Joo, mulla tulee kymmenen vuotta vegaanina täyteen ja en voi sanoa olevani kovin tyytyväinen vegaaniolemukseeni, olen aneemisen laiha, käytän huumeita ja kuuntelen punkkia.
Mulla ei kasva edes parta kunnolla(oon mies), lihakset on huonossa kunnossa, olen laiska ja kärsin ajoittaen impotenssista, ja yllätyksekseni olen alkanut nousuhumalassa fantasioimaan miehistä(oon hetero), en mistään vakavasta vain heavy pettingistä.
Noi vegesapuskat kyllä ei mua kovin kulinaristisessa mielessä kiihota, pelkkää porkkanaa ja kalliita ja aneemisia lihan korvikkeita, nytkin tilasin vegaanikaupasta purkkitofua jota kiitetään lihallisuudesta, mulle tulee tosta mieleen joku neukkukosmonauteille vuonna -72 kehitetty synteettinen lihan ja muovin risteytys.
Sitten mä en oo saanut piparia aikoihin kun itsetunto ongelmiakin on(oon komea), eikä rehellisesti puhuen mun vegaaniuden esiintulo kovin paljon edesauta saantia, ja noi vegaanineidot ei kiinnosta kun en pahemmin ole kiinnostunut fanatismista, enkä yhteiskuntapoliittisestakeskustelusta, Sex Pistols On niin out, ja mua saa kirveelläkään kuuntelemaan Aivolävistyksen ja kumppanien saarnoja.
Ten years of hell(vegan)
29
2209
Vastaukset
- Cuthalu
Kenties olet trolli? Kuuntelet punkkia vaikket pidä siitä? Porttiteorialle on saatu uusi merkitys - kasivissyönnistä seuraa huumeet? Testosteroninvaje ei ole mikään uusi asia miehillä ja sen syyt löytyy mitä todennäköisemmin aivan muualta kuin ruoasta, eikä reenaaminenkaan varmaan haitaksi ole jos haluaa näyttää muulta kuin tikku-ukolta. ;) Tässä on toinen aneemisen näköinen vegaani: http://www.prestoshare.com/users/a1/deavman/veganbodupload/avi-front2.jpg Voi olla, että impotenssisi olisi nykyistä kovempaa laatua ilman soijatuotteiden syömistä, koska se on paras arginiinin lähde pillereitä lukuunottamatta, ja arginiini tekee hyvää potenssille.
- Tilitystä
En mä trolli ole, ihan aito pessimistivegaani.
ja kyllä mä punkista pidän(rakastan), tota Sex Pistolseja vain kommentoin siitä näkökulmasta, että ei sitä 'paremmissa' piireissä, tiedostavien punkkien joukossa enää pidetä edes aitona punkkina. ku oon kasvissafkalla mun pitäisi kuunnella anarkopunkkia, hc:tä, jotain crustia tai olla streittari.
Toi parran kasvu on vähän mietityttänyt kun toisaalta kyllä puhutaan kasvissafkan laskevan testosteroinitasoa, no, enpä tiedä.
Toi äijä nauttii kulttisuosiota oe-palstalla, aina kun joku puhuu aneemisista vegeistä joku linkittää ton kuvan, ja onhan se kova - onneksi en oo nyt nousuhumalassa.:) - hyvinvoivana vegaanina
Tilitystä kirjoitti:
En mä trolli ole, ihan aito pessimistivegaani.
ja kyllä mä punkista pidän(rakastan), tota Sex Pistolseja vain kommentoin siitä näkökulmasta, että ei sitä 'paremmissa' piireissä, tiedostavien punkkien joukossa enää pidetä edes aitona punkkina. ku oon kasvissafkalla mun pitäisi kuunnella anarkopunkkia, hc:tä, jotain crustia tai olla streittari.
Toi parran kasvu on vähän mietityttänyt kun toisaalta kyllä puhutaan kasvissafkan laskevan testosteroinitasoa, no, enpä tiedä.
Toi äijä nauttii kulttisuosiota oe-palstalla, aina kun joku puhuu aneemisista vegeistä joku linkittää ton kuvan, ja onhan se kova - onneksi en oo nyt nousuhumalassa.:)Kyllä sun täytyy olla trolli ja varmaan se sama, jolla on tapana häiriköidä tällä palstalla. Ihmettelen vaan, onko sulla vegaanien lisäks muita ihmisryhmiä, joita kohtaan sä tunnet samanlaista fanaattista vihaa.
Jos et kuitenkaan oliskaan trolli vaan sanojes mukainen pessimistivegaani niin sori ton aiemman kirjotuksen takia. Tosin en voi olla paasaamatta lisää, koska ihmetyttää sun pintapuolinen suhtautumises elämään, veganismiin ja naisiin. Taidat olla kovin nuori, mutta koittaisit vaan syventää ajatteluas ja tunne-elämääs.
Mä muuten kuuntelen melkein mitä muuta tahansa, mutta en punkkia ja suosittelen, että kuuntelisit säkin joskus vaikka klassistakin musiikkia. Ennenkaikkea, hakeudu hoitoon päästäkses eroon huumeista! - Tilitystä
hyvinvoivana vegaanina kirjoitti:
Kyllä sun täytyy olla trolli ja varmaan se sama, jolla on tapana häiriköidä tällä palstalla. Ihmettelen vaan, onko sulla vegaanien lisäks muita ihmisryhmiä, joita kohtaan sä tunnet samanlaista fanaattista vihaa.
Jos et kuitenkaan oliskaan trolli vaan sanojes mukainen pessimistivegaani niin sori ton aiemman kirjotuksen takia. Tosin en voi olla paasaamatta lisää, koska ihmetyttää sun pintapuolinen suhtautumises elämään, veganismiin ja naisiin. Taidat olla kovin nuori, mutta koittaisit vaan syventää ajatteluas ja tunne-elämääs.
Mä muuten kuuntelen melkein mitä muuta tahansa, mutta en punkkia ja suosittelen, että kuuntelisit säkin joskus vaikka klassistakin musiikkia. Ennenkaikkea, hakeudu hoitoon päästäkses eroon huumeista!Pintapuolinen suhtautuminen elämään, veganismiin ja naisiin??
Musta mä olen hyvinkin syvällisesti ja monesta näkökulmasta perehtynyt näihin aiheisiin, ja prosessi on vielä käynnissä, mutta en mä usko, että klassinen musiikki mua muuttaisi valaistuneemmaksi(muiden kuin valopäiden silmissä).
Jos ajoittanen pessimismini ja pilkkani elämää kohtaan vaikuttaa pintapuoliselta voin vakuutta sen olevan aitoa ja tulevan sydämestä.
Enkä oikein ymmärrä miten näet mussa pinnallisuutta suhteessa naisiin tai veganismiin.
On mulla ainakin mielestäni ihan riittävästi vakaamusta ja yhteiskunnallista tiedostusta ollut kun täysin kasvislinjalle ryhdyin, ja juuri siitä syystä siihen lähdinkin.
Naisia haluan toki heterona nussia, mutta ei se musta kai sovinistia tee? Ja mä arvostan niitäkin naisia jotka haluaa nussia mua!
Ainoa ongelma suhteessani vegaaninaisiin tuntuu olevan anarkismista ja kusipäisyydestä kiinnostuneet maailmanparantajat, johon myös vegaaniuden sädekehä kuuluu, itse et vaikuta klassisenmusan fanittajana anarkolta, mutta kusipäisyys sujuu sulta hyvin.
Otan toki sanani takaisin jos et olekaan kusipää. - Cuthalu
Tilitystä kirjoitti:
Pintapuolinen suhtautuminen elämään, veganismiin ja naisiin??
Musta mä olen hyvinkin syvällisesti ja monesta näkökulmasta perehtynyt näihin aiheisiin, ja prosessi on vielä käynnissä, mutta en mä usko, että klassinen musiikki mua muuttaisi valaistuneemmaksi(muiden kuin valopäiden silmissä).
Jos ajoittanen pessimismini ja pilkkani elämää kohtaan vaikuttaa pintapuoliselta voin vakuutta sen olevan aitoa ja tulevan sydämestä.
Enkä oikein ymmärrä miten näet mussa pinnallisuutta suhteessa naisiin tai veganismiin.
On mulla ainakin mielestäni ihan riittävästi vakaamusta ja yhteiskunnallista tiedostusta ollut kun täysin kasvislinjalle ryhdyin, ja juuri siitä syystä siihen lähdinkin.
Naisia haluan toki heterona nussia, mutta ei se musta kai sovinistia tee? Ja mä arvostan niitäkin naisia jotka haluaa nussia mua!
Ainoa ongelma suhteessani vegaaninaisiin tuntuu olevan anarkismista ja kusipäisyydestä kiinnostuneet maailmanparantajat, johon myös vegaaniuden sädekehä kuuluu, itse et vaikuta klassisenmusan fanittajana anarkolta, mutta kusipäisyys sujuu sulta hyvin.
Otan toki sanani takaisin jos et olekaan kusipää."Ainoa ongelma suhteessani vegaaninaisiin tuntuu olevan anarkismista ja kusipäisyydestä kiinnostuneet maailmanparantajat, johon myös vegaaniuden sädekehä kuuluu"
No mutta hei, eikös perinteisen miehen ajattelumaailmaan sovi erittäin hyvin ko. naisten myönteinen suhtautuminen moniajoon... eikun polyamoriaan?
"Enkä oikein ymmärrä miten näet mussa pinnallisuutta suhteessa naisiin tai veganismiin."
Tulee helposti sellainen kuva kun päällimmäisten ongelmien joukkoon nostetaan naisongelmat tuollaisessa asiassa. ;) - Tilitystä
Cuthalu kirjoitti:
"Ainoa ongelma suhteessani vegaaninaisiin tuntuu olevan anarkismista ja kusipäisyydestä kiinnostuneet maailmanparantajat, johon myös vegaaniuden sädekehä kuuluu"
No mutta hei, eikös perinteisen miehen ajattelumaailmaan sovi erittäin hyvin ko. naisten myönteinen suhtautuminen moniajoon... eikun polyamoriaan?
"Enkä oikein ymmärrä miten näet mussa pinnallisuutta suhteessa naisiin tai veganismiin."
Tulee helposti sellainen kuva kun päällimmäisten ongelmien joukkoon nostetaan naisongelmat tuollaisessa asiassa. ;)Ei, en mä päällimmäiseksi ongelmistani tuota 'naisongelmaa' nostaisi, enkä toki ruokavaliotani tai elämänkatsomustani siitä syytä, eli tuo osa viestissä oli ihan vain läppää, naiset on ihania.:)
- Tilitystä
hyvinvoivana vegaanina kirjoitti:
Kyllä sun täytyy olla trolli ja varmaan se sama, jolla on tapana häiriköidä tällä palstalla. Ihmettelen vaan, onko sulla vegaanien lisäks muita ihmisryhmiä, joita kohtaan sä tunnet samanlaista fanaattista vihaa.
Mä muuten kuuntelen melkein mitä muuta tahansa, mutta en punkkia ja suosittelen, että kuuntelisit säkin joskus vaikka klassistakin musiikkia. Ennenkaikkea, hakeudu hoitoon päästäkses eroon huumeista!Ei nyt ollut kusipääksi ollut aikomukseni haukkua, se oli asiatonta.
Sulla on oma tapasi jäsentää maailmaa ja mulla omani, tuskin kumpaisenkaan on toista parempi.:) - hyvinvoiva vegaani
Tilitystä kirjoitti:
Ei nyt ollut kusipääksi ollut aikomukseni haukkua, se oli asiatonta.
Sulla on oma tapasi jäsentää maailmaa ja mulla omani, tuskin kumpaisenkaan on toista parempi.:)...sulle jo aiemmin, mutta kun tässä on vähän kiireitä niin heitän vaan pienen viestin, että en mä sun kusipäisyys-maininnastas ole moksiskaan, toivoisin vaan, että ilmottaisit, että se sun huumejuttukin oli vaan läppää, jooko?
Mulla kiireet jatkuu, nyt olen lähdössä keräämään omenoita ja viikonloppu meni puolukoita keräessä ja kuule, suosittelen sullekin, metsät on täynnä hyvää marjaa! Metsän hiljaisuudessa ajatuksetkin tuulettuu! : ) - Tilitystä
hyvinvoiva vegaani kirjoitti:
...sulle jo aiemmin, mutta kun tässä on vähän kiireitä niin heitän vaan pienen viestin, että en mä sun kusipäisyys-maininnastas ole moksiskaan, toivoisin vaan, että ilmottaisit, että se sun huumejuttukin oli vaan läppää, jooko?
Mulla kiireet jatkuu, nyt olen lähdössä keräämään omenoita ja viikonloppu meni puolukoita keräessä ja kuule, suosittelen sullekin, metsät on täynnä hyvää marjaa! Metsän hiljaisuudessa ajatuksetkin tuulettuu! : )Hyvä näin, ei kaikesta pikkumaisesta nettiherjailusta kannata ottaa pattiin.:)
Enkä mä nyt päihteitä nyt mitenkään niin paljon käytä, pysyy hyvin hanskassa.
Ps. Siskon kanssa kävin just sienessä, sieniä kyllä löyty, mutta vähän vieras elementti toi metsä kaupunkilaiselle, varsinkin jos täytyy polulta poiketa. - vegaani-hippi :)
Tilitystä kirjoitti:
Hyvä näin, ei kaikesta pikkumaisesta nettiherjailusta kannata ottaa pattiin.:)
Enkä mä nyt päihteitä nyt mitenkään niin paljon käytä, pysyy hyvin hanskassa.
Ps. Siskon kanssa kävin just sienessä, sieniä kyllä löyty, mutta vähän vieras elementti toi metsä kaupunkilaiselle, varsinkin jos täytyy polulta poiketa.Kuuleppa musta tuntuu, että noi sun ongelmat johtuu jostain ihan muusta kuten että et osaa syödä oikein tai jaksa ottaa selvää asioista. Eikä kukaan terveenä pysy jos kymmenen vuotta syö porkkanoita ja purkki tofua :' D On mahtanut tosiaan olla kiireistä jos et tossa ajassa ole oppinut sitä miten syödään. Joten vinkkinä vaan opettele syömään ja ota asioista selvää. Olo kohenee kummasti : ) Voin kertoa, että vegaani syö paaaljon muutakin ja pysyy terveenä.
- ArtoPekkanen
vegaani-hippi :) kirjoitti:
Kuuleppa musta tuntuu, että noi sun ongelmat johtuu jostain ihan muusta kuten että et osaa syödä oikein tai jaksa ottaa selvää asioista. Eikä kukaan terveenä pysy jos kymmenen vuotta syö porkkanoita ja purkki tofua :' D On mahtanut tosiaan olla kiireistä jos et tossa ajassa ole oppinut sitä miten syödään. Joten vinkkinä vaan opettele syömään ja ota asioista selvää. Olo kohenee kummasti : ) Voin kertoa, että vegaani syö paaaljon muutakin ja pysyy terveenä.
Vegaanit on näytettävästi täysiä nössöjä. Tulee mieleen jokin aatelisbrittivätys. Syökää mitä lystäätte, ajatelkaa mitä lystäätte, mutta pitäkää mielipiteenne omananne ja älkää tulko tänne myymään hulluutta- täällä on aivan täyttä.
- ----
ArtoPekkanen kirjoitti:
Vegaanit on näytettävästi täysiä nössöjä. Tulee mieleen jokin aatelisbrittivätys. Syökää mitä lystäätte, ajatelkaa mitä lystäätte, mutta pitäkää mielipiteenne omananne ja älkää tulko tänne myymään hulluutta- täällä on aivan täyttä.
Ehkäpä sinun kannattaisi pysyä pois vegaaniruoka-palstalta, jos sinua ei kiinnosta vegaanien mielipiteet.
- Tilitystä
vegaani-hippi :) kirjoitti:
Kuuleppa musta tuntuu, että noi sun ongelmat johtuu jostain ihan muusta kuten että et osaa syödä oikein tai jaksa ottaa selvää asioista. Eikä kukaan terveenä pysy jos kymmenen vuotta syö porkkanoita ja purkki tofua :' D On mahtanut tosiaan olla kiireistä jos et tossa ajassa ole oppinut sitä miten syödään. Joten vinkkinä vaan opettele syömään ja ota asioista selvää. Olo kohenee kummasti : ) Voin kertoa, että vegaani syö paaaljon muutakin ja pysyy terveenä.
Kiitti vähän ton tapaista "vertaistukea" ja kannustusta hainkin.:)
Kulinaristinen puoli ei vaan ole koskaan pahemmin kiinnostanut enkä ole oikein monipuolisia vegeruokia jaksanut opiskella ja se osaltaan latistaa vegeilyäni - sekasyöjillä on sentään valmisruokia moninkertainen määrä verrattuna vegaaneihin, mutta tässäkin asiassa asiat kokoajan petraantuvat, ja tosiasia kuitenkin lie, että vegaani joutuu ruokailemaan jonkin verran useammin kuin sekasyöjä saadakseen tarvittavat ravintoaineet, ja itse harjoitan välipalanaposteltavaa ja ruokailua aika laiskasti, kun laiska olen.
Ainoat terveydelliset haitat safkapuolella ovat olleet siitä johtuvia, että unohdin aloittaessani vegeilyn b-12 vitamiinin, muuten on veriarvot ym. olleet ok.
Toi ruokavalio saattaa olla elämäni ainoita terveellisiä puolia kun vähän kaikkea epätervettä tulee harrastettua vähän liikaakin, ja lämmittäähän se mieltä, että tietää pelastaneensa muutaman elikon ruokavaliollani.:)
- lihaa
Syö hyvä mies lihaa niin ongelmat vähenee. Olo paranee ja näytät komeammalta. Riittävästi proteiinia eläinkunnan tuotteista ja sopivasti salia niin olemuskin kohenee.
- tajuavat sen
että keskustelun aloittaja on typerä provo?
Tää on näitä hetkiä kun ei halua uskoa ihmiskunnan älykkyyteen lainkaan... - vika?
tajuavat sen kirjoitti:
Tää on näitä hetkiä kun ei halua uskoa ihmiskunnan älykkyyteen lainkaan...Jos aloitus olisi provo, eli häiriköintiä niin se olisi poistettu jo aikoja sitten.
Ja taasen, jos aivot ei saa elintärkeitä ravintoaineita, niin mitä siitä mahtaakaan seurata? - Tilitysta
tajuavat sen kirjoitti:
Tää on näitä hetkiä kun ei halua uskoa ihmiskunnan älykkyyteen lainkaan..."Sanaa(trolli) käytetään usein väärin tahattomasti, mutta joskus myös tahallisesti lyömäaseena kanssakirjoittajia vastaan. Pelkkä kritiikki tai eriävä mielipide, radikaalikaan sellainen, ei vielä ole trolli, ellei tavoitteena ole ärsyttäminen. Vaikka ärsyyntyminen olisikin lopputulos, trollista ei ole kyse, ellei se myös ollut kirjoittajan ainoa tavoite. Trolli on erotettavissa provosoivasta väittelijästä tai flamettajasta siitä, että trolli harvoin osallistuu itse keskusteluun."
Elikkä lyhykäisyydessään provoisointi tehokeinona ei ole trolli, vaan provosoiminen pääpontimena on.:)
- Osma74
No voi raukkaparkaa. Tuo provo ei mennyt vaan ihan läpi. Yksinkertaisellakin vegaaniruualla paino voi nousta. Jos oletkin aito, niin laihuus johtuu huumeista. Ja jos olet aito, niin syö sitä lihaa, äläkä täällä ruikuta.
- Tilitystä
Olin aito.
Provon ja trollin eroa on siinä, että kun provo käyttää provosointia apuvälineenä, tehokeinona, hämmennyksen aiheena, jlloin lukijan on vaikea erottaa todellisuutta kuvitellusta, tarjoaa hyvä provo myös keinot paljastaa paljastaa kantansa asiaan, jolloin ainakin joku kykenee näkemään muunkin kuin provon - trolli sen sijaan keskittyy pelkästään provoamiseen provoilun ilosta.:)
Tätä käytiinkin jo vähän läpi - olen tosiaan ollut jo kymmenen vuotta kasvissafkalla, eikä tarkoituksenani ollut pilkata muiden vegaaniutta, toin vain esille oman hirvittävän kohtaloni narkomaanina ja vegaanina. - Tälly
Tilitystä kirjoitti:
Olin aito.
Provon ja trollin eroa on siinä, että kun provo käyttää provosointia apuvälineenä, tehokeinona, hämmennyksen aiheena, jlloin lukijan on vaikea erottaa todellisuutta kuvitellusta, tarjoaa hyvä provo myös keinot paljastaa paljastaa kantansa asiaan, jolloin ainakin joku kykenee näkemään muunkin kuin provon - trolli sen sijaan keskittyy pelkästään provoamiseen provoilun ilosta.:)
Tätä käytiinkin jo vähän läpi - olen tosiaan ollut jo kymmenen vuotta kasvissafkalla, eikä tarkoituksenani ollut pilkata muiden vegaaniutta, toin vain esille oman hirvittävän kohtaloni narkomaanina ja vegaanina.Mikssä et vaan lopeta kasvissyöntiö ku e on niin kauheata-?
- Tilitystä
Tälly kirjoitti:
Mikssä et vaan lopeta kasvissyöntiö ku e on niin kauheata-?
Kun on jo lapsesta asti tuntunut pahalta vetää eläintä kitaan painaa vaakakupissa enemmän se vähän ankeakin ruokavalio, kuin kulinaristisessa mielessä tyydyttävämpi vaihtoehto, jos sen kylkiäisenä joutuisi tuntemaan itsensä paskiaisena joka makuaistimustensa vuoksi pistää kukonpojan elävältä silppuriin, tai muulla tahoin tukee täysin vääränä kokemaansa teollisuudenhaaraa.
Riistaliha voisi tulla periaatteessa kysymykseen, mutta tuskin saisin alas.:) - Tälly
Tilitystä kirjoitti:
Kun on jo lapsesta asti tuntunut pahalta vetää eläintä kitaan painaa vaakakupissa enemmän se vähän ankeakin ruokavalio, kuin kulinaristisessa mielessä tyydyttävämpi vaihtoehto, jos sen kylkiäisenä joutuisi tuntemaan itsensä paskiaisena joka makuaistimustensa vuoksi pistää kukonpojan elävältä silppuriin, tai muulla tahoin tukee täysin vääränä kokemaansa teollisuudenhaaraa.
Riistaliha voisi tulla periaatteessa kysymykseen, mutta tuskin saisin alas.:)no mutta eihä se veganismin syytä ole jos lihaskunto paskana ja miehet kiinnostaa? hähä
Ookko nää säätäny esim. soijarouheesta kaikkea mahollista? Mausta ne kunnolla niin on aika jees, monelle lihansyöjälle syöttänykki soijarouhe pohjaista mättöä ja ovat luulleet lihaa syövänsä.
No mutta kieltämättä kokemuksesta voin myöntää että kyllä näihinki kikkailuihin helposti "tympääntyy", tämän vuoksi itse litkin kuukauden päivät pelkkää tomaattikeittoa.. ;P
Mutta minä olenkin laiska ja tämä kirjoitus sekava. - Tilitystä
Tälly kirjoitti:
no mutta eihä se veganismin syytä ole jos lihaskunto paskana ja miehet kiinnostaa? hähä
Ookko nää säätäny esim. soijarouheesta kaikkea mahollista? Mausta ne kunnolla niin on aika jees, monelle lihansyöjälle syöttänykki soijarouhe pohjaista mättöä ja ovat luulleet lihaa syövänsä.
No mutta kieltämättä kokemuksesta voin myöntää että kyllä näihinki kikkailuihin helposti "tympääntyy", tämän vuoksi itse litkin kuukauden päivät pelkkää tomaattikeittoa.. ;P
Mutta minä olenkin laiska ja tämä kirjoitus sekava."no mutta eihä se veganismin syytä ole jos lihaskunto paskana ja miehet kiinnostaa?"
Joo, en mä tosissani noista ruokavaliota syytä, kyllä mun piilevälle homoseksuaalisuudelle ja ruipelolle olemukselleni löytyy syyt pikemminkin mentaalipuolelta.
Ja kyllä mä tota soijaa kiskon joka päivä jossain muodossa, mutta kai se on se olematon liikunta joka rapistaa kunnon.
Mutta siinä mä olen tosissani, että vegeruokavalio on haastavampi kulinaristisessa mielessä - siinä kun sekasyöjälle on hyllyrivit täynnä valmista einestä kokee ainakin munlainen laiska kokkailija liian usein deva ju -ilmiön kun päivän safka on pöydässä, ja se aina on sitä wokkia tai kasvispataa johon ei jaksa pilkkoa edes tuoreita kasviksiakaan kuin koristeeksi.
Tympääntyminenhän siitä seuraa, joka puolestaan ruokkii entistä vahvempana mun laiskuutta ruuanlaittoa kohtaan - olis edes rahaa niin voisi helpottaa safkapuolta erikoisliikkeiden vegaanivalmisruokatuotteilla.
Pitäis varmaan hankkia kokkaustaitoinen elämänkumppani rinnalle elämään vegaanihelvettiä.:)
Sori, tästä tuli taas apaattinen monologi ja vuodatus joka vain joiltain osin liittyy itse ruokavalioon, jota aiheetta aloituksessani syytin ongelmistani.:) - dippa
Tilitystä kirjoitti:
"no mutta eihä se veganismin syytä ole jos lihaskunto paskana ja miehet kiinnostaa?"
Joo, en mä tosissani noista ruokavaliota syytä, kyllä mun piilevälle homoseksuaalisuudelle ja ruipelolle olemukselleni löytyy syyt pikemminkin mentaalipuolelta.
Ja kyllä mä tota soijaa kiskon joka päivä jossain muodossa, mutta kai se on se olematon liikunta joka rapistaa kunnon.
Mutta siinä mä olen tosissani, että vegeruokavalio on haastavampi kulinaristisessa mielessä - siinä kun sekasyöjälle on hyllyrivit täynnä valmista einestä kokee ainakin munlainen laiska kokkailija liian usein deva ju -ilmiön kun päivän safka on pöydässä, ja se aina on sitä wokkia tai kasvispataa johon ei jaksa pilkkoa edes tuoreita kasviksiakaan kuin koristeeksi.
Tympääntyminenhän siitä seuraa, joka puolestaan ruokkii entistä vahvempana mun laiskuutta ruuanlaittoa kohtaan - olis edes rahaa niin voisi helpottaa safkapuolta erikoisliikkeiden vegaanivalmisruokatuotteilla.
Pitäis varmaan hankkia kokkaustaitoinen elämänkumppani rinnalle elämään vegaanihelvettiä.:)
Sori, tästä tuli taas apaattinen monologi ja vuodatus joka vain joiltain osin liittyy itse ruokavalioon, jota aiheetta aloituksessani syytin ongelmistani.:)ilman juustoa on mautonta paskaa. Siinä kulinaristinen onkelma.
- Tälly
dippa kirjoitti:
ilman juustoa on mautonta paskaa. Siinä kulinaristinen onkelma.
Juustottomaan elämäänkin kyllä tottuu melko pian, ainakin itselläni näin..
Voithan sä juustonhimoissas jynssätä tofua, se muistottaa hiukan jotain rasvatonta, kumimaista "kengänpohja-juustoa" ;P - ......
Tälly kirjoitti:
Juustottomaan elämäänkin kyllä tottuu melko pian, ainakin itselläni näin..
Voithan sä juustonhimoissas jynssätä tofua, se muistottaa hiukan jotain rasvatonta, kumimaista "kengänpohja-juustoa" ;PTofu on hyvää, mutta ei siitä mitään juustonkorviketta saa millään. Jos sen verran on itsekäs että kulinaristisessa mielessä nauttii joskus juustoa ja maitosuklaata, niin onko se nyt niin kauhean paha? Itseä vartenhan täällä eletään. Lihaan en kyllä koske mistään hinnasta.
- Tälly
...... kirjoitti:
Tofu on hyvää, mutta ei siitä mitään juustonkorviketta saa millään. Jos sen verran on itsekäs että kulinaristisessa mielessä nauttii joskus juustoa ja maitosuklaata, niin onko se nyt niin kauhean paha? Itseä vartenhan täällä eletään. Lihaan en kyllä koske mistään hinnasta.
No ei kait se rikos ole, jos siitä ei itselleen aiheutu huonoa omaatuntoa. ;>
Itsekkin voin myöntää toisinaan syöväni esim. lääkkeitä joissa on liivatetta tai jtn laktoosia....
Ja äh, mitä väliä? Emmä jaksa nykyään enään "nipottaa" omallakohdalla näissä asioissa niinku ennen. ;P - SPERMA ON MUN HAMMAS
Tälly kirjoitti:
No ei kait se rikos ole, jos siitä ei itselleen aiheutu huonoa omaatuntoa. ;>
Itsekkin voin myöntää toisinaan syöväni esim. lääkkeitä joissa on liivatetta tai jtn laktoosia....
Ja äh, mitä väliä? Emmä jaksa nykyään enään "nipottaa" omallakohdalla näissä asioissa niinku ennen. ;Ppopsi, popsi porkkanaa...
hampaita se... ota poskeen homo - nainen 86
SPERMA ON MUN HAMMAS kirjoitti:
popsi, popsi porkkanaa...
hampaita se... ota poskeen homoOlen vegetaristi sydämeen ja vereen, ja toisinaan mietin teenkö hallaa itselleni syömällä miesystäväni siemennestettä kuorrutettuna uppopaistetulla pekonilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2926076Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta563957Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413312Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole743215Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava793135Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1783066Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932847Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022536Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052180Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll452095