Tatskaa

P_-G

Kokemuksia tatuoinneista porvoossa?
Vai tarviiko lähtee pitemmältä hakemaan?

21

5261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porvoossa

      Kyllä tattoo studio domino on suomen parhaampia!!!

      • canttori

        No jo on aikoihin eletty..yksi kehnoimpia mitä olen nähnyt.. en menis ikinä ottamaan mitään sieltä..
        käy kattomassa nettisivuja aika kamalan näköistä jälkeä..

        Helsinki on lähellä ja löytyy huipputekijöitä..


      • BADTATTOO

        VITUT KÄMMÄS MUN KOKO SELÄN JA PAHASTI VITUN MUNAPÄÄT....


      • Anonyymi

        Suits you, hehe!


    • rumia on

      No tosi törppöjä pikkumaisia trenditatskoja ainaskin lepakkomuijilla porvoossa. huonoa makua osottavat.

      • poskeen niin kaikki

        nauraa mulle.


      • kerro kuvastin

        Kerro ihmeessä mikä on pikkumainen trenditatska että osaan tunnistaa sen!! Voi ei, mulla on viis tatskaa, onkohan niistä joku pikkumainen trenditatska?


      • Long John
        kerro kuvastin kirjoitti:

        Kerro ihmeessä mikä on pikkumainen trenditatska että osaan tunnistaa sen!! Voi ei, mulla on viis tatskaa, onkohan niistä joku pikkumainen trenditatska?

        On, ne kaikki.


    • paras!

      Rebel Tattoo Porvoon teollisuus aluella. Sain sieltä hienoimman kuvan mitä oon ikinä ottanu ja se suunniteltiin alusta loppuun asti ensin paperille kolmesta eri kuvasta. Kahviakin sain "hakkauksen" välissä...se ei tullut kuuloonkaan Dominossa,ja Dominossa hämähäkki-tatuoinnistani tuli hirveän näköinen räpellys...

      • -markus

        Tattoo studio dominossa olen käynyt ottamassa kaikki tatuointini ja lopputulos on aina ollu viimesen päälle hyvä!
        Omistaja on ihan mahtava tyyppi. Ite en ainakaan mee kahvin takia studioon,vaan onnistuneen tatuoinnin takia.


      • Lisää kiitos!

        Olen hankkinut Rebelistä jo kolme kuvaa, ja haluan ainakin kolme lisää. On niin hyvää jälkeä ettei tulisi mieleenkään vaihtaa tekijää. Ehdottomasti paras tatuoija mihin olen törmännyt.


    • Martzi93

      Eka leima Rebel Tattoossa, ja toinen on hankinnassa samasta paikasta. Suosittelen! Muuten paikan omistaja Dagge on hyvä tyyppi.

      Se on ollu nois cruisingeissaki paikanpäällä tekemäs leimoi...

    • Törni

      Olen käynyt ottamassa kaksi aivan loistavasti onnistunutta tatskaa Daggen tekemänä Porvoossa! Olen erittäin tyytyväinen kuviin! Kilpailijat korkeintaan mollaavat häntä. Otan seuraavankin tatskan hänen paikassaan ja ajan mielelläni pidemmänkin matkan saadakseni laatukuvan kehooni.

    • pettynytPAHASTI

      On joo, niide piti vaan tehä peilikuva mun kuvasta
      mutta se on ihan liian ohut joka paikasta prkl!!
      nyt sit koko yläselän kuva on ihan....sieltä ja syvältä!!!!

    • Nauraakusethousussa

      Onks porvoolaiset niin laiskoja ettei jaksa puoltatuntia matkustaa stadiin missä jokainen kotisohvalla treenaava puuhastelijakin tekee parempaa jälkeä kuin Dominossa/Rebelissä? Varmaan joo mukavia tyyppejä, ei mitään henkilökohtasta tekijöitä kohtaan mutta suoraan sanottuna traagista että porukka joka ei anteeksi nyt vain tajua tatuoinneista mitään hehkuttaa noita mestoja ja antaa 5 tähteä somearvosteluissa. Verratkaa vaikka Paradiseen, Legacyyn tai Impactiin, aivan eri planeetalta jälki.

    • Rumarumempikarsea

      Domino on yliarvostettu ja ratsastaa omistajansa(?) "maineella". Fanit/kaverit/siipeilijät sitten ilmeisesti nuoleskelevat ja hehkuttavat tatuointeja/palvelua. En viitsi kertoa yksityiskohtia ettei tunnisteta, mutta erittäin huono kunhan-jotain-hakataan-ja-rahat-pois kokemus takana.

      Mutta laitetaan omaan piikkiin, tyhmyydestä sakotetaan jne. Enää en hyväksyisi sitä mitä mulle tapahtui :-). Tietysti voi olla että joillain parempia kokemuksia, itse en ikäväkseni kuulunut siihen VIP-jengiin. Kunhan ehdin niin menen korjailemaan tämän kammotuksen, en tosin samaan paikkaan.

    • Ehkigfhhvj

      Löysin ihanan kuvan (mestarin omasta kansiosta) ja halusin sellaisen. Kun Dominon miäs sitten lätkäisi selkääni en niin tarkasti katsonut. Kun tutkailin kuvaa tarkemmin niin voi hyvät hyssykät. Ihan perkuleen erilainen kuin mitä malli. Otti oman käden oikeuden ja suunnitteli sen persiilleen. Täällä olenkin nyt tutkailemassa vaihtoehtoja kelle menisin sitä muokkauttamaan.

    • vilisten

      Mikä tämä uusi tatuointifirma Runeberginkadulla?

    • Anonyymi

      Aika hyvä paikka otta tatuointi ainaki. Mitä katso kavereiden ja veljen Tatuointeja suosittelen itse aika hyvää jälkeä

    • Anonyymi

      Kyllä ne tatuoinnit näyttävät yhtä rumilta Porvoossa, kuin missä tahansa muuallakin.
      Kysy vaikka David Beckhamilta, kuinka karmeilta ne näyttävät ikääntyneen iholla.
      Porvoossa ne tatuoinnit näyttävät vielä erityisen kamalilta, koska Suomessa kesäaikaan on päivänvaloa lähes vuorokauden ympäri.

      Alkuperäisen kannattaisi vähän panostaa kirjoittamiseen, mikäli tarkoittikin kokemuksia tatuointiliikkeistä Porvoossa tai tatuointien teettämisestä Porvoossa.

    • Anonyymi

      Jos "Liisalta" saat tatskan nii joudut kaatopaikalle !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe