoset,onkos kokemusta tästä Tvinsin Vibra Tonesta/tv-shopin Vibro Shapesta?En usko että lihaksia kasvattaa,mutta tämän lymfanestekierron aktivointi ja sen yhteys selluliitin positumiseen voisi ollakkin jonkin verran totta.Toimiiko?

69

48445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinuskimarja

      iha puppua. Ei pie kaikkee uskoo, varsinkaa minkää tv shopin tuotteita.

      • sukkulaaa

        Mä kerran kuntosalilla kokeilin tärinävyötä, ja tosiaan reisiä alkoi punottaa ja kutittamaan samalla tavalla kuin silloin kun käyn pitkällä kävelylenkillä. Eli olisiko vaikutus sama? Tiedätkö, tai tietääkö kukaan, enemmän tästä tärinän vaikutuksesta nestekiertoon? Voiko tärinä olla haitallista? Eikös ainakin katuporien käyttäjillä ole jotain ongelmia käsien kanssa, kun täryyttää päivät pitkät? :)


      • vibraaa
        sukkulaaa kirjoitti:

        Mä kerran kuntosalilla kokeilin tärinävyötä, ja tosiaan reisiä alkoi punottaa ja kutittamaan samalla tavalla kuin silloin kun käyn pitkällä kävelylenkillä. Eli olisiko vaikutus sama? Tiedätkö, tai tietääkö kukaan, enemmän tästä tärinän vaikutuksesta nestekiertoon? Voiko tärinä olla haitallista? Eikös ainakin katuporien käyttäjillä ole jotain ongelmia käsien kanssa, kun täryyttää päivät pitkät? :)

        hehe.. kaippa niillä työmiehillä on jotain ongelmia käsien kanssa, mutta se tärinä on vähän rajumpaa mitä tuo tärinä. ajattelin itsekkin kokeillä vibra tonea, mutta kylläkin hieronta laitteeksi, kun selkä on iltaisin kipeä ja hieroja maksaa niin paljon.. mutta onhan siinä 30päivän palautusoikeus :D ei kun kokeilemaan!!!! :D


      • laihduin

        joo eli oon tilannu Vibra Tonen ja toimii kyllä tosi hyvin! Oon sen verran nuori että senttejä lähtee jo 15min :D Olen todella tyytyväinen.
        Käytän vyötä silloin kuin luen, olen tietokoneella, tai muuten vaan huoneessani. Pidän tästä todella! KOKEILKAA TEKIN!


      • toimiiko oikeasti
        laihduin kirjoitti:

        joo eli oon tilannu Vibra Tonen ja toimii kyllä tosi hyvin! Oon sen verran nuori että senttejä lähtee jo 15min :D Olen todella tyytyväinen.
        Käytän vyötä silloin kuin luen, olen tietokoneella, tai muuten vaan huoneessani. Pidän tästä todella! KOKEILKAA TEKIN!

        siis ihan oikeasti toimiiko tämä laite ? kannattaisko meikän tilaa? nimittäin on hieman ylipainoa mut urheilen kummiski every day jtn välil vähä enemmä välil vähä vähemmä.. lisäks käyn salil niin kiinteyttäiskö tää lihaksia tai polttaisko selluliittia pois ? toivoisin että vastaat rehellisesti :))) kiitos jo etukäteen:)


      • zalla

        minkä ikäiset saa käyttää vibratonea??ite oon 14.


      • ylipainoinen tyttö
        zalla kirjoitti:

        minkä ikäiset saa käyttää vibratonea??ite oon 14.

        Olen 12-vuotias ja tullut vaarallisen paljon ylipainoa, joten sain äitini suostuteltua ostamaan minulle tämän. Tilasimme myös tarjouksen 2 vyötä yhden hinnalla, annoimme toisen parhaalle ystävälleni jolla on myös vaarallisen paljon ylipainoa. Mukana saa myös terveellisen ruokaoppaan, ja mittanauhan jolla mitata ympärys... Olin pari viikkoa, epätoivossa ja uskottelin että vehje ei toimi.. Olin monta kuukautta siitä erossa, mutta päätin kokeilla, jotta olisin normaalipainoinen 7. - luokalla. Kokeilin sitä siis 3. pvä sitten uudelleen ja tänä aamuna huomasin selvästi että oli lähtenyt väh. 3 cm mittasin ja se oli totta! Uskomatonta!! Eli ei minun mielestä mitään puputusta vaikka niin aluksi luulinkin. Kokeilkaa hyvät ihmiset, tämä laite toimii ja oikeasti!


      • peikkoilija
        ylipainoinen tyttö kirjoitti:

        Olen 12-vuotias ja tullut vaarallisen paljon ylipainoa, joten sain äitini suostuteltua ostamaan minulle tämän. Tilasimme myös tarjouksen 2 vyötä yhden hinnalla, annoimme toisen parhaalle ystävälleni jolla on myös vaarallisen paljon ylipainoa. Mukana saa myös terveellisen ruokaoppaan, ja mittanauhan jolla mitata ympärys... Olin pari viikkoa, epätoivossa ja uskottelin että vehje ei toimi.. Olin monta kuukautta siitä erossa, mutta päätin kokeilla, jotta olisin normaalipainoinen 7. - luokalla. Kokeilin sitä siis 3. pvä sitten uudelleen ja tänä aamuna huomasin selvästi että oli lähtenyt väh. 3 cm mittasin ja se oli totta! Uskomatonta!! Eli ei minun mielestä mitään puputusta vaikka niin aluksi luulinkin. Kokeilkaa hyvät ihmiset, tämä laite toimii ja oikeasti!

        Tossa iässä ei pinolla kuulkaas ole väliä (ellei sitten paina 80 kg tai alle 40 kg) sillä se on vaan hyväksi ja kuka piittaa ulko näöstä minä en ainakaan olen 13 vuotias poika minulla on pömppö maha painan 50kg ja kavereita on ihan sama helkkari ontako senttiä on vyötäröllä eikä painolla kaan ole väliä esim juoksu nopeuteen minä juoksen nopeammin kun 38kg poika joka on 12 kg kevyempi kuin minä muutakaa maalle siellä saa tehä töitä ja se menee liikunnasta eikä vittu tuo vibratone auta mitään muuta kuin niskan hierojana sii oikeesti yli painoa joku 80kg


      • Aika nuori vielä...
        sukkulaaa kirjoitti:

        Mä kerran kuntosalilla kokeilin tärinävyötä, ja tosiaan reisiä alkoi punottaa ja kutittamaan samalla tavalla kuin silloin kun käyn pitkällä kävelylenkillä. Eli olisiko vaikutus sama? Tiedätkö, tai tietääkö kukaan, enemmän tästä tärinän vaikutuksesta nestekiertoon? Voiko tärinä olla haitallista? Eikös ainakin katuporien käyttäjillä ole jotain ongelmia käsien kanssa, kun täryyttää päivät pitkät? :)

        Itse olen 15 vuotta ja olen käyttänyt nuorempana laitetta. vatsa todella kapeni ja lapsipyöreys lähti. (en tiedä johtuuko normaalista kasvusta vai auttoiko vibra tone asiaa.


      • Anonyymi
        laihduin kirjoitti:

        joo eli oon tilannu Vibra Tonen ja toimii kyllä tosi hyvin! Oon sen verran nuori että senttejä lähtee jo 15min :D Olen todella tyytyväinen.
        Käytän vyötä silloin kuin luen, olen tietokoneella, tai muuten vaan huoneessani. Pidän tästä todella! KOKEILKAA TEKIN!

        Onks sulle maksettu kuinka paljon tost mainoksesta, miten KEHUT ja kehotat kokeilemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sulle maksettu kuinka paljon tost mainoksesta, miten KEHUT ja kehotat kokeilemaan...

        Joo, kiitti vaan kauheesti kommentista miltei kolmetoista vuotta vanhaan kirjoitukseen. Onko näitä edes enää missään myytävänä?


    • omistan sellasen..

      Kyllä vaan muutes toimii, ihokin voi jotenki paremmin,ja rentouttaa samalla lihaksia, vähä niinku hieroo, tänää just käytin sitä yhteensä puolisen tuntia, 5 minuuttia per raaja, aukas mukavasti jumittuneen selän, ja tangoilla tuli tanssittua liikaa niin jalatkin rentoutti mukavasti. Ihme kyllä,mutta toimiihan tuo :) oon tyytyväinen.

      • jhfg

        Kiinteyttääkö vyö oikeasti myös lihaksia?


      • omistan sellasen..
        jhfg kirjoitti:

        Kiinteyttääkö vyö oikeasti myös lihaksia?

        Varmaan vähän lihaksia treenaa, mutta itte treenaan samalla muutenkin, mutta on tuloksia tullu nopeammin nyt. :)


      • ssape^
        jhfg kirjoitti:

        Kiinteyttääkö vyö oikeasti myös lihaksia?

        En itse ole testannut ko. laitetta, mutta voisin miltei sanoa että laite ei lihaksia suurenna, mutta saa lihakset esiin selluloosan seasta ja kiinteyttää niitä. ps. minäkin haluan tämän laitteen ;)


      • Aivan!
        jhfg kirjoitti:

        Kiinteyttääkö vyö oikeasti myös lihaksia?

        Kyllä kiinteyttää, uskoin siihen siitä lähtein kun pidin vyötä ja seuraavana päivänä lihakseni juuri niiltä kohdilta joissa olin pitänyt vyötä, olivat kipeät niinkuin treenauksenkin jälkeen ellei verryttele kunnolla =) Ei tämä ihan mitä vaan puputusta ole, vaan toimivaa! Aivan oikeasti!


      • kaisa61611

    • .....

      onko oikeesti joku saanu tällä vyötäröä pienemmäksi ja kiloja pois??

      • kiinnostunu

        kumpi noista ois parempi?? meinaan Vibra tone vai Vibro shape? kumpaa suositellaan? kokemuksia? mitä eroja niissä on ?


      • mie :)))
        kiinnostunu kirjoitti:

        kumpi noista ois parempi?? meinaan Vibra tone vai Vibro shape? kumpaa suositellaan? kokemuksia? mitä eroja niissä on ?

        Eli tää vibra tone vois oiskeesti laihduttaa mm. 7 kg vaikka vaan istuis paikallaakin? Tai vaikka käyttää sitä kuntopyörän yhteiydessä?


      • ikuinen laihduttaja

        ostettiin miehen kanssa viikko sitten.. joka päivä käytetty 30 min.. lisäksi toki syöty tervellisemmin ja juotu paljon vettä..mutta kuvittelisin ainakin, että tää laite on tehonnyt. viikossa 5 cm lähtenyt vyötäröltä..


      • Suosittelija
        kiinnostunu kirjoitti:

        kumpi noista ois parempi?? meinaan Vibra tone vai Vibro shape? kumpaa suositellaan? kokemuksia? mitä eroja niissä on ?

        Vibro Shape on ehdottomasti parempi, napakampi, tehokkaampi, vibratonen täryytys löysempää. Vaikkei paino putoaisi käyttö virkistää ja tuo hyvän olon. Selluliittikin kyllä sulaa paremmin, kun alueen verenkierto paranee tärinällä (selluliittihan muodostuu vedestä, rasvasta, kuona-aineista). Hajottaa myös hierontaa tehokkaammin maitohapot (ym.kuonaaineet) jaloista ja käsistä, kun laittaa jalkojen tai käsien väliin pitkittäin. Silloin ei vyö voi olla kiinni tarrailla kuten vyötäröllä pidettäessä, moottoriosa pysyy pakoillaan käden ja jalan painon avulla. (Vyön käännetään tällöin toiseen suuntaan ja kiinnitetään 2 tarrakohtaa pehmeään vastakappaleeseen, jolloin sitä lyhyempänä on helppo liikutella kun tarra ei tartu vaatteisiin.) Moottorikohdan voi laittaa myös selkänojan väliin pitkällään ollessa ja hieroo selänlihakset tai ylärinnan alueelta, kun pitää sitä toisella kädellä kiinni.


      • jk
        mie :))) kirjoitti:

        Eli tää vibra tone vois oiskeesti laihduttaa mm. 7 kg vaikka vaan istuis paikallaakin? Tai vaikka käyttää sitä kuntopyörän yhteiydessä?

        olen aivann samaa mieltä asiasta


    • ja nyt tutisee

      aineenvaihdunnan takia. joka paikka jumissa ja koitan olisiko tästä vekottimesta apua. pää tärisee vaan turhan paljon samalla. tunnin olen jo tänään ollut tässä töitä tehdessä.

    • toimiixigaweg

      vibroshape beltti toimii.. aineenvaihdunta nopeutuu ja nesteet alkaa pikkuhiljaa poistumaan vararenkaasta.

      älä jauha paskaa ellet ole itse testannut laitetta 30päivää..

      2kk menossa ko. laitteella. Ja nyt jo n.10cm joutunut vyötä siirtämään, farkkukoko vaihtunut 35:sta 33:seen.



      olen siis mies :)

      • fat.

        wää. kauanko tuota pitäis kerralla pitää esim vyötäröllä jos siitä kiloja haluaa pois ?

        :>
        oon päässy ihan kauheesti lihomaan meijän dogin kuoleman jälkee ja nyt oikeesti pitäis pistää stoppi.
        aattelin käyttää tota vyötä kuntoilun ohella, niin tulis nopeempia tuloksia jos toimii. :>


    • Halinalle^^

      Olen aina inhonnut ostos-tv:tä, mutten enää!
      Ostin lähinnä ihan huvikseni tuon Vibra Tonen pari kuukautta sitten. Olen käyttänyt sitä aina kolme-neljä kertaa viikossa puolen tunnin ajan, ja jättänyt ruokavaliostani ylimääräiset herkut pois, lukuunottamatta pientä sallittua napostelua viikonloppuisin. Olen kiinteytynyt jonkun verran ja vyötäröni on kaventunut pari senttiä. (Olen siis käyttänyt Vibra Tonea vain vyötäröni ympärillä) Olen ollut oikein tyytyväinen tuotteeseen, en vaihtaisi pois mistään hinnasta! :)

    • mts

      Tilasin maanantaina laitteen. Lähinnä hieronnan takia, mutta toivon että vaikuttaisi vähän vararenkaaseenkin. Lihasten suoranaiseen kasvattamiseen se ei varmaan vaikuta mutta jos sillä muutama sentti lähtisi vyötäröltä :) Katellaan..30pv:v kuluttua ;)

      • vibratonen

        Ja sain sen juuri. Tänään ku kokeilin ekaa kertaa sen puol tuntia tuoho vatsanseudulle niin oli pikkasen aikaa heikohko olo ja ihoa kihelmöi ton tärinän jälkeen. Laitoin Aloe veraa geeliä iholle ja kihelmöinti lakkas sit heti. Nyt sit otan käyttöön joka päiväks ja kirjoittelen sit mikäli on apua. Saas vaan nähä...


      • mim8
        vibratonen kirjoitti:

        Ja sain sen juuri. Tänään ku kokeilin ekaa kertaa sen puol tuntia tuoho vatsanseudulle niin oli pikkasen aikaa heikohko olo ja ihoa kihelmöi ton tärinän jälkeen. Laitoin Aloe veraa geeliä iholle ja kihelmöinti lakkas sit heti. Nyt sit otan käyttöön joka päiväks ja kirjoittelen sit mikäli on apua. Saas vaan nähä...

        Tilattiin miehen kanssa vibra tone molemmille ja nyt jo neljäs päivä takana. Kyllä nämä vehkeet toimii. Tuttuja on tuolta aktiivisen urheilun puolelta niin kyllä hekin käyttävät tärinävöitä. Ja todellakin tuon hieronnan puoleen aivan mahtava vekotin! Aluksi tulin vähän huonovointiseksi kun tärisytin liian kiivaasti tuosta vyötäröltä mutta se meni ohi eikä enää mitään. Kärsin nestekertymistä liiallisen fyysisen liikkumisen jälkeen, esim. pitkän työpäivän päätteeksi mutta nyt ei ole ollut niitäkään kahteen päivään. Kyllä on vibra tonella tähänkin helpotukseen osuutta.


      • kokemusta on
        mim8 kirjoitti:

        Tilattiin miehen kanssa vibra tone molemmille ja nyt jo neljäs päivä takana. Kyllä nämä vehkeet toimii. Tuttuja on tuolta aktiivisen urheilun puolelta niin kyllä hekin käyttävät tärinävöitä. Ja todellakin tuon hieronnan puoleen aivan mahtava vekotin! Aluksi tulin vähän huonovointiseksi kun tärisytin liian kiivaasti tuosta vyötäröltä mutta se meni ohi eikä enää mitään. Kärsin nestekertymistä liiallisen fyysisen liikkumisen jälkeen, esim. pitkän työpäivän päätteeksi mutta nyt ei ole ollut niitäkään kahteen päivään. Kyllä on vibra tonella tähänkin helpotukseen osuutta.

        Käytössäni on ollut jo 1 1/2 v. vibroshape-vyö,joka todella kiinteytti läskejä.Nyt syks.olin mieheni kotimaassa vierailulla,vyö mukanani.Ja kuinka ollakkaan,mieheni sukulaiset ihastuivat myös tähän vempaimeen.Annoin sen heille.Tilasin heti kotiintultuani vibratonen tuplapakkauksen,mutta kokeiltuani tätä toista merkkiä,huomasin heti eron.Vibroshape antaa huom.voimakkaammat tärinät kuin vibratone.Myös käyttömukavuus parempi.Käytän laitetta edell.rentoutt.raihnaista kehoa työpv.jälk.Mielestäni vibroshape on huomatt.parempi valinta.Kun saan myytyä pois tämän vibratonen tilaan heti itselleni uuden vibroshapen.P.S sen toisen vibratonen annoin lahjaksi 21v.tyttärelleni.


      • huska
        mim8 kirjoitti:

        Tilattiin miehen kanssa vibra tone molemmille ja nyt jo neljäs päivä takana. Kyllä nämä vehkeet toimii. Tuttuja on tuolta aktiivisen urheilun puolelta niin kyllä hekin käyttävät tärinävöitä. Ja todellakin tuon hieronnan puoleen aivan mahtava vekotin! Aluksi tulin vähän huonovointiseksi kun tärisytin liian kiivaasti tuosta vyötäröltä mutta se meni ohi eikä enää mitään. Kärsin nestekertymistä liiallisen fyysisen liikkumisen jälkeen, esim. pitkän työpäivän päätteeksi mutta nyt ei ole ollut niitäkään kahteen päivään. Kyllä on vibra tonella tähänkin helpotukseen osuutta.

        kuinka monta tuntia käytätte päivässä tätä laitetta? suunniillee...


      • ajasta
        huska kirjoitti:

        kuinka monta tuntia käytätte päivässä tätä laitetta? suunniillee...

        Meikäläinenkin sai joululahjaksi vibratonen. Ohjeessa suositellaan, että saa käyttää vaan 30min kerralla. Tarkoittaakohan tämä 30min/alue? Itse tärisen juuri parhaillaan ja testannut puoli tuntia masuun, puolituntia kumpaankin reiteen ja nyt on pohkeet menossa. Onkohan liikaa...?


      • Nemiko
        ajasta kirjoitti:

        Meikäläinenkin sai joululahjaksi vibratonen. Ohjeessa suositellaan, että saa käyttää vaan 30min kerralla. Tarkoittaakohan tämä 30min/alue? Itse tärisen juuri parhaillaan ja testannut puoli tuntia masuun, puolituntia kumpaankin reiteen ja nyt on pohkeet menossa. Onkohan liikaa...?

        Heips!

        Eilen tuli tilaamani Vibratore, ja hämmästyin hieman, ettei kauppaan kuulunut suomenkielisiä käyttöohjeita. Englannin taitoni ei ihan riittänyt, että olisin ymmärtänyt kaikkea käyttöohjeesta, joten tarvitsen hieman tulkkaajaa ^^

        Siispä nyt te jotka olette kyseistä vempainta käyttäneet voitteko kertoa:

        a) Kauanko pitää/saa päivässä käyttää laitetta? Jostain luin, että 30min jälkeen laite saattaa ylikuumentua, totta?

        Pitääkö tuo 30min "sirotella" ympäri ongelma kohtia esim. 15min vatsalla ja 15min yhdellä reidellä? Sitten pitää tauko ja myöhemmin taas 15min pepulla ja 15min toisella reidellä?

        Vai aina 30min/ongelma kohta ja antaa laitteen jäähtyä välillä? Vai miten tämä homma toimii?

        b) Laitetta ei kuulemma heti kannata pistää täysille, miten se sitten säädetään? Jotain punaisesta ja vihreästä valosta tuossa mainitaan.

        c) Saako laitetta pitää esim topin päällä, antaako mitään tehoa siinä vaiheessa?

        d) Käytön jälkeen siis voi ilmetä punoitusta ja kihelmöintiä, ei vaarallista?

        Kertokaa ken ihana jaksaa auttaa, haluaisin jo pian kokeilla mutta en oikein uskalla ilman että tiedän todella mitä teen :D

        En nyt todellakaan liikoja odota tältä vempaimelta, 52/163 olen joten kiinteytykseen ja suurilta osin selluliittiin tätä ajattelin kokeilla.


      • Nemiko
        Nemiko kirjoitti:

        Heips!

        Eilen tuli tilaamani Vibratore, ja hämmästyin hieman, ettei kauppaan kuulunut suomenkielisiä käyttöohjeita. Englannin taitoni ei ihan riittänyt, että olisin ymmärtänyt kaikkea käyttöohjeesta, joten tarvitsen hieman tulkkaajaa ^^

        Siispä nyt te jotka olette kyseistä vempainta käyttäneet voitteko kertoa:

        a) Kauanko pitää/saa päivässä käyttää laitetta? Jostain luin, että 30min jälkeen laite saattaa ylikuumentua, totta?

        Pitääkö tuo 30min "sirotella" ympäri ongelma kohtia esim. 15min vatsalla ja 15min yhdellä reidellä? Sitten pitää tauko ja myöhemmin taas 15min pepulla ja 15min toisella reidellä?

        Vai aina 30min/ongelma kohta ja antaa laitteen jäähtyä välillä? Vai miten tämä homma toimii?

        b) Laitetta ei kuulemma heti kannata pistää täysille, miten se sitten säädetään? Jotain punaisesta ja vihreästä valosta tuossa mainitaan.

        c) Saako laitetta pitää esim topin päällä, antaako mitään tehoa siinä vaiheessa?

        d) Käytön jälkeen siis voi ilmetä punoitusta ja kihelmöintiä, ei vaarallista?

        Kertokaa ken ihana jaksaa auttaa, haluaisin jo pian kokeilla mutta en oikein uskalla ilman että tiedän todella mitä teen :D

        En nyt todellakaan liikoja odota tältä vempaimelta, 52/163 olen joten kiinteytykseen ja suurilta osin selluliittiin tätä ajattelin kokeilla.

        ---


      • i wanna know
        kokemusta on kirjoitti:

        Käytössäni on ollut jo 1 1/2 v. vibroshape-vyö,joka todella kiinteytti läskejä.Nyt syks.olin mieheni kotimaassa vierailulla,vyö mukanani.Ja kuinka ollakkaan,mieheni sukulaiset ihastuivat myös tähän vempaimeen.Annoin sen heille.Tilasin heti kotiintultuani vibratonen tuplapakkauksen,mutta kokeiltuani tätä toista merkkiä,huomasin heti eron.Vibroshape antaa huom.voimakkaammat tärinät kuin vibratone.Myös käyttömukavuus parempi.Käytän laitetta edell.rentoutt.raihnaista kehoa työpv.jälk.Mielestäni vibroshape on huomatt.parempi valinta.Kun saan myytyä pois tämän vibratonen tilaan heti itselleni uuden vibroshapen.P.S sen toisen vibratonen annoin lahjaksi 21v.tyttärelleni.

        toimiiko laite todella ? haluaisin kovasti tietää. käyn salilla, lenkkeilen silloin tällöin yms liikuntaa. mut ylipainoa on hieman kertynyt niin olisiko tämä hyvä ikäänkuin lisäjuttu muulle urheilulle ? toimiiko oikeesti ??:) ja tekeekö vibratonella ylipäätään mitään ? toivoisin että vastaat rehellisesti. t:i wanna know: ))


      • i wanna know
        ajasta kirjoitti:

        Meikäläinenkin sai joululahjaksi vibratonen. Ohjeessa suositellaan, että saa käyttää vaan 30min kerralla. Tarkoittaakohan tämä 30min/alue? Itse tärisen juuri parhaillaan ja testannut puoli tuntia masuun, puolituntia kumpaankin reiteen ja nyt on pohkeet menossa. Onkohan liikaa...?

        voiko laitteesta olla jotain haittaa`? minkäänlaisia haittavaikutuksia tai jtn vastaavaa? kertokaa joku joka on tietoinen asiasta ?:)


      • --moi
        i wanna know kirjoitti:

        voiko laitteesta olla jotain haittaa`? minkäänlaisia haittavaikutuksia tai jtn vastaavaa? kertokaa joku joka on tietoinen asiasta ?:)

        hei. jostain olen kuullut, että vibra tonesta on tullut joillekin sisäelin ongelmia tai jotain vastaavaa. Juttujen todellisuudesta en ole varma kun en koko juttua edes kunnolla muista, mutta jotain tälläistä olen kuullut


      • Kertokee
        i wanna know kirjoitti:

        toimiiko laite todella ? haluaisin kovasti tietää. käyn salilla, lenkkeilen silloin tällöin yms liikuntaa. mut ylipainoa on hieman kertynyt niin olisiko tämä hyvä ikäänkuin lisäjuttu muulle urheilulle ? toimiiko oikeesti ??:) ja tekeekö vibratonella ylipäätään mitään ? toivoisin että vastaat rehellisesti. t:i wanna know: ))

        toimiiko laite todella ? haluaisin kovasti tietää. käyn salilla, lenkkeilen silloin tällöin yms liikuntaa. mut ylipainoa on hieman kertynyt niin olisiko tämä hyvä ikäänkuin lisäjuttu muulle urheilulle ? toimiiko oikeesti ??:) ja tekeekö vibratonella ylipäätään mitään ? toivoisin että vastaat rehellisesti. t:i wanna know: ))


      • suvi.
        Nemiko kirjoitti:

        Heips!

        Eilen tuli tilaamani Vibratore, ja hämmästyin hieman, ettei kauppaan kuulunut suomenkielisiä käyttöohjeita. Englannin taitoni ei ihan riittänyt, että olisin ymmärtänyt kaikkea käyttöohjeesta, joten tarvitsen hieman tulkkaajaa ^^

        Siispä nyt te jotka olette kyseistä vempainta käyttäneet voitteko kertoa:

        a) Kauanko pitää/saa päivässä käyttää laitetta? Jostain luin, että 30min jälkeen laite saattaa ylikuumentua, totta?

        Pitääkö tuo 30min "sirotella" ympäri ongelma kohtia esim. 15min vatsalla ja 15min yhdellä reidellä? Sitten pitää tauko ja myöhemmin taas 15min pepulla ja 15min toisella reidellä?

        Vai aina 30min/ongelma kohta ja antaa laitteen jäähtyä välillä? Vai miten tämä homma toimii?

        b) Laitetta ei kuulemma heti kannata pistää täysille, miten se sitten säädetään? Jotain punaisesta ja vihreästä valosta tuossa mainitaan.

        c) Saako laitetta pitää esim topin päällä, antaako mitään tehoa siinä vaiheessa?

        d) Käytön jälkeen siis voi ilmetä punoitusta ja kihelmöintiä, ei vaarallista?

        Kertokaa ken ihana jaksaa auttaa, haluaisin jo pian kokeilla mutta en oikein uskalla ilman että tiedän todella mitä teen :D

        En nyt todellakaan liikoja odota tältä vempaimelta, 52/163 olen joten kiinteytykseen ja suurilta osin selluliittiin tätä ajattelin kokeilla.

        Mun sisko tilasi tämän vibratonen, joten päätinpä siltä ottaa tätä lainaa.
        Voin jotenkin ehkä olla avuksi :)

        a) mä ainakin pidin yhdessä vaiheessa mahaan tunnin, ja takapuoleen myös tunnin. ei mulle ainakaan mitään haittajuttuja tullut eikä laite ylikuumentunut ollenkaan? tässähän on tämä että puolen tunnin käytön jälkeen sammuu automaattisesti. :)

        b) no ensin laitat siis laitteen kohtaan mihin aiot nyt laittaakaan, painat ylimmäistä painiketta (on/off). sen jälkeen paina Mode nappulaa (se on silloin automaattisella ohjelmalla) mutta jos haluat itse säätää, niin paina Modea uudelleen (joilloin tuohon vasemmalle palaa valo MANUAL kohdalle) siitä sitten /- nappulasta kovemmalle ja hiljemmalle. ja sammuu painamalla On/Off, ellet pidä sitä niin kauan kuin se itse sammuu, eli puolituntia.

        c) parempi pitää paljaalla iholla. toppi vähän heikentää sitä laatua yms :s

        d) joo se on normaalia. kun veri rupee kiertämään elimistössä tämän tärinän jälkeen, niin iho rupee kutiamaan. mulla ei ainakaan itellä enää kutia iho kun on tottunut tähän. ja ihokin voi punoittaa kun veri rupe kiertämään :) joka on hyvä juttu! :) ei kannata raapia kun kutittaa, se kutiaa muuten enemmän :D

        tuossa oli jotain vastauksia, toiv. oli apua :)


    • uusikäyttäjä

      tilasin vibra tonen ja käytin sitä ensimmäistä kertaa vatsaan.. onko normaalia että alue meni ihan punaiseksi, ja sitä alkoi pistelemään??

      • käyttäjä..

        Ainakin minulla kävi samanlailla, myöhemmin sitten ei tullut enää niin pahasti.. :)


      • vibrainen
        käyttäjä.. kirjoitti:

        Ainakin minulla kävi samanlailla, myöhemmin sitten ei tullut enää niin pahasti.. :)

        Mistä tuon vibra shapen saa tilattua? en löytänyt ainakaan tv-shopista enää...???


      • Lapsenmaailma
        vibrainen kirjoitti:

        Mistä tuon vibra shapen saa tilattua? en löytänyt ainakaan tv-shopista enää...???

        Tilasin Vibratonen Ellokselta hintaan 55 euroa. Nyt ajattelin sitten alkaa testaamaan. Aion käydä täällä laittamassa aina viikon välein mahdollisia tuloksia.
        Tänään kun mittasin näyttivät "ongelmakohtani" tältä:

        lantio 104cm
        reidet v.61cm o.61cm
        vyötäro:77cm

        Olen 21-vuotias naishenkilö ja pituuteni on 166cm ja painan tällä hetkellä 67kg

        Näitä kyseisiä kohtia ajattelin alkaa säännöllisesti tärryyttäämään. Selluakin reisissä on, että saa nähdä alkaako muutosta näkyä. En usko, että laitteella olisi jotain lihaksia kasvattavaa vaikutusta mutta uskon, että kyllä se jotenkin vaikuttaa kun vaan muistaa edelleen syödä hyvin ja terveellisesti, juoda paljon ja myös liikkua normaalisti.

        Ei voi tietää toimiiko laite jollei sitä oikeasti kokeile.


    • nojuu

      tähän jää oikeesti koukkuun. käytin aikasemmin pari viikkoa päivittäin ja hoikistuin ja kaikki kehuivat, että "oletpas laihtunut", en siis muuttanut ruokavaliotani ollenkaan. syön lähes joka päivä jotain herkkuja. ja kun lopetin käytön aloin heti turpoamaan ja lihomaan niin on sitä nyt pakko käyttää, että saa nuo laihemmat mitat takaisin.

    • Zazige

      Kun oli tuossa muutama kuukausi sitten tarjous>kaksi yhden hinnalla,houkutti se ottamaan asiasta selvää ja tuli ilmi,että serkullani on tällainen-kysyin sitten häneltä ja hän oli SÄÄNNÖLLISESTI ja kauan kerrallaan käyttänyt vyötä ja sanoi sen todella toimivan!!
      Noh tilasin sen....mutta laiskana ihmisenä en ole jaksanut sitä käyttää(NIINPÄ!!!!!olen todella laiska!!!)kuin muutamana päivänä...kyllä siinä tuntui sitä puruvoimaa olevankin,jotta aivan varmasti kiertää kaikki mahdollinen(muttei mulle tullut huonoa oloa kuitenkaan,paremminkin rentoutunut!!) eli suosittelen niille,jotka jaksavat sen pukea ylleen ja pitää sitä sen tunnin kerrallaan-uskallan väittää,että serkkuni ei puhunut palturia-kuulemma sai aikaan aivan litteän vatsan!!

    • Helppiä!

      laitetta käytettäessä ollaan suorassa verkkovirrassa, siis pistoke seinää ja tärisyttämään? Luulin kyllä, että laite ladataan laturilla kuin esim. kännykkä ja on sitten valmis käyttöön. Miten ihmeessä jaksaa kököttää koko ajan 128cm johdon päässä? Miten iso ääninen tämä laite oikein on, herättääkö koko talonväen jos aamutuimaan tärisyttää????

      • ***

        Kyllä sitä joutuu kököttämään samassa paikassa jos tuotetta haluaa käyttää. Itsekkin petyin tähän, kun luulin kanssa, että vibratone toimii ladattavasti. Mutta kyllä sitä iltaisin voi lempiohjelmia katsoa iltaisin ja samalla käyttää tätä. En usko että koko talonväki herää, ei sentään pidä niin kauheaa meteliä. Suosittelen silti, rentouttaa omalla oudolla tavallaan ja vatsa on timmi!


    • _Juupa-juu_

      Hei!

      Kun käytätte tätä laitetta, chattailkaa vaikka sillä aikaa netissä tai jotain. Kyllä se johto ylettyy aivan varmasti teidän tietokoneenne läheisyyteenkin. Ei aina tarvita mitään ladattavia akkuja. Katsokaa kaikessa rauhassa vaikka tv:tä ja rentoutukaa. Tämä auttaa vatsaan, "jenkkakahvoihin", pakaroihin, mutta se säännöllisyyshän tässä on se kaiken a ja o.

      Kyllä se puoli tuntia siinä menee. Jos on pakko pitää taukoa, niin pitäkää. Johto vain irti ja silleen. Mut tämä laite toimii, kun vain maltatte mielenne.

      Tuttavallani oli niska kipeytynyt. Hän laittoi vyön kainalon alta ja toiselta puolelta niin, että vyö kierrettiin hartian kautta. Hetken käytti laitetta ja johan niskat rentoutuivat, ja kipu hävisi.

      Ei tätä laitetta tarvitse täysillä maksimi teholla käyttää. Maltti on valttia. Kyllä tämä toimii. Olen käyttänyt vyötä jo puolen vuoden ajan ja käytän edelleen. Siis tämä on Vibra tonen käyttökokemus. Rentouttaa ja kiinteyttää.

      En itsekään helposti sorru näihin, mut tähän sorruin, enkä ole katunut.

    • jiijee

      Itsetilasin eilen ja odotan innolla että pääsen kokeilemaan...en yleensä ole sortunut noihin ostostv tuotteisiin mutta tämä on pakko kokeilla..taidan olla sen verran epätoivonen että pakko saada selluliitit ja jenkkakahvat pois kesään mennessä...minkäs voi että on laiska kuntoilemaan :) toivottavasti toimiin.Haluaisin ainakin uskoa niin...no sen näkee sitten..eihän tuo n.100e oo paha kahdesta vibratonesta...en kehtaa kertoa kenellekkää että tilasin mutta jos toimii niin voisin vaikka lahjoittaa toisen siskolleni joka laihduttaa myös :)

      • 1706

        Onko kellään tietoa saako vibroshape vöitä enää mistään täällä Suomessa? Omistin sellaisen v.2007 ja tyhmyyksissäni annoin sen pois ulkomailla mieheni sukulaisisille.Tilasin tilalle vibratonen tuplapakkauksen satasella ja olen käyttänyt tonea pari vuotta,mutta tämä on huomattavasti veltompi versio kuin vibroshape jolla sai tuloksia jo parissa viikossa.Johto oli sopivan pitkä shapessa,näin pystyi tekemään vähän myös pieniä kotiaskareita samalla kun tärryytteli paikkoja.Kyllä näissä kahdessa versiossa on huima ero tehossa.Itse käytän laitetta lähes päivittäin noin tunnin verran samalla kun istun netin ääressä.Mutta jos vain jostain vielä löytyisi vibroshape,vaihtaisin oitis siihen.


    • KokemusPuhuu

      Vibra tone toimii erityisesti apuna muulle kuntoilulle ja sitä kautta rasvan polttamiselle.. Voin 120% varmuudella ja hyvällä omalla tunnolla sanoa että rupee tuloksia näkymään kun tunnin päivässä käyttää vibratonea, sen lisäksi pieni lenkki päivässä ja rasvanpoltto kapseleita/tabletteja.. Vibra tone ei siis laihduta ilman ruokavalion muutosta mutta laittaa rasvan liikkeelle ja sitä kautta kiinteyttää.

    • mie waan

      oon käyttäny takareisien selluliittiin. Siihen ainakin toimi...

      • ll

        nyt tilasin ite ellokselta vibrotonen..vibroshapea ei näyttäny olevan ku jollain ulkomaalaisella ostos sivulla ku googletin vibroshape..visa elektron ei kelvannu niin en voinu tilata..ootan ite kans innolla ja käyn kyllä lenkillä ja syön terveellisesti mutta jospa tuo vyö vähän tukis mun yrityksia saaha littee vatsa..huono selkä ollu koko ikäni niin vatsalihakset tosi kivuliaita tehä..


      • siljmar

        Hei, itse olen myös käyttänyt tätä vibratonea, toimii hyvin. Mutta ihmmetelen miten sen saa yhdelle reidelle tärisyttämään? Itse olen kokeillut laittaa molemmille samaa aikaa..Ja istun silloin tietokoneen ääressä. Mutta entäs yhdelle reidelle..? Kiitos, jos ehdit vastata.


    • jk

      olen aivan sama ieltääasiasta

    • jk

      olen aivan samaa mieltäasiasta

    • jk

      enpä osaa sanoa

    • j k

      en osaa sanoa

    • jk

      ennosa sanoa sihennyhtäöänm mitään

    • jk

      enn osa sanoia tuohonyhttäänn mitäöön

    • :)

      alotin käytön just ja toiveena olis saada takamuksen selluliitit veks tietenki pienien lenkkien kera :)) toivottavasti onnistuu!

    • miiie

      Ihan oikeesti kyllä toimii tuo vyö, itekkin pitkään käyttäny. :) tokihan sen rinnalla pitää tehä muutakin.

    • ??

      Voiko Vibra Tonea käyttää kuinka monta kertaa viikossa? Ja kuinka kauan aikaa vyötä pitäisi käyttää että saisi litteän vatsan?

      • Pötsin omistaja

        Jos käyttäisi vyötä joka päivä viikossa tunnin niin saisiko kahdessa kuukaudessa jo litteän vatsan?


    • elisza

      Hei, tilasin vibratonen 2 vuotta sitten enkä sen jälkeen ole sitä testaillut. Nyt kaivoin laitteen komerosta ja päätin testata laitetta todella ennenkuin tuomitsen. Kertoilkaa tuloksista edelleen tänne :) niin minäkin!

    • ----

      Mulla ollut vibratone nyt 2 viikkoa ja joka päivä olen pitänyt mahassa ja reisissä puoli tuntia-tunnin. Vyötäröltä lähtenyt -4 cm ja on kiinteytynyt paikat.
      Ja plussaa vielä se että vyö auttaa aineenvaihduntaani. Ennen ulostin kerran kaksi viikossa, nykyään päivittäin.

    • pitäisikö

      Wau!

      Pitäskö itsekin tilata? Ebay.comista saa Vibratonea ja Vibroshapea tilattua.

      Vatsan alueelta pitäisi loput läskit saada kiinteytettyä.
      Käyn salilla 4-5kertaa viikossa, joten jos tämä nopeuttaisi prosessia?

      Mitä ootte mieltä?

    • hoikistunut

      Toimii!! jos osaa käyttää oikei.. 30min ennen ja jälkeen käytön syömättä ja itse käytän 15-30min kerralla.. toimii minulla jos olen saanut tuloksiakin aikaan. tosin ei pidä laiskotella sen käytön kanssa.. lihaksia kannattaa silti treenata muuten.. niihin tämä ei kyllä auta vaikka vatsa ja reidet kaventuvatkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe