olen muuttanut mikkeliin ja huomasin että täällä on useampi thai hieronta paikka. ajattelin mennä käymään jossakin niistä, mut en tiedä missä saa parasta palvelua. vai kannattaako käydä kokeilee kaikkia paikkoja. millainenkohan taso niissä on?
Vastaukset 68
- :)))
Tämäpäs ol kiva uutinen et palvelu pelaa. Ei muuta ko vaimo kotia tiskaamaa ja hierottavaks!
- krääkkkkäää
ette kait ole tosissanne!!!?
Siis tälläistä pesiintynyt Mikkeliin....ei kait sentään...- .......
Kumma juttu, että nuo on edes sallittuja. Ei olisi kymmenen vuotta sitten uskonut...
- mihkä
uusia kokemuksia??
- luka9
poljonko hita hieront tuntia?
- ukkomies.
Olen käynyt hierotuttamassa itseni kerran kuukaudessa. Se on ihanaa eikä ole vaimoltani mitään pois, kun mies on onnellinen edes hetken.
- kerran viikossa
Naapurin setä auttaa aina, kun kolottaa niskaa ja jalkoja.
Mieheni ei vaan tiedä, et siellä hierotaan sitten muitakin kolotuksia ;)
Ihanaa olla haluttuna vaimona, kun ukosta ei ole ihan joka lähtöön, mutta
onnek'seksi on naapurit ! - auttaja
kerran viikossa kirjoitti:
Naapurin setä auttaa aina, kun kolottaa niskaa ja jalkoja.
Mieheni ei vaan tiedä, et siellä hierotaan sitten muitakin kolotuksia ;)
Ihanaa olla haluttuna vaimona, kun ukosta ei ole ihan joka lähtöön, mutta
onnek'seksi on naapurit !voin myös mielelläni auttaa noihin kolotuksiin ammattilaisen ottein. Ja tottakai luottamuksellisesti.
- kokovartalohieronta
hyvin nää paikat ajaa asiansa. KOKEILKAA!
- Sulkija
Onneksi nuolaitokset ollaan viranomaisten toimesta sulkemassa, hyvä niin.
- 181762
????? mitä. missä, milloin saa thaikkua?
- tsitai
😃👀
mikkelis hyvät thai hieronta paikat. olen itse kokeillut!saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Varmaan on tuottavaa liiketoimintaa, ei tarvitse veroja maksaa ja päivärahaakin maksaavat Suomesta, Ohisalo ja vihreät ovatkin olleet sitä mieltä, että tulisi maksaa.
- Anonyymi
Nonni oliphan juttua jo iltalehdessä tästä paritus ringistä. Et enpä puhu paskaa.
- Anonyymi
Tuntuu täällä olevan nuo thaipaikat aika suorasukaisia. Otatko hierontaa vai seksiä? Ja suurin innostus oli ottaa rahaa vastaan, muuten ei niinkään innostunut.
- Anonyymi
Miksi lehdissä mainostetaan "uusi tyttö"??? Eihän partureitakaan mainosteta sillein, että hiuksia leikkaamassa on "uusi tyttö"... Outoa!!! Mitä merkitystä on sillä kuka työn tekee???
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941395
- 781143
Mustikat jää metsiin
kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi72961- 52872
- 62832
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157769- 40709
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?87677Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16650Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA24591