NOMINATION CLASSIC-KORUUN

PALOJA

Eli mistä näitä ko. paloja voisi esim. netissä tilata? Olen ostanut mm. Timanttisilta, mutta heillä oli mielestäni aika pienet valikoimat...

Onko siis netissä mitään sivustoa, missä olisi näitä palojen kuvia ja hintoja, joista voisi rauhassa katsella ja tehdä tilauksen?

44

11914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • day dream

      omasta mielestä, en ainakaa itse ole törmännyt että mistään voisi tilata mutta kun googlettaa nominationin nii niiden omilta netti sivuilta löytyy kaikki palaset ja muitakin niiden koruja, niitä on tosi paljon siis muitakin kun normi paloja.käyppäs sieltä kuikuilee, itse olen kans timanttisilta yms käynyt kattelee mutta aika vähän on,mutta tietääkseni ne tilaa jos halua jonku tietyn.

      • nyt heti

        Nomination-yhteensopivia paloja oon nähny ja ostanutkin muualta, kuin Timanttisilta, koska muualta
        saa hyviä uusia paloja ilman , että pitäisi tilata ja odottaa.


      • jo löytyi
        nyt heti kirjoitti:

        Nomination-yhteensopivia paloja oon nähny ja ostanutkin muualta, kuin Timanttisilta, koska muualta
        saa hyviä uusia paloja ilman , että pitäisi tilata ja odottaa.

        Odottamatta hyvät valikoimat www.goldandsteel.fi


      • Hollolan asukki
        jo löytyi kirjoitti:

        Odottamatta hyvät valikoimat www.goldandsteel.fi

        Lahdessa on hyvät valikoimat ainakin 2 liikkeessä ja oon nähnyt myös Hämeenlinnassa.


      • Kainuussa ollaan
        nyt heti kirjoitti:

        Nomination-yhteensopivia paloja oon nähny ja ostanutkin muualta, kuin Timanttisilta, koska muualta
        saa hyviä uusia paloja ilman , että pitäisi tilata ja odottaa.

        Nomination yhteensopivia paloja on ainakin täällä Kajaanissa yhdessä kultaliikkeessä valtavan hyvä valikoima, mutta kun pitää säästää taas seuraavaan tiliin asti. Kajaanissa ei ole Timanttiset liikettä, mutta muutoinkin pärjätään. Oon alkanut ostaa toiseksi koruksi laser-kaiverrettuja palakoruja, ne on paljon edullisempia, joten voin ostaa kerralla 5 palaakin. Nyt kaveritkin on huomanneet ja ostelee lahjaksi sellasia.


      • 17 +
        jo löytyi kirjoitti:

        Odottamatta hyvät valikoimat www.goldandsteel.fi

        Ei löytynyt Jyväskylästä muita kuin Nomination paloja.Onko kaupunki niin pieni , vai kauppiaat ei ole
        tajunneet, että tarviisiin jotain uutta. Laukaalta, vaikka on pieni paikkakunta tuli uusia paloja vastaan.
        Kaupat tuli ja kaverit hakee kans.


      • naapurikuntalainen
        Hollolan asukki kirjoitti:

        Lahdessa on hyvät valikoimat ainakin 2 liikkeessä ja oon nähnyt myös Hämeenlinnassa.

        mistäs päin noita lahden liikkeitä sijaitsee mistä saa noita feikki-laserpaloja ? (=


    • dknyy

      Stockmannilta olen itse ostanut koruuni paloja, ja ihan kunnon valikoimat on. Hinnat 17€ ylöspäin/pala.

      Jos netistä haluat tilata niin käyppä ihan Nominationin omilla sivuilla, ei ainakaan tule feikkejä vastaan. En kyllä ole varma pystyykö Suomeen koruja tilata.

      http://www.nomination.com/en/online-stores.php

    • Chinese laundry

      Stockmannin lisäksi Helsingistä löytyy Aleksilta Caratia niminen liike josta myös löysin paloja rannekkeeseeni.. siellä myös hyvät valikoimat

      • kanta-asiakas

        Stockkalla on aika yksitotinen valikoima vaikka paljon paloja. Ei näkynyt meuita brandejäkään, vaikka on
        iso myyjä. Italiassa on paljon valinnanvaraa ja paljon aitoja italialaisia muita merkkejä, jotka sopivat yhteen
        Nominationin kanssa. Muistaakseni Zoppini ja RYRY-FIRENZE olivat hyvin esillä.


      • myös kanta-asiakas
        kanta-asiakas kirjoitti:

        Stockkalla on aika yksitotinen valikoima vaikka paljon paloja. Ei näkynyt meuita brandejäkään, vaikka on
        iso myyjä. Italiassa on paljon valinnanvaraa ja paljon aitoja italialaisia muita merkkejä, jotka sopivat yhteen
        Nominationin kanssa. Muistaakseni Zoppini ja RYRY-FIRENZE olivat hyvin esillä.

        Zoppinia tai Ryry-Firenzeä en löytänyt nettisivuilta, mutta www.goldandsteel.fi sivuilla oli jälleenmyyjätkin


      • mitä väliä jos ok

        Onko oikeita Nomination paloja Stockalla? Vai kiinalaisia Nominationeita ? Italialainen tuttavani kertoi, että kaikki perusranteet tulevat alunperin Kiinasta, myös Nominationin, koska eivät tee itse niitä.


      • Suur-Savosta
        kanta-asiakas kirjoitti:

        Stockkalla on aika yksitotinen valikoima vaikka paljon paloja. Ei näkynyt meuita brandejäkään, vaikka on
        iso myyjä. Italiassa on paljon valinnanvaraa ja paljon aitoja italialaisia muita merkkejä, jotka sopivat yhteen
        Nominationin kanssa. Muistaakseni Zoppini ja RYRY-FIRENZE olivat hyvin esillä.

        On täällä Pieksämäellä yhdessä liikkeessä Ryry - firenze ja Gold & Steel paloja hieno lajitelma ja toisessa vastaavasti Nomination valikoimaa, joten ei ole kuin rahasta kiinni, jos alkaa himottamaan.
        Jouluna tuli osteltua molemmista jotain, koska palat sopivat toisiinsa.


    • tilaavat

      Miksi et pyydä koruliikettä tilaamaan haluamaasi palaa? Paloja voi katsella netissä, ja niistä on olemassa myös esite, jota voi kysellä sarjaa myyvistä liikkeistä.

      • Espanjaan lähössä

        Onko jossain Espanjan Aurinkorannikon lähistöllä (esim. Torremolinoksessa tai Malagassa) Nomination liikettä? : ) Tietääkö kukaan ?


      • turha toive

        Tilasin 2 palaa,Valitettavasti ei olleet hyvälaatusia, meni rikki 2 viikon käytön jälkeen. En enää sellaisia ostakaan.


    • oonmiekyl

      Täälä on ainaski jotain malleja. www.goldandsteel.fi
      Käytin itse näitä lisänä nomination paloihin. Oli halvempiakin! =)

      • KYSELIJÄÄ

        mites tuolta saa tilattuu? :)


      • vastaajaa
        KYSELIJÄÄ kirjoitti:

        mites tuolta saa tilattuu? :)

        Katsoin jälleenmyyjäluetteloa, ja sitten onnistui tilata kauppiaalta.


      • surffaajatyttö
        KYSELIJÄÄ kirjoitti:

        mites tuolta saa tilattuu? :)

        Oli sivuilla www.goldandsteel.fi sivustolla jälleenmyyjät -luettelo


    • ainakin

      Paloja on ainaki Iisalmelaisissa kaupoissa.

      • Olvi-kaupunkilainen

        Iisalmessa hyvät valikoimat. Linja-autoasemaalla on liike , jossa tosi iso valikoima Nomination yhteensopivia paloja.


    • uusia paloja

      Timanttisilla on tosiaan aika pienet valikoimat, joten olen ostanut muualta. ks. www.goldandsteel.fi
      löytyi upeita malleja

    • lisää kaikille

      Timanttisilla on tosi pienet valikoimat, koska niillä ei ole muita italialaisia paloja myynnissä. Eivät kai saakaan pitää muita merkkejä.Sivustoja on useita: www.netanttila.fi, www.goldandsteel.fi , www.gillets.comau/nomination-bracelets onn löytänyt , kai niitä aon muitakin.

    • Pukinmäen asukas

      Paloja löytyy esim. Malmin Korupajasta Helsingissä hyvä valikoima

    • muotinainen

      Netissä on ainakin www.netanttila,fi

      • Mikkeliin mänijä

        Hyvä valikoima Mikkelissä ainakin 2 liikkeessä.


      • eksus
        Mikkeliin mänijä kirjoitti:

        Hyvä valikoima Mikkelissä ainakin 2 liikkeessä.

        onks se nomination ranneke NetAnttilassa aito?


      • Nononoo
        eksus kirjoitti:

        onks se nomination ranneke NetAnttilassa aito?

        Se ei ole Nomination-ranneke.


      • nettiostaja
        Nononoo kirjoitti:

        Se ei ole Nomination-ranneke.

        Se on aito italialainen palaranneke, mutta eri merkkinen kuin Nomination ja yhtä hyvä valinta.
        Ostin itse 3 ja tyytyväisenä suosittelen edelleenkin.


      • kesä+talviloma
        Mikkeliin mänijä kirjoitti:

        Hyvä valikoima Mikkelissä ainakin 2 liikkeessä.

        Piti paikkansa. Mikkelissä on Jarnon Kulta, ja Suninen, joissa hyvät valikoimat gold & steel
        palakoruja.


      • jokunensivut
        kesä+talviloma kirjoitti:

        Piti paikkansa. Mikkelissä on Jarnon Kulta, ja Suninen, joissa hyvät valikoimat gold & steel
        palakoruja.

        käykääpä sivulla www.korukoru.fi


    • Miniliisa

      Itse löysin Nomination yhteensopivia palakoruja täältä: http://www.korujenmaailma.fi

      Palat näyttäisivät olevan 5,50 euroa. Joo, hinta tuntuu olevan hyvä... taidankin tilata etunimen mun aitoon Nomination koruuni. Oon siitä aina haaveillu, mutta aidot palat on niin tuhottoman kalliita.

      • Korufany

    • moomin68

      Löytyykö jostain muumiaiheisia nomination paloja?

      • muumilöv

        TIETÄÄKÖ KUKAAN, MISTÄ LÖYTÄS MUUMI PALOJA?!?!?!?


      • kuopiossa&oulussaXD
        muumilöv kirjoitti:

        TIETÄÄKÖ KUKAAN, MISTÄ LÖYTÄS MUUMI PALOJA?!?!?!?

        muumilöv:

        Minä ainakin olen nähnyt Kuopiossa ja Oulussa nuissa koruliikkeissä muumipaloja,
        aitoja ovat. Jopa kahdenlaisia; kultaisia ja värillisiä. Oikein nättejä, hinta n. 30€


      • fhgthyr
        muumilöv kirjoitti:

        TIETÄÄKÖ KUKAAN, MISTÄ LÖYTÄS MUUMI PALOJA?!?!?!?

        Timanttisista löytyy kultaisia, värillisiä sekä nyt uutuutena roikkuvia, aivan mahdottoman söpöjä! :)

        Ystävällisin terveisin

        Krista


    • -Akseli
    • fewwe

      Hei!

      Timanttiset - liikkeistä saa kuvastoja/ niitä lehtisiä, joista voit rauhassa katsoa tuotteita kotisohvaltasi ja kun olet päättänyt voit tulla liikkeeseen kertomaan mitä haluat. Melkein kaikkia mitä kuvastoissa on saa tilaamalla, joko muista liikkeistä taikka tehtaalta, jos kyseiseltä liikkeestä ei juuri sitä haluamaasi palaa saa. Ystävällisin terveisin:

      Krista :)

    • hikimajasta

      Hajotkaa nikkeliallergiaan kun käytätte niitä feikkipaloja, jotka on valmistettu jossain sweat shopissa.

    • Hemppa2

      Naantalin Hopeapajalla on laaja valikoima nomination paloja. Valikoimista löytyvät myös muumiaiheiset palat, joiden valmistus on jo lopetettu. Mahdollisuus tilata nettikaupasta.

      www.naantalinhopeapaja.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe