viime viikonloppuna?
Entäs mitä meinaatte syödä ensi viikon sunnuntaina?
Tai pääsiäisenä?
Ens joulua unohtamatta!
Entä paistaako vai sataako?
Onko koirat kusetettu, kuin pitkä lenkki?
Ottaako kupoliin vai onko mukavan seesteinen olotila?
ja se näkyy;)))
Tylsän näköinen ilma ulkona. koirulit olivat lenkillä ja aamupalankin ovat syöneet.
Ei ota päähän...hieman vain jännittää alkanut viikko, mutta ei niin paljoa kuin eilen. Se tulee mikä on tullakseen ja sen kanssa sitten eletään.
Painopiste vain voi vaihtua...mutta mitäpä siitä:))
Elikä kun olet avannut sen Lähetä uusi viesti, niin sitten valitset lataa kuva lootasta selaa ja etsit koneeltasi kuvan jonka siirrät tänne. Sitten painat Lisää kuva jonka jälkeen avautuu uusi sivusto josta etsit tekstin: Thumbnail for forums
Siitä kopioit sen linkin tähän mihin viestiäkin kirjoitetaa. Kannattaa esikatselusta varmistaa että kuva näkyy. Koska se näkyy kirjoitustilassa vielä vain linkkinä.
juttuu että taittaa männä muilla ihan yli hilsseen, ei taia muut ymmärtee kun sinä ja minä.
Missees sinä asut, minä asun tiällä Kuopijon kuppeessa, mitteepä jos tavahtais, elä suotta ujostele, laita vuan spsotii, et sinä yksin uo tuon sisäpiir juttus kansa.
Syöty on liiankin kanssa
ja se näkyy;)))Tylsän näköinen ilma ulkona. koirulit olivat lenkillä ja aamupalankin ovat syöneet.
Ei ota päähän...hieman vain jännittää alkanut viikko, mutta ei niin paljoa kuin eilen. Se tulee mikä on tullakseen ja sen kanssa sitten eletään.
Painopiste vain voi vaihtua...mutta mitäpä siitä:))
Olisit
vähän vähemmän utelias...)))Miksi?
ei kysyvä tieltä eksy! Paitsi tällä palstalla! =)Ei eksy ei,,,
joskus saattaa mennä harhapoluille vain:)Jotkut menee
harhapolulle mut minä en.Ja minä kun,,
en kertakaikkiaan nyt pääse sisälle minnekään???Sit varmaan
sun täytyy tehä kaikki uudestaan alusta.vaikeita kyselet.
en muista , en tiedä.pääsiäisenä syödään kananmunia ja jouluna kinkkua ;-)))))
harmaata on ja koiratkin on pissitetty. ei ota kupoliin mutta laiskottaa.
Myy kyllä
osaa tehdä asiat mahdollisemman hankalaksi))Myy kuitenkin
tekee, eikö niin?Niin tekee,,,
ja hyvää tekeekin:)Eikö vaan?
Siellähän on pöytä valmiiksi katettu.Hei
Apuva! Auttakaa nyt joku selvittään miten niit kuvia tähän keskusteluun saa!! Jookostajoo...pliiiiiiissssss!Tästä
Elikä kun olet avannut sen Lähetä uusi viesti, niin sitten valitset lataa kuva lootasta selaa ja etsit koneeltasi kuvan jonka siirrät tänne. Sitten painat Lisää kuva jonka jälkeen avautuu uusi sivusto josta etsit tekstin: Thumbnail for forumsSiitä kopioit sen linkin tähän mihin viestiäkin kirjoitetaa. Kannattaa esikatselusta varmistaa että kuva näkyy. Koska se näkyy kirjoitustilassa vielä vain linkkinä.
Oliko tarpeeksi selevä ohoje?
Onko sulla nuo
nettiarkeologian opinnot vähän jämähtäneet paikoilleen? Samoja opinnäytetöitä esittelet moneen kertaan.No, pianhan se on opiskelijoilla kesäloma joka tapauksessa. :) Ei kai se ihme ole jos vähän ote alkaa jo herpaantua.
40 8563<2
ei kuulu siul, ime sä vaa sit lepakkoosNyt laetoit
juttuu että taittaa männä muilla ihan yli hilsseen, ei taia muut ymmärtee kun sinä ja minä.Missees sinä asut, minä asun tiällä Kuopijon kuppeessa, mitteepä jos tavahtais, elä suotta ujostele, laita vuan spsotii, et sinä yksin uo tuon sisäpiir juttus kansa.
Lepakkoo????
Mitä ihmeen lepakkoo????Hyi hitto kuka sitä nyt eläimii imee, älä mulle tyrkytä omia mielihalujas. YÄK!! Oot sairas...