mikä meikkivoide akneiholle?

meikkivoideaknelle

minulla on aikuisiän akne, ei mikään pahin mahdollinen, mutta sellainen, että kävin ihotautilääkärillä ja sain tetralysal-kuurin sekä kahta erilaista voidetta aamuin illoin laitettavaksi. Käytän meikkivoidetta ja mietinkin tässä mikä meikkivoide olisi parasta akne-iholle? Lääkäri sanoi, että voi käyttää, kunhan katsoo, että meikkivoide on akneiholle sopivaa ja ei tuki ihohuokosia. Jos joku tietää (ei arvaile) sopivan merkkisen meikkivoiteen niin olisi kiva tietää? Käytän Cliniquen meikkivoidetta.

18

9259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikkiaineet

      ei tiettävästi tuki huokosia, mutta tuossa tapauksessa itse ainakin hakisin lisää neuvoja ja kotihoitotuotteet kosmetologilta-ihonhoidon ammattilaiselta, ettei tule pahentaneeksi tilannetta, ja jatkossa ei tarvitsisi lääkkeisiin ja/tai lääkevoiteisiin turvautua ainakaan ihon vääränlaisen ulkoisen hoidon vuoksi.

      • jjjjjj.....

        JOE BLASCON- MEIKKIVOITEET HYVIÄ! ITSE AINAKIN TYKKÄÄN EI TUKI IHOHUOKOSIA:)


      • anneelleel
        jjjjjj..... kirjoitti:

        JOE BLASCON- MEIKKIVOITEET HYVIÄ! ITSE AINAKIN TYKKÄÄN EI TUKI IHOHUOKOSIA:)

        Mineraalituotteet ovat hyviä akneiholle. Jossakin on jopa sanottu että ne tekevät akneiholle hyvää, mutta en tiedä tuosta :) puhtaassa mineraalipuuterissa ei ole talkkia tai öljyjä. Talkki tukkii ihohuokosia. En suosittele ostavan mitä tahansa mineraalipuuteria.Kannattaa tehdä taustatutkimusta ennenkuin lähtee ostoksille. Luonnonmineraalit ovat siis parhaita!


      • periaatteessa
        anneelleel kirjoitti:

        Mineraalituotteet ovat hyviä akneiholle. Jossakin on jopa sanottu että ne tekevät akneiholle hyvää, mutta en tiedä tuosta :) puhtaassa mineraalipuuterissa ei ole talkkia tai öljyjä. Talkki tukkii ihohuokosia. En suosittele ostavan mitä tahansa mineraalipuuteria.Kannattaa tehdä taustatutkimusta ennenkuin lähtee ostoksille. Luonnonmineraalit ovat siis parhaita!

        sinkkioksidi on samaa kuin mitä noissa sinkkivoiteissa, joten siinä mielessä voi olla hyvästä. Titaanioksidi taas on aurinkosuoja.


      • Mie1233
        jjjjjj..... kirjoitti:

        JOE BLASCON- MEIKKIVOITEET HYVIÄ! ITSE AINAKIN TYKKÄÄN EI TUKI IHOHUOKOSIA:)

        Joe Blascon meikit on yksiä pahimpia ihontukkijoita jotka on tarkoittettyu lähinnä teatterimaskeeraukseen eikä suinkaan normaali käyttöön. Mikään ei ole pahempaa aknelle vaikka se kyllä peittää parhaiten


      • NeraX
        anneelleel kirjoitti:

        Mineraalituotteet ovat hyviä akneiholle. Jossakin on jopa sanottu että ne tekevät akneiholle hyvää, mutta en tiedä tuosta :) puhtaassa mineraalipuuterissa ei ole talkkia tai öljyjä. Talkki tukkii ihohuokosia. En suosittele ostavan mitä tahansa mineraalipuuteria.Kannattaa tehdä taustatutkimusta ennenkuin lähtee ostoksille. Luonnonmineraalit ovat siis parhaita!

        Ei tuki ihohuokosia, mutta jossain on myös sanottu ettei välttämättä sovi akne iholle, jos iho on tosi pahassa kunnossa. Ja kannattaa ottaa selville onko tuote miten luonnonmineraalinen, ja mitä apuaineita on käytetty. Mineraalimeikin nimeä, kun saavat kantaa kaikki tuotteet, siihen ei ole mitään vaatimuksia. Mineraaliöljyä taas on syytä välttää.

        Mineraalimeikkiä tai ei, pääasiassa pitää kiinnittää siihen miten ihon puhdistaa ja kosteuttaa.

        On hyvin yksilöllistä mikä meikki sopii millekin iholaadulle. Ja aknella on iso vaikutus asiaan myös. Meikinlevitys tapakaan ei sovi kaikille. mm. puuterimaisen mineraalimeikin levitystapa ei sovi herkkäihoisimmille.


    • Hoistu

      Antakaa joku hyvä merkki jota kannattaisi kokeilla. Onko olemassa nestemäistä hyvää mineraalimeikkiä kun jotenkin se puuterimainen ei tunnu mukavalta ajatukselta. Ja kuinka peittävän meikin niillä saa aikaiseksi?

      • ne "aidot"

        ovat jauhemaisia, muta Youngbloodilla muistaakseni myös nestemäinen Nuo ovat vain aika kalliita. Voitko tilata ulkomailta?


      • *¤*

        ostin eilen maybellinen nestemäisen mineraalimeikkivoiteen, tänään kokeilin ekaa kertaa ja olin tyytyväinen lopputulokseen.. mun mielest peittää just sopivasti.. se olis maksanu n 13e mutta citymarketista sai plussakortilla alennuksen ja oli 10e =) otin ivory värin joka on sopivan vaalee mut ei liian

        http://www.maybelline.fi/products/face/l29l51l52l631l642.htm


      • tuo on
        *¤* kirjoitti:

        ostin eilen maybellinen nestemäisen mineraalimeikkivoiteen, tänään kokeilin ekaa kertaa ja olin tyytyväinen lopputulokseen.. mun mielest peittää just sopivasti.. se olis maksanu n 13e mutta citymarketista sai plussakortilla alennuksen ja oli 10e =) otin ivory värin joka on sopivan vaalee mut ei liian

        http://www.maybelline.fi/products/face/l29l51l52l631l642.htm

        oikeasti ihan tavallinen meikkivoide, INCI: zinc oxide, polyethylene, boron nitride, dimethicone, PTFE, synthetic wax, acrylates copolymer, lauroyl lysine, cetyl dimethicone, aloe barbadensis/aloe barbadensis leaf juice, trimethylsiloxysilicate, triisocetyl citrate, isopropyl titanium triisostearate, tocopheryl acetate, chamomilla recutita extract/matricaria flower extract [ /- may contain mica, cl 77891/titanium dioxide, cl 77163/bismuth oxychloride, cl 77499, cl 77492, cl 77491/iron oxides, cl 77007/ultramarines]


        Mutta ei kuitenkaan sisällä talkkia, joten voi olla vähän parempi. Ja aloe ja kamomillakin kuulostaa ihan hyvält..


    • Rumiakin pannut

      ei siihen naamaan mitään rasvoja tartte. Luotat vaan ittees tarpeeksi, niin meet viikonloppuöinä känniääliöille kaupaksi siinä missä muutkin.

    • aikuinen aknenaama

      ... tuo sinun juttusi. sain kanssa tetrasylin ja skinorenin ja jonkun toisen voiteen (en nyt muista nimeä) ja pähkäilen kanssa ton meikkivoide asian kanssa;) Oletko löytänyt mitään meikkivoidetta? Entä miten sinulla on alkanut noi lääkkeet tehota? Alotin vasta tällä viikolla ja malttamaton olen odottamaan tuloksia:)Kiitos jos viitsit vastata:)

      • kissan viikset

        Ehdottomasti paras meikki on Youngbloodin mineraalimeikki. En koskaan aikaisemmin ole saanut niin siistiä ja pysyvää meikkiä kun sillä saan. Eikä ole ollenkaan mikään paksu tönkkö vaan ihan kevyt ja luonnollinen. Nyt viimeisen purkin tilasin nettikaupasta www.kauneushoitolainkeri.fi joka on tietääkseni ainoa joka myy youngbloodia netissä.


      • noraelli
        kissan viikset kirjoitti:

        Ehdottomasti paras meikki on Youngbloodin mineraalimeikki. En koskaan aikaisemmin ole saanut niin siistiä ja pysyvää meikkiä kun sillä saan. Eikä ole ollenkaan mikään paksu tönkkö vaan ihan kevyt ja luonnollinen. Nyt viimeisen purkin tilasin nettikaupasta www.kauneushoitolainkeri.fi joka on tietääkseni ainoa joka myy youngbloodia netissä.

        Mun iholle mineraalimeikki on toiminu parhaiten. Mut hintaan kannattaa satsata. Halvemmat Lorealin yms.ei ole hyviä. Ekaks käytin Iridalen mineraalimeikkiä ja nyt olen päätyny tuohon Youngbloodiin enkä aatellu luopua. Nyt naama ei kiillä.


    • okokokokookokok

      lumenen natural code on iha 1 ei varmana tuki ;);)

    • männynkäpy

      Mä kans suosittelen akne-iholle mineraalimeikkiä. Käyttämäni merkki on Bare Minerals (Suomessa vain Kicks-myymälöissä?!). Melko hintavaa, mut voi tilata myös ulkomailta (itse tilaan strawberry-netistä).

    • Moroporo!

      mulla on sama ongelma. Haluaisin meikkiboiteen joka peittää hyvin ja se ei olisi eläintestattua. Itselläni iho rasvattuu päivän mittaan paljon. Haluaisin voiteen pysyvän pitkään päivässä. Käytän fitme meikki voidetta nykyään, mutta se ei paljon peitä. Ideoita?

    • meikki

      Minä olen ainakin tyytyväinen tuohon Lumenen CC-mekkivoiteeseen, se peittää punoitustakin tosi hyvin ja sillä saa joko kevyen tai erittäin peittävän tuloksen aikaan kun jos laittaa enempi kerroksia :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe