Teidän top 5 ruuat/herkut

foodlover

Haluan ihan mielenkiinnosta tietää mitä te muut mätätte :) Mun lista näyttää tämmöseltä: 1.Keitot (valmiit, ite tehdyt, kaikki käy) 2.Nuudelit 3.Fetasalaatti 4.Kaikki rasvanen, etenki roskaruoka (ällöttävämpää ja vaikeampaa saada ulos) 5.Makaroni/puuro ja kunnolla voita siihen

78

9506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään tätä elämää......

      1. suklaa 2. pizza 3. pastat 4. keksit ja pullat 5. ööö..

      • mul on aika samat:

        1.hese,mc. 2.pizza. 3.sipsi,dip. 4.leivos,kakku,muu höttö kerma sotku. 5.ei oikeen oo muuta. Ja toivosin et ei olis yhtään asiaa josta pitåsin,leikkaisin mielelläni vaikka kieleni irti jos se auttais.


      • HAHAIRU

        sipsit on sitte kamalia oksentaa!!


    • .........

      Fetasalaattia ahmit? huh, mitkä eväät sullakin.. Vaikea niitä ruokia on järjestykseen pistää, joten en sitten tiedä ruokieni järjestyksestä, kaikki kuitenkin aina väden ahmiessani.. 1. Kiinalainen ruoka, friiteratut kanapalat

      • foodlover

        Toi fetasalaatti on semmonen mitä himoitsen, kyllä siinä menee muutaki sen päälle =) Tosi fiksua vielä tilata salaattia, se on tosi huono tapa... Usein alle salaatti ja sitte pizzaa, jos innostun tilaamaan ruokaa


    • niiii-i...

      1.suklaa 2.juustomakarooni 3.pizza 4.hampurilaiset 5.porkkanakakku eli joo kaikki mahdolliset epäterveelliset..

    • bulimikkoidiootti

      1.jäätelö (vähän sulanut sellanen, ja tosi helposti tulee ulos, eikä maistu oksentaessakaan pahalta) 2.vanukkaat 3.mäkkäriruuat (oksentaessa maistuu ällöltä) 4.täytekakku 5.lihapiirakat Vaikka jäätelö onkin helpoin ja mukavin oksentaa, niin mulla ei nykyään tuota mitään vaikeuksia oksentaa raskaampiakin ruokia. Mut jos vetäisin jonkun pizzan, niin siinä on jo niin paljon oksentamista, et tuntisin tukehtuvani, ni en harrasta.

      • dhx

        Itse en tykkää kovinkaan paljoa makeasta ja ylettömän sokerin vetämisen jälkeen olo tuntuu tavallista huonommalta. Tavallisesti syön aina voileipiä, joskus kalapuikkoja tai eineslihapullia ja aika usein einessalaatteja, tyyliin peruna- tai italian-. Lehtitaikinasta värkätyt pasteijat erilaisilla täytteillä myös jees ja karjalanpiirakat runsaalla rasvalla klassikko.


    • Sara*

      Herkut, jotka haluan aina oksentaa 1. irtokarkit 2. leipä 3. pulla 4. keksit 5. jäätelö

    • Hyeenah

      Teenpä kaksi listaa. Ensimmäinen lista herkuistani maailmassa, jossa kaloreita ei ole olemassa; 1. Pannukakku/letut/vohvelit 2. Pasta kaikissa muodoissa, spagetti eritoten 3. Mäkkärin/hesen ruoka 4. Flapjack -patukat 5. Suklaa Toinen lista oikeassa maailmassa; 1. Parsakaali/broccoli!!! 2. Porkkanat, kasvikset ylipäätään 3. Omenat 4. Cheerios murot 5. Mansikat You get the idea...? Tosi surullista.

    • Lumikko

      Mulla heräs heti kauhee himo ahmia itteni täyteen ku näitä lukee.. joo mun listalla on sekalaises järjestyksessä: 1. Jäätelö 2. Karkkia, ja paljon! 3. Hillot ja hunaja 4. Pannari, vaalee leipä, pulla,... 5. Vanukkaat, täytekakku, keksit,... Eli kaikki sairaan makeet, ja mun maha on näille täysin pohjaton! Suolaisata, tavallista ruokaa ku syön ihan tavallisenkin annoksen niin se tulee väkisi ylös... Eli vältän ravintoloita, etenkin seisovaa pöytää!

    • *^*^*^*

      1. Suklaa ja jugurttirusinat 2. Jäätelö 3. Juustokakut 4. popcornit 5. dippikastikkeet

    • nälkähumala

      Yli viisi tulee, varmasti. En tiedä mikä on lemppariani, mutta eiköhän se kerro jotain kun järjestys tulee sen mukaan mikä tulee ensin mieleen. 1. Vaniljajäätelö leivontakaakaojauheen kanssa, maistuu ihan suklaalta 2. Sulatettua margariinia, kaurahiutaleita ja sokeria sekoitettuna, kaakaojauhettakin voi laittaa 3. Murot (all bran tai fitness) rasvattoman maidon kanssa, kaakaojauhe käy tähänkin 4. Paahtoleipä marmeladin kanssa 5. Pullat ja korvapuustit, meillä löytyy pakastimesta melkein aina 6. Kaikenlaiset keksit 7. Banaanit Kaakaoholisti olen :/ kaikki näistä maistuvat ihanalta ja minun on helppo oksentaa joskus syön jurgurttia joukkoon vain oksentamisen helpottamiseksi

    • ahmatti.

      1. Jäätelöä ja suklaata yhdessä 2. Erilaiset keksit 3. Ranskalaiset majoneesilla 4. Vehnämurot tai muromysli rasvattomalla maidolla 5. Riisipuuro

      • bana--

        Ei missään suosikkijärjestyksessä, kun se vaihtelee:

        1. jäätelö (suklaanougat tai lakritsi)
        2. ruisleipä paaaljon voita kaakao
        3. keksit, pulla
        4. sipsit dippi
        5. suklaa


    • bulimiimikko

      Tää on säälittävää tää mun touhu.
      Olin päättäny aiemmin et huomenna vedän hyvän päivän ja syön kohtuu terveellisesti ja meen lenkille ym. ym..
      Nyt lueskelin näitä listoja ja päätin että huomenna meen kauppaan hakee nuudeleita, kalapuikkoja, pakasteranskiksia ja jääätelöä (litroittain) ja lukittaudun kotiin vetämään sellaset ruokaorgiat et huh huh.

      niin ja oma lista tähän nyt vielä
      1. Jäätelö (helpoin oksentaa)
      2. Vanukkaat, rahkat ym.
      3. Nuudelit
      4. Kiinalainen ruoka
      5. Kananugetit pakkasesta

      Karkkia en uskalla alkaa ahmia kun pelkään et se imeytyy niin nopeesti tai en saa ulos. Perusruokaa on turvallisimman tuntusta ahmia, koska jos sitä ei kaikkea saa ulos ni voi vaan kuvitella syöneensä normaalin aterian. Pullaa, pizzaa ym en saa koskaan ulos. kadehdin niitä jotka saa.

    • baked_alaska

      Tässä ihania oksuruokia...

      1.kiinalainen, syön aina buffetista ja sitten oksentamaan kotio
      2.raxi ai pizza hutin antimet...aah, ja sama rituaali
      3.karjalanpiirakat voi arsenaali
      4.jäätelö (uusin favourite on ben&jerrysin ylläri ylläri baked alaska, pikkasen sulaneena...aah paras!) hivelee makuhermoja
      5.vaahtokarkit (vinkkinä:tulevat semmoisenaan vielä tuntienkin jälkeen helposti ulos)
      6.ohukaiset, porkkana,normi, pinaatti hilloa ja sokeria,, nami
      7.mannapuuro
      8.murot maidon tai juggen kanssa
      9.pastaruuat (esim makaronilaatikko tai valmispastat)
      10.berliinimunkit ,ja maaginen 3kpl aina. halmeen on parhaat ;)

      Oksu juomina suosin kokista, maitoa, tai fantaa. ei vettä.
      leivät painautuu alas veden kanssa, mutta maidon ja kokiksen kanssa kaikki tulee kuohkeamana ulos, js helpompaa.
      Normi kotiruoka tulee veden kanssa ok..

      • Niksiä

        Vissyvesi on parasta oksennusjuomaa. Kuohkeuttaa, mutta ei sisällä lainkaan kaloreita, jotka vois imeytyä. Ehkäsee myös sydänkohtausta, koska siinä on elektrolyyttejä.


      • sickkko
        Niksiä kirjoitti:

        Vissyvesi on parasta oksennusjuomaa. Kuohkeuttaa, mutta ei sisällä lainkaan kaloreita, jotka vois imeytyä. Ehkäsee myös sydänkohtausta, koska siinä on elektrolyyttejä.

        en syö makeeta koska se on ittelleni vaikee oksentaa...
        mutta joitain esimerkkejä;

        1. jogurtti
        2. leipä (jotku sanoo että on hankala saada ylös mutta ittelleni ihan kumman helppoa...)
        3. kaikki (ainakin lähes kaikki) kasvikset
        4. mehu/maito
        5. suolasta[rasvasta jos syö paaaaljo] kasvispasteijat, peruna/karjalanpiirakat iisi piisi. : -)

        oon hullu... sairas. anoreksiasta bulimiaan ja oikeen olan takaa että huhhuh. : (( kyllä mä joku päivä selätän tän paskan. joka päivä taistelua.


    • No...

      Irtokarkit, suklaa, jäätelö ehdottomasti ensimmäisenä, helpointa ehkä itselleni saada ulos. Noiden lisäksi leipää, juustoja, sipsejä dippiä, kakkuja ja torttuja/piirakoita "juhla-aikoina", keksejä, kasviksia... Tänään on mennyt melko poikkeuksellisesti jogurttia ja maitoa, paljon.

    • Obsession-81

      1. Suolakeksit ja tuorejuustot
      2. Juustosnacksit
      3. Pasteijat
      4. Jäätelö
      5. Vanukkaat

      Ruokajuomana light-kokis, maito tai vissy.

      Muuten syön pääasiassa kasviksia, kalaa, kanaa , raejuustoa ja maitorahkaa. Ehkä 500-1000 kalorin verran.

    • bmysikolme

      1.jäätelö!
      2.vaahtokarkit!
      3.vaalee leipä
      4.kaikennäköset keksit
      5.pasta

      • nemm

        1)sipsit!
        2)pussipastat!
        3)tuore leipä paljon voita ( joskus juustoa)
        4)joulutortut :D
        5)suklaa (marabou


    • 17890

      1. Jäätelö
      2. suklaa
      3. pizza
      4. porkkanalaatikko
      5. riisi ketsuppi

      • byäää

        1.kaikenlaiset keksit: makeat, välipala, suolaiset jne
        2.suklaa/karkit, etenkin irtokarkit
        3.jäätelö
        4.leivokset, pullat, kakut
        5.juustonaksut, sipsit, maissilastut

        tänään mm meni noita kaikkia...
        sisään ja ulos


    • mi-au

      1.Jäätelö! Ja jogurtti kaakao.
      2. Suklaa! Varsinkin nykyään Pandan uudet suklaa ja lakumönjät mitä uhallakin "testasin". Ovat helposti oksennettavia ja oon huomannu että jos vetää noiden kanssa jotain vaikeammin oksennettavaa ruokaa, niin nuo "liimaa" sen ruuan helpommin ulos tulevaksi.
      3.Irtokarkit.
      4.Pakaste/wokvihannekset ja soseutetutkeitot
      5.Sipsit dippi

    • jädeilyssssssssszzzz

      1. jäätelö
      2. jäätelÖ
      3. jääteLÖ
      4. jäätELÖ
      5. JÄÄTELÖ

      • :xxxxxxxxxxxxxx

        ja tähän lisään että

        1. Suklaajäätelö
        2. Mansikkajäätelö
        3. Cappucinojäätelö
        4. Vaniljajäätelö
        5. Saksanpähkinäjäätelö

        ja nää on siis näitä litran jätskejä lidlistä... ahh taivaallista eikä kauheen kallista, varsinkin kun hamstrasin tarjouspäivänä 10 purkkia pakastimeen 2e/paketti


    • luana992

      Tällä hetkellä (ei järjestyksessä):

      - pakastepullat paistamattomina
      - spagetti, pestokastike ja parmesanjuusto
      - vaniljajäätelö
      - hedelmäjogurtti
      - Oltermannijuusto

      Voisin kyllä jatkaa listaa loputtomiin... :(

    • dsasa

      1. Ben&Jerry's jäätelö (niin kallista, mutta halvemmat ei kelpaa:

    • mättökaks

      Ei paremmuusjärjestyksessä :

      1. Kaupan donitsit ym. leivokset
      2.Jäätelötuutit ja Puffet jäätelö

      • jos_joku_ihmettelee

        3. on siis v**usti leipäääää :D


    • ninttutinttu

      jäätelö!
      leivät fetalla ja kermajuustolla
      eines kana- ja juustoperunaruuat
      pastat, lasagne
      sipsit

      Minä en saa suklaata, lakritsia ja salmiakkia pois, en millään!!! ja niitä tekis mieli syödä :(

    • jokujokujossain

      Pizza
      Erilaiset suolaiset pikkupurtavat
      grillimakkara
      juustot suolakeksit

      lisäksi kaikkea mahdollista mitä kaapista löytyy, yleensä mahdollisimman rasvaista.

    • draix

      Jäätelö♥
      Tortillat♥ (tulee jotenkin ihmeen helposti ylös, en tajua?)
      Leipää ja muroja tykkään mättää, mutta en saa ulos ;(
      Hese&Mäkkiruoka♥
      Pitsa♥

      muutenki vaan mätän aina kaikkee mitä nyt sattuu löytyy, mut usein (erityisesti jos kyse on viljatuotteesta tai hedelmäkarkeista) ne ei haluu tulla pois :(
      lakua on kans kiva mättää, mut maistuu järkyttävän pahalle oksennettaessa...
      yleensäkin kaikki makee/suolanen &rasvanen kelepaa♥

    • DFBteam<3

      mulla menee melkei mikä vaa, mut enite ehkä se jäätelö, ja sitte kaikki ite tehdyt pullat, sämpylät, mokkapalat jnejne... ps. oon päättäny ryhdistäytyy ja hakeutuu koulussa kuraattorille ;)) aion meinaa parantuu tästä paskasta ja ruveta normaaliks!

      • Anonyymi

        Tiedän että tästä on yli kymmenen vuotta, mutta jestas mä ilahduin sun puolesta!!!
        Aletaan kaikki normaaleiksi, kuinka ihanaa se olisikaan.


    • Haterr

      Mäkin oon päättänyt parantua, haluisin mun elämän takasin. Muistelen haikeudella jotain ikävuosia 15v-19v ennen kun tää paska alkoi kunnolla. Siis bulimia. VIHAAN TÄTÄ!! :

    • bt143

      1. Mäkki, hese tms.
      2. Pizza
      3. Meksikolainen (nachokset, tortillat cheddar...)
      4. Karkki
      5. Jäätelö

      Eiköhän tuo kaikki nouse ylös suht helposti?

    • wellnesspleazz

      1. Pasta, itseleivottu leipä leikkeillä ja kurkulla ja runsaalla kasvirasvalla
      2. Karkki
      3. Sipsit
      4. Jäätelö
      5. Pulla

      Yritän nyt päästä bulimiasta eroon, ja hyvään alkuun oon päässy :) Tsemppejä teille muillekin!

    • Lueskeltuani tätä keskustelua olen jotenkin hieman järkyttynyt, tällaisia ajatuksia heräsi:
      Osa teistä ei selvästikään halua parantua vaan nauttii tästä touhusta, itselläni ei tulisi mieleenkään liittää

    • deex

      1. sipsit ja dippi
      2. hesen ranet ja majoneesi
      3. vaalee leipä ja hel vetisti juustoa
      4. kaikki juustot
      5. pizza

      kaikki yltiörasvanen suolanen...... makeeta ei edes koskaan tee mieli, onneksi.

    • -Beetle-

      1. Jäätelö
      2. Kaikki leivokset & keksit (varsinkin kääretorttu...)
      3. Leipä/hapankorppu juusto
      4. Kotiruoka
      5. Suklaa/sipsit yms. epäterveellinen & rasvainen

    • lany

      sitä samaa mitä täällä lukeekin mutta laitetaan nyt oma vakkari listakin..
      1. jäätelö
      2. leipä vitusti voita juustoa
      3. keksit
      4. sipsit
      5. ylirasvanen ruoka
      vuosia ollut tämä paska itelläni nyt parempaan suuntaan päin pitkästä aikaan. ja tämän linjan yritän nyt pitää.. kuhan lueskelin näitä vanhoja juttuja..

    • Puddingface

      Aattelin kanssa laittaa 2 listaa:

      "Kaloriton maailma":
      1. Suklaa!
      2. Leivokset/pullat tms. leivonnaiset..
      3. Vaalea leipä margariinilla, juustolla (lämpiminä).
      4. Vanukas
      5. Kanankoivet :D

      Oikea maailma:
      1. Raejuusto.
      2. Lohi.
      3. Kaurapuuro.
      4. Maustamaton jogurtti tai -maitorahka.
      5. Maksamakkara.

      :

    • jenzen

      tällä hetkellä ahmattiminä tykkää
      1. suklaa
      2. ranskanleipä voilla
      3. mahd. kermainen pasta
      4. kääretorttu
      5. jäde

      laihisminän ikuiset suosikit ovat
      1. omenat
      2. raejuusto
      3. appelsiinit
      4. maitorahka
      5. kaurapuuro

    • piparminttu_pipsa

      1. Jäätelö
      2. Jugurtit, rahkat ja vanukkaat
      3. Sipsit ja dippi
      4. Kotiruoka
      5. Leivonnaiset

    • inmydreams

      1. Jäätelö
      2. Vaalea uunituore leipä paljon voita
      3. creamcrackerit
      4. murot
      5. makaronilaatikko

      Siinä oli mun lista :) sellanen kysymys heräs vaan mieleen, kun luin aiempia kommentteja, että miten te saatte irtokarkit ulos ? mulla ne jää aina kurkkuun kiinni ja menee tosi kauan ennen kun kaikki on ulkona :o

    • minävaaaaan

      äää ei tämmösiä keskusteluja tänne johan tässä meinaa lähteä kauppaan!! xd
      mulla taas just ku tuntuu et ihmiset moittii hesemättöö ja pizzaa nii must ne on tosi kivoi :p
      mut siis
      1.suklaa
      2.roskaruoka siis just noi yllä mainitut
      3.leivokset
      4.leivät ja pullat
      5.nuudelit (vaikka onki vähä inhottavan tuntusta ku tuntee sen pitkin kurkkua xd)

    • Bed4real

      En oksenna ahmimisiani, mutta vastaanpa kuitenkin. (Mulla on epätyypillinen ahmimishäiriö)
      Varsinkin suklaata voin syödä 500-600 g yhel sessiol.

      Fazerin salmarisuklaa ja
      Maraboun suklaat

      Karkit (makuunin ah), erityisesti salmiakki. Ja parasta salmiakki on hedelmäkarkkien kans yhtaikaa...menee noin 400 g.

      Kala kaikessa muodossaan, kalapuikot, lohi...paistetaan runsaassa rasvassa. ja liisukkeet päälle.

      Ihan tavallinen muu kotiruoka

      Keksit!

      Siinäpä ne.

    • 17 + 6

      1. juustonaksut

    • Onneksi jo parantunu

      Mä oon sairastanut bulimiaa noin 15 vuotta mutta olen nyt ollut "terveenä" jo 10 vuotta. Tai siis en ole oksentanut kuin muutaman kerran kymmenen vuoden aikana. Muistan kyllä mitä söin silloin kun olin sairas:
      Autossa kaupasta kotiin matkalla söin karkkeja pusseittain.
      1) Jätskiä, etenkin ihania puikkoja ja tuutteja, oksentamista varten litran paketteja, hiukan sulaneena tietysti
      2) Karjalanpiirakoita tai tuoretta leipää, paljon voita ja Oltermannia
      3) Broileria, varsinkin kuorta, sellainen valmiiksi grillattu lämmin... nam
      4) Kermavaahtoa, joskus jonkun leivonnaisen kera, esim mustikka- tai olemanpiirakka. vatkasin aina 3X2dl purkin ja söin ne kaikki. Hyvää oli jos nyt jotain ehdin maistaa...
      5) Riisipuuro tai mysli. Edellämainittu kanelin ja sokerin ja voin kanssa ja mysli tai murot maidon kanssa.



      Sitte vaihdoin huonetta. Vissyä tai suolavettä avuksi.

    • ajsgf

      1. vadelma- tai suklaatäytedonitsit
      2. berliinimunkit ynnä muut pullat ja leivokset jollain täytteellä :-P
      3. piirakat, erityisesti mustikkapiirakka. voi olin ihan pulassa kun koitan tässä parannella just ja meidän lähi s-marketissa oli ne Fazerin pienet mustikkapiirakat (paketti sisältää 2 kpl pieniä piirakoita foliovuoassa) alennuksessa, 99 senttiä paketti! normaalihinta yli 2€ :-( voi kun tekis mieli nyt lähtee kauppaan... anyway, myös kakut ynnä muut on ihania. niitä vaan ei tuu kauheesti hotkittua kun kalliita ovat eikä itse tuu leivottua jos oikee himo iskee ahmia eikä ehdi odottaa.
      4. makarooni ( jauhelihakastike, rasvainen sellainen). myös muut hyvät kotiruoat on jees, makaroonilaatikko, lihapullat, kalapuikot, mitä nyt sattuu olemaan.
      5. puurot (mannapuuro parasta

    • läskis

      kaikki meneeeee.....mutta yleensä eniten himottaa
      1. karkki ja SUKLAA
      2. suklaajäätelö
      3. kaikki leivonnaiset, varsinkin hillomunkit ja donitsit
      4. karjalanpiirakat VOILLA
      5. leipä, varsinkin vaalea leipä paljolla voilla ja juustolla
      6. keksit, mieluiten dominot
      7. murot hillolla ja mieluiten jogurtilla tai paljaaltaan, pääasiassa muromyslit jogurttikuorutteella....
      8. rusinat

      KAMALA meinasin jo unohtaa mansikkarahkan !!

    • läskikasa

      yöks..

      1. karkki, yleensä irttikset..
      2. jäätelö
      3. nuudelit
      4. roskaruoat, mäkkisafka ja ranskikset ylipäätänsä
      5. leipää jogurttia mitä tahansa kaapista sattuu löytymää

    • FML!

      Tuntuu, et silloku alkaa se ahmiminen nii kaikki menee alas. Mut se mikä alottaa sen ahmimisen, on yleensä leipä ja margariini.

      1. Leipä ihan sikana margariinii
      2. jäätelö, ku se on nii helppoo oksentaa.
      3. kermakakut on nii ihanii, mut harvoin niit on muut leivonnaiset.
      4. keksit maito.
      5. puuro maitoon keitettynä jtn tosi lihottavaa siihe päälle.

      en vaa kestä, vihaan ku ei vaa voi tälle mitää, tai no joo jos jotenki yrittäs itsekuria, mutku seki on vaa nii vaikeeta. Joskus ku oon pessy jo hampaat, nii istun sohval sillee "jes en oo ahminu, nyt voin mennä hyvil mielil nukkuu" mut usein tulee vaa sellane pakonomane tunne, et nyt PAKKO SYÖDÄ!!! ja sit taas ahmimista ja oksentelua. Oon nyt viikon ajan oksentanu joka päivä, en oo aikasemmi näi pitkää oksennellu putkee, mua vaa pelottaa et tää tulee kestää mul vuosia, tai sit muuten vaa mun keho ei kestä.

    • Nolopaska

      Vähän tulee myöhässä tämä vastaus, mutta pistetään nyt kumminkin ihan mielenkiinnosta... Onhan tätä bulimiaa ollut jo 7 vuotta.

      1) Sipsit - Himoitsen näitä paskiaisia yli kaiken. Niiden oksentaminen ei kyllä tunnu kivalta, vaikka tuleekin melko helposti.

      2) Kaikki suolainen ja rasvainen: pikaruoat, pizzat (tosin nykyään en syö punaista lihaa joten mäkistä yms. ei tule tilattua mitään), salaattijuustokuutiot, oliivit - Kaikki suolainen minkä oksentaa tuntuu polttavalta kurkussa. Ihana syödä mutta perseestä oksentaa.

      3) Jäätelö - Syön kyllä harvemmin kun en niin makeasta välitä, mutta silloin kun tekee mieli niin sitten sitä myös menee. Ben&Jerry's on kyllä suurta herkkua, ja parasta on kun sen saa oksentaa pois ja kykenee taas vetämään mahaa sisään. Helppo oksentaa! Maha ihanan tyhjä oksentamisen jälkeen, ja saa taas vatsaa vedettyä sisään ihanasti.

      Muuta ei oo sellasia mitä listata. Yleensä kaikki suolanen on sellasta mikä menee, ja tietysti kaikki rasvanen. Makeeta ei niin paljon mene, mutta joskus niitäkin.

      Nykyään oksentaminen on mulle vaikeampaa, kun on ollu sellasia taukoja kun on yrittänyt lopettaa. Edelleen ahmin, ja yleensä syöminen painottuukin iltaan jolloin voisi syödä ihan kaiken mitä eteen vaan tulee. Nykyisin 'en jaksa' oksentaa, tulee semmonen olo että ei se hyödytä mitään. Kuitenkin kaduttaa joka kerta etten mennyt. Pitäisi aloittaa uudestaan... Tosin vatsa turpoaa siitä aina niin helkkaristi, samoin posket ja kaula, niin sekään ei oikein auta asiaa.

      Kun vaan pystyisi olemaan syömättä -.-
      Vee ituttaa.

      3)

    • oispa jo ohi.

      1. JÄÄTELÖ, ah

    • inkkarityttö

      Teil on kaikil näitä tyypilisii herkkukarkkisuklaakeksi - juttui, mun lista näyttää tältä:

      1. Itetehty, mausteinen ruoka: itämainen, pastat, lohi, tuliseet kastikkeet & riisi, kiusaukset, kaikki ihana kotiruooka. Ravintolois itämainen, varsinki thaikku =

      • jäikö listalta pois?

        mites perunapallot ?


    • Lihavamursu

      Niin hirveetä ees lukea näitä, palasin just ahmimis kohtauksen 1 tunnin tyhjennyksestä.
      1.spagetti voin kanssa
      2.dallas vanilija pullat&tuulihatut&leivonnaiset Ylipäätään
      3.kinder bueno&kinuskimunkki
      4.BBQ ristikkoperunat&spisit dipin kanssa&ranskalaiset
      5.tortillat
      Näitä minä himoitsen. 2 vuotta bulimiaa takana,toivottavasti ei montaa edessä

    • apuvaaaa

      Mun top 5 suolaset: (ei järjestyksessä)

      1. Pinaattilätyt makealla puolukkatahnalla
      2. Sipsit & dipit
      3. Leivät, karjalanpiirakat ym. VOILLA ja JUUSTOLLA
      4. Pasteijat
      5. Tortillat kaikkee rasvasta sinne väliin

      Top 5 makeet: (ei järjestyksessä)
      1. Jätski (ben & jerrys!)
      2. Tuoreet, rapeat munkkirinkelit
      3. Itse tehty kinuskikastike (menee vaikka yksistään)
      4. Marenki/toscakakku
      5. Räiskäleet sokerilla, hillolla ja kinuskilla

    • 135218887

      x makaroni jauhelihakastikkeella
      x pakasteranskikset
      x kaakao
      x pizza
      x kaikki mäkkiruoka ylipäätään

    • namnam3

      Tällä hetkellä:
      1. Suklaa
      2. Makarooni ja kanapihvit
      3. Munkit
      4. Salamipizza
      5. Sämpylät voilla ja kurkulla

    • LÄSKI!

      1. Friteeratut ruuat
      2. sipsut
      3. maustekakku
      4.suklaa/irttikset
      5. jäätelö

    • insane

      1. sipsi dippi. koska dipistä oksennus saa sitä kostuketta ja kyllä te tiedätte.. ja bulimikoilla suolatasapaino on päin helvettiä niin sipsiä tekee siis mieli koko_ajan (ja suolaista pitäisi syödäkkin.. ei tosin oksentaa)
      2. pulla ja muutenkin leivonnaiset
      3. jäätelö pakko sanoa itsekkin..kyllä se vaan menee kuulkaas
      4. rahkat. (enkä nyt tarkoita mitään valion rasvattomia ja maustamattomia vaan itsetekemiä ja hemmetin kaloripitoisia mutta niiin hyviä..)
      5. murot. niin kätevää kun neste tulee samassa.

      mä en olisi kolme vuotta sitten ennen bulimiaani ikinä uskonut että kirjoitan johonkin palstalle omia top vitosiani mitä tykkään ahmia ja oksentaa. jotenkin niin surullista miten kaikki on päätynyt tähän pisteeseen, nenästä ja kurkusta tulee verta, hiukset lhtee, joka paikassa kylmä ja olen lihonut siitä päivästä kun aloitin oksentamisen (HUOM ennen sitä ahmin myös mutten oksentanut) olen lihonut 8 kiloa. että hurraa vain..

    • Unicorn_Hattara

      1. Donitsit!
      2. Sipsit
      3. Cocacola (lasketaanko?)
      4. sämpylät
      5. Kaikki ihanan rasvanen....

      Nyt vaan on taas joku ihmeen paasto kausi, ettei kärsi mitään syödä ja jo oksentaa..

    • clouded

      Kehonne himoaa kova kalorisia ja nopeasti jo suuhun laitettaessa imeytyviä ruokia.
      Kehonne ei luota teihin. Itse tykkään lihoista, puurosta ja kasviksista/vihanneksista. Varsinkin pavut on herkkua.
      Ei tee mieli yhtään tuollaista sontaa syödä.

    • efeioqgjrkela

      Ite ku ahmin, niin syön mitä vaan. Ihan oikeasti, ei väliä. Tosi harvoin kylläkään ahmin mitään pitsaa, sipsiä tai karkkia, koska en osta niitä. Pystyn ajattelemaan kaupassa järjellä, mutta ku kotiin pääsen, saatan vetää sitten paketillisen leipää, 5 munan munakkaan, kanaa ja riisiä... Harvoin toki kokkaan mitään vaan teen mitä oudoimpia ja kummempia sekoituksia ja sörsseleitä mitä nopeasti saa tehtyä. Just vedin tonnikalasaalatin ja ite tehdyn hampurilaisen ja näkkäriä.

    • eprwå¨å

      1. mutakakku
      2. pasteijat ym kaupan paistotiskillä myytävät suolaiset asiat
      3. viinerit, pullat, tortut
      4. mäkki/hese
      5. juustonaksut

    • ihanvitunsäälittävää

      1.Tuoreet ruispalat
      2.Mannapuuro ja paljon hilloa
      3.Ballerina-keksit
      4.Raaka piparitaikina
      5.Daim-kakku

      Ei ole järjestyksessä sen mukaan, mistä eniten pidän, mutta nuo kyllä tuossa menevät siinä järjestyksessä, kuinka usein niitä syön, koska useimmiten en jaksa kauppaan asti lähteä hakemaan ruokaa, vaan syön sitä mitä kaapissa on ja suurimmalla todennäköisyydellä kaapissa on juuri leipää ja puuroa. Aika usein tulee syötyä myös mukikakkuja, koska valmistuvat parissa minuutissa ja aineet on aina kaapissa.

    • Kuutiojäätelöä

      Ei oo järjestyksessä, mut
      1. Ensimmäinen jäätelö
      2. Toinen jäätelö
      3. Kolmas jäätelö
      4. Neljäs jäätelö
      5. Viides jäätelö

      Kaikki maut käy <33333

      Kerran vedin 1,5 litraa mansikkajäätelöä jonka kanssa nugajäätelöä 0,5 l nii alko jo vähä mahassa kuplimaan...
      Tuli sellasena kuutiona ulos koko paketti. :D

    • anabedmia

      1. Ben&Jerrys jäätelö
      2. Kakut ja kaikki leivonnaiset (etenkin mutakakku)
      3. Keksit
      4. murot (all bran) maidolla
      5. Ehkä pasta jossa öljyä
      Tykkään ahmia myös hedelmiä, etenkin banaania, mangoa, viinirypäleitä, taateleita...
      Tähän vielä lisättävä että yleensä kyllä mikä vaan käy, ahmin jopa palmian ruokia joita muut eivät edes pysty syömään

    • anamiaanemia

      1. Ben&jerry's
      2. Muu jäätelö
      3. Keksit
      4. Risifrutti (ällö oksentaa)
      5. Browniet/pullat/mutakakku
      6. Mahdollisimman epäterveellisiä nopeita ruokia esim. Munakas runsaalla voilla ja juustolla ja suolalla, valkoista patonkia, croisantit, kaikki valkonen hiilari suola...

      Veden kanssa vaikea oksentaa, maito paras oksujuoma

    • ahmattiminä

      1. sipsit ja dippi on ehdoton ykkönen
      2. karjanpiirakat voilla ja juustolla ai että ja vaalea leipä myös paljon juustoaaaaaaa
      3. leivonnaiset
      4. perus kotiruoka
      5. pizza

      ja väliillä haluttaa kamalasti kaikkea makeaa niin saatan vetää kauheest suklaata ja karkkia ja keksiä ja semmost :) mut en kyllä karkkia kauheen usein ahmi kun en sa sitä oikein helpolla oksennettua

    • Mul ei oo mitään järjestystä mut helppoi on oksentaa:
      Porkkanat
      Näkkärit
      Tietyt leivät/leivonnaiset
      Jäätelöt
      Vanukkaat/jugurttit
      Ja vrm noodelit

    • Anonyymi

      1. Keitot/rahkat/vanuukkaat
      2. Piirakka/leipä/hapankorppu/pullat
      3. Jäätelö

    • Anonyymi

      1. Hese/Mäkkäri
      2. Pannukakku
      3. Pastaruoat especially lasagne
      4. Kebab
      5. Kevytcolat (siis jos juomat lasketaan?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe