AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Astmaatikko lentokoneessa

Astmaatikko lentokoneessa

7 Vastausta 1 415 Lukukertaa
Minulla on todettu hiljattain astma ja olen lähdössä USA:an,onko kellään tietoa voiko lentäminen olla riskitekijä?

astmaatikko koneessa

ei se sen kummempaa ole kuin millään muullakaan julkisella matkustaminen. Pidä varmuudeksi astmapiippu käsimatkatavaroissa, niin eiköhän kaikki ole ok.

Kysy lekurilta

Moi,

Jos epäilyttää voit soittaa Finnairin ilmailulääkärille.

Lisää löytyy http://www.finnair.fi

Sitten 'matkustusohjeet' vasemmalta, 'ilmailulääkäri' oikealta jne.

Tuolla mainitaan 'krooniset keuhkosairaudet' kumminkin, joten kannattaa kysyä asiantuntijalta.

Kuiva ilma

Ainoa ongelma, joka on ilmennyt, on koneen kuiva ilma, joka aiheuttaa ainakin minulle kurkun huomattavaa kuivumista ja sitä kautta ärsyttävää yskää.

Tällä ei tosin välttämättä ole mitään tekemistä astman kanssa, vaikka minusta itsestäni kyllä tuntuu, että kurkun huomattava kuivuminen johtuu siitä...

Astmaatikko lentokeessa

Lentokoneen kuiva ilma voi aiheuttaa oireita astmaatikolle, mutta useimmille ei. Sulje ilmastointi sun kohdalta ja juo runsaasti lentomatkan aikana. Pyydä lentoemännältä kuumaa vettä mukiin höyryhengitystä varten - hengitystiet pysyvät kosteana. Tuplaa hoitavan lääkkeen annos jo muutama päivä ennen lentoa ja jatka muutama päivä lennon jälkeen.

Lääkäriin heti

Kysy asiantuntijalta.

Vaaratonta

Ja höpöhöpö,astmaa hoidetaan nykyään niin loistavin tuloksin,että se todellakin ON VAARATONTA!! Turha pelotella ihmisiä suotta!

Juu tosi vaaratonta

Äitini meinasi kuolla lentokoneeseen kun ei lisännyt lääkistystä ennen lentoa. Ompa vaaratonta?
 /   /  /  / Astmaatikko lentokoneessa

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta