Isoille tytölle vaatteita tampereelta?

isontytön mies

Tervehdys!! Kyselisin vaan että mistä tampereelta sais isojentyttöjen vaatteita mielellään nättejä tyttöystäväni on todella tarkka vaatteidensa suhteen ja aina kun hän löytää esim.huosut niin ei löydy sopivaa kokoa.
Tästä on nyt tullut hänelle monta kertaa itku silmään että ajattelin nyt häntä asiassa hieman auttaa.Arvon naiset olisitteko niin ystävällisiä ja auttaisitte? Kiitos jo etukäteen

36

16383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vain

      En ole itse Tampereelta mutta Kapphal kannattaa käydä katsomassa!Itse olen löytänyt Helsingissä käydessäni sieltä parhaimmat puseroni.Housut olen ostanut Lindexiltä mutta pienensivät isojen tyttöjen osastoa täällä meillä päin.Harmi:( Meneppä siis nettiin ja www.Ellos.fi sivulle sieltä löytyy Gatalog.Sieltä olen ostanut tosi paljon vaatteita ja on tyylikkäitä ja kokoja riittää kivasta.Ennen kaikkea koot ovat vastanneet juuri minun kokoani ja palauttaa ei ole tarvinnut kuin yhdet kengät.Olen kokoa itse 46-48 mutta joissakin vaatteissa löytyy jopa 56 kokoisia.Sitten on vielä Cellbes ja siellä taitaa olla kokoja vieläkin enemmän.Samoin Anttilan netistä olen tilannut ja siellä on oma osasto meille pullukoille.Siinäpä ensi alkuun lisätkää jos tulee muita vielä mieleen!

      • Maria Kuoksa

        Olen itsekin upea ja iso nainen (46-48). Monet itkut on sovituskopissa ja kauppareissun jälkeen itketty, mutta nyt olen löytänyt oman kokoisen ja näköisen liikkeen Jyväskylästä (samoja merkkejä varmasti löytyy myös Tampereelta, ainakin Boutigue Odin Pirkkalassa on monipuolinen putiikki) ja nyt wishwear on avannut myös nettikaupan.

        Merkeistä tanskalaiset Zhenzi ja Dominique ovat hieman erilaisempia, veikeitä, laadukkaita ja nuorekkaita.

        Onneksi värikkäitä, upeita ja istuvia vaatteita löytyy ja vielä kohtuu hintaan. Työssäni joudun olemaan paljon esillä ja edustamassa. Jokaisella on oikeus tuntea itsensä ihan just niin kauniiksi kun oikeasti onkin! Väreillä ja vaatteilla on väliä, Maria Kuoksa


    • Nimetön

      on sitten ainakin cocoja.fi ja misura.fi

    • xxl

      Tampereesta en tiedä mutta täältä voi tilata minne vaan: http://www.clamal.dk/ muistaakseni kokoon 56 asti

    • farkkuja

      saa netistä ainakin www.wishwear.net, kokoja tais olla 52 asti ja jotaki 56. Tampereen kauppoja en oikein tunne..

      • JKK1111

        fasclothes.fi


      • 123
        JKK1111 kirjoitti:

        fasclothes.fi

        isoin koko xl! hui kauhistus, onpa isoa ...


      • tarkka vaatteistaan
        123 kirjoitti:

        isoin koko xl! hui kauhistus, onpa isoa ...

        ... siitä, minkätyylisiä vaatteita tyttösi käyttää. Onko hän enemmän sellainen farkkuihminen, vaiko kenties sellainen suorat housut/jakkupuku-tyyppi vai vielä joku muu? Ja toki myös se on tärkeää, minkä mallinen hän on. Meitä isojakin kun on niin moneen junaan.

        MInä itse esim. olen pitkäjalkainen ja kaikki ylimääräinen on enimmäkseen vyötärön ja vatsan ympärillä, plus rintavarustusta on aika tavalla. Käytän sekä farkkuja että suoria housuja ja hameitakin, aika paljon tilanteesta riippuen. Löydän parhaiten paitoja Lindexiltä ja Ellokselta, kun taas housuja milloin mistäkin. Sen sijaan ystäväni, samankokoinen kuin minä mutta hänen ylipainonsa on jakaantunut tasaisemmin, löytää parhaiten vaatteita Kappahlista.

        Suosikkimerkkejäni ovat esim. Zhenzi, joita löytyy ainakin paikkakunnan Sokokselta. Tosi kivoja vaatteita ja suuriakin kokoja. Hinnatkin ovat vielä järkevyyden rajoissa. Samoin sokokselta löytyy NP:n vaatteita, vaikka valikoimat ovat pienet. JOs NP:n tyyli miellyttää, suosittelen matkaa Hollolaan, jossa on tehtaanmyymälä. Matka ei Treelta ole kuin vähän reilu tunti. Itse olen löytänyt sieltä todella paljon persoonallisia, istuvia ja ihania vaatteita. Ja kokoja on kaikissa malleissa 36-56 ja ne ovat reiluja. Minäkin käytän 1-3 nroa pienempiä vaatteita kuin muissa merkeissä. Ainoa asia on se, että halpoja ne eivät ole. Mutta taatusti hintansa väärti.

        Toinen ajomatkan päässä oleva kauppa on Boutique 52, sijaitsee Hgissa, Yrjönkadun alkupäässä. Sekään ei ole halpa, mutta vaatteet ovat aivan upeita, ja isoakin ihmistä palvellaan todella hyvin. Ei muuten kaikissa kaupoissa niin ole, joten ei ihme, että tytölläsi saattaa tulla itku silmään. Itse lähinnä suutun moisesta.

        Lopuksi on sanottava, että oletpa harvinaisen hieno mies, kun tahdot auttaa tyttöystävääsi tällaisessa asiassa. Monesti kun paino on naiselle arka asia ja varsinkin silloin, kun vaatteita on vaikea löytää.


      • Zhanyahy
        tarkka vaatteistaan kirjoitti:

        ... siitä, minkätyylisiä vaatteita tyttösi käyttää. Onko hän enemmän sellainen farkkuihminen, vaiko kenties sellainen suorat housut/jakkupuku-tyyppi vai vielä joku muu? Ja toki myös se on tärkeää, minkä mallinen hän on. Meitä isojakin kun on niin moneen junaan.

        MInä itse esim. olen pitkäjalkainen ja kaikki ylimääräinen on enimmäkseen vyötärön ja vatsan ympärillä, plus rintavarustusta on aika tavalla. Käytän sekä farkkuja että suoria housuja ja hameitakin, aika paljon tilanteesta riippuen. Löydän parhaiten paitoja Lindexiltä ja Ellokselta, kun taas housuja milloin mistäkin. Sen sijaan ystäväni, samankokoinen kuin minä mutta hänen ylipainonsa on jakaantunut tasaisemmin, löytää parhaiten vaatteita Kappahlista.

        Suosikkimerkkejäni ovat esim. Zhenzi, joita löytyy ainakin paikkakunnan Sokokselta. Tosi kivoja vaatteita ja suuriakin kokoja. Hinnatkin ovat vielä järkevyyden rajoissa. Samoin sokokselta löytyy NP:n vaatteita, vaikka valikoimat ovat pienet. JOs NP:n tyyli miellyttää, suosittelen matkaa Hollolaan, jossa on tehtaanmyymälä. Matka ei Treelta ole kuin vähän reilu tunti. Itse olen löytänyt sieltä todella paljon persoonallisia, istuvia ja ihania vaatteita. Ja kokoja on kaikissa malleissa 36-56 ja ne ovat reiluja. Minäkin käytän 1-3 nroa pienempiä vaatteita kuin muissa merkeissä. Ainoa asia on se, että halpoja ne eivät ole. Mutta taatusti hintansa väärti.

        Toinen ajomatkan päässä oleva kauppa on Boutique 52, sijaitsee Hgissa, Yrjönkadun alkupäässä. Sekään ei ole halpa, mutta vaatteet ovat aivan upeita, ja isoakin ihmistä palvellaan todella hyvin. Ei muuten kaikissa kaupoissa niin ole, joten ei ihme, että tytölläsi saattaa tulla itku silmään. Itse lähinnä suutun moisesta.

        Lopuksi on sanottava, että oletpa harvinaisen hieno mies, kun tahdot auttaa tyttöystävääsi tällaisessa asiassa. Monesti kun paino on naiselle arka asia ja varsinkin silloin, kun vaatteita on vaikea löytää.

        Lorella...kapphall lindex ja sitten lorellan vieressä on myös yks kauppa joka myy isoja kokoja nimeä en muista.. ideaparkissa on myös liikkeitä joissa kannataa käydä.Makuuhuoneen maustekaupasta saa sexyjä yöasuja isoille sain joululahjaksi sieltä
        ja löytyy kokoja...ja Ninasta.h&m bb puoli seppälän great Grils


      • ole löytänyt
        Zhanyahy kirjoitti:

        Lorella...kapphall lindex ja sitten lorellan vieressä on myös yks kauppa joka myy isoja kokoja nimeä en muista.. ideaparkissa on myös liikkeitä joissa kannataa käydä.Makuuhuoneen maustekaupasta saa sexyjä yöasuja isoille sain joululahjaksi sieltä
        ja löytyy kokoja...ja Ninasta.h&m bb puoli seppälän great Grils

        Ideaparkista juurikaan kokoa 44 suurempaa vaatetta. Ett siellä voi kyllä tulla taas itku silmään...


      • ideaparkista
        ole löytänyt kirjoitti:

        Ideaparkista juurikaan kokoa 44 suurempaa vaatetta. Ett siellä voi kyllä tulla taas itku silmään...

        Kyllä minä vaan ihme kyllä olen löytänyt ostin koon 48 housut just Seppälästä ideaparkista...ja sitten siellä missä on kalliimpia liikkeitä on sellainen kiva isojen kauppa myös...silmälasit päähän vaan


      • Zee
        ole löytänyt kirjoitti:

        Ideaparkista juurikaan kokoa 44 suurempaa vaatetta. Ett siellä voi kyllä tulla taas itku silmään...

        Naisten Pukutehtaan eli NP:n nettisivujen mukaan niillä on liike Ideaparkissa. Erittäin hyviä vaatteita. Eivät halpoja, mutta laadukkaita. Koot reiluja.


      • Maria Kuoksa

        Kirjoitinkin jo tuonne aikaisemmin. Olipa mukava huomata, että muutkin ovat unelmakaupan löytäneet. Tuo nettiosoite ei ainakaan minulla toiminut net päätteisenä.

        www.wishwear.fi ja ylävalikosta verkkokauppa

        maria


    • Kurvittaret.com

      Huomasin kommenttisi ja ajattelin vastata.

      Kurvittaret on uusi pienyritys, joka tarjoaa muodokkaille vaatteita. Yrityksemme tuo vaatteet kotiisi, työpaikallesi, kokoustiloihisi, jossa voimme järjestää myyntiesittelyn tai kotikutsut! Ei kauppojen aukiolo aikoja vaan mukavaa shoppailua yhdessä!

      Toimimme pääkaupunkiseudulla sekä Etelä-Pohjanmaalla... ja tietysti matkan varrella sopimuksen mukaan... Tampereella mainiosti! Tuomme itse maahan pienissä erissä vaatteita ja tuotevalikoimamme vaihtelevat usein.

      Lisätietoja Kurvittaret toiminnasta:
      www.kurvittaret.com
      TAI
      Liity "tykkäämällä" Facebook sivustoillemme
      facebook.com/kurvittaret

      Toivottavasti löydät sivustomme!

      Terveisin,

      Satu
      Kurvittaret

    • mammunammukkainen

      itse kaipaisin hieman enemmän asennetta vaatetukseen. Olen naisellinen nainen,mutta tykkään muodikkaista,mutta myös hiukan rokahtavammasta ja seksikkäämmästä tyylistä..sellaisia vaatteita vain ei isoille suomenmaassa ole..ja netistäkään en ole löytänyt tuollaisia kauppoja montaa ja ne mitkä olen löytänyt,vaativat luottokortin jota minulla ei ole..harmi..

    • trenditietoinen

      Boutique 52 Helsingissä, ite käyn siellä useesti, koska mielestäni mistään ei löydy niin hienoja isokokoisten naisten vaatteita. Aivan ihania. Ne on tosi trendikkäitä, ja hintahaarukka on hyvä niihin vaatteisiin nähden. Ite ainakin kun mistään en löydä sopivia vaatteita ( oon kokoa 50) niin oon valmis maksamaan vähän enemmän. Vaatteet siellä myös hyvää materiaalia ja on kestäviä.

    • KirppisIsosisko

      Moi!
      Tuolla Kirppis Isosiskossa on aika monta myyjää, jotka ovat Tampereelta, niin kannattaa tulla tutustumaan.

      Kirppis Isosisko on facebookissa toimiva isojen vaatteiden kierrätys paikka. Täältä löytyy vaatteita koosta l/XL ylöspäin ja myös tarjolla on koruja, kenkiä ja laukkuja. :) Eli kirppis periaatteella toimiva isojen vaatteiden kierrätyspaikka. :)

      Linkki: http://www.facebook.com/groups/isosisko/

      Ja nytten vielä Shopninka (http://www.facebook.com/Shopninka.fi) on sponssannut Isosiskolle 25e:n arvoisen lahjakortin Isosiskossa järjestettäviin arpajaisiin. Nyt jos koskaan kannattaa tulla tutustumaan!

    • Sammacco

      Lielahdessa on Olgan puoti, josta löytää isompiakin kokoja. Speciaali koot löytyy Tullintorilta. Detyyli puutarhakadulta. Zizzi Koskarissa. Suvantokadulla oli joku liike jolla on periaatteessa verkkokauppa, mutta liikkeessäkin saa asioida. Lorella Puutarhakadulla. Morsiusgalleriasta löytyy myös isoja kokoja juhlapuvuissakin Tullintorilla.

    • Fattiska

      Shopninkassa on kivoja vaatteita, mutta olisi myös kiva, jos vaatteet esiteltäisiin oikeasti isojen mallien tai mallinukkien päällä :( mä just tutkailin mitä vois ostaa, niin ärsytti, kun mallina joku kokoa 44, joka mun mielestä ihan normaalivartaloinen ja pienirintainen, niin eipä siitä oikein osaa jatella, että sopisiko ne vaatteet mulle. En tilannut. Musta se vaan on niin, että jos mainostaa olevansa isojen kokojen kauppa, sitä pitäis olla joka suhteessa. Väkisin mun mieleen tuli ajatus, että eikö isommat sit kelpaa malleiks näissäkään?

    • paksu-pirkko

      www.ullapopken.eu ja kokja löytyy 62/64 asti joskus jopa 66/68. Laatu hyvä ja hinta ok.

    • Rock XXXL

      Kyllä. Minustakin Shopninkan vaatteet ovat erikoisia ja siksi mukava vaihtoehto ns. normivaatteille, mutta todellakin mallit ovat pienentyneet :( Vaikea kuvitella tälläisenkin XXXL:n päälle jotakin vaatetta, kun mallina on jokin L-kokoinen. Kai se tosiaankin on niin, että liikaa läskiä ei haluta näyttää. Mutta muuten kehut kaupalle. Myös Na-clothingissa on isompia vaatteita :)

    • kurvitar

      www.majlen.fi täältä löydän usein aika kivoja tunikoita ja olen ollut tyytyväinen.

    • Shopninka vastaa

      Hei!

      Täällä on ollut keskustelua uusimman vaalean mallimme Jennyn koosta. Mitat ovat ry n. 106cm, vyötärö n. 91cm ja lantio n. 118cm eli kokotaulukon mukaan on kokoa 46/48. Jennyllä on urheilutausta kilpauimarina SM-tasolla. Vaalea lyhyempitukkainen Emmi, jonka kuvia löytyy myös sivuiltamme, on noin kokoa 54.

      Meillä kaikilla on eri muotoinen kroppa ja vaatteen sopivuuden omalle vartalolle saa selville tilaamalla ja sovittamalla. Olemme pyrkineet myös melko tarkkoihin mittatietoihin, jotta ostaminen helpottuisi. Kaikilla tuotteillamme on ilmainen vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tahdot lisätietoa tuotteista tai mikäli mitat ovat puutteelliset, asiakaspalvelumme auttaa mielellään. :)

      Terveisin Sari Shopninkasta

    • olen kokoa 50-52

      Tampereelta tänne Riihimäelle on vain tunnin junamatka. Rautatieaseman vieressä on Prismakeskus ja sieltä löytyy NP(naisten pukutehdas) tehtaanmyymälä ja keskustasta Keskuskadulta joka sekin on kävelymatkan päässä Sarafaani . Varmasti löytyy kokoja. Ainakin Sarafaanilla on nettisivut ja taitaa olla NP liikkelläkin..

    • Only Big

      Misurassa on myös kivoja vaatteita ja siellä mallitkin näyttävät väjintään XL-kokoisilta.

    • ISOIITA

      KOSKIKESKUKSESSA ON TÄLLÄINEN LIIKE KUIN ZIZZI.SIELLÄ ON KAUNIITA JA NUOREKKAITA VAATTEITA ISOILLE NAISILLE.

    • Jessss

      Todella monet siis todella monet isojen naisten vaatteet on mummomaisia :D Siksi laihdutinkin koosta 48 kokoon 44 ja kyllä löytyy vaatetta :D Viä yks vaatekoko pienemmäksi niin omassa koossani olen.

    • sateenkaaret

      Tuolla olisi kaikkea kivaa, kokoajan tuntuu valikoima kasvavan. Kokemusta on, laadukkaita vaatteita ja aika kivan persoonallisia:
      tässä linkki:

      www.majlen.fi

      • sateenkaaret

        jatkoa edelliseen:

        www.majlen.fi ottaa vastaan myös sovitusti asiakaskäyntejä.. hyvä Tamperelaisille vaan ei meille muille (:


    • tyytyväinen:)

      Tampereelta löytyy. Ihana ylläri kun just alekaupoissa kiersin ja Stockan takaa löysin ihanan kaupan.
      Itselleni sain Max Maran Personasta kokoa 48 kerrankin hyvin istuvan vaatekokonaisuuden. Muitakin laatuvaatteita löytyi, ei kannata hukata rahojaan ostamalla roskaa. Kaupan nimi oli Celeste, ei oo nettikauppaa mutta sain kerrankin henkilökohtausta palvelua ja sieltä toimitetaan korjattavaksi ompelijallekkin.

    • Oi voi tätä elämää

      Ensikertaa kirjoittelen, mutta kaikki vaa puhuva tunikoista ja paidoista, mutta entäs housut. Olen minäkin katsellut "isojen tyttöjen" vaatteita, vaan kun niissä ei ole isoa kuin yläosa. Kaikki ovat unohtaneet paksut sääret, jos reisi on68cm ja polvikin55cm, niin niihin ei nykyajan farkut mahdu. Suurin piirtein kaikkien nettisivut ovat täynnä ainoastaa sellaisia housuja joiden lahkeihin menisi ainoastaa käsivarteni. Glingelillä on YHdet ohuet kesähousut joissa on leviät lahkeet, kerran tilasin sieltä myös intianpuuvillan näkösestä, rypytetystä kankaasta tehdyt: leventyi lahkeesta vissii kaksmetrisiksi, kohtuus siinäkin.Halensilla YHDET farkut. Toinen asia taas on takit, minä kun olen lanteilta vielä suurempi kuin yläosa. On pakko ostaa koko alaosan mukaan MUTTA kun olen vain 158 centtinen, niin minun kokoiseni takit ovat ylläni pitkiä. Miksi vaatevalmistajat luulevat, että jos ihminen lihoo se samalla myös kasvaa pituutta. Mallien päällä takit ovat sen pituisia kuin haluaisin itselleni, vaan en koskaan saa. Anteeksi nyt kaikille, tais tulla uuvuttavan pitkä valitus.

      • Serukissa

        Cellbesistä olen löytänyt farkut kokoa 54/56, eikä tarvinnut paljoa lyhentääkään.


    • Järkytys

      Olgan puoti LIELAHTI
      Ihan kivoja vaatteita mutta itse tämä Olga haukkuu asiakkaitaan kun ovesta
      lähtevät !
      Edessä päin hän on niin teennäisen ystävällinen mutta älkää vaan menkö sinne
      esim. tuulipuvussa. Olen itse kuullut kuinka puhuu todella rumasti asiakkaista
      jotka esim. eivät osta mitään.

    • asiakas1

      YOURS- myymälä, Myllyranta Mänttä
      Muotia kokoon 42-60.
      Suosittelen.

    • Housut

      Jos isojen tyttöjen kokoja joku tarvitsee minulla kotimaisia mustia suoria housuja uusia sekä mustia puolihameita ja paituleita kokoja 48-54 edullisesti postitus mahdollinen! T.Taina laita viesti Taina.virtanen2@ luukku.com

    • Anonyymi

      Ikivanha aloitus, mutta nettikirppis vähän käytetyllä oli tosi edullisesti juuri nyt paljon kauniita uusia ja vähän käytettyjä isoja naisten vaatteita. Koot 4-6XL, 54, 56, 58 ja 60.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe