Missä ja kerro mielipiteeesi!!

angel*

Missä olet käynyt autokoulusi ja mitäpä mieltä olit siitä??Oliko sinulla hyvä/kiva ajo-opettaja?

Itse kävin jyväskylässä menoxilla,ja olen hyvin tyytyväinen sen palveluun.Ajo-opettajani oli todella ihana ja kiva...hän kyllä piti kaikista asioista huolen eikä jättänyt mitään tekemettä tms.

31

3793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ka$$u

      Kävin autokouluni Ylästön Autokoulussa Vantaalla.Aivan mahtava paikka.Opettajat todella mukavia.Teoriatunnit mielenkiintoisia,kun ope kertoi omia kokemuksiaan/tilanteita liikenteestä.Oma ajo-opettajani oli todella kärsivällinen,jaksoi neuvoa ja muistuttaa samoista asioista,jutteli ajotunneilla,oli muutenkin PARAS ja tajuttoman mukava.Siis kokemuksiani vertaan kavereiden kommenteihin muista autokouluista.Voin suurella sydämellä suositella

      • BigBoy5555

        Täällä minäkin ajoin ja vieläpä verkkarit jalassa.


    • Pikku-G

      oli Haagan Autokoulu. Ajoin useamman open kanssa ja kaikki oli tosi kivoja. Pystyin sopimaan aina ajotunnit oman aikataulun mukaan. Teotiatunnit oli tosi nastat ja asiaa oli tosi paljon. Harmi kun sain heti kortin,olisin voinut jatkaa pidempäänkin..!
      ps.sihteeri(t) oli tosi kivoja.Suosittelen ja kaveritkin ovat samaa mieltä.

    • Vanha

      Kyllä kokemus Haagan Autokoulusta oli positiivinen. Kukapa näitä vertailemaan olisi päässyt, ja siksi kai mätämunia joukkonkin aina mahtuu.

    • Lilli

      Vantaalla, autokoulu Siltala! Suosittelen! Hyvät ja huumorintajuiset opettajat! Ei käyny aika pitkäksi missään vaiheessa!!

    • Lilli

      Vantaalla, autokoulu Siltala! Suosittelen! Hyvät ja huumorintajuiset opettajat! Ei käyny aika pitkäksi missään vaiheessa!!

    • Wolf

      Ensin suoritin BC ajokortin Pielaveden ajokoussa. Jossa oli suht mukavata...

      BECE tutkinnon suoritin Savon Prikaatissa siihen kuului tosin 362 vuorokauden täys ylläpito =)Mukavaa sisänsä... ei tarvinnu kuin eri autojen kanssa puuhastella. ja sai tutustua eri autoihin ihan luvan kanssa.

    • pettynyt

      Olin Jyväskylän ABC:llä, ja täytyy sanoa että olen erittäin pettynyt. Hommat kusi täysin. Jouduin kokonaan oma-aloitteisesti hoitamaan kaikki asiani, että ylipäätään sain kortin. Onneksi minulla se on nyt, mutta en tosiaankaan enää palaa sinne kuin hakemaan paperini että pääsen muualle suorittamaan II-vaiheen ja pimeän ajon!!

    • minifani

      Moicca !. Kävin autokoulun Porvoon Seudun Auto-opistolla ja se on aivan ihana autokoulu. Ihanat opettajat, sihteeri ja tunnelmakin on aivan upea!!!
      Mun oma opettaja oli 60-vuotias mies, Erkki "Eki" Viitanen, hän omistaa Auto-opiston. Aluksi oli epäilyksiä, mutta todella ihana, rohkaiseva ja kärsivällinen opettaja, hänellä on kokemusta ja ammattitaitoa...

      • jopezzi

        Autokoulu siltala. Siellä kävin 2- vaiheen ja en todellakaan suosittele. Opettaja tiuski, kiroili eikä kehunut missään vaiheessa. Olo ratin takana oli melko epätoivoinen, vaikka ajokilometrejä on 1-vaiheen jälkeen tullut noin 30000. Pienistä ajovirheistä seurasi 5min saarna. Opettajan kielenkäytössä oli muutenkin melko paljon huomautettavaa. Liekö opettajalla sitten huono päivä vai mikä mutta kyseistä firmaa en kykene suosittelemaan. Halvin ei tässä(kään) tapauksessa ollut lähellekään parasta luokkaa.


      • parituntiaelämästä
        jopezzi kirjoitti:

        Autokoulu siltala. Siellä kävin 2- vaiheen ja en todellakaan suosittele. Opettaja tiuski, kiroili eikä kehunut missään vaiheessa. Olo ratin takana oli melko epätoivoinen, vaikka ajokilometrejä on 1-vaiheen jälkeen tullut noin 30000. Pienistä ajovirheistä seurasi 5min saarna. Opettajan kielenkäytössä oli muutenkin melko paljon huomautettavaa. Liekö opettajalla sitten huono päivä vai mikä mutta kyseistä firmaa en kykene suosittelemaan. Halvin ei tässä(kään) tapauksessa ollut lähellekään parasta luokkaa.

        Ei pidä olla liian herkkänahkainen. Eihän tota kauaa tarvinnut kestää, joten ei pidä ottaa niin itteensä kaikesta. Opettajatkin on vaan ihmisiä, heillekkin saattaa sattua huonoja päiviä ;)


      • jare6
        jopezzi kirjoitti:

        Autokoulu siltala. Siellä kävin 2- vaiheen ja en todellakaan suosittele. Opettaja tiuski, kiroili eikä kehunut missään vaiheessa. Olo ratin takana oli melko epätoivoinen, vaikka ajokilometrejä on 1-vaiheen jälkeen tullut noin 30000. Pienistä ajovirheistä seurasi 5min saarna. Opettajan kielenkäytössä oli muutenkin melko paljon huomautettavaa. Liekö opettajalla sitten huono päivä vai mikä mutta kyseistä firmaa en kykene suosittelemaan. Halvin ei tässä(kään) tapauksessa ollut lähellekään parasta luokkaa.

        No huh huh! Onneksi luin tämän. Ei Siltala!!


    • Hieno kokemus

      Elimäen liikennekoulu.

      Ainoastaan ja vain hyvää sanottavaa. Mukavaa, huumorintajuista, ammattitaitoista ja leppoisaa henkilökuntaa. Opetus on laadukasta ja huumorilla maustettua sekä teoriatunnilla, että ajotunnilla. Asiat jäi lukuisten arkielämän esimerkkien ansiosta kerrasta mieleen. Ei ehkä ollut autokoulu sieltä halvimmasta päästä, mutta todellakin hintansa arvoinen. Pärjäsi erittäin hyvin myös Kuningaskuluttajan vertailussa.

      Lämpimästi suosittelen ja olen kuullut muidenkin kehuvan.

      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/02/11/katso-paikkakuntasi-paras-autokoulu

      • voi elämä

        Sinä se sit jaksat näitä puolentoista vuoden takaisia juttuja tänne vielä linkitellä..


      • Hieno kokemus
        voi elämä kirjoitti:

        Sinä se sit jaksat näitä puolentoista vuoden takaisia juttuja tänne vielä linkitellä..

        No voi anteeksi :D Kerro ihmeessä tuoreempi linkki, jos sellaisen tiedät. Monia varmasti kiinnostaisi.

        Pelkkä hintavertailu ei paljoa autokoulusta kerro. Niitä kyllä netissä riittää joka sormelle ja varpaalle.


      • oma mieli
        Hieno kokemus kirjoitti:

        No voi anteeksi :D Kerro ihmeessä tuoreempi linkki, jos sellaisen tiedät. Monia varmasti kiinnostaisi.

        Pelkkä hintavertailu ei paljoa autokoulusta kerro. Niitä kyllä netissä riittää joka sormelle ja varpaalle.

        Ei tarvii linkitellä mitään, kun alottaja kysy jokaisen omia mielipiteitä ja kokemuksia, ei "tilastoja".


    • Punapää

      Käyn paraikaa Porvoon Autokoulua (Just tämä Högström).
      Hyvä:
      Ammattilaista asiakaspalvelua (vaikka olisi erimielisyyksiä osaavat olla kärsivällisiä asiakkaan suhteen)
      Mukavat opettajat (sekä ajo, että teoria): huumoritajua ja monipuolista perehtymistä. Kannustavaa opetusta
      Pidän

      • Parasiitti5

        Mistä siellä erimielisyyksiä...MINULLA MINULLA EI KOSKAAN OLE MINULLA MINULLA erimielisyyjsiä. Rahan edessä pitänee olla kärsivällinen? Asiakaspalvelussa yleensä.


    • Parasiitti4

      Minäkin olen mukava kiva ja erinomainen. Oppilaan ei tarvitse oppiakseen tehdä mitään. Olla vaan. Olen rauhallinen , komea, kaunis, millainen vain haluat minun olevan. Olen autokoulujen opettajien isä ja äiti...paras kaikista, sitäkin vielä parempi. Teen ihan kaiken. Harmi etten viitsi julkaista täällä kouluni nimeä. .Luulisivat vain mainokseksi. Onneksi ei tarvitse täällä mainostaa .D .D :D :D :D
      Ai Sinun huumorintajusi on todennäköisesti huono?

      • veio

        Sitä samaa haetaan autokoulusta. Ai siis mitä.?

        Nuoret on saatu palvomaan sitä hurmiota mikä tulee esim. idoliensa konserteissa. Siitä ei vanhemmat ole huolissaan, koska silloin nuoret ei paljasta vanhempiaan, jotka ovat olleet samassa ansassa, vain naamarit ovat vaihtuneet.

        Se on myyntivaltti joka paikassa, jotta tietyt tahot saavat ahneutensa vaatimat miljoonat taskuunsa, joka perustuu muiden eksyneisyyteen ja addiktoitumiseen.

        Tämä sama oravanpyörä pyörii liikenteessä, mutta media ei suostu kertomaan vaikka olen ilmaiseksi tarjoutunut kertomaan. Hurmio on niin tärkeää ettei opetuksen laatua enää tarvita


    • veio

      En ymmärrä.
      Miten voi vertailla, jos on käynyt vain yhdessä autokoulussa.? Yksi kehuu maasta taivaaseen ja toinen menee ja pettyy kun ei tule tähtiä taivaalta. Kaikki pitäisi olla jännää, tuoda fiiliksiä, hurmion. .....

      Varmasti autokouluissa on eroja mutta kyllä varmasti oppilaillakin on monesti peiliin katsomisen paikka siinä mitä sieltä hakee.

    • veio

      Oletko -angel- jo saanut kortin vai onko projektisi vielä haussa.?

    • EasyD

      Easy Driver (toimipistettä en kerro, mutta on yli 170 000 asukkaan kaupunki Varsinais-Suomessa).

      Hinta-laatusuhde (4-10): 8

      Ajo-opettajan ammattitaito (4-10): 7

      Yleinen asiakasystävällisyys (4-10): 7-9

      Suosittelen ehkä, jos halvalla pääsee. :)

      • veio

        Tämä kuulostaa tarkasti kuunneltuna autokoulujen mainospalstalta.


      • hyvä veio
        veio kirjoitti:

        Tämä kuulostaa tarkasti kuunneltuna autokoulujen mainospalstalta.

        sinulla on sitten tarkka kuulo, minä yritän kuunnella mutta mitää ei kuulu.


      • veio
        hyvä veio kirjoitti:

        sinulla on sitten tarkka kuulo, minä yritän kuunnella mutta mitää ei kuulu.


      • veio
        veio kirjoitti:

        Kuuntele tarkemmin, sekun kuuluu sieltä hurinan alta. Yöllä naapurien meteli hiljenee ja on muutenkin hiljaista, kuuntele koko yö, se on sen arvoista.


      • veio
        hyvä veio kirjoitti:

        sinulla on sitten tarkka kuulo, minä yritän kuunnella mutta mitää ei kuulu.

        Niin kaveritkin sanoo, kuulen mitä muut ei.
        Kuuntele tarkemmin, sekun kuuluu sieltä hurinan alta. Yöllä naapurien meteli hiljenee ja on muutenkin hiljaista, kuuntele koko yö, se on sen arvoista.


      • veio
        veio kirjoitti:

        Niin kaveritkin sanoo, kuulen mitä muut ei.
        Kuuntele tarkemmin, sekun kuuluu sieltä hurinan alta. Yöllä naapurien meteli hiljenee ja on muutenkin hiljaista, kuuntele koko yö, se on sen arvoista.

        No jopa, alan jo juttelee ja väitteleen itseni kans.


      • veio
        veio kirjoitti:

        No jopa, alan jo juttelee ja väitteleen itseni kans.

        Asiaan.
        On vaikea sanoa palautteiden pohjasta. Yksikin tytär kertoi miten yritti autokoulun aikana hieman itsenäistyä ja ottaa välimatkaa vanhempiin, koska oli kuullut autokoulussa juttuja liikenteestä jotka ristiriidassa kodin juttujen kanssa.

        Vanhemmat lopettivat kortin maksamisen siihen kouluun ja tytär toiseen kouluun jossa ei puhuttaisi "pahaa heidän selkänsä takana".

        Sitten vanhemmat ovat antaneet muidenkin kuulla kyseisestä koulusta pahoja juttuja. On uskomatonta millaisia vankiloita joidenkin nuorten kodit ovat.??


    • Ylästönautokoulueikiitos

      En suosittele ylästön autokoulua. Varsinkaan jos joutuu Kirsin tunneille. Tosi ärsyttävää kun tekee jonkun pienen virheen niin se alkaa panikoimaan ja toitottamaan mitä pitää tehä ja luo kyllä tosi ahistavan ilmapiirin sinne autoon. Kamala hössöttäjä. Olin liukasradalla toisen maikan kyydissä ja hän oli tosi mukava mies. Opin sillä tunnilla enemmän kuin yhdelläkään Kirsin tunnilla. Ekin tunneista en osaa sanoa, uskoisin että paljon mukavempaa hänen opetuksessa. Myöskään pimeäajosta ei ole muuta sanottavaa kuin rahojen huijausta kolmelta ajotunnilta. Mentiin jonnekkin pimeälle tielle autoon istumaan neljän muun kanssa ja rämpytettiin valoja! Toisessa autossa olevat oppilaat ajoi ohi ja vaihteli valoja mutta meiltä käytettiin kolme tuntia siihen että istuit 10 min etupenkillä ja vaihdoit pitkistä lähivaloihin. Enkä viitsi toivoa maikan vaihtoa kun nämä ovat joku pariskunta niin uskon sen vaikuttavan opetukseeni negatiivisesti. Kyllä kun inssin pääsen jos pääsen niin en tuota puljua suosittele kenellekkään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe