Keeway f-act

jennnnaa

Elikkäs, olen ostamassa skootteria, ja kyselisin keeway f-act skootterista vähän lisää, en ainakaa löytäny tietoa. :D eli siis, onko skootteri rekisteröity kahdelle, kun ei siinä kuvista päätellen näy jalkatappeja, vai onko ? :pp entäs onko ollut paljon vikoja? kiitos kaikille vastanneille. : >

11

6575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivuilta

      löytyy tekniset tiedot, on rekisteröity kahdelle ja toimii, eli kaasari, etu-taka jousitus, variaattori, sähköt, ym.. kunnossa. 2 vuoden takuu ja varaosat suomessa.

    • vm 08

      Mulla ollut pari kuukautta (1200km) suht kovassa käytössä, eikä valitettavaa pahemmin ole. Tuorevoitelusäiliö tyhjenee ehkä hieman liian nopeasti (öljyvalo syttynyt muutaman kerran) ja tyhjäkäynti vaatii hieman säätämistä (välillä sammuu valoissa). En oikein tiedä kuinka paljon voiteluöljyä pitäisi kulua, mutta ymmärtääkseni sitä ei pitäisi mennä niin paljon kuin mulla, 1,5 litraa per 1000 km. Kuka tietää? Voishan se myös käynnistyä hieman paremmin. Mutta kaiken kaikkiaan mukava ajettava, kivan näköinen, luotettavan maineessa. Hyvä jalkatila. Takuu 8000km riittää joksikin aikaa.

    • keeway

      se on halpa ja se toimii hyvin mulla ollut keeway fact-08 joku vuoden eikä mitään vikaa

    • KAAWAY

      mutta onkos se kahden istuttava??? joku viisas kertoo nytte!

      • .......

        o


      • kiiwiii

        no justhan tuolla ylempänä sanottiin että rekisteröity kahdelle


      • kiiwiii
        kiiwiii kirjoitti:

        no justhan tuolla ylempänä sanottiin että rekisteröity kahdelle

        ja vähä vanha aihe, tiijän..


    • mahdollinen ostaja

      tietääkö kukaan että onko toi keeway f-act 2013 malli luotettava ja onko siinä mitään vikoja?

    • Jannela944

      En suosittele. keeway ihan hyvä käytettynä ostaa ja sitten siihen ostaa paremmat osat mutta jos uutena ostaa saat viellä koko aika korjattavaksi.

    • keeway tai henki!

      mulla keeway fact 09- ihan paska, ei käymään millään,kaasari vuotaa,tulppa palaa 100km välein, ajettu vasta 900km ei stana,ei jaksa enää, taidan hirttää itteni! ei,kyl mä poltan ekaks keewayni ja katon sit miltä tuntuu!!

      • Keewaykin toimii

        -Älä hermoile...nämä ongelmat viittaavat siihen ettei kaasuttimen säädöt ole kohdallaan,(seosruuvi ja kaasuluistin ruuvi).Näistähän säädetään pelkästään tyhjäkäynti erittäin pienesti kääntämällä kun säädöt on kohdallaan niin toimii joka ajotilanteessa.Mullakin oli saman tyyppisiä ongelmia alussa mutta ne on ohi,kaasuttimen säätö on tehtävä erittäin tarkasti.Mittarissa n.2000 tulppa vielä hyvä ei ole tarvinnut vaihtaa mitään osaa,Keeway toimii kun kaasutin on säädetty oikein tämä se on vain tehtävä huolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe