Silikonirinnat --- Oulun lähellä??

naikkone----

Missä on Oulua lähin ja luotettavin paikka laittaa silikonirinnat?
Onko Pohjois-Suomessa edes paikkoja? Onko missään muualla kuin Helsingissä?

Miten voisi hoitaa suunnittelukäynnit ja tarkastuskäynnit Oulusta asti? Kulut kasvaisivat huomattavasti, kun pitäisi matkustaa ja maksaa yöpymiset!

Vastailkaahan minulle jotka tiedätte luotettavista paikoista!

-Kiitos!

9

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plastiikkakirurgiaa

      ...ainakin joitain leikkauksia tietystä hinnasta tekee.
      Katso netistä googlettamalla minkä hintaista ja mitä...

    • olen

      menossa Botniaan torstaina.En tiedä tai ole kuullut kenenkään siellä käyneen,mutta voin sitte myöhemmin kertoa,mitkä fiilikset jäi.Kävin kaksi kertaa lääkärin vastaanotolla,joista toinen oli maksuton.Mulle tulee uudet rinnat ja vatsan kiristys..jopas kouraisi mahasta..enää muutama päivä..

      • olisin..

        myös kiinnostunut paikasta johon menet. Miten päädyit sinne, kuka sinut leikkaa ja mitä tulee maksaan? Olen aikeissa kohottaa rintoja ainakin ensin, mutta lääkärin täytyisi olla tosi hyvä, kun muutenkin arveluttaa siis jännittää.

        Voiko kysyä minkä ikäinen (suurin piirtein) olet? Itselleni varmaan pitää laittaa silikoonit, ei näissä rinnoissa mitään muuten ole. Imetykset on reilusti takana, vain nahkat jälellä.
        Kuinka laaja vatsankiristys sinulle tulee? Ja kuinka lääkäri päätyi yhteisleikkaukseen?
        Kauheesti kysymyksiä , sorry ,mutta kovin kiinnostaa millainen Oulussa on tämä puoli. Kovasti vain kuuluu Hki tai J-kyl. kokemuksia, harvemmin muiden.

        Tsemppiä muuten leikkauksiisi!


      • vastaan..
        olisin.. kirjoitti:

        myös kiinnostunut paikasta johon menet. Miten päädyit sinne, kuka sinut leikkaa ja mitä tulee maksaan? Olen aikeissa kohottaa rintoja ainakin ensin, mutta lääkärin täytyisi olla tosi hyvä, kun muutenkin arveluttaa siis jännittää.

        Voiko kysyä minkä ikäinen (suurin piirtein) olet? Itselleni varmaan pitää laittaa silikoonit, ei näissä rinnoissa mitään muuten ole. Imetykset on reilusti takana, vain nahkat jälellä.
        Kuinka laaja vatsankiristys sinulle tulee? Ja kuinka lääkäri päätyi yhteisleikkaukseen?
        Kauheesti kysymyksiä , sorry ,mutta kovin kiinnostaa millainen Oulussa on tämä puoli. Kovasti vain kuuluu Hki tai J-kyl. kokemuksia, harvemmin muiden.

        Tsemppiä muuten leikkauksiisi!

        Voin kertoa sitten ehkä viikonloppuna yksityiskohdat(lääkärin hinnat)jos kaikki menee ok!
        Vatsanahankiristys on "lievä" lääkärin mukaan.Halusin itse yhteisleikkauksen eikä lekuri ollut sitä vastaan.
        Olen 40v. ja yhteisleikkaus tulee halvemmaksi,sekä pääsee yhdellä sairaslomalla.
        Kiitti tsempeistä!


    • nyt sitten

      kerron.mut leikattiin to 20.9 sairaala botniassa oulussa.Lääkäri oli aivan ihana ja kannustava,sekä koko henkilökunta.Mulle tuli mentorin pyöreet silikonit ja nahka lähti mahasta.Lääkäri oli ET ja maksoi yht.8000e.
      Mieheni sanoi että ihan teinitytön vatsa,mitä se ei tosiaankaan ennen ollut.Onhan tämä olo hiukan hankala kun vatsaa ja rintoja pitää varoa,mutta kyl se tästä.Rinnat on nyt sen kokoiset kun ne ennen oli silikoniliivien kans,eli juuri sellaset normaalit eihuomiotaherättävät.Kaikissa haavoissa on itsestäänsulavat ompeleet.Toisesta rinnasta vuoti pikkasen sairaalassa,mut ei sen jälkeen.Tukiliivin sain vatsaan,mutta tisseihin on omat urh.liivit,en kyllä tiedä kuinka niitten pitäisi tukea,rinnat vielä hiukan turvoksissa.Viikon päästä saa mennä suihkuun ja 2viikon päästä saunaan.Nyt en jaksa enempää kirjottaa,väsyttää..

      • sinulle!

        Varmaan jonkin verran rankkaa.. Mutta muutaman viikon jälkeen jo helpottaa.
        Onko muuten mistään saatavana Botnian-hinnastoa, voisi tehdä vertailuja. Lähinnä olisin kiinnostunut rintojen hinnoista. Hankala alkaa soitteleen, mutta löytyykö niitä esim. netin kautta?
        Minkälaiset arvet sinulla on nyt rinnoissa? Onko vain yksi viilto rintojen alla vai ankkurit?
        Minulle varmaan tulisi ankkurit, kun pitää varmaan nostaa nännejä ja vähän kyllä hirvittää moinen!


      • tietää
        sinulle! kirjoitti:

        Varmaan jonkin verran rankkaa.. Mutta muutaman viikon jälkeen jo helpottaa.
        Onko muuten mistään saatavana Botnian-hinnastoa, voisi tehdä vertailuja. Lähinnä olisin kiinnostunut rintojen hinnoista. Hankala alkaa soitteleen, mutta löytyykö niitä esim. netin kautta?
        Minkälaiset arvet sinulla on nyt rinnoissa? Onko vain yksi viilto rintojen alla vai ankkurit?
        Minulle varmaan tulisi ankkurit, kun pitää varmaan nostaa nännejä ja vähän kyllä hirvittää moinen!

        hinnan lääkärin vastaanotolla.Aiemmin olin kysynyt puhelimitse ja sain tietää "noin"hinnan.Lääkäri kuulemma päättää arvioidessaan mitä kellekkin tehdään.Omat tisut maksoi 4000e leikkaus 1000e proteesit eli yht.5000e.Vatsankiristys olisi ollut 4000e,mutta minulla kuulemma lievä,joten maksoi vain 3000e.Itseasiassa Botnia oli ainut paikka mistä oulussa kysyin ja onneksi meninkin sinne,sain sieltä turvallisen palvelun.
        Molemmissa rinnoissa alla pienet viillot kun ei tehty kohotusta.


    • 15+6+

      En löytänyt enää ketään E.H. alkukirjaimilla olevaa Oulun Botniasta. Olisiko vinkkejä kenelläkään, että kuka olisi hyvä plast.kir. Oulussa. Kiitos!

      • operaatiotulossa

        Ite kävin Terveystalossa. Siellä ainakin A-L, V-S on plastiikkakirurgi ja konsultaatiokäynnistä (suunnitellaan operaation sisältö) saa kelakorvausta. Hän laskee myös hinnan suunnitellusta toimenpiteestä samalla käynnillä. Googleta ja varaa aika nettivarauksella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe