miten mopolla keulitaan

tietäisvaan

niin miten mopol otetaan kulmaaa?

220

28827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjdflsakjfdlkjafd

      painaa vaan tarpeeks kaasua..

      • yahama

        no on kiva kun on 600cc supermoto ni painaa vaan kaasua ni keula nousee



        TULKAA JONNET VIIVOILLE!!!


      • bring it on!
        yahama kirjoitti:

        no on kiva kun on 600cc supermoto ni painaa vaan kaasua ni keula nousee



        TULKAA JONNET VIIVOILLE!!!

        oge. Meikäl o 1200cc yamaha.


      • Jutustelija1
        bring it on! kirjoitti:

        oge. Meikäl o 1200cc yamaha.

        Kilokyykky pesee nuo sata-nolla :D


      • Kilopultti

      • Anonyymi
        bring it on! kirjoitti:

        oge. Meikäl o 1200cc yamaha.

        50cc manki>>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50cc manki>>>

        voiko enduro renkailla keulia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50cc manki>>>

        160 manki >>>>


    • dfdsgefdsfsd

      Mielummin kysyisit, että miten se ei lähde keulimaan.

      Siis sehän lähtee keulii ku pistät vaa kaasuu ja päästät kytkimen nopeest...

      • lölllöllö

        Ai skootteritki ?


      • Kytkin skobassa! :DD
        lölllöllö kirjoitti:

        Ai skootteritki ?

        Vitun idiootti skootterissa ei ole kytkintä. :DD


      • PÄDEN
        Kytkin skobassa! :DD kirjoitti:

        Vitun idiootti skootterissa ei ole kytkintä. :DD

        Pakko sanoo, et onhan niissä kytkin, mutta ei sen käyttöä itse hallita. :)


      • VVVIituniidoyyyi
        Kytkin skobassa! :DD kirjoitti:

        Vitun idiootti skootterissa ei ole kytkintä. :DD

        Korjaan sinähän se "vitun idiootti" olet kun väärää tietoa jakelet ja muita haukut. Skootterissa on keskipako kytkin "Vitun idiootti"


      • Anonyymi
        Kytkin skobassa! :DD kirjoitti:

        Vitun idiootti skootterissa ei ole kytkintä. :DD

        Nin


      • Anonyymi
        PÄDEN kirjoitti:

        Pakko sanoo, et onhan niissä kytkin, mutta ei sen käyttöä itse hallita. :)

        Olet aivan oikees


    • näggäri

      opettele käyttään takajarruu tai niinku että opit vähä missä kohtaa se ottaa niin sit opit keuliin jarruu vasten ja siithän sitä kulmaa tulee:D

      • Anonyymi

        Keulimine toimii myls tällä tekniikalla


    • täysin ilmaista

      ooksä ääliö ku kysyt tommost.
      koita ite ettiä tietoa joskus.. netistä,lehdistä,kavereilta..

      omg näit kaiken maailman nevarei

      • Wsup

        lissu


      • .

        Hemmetin teini


      • c'moon
        Wsup kirjoitti:

        lissu

        eikö tämä henkilö joka laittoi kysymyksen tänne etsi tietoa netistä?:D


      • villapiponvastustaja

        No sehän ehtii tietoa netistä mut kysymällä muilta. Taiat ihte olla ääliö ku tämmöstä meet laittelee tietämättömälle.


      • käläne

        mikä tehari kannattas ostaa derbi sendaa


      • äkäne
        villapiponvastustaja kirjoitti:

        No sehän ehtii tietoa netistä mut kysymällä muilta. Taiat ihte olla ääliö ku tämmöstä meet laittelee tietämättömälle.

        Ja sinähän sanoit että ettis "netistä, kavereilta" ja nythän se samalla kysyy netistä ja se on sitä tiedon ettimistä. Miks voi kysyä kavereilta muttei Suomi24:n keulamestareilta niinkuin esimerkiksi sinulta.


      • Anonyymi

        justha se että





        tai no 2008 mut täälähä se etti


      • Anonyymi
        käläne kirjoitti:

        mikä tehari kannattas ostaa derbi sendaa

        et sinä mitään teharia tartte , lisävuoden tarkkiksella ennemminkin


      • Anonyymi

        Oisko vaikka että täältä saa helposti tiedon käsiin ja netissä ei oo mittää muuta


    • zomberr

      Onhan tää kyl vähä tyhmä kysymys.. Mut vakio mopolla nyt on melkeen ihan turha ees yrittää keulii.. Kytkimellähä sitä keulaa kannattaa nostaa tuskin se nyt ihan kaasustakaan keulii.. Melkeen kannattaa jalat maassa lähtee opettelemaan vaik näyttää tyhmälle.. Sitte ku rupee jalat maassa sujumaan nii ei muuta ku rohkeesti vaa jalat tapeille ja jarrua treenaamaan.. Toki voi heti alottaa jalat tapeilla keulimaan mut itte alotin jalat maassa ja nyt sit menee jo yli klo 12 onnistuneesti.. :) Yhen kesän aikana opin ite keulii.. Nykyää matkaa menee keulapystys joku 1km..

      • bonbber

        Mee sinne ulos opettelee ei sitä tietokoneella istumalla ainakaan opita! :)


      • tsäjäjäjäjjäjäjäää
        bonbber kirjoitti:

        Mee sinne ulos opettelee ei sitä tietokoneella istumalla ainakaan opita! :)

        Vakiomopo voi keulansa nostaa ku päästää semmosen kytkinpommin, että että. Tosin pirtee mopo keuliiki jo kaasusta.


      • a

        Keuli sä vaa jollai enskal jalat maas


      • m.m.m.m.m.m.m.m.m.
        a kirjoitti:

        Keuli sä vaa jollai enskal jalat maas

        Jollain edes yltää jalat "jostain enskasta" maahan asti.


      • ggggggggggggggggg
        m.m.m.m.m.m.m.m.m. kirjoitti:

        Jollain edes yltää jalat "jostain enskasta" maahan asti.

        Mikse ylttäis? Itellä ei oo vielä tullu vastaan yhtään pyörää jonka kanssa ei jalat maahan yletä. Kotarinkin istumakorkeus lähentelee metriä mutta jousitus painuu alas ja hyvin yltää. Siis jos et oo mikään kääpiö?


      • keulijapro1232412343
        tsäjäjäjäjjäjäjäää kirjoitti:

        Vakiomopo voi keulansa nostaa ku päästää semmosen kytkinpommin, että että. Tosin pirtee mopo keuliiki jo kaasusta.

        vakiomopo nostaa helposti keulaa ilman kytkintä, itse ainakin vain vetäsen kovaa ja kaasua niin keula nousee. kytkimellä keulimisessa on semmoinen huono puoli että ketjut löystyvät vitusti kun se yhtäkkiä vetäsee, eli aina siis vain kovalla nykäsyllä ja kaasulla.


      • free_ski_dud
        a kirjoitti:

        Keuli sä vaa jollai enskal jalat maas

        Ei saatana ois hölmön näköstä.


      • derbaaja
        keulijapro1232412343 kirjoitti:

        vakiomopo nostaa helposti keulaa ilman kytkintä, itse ainakin vain vetäsen kovaa ja kaasua niin keula nousee. kytkimellä keulimisessa on semmoinen huono puoli että ketjut löystyvät vitusti kun se yhtäkkiä vetäsee, eli aina siis vain kovalla nykäsyllä ja kaasulla.

        oon samaa mieltä sunkaa et vaki ollaki voi keulia. itse ki opettelen tolla sun tyylilla vaik oon vasta 13v :DD mut ei oo näkyny kyl poliisia kaan


      • ModernGrap
        ggggggggggggggggg kirjoitti:

        Mikse ylttäis? Itellä ei oo vielä tullu vastaan yhtään pyörää jonka kanssa ei jalat maahan yletä. Kotarinkin istumakorkeus lähentelee metriä mutta jousitus painuu alas ja hyvin yltää. Siis jos et oo mikään kääpiö?

        Ootko testannu Generic triggeriä? korkeutta löytyy... Itellä on ja joudun kallistaan hieman että saa toisen jalan maahan. Pituutta mul on 175-180cm nykyään.


      • Höpöhöpö!
        derbaaja kirjoitti:

        oon samaa mieltä sunkaa et vaki ollaki voi keulia. itse ki opettelen tolla sun tyylilla vaik oon vasta 13v :DD mut ei oo näkyny kyl poliisia kaan

        Vitun vammane! kaasusta ei kyllä mopo lähe keusii ja sä et tommosena naperona ees uskalla mennä tielle yrittäen kaasusta kulmaille! Kytät varmaa nauraa sulle ja pistää mopon romuttamolle! :DDD


      • Ebin :D
        ModernGrap kirjoitti:

        Ootko testannu Generic triggeriä? korkeutta löytyy... Itellä on ja joudun kallistaan hieman että saa toisen jalan maahan. Pituutta mul on 175-180cm nykyään.

        Toi on lähes sama ku Yamaha WR! Mut hyvä on!


      • ÖÖH
        Höpöhöpö! kirjoitti:

        Vitun vammane! kaasusta ei kyllä mopo lähe keusii ja sä et tommosena naperona ees uskalla mennä tielle yrittäen kaasusta kulmaille! Kytät varmaa nauraa sulle ja pistää mopon romuttamolle! :DDD

        Höpöhöpö kyllä mopo keulii kaasusta jos on pientä viriä :DD


      • eieieieieieieieieiie
        ÖÖH kirjoitti:

        Höpöhöpö kyllä mopo keulii kaasusta jos on pientä viriä :DD

        paskat se mitää keuli kummiski nykäset ja painat kaasua niii se ei sillo keuli kaasusta vaan nykäsemmällä ja painammalla kaasua.sikku teet kummiski tolla tavalla nii joo keulii kaasusta vittu täystehone kotka keulii ainii ei sull oo taitoo ees ajaa sellasell ^^huoh^^


      • Derbikuski

        Itse asiassa vakiomopolla on mahdollista keulia. Itse harjottelen keulimaan lähes vakio Derbi Xtreme SM 50 2007 mopolla. Välitykset 15/65 ja jos alatte väittää että vakio Derbi ei jaksa vääntämään noita välejä niin puhutte paskaa. Alkuperäiset suomeen tehdyissä derbeissä on pienempi eturatas, oliko se 12 emt, 2t Rabasasta löytyy sopivasti potkua jotta saisi keulan ylös ykkösellä kytkinpommilla kävelyvauhdista seisomalla ja hyödyntäen pumppuja ja sitten nykäsy taakse päin ja istumaan ja siitä vaan kaasuttelemaan ja jahtaamaan painopistettä.
        Sitten kun kierrokset lisääntyy ja vauhti kovennee ja keula aikoo laskea, ei saisi antaa sen tapahtua vaan yrittää pitää painopiste siinä että kierrokset pysyisivät hyvinä ja sitten olisi aika vaihtaa kakkoselle. Niin yksinkertaista... Anteeksi, "monimutkaista" näin se vaan menee!
        Ps: sori jos kirjoitin liian tarkasti sitä voi jo vaikea ymmärtää. Ja muistakaa takajarru. Sillä sen keulan voi laskea eli kytkintä pitää käyttää kun takajarrupoljinta käyttää. Keulikaa mopoillanne varovasti! :)


      • Derbikuski
        Derbikuski kirjoitti:

        Itse asiassa vakiomopolla on mahdollista keulia. Itse harjottelen keulimaan lähes vakio Derbi Xtreme SM 50 2007 mopolla. Välitykset 15/65 ja jos alatte väittää että vakio Derbi ei jaksa vääntämään noita välejä niin puhutte paskaa. Alkuperäiset suomeen tehdyissä derbeissä on pienempi eturatas, oliko se 12 emt, 2t Rabasasta löytyy sopivasti potkua jotta saisi keulan ylös ykkösellä kytkinpommilla kävelyvauhdista seisomalla ja hyödyntäen pumppuja ja sitten nykäsy taakse päin ja istumaan ja siitä vaan kaasuttelemaan ja jahtaamaan painopistettä.
        Sitten kun kierrokset lisääntyy ja vauhti kovennee ja keula aikoo laskea, ei saisi antaa sen tapahtua vaan yrittää pitää painopiste siinä että kierrokset pysyisivät hyvinä ja sitten olisi aika vaihtaa kakkoselle. Niin yksinkertaista... Anteeksi, "monimutkaista" näin se vaan menee!
        Ps: sori jos kirjoitin liian tarkasti sitä voi jo vaikea ymmärtää. Ja muistakaa takajarru. Sillä sen keulan voi laskea eli kytkintä pitää käyttää kun takajarrupoljinta käyttää. Keulikaa mopoillanne varovasti! :)

        Ai niin tässä vielä pieni todiste että vakiomopo keulii. Tämmönen löyty tubesta. :)
        http://www.youtube.com/watch?v=18BV8FyXLVI


      • Anonyymi
        derbaaja kirjoitti:

        oon samaa mieltä sunkaa et vaki ollaki voi keulia. itse ki opettelen tolla sun tyylilla vaik oon vasta 13v :DD mut ei oo näkyny kyl poliisia kaan

        Ei sii hen jo ka vä liin tar vii lait taa väli lyöntiä


      • Anonyymi
        eieieieieieieieieiie kirjoitti:

        paskat se mitää keuli kummiski nykäset ja painat kaasua niii se ei sillo keuli kaasusta vaan nykäsemmällä ja painammalla kaasua.sikku teet kummiski tolla tavalla nii joo keulii kaasusta vittu täystehone kotka keulii ainii ei sull oo taitoo ees ajaa sellasell ^^huoh^^

        Riippuu mikä vauhti


      • Anonyymi
        derbaaja kirjoitti:

        oon samaa mieltä sunkaa et vaki ollaki voi keulia. itse ki opettelen tolla sun tyylilla vaik oon vasta 13v :DD mut ei oo näkyny kyl poliisia kaan

        Oikeinkirjotus kuntoon.


    • Tammisaarelainen

      mankilla istu vaan tarpeeks taa ja antaa vähä kasuu ni sitt mennään nokka ilmassa

      • manki$

        Mun vakio manalla lähtee kytkimellä iha ok keket, mut en suosittele kytkintä koska se alkaa aika helposti luistamaa


      • fgdfgagasd
        manki$ kirjoitti:

        Mun vakio manalla lähtee kytkimellä iha ok keket, mut en suosittele kytkintä koska se alkaa aika helposti luistamaa

        ei ees... päästän aina hullut kytkinpommit nii ei se siltikää ala luistaa... eikä vittu mikään mopo, ei ykskään keuli ilman kytkintä muutaku joku derbi 80cc MHR joka ei ole enää mopo


      • sooss
        fgdfgagasd kirjoitti:

        ei ees... päästän aina hullut kytkinpommit nii ei se siltikää ala luistaa... eikä vittu mikään mopo, ei ykskään keuli ilman kytkintä muutaku joku derbi 80cc MHR joka ei ole enää mopo

        kyl mun mopeli vaa kewlii ilman kytkint.


      • Trölliteljees
        fgdfgagasd kirjoitti:

        ei ees... päästän aina hullut kytkinpommit nii ei se siltikää ala luistaa... eikä vittu mikään mopo, ei ykskään keuli ilman kytkintä muutaku joku derbi 80cc MHR joka ei ole enää mopo

        mun moppeni keulii vaik se on vakio (mittarii 90 km/h


      • fsgdfgsdfgerg
        sooss kirjoitti:

        kyl mun mopeli vaa kewlii ilman kytkint.

        voi vittu mikä urpo! ei se oo keulimista jos vedät ilman kytkintä niin että nykäset ja rengas irtoo maasta 2cm -.- ei mikään ei ykskään mopo keuli ilman kytkintä... paitsi saattaa nää mankit ja pv:t kun ei niissä tarvii kun istua taakse niin keula nousee ilman kytkintä ja melkeimpä ilman kaasua


      • Rieju RR
        fsgdfgsdfgerg kirjoitti:

        voi vittu mikä urpo! ei se oo keulimista jos vedät ilman kytkintä niin että nykäset ja rengas irtoo maasta 2cm -.- ei mikään ei ykskään mopo keuli ilman kytkintä... paitsi saattaa nää mankit ja pv:t kun ei niissä tarvii kun istua taakse niin keula nousee ilman kytkintä ja melkeimpä ilman kaasua

        Kyllähän se mopo keulii ilman kytkintä! Itekkin keulin Riejulla ilman kytkintä. jalat/jalka takatapille tai penkille ja sit vaan kaasua ja pikku nykäisy.


      • dfhsgsdfg
        Rieju RR kirjoitti:

        Kyllähän se mopo keulii ilman kytkintä! Itekkin keulin Riejulla ilman kytkintä. jalat/jalka takatapille tai penkille ja sit vaan kaasua ja pikku nykäisy.

        "pikkunykäsy" siis tarkotit varmaa perkeleen kova nykäsy. hankkikaa elämä jos luulette että mopo nostaa keulaa kaasusta


      • asdhomot
        dfhsgsdfg kirjoitti:

        "pikkunykäsy" siis tarkotit varmaa perkeleen kova nykäsy. hankkikaa elämä jos luulette että mopo nostaa keulaa kaasusta

        Haistappa paska! Mun Peugeot Xps keulii takajalkatapeilta tosi hyvin!


      • buturhands
        Trölliteljees kirjoitti:

        mun moppeni keulii vaik se on vakio (mittarii 90 km/h

        mun mopo keuliiki ilman takaregast


      • dfgdfg
        buturhands kirjoitti:

        mun mopo keuliiki ilman takaregast

        LOL mu mopo keulii paikallaa ilma et painan ees kaasuu


      • dfsg
        dfgdfg kirjoitti:

        LOL mu mopo keulii paikallaa ilma et painan ees kaasuu

        jollai PV nostat etu päät kaikil voimil...


      • ota selvää
        fsgdfgsdfgerg kirjoitti:

        voi vittu mikä urpo! ei se oo keulimista jos vedät ilman kytkintä niin että nykäset ja rengas irtoo maasta 2cm -.- ei mikään ei ykskään mopo keuli ilman kytkintä... paitsi saattaa nää mankit ja pv:t kun ei niissä tarvii kun istua taakse niin keula nousee ilman kytkintä ja melkeimpä ilman kaasua

        itellä derbi keulii ihan pelkästä kaasusta, ennen oli pelkästään tyhjennetty vakioputki ja hyvin nousi keula kaasulla, nyt 70cc metra leovince eli vielä helpommin.


      • m4k3t3u5
        dfsg kirjoitti:

        jollai PV nostat etu päät kaikil voimil...

        aika paljo nää pojat painaa jos kaasusta kewlii


      • prötpröt

      • Ladezzz
        fgdfgagasd kirjoitti:

        ei ees... päästän aina hullut kytkinpommit nii ei se siltikää ala luistaa... eikä vittu mikään mopo, ei ykskään keuli ilman kytkintä muutaku joku derbi 80cc MHR joka ei ole enää mopo

        Pienellä virillä mopot keulii helposti kaasusta


      • kjhy5ejyu7gkltjy
        fsgdfgsdfgerg kirjoitti:

        voi vittu mikä urpo! ei se oo keulimista jos vedät ilman kytkintä niin että nykäset ja rengas irtoo maasta 2cm -.- ei mikään ei ykskään mopo keuli ilman kytkintä... paitsi saattaa nää mankit ja pv:t kun ei niissä tarvii kun istua taakse niin keula nousee ilman kytkintä ja melkeimpä ilman kaasua

        Turpokitillä nous 2 vuotta sitten talvella keulaa 2vaihteela ilman kytkintä ja renkaat oli bilteman rossirenkaat. Että ei vai keuli?


      • tieänparemmikunsää
        Ladezzz kirjoitti:

        Pienellä virillä mopot keulii helposti kaasusta

        Ei mun kotarikaan keuli kaasusta kun vaan 1,2 vaihteilla ja kolmosella jos on uudehko mäntä. Mutta jos vähän nykästään nii kyllä se vielä vitosvaihteellakin nostaa ilman kytkimen apua mutta sillon se ei oo enää kaasusta keulimista.


      • Kyllä
        dfhsgsdfg kirjoitti:

        "pikkunykäsy" siis tarkotit varmaa perkeleen kova nykäsy. hankkikaa elämä jos luulette että mopo nostaa keulaa kaasusta

        Se riippuu moposta ;)
        kyl vakiollaki voi mut laiskasti lähtee :)


      • ModernGrap
        dfhsgsdfg kirjoitti:

        "pikkunykäsy" siis tarkotit varmaa perkeleen kova nykäsy. hankkikaa elämä jos luulette että mopo nostaa keulaa kaasusta

        Oot varmaa joku 13v jonne joka ei oo kuullu punttisalista ku et saa pienel nykäsyl ilmaa :D


      • tarkkamartta
        Ladezzz kirjoitti:

        Pienellä virillä mopot keulii helposti kaasusta

        Ei pidä paikkaansa, virityksen jälkeen ne eivät ole enää mopoja.


      • PistäkääParemmaks
        buturhands kirjoitti:

        mun mopo keuliiki ilman takaregast

        Mun mopo keuliiki vittu töötistä


      • Regards... Dolan. :D
        buturhands kirjoitti:

        mun mopo keuliiki ilman takaregast

        Ilman dagaregasd regaridi! :DDD


      • shit

      • Guygjhgkhv
        Rieju RR kirjoitti:

        Kyllähän se mopo keulii ilman kytkintä! Itekkin keulin Riejulla ilman kytkintä. jalat/jalka takatapille tai penkille ja sit vaan kaasua ja pikku nykäisy.

        Onko vakio?


      • Anonyymi
        PistäkääParemmaks kirjoitti:

        Mun mopo keuliiki vittu töötistä

        Ja meikä vilkuist


    • derbisti95

      mun vakio derbi kulkee alamäkeen 25 ja ylämäkeen 20, lähti keuliin ku otin koulurepun selkään. on se tehopeli

      • ebbiin

        Derbit on parhaita!! ...ja teletapit!! :DD


    • XD

      jepaa

    • Epätoivo :D

      Oisko vinkkejä miten sais hyvin puol automaatilla minicrossilla keulittuu? Itse olen yrittänyt useita tapoja ei tahdo vaan onnistua!?!?!?

    • Puokkari keulija

      1 päälle hiljanen vauhti ja vaihteet ylös piät vähän aikaa ja sit nykäset kaasutat ja päästät irti vaihteen samaan aikaan ite keulin tollee 25m :S

    • nakkimakkara12312412

      kyl meikän mopedi keulii ilman kytkintäkin. täytyy vain seistä ja pumpata etupumppui, painaa kaasu pohjaan, ja rykästä perkeleesti. vakio derbi senda x-treme r 07.

    • pv man

      mun vakio pv vetää hyvin keulaa ilman kytkintä mut kyl mä kuitenki yleensä sitä kytkintä käytän

      • -.-

        Hei kaveri ootko lukenu aiemppii viestei? Puhuttiin moposta ei mistää PVeestä.
        -.-


      • vittu te ootte jonne
        -.- kirjoitti:

        Hei kaveri ootko lukenu aiemppii viestei? Puhuttiin moposta ei mistää PVeestä.
        -.-

        hei kaveri pv ja manki on mopoi vitun separi ei vittu te ootte tyhmii paskoi


    • 123423234123

      Se kytkin ei ala luistamaan kovinkaan helposti, ja jos se joskus monen tuhannen epäonnistuneen kytkinpommin jälkeen sitä alkaa tehä nii ei se mikään mahottomuus niitä kytkinlevyjä ole vaihtaa. Mopo keulii jos vaan tehoa riittää, vakiolla se on alottelijalle vaikeeta. alottaa keulimaan 1 vaihteella, kerää kierroksia ja ajaa kävelyvauhdilla. Kova pongautus jaloilla ja päästää kytkintä näpäkästi. Istahtaa taakse ja kas, keula nousee. muistakaa käyttää jarrua.
      Tehoputkella se taas on helppoa saada keula ylös kun piikki alkaa. Itsellä ainakin nousee vielä kevyesti 3 vaihteen piikillä, kytkimen kanssa kylläkin.

    • Eliasfghfrghrhdr

      noh... kaasuu vaa ja nostat keulaa tai sitte kaasuu ja päästät kytkimen nopee irti

    • Jeebou?

      Ideoita miten ois helppo opetella kun ei ne jalat yletä maahaan, ja ei meinaa XPS:n keula nousta?

      • hihihhihi hintti :DP

        osta matalamp mopo.... -.- :DDDDD


      • FHJSDAHFJSDFNMSDBAFM
        hihihhihi hintti :DP kirjoitti:

        osta matalamp mopo.... -.- :DDDDD

        TAI SITTEN LYHYEMPI TAKAISKARI!! UUNO!! MEINAAN TULEE HALVEMMAKS!! JA RAHAA SÄÄSTYY SITTEN SIIHEN VITUUN EEÄSSÄÄN!! :DDDDDDDDDDFJDHEFANHRGEWFMGEQ


    • randooom74y375375634

      tuli vaa mieleen että vaurioittaako se ''kytkin pommi'' mopa yhtään? :D

      • peni9s

        Ei yhtään konehan janoaa oikein sitä.


      • epävarma

        Saattaa vaurioittaa koska rattaathan siinä kovaa kuluu. Leipoa se ei kyllä ala.


    • kunkku2§

      minte crossilla voi keulia mul on 110 cc bad boy crossi ja en pääse ku jotain kolme metrii max

      • kunkku2§

        oon 10v ja pitääkö keulies lähteä paikalta vai vauhdeista ja millä vaihteella?


      • Ebin!!

        Sä et käytä kaasua oikein! Voi johtua siitä että et anna kaasua tarpeeks tai huono kytkinpommi jos on edes tarpeellinen koska 110cc ja krossitt on aika pieniä! Krossilla keuliminen perustuu takapainoon vähän niiku mankil ta pevetil! Mut hallitse kaasu sillee et et anna liian vähän tai liikaa se on vaa kaasun revittelyä! bruuuuuum! brum brum brum brum brum!


    • höhöö

      mulla keulii ilman mopoo:D

      • kunkku2§

        äläs poju oo itsenäinen kyl mullaki nousee ilman mopoo mut puhuin lähinnä mopolla keulimista


      • homo!

        munas saatana!


    • kunkku2§

      MUT MMITEN SILL 110cc crossilla voi keulia

    • 15434

      ei sil voi, se räjähtää jos yrität. älä siis edes yritä

    • kunkku2§

      ei se voi räjähtää ku se ei oo niitä kiinan ihmeitä

    • senioriiiii96

      kantsii koittaa viagraa

      • sfgjgffsghjjjjj657

        V*tun ysikutoset! eheheheheheheeeeeeeeeeee


    • senioriiiii96

      kantsii ottaa etuhaarukka ja rengas pois ni on kevyempi ja sit jos viäl ottaa paisarin irti ni tulee tehoi iha saatanast. keulii puolel kaasul kuutosel ku lähtee.

    • aprilia123

      Kummallista kun ei ihmiset usko että 50cc mopoki keulii kyllä kaasusta, jos vähän viitsii laittaa..:D

      • Ebin!!

        manki ainaki! mun faijan vanhojen mopotarinoiden mukaan ku se kulki 120km/h se oli niitä 80s juttuja! Ebin!


    • kunkku2§

      osaan jo keulii mankil niin pitkästi ku haluun jalat maas mut mun 110 crossilla menee 7 metrii yleensä
      (jalat maas) ja (2 metrii tapeilta)

    • kunkku2§

      löl, tää asia tais vähän mennä sivuun : D Ihe osaan keulia ihan hyvin polkupyörällä,mopolla,traktorilla,rekalla ja autolla...


      Meette kaikki ulos ja opettelette keulimaan ihan itekseen... jos ei oo muuten pokkaa nii laittakaa vaikka keulimarauta siihen mopoonne kiinnu alussa....

    • 412+457+1

      Voitteko auttaa että mikä siinä on kun yritän keulia tapeilta nii mopo nykäsee eteenpäin eikä ylöspäin?

      • Ebin!!

        vitun tyhmä sä et pompaa!! jousia sä et paljoo näköjää hyödynnää tai sit oot paska tekee kytkäreit!


      • Ebin!!
        Ebin!! kirjoitti:

        vitun tyhmä sä et pompaa!! jousia sä et paljoo näköjää hyödynnää tai sit oot paska tekee kytkäreit!

        sullaa varmaa nykäsee taaksepäin ja taka pyörä nousee!


    • hahhhaa

      HAISTAKAA vittu MANKELI ON PARAS!

      • älä

        nii on :DDDDD


      • Ebin!!
        älä kirjoitti:

        nii on :DDDDD

        totta!


      • Anonyymi

        MANKI VOITTAA KAIKKI VIIVAT JA PÖSÖ LEIPOO PELKÄT HIIVAT :DDDDD


    • idiootit

      juu siis kyllähän endurokin keulii kaasusta..JOS on vittu 70 cc ja joku tehari ja isompi kaasari ja 10-65 välit -.- mut muuten ei, ei helvetissä keuli..

      • jo21324325

        miul on 15 50 välit ja keulii kaasusta :D


      • jure4
        jo21324325 kirjoitti:

        miul on 15 50 välit ja keulii kaasusta :D

        miten keulitaan 50 ccllä


      • Ebin!!

        Joku tehari... varmaa joku koiran vinkulelu ja tankissa jauhoja!


      • Ebin!!
        jure4 kirjoitti:

        miten keulitaan 50 ccllä

        Miten kirjoitetaan oikein...


    • xxx92xxx

      virittäkää ne derbiromunne vaa niillä 70 80 osilla ku ei 50 cc kaua kestä tollasta raiskausta... saattaa lähtee ku homo pillun päältä jonku aikaa mut sit ei liiku ollenkaa, ja jos ei haluu raiskaa mopoa niin suosittelisin keulimaan polkupyörällä

      • Ebin!!

        ime munaa derbi keulii vaikka satulalle!!


      • jaahas4

        mites sitten kun mummopyörästä menee keula tai tanko mutkalle???? :D


    • CH-Racing

      painakaa etu jarrua et pumput menee alas,ja sit teette nopee kytkärin ku se palautuu

      • CH-Racing

        ni kyllä keulii : D


    • Saatana112

      nauran tässä vaaan että väitätte että mopo ei nosta keulaa ilman kytkintä, pitääkö se vitttu videoida että painan vaan kaasun pohjaan ja keula nousee niin kauan ennenkun menee yli ellen paina jarrua.

      Välityksien vaihto on keksitty.
      Metrakit Thrower
      50cc vakio pannu
      14/65

      hyvin nousee ilman kytkintä

      • nauran my ass off

        AHHAHAH EI VITUSSA NOUSE ILMAN KYTKINTÄ VAKIO PANNULLA JA 14/65 VÄLEILLÄ AHAHAHHAGAHAGAHAGAHAGAGH!!!!


    • mhmmmklop

      helvetti.

    • 94 - MfJonne

      itelläni ainakin nousee noilla väleillä pelkällä kaasulla!
      enkä ole muuta mopooni tehnyt kun poistanut kurin putkesta!

      ja kulkee mopo jotain 75kmh
      joskus kulki kyll mittari pohjaan kun oli pitemmät välit!
      mopo on Gilera RcR 04 (24000km samalla mänällä)

      • o

        vittu se vitun paska vittu leipoo koht ei vittu


    • powerikeulaa !!!!
    • Appelsiin!

      Minulla on manki ja en oo muuta tehny ku laittanu isomman kaasarin ja se keulii nyt joka vaihteella nykäsystä. Ja se on helppo keulia ku muistaa myös käyttää takajarrua. Kulmaa menee vähän ja yhellä käellä keulintaa mutta circlejä oon vaa saanu 3 :o Mutta ens kesäksi tulossa 72cc ja hilut konepuolelle nii voi olla että ei tarvi enää edes nykästä :D

    • dg

      saan mun derbin kuukauden päästä niin mietin et mitenköhä mopo käynnistetää käynnistyyk se heti ku siihen istuu

      • crossitietaja

        No ei todellakaaa käynnisty vitu urpo!!! se pitää käynnistää sähkö startilla etu jarru pohjas ja sitä käynnistus nappulaa kans sitte ku se alkaa käynnistyä ni painaa vähä kaasuu jos ei käynnnisty näin ni pole käyntii LOL


      • cscfg
        crossitietaja kirjoitti:

        No ei todellakaaa käynnisty vitu urpo!!! se pitää käynnistää sähkö startilla etu jarru pohjas ja sitä käynnistus nappulaa kans sitte ku se alkaa käynnistyä ni painaa vähä kaasuu jos ei käynnnisty näin ni pole käyntii LOL

        Voi vittu teiän kanssa :D


      • Anonyymi

        :D


    • joni :D

      Kysykää makelta se tietää :D

    • DerbiMies

      Siis, keulimisen harjoittelun voi aloittaa keulan nostamisen helpottamiseksi vaikka jossain ylämäessä, jos ei keula tahdo suoralla nousta. Keulimisen idea: jos omistat esim. vakioderbin (itse aloitin keulinnan vakioderbillä) kierrokset about 6,5 tuhatta ja kytkin nopeasti pois päältä, ja mopon pitäisi ruveta ''keulimaan''. Kun rupeaa nokka harjoittelun jälkeen nousta helposti, voit siirtyä tasaiselle tielle, ja sama homma kuin aiemmassa vaiheessa, ja kun matkaa ja kulmaa rupeaa tulemaan, niin rupeat harjoittelemaan takajarrulla, jonka jälkeen osaat keulia.

      • Guhuguferu

        Ite saan mopon keulimaa ilman kytkintä... menee vaa seisomaan takajalkatapeille, hidastaa vauhdin, alkaa pomppimaa siinä ja sitte painaa kaasun pohjaan ja nykäsee samalla ohjaustangosta.


    • ft5544aa

      Siis ettex te tienny et derpit keulii töötistä?

    • seksisepponussii

      Mikse ylttäis? Itellä ei oo vielä tullu vastaan yhtään pyörää jonka kanssa ei jalat maahan yletä. Kotarinkin istumakorkeus lähentelee metriä mutta jousitus painuu alas ja hyvin yltää. Siis jos et oo mikään kääpiö?

      Kuinka painava sä oot? Ei ne jouset yleensä kauheen helposti mee kasaa. :D asdasdas

    • skytefani

      toine jalka penkille joku 11km/h vauhtia ja kaasua ainaki nii lähtee skyteam st110.

    • hikvhjcj

      Kytkin pohjaan, kaasu pohjaan ja kytkin pois nii kyllä rupee keula nousee. :D

    • serlokki

      NO VOI VITUN TYHMÄT! Tää keskustelu on alkanu 2008 -.-

    • rieju rr=boss

      Voi vitun pellet, vaihatte välit kuosiin niin lähtee nokka pystyyn. ilman kytkin pommia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      .

    • tiikeri 172437

      no mun taigeri keulii ku onkyykyssä tai polvilteen penkin takaosassa ja nykäsee

    • Tietävä :D

      110cc / 125cc jne jne. kiinanihmeet ja muut crossit: Kakkonen silmään, kytkin pohjassa hitailla vauhdeilla ja sitten aluksi vääntöä hieman, kytkin irti ja matkaan :3

      perus vakiomopokin keulii ihan helposti.

    • xeetu97x

      mää endosin mun 50cc masailla 1 km

      • true keke

        Hyvä muuten mut mä keulin 7 km hesas


    • Mr.keulija

      ihan Vitusti kaasua ja kytkin ylös :)

    • jooo

      kyllä se vakio derbiki kakkosel keulimaan lähtee kuha vaa osaa!!

    • Bomber97

      antakaa neuvoja mulle keulimiseen! oon nytte harjotellu toho ylämäkee keulimaan sellasil hitail vauheil lähen 1 vaihteel ja kytkinpommil, menee sellaset n.10m, mut ja nyt meni sit pari päivää sitte ympäri mut ei käyny mitää. tasasel en oikee viel osaa ja mopo on dt 50 virii on tyhjä putki ja välit 10/53! kiitos etukäteen!!!

      PS. kantsiiko keulii asfaltilla, oon keulinu nytte hiekal :D

    • 34343
    • fvgbdnhjmk,l.ökmfd

      vakio mopilla jos keulitte ni kytkin pohjaa ykkönen silmäää kaasu pohjjaa mene mahdollisimman taaksse istumaan ja päästä kytkin nopeasti

    • ss

      ei nouse tollee

    • Anomuumi

      Vakio pv keulii kun menee vähä taaemmas istuu ykkösel, kytkin pohjaa antaa kaasuu ja sit kytkin vapaaks. 85 ktm keulii kaasusta kun ottaa piikin.

    • kekepro2002d44

      sain kerra skootterin keulii ilma kytkint

    • tyhmä kysymys

      mini crossihan nostaa ihan helveti hyvi keulaa jalat tukevasti maahan ja sitte nostaa vaa etupyörän käsi voimin ilmaa

    • ei viddu mage

      mun gillu keulii töötistä. menee 578 km/h vapaalla. ja vittu endoo takajarrusta.ja kaikki viel 2 päällä.




      älä istu koneel vaan mee harjotteleen....

      • enkka lähemmän 2km

        SÄÄÄÄÄÄLITTÄVÄÄÄÄÄÄÄ ja kannattaa laittaa semmoset välit että keula nousee itellä on detsissä gianelli,105 suutin ja 11 70 välit. Ainut huono puoli on noissa väleissä et keuliessa ottaa välit kiinni kun jos kunnolla huuvattaa tasasella ni kulkee gepsiin 61km/h


    • keulii liikaa

      manki keulii vitusti vakiona

      • manki mies

        se onkii manki maiilman paras mopo mitä on ikinä tehty ei kakstaheilla tee mitään


    • gerwgwg

      KEULIMALLA

    • kissamies28172

      Lähtee keulimaa ku istuu vähä taakse ja painaa sitä kaasuu.. Reippaasti kaasuu jos joku 50cc. Ai ei voi keulii ilman kytkintä? Mites ihmiset keulii skootterilla ;)

    • jaddge

      Mul on BMW eikä mulla keuli :((

    • pvteme

      Itellä on pv jossa 52,5mm 80 p , 20mm dellorto, avarrettu ja laskettu kansi, luhaon tehari, airsalin läpät ja 17-32 välit. Kyllä keulii ku painaa kaasun pohojaan, ja jossette usko nii saa tulla koittaan!

      • ei enempäää

        Olet idiootti. Ja isäskin on.


    • siiitä vaan kokeilem

      Ajat satamaan, osaatko?
      Sitten otat täyden vaudhin ja ohjaan laiturin reunan yli, ja kas kummaa etupyörä käy ilmassa.
      Elät niillä sekunneilla elämäsi parhaat hetket.
      Saattaa olla että paskot innostuksestasi jopa housuun.

      • hööblöö

        toimiiko tämä tyyli jos ajaa kallion päältä???


    • derbikestää

      itel on derbi 70 pytyl metrakit thrower ja 14 53 välit keulii kaasusta viel 4 huippuja kerää 120kmh. älkääny helvetis niitä vakio pelejänne raiskatko. laittakaa samat virit ja harjotelkaa tai heittäkää moottori helvettii ja kokeilkaa jos sitte keulis vaikka ilman käsiä vapaalla. siis sain ainaki päivän naurut porukan kommenteista :D:D:D:D:D

      • fffggfg

        Toki.
        Ja meitsil on kanssa Fiat PUNTO, kulki 240km/h tossa mökkitiellä kun vähä testailin, vasemmalta renkaalta löytyy 300hp.


    • motovertmini90

      miten puoliautoomaateilla keulitaan

    • loojöf

      mun mankii keulii kaasusta , siinä on 125 kone

      • onnee

        Kyllähän mopon keulimaan saa ilman kytkintä ja laiskinkin mopo nousee kun jaksaa nykästä kunnolla takatapeilla seisoessa. Omani meinaa hyytyä ylämäkiin, mutta saa sen keulimaan. Kunnon nykäisy ja kaasua ni kyllä lähtee !


    • RiejuOnParas

      Kyllä itelläkin Rieju SPIKE -07 keulii hieman voimakkaammalla nostolla ilman kytkintä jopa 1 & 2 vaihteilla ja ainut viritys on tyhjä vakioputki.

    • keulaaggg

      Täällä on näitä kommentteja jotka ei anna kunnon vastausta.

      Tässä on how i do that:

      Ite keulin kakkos vaihteella joskus isommillakin, (itsellä derbi senda)
      laitat ykkös tai kakkos vaihteen ainakin näin aluksi, sitten kun liikut vaikka sillä 1 vaihteella, painat kytkimen pohjaan ja pidät sitä pohjassa ja laitat hieman kaasua miltä nyt ite tuntuu paljon, sitten päästät kytkimen vaan nopeesti ja voit samalla nykästä keulaa ilmaan päin. Ja kun haluat keulan maahan tai jos tulee hätä että keulit ympäri niin painat vaan nopeasti takajarrua :)

      Joo tässä tämmöinen pieni opetus.

    • jooooooooo

      HAAAA ZUWENGAAA AMMASMAMS MAM ALLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖ edwasqqqqqdwesoedjfreswaojr oewrihjrt owserhjr wetwjsertyokl jedrhgyhjker

    • Es-jonne1

      ostat vaan tarpeeksihyvän es-skootterin ja es tankkiin ja painat kaaaaaasua niin kyllä keuliiiiii!

    • jonneharava

      saako nousemaa derbi senda 125cm3 nelari? kevari

    • juuh

      Saako nouseen Yamaha Dt 2011 ja virei on Leovince v6 välit 10/62
      Ja jos ei niin mitä pitäis laittaa että sais :)?

    • jooh2

      Kyllä pitäs nousta noilla seteillä. Jos ei nouse, niin on sitten omista taidoista kiinni.

    • pelle241

      itellähä keulii töötistä

      • homokoira

        Itellä keulii vaa ko katon mu gilsuu -.-


    • Mana

      Kyl munki vakio skyteami manki keulii kakkoselt kaasust jos jalatmaas keulii ja ei tarvi ees nykästä paljoo mut sit kolmoseltki jos kunnol vetäsee

    • johoo14123

      riippuen ajokin tehosta voi olla että lähtee kaasulla keulimaan mutta monessa tapauksessa epätodennäköistä. Sopiva vauhti ja vaihde ja laitat tarpeeksi kaasua ja päästät kytkimen ja tarvittaessa nykäisy ja taaksepäin siirtyminen on avuksi. Jos haluat keulia skootterilla voi homma olla vaikeampaa, mutta harjoittelemalla oppii. Eli otat pienen vauhdin ja laitat kunnolla kaasua jarrua vasten ja kun päästät jarrun niin siirryt taaksepäin ja kunnolla riuhtaset keulan ilmaan. Viritykset koituvat keulimisen helpottamiseksi. Turvallista harjottelua.

      • napaodbfbkww

        Siis vaihteellisella hoituu niin että 1 silmään ajat niin että pysyt hyvin pystyssä mutta ei kovaa! Sitten vaan kytkin pohjaan etuiskarit pohjaan ja kun iskarit pohkassa niin vetäset TAAKSEPPÄIN ja päästät kytkimen... ja muista antaa kaasua kun kytkin pohjassa... ja max 2 sormea kytkimellä ja AINA jalka jarrulla... ja auttaa paljon kun istut takana päin.. jos mopo tarpeeksi viritetty niin jaksaa 2 vaihteellakin vääntää... jopa 3 jos tarpeeksi viri... skoppessa ei muutaku taakse istumaa ajaa hiljaa ja iskarit pohjaa ja sit täysil kaasuu ja vetäse TAAKSEPPÄIN! jos ei keula nouse niin mene skoppeen polvilleen penkille nii nousee helpommin.... ja aina 1-2 sormea takajarrulla...... Reenii renii... ei sitä hetkessä opita :)


      • Newbie
        napaodbfbkww kirjoitti:

        Siis vaihteellisella hoituu niin että 1 silmään ajat niin että pysyt hyvin pystyssä mutta ei kovaa! Sitten vaan kytkin pohjaan etuiskarit pohjaan ja kun iskarit pohkassa niin vetäset TAAKSEPPÄIN ja päästät kytkimen... ja muista antaa kaasua kun kytkin pohjassa... ja max 2 sormea kytkimellä ja AINA jalka jarrulla... ja auttaa paljon kun istut takana päin.. jos mopo tarpeeksi viritetty niin jaksaa 2 vaihteellakin vääntää... jopa 3 jos tarpeeksi viri... skoppessa ei muutaku taakse istumaa ajaa hiljaa ja iskarit pohjaa ja sit täysil kaasuu ja vetäse TAAKSEPPÄIN! jos ei keula nouse niin mene skoppeen polvilleen penkille nii nousee helpommin.... ja aina 1-2 sormea takajarrulla...... Reenii renii... ei sitä hetkessä opita :)

        Itellä alko heti onnistuu tän ohjeen avulla :) oli vaa ongelmana että tekniikka puuttu.


      • REPS XD
        napaodbfbkww kirjoitti:

        Siis vaihteellisella hoituu niin että 1 silmään ajat niin että pysyt hyvin pystyssä mutta ei kovaa! Sitten vaan kytkin pohjaan etuiskarit pohjaan ja kun iskarit pohkassa niin vetäset TAAKSEPPÄIN ja päästät kytkimen... ja muista antaa kaasua kun kytkin pohjassa... ja max 2 sormea kytkimellä ja AINA jalka jarrulla... ja auttaa paljon kun istut takana päin.. jos mopo tarpeeksi viritetty niin jaksaa 2 vaihteellakin vääntää... jopa 3 jos tarpeeksi viri... skoppessa ei muutaku taakse istumaa ajaa hiljaa ja iskarit pohjaa ja sit täysil kaasuu ja vetäse TAAKSEPPÄIN! jos ei keula nouse niin mene skoppeen polvilleen penkille nii nousee helpommin.... ja aina 1-2 sormea takajarrulla...... Reenii renii... ei sitä hetkessä opita :)

        1-2 sormee takajarrulla...XD VITTU SIINÄ MITÄÄN SORMIA PIDETÄ SIINÄ TAKAJARRULLA XD


      • Skopas
        REPS XD kirjoitti:

        1-2 sormee takajarrulla...XD VITTU SIINÄ MITÄÄN SORMIA PIDETÄ SIINÄ TAKAJARRULLA XD

        Vitun idiotti se puhu skootterista..


    • JonneViivat

      kaasu pohjaan niin keula nousee jos vain tehoo löytyy mutta varo että et lennä ympäri :D

    • pelle4

      laitaa kytkimenpohjaan kaasupohjaan siten päästät kytkimen

      • homo3

        oot homo


    • joo-o

      Noni jätkät kertokaas miten 40kg tyttö saa 100kg enduron keulimaan? Laiska paska kulkee 65 eikä takuuvarmasti lähe kaasusta enkä oo saanu kytkinpommillakaa keulaa senttiäkää maasta

      • jaa-a

        jos kyseinen tyttö ei ole laiska paska, niin kyllä sitä tankoa jaksaa sen verran riuhtaista että se nousee.


    • Puolautomaatti keula

      Jos sinulla on puoliautomaatti 70cc ja haluat keulia. Pysähdy paikoilleen nykäse ja väännä kaasua. 1 - 3 Vaihteilla puoliautomaateilla. Jos keula ei pysy 1 vaihteella niin laitas 2 vaihe.

      • ääääntämään

        kyl se keula pyssyy jos o ruuvit kiinni, suattaapi pudota jos o löysäl


    • Traktoriontosivehe

      Minäpä keulin Traktorilla vaikka alamäkeen. Saatana ajan teidän teharibarbien päälle :D

      • gerbiilin kassit

        hehehhehehhe se ei ole barbi se on derbi, luulit tietäväsi mutta olitkin sellainen väärinkirjoittaja hahahahhahahaahahahahahahahhahahaahhaaha ahistaa siis sinua


    • bomber

      Ei mopon tehoilla voi keulia lussu mikä lussu

    • vittu opetelkaa

      vittu mikä tahansa keulii jos osaa oispa vakio tai viritetty juokaa te jonnet vaa es ja opetelkaa keulii pärinöis jos ei muuten onnistu :DDDDDD

    • ebin1

      Vitusti kaasua ja kytkin ylös :DD

    • Rieju man420

      Vittu ostakaa rieju ja lyökää nöpi huulee ja antakaa kaasu ni vittu et keula nousee 8D

      • Riejumiesrikastamolt

        KYLLÄ ITELLÄKI RIEJU MRX 2009 UUDELLA KILVEN TELINEELLÄ KYLLÄ KEULII


      • E mitäääh
        Riejumiesrikastamolt kirjoitti:

        KYLLÄ ITELLÄKI RIEJU MRX 2009 UUDELLA KILVEN TELINEELLÄ KYLLÄ KEULII

        Itellä ei keuli kun vaan ykkösellä vaikka metrakit trower on kiini, en oo varma mistä se johtuu mut joka kerta kun kokeilen kakkosella rykästä ja antaa kytkinpommia, niin ei ei se vaan keuli se vaan sanoo "boo"


      • metra = PASKAA
        E mitäääh kirjoitti:

        Itellä ei keuli kun vaan ykkösellä vaikka metrakit trower on kiini, en oo varma mistä se johtuu mut joka kerta kun kokeilen kakkosella rykästä ja antaa kytkinpommia, niin ei ei se vaan keuli se vaan sanoo "boo"

        Johtuu siitä että metra on kuraa


      • Kurkkaa säädöt
        E mitäääh kirjoitti:

        Itellä ei keuli kun vaan ykkösellä vaikka metrakit trower on kiini, en oo varma mistä se johtuu mut joka kerta kun kokeilen kakkosella rykästä ja antaa kytkinpommia, niin ei ei se vaan keuli se vaan sanoo "boo"

        Kyllähän se metrakitti keulii hyvin muillaki vaihteilla. Itellä on Derbissä 12/65 ja metra nii hyvin nostaa :) JA KAIKILLE JONNEILLE TIEDOKSI ETTÄ MIKÄ TAHANSA MOPO NOSTAA KAASUSTA JOS NYKII TARPEEKS !

        P.S. Kannattaa kattoa säädöt kohilleen jos booaa, tehoputki saa säädöt aina vituilleen :)


    • jiihaa5

      Mulla on 50cc samurai, keulii lipalle pintakaasust ;)

    • jooh1123456778

      moi menin mopo kouluu ja painoin kaasun pohjaa ja nostin kytkimen ylös

      • pizzanekru

        saatana mun vakio jinsseni keulii jarruttamisest ja leipoo ku sammuttaa! ainii ja kaverin yamaha yz 85 kulkee 400!!


    • pizzanekru

      jos ei muuten keuli niin 120kg mummo tulee tarakalle ni jo jopo keulii

      • Gilsuuuu

        Onko vinkkei millä väleil saisin gileran keulii on tyhjävakioputki, 11/58 välit


    • detsijonne

      vitun jonnet mun dt keulii ku laittaa vilkun vasemmalle ja endoaa ku laittaa oikeelle!

    • Anonyymi

      Mitkä välit ois hyvät vakio apikalle keulimiseen?

    • Anonyymi

      Itel on Hondan scootteri ja keulii vakiona!?

    • Anonyymi

      Keuluminen on aivan järjetöntä. Sellaisilta lapsilta pitäsi lelu ottaa pois, jotka eivät osaa sitä käyttää ha vasrantavat vielä muut tiellä liikkujat.

    • Anonyymi

      Mitä järkeä on vaarantaa muut ja itsensä keulumisella. On todella typerän näköistä.

    • Anonyymi

      teet kytkinpommin eli [Päästät kytkimen heti ja painat kaasua] ja sit koitat vaa hallita kulmaa muista jarru

    • Anonyymi

      suomen tulevaisuus täällä näköjään valmistautuu siihen hohoijaa.

      • Anonyymi

        jahas millon se tulevaisuus sit on. Aloittaja on jo varmaan melkein kolmekymppinen.


    • Anonyymi

      Minusta keuliminen toimii sillä oeri aattella että painaa kaasua ja samalla polkaisee nopeasti kytkintä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe