ultraääni-kavitaatiokokemuksia sellun hoidossa??

largemamma

Hei,
olisin kiitollinen, jos joku, joka on ollut selluliitin poistamiseksi ULTRAÄÄNI- KAVITAATIOHOIDOSSA kertoisi, onko muhkurainen selluliitti hävinnyt, vai onko ollut jotain muuta vaikutusta rahamenojen lisäksi? Kuinka monta kohtaa yhden hoidon aikana käsiteltiin, esim. molemmat reidet ja vatsa, vaiko pienempiä alueita??
Kiitos vastauksista.

36

15997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele R

      Hei, minulla on hyviä kokemuksia hoidosta. Kävin kolme kertaa vatsanalueen hoidossa ja molempia reisiäni hoidettiin myös kolme kertaa. Lisäksi kävin hierojalla ja olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Vyötäröltä lähti lähes 10 senttiä ja reisistä useampi sentti. Käsittääkseni palvelua tarjotaan hyvinkin epätasaisilla laitteilla, minä ja muutama tuttuni päädyttiin ystävien suosituksesta tähän. Tutustu osoitteeseen www.kavitaatiohoito.fi.

      • largemamma

        Hei Hannele, kiitos vastauksestasi. Voisitko vielä kertoa, että paraniko näkyvä ihon muhkuraisuus? Ja hoidettiinko yhden hoidon aikana esim. molemmat reidet ja vatsa? Kiitos, jos ehdit vastata...


      • suvisi
        largemamma kirjoitti:

        Hei Hannele, kiitos vastauksestasi. Voisitko vielä kertoa, että paraniko näkyvä ihon muhkuraisuus? Ja hoidettiinko yhden hoidon aikana esim. molemmat reidet ja vatsa? Kiitos, jos ehdit vastata...

        miksi ette osta laitetta kotiin jolla sama vaikutus? olen siitä täällä kaupitellut jo kauan aikaa ja sen saa halvemmalla ostettua kotikäyttöön ja sitä voi käyttää ana uudelleen ja uudelleen...


      • UltraBaby
        suvisi kirjoitti:

        miksi ette osta laitetta kotiin jolla sama vaikutus? olen siitä täällä kaupitellut jo kauan aikaa ja sen saa halvemmalla ostettua kotikäyttöön ja sitä voi käyttää ana uudelleen ja uudelleen...

        Moi

        Olen yrittänyt etsiä jotain tämmöisiä laitteita webistä, siinä onnistumatta. Siis kotikäyttöön. Kaupitteletko vieläkin omaasi? Mistä voi ostaa uuden?


      • hankin
        UltraBaby kirjoitti:

        Moi

        Olen yrittänyt etsiä jotain tämmöisiä laitteita webistä, siinä onnistumatta. Siis kotikäyttöön. Kaupitteletko vieläkin omaasi? Mistä voi ostaa uuden?

        omani ensi-ilta.com sivuilta. 4 cm per reisi, kymmenen vyötäröltä. Käytössä kolmisen viikkoa.

        Juoda pitää muistaa noin 3 litraa päivässä, olla vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja liikkua riittävästi että kuona-aineet poistuvat.

        Hinta hieman päälle satasen.


      • piilomainontaa

        älkää hyvät ihmiset menkö maksamaan 800-400 pienistä kertahoidoista. n200 e on kohtuullista.


      • Tomi Ihander sairaanhoitaja...
        piilomainontaa kirjoitti:

        älkää hyvät ihmiset menkö maksamaan 800-400 pienistä kertahoidoista. n200 e on kohtuullista.

        HÖPÖHÖPÖ... Me vastaamme rehellisesti omalla firmamme nimellä keskustelupalstoilla (olet varmaan kilpailijamme). T. Tomi Ihander sairaanhoitaja (amk) T. Ihander Oy/asema40 www.kavitaatiohoito.fi


      • kant
        Tomi Ihander sairaanhoitaja... kirjoitti:

        HÖPÖHÖPÖ... Me vastaamme rehellisesti omalla firmamme nimellä keskustelupalstoilla (olet varmaan kilpailijamme). T. Tomi Ihander sairaanhoitaja (amk) T. Ihander Oy/asema40 www.kavitaatiohoito.fi

        Onhan se kovin lystiä, että innostuneita kehuja tulee sekä tälle että kauneuskirurgiapalstalle. Ja kaikki muistavat tunnollisesti linkittää kavitaatiohoidon kotisivut "spontaanien kehujensa" loppuun. Hassuja yhteensattumia...


      • rasvasolut?
        hankin kirjoitti:

        omani ensi-ilta.com sivuilta. 4 cm per reisi, kymmenen vyötäröltä. Käytössä kolmisen viikkoa.

        Juoda pitää muistaa noin 3 litraa päivässä, olla vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja liikkua riittävästi että kuona-aineet poistuvat.

        Hinta hieman päälle satasen.

        Hajoittaako tuo laite rasvasolut pois vai kuinka se tehoaa? Kuullostaisi, että tekee saman kuin kavitaatiohoitolat...


      • Näkökulma

        Kyllä se taitaa ihan asiantunteva olla. Tuote ei ole niin hirveän monimutkainen, ettei oivaltava maalaisjärjellä omaava voisi heittäytyä mukaan. Kyseessä on melko simppeli tuote, joka toimii ainakin valtaosalla ihmisistä. Kohderyhmähän on ei-ylilihavat ja asiakkaat, jotka menevät tuohon hoitoon ja saavat sen minkä se lupaa. Hyvä niin.

        Tässä on hyvää se, että Ihander levittää tietoisuutta aktiivisesti ja kaikki kunnia hänelle siitä & palkitkoon tuo samalla häntä lisääntyvänä asiakasmääränä. Hän vain tekee itselleen hallaa roikkumalla täällä ja kommentoimalla kriittisiin kommentteihin melko epämiellyttävään sävyyn. Tuo iskee omaan nilkkaan, koska negatiivinen mielikuva kulkee nopeammin kuin positiivinen. Kiitos suomalaisen kateuden.

        Hänen kannattaisi keskittyä olennaiseen eli liiketoimintansa kehittämiseen, koska aina on ollut ja tulee olemaan niin, että karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

        Luonnollisesti ihmiset ovat melko ärtyneitä, koska hinnoittelu on kohtuuttoman raskas. Mutta näinhän se on aina uutuustuotteissa/palveluissa, joissa ei ole kilpailua ja hyvä kysyntä. Jos olisit itse hyvän liikeidean isä, niin etkö ottaisi maksimaalisen hyödyn irti? Tottakai ottaisit!

        Mutta uskoakseni ja toivoakseni kilpailu lisääntyy ja moisesta tunnin sessiosta ei tarvitse maksaa järjettömiä summia kuten nyt. Mielestäni 150-200 euroa moisesta sessiosta olisi järkisumma. Onhan tuokin mummonmarkoissa keskimäärin tuhat markkaa!


      • luetettava
        Näkökulma kirjoitti:

        Kyllä se taitaa ihan asiantunteva olla. Tuote ei ole niin hirveän monimutkainen, ettei oivaltava maalaisjärjellä omaava voisi heittäytyä mukaan. Kyseessä on melko simppeli tuote, joka toimii ainakin valtaosalla ihmisistä. Kohderyhmähän on ei-ylilihavat ja asiakkaat, jotka menevät tuohon hoitoon ja saavat sen minkä se lupaa. Hyvä niin.

        Tässä on hyvää se, että Ihander levittää tietoisuutta aktiivisesti ja kaikki kunnia hänelle siitä & palkitkoon tuo samalla häntä lisääntyvänä asiakasmääränä. Hän vain tekee itselleen hallaa roikkumalla täällä ja kommentoimalla kriittisiin kommentteihin melko epämiellyttävään sävyyn. Tuo iskee omaan nilkkaan, koska negatiivinen mielikuva kulkee nopeammin kuin positiivinen. Kiitos suomalaisen kateuden.

        Hänen kannattaisi keskittyä olennaiseen eli liiketoimintansa kehittämiseen, koska aina on ollut ja tulee olemaan niin, että karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

        Luonnollisesti ihmiset ovat melko ärtyneitä, koska hinnoittelu on kohtuuttoman raskas. Mutta näinhän se on aina uutuustuotteissa/palveluissa, joissa ei ole kilpailua ja hyvä kysyntä. Jos olisit itse hyvän liikeidean isä, niin etkö ottaisi maksimaalisen hyödyn irti? Tottakai ottaisit!

        Mutta uskoakseni ja toivoakseni kilpailu lisääntyy ja moisesta tunnin sessiosta ei tarvitse maksaa järjettömiä summia kuten nyt. Mielestäni 150-200 euroa moisesta sessiosta olisi järkisumma. Onhan tuokin mummonmarkoissa keskimäärin tuhat markkaa!

        ja ihmettelen sitä hinoittelua, vaikka koneet ovatkin aika kalliita.

        Normaalisti tuo tason heppu keskittyisi vain ITSE tekemään hoitoja eikä pyörisi toimistusjohtajana näilläkin palstoilla.
        Sekin kasvattaa hintoja kun täytyy palkata henkilökuntaa tekemään asiaa jonka vallan hyvin voi tehdä itse.
        Kilpailua kyllä tulee ja juuri tuo 150-200 euroa voisi olla hyvä hinta palvelulle.


      • kiinnostunut....
        hankin kirjoitti:

        omani ensi-ilta.com sivuilta. 4 cm per reisi, kymmenen vyötäröltä. Käytössä kolmisen viikkoa.

        Juoda pitää muistaa noin 3 litraa päivässä, olla vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja liikkua riittävästi että kuona-aineet poistuvat.

        Hinta hieman päälle satasen.

        Kuinka kauan ja kuinka usein käytät laitetta? Miltä hoito tuntuu? näkeekö tuloksia pian? Onko selluliitti lähtenyt?

        Kaikki tieto plussaa. Ei kiitos katteetonta mainontaa kuitenkaan :)

        Kiitos etukäteen!!


      • rshbpjzsor
        hankin kirjoitti:

        omani ensi-ilta.com sivuilta. 4 cm per reisi, kymmenen vyötäröltä. Käytössä kolmisen viikkoa.

        Juoda pitää muistaa noin 3 litraa päivässä, olla vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja liikkua riittävästi että kuona-aineet poistuvat.

        Hinta hieman päälle satasen.

        Tosiaan, kerrotko lisää? Miten olet käyttänyt laitetta ja kuinka usein? Näkyykö tulokset kuinka nopeasti ja miltä hoito tuntuu??

        KIITOS!


      • lukija kaipaa tietoa
        Näkökulma kirjoitti:

        Kyllä se taitaa ihan asiantunteva olla. Tuote ei ole niin hirveän monimutkainen, ettei oivaltava maalaisjärjellä omaava voisi heittäytyä mukaan. Kyseessä on melko simppeli tuote, joka toimii ainakin valtaosalla ihmisistä. Kohderyhmähän on ei-ylilihavat ja asiakkaat, jotka menevät tuohon hoitoon ja saavat sen minkä se lupaa. Hyvä niin.

        Tässä on hyvää se, että Ihander levittää tietoisuutta aktiivisesti ja kaikki kunnia hänelle siitä & palkitkoon tuo samalla häntä lisääntyvänä asiakasmääränä. Hän vain tekee itselleen hallaa roikkumalla täällä ja kommentoimalla kriittisiin kommentteihin melko epämiellyttävään sävyyn. Tuo iskee omaan nilkkaan, koska negatiivinen mielikuva kulkee nopeammin kuin positiivinen. Kiitos suomalaisen kateuden.

        Hänen kannattaisi keskittyä olennaiseen eli liiketoimintansa kehittämiseen, koska aina on ollut ja tulee olemaan niin, että karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

        Luonnollisesti ihmiset ovat melko ärtyneitä, koska hinnoittelu on kohtuuttoman raskas. Mutta näinhän se on aina uutuustuotteissa/palveluissa, joissa ei ole kilpailua ja hyvä kysyntä. Jos olisit itse hyvän liikeidean isä, niin etkö ottaisi maksimaalisen hyödyn irti? Tottakai ottaisit!

        Mutta uskoakseni ja toivoakseni kilpailu lisääntyy ja moisesta tunnin sessiosta ei tarvitse maksaa järjettömiä summia kuten nyt. Mielestäni 150-200 euroa moisesta sessiosta olisi järkisumma. Onhan tuokin mummonmarkoissa keskimäärin tuhat markkaa!

        Viime Länsiväylälehdessä oli mainos jossa luvataan ultraäänihoitoa kohtuuhintaan (160 euroa/h sis.alv22%)
        Mitä mieltä olette?
        Onko kohtuuhinta ultraääni-elektroporaatio-lymphahieronta hoidosta?
        Tehoaako se?

        http://asema-alef.fi


      • sivustaseuraaja1
        lukija kaipaa tietoa kirjoitti:

        Viime Länsiväylälehdessä oli mainos jossa luvataan ultraäänihoitoa kohtuuhintaan (160 euroa/h sis.alv22%)
        Mitä mieltä olette?
        Onko kohtuuhinta ultraääni-elektroporaatio-lymphahieronta hoidosta?
        Tehoaako se?

        http://asema-alef.fi

        Oma vaimoni kokeili tuota kavitaatiota alleihin ja hyvin se näytti purevan. Olen tyytyväinen tuloksiin mitkä omin silmin näin. Kritisoikaa vaan. Ette varmasti ole itse kokeilleet. Ja silti tuomitsette kyseisen hoidon??? Erittäin älykästä!!!

        Itseltäni ensimmäinen kerta, kun ajauduin keskustelupalstoille. Ihme kyllä, täällä ne suurimmat asiantuntijat vaihtavat kuulumisia. Huh huh!


      • muotoilija
        sivustaseuraaja1 kirjoitti:

        Oma vaimoni kokeili tuota kavitaatiota alleihin ja hyvin se näytti purevan. Olen tyytyväinen tuloksiin mitkä omin silmin näin. Kritisoikaa vaan. Ette varmasti ole itse kokeilleet. Ja silti tuomitsette kyseisen hoidon??? Erittäin älykästä!!!

        Itseltäni ensimmäinen kerta, kun ajauduin keskustelupalstoille. Ihme kyllä, täällä ne suurimmat asiantuntijat vaihtavat kuulumisia. Huh huh!

        ei toimi. En saanut tyydyttäviä tuloksia Tampereen Pihlajalinnan kavitaatiohoidossa. Tulokset ovat yksilöllisiä. Rahaa meni itseltäni hukkaan, koska minkäänlaista takuuta hoidon onnistumisesta ei voida antaa. Hoidon onnistumisen kannalta oma motivaatio on tärkeää, koska hoito edellyttää ruokavalion muokkaamista rasvan poistumiseksi kehosta.


      • rasvanpoistaja
        muotoilija kirjoitti:

        ei toimi. En saanut tyydyttäviä tuloksia Tampereen Pihlajalinnan kavitaatiohoidossa. Tulokset ovat yksilöllisiä. Rahaa meni itseltäni hukkaan, koska minkäänlaista takuuta hoidon onnistumisesta ei voida antaa. Hoidon onnistumisen kannalta oma motivaatio on tärkeää, koska hoito edellyttää ruokavalion muokkaamista rasvan poistumiseksi kehosta.

        kehosta tuollaisen operaation tuloksena.
        Se vain menee maksaa rasittamaan ja poistuu vain jos se kulutetaan ruokavalion ja liikunnan avulla.
        Lähinnä operaatio avustaa dieettiä..


      • tag
        rasvanpoistaja kirjoitti:

        kehosta tuollaisen operaation tuloksena.
        Se vain menee maksaa rasittamaan ja poistuu vain jos se kulutetaan ruokavalion ja liikunnan avulla.
        Lähinnä operaatio avustaa dieettiä..

        Kaverini suositteli näitä tuotteita ja pakkohan oli myös minun kokeilla. Näyttää toimivan ainakin mies on tyytyväinen. Eikä hintakaan ollut este.


      • 1jbos
        hankin kirjoitti:

        omani ensi-ilta.com sivuilta. 4 cm per reisi, kymmenen vyötäröltä. Käytössä kolmisen viikkoa.

        Juoda pitää muistaa noin 3 litraa päivässä, olla vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja liikkua riittävästi että kuona-aineet poistuvat.

        Hinta hieman päälle satasen.

        Moikka
        mistä hankit sen laitteen
        Jukka


      • Sääli meitä naisia
        tag kirjoitti:

        Kaverini suositteli näitä tuotteita ja pakkohan oli myös minun kokeilla. Näyttää toimivan ainakin mies on tyytyväinen. Eikä hintakaan ollut este.

        Hei Hyvät ihmiset.

        Kavitaatiohoitolaitetta voi olla vaikea hankkia itse kotiin, koska se on erittäin kallis, kymmeniätuhansia euroja maksava laite, n.30.0000 e. Myöskään se ei ole mikään lelu jota voi noin vain käyttää kotona.
        Olen itse ottanut kavitaatiohoitoja noin 6-7 kertaa ja tämä on asiakkaan kokemus: Tulos on niin mini-minimaalinen hintaansa nähdän 400-500 e krt, että en voi suositella. Laskekaahan paljonko rahaa on mennyt?
        Olen jonkin verran ylipainoinen ja mini-minimaalisesti oli tuloksia nähtävillä. Tuloksia joita kukaan muu ei huomannut ja muutaman kuukauden jälkeen oli tilane ihan sama kuin ennen hoitoja.
        Hommaa markkinoidaan hyvin aggressiivisesti, ja tälläkin palstallla on myös itse yrittäjiä kirjoittamassa "hyvistä tuloksista".
        Tuloksia tulee varmaasti jonkin verran, mutta hintaansa nähden huuhaata.
        Enemmin säästätte rahat johonkin todella toimivaan ja pysyvään toimenpiteeseen.
        Sääliksi käy meitä naisia, jotka kaikkemme yritämme, ja hyvässä lykyssä kovan työn takana olleet rahamme päätyvät business-miesten taskuun, hoidosta jotka ovat täysin puoli-huuhaata.
        Kyllä tässä kavitaatiohommassa on kovasti tuloksia mainoksissa liioiteltu.
        Aina ja kaikessa voi näitä ns. "tieteellisiä tutkimuksiakin" ajatella kriittisesti. Ei tavallinen maallikkokuluttja ota niistä selvää. Onko "tieteelliset tutkimukset" tehty autotallissa ja saatu joku "ns. tutkija" niistä raportoimaan, joka on bisneksen tekijän kaveri.


      • Maksimalisti
        Sääli meitä naisia kirjoitti:

        Hei Hyvät ihmiset.

        Kavitaatiohoitolaitetta voi olla vaikea hankkia itse kotiin, koska se on erittäin kallis, kymmeniätuhansia euroja maksava laite, n.30.0000 e. Myöskään se ei ole mikään lelu jota voi noin vain käyttää kotona.
        Olen itse ottanut kavitaatiohoitoja noin 6-7 kertaa ja tämä on asiakkaan kokemus: Tulos on niin mini-minimaalinen hintaansa nähdän 400-500 e krt, että en voi suositella. Laskekaahan paljonko rahaa on mennyt?
        Olen jonkin verran ylipainoinen ja mini-minimaalisesti oli tuloksia nähtävillä. Tuloksia joita kukaan muu ei huomannut ja muutaman kuukauden jälkeen oli tilane ihan sama kuin ennen hoitoja.
        Hommaa markkinoidaan hyvin aggressiivisesti, ja tälläkin palstallla on myös itse yrittäjiä kirjoittamassa "hyvistä tuloksista".
        Tuloksia tulee varmaasti jonkin verran, mutta hintaansa nähden huuhaata.
        Enemmin säästätte rahat johonkin todella toimivaan ja pysyvään toimenpiteeseen.
        Sääliksi käy meitä naisia, jotka kaikkemme yritämme, ja hyvässä lykyssä kovan työn takana olleet rahamme päätyvät business-miesten taskuun, hoidosta jotka ovat täysin puoli-huuhaata.
        Kyllä tässä kavitaatiohommassa on kovasti tuloksia mainoksissa liioiteltu.
        Aina ja kaikessa voi näitä ns. "tieteellisiä tutkimuksiakin" ajatella kriittisesti. Ei tavallinen maallikkokuluttja ota niistä selvää. Onko "tieteelliset tutkimukset" tehty autotallissa ja saatu joku "ns. tutkija" niistä raportoimaan, joka on bisneksen tekijän kaveri.

        ovat asiakaspohjaisia ja joilekin kavitaatiohoito toimii erittäin hyvin ja toisille taas
        minimaallisesti.

        Mainitsit hinnan olevan liian kova 500 euroa krt.

        Olen samaa mieltä ja mainitsen edullisempienkin hoitojen olemassaolosta.
        Esim Klinikka 22(oikea lääkäriasema jossa tehdään myös leikkauksia) tarjoaa sarjahoitoja
        jopa alle 300 euroa/ krt
        Laihdutushoitoloissa voi saada kavitaatioon perustuvaa hoitoa jopa 100 euroa/h
        http://asema-alef.fi


      • rasvaimun hinta?
        Sääli meitä naisia kirjoitti:

        Hei Hyvät ihmiset.

        Kavitaatiohoitolaitetta voi olla vaikea hankkia itse kotiin, koska se on erittäin kallis, kymmeniätuhansia euroja maksava laite, n.30.0000 e. Myöskään se ei ole mikään lelu jota voi noin vain käyttää kotona.
        Olen itse ottanut kavitaatiohoitoja noin 6-7 kertaa ja tämä on asiakkaan kokemus: Tulos on niin mini-minimaalinen hintaansa nähdän 400-500 e krt, että en voi suositella. Laskekaahan paljonko rahaa on mennyt?
        Olen jonkin verran ylipainoinen ja mini-minimaalisesti oli tuloksia nähtävillä. Tuloksia joita kukaan muu ei huomannut ja muutaman kuukauden jälkeen oli tilane ihan sama kuin ennen hoitoja.
        Hommaa markkinoidaan hyvin aggressiivisesti, ja tälläkin palstallla on myös itse yrittäjiä kirjoittamassa "hyvistä tuloksista".
        Tuloksia tulee varmaasti jonkin verran, mutta hintaansa nähden huuhaata.
        Enemmin säästätte rahat johonkin todella toimivaan ja pysyvään toimenpiteeseen.
        Sääliksi käy meitä naisia, jotka kaikkemme yritämme, ja hyvässä lykyssä kovan työn takana olleet rahamme päätyvät business-miesten taskuun, hoidosta jotka ovat täysin puoli-huuhaata.
        Kyllä tässä kavitaatiohommassa on kovasti tuloksia mainoksissa liioiteltu.
        Aina ja kaikessa voi näitä ns. "tieteellisiä tutkimuksiakin" ajatella kriittisesti. Ei tavallinen maallikkokuluttja ota niistä selvää. Onko "tieteelliset tutkimukset" tehty autotallissa ja saatu joku "ns. tutkija" niistä raportoimaan, joka on bisneksen tekijän kaveri.

        Ei niitä olekaan!!!
        Vain rasvaimu ja kavitaatiohoito poistavat rasvasoluja pysyvästi.

        Niidenkin jälkeen jäljellä olevat rasvasolut voivat turvota jos epäterveet elintavat jatkuvat.


      • Eximia-auttaa
        largemamma kirjoitti:

        Hei Hannele, kiitos vastauksestasi. Voisitko vielä kertoa, että paraniko näkyvä ihon muhkuraisuus? Ja hoidettiinko yhden hoidon aikana esim. molemmat reidet ja vatsa? Kiitos, jos ehdit vastata...

        kohdistettu ultraääni auttaa selluliittiin, muilla tekniikoilla teho kohdistuu syvemmälle.
        Näillä näkumillä vain Eximia-kone tehoaa selluliittiin ja rasvasoluihin samaan aikaan.
        Sitä hoitoa antaa mm. Toporiina Tapiolassa


      • jepajepa
        hankin kirjoitti:

        omani ensi-ilta.com sivuilta. 4 cm per reisi, kymmenen vyötäröltä. Käytössä kolmisen viikkoa.

        Juoda pitää muistaa noin 3 litraa päivässä, olla vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja liikkua riittävästi että kuona-aineet poistuvat.

        Hinta hieman päälle satasen.

        Näillä ohjeilla lähtee senttejä kyllä ilman mitään laitteitakin ;)


      • fdthh
        sivustaseuraaja1 kirjoitti:

        Oma vaimoni kokeili tuota kavitaatiota alleihin ja hyvin se näytti purevan. Olen tyytyväinen tuloksiin mitkä omin silmin näin. Kritisoikaa vaan. Ette varmasti ole itse kokeilleet. Ja silti tuomitsette kyseisen hoidon??? Erittäin älykästä!!!

        Itseltäni ensimmäinen kerta, kun ajauduin keskustelupalstoille. Ihme kyllä, täällä ne suurimmat asiantuntijat vaihtavat kuulumisia. Huh huh!

        haha, ei kenenkään mies tule tänne puhumaan vaimonsa allihoidoista. hyvä vitsi.


      • linda3171

      • 69Ava
        piilomainontaa kirjoitti:

        älkää hyvät ihmiset menkö maksamaan 800-400 pienistä kertahoidoista. n200 e on kohtuullista.

        Jaa-a. Minä näin tänään päivän sanomalehdessä mainoksen jossa kavitaatiohinta oli tarjouksessa 60€/hoitokerta ja normaali hinta oli 80€/hoitokerta. Tää alkaa olleen jo edullista jota voi ajatella keskiverto tuloillakin maksavansa.


      • Anonyymi
        sivustaseuraaja1 kirjoitti:

        Oma vaimoni kokeili tuota kavitaatiota alleihin ja hyvin se näytti purevan. Olen tyytyväinen tuloksiin mitkä omin silmin näin. Kritisoikaa vaan. Ette varmasti ole itse kokeilleet. Ja silti tuomitsette kyseisen hoidon??? Erittäin älykästä!!!

        Itseltäni ensimmäinen kerta, kun ajauduin keskustelupalstoille. Ihme kyllä, täällä ne suurimmat asiantuntijat vaihtavat kuulumisia. Huh huh!

        Itse olen käynyt muutama vuosi sitten näissä hoidoissa eikä ollut mitään vaikutusta. Uskoisin että riippuu hiukan mm. ihmisen kudosrakenteesta ja toki muustakin aktiivisuudesta ja ruokavaliosta, saako sen selluliitin liikkeelle.


    • joo toimi,,,

      kertakaikkiaan!!!
      Ensinmäisellä kerralla lähti 3cm vatsan alueelta ja toisella 2cm..eikä maksanut liikaa 100euroa/h.
      Lisäksi sain imukuppihierontaa ja elintapaneuvontaa samalla hinnalla.
      Menetelmä oli Eximia

    • Musteisson

      Jo ekan hoitokerran jälkeen ihmettelin kotona tulosta...todellakin toimii! Otan kuusi kertaa raskausarpiin ja rasvaimun jälkihoidoksi löysälle iholle!

    • Uskokoon ken haluaa

      Ei oikotietä onneen,

      Läskit ja laardit eivät ikäväkyllä sula muuten kuin kuluttamalla enemmän kuin syö!
      Rasvaimu kirurgisena toimenpiteenä on sitten ihan toinen juttu, tosin siihen liittyy aina komplikaatioriskejä. Kyseiset kavitaatio ym. hoidot eivät poista rasvakudosta vaan vilkastuttavat ainoastaan kyseisellä alueella aineenvaihduntaa jolloin kudoksista saattaa parhaassa tapauksessa poistua tilapäisesti nestettä. Pysyviä tuloksia näilla hoidoilla ei ikäväkyllä ole.

    • Kokemusta on

      Itse kävin Smart lipo -toimenpiteessä (laser-rasvaimu) ja lopputulos niin epätasainen jaloissa, että olen joutunut hoidattamaan niitä vielä uä-rasvasolutyhjennys lymfahoidoilla ja nyt kavitaatiolla. Jos saisin käännettyä nyt aikaa takaisin, en olisi koskaan lähtenyt smart lipo-toimenpiteisiin ja olisin pysytellyt kavitaatiossa, koska siitä ei jää arpia, ei ole pigmenttimuutoksia, ei epätasaisia tuloksia eikä yli puolen vuoden toipumisaikaa suruineen ja kipuineen. Ja totta se on, että lähtiessä kavitaatiohoitoihin, ei voi odottaa ihmeistä, jos ei itse ole valmis tekemään ruokavaliomuutoksia ja motivoidu samalla liikkumaan. Olen ollut vähähiilihydraattisella ruokavaliolla muutaman viikon ja kavitaatiohoidosta yhden kerran jälkeen oli näkyvää tulosta kolme vuorokautta kavitaation jälkeen.

      Hinnathan ovat ihan pöyristyttäviä, onneksi ei ole vielä perhettä, jota elättää, joten olen saanut rauhassa tuhlata rahani näihin hoitoihin. Mutta kaiken maailman citydeal-tarjousten perässä tulee väkisinkin juostua, että saisi hinnasta mahd paljon pois.

    • maalaisjärjellä

      Jos muutetaan ruokavalio terveemmäksi ja liikutaan,, niin pelkästään sillä saa jo rasvasoluja katoamaan...ei siihen mitään kavitaatiota enää tarvita.

      Eli, jos näissä hoitoloissa edellytetään em. muutoksia, niin huuhaatahan ne ovat ilmiselvästi.

    • käyttäjä

      Johan on markkinat.
      Inhoon ihmisiä, jotka huutelee täällä että liikkukaa ja liikkukaa...joilakin se tie vie liian pitkän aikaa niin on olemassa näitä "auttavia keinoja"
      ensinnäkin
      ASIA 1.
      JA HALOO TÄLLE VASTAAJALLE ITSELLEEN.
      ".Kavitaatiohoitolaitetta voi olla vaikea hankkia itse kotiin, koska se on erittäin kallis, kymmeniätuhansia euroja maksava laite, n.30.0000 e. Myöskään se ei ole mikään lelu jota voi noin vain käyttää kotona."
      EI TODELLAKAAN OLE KALLIS, EDULLISIN KOTIKÄYTTÖÖN ON 371€ EI NIITÄ AMMATTITASON LAITTEITA SAA EDES KOTIIN TILATA JA NEKIN ON ALLE 5000-10000€, LIIKUT VARMAAN MARKKATASOLLA VIELÄ:)
      JA VIELÄ ON TOSI VAIKEE HANKKII KUN VAAN TILAA NETISTÄ (KANNATTAA KATSOO VAAN MISTÄ TILAA)
      Ja jos on oikein lihava tai sinne päin niin eihän ne tulokset ole mitään 10 senttejä vaan senttitasolla ja isolla ihmisellä ne ei missään tunnu.

      Minä ostin itse kotiini lipoless laitteen eli ultraäänilaitteen 1mzh voimakkuudella, siinä oli mukana infrapunakin.maksoi 140€ alvin kanssa.
      Olen käyttänyt laitetta muutaman viikon, kolme kertaa viikossa, juonut vettä sen 2l päivässä ja minulla näkyy tulokset ,reisitä on hävinnyt tosi paljon rasvaa. näkyvä selluliitti mistä nimenomaan kärsin(vaikka hoikka olen)
      on hävinnyt kokonaan. Jenkkakahvat kadonneet.
      Mutta tottakait noudatan ruokavaliota, ja juoksen matolla joka toinen päivä 30min, että nekin on tässä mukana muut kaikenmaailman pilleri.
      silhuetti on aivan erinäköinen, mahtava tuote ja seuraavaksi lähtee tilaukseen kasvojen kohotuslaite kotiin samalta toimittajalta.
      tosin en ole yhtään lihava, on vain paikkoja mistä halusin rasvaa pois, mikä ei muuten tunnu lähtevän miltään.
      HUOM! minulla oli 1mzh voimakkuudella ja mitä pienempi niin sen parempi. kasvoihin sitten 3mzh kun ei tarvii ylettyä niin syvälle ihoon.

      SUOSITTELEN.

      JA MUILLE OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ ENNENKUIN HUUTELETTE.

      KANNATTAA KATSOA NETISTÄ KAVITAATIOHOIDOT KOTIKÄYTTÖÖN:)

    • sellupylly

      Kyselinkin muualla näistä kotilaitteista, mutta en saanut vastauksia. Mistä tilasitte? Ebay? Olenko ymmärtänyt oikein, että kavitaatiolaitteessa tehojen pitäisi olla 40 KHz? Mitä tuo 1 MHz laite tekee?

    • Tyhmyys tiivistyy UÄ

      Kuinka tyhmiä ihmiset voivat olla? Kaikki laitteet eivät (ainakaan kiinalaiset ym netistä tilatut) eivät pysty tuottamaan ko. Hz määriä. Niitä ei valvota kuten tietty EU standardi valvottaa. Mutta jokainen viskatkoon rahansa ihan miin huvittaa.140€ ei todella saa laitetta, joka tuottaa 1Hz. Fysikaalisessa annettavat hoidot ja niiden laitteet maksavat useamman tonnin.

      Toiseksi, ei se ultraääni mitään hajota, muutenhan selluliitin ohella esim. reidestä hajoasi lihassolujen ja verisuonien solukalvot, ei se ultraääni pysty valikoimaan että hajotanpa vain ja nyt adiposyyttien kalvoja ja ohjailen ne aineenvaihdunnassa pois. Ajatelkaa nyt hiukan omilla aivosoluillanne, ennenkuin menette halpaan, että solut "räjähtävät"" ja se rasva sieltä sitten ui pois. Lisäksi ultraääntä ei saisi koskaan antaa edes 3Hz kasvoille (mikäli kunnon laite), silmät eivät saa altistua. Lääketieteellisiä julkaisuja tästäkin.

      Jos ette osaa lukea tai ette ymmärrä lääk. tason tieteellisiä julkaisuja, niin on paras vaan todella urheilla ja syödä oikein. Ja selluliittihan vaivaa yleensä vaan sen kantajaansa...Suomessahan tuo bikinikausi on niin valtavan pitkä, että huh huh.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe