AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / musiikin lataus iPhonelle

musiikin lataus iPhonelle

62 Vastausta 22 276 Lukukertaa
Saako tuohon iPhoneen jotenkin ladattua ilmaiseksi musiikkia?

Entäpä nuo koneella olevat mp3 musiikit, ni saako niitä jollain tapaa siirrettyä tuohon kännykkään?

Ei oikeen ota onnistuakseen tämä..

iTunesilla

Tarvitset applen sivuilta ilmaiseksi ladattavan iTunes ohjelman (suomeksi saa). Siirrät koneellasi olevat kappaleet iTunesiin ja sieltä sitten siirrät ne iPhoneesi. Lue kuitenkin käyttöohjeet iTunesin käytöstä...

kiitos

Kiitos minäpäs yritän sitten jotenkin saada sen musiikin sinne. Olen yksinkertaisesti ihan tumpelo näissä, mutta eiköhän se tästä..
mut mites ne musiikit pystyy siihen siirtämään itekki oon vähä tumpelo :DD
synkronoi nappi ku painat ni musat siirtyy puhelimee
ei muuten ainakaan minulla siirtynyt! Mutta asia onkin sitten varmaan toinen että mihin kansioon ne sitten känyssä pitäis tallentua?
siirrä musiikkii itunesin kirjastoon ja paina synkronointinappulaa kun iponi on kytkettynä
vaikiaa se musiikin siirtäminen, itelläki meni varmaan kuukausi että sain eka kerran puhelimeen musiikkia :DD
Joo,menihän tuossa hetki että ymmärsi Applea. Ensin siis I tunes auki,klikkaa musiikki välilehti valtuksi. Klikkaa vasen ylhäällä tiedosto:- siirrä kansio kirjastoon ja sitten valitaan haluttu kansio. Näin niin kauan että halutut kansiot siirrettynä. Sen jälkeen valitse Tiedosto ja : synkroi VALITSEMASI nimen mukainen Iphone laite. Sitten odotat että I tunes synkronoi tidostot iphoneen. Kätevää.
entä jos se ilmoittaa et se synkoroi mut puhelimeen ei tuu mitää ;o ainakaa musiikkiosioo ;oooo ja emmä tiiä vaikuttaaks tää mitenkää mut mul on iphone 4s
äääääöööööö. mikä on synkronointi nappi????? :D. en itse ymmärrä näitä iphoneja.....
iPhonelle saa musaa lataayoutubesta. lataayoutube.com
Mihin ne ladatut tiedostot siirtyy sitte.sain just vasta iPhonen enkä ymmärrä mitään :d
OHJEET:

1. Lataa mieluisesi kappale netistä esim. lataayoutube.com
2.Lataa Applen ilmainen Itunes ohjelma koneellesi
3.Lisää lataamasi kappaleet Itunesiin: Kappale > Oikea klikkaus tiedoston päältä>
Avaa tiedosto ohjelmalla Itunes
4.Nyt kun kappale/kappaleet ovat Itunesissa (Musiikki osiossa), liität Iphonesi tietokoneeseen.
5.Musiikkien pitäisi synkronoitua puhelimeen itsestään. Jos näin ei tapahdu, paina ''synkronoi'' nappulaa. Jos vieläkään ei onnistu, niin raahaa kappale/kappaleet
Siihen kansioon, jossa on puhelimesi nimi = puhelimen muisti. Nyt kappaleiden pitäisi olla siellä :) toivotavasti auttoi
Onpas hankalaa. Samsungiin saa lataa youtube palvelusta musiikkia ilman että tarvii latailla mitään ohjelmia tietokoneelle tai yhdistellä puhelinta mihinkään:-)
elii se ei mee siihe musiikki jutskaan joka on siel iphones jo?? xDD
Missä se synkronointi nappi oikein on? :--)
tätä mäkin mietin ;:D
No olisikohan se vaikka siellä valikossa, ohjeetkin voisi olla hyvä lukea.
mitä teen kun koneeni ei suostu avaamaan i tunes tiedostoa ?
miten ne musiikit voi siirtää i tunesiin ?
Eihän Iphone 4S:ssä vain ole tehty jo jotain juttua, että muualta kuin ituneksesta ostettua musiikkia ei saa siirrettyä? Onko joku onnistunut? Mulla oli aiemmin 3GS ja sillä olen ihan hyvin pystynyt musiikit siirtämään. Nyt ei onnistu, synkronoi muka kovasti, mutta kun puhelimessa menee siihen "musiikki" sovellukseen, lukee siellä vain; "Ei sisältöä. Voit ladata musiikkia i Tunes Storesta".
ihan sama juttu on minullakiin
Appstoresta voi ladata jotain musiikki ohjelmia joilla voi ladata mitä tahansa musaa.
Olen synkroloinut moneen otteeseen mutta ei siellä musiikissa kyllä mitään ole. mitä voisin tehdä?
Käsittämätöntä. Latasin musiikkia myös i tunes storesta, mutta se ei koskaan tullut puhelimeen. Maksu kyllä lähti tililtä. Vein puhelimen huoltoon (akussa oli myös ongelmaa) ja sain uuden puhelimen tilalle. Vaan eipä onnistu musiikin siirto tuohonkaan! Löysin kyllä app storesta ohjelman, jolla ladata musiikkia. Mutta olisi kiva, jos voisi kuitenkin käyttää sitä musiikki- kansiota kuten kuuluu.
mitenkä ne musiikit saa tietokoneen muistista tähän puhelimeen jos joku voisi kertoa (olisin kiitollinen)
Itunesilla tietokoneella
Musiikit voi siirtää iPhonen laturilla, eli irrotat sen johdon siitä päästä joka laitetaan pistorasiaan ja johdon toisen pään laitat kiinni tietokoneeseen ja toisen pään puhelimeen
Mä tein sillä tavalla, että latasin eka tietokoneeseeni iTunesin. Sitten lisäsin sinne haluamani kappaleen. Tämän jälkeen liitin iPhoneni tietokoneeseen, sit siirsin sieltä tän tietokoneen iTunesista sen kappaleen kännykän iTunesiin. Se synkronoutui itsestään kännykkään. Mut jos se ei synkronoidukaan ittestään, niin paina "synkronoi".

Aika sekavaa, mut toimivaa. Vielä lopputiedoksi kerron, että mul on käytössä iPhone 4 S (;
Mut mistä löytää se "synkronoi" napin?:D:DD
Aukaisemalla silmät.
no ei sitä vittu ole sielä..
MISSÄ SE SIIS ON?
Mulla on iPhone 4 mut en mitenkään tiiä miten saisin ja noi teidän lataayoutubesta.com tai mikä olikaan nii sehän lataa sen tiedostoihin ja miten ne sieltä sitten saadaan iPhonelle?? joojoo en jaksa lukee mitää niit käyttöehtoi!
Iphoneeseen saa iphonen kautta helpoiten musiikkia näin.
Mene nettiin
Laita youtubelataa
ota eka vaihtoehto
Laita hakusanaksi kappaleen nimi minkä haluat esim justin bieber believe
Etsi lyrics versio koska huom musiikkivideoisssa saattaa olla pitkiä alkuja jotain puhetta esim tai suhinaa
Laita muodoksi mp3 (pelkkä ääni)
Ja lataa niin se siirtyy puhelimesi musiikeihin itellä ainakin toimi:)
ps saattaa kuulostaa monimutkaiselta mutta ei oikeestio ole!
Anna olla ainoa tapa lataa iPhonelle musaa on lataayoutube ja sit iTunesist puhelimee tai sit voi maksaa musasta toisin kuin muilla kännyköillä joilla voi suoraan siirtää koneelta kännykkään.
MITEN SAA MP3 LISÄÄ MUSIIKKIA
1. Mene YouTubeen.
2. Laita videon osoitteen "youtube"-sanan eteen "lataa
3. Se siirtyy lataayoutube.comiin, laita valikosta "mp3 pelkkä ääni" tms.
4. Video latautuu koneellesi, mene iTunesiin.
5. Jos haluta siirtää/nimetä musiikkia kirjastoissa, tee se ENNEN siirtämistä iTunesiin.
6. Liitä iPhonesi/podisi koneeseen. mene laitteesi nimi esim "Kallen Ipod" kohtaan musiikki.
7. Avaa pienenä ikkunana iTunesin päälle kirjasto, johon olet tallentanut musiikkisi.
8. Vedä musiikki kirjastoista iTunes musiikkilistan päälle.
9. Se lataa musiikin iTunesiin ja jos se ei automaattisesti synkronoi niin paina alalaidasta synkronoi.

Toivottavasti oli apua! ;)
KIIIITOOOS!!!! :-) :-)
mistä musiikit löytää niinku puhelimest ku en löydä?????apua kiitos
LÖYSIN JOOO XDDDDD
Jokumuulla hyvä ohje - muttei sellaisenaan toiminut itselläni. Olen kai joskus laittanut koneelleni automaatisen synkronoinnin eston? Kun raahasin biisit kansiosta iPhone -valikon päälle niin tietokoneelle ostetut biisit siirtyivät iPhonelle.
ON SE VAIKEETA, KUN KYSEESSÄ ON IPHONE!
mä en saa ladattua itunesia koneelle, tietääkö joku miksi?:o
miks mun numerot hävis ku latasi musiikkii ?
Sen takia koska se ei ole sinun ja joku ylpeä poliisi soittelee sun vanhemmille.
Mihin kansioon ne musiikit tulevat?
Mitkä musiikit?
tosi helppoo, tossa alussa olin silleen et häääh ?!?!?!?!!!!?? mut sit kokeilin sitä synkronoi juttuu ja ei näin yksinkertaista voi olla !!
muija osti iphonen, epäilin nyt itse siirtelen musiikkia siihen ja tämän palstanneuvoilla onnistuu helposti. Itsellä ollut aina Nokia eikä eroa siirrossa ole juuri ollenkaan...avaa puhelimen softa lataa musiikkia tyyli vapaa koneelle ja siirrä siihen luuriin! En enää kaihda applea...joskus ehkä itsellekin iphone nyt kun ei meillä Nokiaakaan ole!
Moi!

Osaako joku sanoa miksi iTunesista ostamani ja edelleen polttamani musiikki ei soi Sony matkaradion soittimessa. Muissa esim autossa soi hyvin?
Sonyn maykaradio ei ymmärrä polttamaasu formaattia.
Ok, kiitos tiedoista, mutta voiko formaattia muuttaa ja mistä tietää mikä on oikea formaatti?
Edeleen muistakaa että musiikin lataaminen on rikos josta saa ison sakon... Eli en suosittele latailemaan vaan hankkikaa Spotify.
Noniin on semmone probleema että toi iTunes on ihana ja ei anna minun lisätä MP3-musiikkitiedostoja. Olen laittanut sieltä ylänurkasta lisää tiedosto kirjastoon ja ''vetänyt'' ne tiedostot siihen mutta kun ne ei ilmesty siihen (edelleenkin on MP3-tiedosto jonka iTunesin pitäisi lukea, eli ei ole mikään suojaamaton WMA) Miten saisin nämä musiikkini sinne ja miksi tämä homma oli tehty vaikeeksi. Puhelin on iPhone 4 eli sillä ei oo väliä onko 5 tai jokin muu. Uusimmat päivitykset on ja tollasta. Mutta kun right klikkaan sitä tiedostoa ja siinä on lähetä tiedosto kohteeseen iPhone (ja nimi) mutta se ei onnistu:D mikä järki siinä on kun sais siitä helpommalla. :D
tässä kaikille että kannattaa ladata appstoresta ilmainen ohjelma "itube" sillä voi ladata musiikkia:)
Synkronoin, raavin päätäni ja synkronoin varmaan kymmenkunta kertaa. Sitten lopulta huomasin, että musiikin synkronointi-kohdassa tulee olla täppä ruudussa, että synkronointi onnistuu. Nyt kuuntelen omia CD:eitä iPhonin kautta.
Kun oon vetäny ne kappaleet itunes storesta siihen sivuun ja painan lataa niin mihin niiden pitäisi tulla?? :O
voiko iphonesta lähettää bleuthootin avulla toiseen kännykkään musiikkia?
Miks te haluutte iphonen musiikkeihin niitä kappaleita? O: kauheen hankalaa kun pitää tietokoneen avulla ladata joku yks biisi. Tässäpä helpommat ohjeet:
1. Mene Appstoreen kännykässäsi.
2. Etsi sieltä "total downloader" tai "itube"
3. Lataa jompi kumpi niistä sovelluksista
4. Ja näin saat ladattua musiikkia suoraan kännykän youtubesta, kestää vain enimmillään minuutin eikä tarvita johtoja tai tietokonetta!
Olen selaillut epätoivoisena googlea, eikä ongelmaani ole löytynyt ratkaisua. Vanha PC:ni hajosi ennen kuin sain siirrettyä iTunesissa olleita musiikkeja (yli 1300 biisiä) uudelle PC:eelle. Nyt musiikit ovat vain iPhonella ja onnistuin siirtämään vain parisataa iTunesilta ostettua biisiä (en CD:-ltä siirrettyjä). Olenko mahdottoman tehtävän edessä yrittäessäni saada koneelle kaiken iPhonen sisältämän musiikin?
Ladatkaa itube puhelimeen on ilmainen ja sietä voi kuunnella musiikkia :) toki tämä käy vaan iphoneen :)
 /   /  /  / musiikin lataus iPhonelle

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta