Pulsaattoripesukone

pulsu..

Näköjään tehdään pulsaattorikonetta uustuotantona, löytyykö kokemuksia..??
http://www.webmarket.fi/index.php?page=2&c=29&id=44&flag=menu&pid=6257&cid=44

30

21251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Estu

      Kyllä vaan. Kaksi kertaa on nyt mökillä käytetty ko pesukonetta. Voimanlähteenä käytetty aggregaattia 2,6kw ja on kyllä mainio yhdistelmä.
      5 koneellista on pessyt moitteetta.
      Koneeseen sopii yllättävän iso määrä pyykkiä. Linko on yhtä asiallinen, kui kotikoneessa. Sopivasti aseteltuna, kuten huoltokirja neuvoo, kone linkoaa tasaisemmin, kuin kotikone. Konetta voi nostella tavallisen kokoinen suomalainen nainen(vaimoni), joka jäi mökille, itse yli yön olen kotosalla.
      Vesimäärä on iso ja lämpimänveden tekeminen mökkioloissa on hiukan pulmallista, ollaan yhdistetty saunareissuun, jolloin saunasta saa veden ja lämmitetty isoissa kattiloissa kaasuliedellä.
      Poistovesi ollaan johdettu pidemmällä letkulla maastoon.
      Vaimoni mielestä paras ostamansa tavara vuosiin. Kotona on Whirpool, joka esim lingotessaan liikkuu ja elämöi paljon voimakkaammin.
      Se on iloinen asia.
      En nyt osaa enempää kertoa. aamusta starttaan mökille ja iltapäivällä on pyykkipäivä.

      • mökkipyykkäri

        Olen monet vuodet pessyt pulsaattoripesukoneella kaikki kesät ja talvet mökillä pyykkini ja sekä muidenkin pyykkiä! Sopii kyllä kohtalaisesti kerralla pyykkiä! On kyllä kätevä ja nopea sekä yksinkertainen pesukone! Vesimäärä on kyllä isompi! Padassa lämmitän veden kiehuvaksi Itse pesen yleensä 2-3 kertaa kuussa pyykit! Lauantaina ja sunnuntaina oli pyykillä Kyllä siinä päivä kuluu nopeasti! Tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella vaikka olen mies Kyllä se pyykinpesukin pitää mielestäni käydä myös miehelle ei yksin naisten työtä En vaihtaisi automaattikoneeseen! Sitä on pikkupoikana kesäisin oltu äitini apuna kun pesi pyykkiä pulsaattorikoneella! joskus Olin kummitätiäni auttamassa täällä kaupungissa kun pesi pulsaattorikoneella! Vailla ole jo 58 vuotta niin edelleen tykkään pyykinpesusta pulsaattorikoneella mukavaa ajan kulua! Harva varmaan nykyään pesee pyykkinsä pulsaattoripesukoneella!


      • mespyykkäri

        Eilen tuli viimeksi pestyä pyykit pulsaattoripesukoneella! Eikun hyviä uusia vuosia ja pestään lisää pyykkiä ensi vuonna pulsaattoripesukoneella!


    • marabara

      Mutta tuleeko puhdasta?

      • hienoa

        huomenna menen pyykille mökille tykkään pestä pulsaatorikoneella.mainio kone hankin vanhana


      • VanhaKääkkä

        Siis ehdit tulla vanhaksi ennen kuin hankit pulsaattorikoneen?


      • miespyykkäri

        Olen monet vuodet pessy pyykkini pulsaattorikoneella Kyllä mielestäni yhtä puhdasta kuin automaattikoneella! Pidä pyykipesusta pulsaattiripesukoneella! En vaihtaisi autoomaattikoneeseen!


      • mökkipyykkäri

        kyllä pulsaattorikoneellakin puhdasta tulee! Itse pesen tykkään pestä kaikki pyykit pulsaattorikoneella näin oon tehnyt monta vuotta!


    • pulsaattori1

      Mie sain kierrätyksestä pulsaattorin v2011 ja olen pessyt mökkipyykit grillikatoksen edessä, kuuman, veden saan grillin hellalta vesikattiloista ja sähkö tulee auringosta 800 w invertterillä.

      • Pulsaattori:.

        .

        Kuis on repiikö se vaatteita kun se pyörivä osa pyörii siellä pyykkien keskellä

        .


      • wefwff

      • pulsaattori 1
        Pulsaattori:. kirjoitti:

        .

        Kuis on repiikö se vaatteita kun se pyörivä osa pyörii siellä pyykkien keskellä

        .

        Ei se ole vaatteita repiny,pääasiassa "mökkivaatteitahan"sillä on pesty.Tietysti työläämpi puoli asiassa on huuhtominen ja "linkous"eli puristimen veivaaminen,mutta ei olla tekemässä mökille kaupunkiasuntoa.


      • Lomapyykkäri
        wefwff kirjoitti:

        meillä ojn ollut pari vuotta mökillä alla oleva pesukone, todella hyvä, eikä revi mitään pyykki.

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Pulsaattoripesukone-6-kg/324985/92289/92272/92288

        Saman koneen ostin minäkin viime kesänä, kun 60-luvun pulsaattorikone alkoi arveluttaa.

        Midea on hyvä koska siinä on erillinen linko. Vaatii tietysti läsnäoloa, kun ei automaattisesti ota ja poista vesiä. Mutta mikäs siinä on saunan terassilla aurinkoa ottaa ja välillä hoidella konetta.

        Hintansa väärti, suosittelen.


      • Se ei riitä!
        wefwff kirjoitti:

        meillä ojn ollut pari vuotta mökillä alla oleva pesukone, todella hyvä, eikä revi mitään pyykki.

        https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Pulsaattoripesukone-6-kg/324985/92289/92272/92288

        Mahtava peli, mutta... SE EI LÄMMITÄ VETTÄ ITSE! Täytyy olla, on pakko löytyä, sellainen pultsaripesukone, joka lämmittää vedenkin itse! Kiinassa niitä tehdään, mutta mikä firma tuo niitä Suomeen?!?


      • Hienoa
        Lomapyykkäri kirjoitti:

        Saman koneen ostin minäkin viime kesänä, kun 60-luvun pulsaattorikone alkoi arveluttaa.

        Midea on hyvä koska siinä on erillinen linko. Vaatii tietysti läsnäoloa, kun ei automaattisesti ota ja poista vesiä. Mutta mikäs siinä on saunan terassilla aurinkoa ottaa ja välillä hoidella konetta.

        Hintansa väärti, suosittelen.

        Ole monta vuotta pessy pyykit mökillä pulsaatorikoneella koska pidän siitä en ole huomannu sen mitenkäämn rikkovan vaateita! Todella mainio kone! Olen mieshenkilö


      • Hienoa
        Se ei riitä! kirjoitti:

        Mahtava peli, mutta... SE EI LÄMMITÄ VETTÄ ITSE! Täytyy olla, on pakko löytyä, sellainen pultsaripesukone, joka lämmittää vedenkin itse! Kiinassa niitä tehdään, mutta mikä firma tuo niitä Suomeen?!?

        Kyllä pulsaattoripesukone on hyvä ! Itsekin pesen kaikki pyykkini sillä kesällä ja talvella mökillä kuin tässä aikaan on! Tykkään paljon pyykin pesusta sanoisin jotta rakastan sitä vaikka olen mies! ! Maalla pikkupoikana olin välillä äidin apuna kun pesi pyykit pulsaattorikoneella ! Minusta se kivaa puuhaa mökillä! Itsellä on pari pulsaattorikoneitta !


    • pakko tietää333

      Menin vuokraa niin onnettoman pienen kämpän, ettei sinne saa edes pesukonetta ja talosta, yllätys yllätys, ei löydy yhteistä pyykkitupaa -.-

      pakko saada tälläinen minipesukone, mutta miten se sit toimii? saako sillä vaatteet puhtaiksi, vai huuhteleeko se vain isommat hiekat mökkivaatteista?

      kauan se pesee jne, kertokaas kokemuksia

      • gdgeg

        Ihan hyvä kone ainakin toi Hobby Hallissa myytävä (oli kai myös Puu Ilossa). Täyttäminen vedellä käy paremmin kun täyttää suoraan pesuluukusta sisälle, eikä käytä tuon pesukoneen mukana tulevaa surkeata täyttöletkua.


      • gdgeg
        gdgeg kirjoitti:

        Ihan hyvä kone ainakin toi Hobby Hallissa myytävä (oli kai myös Puu Ilossa). Täyttäminen vedellä käy paremmin kun täyttää suoraan pesuluukusta sisälle, eikä käytä tuon pesukoneen mukana tulevaa surkeata täyttöletkua.

        Lisäksi vielä toi konehan ei ole kauhean pieni, että jokin päältä ladattava normi pesukone on saman kokonen.


    • puhdasta mökille

      Ostaisin hyväkuntoisen pulsaattoripyykkikoneen mielellään Hoover! Olisiko kellään jäänyt pois käytöstä?...

    • Näin Thaimaassa

      Pulsaattori koneita missä on erillinen pieni linko rumpu,on ollut kaukomailla koko ajan myynnissä.Esim.Thaimaassa.
      Vesijohto verkoston paine on niin huono,ettei automaatti pesukoneet,missä on magneetti venttiilit toimi kunnolla.Tämä on syy,miksi pulsaattori kone sopii paremmin.Sama tilanne monissa Afrikan maissa.
      Asun talvet Thaimaassa,ja pakko on pulsaattorilla pestä,jjos koneella haluaa pyykin hoitaa.
      Eivät ole uus tuotantoa.Suomessa oli vaan vähän aikaa kateissa,kun kukaan ei tuonut maahan.

    • puhdasta olla pitää

      http://www.electronic-star.fi/oneConcept-DB003-mini-pyykkikone-linkous-2-kg_i30952.htm

      Ostin juuri tämän pienen "pulsaattorikoneen" mökille. Ihan ok vehje, ostin lähinnä satunnaista pikkupyykkiä varten eli että saa uikkarit, lenkkivaatteet ja vaikka t-paidat yms. pesaistua. Varmaan sopisi sille henkilölle, jonka asuntoon ei normaalikokoinen pesukone mahdu. Näitä malleja käytetään kai yleisesti muualla Euroopassa asuntovaunuissa. Mukana tulleet letkut on aika heipposia, mutta pesurummun nopeasti täyttää kaatamalla siihen sopivan lämmintä vettä. Poistoletku on myös vähän lyhyt, mutta toimii. Ei ole mitään kovin jämäkkää tekoa, vaan kaikki kuoret muovia, joten saa nyt nähdä kauanko käytössä kestää. Linkouspuoli toimii kyllä hyvin tasaisesti ja yllättävän tehokkaasti. Tuolla hinnalla toivat kotiovelle asti Saksasta ilman erillistä toimitusmaksua.

      • mökkipyykkäri

        Itselläni on pari 60-luvun pulsaattorikonetta käytössä jolla pesen kaikki omat ja joskus muidenkin pyykit mökillä ympäri vuoden! Viimeksi pesen eilen! Pidän pyykinpesusta vanhanaikaisella pulsaattorikoneella! Pesen yleensä 1-3 kertaa kuussa! Tykkään kun on paljon pyykkiä pestävänä! Vaikka ole 58 ikäinen mies !En pidä automaatti pesukoneesta vaikka se on helpompaa!


    • mökkipyykkäri

      Tietääkö kukaan mistä voisin hankkia tiivisteen upo pulsaattoripyykkikoneen yläreunaan? entinen alkaa pykimään?(harmaa)

    • Koklaa

      Ennen oli Tampereella ortodoksikirkon lähellä liike, jossa oli paljon kaikenlaisia varaosia. Jos se on muuttanut, se voisi olla tämä:
      http://www.amurinsahkopaja.fi/

      Jos tarvitset vain tiivisteen, toimitus tietysti onnistuu postitse.

    • Apua Afrikkaan

      Tietääkö kukaan miten vaihdetaan poistoletku Upo Siniviiri pulsaattoripesukoneeseen? Mistä letkua saa? Vanha haurastunut ja rapsahti poikki.

    • miespyykkäri

      Itsekin olen joutunnut vaitamaan poistoletkun Upo Siniviiri pulsaattoripesukoneeseen ! Tetiin ensin pohjan mettalista ja siihen laitoin muovisen osan jonka hain motonetistä! Kiinitin sen lemmarilla ja laitoin vielä silikoonia väliin! Itselläni on kolme pulsaattoripesukonetta käytössö !
      ! Tykkään kun on isokasa pyykkiä kerralla! Välillä pyydän kotoakin pyykkiä pestääksi kun ole menossa pyykille ! Pidän todella pyykinpesusta pulsaattoripsukoneella en vaihtaisi automaattikoneeseen vaikka olen mies

    • pyykkärimies

      Viimeksi eilen pesin pyykkit pulsaattori pesukoneella mökillä! Kyllä on hyvä ja kätevä toi vanhan ajan pulsaattori pesukonen Taasen nautin päivästä kun sai pestä iso kasan pyykkiä pulsaattori pesukoneella! En häpeä miehenä tuota pyykin pesua paikka pesen pulsaattorikoneella! Voisi vaikka joka päivä pestä pyykiä pulsaattori koneella!

      • kalpus

        Onko kenelläkään kokemuksia VELO merkkisestä pulsaattoripesukoneesta.


    • Anonyymi

      Sirocco miniwash Nova pesukone ei ole pulsaattorikone mutta onko muuten toimivaa teknologiaa oliko joissakin versioissa jonkinlainen kuivaustoiminto?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe