Hackminnan valkopäiset aterimet

Saako enää?

Tietääkö kukaan myidäänkö valkopäisiä Hackminnan aterimia enää missään? Olen nähnyt vain tumman punaisia ja sinisiä.

14

3794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....tai vielä!

      Eipä ole näkynyt, ei niitä ole valmistettu aikoihin.
      Hackminnaa on tehty vuosikymmenien saatossa useina eri väreinä (musta, eri punaisia, eri sinisiä, vihreä..)
      Viime aikoina olen nähnyt kaupoissa punaisia (myytiin jouluna, tänäkin vuonna on joulu..), tummansinisiä, turkooseja (jäänteitä edellisestä sesongista) ja hiekanvärisiä jossain tehasmyymälässä. Ovat sesonkivärejä, joita tehdään vain vähän aikaa ja myydään niin kauan kuin niitä riittää.
      Valkoinen saattaa tulla uudestaan valmistukseen tai sitten ei. Jos se tulee, saattaa olla, että valkoinen onkin hiukan eri sävyä kuin vanhat.
      Oletko täydentämässä vanhaa aterinsarjaa, silloihan eri sävyisiä ei voi yhdistää?

      Hackminna on muuten mukava sarja, välineet sopivat kivasti käteen ja suuhun. On myös mukavaa käyttää joskus jotain muuta kuin valkoista sarjaa, mullakin on 4:n setti jouluaterimia!

      Ei kai auta muu kuin odotella, kyllähän valkoinenkin voi olla sesonkiväri.

      • tuo valkoinen

        sarja on tummunut rumasti käytössä ja tiskikoneessa jotenkin on ne päät hakkautuneet vähän rumaksi. Toisaalta ovat ne jo aika vanhoja ja olleet jokapäiväisessä käytössä pitkään. Kait pitäisi ostaa uudet, mutta nyt ostan kokometalliset.


      • Omani ovat

        Siis noi mun valkopäiset hackminnat oon ostanu reilu vuosi sitten, mutta nyt kun olisin halunnut ostaa toisen paketillisen samaa väriä niin eipä oo näkyny. Mietin kyllä että voihan niitten kans ostaa vaikka ne punaiset, kyllähän valkoisen kans sopii joku muukin väri kun ne on kuitenkin samanlaisia. Täytynee odotella jos niitä vaikka vielä ilmestyisi :)


      • ....tai vielä!
        Omani ovat kirjoitti:

        Siis noi mun valkopäiset hackminnat oon ostanu reilu vuosi sitten, mutta nyt kun olisin halunnut ostaa toisen paketillisen samaa väriä niin eipä oo näkyny. Mietin kyllä että voihan niitten kans ostaa vaikka ne punaiset, kyllähän valkoisen kans sopii joku muukin väri kun ne on kuitenkin samanlaisia. Täytynee odotella jos niitä vaikka vielä ilmestyisi :)

        Vai runsas vuosi sitten! En ole naismuistiin nähnyt niitä kaupoissa.
        Olen tähän ikään oppinut sen, että kaikkia astioita tms. pitää aina ostaa kerralla niin paljon kuin tarvitsee - minun tuurillani kaikkien sarjojen valmistus lopetetaan "kesken", jos ostaisin niitä pikkuhiljaa.

        Onnea odotuksellesi.
        Muuten huutonetistä voi joskus löytyä iskemättömiäkin paketteja kaikkea kivaa.


      • kaivattaisiin
        ....tai vielä! kirjoitti:

        Vai runsas vuosi sitten! En ole naismuistiin nähnyt niitä kaupoissa.
        Olen tähän ikään oppinut sen, että kaikkia astioita tms. pitää aina ostaa kerralla niin paljon kuin tarvitsee - minun tuurillani kaikkien sarjojen valmistus lopetetaan "kesken", jos ostaisin niitä pikkuhiljaa.

        Onnea odotuksellesi.
        Muuten huutonetistä voi joskus löytyä iskemättömiäkin paketteja kaikkea kivaa.

        Jos jollakin on mustia Hacminna aterimia (veitset, lusikat, haarukat) ja haluaisit niitä myydä, niin ostaisin mielelläni.


    • Hannap9

      Hei !
      Jos joku haluaa myyda valkopaisia Hackminna-lusikoita (isoja ja pienia) niin ilmoita !!

      • tarzanit

        Hei !
        Haluaisitko myydä ylimääräiset valkopäiset hackminnat... 4 kpl pikku lusikoita ja yksi pari veitsi/haarukka?
        harmittaa kun valmistus on lopetettu!


    • TT

      Mulla olisi myytävänä isot läjät valkoista Hackminnaa...

      • onko edelleen ?


    • Hackminnaa

      Mulla olis iskemättömät valkoiset Hackminnat kaapissa. Pitää vielä laskea paljonko niitä on. Myyn ilomielin! Vaan mites ostajiin sais parhaiten yhteyden?! Uskaltaako tänne laittaa säpon?

    • DIDONNA24
      • Viljan

        Valkoisia hackminnoja löytyy 24 kpl setti lahjakotelossa. Käyttämättömät. Hinta 309€.


      • AnskaManska

        Onko nämä valkoiset Hackminnat vielä myymättä? Ostaisin, mutta puoleen hintaan! 0405886085


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe