Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Vaikuttaa siltä että laitat itsellesi niitä odotuksia ja vaadit itseltäsi liian paljon. Iha rennosti vaan! Kuka sitten oletkaan ja mitä teetkään☀️
- Anonyymi00002
Kyllä pystyt! Eikä mulla kovin isoja odotuksia edes ole, jos olisi mulle. En ole kovin "suunnittelevaa" sorttia.
- Anonyymi00003
Jos se päivä joskus tulee, uskon että olet silloin valmis siihen.
- Anonyymi00004
Minun odotukseni: nainen tahtoo omaksi vaimokseni ja haluaa siksi tutustua minuun. Muita odotuksia ei ole. Kaikki muu on sivuseikkoja.
- Anonyymi00010
Tämä on jotenkin hiljentävä vastaus 😁
- Anonyymi00022
Ensin pitää vähän tutustua, ennen kuin voi tietää haluaako sinun omaksi vaimoksi. Niin päin se menee.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ensin pitää vähän tutustua, ennen kuin voi tietää haluaako sinun omaksi vaimoksi. Niin päin se menee.
Taisi unelmoida että hyvin synkkaa ja alttarille mennään vielä. Onko se jotenkin väärin? Unelmoijat tietää kyllä ettei unelmat aina käy toteen. Älä turhaan murehdi heidän puolestaan. Heillä on vähän enempi tuota kapasiteettia selvitä pettymyksistä.
- Anonyymi00005
Sama juttu
- Anonyymi00006
Jos huomaat että olen nyt ihastunut niin sitten olet jo täyttänyt odotuksen.
- Anonyymi00007
Ei ole koskaan ollut odotuksia, vain toive, että olet siinä ja sinä.
- Anonyymi00008
Se riittää aina et olet siinä ja vastaat suudelmaan
- Anonyymi00009
Sittenhän meitä on kaksi! Ja siksi varmaan kaikki on niin hankalaa... Itse haluaisin tutustua sinuun, koska tämä kaikki tuli silloin niin puun takaa ja haluaisin selvittää, mitä välillämme on, koska yhteyden tunnemme molemmat. Se, miten vahvasti tunnet minua kohtaan, koskettaa syvästi ❤️. Minulla ei mitään yksityiskohtaista kriteerilistaa ole, koska en edes etsinyt aktiivisesti ketään. Sinun olemus ja persoona vetosi vahvasti minuun. Se isoin juttu oli se, miten kohtelet ihmisiä. Näin, kuinka hyvä tyyppi olet! Se on se isoin kriteeri, jonka jo täytit 😊. -S
Kuin hänelle- Anonyymi00011
Juu, emme varmaan kumpikaan etsineet elämäämme silloin ketään. Ja minuun teki juurikin vaikutuksen se, miten kohtelit muita/minua, vaikutit oikeasti hyvältä tyypiltä!
- Anonyymi00012
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Kummatkin miehiä, kun kumpikin on ”tyyppi”?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kummatkin miehiä, kun kumpikin on ”tyyppi”?
Trolli
- Anonyymi00027UUSI
Ei pitäis lukea tämmösiä, kun heti lähtee tunteet keulimaan, vaikka tietää olevan jollekin muulle. Hitsi miten vaikeeta välistä. - sivusta
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei pitäis lukea tämmösiä, kun heti lähtee tunteet keulimaan, vaikka tietää olevan jollekin muulle. Hitsi miten vaikeeta välistä. - sivusta
No on.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
No on.
Yritän kyllä taas poistua täältä ja työntää ne tunteet sinne ahteriin lopullisesti. Tää tunteiden heiluminen ei tee hyvää. Pakko harkita uudelleen, voiko häntä nähdä enää. - sivusta
- Anonyymi00013
Tulen aina jo reisille.
- Anonyymi00014
Se on paljon parempi, kuin ylipitkä nylkytys tai se, ettei viisari värähdä ollenkaan.
- Anonyymi00019
Ei haittaa, harjoitellaan kestävyyttä sitten yhdessä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on paljon parempi, kuin ylipitkä nylkytys tai se, ettei viisari värähdä ollenkaan.
On aikaa harkita katon uutta väriä ja kattolampun mallia.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
On aikaa harkita katon uutta väriä ja kattolampun mallia.
😂😂
- Anonyymi00017
En odota muuta kuin että oot kiva ja tykkäät musta paljon.
- Anonyymi00018
Mulla on sellainen unelmakartta minkä oon lehtileikkeistä koonnut. Sua varten. Siitä eiku toteuttamaan.
- Anonyymi00020
Ole oma itsesi. Siihen rakastuin. naiselle
- Anonyymi00021
Täytit jo, sinua minä odotan ❤️
- Anonyymi00023
Ei kukaan pysty enää oikeen täyttämään kun en osaa rakastua enää uudestaan yhtä vahvasti kuin aiemmin, kun rakastuin väärään. Anteeksi, ei ole sinun vika ettet pystu siihen…
- Anonyymi00025
Kaikilla on nykyään vain odotuksia, miksi kieltää sitä? Parempaa onnea, parempaa tulevaisuutta, parempaa seksiä, parempaa sitä ja tätä. Miksei, ainahan sitä parempaa toivoo mutta tuossa pitää sitten jo lähtökohtaisesti asettaa rima korkealle alkaen ensinäkymästä, eli ulkonäöstä. Niinkin paljon, kun olen tuntenut, niin nykymenolla on itselleni jo lähtötelineillä passivoiva vaikutus. Ei nyt sinänsä haittaa, kun en mene toisen maailmaan tuolla irlissä.
- Anonyymi00031UUSI
Olet kyllä täyttänyt odotukset jos olet eräs nuorempi. m-n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841100
- 73922
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?81587- 34549
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29534- 45532
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste140532Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14529- 31526
- 67506