Hyvä ja edullinen hammaslääkäri Vantaalla

purukalusto uusiks

Onko kokemuksia yksityispuolen hammaslääkäreistä Vantaalla? Missä olisi hyvä paikka/ lääkäri ja kohtuuhintainen. Mieluiten itä-tai pohjois-Vantaalla tai Kerava/Jpääkin käy.

76

24917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen tauno

      Halvasta en tiedä mutta Korsossa Dentinelli.
      Reagoivat siellä purukaluston ongelmiin mistä ei ole muualla edes mainuttu. Emsimmäinen hammaslääkäriasema missä olen saanut hyvää palvelua.
      Hyvää ja halpaa ei ole.

    • koitappa julkista

      Vantaalla jukinen hammashoito toimii hyvin. Aikoja saa ihan kohtuullisesti ja palvelu hyvää ja hintaa muutaman kympin.

      Itse en ole vuosikausiin käyttänyt sikahintaisia yksityispalveluja. Miksi ihmeessä olisin?

      • ei naurata

        itse ylin vuoden hoidettu hampaita juurihoitoja,juoksutettu haartmannin kadulla ym,,,,ei anneta oikeanlaista hoitoa,eikä suhtauduta asiallisesti luulevat tietävänsä paremmin vaikka särkyä ym.ongelmia ikenissä hampaissa ja saa odottaa jatko aikoja kuukausi kaupalla!!!!!!ja aina kun menee hakemaan apua naureskellaan ja huokaillaan ääneen:(((((((((kukaan ei turhaan tule hammaslääkärille köyhänkin on lainattava rahaa ja mentävä parempiin käsiin!!!!!!yhteys sydän sairauksiin suun ongelmissa:((((olen tosi vihainen ja väsynyt Vantaan hammaspolitiikkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kaikenlaista on sattunut!!!!!!ei vaivauduta avaamaan jos kuvissa ei selkeästi näy kipu kova juoksutetaan helsinkiin ja edestakaisin.......ja lasku käteen tekemättä mitään..ja leimataan lulo tautiseksi kun ei saa erikoishoitoa purentaan ym,ongelmiin kun ikää tulee!!!!


      • julkinen toimii
        ei naurata kirjoitti:

        itse ylin vuoden hoidettu hampaita juurihoitoja,juoksutettu haartmannin kadulla ym,,,,ei anneta oikeanlaista hoitoa,eikä suhtauduta asiallisesti luulevat tietävänsä paremmin vaikka särkyä ym.ongelmia ikenissä hampaissa ja saa odottaa jatko aikoja kuukausi kaupalla!!!!!!ja aina kun menee hakemaan apua naureskellaan ja huokaillaan ääneen:(((((((((kukaan ei turhaan tule hammaslääkärille köyhänkin on lainattava rahaa ja mentävä parempiin käsiin!!!!!!yhteys sydän sairauksiin suun ongelmissa:((((olen tosi vihainen ja väsynyt Vantaan hammaspolitiikkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kaikenlaista on sattunut!!!!!!ei vaivauduta avaamaan jos kuvissa ei selkeästi näy kipu kova juoksutetaan helsinkiin ja edestakaisin.......ja lasku käteen tekemättä mitään..ja leimataan lulo tautiseksi kun ei saa erikoishoitoa purentaan ym,ongelmiin kun ikää tulee!!!!

        Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia julkissta hammashoidosta Tikkurilassa niin hoidosta kuin asiakaspalvelustakin. Toki on myönnettävä, että mulla hampaat on kohtuullisessa kunnossa, normaalit hoidot ja paikkaukset silloin tällöin. Ei siis juurihoitoja tms isompia juttuja.
        Ajan olen aina saanut kohtuullisen ajan päähän aina n tunnista - muutamaan viikkoon riippuen tarpeesta.
        Hinta murto-osa ykksityisen hinnoista.


      • hampaaton kohta

        haa ei todellakaan toimi hyvin!!!!!!vähän katsovat päältä ajat 1kk-----eteenpäin hoidot kestävät sata vuotta,terveys menee ja särkylääkettä kuluu!!!!!!!tylyjä hammaslääkereitä monta!!!!!epäasiallista käytöstä!!!!!!kiitos ei tikkurilaan tai korsoon!!!!!!


      • Anonyymi

        No ei hoideta, ei saa aikoja tarkastuksiin ei puhdistuksiin. Ainakaan jos et tarvitse tulkkia..


      • Anonyymi

        Ei tämä ole huumori palsta


      • Anonyymi
        julkinen toimii kirjoitti:

        Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia julkissta hammashoidosta Tikkurilassa niin hoidosta kuin asiakaspalvelustakin. Toki on myönnettävä, että mulla hampaat on kohtuullisessa kunnossa, normaalit hoidot ja paikkaukset silloin tällöin. Ei siis juurihoitoja tms isompia juttuja.
        Ajan olen aina saanut kohtuullisen ajan päähän aina n tunnista - muutamaan viikkoon riippuen tarpeesta.
        Hinta murto-osa ykksityisen hinnoista.

        Ketä kiinnostss


      • Anonyymi
        julkinen toimii kirjoitti:

        Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia julkissta hammashoidosta Tikkurilassa niin hoidosta kuin asiakaspalvelustakin. Toki on myönnettävä, että mulla hampaat on kohtuullisessa kunnossa, normaalit hoidot ja paikkaukset silloin tällöin. Ei siis juurihoitoja tms isompia juttuja.
        Ajan olen aina saanut kohtuullisen ajan päähän aina n tunnista - muutamaan viikkoon riippuen tarpeesta.
        Hinta murto-osa ykksityisen hinnoista.

        3kk n päähän sain ajan. Olen yhtenään käynyt lääkärissä, paikataan mitä tarvii mutta kokonaisuutta ei katsota.


      • Anonyymi
        julkinen toimii kirjoitti:

        Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia julkissta hammashoidosta Tikkurilassa niin hoidosta kuin asiakaspalvelustakin. Toki on myönnettävä, että mulla hampaat on kohtuullisessa kunnossa, normaalit hoidot ja paikkaukset silloin tällöin. Ei siis juurihoitoja tms isompia juttuja.
        Ajan olen aina saanut kohtuullisen ajan päähän aina n tunnista - muutamaan viikkoon riippuen tarpeesta.
        Hinta murto-osa ykksityisen hinnoista.

        Samoin minun kokemukseni ovat oikein hyviä. . Ei mitään syytä maksaa moninkertaisesti yksityisille, kun julkisella saa yhtä hyvän hoidon.
        No kokemuksia on näköjään monenlaisia ainakin näiden kirjoitusten perusteella. Kukin toimii varmasti omien kokemustensa johdattamana... niin minäkin ja pysyttelen julkisen hammashoidon piirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei hoideta, ei saa aikoja tarkastuksiin ei puhdistuksiin. Ainakaan jos et tarvitse tulkkia..

        Ai hoitoo muka sais .
        kun e i vastata edes puhelimeen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hoitoo muka sais .
        kun e i vastata edes puhelimeen .

        Hoito on varmaan hyvää jos joku vastaa siihen ainoaan tapaan varata aika
        Ja jos sen ajan saisi


    • Vesa P

      Kummasta alotetaan, hyvästä vai halvasta? :D Itse olen käynyt Dentinellissä Korsossa ja se on ainakin hyvä ja tuskin myöskään kaikista kallein. Kato lisää tuolta www.dentinelli.fi

    • Dent

      Oral Tikkurila on mielestäni paras hammaslääkäriasema Vantaalla.

      • Tosi halpa

        Hyvä joo mutta HALPA?! 15 minuutin vilkaisu suuhun 187 euroa ja neljän hampaan poisto yli 1200 euroa.


      • Anonyymi

        Pörssiyhtiö ja kallis hampaan poisto 400 ekee


    • Kake Randelin
    • hampaisto

      Korsossa (Maakotkantie 6) Hammashoito Dentinelli on aivan loistava paikka. Hienot odotustilat, huippuystävällinen ja - laadukas palvelu. Pärjää myös hintakilpailussa. Nyt on purukalustoni kunnossa.
      Vellu

    • Kysrä mies

      Taitaa Dentinellin omistajat täällä nyt kehua omaansa. Aivan paska paikka, en suosittele ollenkaan.

      Hakunilassa on Pera, hoitaa homman kun homman, puudutus taattu, kirkkailla!

    • Olga

      Dentinelli hyvin kallis , paikka irtosi :(
      En suosittele :(

    • 154878

      Rajatorpan hammaslääkärit. Ei mitään moitittavaa.

    • Martinlaaksossa

      Martinlaaksossa, siinä metrotalossa oleva, on kyllä tosi kallis. En nyt osaa sanoa onko huonompi tai parempi kun muukaan. Mutta hurjia laskuja lähettävät.

      • ku en tiiä

        mikä on metrotalo täällä martsarissa?

        tuo uusi ostari?


    • Håkan Bölestä
    • vanda1
    • viisari
      • Hampaalle

        Itse olen käyttänyt nyt tohtorille.fi palvelua hammaslääkäri ja myös silmälääkäri ajanvarauksessa. Molemmat löytyi helposti. Oma käsity on että perus huolloissa yksityinen on bauttiarallaa samanhintainen kuin julkinen, mutta palvelussa yksityinen voittaa julkisen 6-0. Isommat rempat hoitelen verorahoilla minäkin :)


    • Kerppo

      Vantaan Kielotiellä on KotiHammas-klinikka. Hinnat ovat edulliset.

    • Mikko6789o

      Länsi-Vantaan Hammaslääkärit :((((((((
      Kävin hammaslääkärissä ja vastanottaja oli Arja-Leena K.! Mukavaa vastanotto, mutta hymyn takana turha laskutus! On mukamas paikkattu paikkoja, mutta todellisuudessa on vaan hiottu hieman vanhoja paikkoja pois ja pikkasen laitettu uutta muovia! Kävin uteliaisuuden vuoksi toisessa hammaslääkärissa ja hän kertoi mitä hampaille oli tehty (hänen mielestään) ja oliko muita vaivoja, mitä Arja-Leena K. oli hoitanut, hoidettu liian aikaisin/turhaan, jotta voitaisiin laskuttaa enemmän! Eli EN SUOSITTELE Länsi-Vantaan Hammaslääkäreitä www.LVH.fi!!!!

      • Rahastettu

        Samoja kokemuksia LVH:sta. Otettiin kalliita kuvia, paikattiin ja hiottiin ja yhä vieläkin jotenkin mystisesti jäi huomaamatta reikä, joka tietenkin taas sikahinnalla paikattiin. Jäi huijauksen ja rahastuksen maku suuhun. Jätin sen kerran jälkeen menemättä. Nyt olen varaamassa aikaa julkiseen hammashuoltoon.


      • VältäLVH

        Minäkään en suosittele Länsivantaan hammaslääkäriasemaa.Palvelu pelaa,jos kaikki sujuu hyvin,mutta vastuunkanto huonoa sekä palvelu,jos kaikki ei menekään hyvin.Itse jouduin turvautumaan toiseen hammaslääkärikeskukseen,kun purentani pilattiin ko.paikassa t-scanin avulla.Myös muuta mokaa tehtiin mm.kruunu jäi vuotavaksi,vihlovaksi,likaisen väriseksi,keraaminen paikka epäistuvaksi ja särkeväksi.Käteen jäi vain särky ja vihlonta iso rahallinen menetys.Kehotan välttämään ko.paikkaa!!Purennan tasapainotus kuuluu siihen erikoistuneelle hammaslääkärille,ei tavalliselle hammaslääkärille,joka ei ole erikoistunut.


      • hoitoakolvh

        Minäkin huomasin, että rahastuksen makua, eli ei hoideta kunnolla ja turhia tutkimuksia, eikä selitetä toimenpiteitä, ei myös kysytä potilaan mielipidettä vaan tehdään tutkimuksia,jäi tosi pettynyt olo


    • vantaanvajakit

      Suosittelen vittuilemaan nisteille, pääsee kerralla eroon kaikista hampaista. Muissa kaupungeissa ei ole tällaista palvelua. Korsossa ja Myyrmäessä parhaat.

    • Megamegamega

      Megaklinikka ei ole Vantaalla, mutta eikö kuitenkin se että pääsee käytännössä seuravana päivänä hoiton ole aika upeaa kun hintakin on maltillinen:

      https://www.megaklinikka.fi/ajanvaraus/

    • yes-sir

      Jorma korsossa hoitaa hampaat kuntoon, vastaanotto sir kippiksessä.

      • Anonyymi

        Jorma taitaa olla erikoistunut vain hampaiden poistoon. Erityisesti etuhampaiden. Puudutuksen potilas itse hoitaa.
        On varmasti edullinen, joskus, harvoin tosin, häneltä voi saada rahaakin antamastaan hampaiden poistosta.


    • tyytyväinenasiakas

      Itse suosittelen vanhaa meidän klinikkaa, nyk. Esteettinen hammas malminkartanossa, ihanat hoitajat, ajan saa helposti ja hinnat on kilpailu kysyset kun niillä käytössä tuntivelotua systeemi, eli korjataan niin paljon kun ehditään!

    • 2pintaa

      Oral hammaslääkärit Korsossa. Paikkaukseen meni 14 minuuttia ulkoovelta ulkoovelle. Lasku oli 162 euroa arvioidun 100e sijaan. Laillinen ryöstö ? En todellakaan mene uudelleen

      • 16plus6

        Julkisella puolella tuo olisi maksanut muutaman kympin. Ajankin olisit saanut ihan kohtuuajassa. Jos kivulias, niin tilanteesta riippuen heti tai max lähipäivinä, jos huono tuuri olisi ollut.

        Tietysti päivystykseen voi aina mennä, jolloin jonottamalla jonon pituudestä riippuen. Kerran tulehtuneen ja kivuliaan hampaan takia jonotin pari tuntia. Siitä jonotuksesta selvisi kipulääkkeillä, mutta jonottaessa pari tuntia on pitkä aika. Hyvä 'tuntipalkka' siitä kyllä kertyi.


      • Anonyymi

        No jo oli nopeeta .
        Mahtaakohan paikka oysyy jolla oieassa hampaassa. Edes


    • Jeminani

      Tikkurilan Oralissa huonoa palvelua. Viiden minuutin reissu säryn takia kustansi 80 euroa, tämä ok, mutta reissusta jäi huono fiilis. Tutkimuksen aikana lekuri ja hoitaja vain mutisivat itsekseen, jouduin kyselemään mitä kuvassa näkyi ja mikä on tilanne... Lopulta lekuri totesi, että juurihoidettu hammas tulisi avata ja juurihoitaa uusiksi. Kustannusarvio oli päälle 400 euroa. Sanoin, että kiitos, mutta käyn siinä tapauksessa julkisella puolella. Tämän jälkeen henkilökunta muuttui entistä nuivemmaksi ja kuulema julkinen puoli ei tee uusinta juurihoitoa. Hampaasta otettua ja maksettua kuvaa en saanut suoraan mukaani, vaan he olisivat postittaneet sen seuraavana päivänä. No, seuraavana päivänä sain ajan päivystykseen kaupungille ja hampaasta otettiin uusi kuva.... Kuulema mitään perustetta hampaan avaamiselle ja uudelle juurihoidolle ei ollut ja kyseessä oli purentavika ja lievä ientulehdus. Kiitos kaupunki, Oral ei saanut minua 400-500 euroa köyhemmäksi....

      • exop

        Julkisella puolella hampaat otetaan aina pois eikä aleta hoitamaan niitä =kuluu rahaa ja aikaa eli helpompi vain poistaa. Vaikka kuinka monta hammasta on saatu pelastettua uusintajuurihoidolla jolloin purenta säilyy hyvänä kun ei ole hampaaton suu. Yleensä sillon kannattaa satsata keraamiseen kruunuun, koska juurihoidettu hammas on aina heikompi. Kallista, mutta toki voit mennä poistattamaan hampaat myös kunnalliselle ja hankkia sitten proteesit kun alkaa syöminen käymään hankalaksi.
        Ientulehdus on yleensä vain oma syy ja johtuu huonosta puhdistuksesta. Sillä ei ole mitään osaa eikä arpaa sinun juurihoidettuun hampaaseen.

        Terveisin alan ammattilainen


      • Anonyymi
        exop kirjoitti:

        Julkisella puolella hampaat otetaan aina pois eikä aleta hoitamaan niitä =kuluu rahaa ja aikaa eli helpompi vain poistaa. Vaikka kuinka monta hammasta on saatu pelastettua uusintajuurihoidolla jolloin purenta säilyy hyvänä kun ei ole hampaaton suu. Yleensä sillon kannattaa satsata keraamiseen kruunuun, koska juurihoidettu hammas on aina heikompi. Kallista, mutta toki voit mennä poistattamaan hampaat myös kunnalliselle ja hankkia sitten proteesit kun alkaa syöminen käymään hankalaksi.
        Ientulehdus on yleensä vain oma syy ja johtuu huonosta puhdistuksesta. Sillä ei ole mitään osaa eikä arpaa sinun juurihoidettuun hampaaseen.

        Terveisin alan ammattilainen

        Montako omaa lehmää sulla on ojassa?


    • amalgaamix

      Tuolla joskus kävin,kun asuin maisemissa.
      Ihan hyvää työtä tytöt tekivät,ei valittamista.

      http://www.koivukylanhammaslaakaripalvelu.com/

      Laulussa aikoinaan.
      Tiedän paikan kamalan.Koulun hammasklinikan.
      Siellä hampaat revitään,ikenet vaan jätetään.

      • SuomihampaillakoEiVäliä

        KOIVUKYLÄN HAMMASLÄÄKÄRIPALVELUSSA olen käynyt, kun kunnalliselle joutuu odottamaan monta kuukautta mm. lohjenneen etuhampaan paikkaukseen odotin 5 kk; sain ajan ensin 4 kk päähän, mutta hammaslääkärin sairauden vuoksi siirsivät aikaa vielä kuukaudella!

        Lisäksi kunnallisella on ollut aika tylyä, vaikka ikäni olen yksityiselle rahaa kantanut ja vain muutaman kerran vaivannut heitä.
        Kunnallisen puutteita Vantaalla:
        - Ekalla kerralla lääkäri kysyi vihaisena, että miksi tulin, kun ei uskonut, että hammas, jota osoitin oli särkenyt. (Myöhemmin siihen hampaaseen tehtiin Koivukylän hammaslääkäripalvelussa juurihoito yhteen juureen, joka oli epäonnistunut joskus 20 v. sitten...
        - Toisella kerralla valitin yhtä paikkaa, joka on hieman lohjennut niin, että purukumi jää siihen kiinni. Hammaslääkäri sanoi hyvin halveksivasti, että sen purukumin jauhamisen voisit lopettaa.
        - Ekalla käynnillä Vantaan kunnallisella pelkäsin koko ajan hukkuvani, koska hammmashoitaja ei osannut imeä vesiä pois suusta. Olin koko hoidon ajan nielu täynnä vettä ja jännitin kurkku ettei se joudu hengitysteihin.
        - Yhdellä käynnillä lääkäri ei osannu puuduttaa poskihammasta, vaan injektoi puudutteen kurkkuun.
        - Minua ei ole kutsuttu kertaakaan hammastarkistukseen kunnalliselle, ja joka kerta siellä korjataan nihkeästi vain juuri se hammas, jossa valitan olevan vikaa. Vieressä olevia hampaita varotaan vilkaisemasta ettei vain näkyisi jotain, odottavat ilmeisesti, että kyllä yksityinen sitten ne tarkistaa ja korjaa.


    • Ei_tajuu

      Hyvä ja edullinen = kunnallinen. En enää kanna rahaa yksityisille.

      • SuomihampaillakoEiVäliä

        Missäpäin Vantaata on hyvä ja edullinen kunnallinen?


      • Anonyymi
        SuomihampaillakoEiVäliä kirjoitti:

        Missäpäin Vantaata on hyvä ja edullinen kunnallinen?

        Lähes jokaisessa Vantaan koulussa on hammashoitola ja vastaanotto, johon varataan aika. Terveyskeskuksissa myös.
        Jos sinulla on mahdollisuus ottaa aika myös muualta kuin lähipisteestä, niin helpommin homma hoituu.


    • Yaroslav2

      Käisin Mikroravi Hambakliinikus, seal on suurepärane doktor, teeb nii juureravi kuid ka hambaravi mikroskoobiga. Avatud isegi nädalavahetustel. Tallinn, Tartu mnt.6-19a Mikroravi Hambakliinikus, saab visiidi broneerida veebi lehel www.mikroravi.ee või telefoni teel 6 669 669

    • tomba77

      Itse oon käyny korson oralissa jo pari vuotta.. linda rintamäki ainakin hyvä lääkäri.. ei nyt mistään halvimmasta päästä kyseinen firma mut eipä oo ollu valittamista ja hampaat pysyny suussa...

      • oral-sex

        Ihana siinnä tuolilla istua kun Rintamäen tissit uhkeasti roikkuu naamalla.


      • Samointäällä

        Samoin suosittelen Korson Oralia. Tosin voisivat vaihtaa Novan eri asemalle odotustilassa.


      • kovaaImee

        Saako siellä oraalista hoitoa onnellisella lopulla?


      • pelkätIkenetEnää

        Saa, mutta ei onnellisella lopulla vaan onnettomalla.


    • Kruunujaei

      Oral Tikkurilaan menin useana vuonna. En mene enää. Muutaman kerran teki pieniä toimenpiteitä kalliilla ja kävin vuosittain tarkistuttamassa hampaani. Syksyllä kävin tarkistuttamassa ja keväällä sitten repivät hampaan pois "ei voi paikata". Toiselle puolelle tuli samanlaisia ongelmia ja onneksi löysin hammaslääkärin, joka pistää hampaan kuntoon eikä pelkästään poista.
      Oralin menetelmä tuntuu olevan,et tehdään tarkistuksia huonosti ja otetaan rahat pois. Sitten kun hammas on tarpeeksi huono otetaan pois kalliilla. Sitten istutetaan todella kallis hammas tilalle. Rahaa tulee.

      • Yksi-ORAL-kokemus

        Menin Oralin Tapiolan asemalle joskus 6--7 vuotta sitten, kun hammasta oli särkenyt armotta jo pari päivää. Nelikymppinen hammaslääkärirouva ei osannut käyttää "isoa röntgeniä" ja otti sitten jollain pikkuröntgenillä kuvan.

        Tihrusi kuvaa, ja sanoi että kyllä siellä jotain varjoja nyt on, mutta ei hän osaa tästä oikein varmaksi päätellä että mikä hammas on kipeänä. Saman tien rouva suositteli, että aloitetaan hammaskiven poisto. Ja varataankin aika viikon päähän, niin silloin on tuo röntgenkuvakin heillä tulkittu ja diagnoosi valmiina.

        Olin ihan pöllämystynyt kipeän hampaani kanssa. Soitin kunnalliselle Espoon terveysasmalle, ja varasin kiireellisen hammashoidon ajan. Sain sen seuravalle aamulle. Siellä hammaslääkäri löysi kipeän hampaan aivan helpolla, ja särkykin lakkasi.

        Tein reklamaation hoitamattomasta hoidosta Oralille, ja sainkin rahani sieltä takaisin. Uudelleen en ole Oralille mennyt.


    • jormahoitaa

      Jorma Korsossa tekee jopa juurihoidot ilman puudutusta. Edullisesti!

    • Anonyymi

      Hammasoskari myyrmäessä on palvellut minua jo 7 vuotta hyvin. Omistaja vaihtunut välissä mutta erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua saa sieltä :) eikä hinnatkaan ole niin kalliit kuin esimerkiksi tuolla oralissa jossa maksoin hampaan paikkauksesta melkein 300 euroa! Hammasoskariin pääsee myös lauantaisin mikä on iso plussa työssäkäyvälle. Suosittelen :)

    • Anonyymi

      Ääni täältä myös hammasoskarille! Pelkäsin kauheasti hammaslääkäriä mutta järkyttävän säryn takia oli pakko varata aika enkä uskaltanut kuitenkaan mennä kaupungille kun olin kuullut tuttavilta kauheita kokemuksia siitä. Tosi ystävällinen ja rauhallinen mies hammaslääkäri hoiti minulta säryn pois ja pelkokin lieveni hieman jo ensikäynnillä. Nyt tulossa tarkastus eikä pelota enää sekään niin paljoa. Uskon että tästäkin kammosta voi vielä päästä eroon :))

      • Anonyymi

        En suosittele hammasoskaria. Tökeröä palvelua ja mielestäni paikka vaikutti jokseenkin epähygieeniseltä. Tavaraa oli pöydillä pitkinpoikin ja varsinkin hammaslääkäri näytti lääppivän joka paikkaa hanskat kädessä. Ymmärtääkseni sellanen ei ole näinä aikoina kovin järkevää pöpöjen leviämisen takia. Hammaslääkäri myös hikoili ylläni kuin sika, koska huoneessa ei ollut ilmanvaihtoa lainkaan. Vastaanotossa puhuttiin vaivastani kovaan ääneen muiden asiakkaiden kuullen, koin tämän yksityisyyttä loukkaavana. En suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele hammasoskaria. Tökeröä palvelua ja mielestäni paikka vaikutti jokseenkin epähygieeniseltä. Tavaraa oli pöydillä pitkinpoikin ja varsinkin hammaslääkäri näytti lääppivän joka paikkaa hanskat kädessä. Ymmärtääkseni sellanen ei ole näinä aikoina kovin järkevää pöpöjen leviämisen takia. Hammaslääkäri myös hikoili ylläni kuin sika, koska huoneessa ei ollut ilmanvaihtoa lainkaan. Vastaanotossa puhuttiin vaivastani kovaan ääneen muiden asiakkaiden kuullen, koin tämän yksityisyyttä loukkaavana. En suosittele.

        hammasoskari on hirvee paikka??!! Otettii yks hammas pois ja sattuunii paljo!! ainaki jäi ikuset traumat!! :(((((( vieläki nii kipee naama et yöl herää vaik jo monta viikkoo sit tehty ni varmaan pitää mennä käymää taas jossai vaik pelkään kuollakseni en suosittele :(((((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hammasoskari on hirvee paikka??!! Otettii yks hammas pois ja sattuunii paljo!! ainaki jäi ikuset traumat!! :(((((( vieläki nii kipee naama et yöl herää vaik jo monta viikkoo sit tehty ni varmaan pitää mennä käymää taas jossai vaik pelkään kuollakseni en suosittele :(((((

        Ei se hirveä ole, mutta jotenkin outo paikka. Hlääkäri veti pienet paikat pois etuhampaideni välistä vaikka en sitä pyytänyt. Ainoastaan kysyin niistä. Samantien veti pois.

        Ja voisivat satsata odotustilaan, jotenkin kalsea.

        Hgin puolella, Mikonkadulla Dentti, ovat huolellisia ja kuuntelevat potilasta.


    • Anonyymi

      Länsimäen arvauskeskuksen hammastohtoreilla on uudet laitteet.
      Kannattaa varata aikaa.Hyvä ja ystävällinen palvelu.

      https://ibb.co/Rh53qj5

    • Anonyymi

      Kotihammas Tikkurilan Minna Fredriksson on todella pätevä hammaslääkäri. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Onneksi Perus-Suomalaiset voittavat kuntavaalit ja kantasuomalaiset pääsevät vihdoin hammaslääkäriin.

    • Anonyymi

      Korsossa Jorma hoitaa homman!

    • Anonyymi

      Kuulemma Järvenpäässä hammaslääkäikeskus veloittaa tarpeettomasti hoidoista, ettei asiakas lähde ulos alle 150€ kertakäynnistä,et sillai siellä.

    • Anonyymi

      Soitin alkuviikosta joskus n 7.30 vantaan kaupungin hammashuoltoon kipuilevan hampaan vuoksi. Sain ajan klo 11.30. Isompi paikkaus puudutuksineen n 50€. Palvelu erinomaista Kartanokosken hammashoitolassa.

    • Anonyymi

      Vantaan hammashoito on Suomen paras , aikoja saa erinomaisesti jopa saman vuoden aikana, eikä peruutuksia tule koskaan.

      • Anonyymi

        Ai jaa, kyllä kiireetön aika yleensä kerran perutaan, sitten se voi muuttua jo kiireelliseksi.


    • Anonyymi

      Hammasoskarissa juurihoito helvetistä! Sattu ihan kauheesti :(((((

    • Anonyymi

      Hammas oskarissa myös käyneen ja en voi suositella omasta kokemuksesta... Hampaan poistossa ei edes puudutettu tarpeeksi.... Tuntu että väkisin revittiin viisaudenhammas irti. Tuntu kuin leuka ois lähteny irti. Ja makso maltaita ja lääkäri myöhässä vaikka ite olin ajoissa paikalla. Ei edes pahoteltu myöhästymistä!

    • Anonyymi

      Ei Koskaan Kotihampaalle... täyttä vedätystä..

      • Anonyymi

        Itse ainakin saanut hyvää palvelua, erityisesti Minna Fredriksson Kotihampaassa hoiti hienosti hampaani.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hammasoskari halpa juupajuu menin palvelusetelillä hoitoon ja hinta piti olla mitä piti. Ei ollu vaan oli paljon kalliimpi eikä kertaakaan sanottu että tämä maksaa sitten ylimääräistä vaan tehtiin vaan ei kyselty tai kuunneltu. En mene enää ikinä. Kaupungilla parempi hoito ja halvempi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe