Vähän hirvittää

Anonyymi-ap

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.

31

526

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikuttaa siltä että laitat itsellesi niitä odotuksia ja vaadit itseltäsi liian paljon. Iha rennosti vaan! Kuka sitten oletkaan ja mitä teetkään☀️

• Anonyymi00002

Kyllä pystyt! Eikä mulla kovin isoja odotuksia edes ole, jos olisi mulle. En ole kovin "suunnittelevaa" sorttia.

• Anonyymi00003

Jos se päivä joskus tulee, uskon että olet silloin valmis siihen.

• Anonyymi00004

Minun odotukseni: nainen tahtoo omaksi vaimokseni ja haluaa siksi tutustua minuun. Muita odotuksia ei ole. Kaikki muu on sivuseikkoja.

• Anonyymi00010

Tämä on jotenkin hiljentävä vastaus 😁

• Anonyymi00022

Ensin pitää vähän tutustua, ennen kuin voi tietää haluaako sinun omaksi vaimoksi. Niin päin se menee.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ensin pitää vähän tutustua, ennen kuin voi tietää haluaako sinun omaksi vaimoksi. Niin päin se menee.

Taisi unelmoida että hyvin synkkaa ja alttarille mennään vielä. Onko se jotenkin väärin? Unelmoijat tietää kyllä ettei unelmat aina käy toteen. Älä turhaan murehdi heidän puolestaan. Heillä on vähän enempi tuota kapasiteettia selvitä pettymyksistä.

• Anonyymi00005

Sama juttu

• Anonyymi00006

Jos huomaat että olen nyt ihastunut niin sitten olet jo täyttänyt odotuksen.

• Anonyymi00007

Ei ole koskaan ollut odotuksia, vain toive, että olet siinä ja sinä.

• Anonyymi00008

Se riittää aina et olet siinä ja vastaat suudelmaan

• Anonyymi00009

Sittenhän meitä on kaksi! Ja siksi varmaan kaikki on niin hankalaa... Itse haluaisin tutustua sinuun, koska tämä kaikki tuli silloin niin puun takaa ja haluaisin selvittää, mitä välillämme on, koska yhteyden tunnemme molemmat. Se, miten vahvasti tunnet minua kohtaan, koskettaa syvästi ❤️. Minulla ei mitään yksityiskohtaista kriteerilistaa ole, koska en edes etsinyt aktiivisesti ketään. Sinun olemus ja persoona vetosi vahvasti minuun. Se isoin juttu oli se, miten kohtelet ihmisiä. Näin, kuinka hyvä tyyppi olet! Se on se isoin kriteeri, jonka jo täytit 😊. -S

Kuin hänelle

• Anonyymi00011

Juu, emme varmaan kumpikaan etsineet elämäämme silloin ketään. Ja minuun teki juurikin vaikutuksen se, miten kohtelit muita/minua, vaikutit oikeasti hyvältä tyypiltä!

• Anonyymi00012

Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Kummatkin miehiä, kun kumpikin on ”tyyppi”?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kummatkin miehiä, kun kumpikin on ”tyyppi”?

Trolli

• Anonyymi00027
        UUSI

Ei pitäis lukea tämmösiä, kun heti lähtee tunteet keulimaan, vaikka tietää olevan jollekin muulle. Hitsi miten vaikeeta välistä. - sivusta

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei pitäis lukea tämmösiä, kun heti lähtee tunteet keulimaan, vaikka tietää olevan jollekin muulle. Hitsi miten vaikeeta välistä. - sivusta

No on.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No on.

Yritän kyllä taas poistua täältä ja työntää ne tunteet sinne ahteriin lopullisesti. Tää tunteiden heiluminen ei tee hyvää. Pakko harkita uudelleen, voiko häntä nähdä enää. - sivusta

• Anonyymi00013

Tulen aina jo reisille.

• Anonyymi00014

Se on paljon parempi, kuin ylipitkä nylkytys tai se, ettei viisari värähdä ollenkaan.

• Anonyymi00019

Ei haittaa, harjoitellaan kestävyyttä sitten yhdessä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Se on paljon parempi, kuin ylipitkä nylkytys tai se, ettei viisari värähdä ollenkaan.

On aikaa harkita katon uutta väriä ja kattolampun mallia.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

On aikaa harkita katon uutta väriä ja kattolampun mallia.

😂😂

• Anonyymi00017

En odota muuta kuin että oot kiva ja tykkäät musta paljon.

• Anonyymi00018

Mulla on sellainen unelmakartta minkä oon lehtileikkeistä koonnut. Sua varten. Siitä eiku toteuttamaan.

• Anonyymi00020

Ole oma itsesi. Siihen rakastuin. naiselle

• Anonyymi00021

Täytit jo, sinua minä odotan ❤️

• Anonyymi00023

Ei kukaan pysty enää oikeen täyttämään kun en osaa rakastua enää uudestaan yhtä vahvasti kuin aiemmin, kun rakastuin väärään. Anteeksi, ei ole sinun vika ettet pystu siihen…

• Anonyymi00025

Kaikilla on nykyään vain odotuksia, miksi kieltää sitä? Parempaa onnea, parempaa tulevaisuutta, parempaa seksiä, parempaa sitä ja tätä. Miksei, ainahan sitä parempaa toivoo mutta tuossa pitää sitten jo lähtökohtaisesti asettaa rima korkealle alkaen ensinäkymästä, eli ulkonäöstä. Niinkin paljon, kun olen tuntenut, niin nykymenolla on itselleni jo lähtötelineillä passivoiva vaikutus. Ei nyt sinänsä haittaa, kun en mene toisen maailmaan tuolla irlissä.

• Anonyymi00031
      UUSI

Olet kyllä täyttänyt odotukset jos olet eräs nuorempi. m-n

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      84
      1100
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      73
      922
    3. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      81
      587
    4. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      34
      549
    5. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      534
    6. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      532
    7. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      140
      532
    8. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      14
      529
    9. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      31
      526
    10. Ei hätää rakas

Kaikki on hyvin ja linja pitää. Kohtaamiseen🤍
      Ikävä
      67
      506
    Aihe