AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / THE SIMS 2

THE SIMS 2

19 Vastausta 2 214 Lukukertaa
oon lataamassa the sims 2:sta uudelle koneelle mutta huomasin että olinkin hukannut sen ohjekirjan, nyt en tiedä mikä on se "tunnus" koodi joka pitää heti tallentaessa kirjoittaa eli se joka on ohjekirjan takakannessa valkoisella pohjalla.. ei kukaan voisi kertoa tätä koodia niin pääsisin pelaamaan :p kiitos! :)

VOIVOI..

.. huono juttu.. sillä kukin pelilevy omaa oman pelitunnuksen , jolla asennnus aktivoidaan , toisinsanoen , et voi asentaa peliä , jollet löydä ohjekirjaa .
mikään muu tunnus ei käy sinun pelilevyllesi.

muutoin joudut ostamaan uuden levyn.

koita

".. huono juttu.. sillä kukin pelilevy omaa oman pelitunnuksen , jolla asennnus aktivoidaan , toisinsanoen , et voi asentaa peliä , jollet löydä ohjekirjaa .
mikään muu tunnus ei käy sinun pelilevyllesi.

muutoin joudut ostamaan uuden levyn."

Älä puhu paskaa, pelilevylle käy yleensä toisenkin pelin tunnus...

Koita googlettaa jostain tunnuskoodi ja koita toimiiko, välttämättä ensimmäinen ei toimi...
kokeile: DLDD RUHV ZWVX YAJC GNJY
mulla toimi..
mulla toimi myös kun olin hävittäny osotekirjan :)

Apua sims2:een

Moi! Oon hukannu teinien kamasetin ohjekirjan! Voisko joku sanoo sen koodin joka omaa sims2 teinien kamasetin?? Pliis kertokaa! Lähetä koodi minun sähkäriin niin voin asentaa sen. Sähköpostini on teppu972009@hotmail.com Kiitos! T:Teija Järvi
mulla onnistu toi muuten mutta ei se lataus onnistu :( ! HÖH!
KIITTI IHA ÄLYTTÖMÄSTI SE TOIMIIIIII!!! KIITTI KIITTI!!!
Kiitus! (: Nytten voin asentaa The Sims 2 pelin mun koneelle! :DDD
Mulla toimi ainaski mun kaverin koodi,toivottavasti tuokin joka lähetettiin koska se peli poistu koneelta eikä
kamul oo enää tallella ohjekirjaa...
EN YMMÄRRÄ! Kuinka voi olla mahdollista että pelin ohjekirjan voi kadottaa. Eikös se ole päivän selvää säilyttää se siellä mihin se kuuluu eli PELIKOTELOSSA.
Tätä asiaa minäkin olen aina ihmetellyt näiden pelikirjan hukkajien kanssa!
sama ongelma.
lainaan sitä peliä kaverilta ja en tiiä koodia eikä kaverikaan,
niin nyt sit koitan ettii sitä jostakin.
Mul ei ollu glamour kamasetti nii siihen koodia..:/ voisko joku kertoo... <3
Jaa siis ootko hukannu ohjekirjan, vai eikö koko paketin mukana tullu sitä? :o
VOIKO JOKU LAITTAA SIMS 2 YLIOPISTON TUNNUSLUVUT TÄNNE HETI !?
laittakaa mulle teinie kamaseti tunnuskoodi kiitos werkku1@hotmail.com
teini kamasetin tunnukset ovat omat joten ne ei toimi muilla kun omilla tunniksilla kaita ainakin kaverini sanoi näin
mää tiiän sen mut en uskalla kertoo sitä sulle sori paitsi sähkö postissa nii joo ehkä kerro sun sähkö posti nii lähetän sen koodin :DD
SHUT UP!!
 /   /  /  /  / THE SIMS 2

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta