AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Tampereen paras kebab

Tampereen paras kebab

13 Vastausta 4 919 Lukukertaa
Tampereen paras kebabbi mitä itse olen syönyt löytyy kaukajärveltä pizzeria-kebab solaf entinen kaukajärven grilli annoksissa hinta-laatusuhde aivan erinomainen suosittelen lämpimästi tutustumista ko.paikkaan

Yleensä..

..jos joku mainostaa kebapissa hyvää hintalaatusuhdetta tarkoittaa se jättisuurta annosta, jossa on käytetty lihana mautonta, tehtaalta suoraan valmiina lastuina tullutta teurasjätettä, ja saalaatti jotain kiinankaalia tai jopa tavallista kaalia.

parempi ehdotus

oon käynyt solafissa ja se oli minun mielestäni ihan keskitason kebab, mutta jos tuolla suunnalla liikut, niin käypä hakemassa suoraman kebab-pizzeriasta iskender. se on aika helvetin hyvä.

vastaus

Ei ole Sedus kebab pizzerian voittanut kangasalta

sedula

on ja montakin :)

ei päde

IHAN KAMELIN paskaa TUO MITÄ MAINOSTAT

höh höh

kuule ei kuukaan anna kellekään pizzerialle mitään palkintoa paitsi jos omistaja itte tettää ittelleen

jou

moneen toi paska on viikolla auki'?

Nälkä

moneen toi paska on viikolla auki'? vittu hirvee näläkä pewrke

kebab

KAUHIA NÄLÄKÄ! nii just mihi asti se kebab takomo on auki pewrke??

onko joku vika

Sinne pääsee sentään istumaan sisäänkin ja on auki pidempään kuin Vehmaisten uusi paikka.

AUKI!!! grilli auki.. buja.

Tänään auki ja eilen oli myös auki... tänää on lauantai, voi olla auki ihan asti grilli. raiteilla natsi.. kulki. grilli auki.

eikö Järvensivullakin

Aiankin sillä on kyltti tien poskessa.
no... sapuskaa löytää ja ennekoi ja hae jo illalla... rapulaan syöki vaikka olis jonkun peräkammarin pertin kyhäämä kepappi... ***tuako niistä valittaa... on ilman jos ei kelpaa...
 /   /  / Tampereen paras kebab

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta