sormus pikkurillissä?

mitä se tarkoittaa???

Mitä se tarkoittaa kun joillakin tyypeillä on sormus pikkurillissä?

Kertokaa mulle.

Terveisin: ilman sormusta oleva.

20

14961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoittaa

      että on homoseksuaali.

      Vittu se mitään yleisesti tarkoita, joku pitää jostain syystä tai ei mistään erityisestä syystä. Ihan niin kuin muitakin sormuksia.

      • esimerkkejä

        Bono u2, sorraanos kaikki mafia pomot...


        eli joku paholaisen merkki sen on . 6


      • gaydar
        esimerkkejä kirjoitti:

        Bono u2, sorraanos kaikki mafia pomot...


        eli joku paholaisen merkki sen on . 6

        Kaikki nuo olivat homoseksuaaleja ja tai vähintään biseksuaaleja. Eikö mafiakin olen joku gay-rikollinen järjestö Sisiliasta?


      • Anonyymi
        gaydar kirjoitti:

        Kaikki nuo olivat homoseksuaaleja ja tai vähintään biseksuaaleja. Eikö mafiakin olen joku gay-rikollinen järjestö Sisiliasta?

        Vikaa sinun päässäsi mene lääkäriin


    • typykkä1990

      No ei kai se mitää meinaa. Mutta minulla on kyllä sormus pikkurillissä ^^

    • vanhahko olen?

      Hei, itse käytän ns. avioliitttoperusteista sormustani nykyisellään vasemman käden pikkurillissä kahdesta syystä: käyn läpi avioeroon liittyviä toimntoja ja ko. sormus ei ole vuosiin suostunut irtoutumaan ja kun sen vihdoinkin sain irti niin mihinkäs olisin sen laittanut (hävittämättä?), puhdistuksenkaan ajaksi sormesta (NIMETÖN),joten olen aloittanut käyttää ko. rinkulaa pikkurillissä (ei muuten lähde irti siitäkään saippuatta!).
      NimMerk: Hihhuli

      • Viivitsat

        Ei helvetti tarkoita yhtään mitään. Typerää edes ajatella että se tarkoittas jotain. Sama kait missä niitä sormuksia on. Ihan siis heterot voi pitää sormuksia missä vaan ja pitääkin.


    • FriendOfOurs

      Ei ainakaan sitä että on hintti.

      Jos on yhtään tutustunut järjestäytyneeseen rikollisuuteen ja mafiaan tietää, että jos joku pitää arvokasta (kultasormusta, yleensä jalokivellä) sormusta pikkurillissä on se merkki siitä että on jonkinlaisessa kytköksessä kyseiseen organisaatioon, on arvostettu henkilö ja tekee myös rahaa sillä.

      Jos hintit luulevat sen tarkoittavan homoutta niin siitä vaan, saavatpahan nenänsä murrettua kun tulevat kyseiselle henkilölle ehdottelemaan.

      • Kake Käppärä

        entä jos se järjestäytyneen rikollisuuden-sormusta kantava henkilö on homo?


      • NoGaysInLife
        Kake Käppärä kirjoitti:

        entä jos se järjestäytyneen rikollisuuden-sormusta kantava henkilö on homo?

        Mafiassa tai Suomen tapauksessa järjestäytyneessä rikollisuudessa homotta ei sallita. Varsinkin italian- ja venäjänmafiassa se voi johtaa jäsenen hengenlähtöön jos saavat tietää, että on perämies löytyy ryhmästä.


    • Asiaa pohtinut

      Itsekkin olen miettinyt että tarkoittaako se mitään..joten sen takia en ole viitsinyt pahemmin pitää sormusta pikkurillissä (ei mahdu muihin sormiin). Mutta nyt kai sitä vois rueta käyttää, ku ei se tarkota mitään erityistä.

    • vieras nro. 7

      Olen kuullut, että poika voi antaa tyttöystävälleen sormuksen pikkurilliin seurustelun merkiksi. Tarkoittaen ,että seuraava sormus on nimettömään.

      On silti monia joille ei pikkurillissä oleva sormus merkitse mitään erityistä ja joillekkin taas merkitsee, mutta eikö se ole melkein kaikissa sormuksissa sama?

    • tämä on tieto

      Se tarkoittaa Bi-seksuaaleille että on kiinnostunut kummastakin, taas lesboilla se on peukalosa. Joten kun heterot pitävät näitä sormuksia pikkurillissä voi joku bi käsittää sen väärin.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät tuon bii seksuaali jutun ? Onko vain kiertävä huhu? Vai löytyykö oiken fakta tietoa?


    • Ihan sama

      Ei se mitään tarkoita. Tyyli seikka. Minulla miehenä on joskus peukalosormus ja on pikkurillisormuskin. Ihan normaali naimisissa oleva heteromies olen.

    • sepi_rähikäinen

      minulla on aina pikkurillissä, nimettömäsä ja keskisormessa

    • Tramontana

      Sain kerran Mauritiuksella heilallta sormuksen joka sopi vasemmankäden pikkurilliin.- Sitten kun nykyisen vaimoni tapasin se oli hävinnyt ??? Mää en muista mitään :)

    • Pile

      Iskin naisen kapakasta tai oliko se toisin päin. Hän antoi kalevala sormuksen minulle seuraavana aamuna. Yritti pujottaa sen vasemman käden pikkusirmeen. Ei mennyt kun ole sen joskus suutuspäissäni rikkonut. Mutta oikean käden pikkusormeen meni..sopii hyvin, mutta taidanpa käyttää vain hänen seurassaan. Homoista en tiedä. En ole henk koht tavannu...

    • Anonyymi

      Niillä on sormus pikkurillissä

    • Anonyymi

      Kun oikein lujasti johonkin uskoo ja kuvittelee niin se on sitten niin. Jotkut uskoo että pistorasian rei'istä vakoillaan .. 😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe