AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / tramal ja triptyl

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

tramal ja triptyl

5 Vastausta 899 Lukukertaa
Voi hemmetti.. Olen syönyt 1,5 triptyliä 50mg illalla. Viime aikoina se ei ole oikein riittänyt ja lääkäri antoi tramal reseptin.

Apteekissa sanottiin ettei noiden yhteiskäyttöä suositella?

Tänään otin 2x 50mg tramalia kovaan kipuun. Nyt on olo kovin pökkyräinen ja tajusin vasta nyt lukea lääkeselosteen. Siinä luki että masennulääkkeiden kanssa ei tramalia suositella. Eli toinen lääke tulisi lopettaa 14vrk aiemmin. .

En tätä tajunnut tarkistaa ja lääkärikään ei mitään sanonut. Tiesi kyllä että syön triptyliä..

Tietoa kaipaan ja varmistusta?

tramal

minulle kamalan huonon olon jo ihan sellaisenaan. Se ei todellakaan kaikille sovi muutenkaan joten kannattaa kokeilla ja jos tuo pökkyräinen olo jatkuu jutella lääkärin kanssa.
kyllä lekuri mulle määräs triptylin50mg lisäksi tramal retard200mg+2.????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kumpikin lääke ollut käytössä vuosija,eikä ole mitään sivuvaikutuksia...
tällä hetkellä menee triptyliä150mg plus tramalretardia200mg+s,eikä ole ollut mitään sivuvaikutuksia.??
Minulle auttaa ensin kipuun kun otan yöksi ,mutta aamulla aina karmea migreenin tapainen vihlova päänsärky.
Epäilen että johtuu kun käytän Tramalia 2X 50 mg vrk.
En onnistu ottamaan kuin harvoin just kovan päänsäryn takia,muuten olisi hyvä lääke ,ei särky herättäisi yöllä.
 /   /  / tramal ja triptyl
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta