ps3 rikkoo pelejä?

Inferior

minulla on muutaman kerran nyt sattunut outo tilanne,olen pelannut jotain peliä,esim nhl 09 kun se oli uusi,niin yhtäkkiä oli ilmestynyt siihen keskireijän viereen halkeama eikä peli toiminut(?).eli siis en edes koko peliin fyysisesti vaan sammutin koneen ja seuraavan kerran kun koneen laitoin päälle ja peli ei toiminut enää ja huomasin halkeaman.

Saman teki nyt uudessa Nhl 10:ssa,oli vaan koneen sisällä ja yhtäkkiä ei toiminut ja myös oli halkeama.

Call Of Duty Modern Warfare 2 on aivan uusi peli ja siihen on käynyt nyt sama juttu,mutta se vielä toistaiseksi toimii.

ELI haluaisin tietää että onko muilla näin käynyt?vai onko mun konsoli aivan mätä muuten vain.

Ei uskalla kohta enää mitää pelejä ostaa:)

42

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsukainen

      opettele ottamaan se peli oikein kotelosta.

      • Inferior

        et voi olla tosissas?kyse nyt ei ole siitä.


      • xx xxxx xx
        Inferior kirjoitti:

        et voi olla tosissas?kyse nyt ei ole siitä.

        Ei voi olla muustakaan, olet varmasti maailmassa ainoita joiden pelit olisi hajonnut pelatessa.


      • Inferior
        xx xxxx xx kirjoitti:

        Ei voi olla muustakaan, olet varmasti maailmassa ainoita joiden pelit olisi hajonnut pelatessa.

        nii että vaikka pelaan muutaman tunnin,sammutan koneen,(peli sisällä)seuraavan kerran laitan päälle ja sit ei enää toimi..eihä toi nyt siitä johdu


      • Yhdestä pelistä :)
        Inferior kirjoitti:

        nii että vaikka pelaan muutaman tunnin,sammutan koneen,(peli sisällä)seuraavan kerran laitan päälle ja sit ei enää toimi..eihä toi nyt siitä johdu

        On käynyt sama juttu pelillä Fallout 3.. Muut pelit mitä pelaan toimivat kyllä moitteettomasti :) Ehkä pelissä on voinut olla joku valmistusvirhe että on ollut heikko tai jotain.. ei se kyllä siitä voi johtua että olet muka ottanut pelin väärin kotelosta, mutta jos se on käynyt useammankin kerran, niin voihan olla että pleikassasi on joku pikkuvika. En osaa kyllä näkemättä sanoa mitään :)


      • ___M____W___2
        Inferior kirjoitti:

        et voi olla tosissas?kyse nyt ei ole siitä.

        mutta vain ea:n madden 06 ja tiger woods 06 kanssa ja 360:sellä, uskon että se oli sen peli erän vika, mutta sun tapauksessa on varmaankin pleikassa vika ja jos se on rikkonut useampiakin pelejä, niin yhteys "sonyn" johonkin tuki henkilöstöön tai jotakin, itellä myös ps3 80gb eikä ole ollut toistaiseksi mitään vikaa.

        ps. ps3 fani pojille mietittävää, olen omistanut 360:sen joulusta 05 eikä koskaan mitään vikaa, ostin kyllä eliten viime tammikuussa hdmi paikan ja suuremman kiintolevyn takia, ja 360 on muuten aivan helevetisti parempi kuin ps3. (rehti mielipide)


      • x360eliteplayer
        xx xxxx xx kirjoitti:

        Ei voi olla muustakaan, olet varmasti maailmassa ainoita joiden pelit olisi hajonnut pelatessa.

        minkäs takia mulla sitten hajosi COD MW2 vähän vitutti semmotteen ringin siihen oli raapustanu -.-


      • ei osaa laskea
        x360eliteplayer kirjoitti:

        minkäs takia mulla sitten hajosi COD MW2 vähän vitutti semmotteen ringin siihen oli raapustanu -.-

        sellanen ku harpilla vedetty ympyrä, sun laittees telakka naarmutti sitä sen pyörittäessä peliä. Boksilla niitä tulee joskus, sillen ei voi mitään. Laadussa olis vähän parantamisen varaa. (päättelisin nimestäs että sulla on boksi) Mahdollisuudet on melko pienet siihen ja niit saa pienemmiks pistämällä boksi vaistaisuudessa vaakatasoon ja olemalla liikuttamatta sitä ku siinä on peli sisällä.


      • ****
        Yhdestä pelistä :) kirjoitti:

        On käynyt sama juttu pelillä Fallout 3.. Muut pelit mitä pelaan toimivat kyllä moitteettomasti :) Ehkä pelissä on voinut olla joku valmistusvirhe että on ollut heikko tai jotain.. ei se kyllä siitä voi johtua että olet muka ottanut pelin väärin kotelosta, mutta jos se on käynyt useammankin kerran, niin voihan olla että pleikassasi on joku pikkuvika. En osaa kyllä näkemättä sanoa mitään :)

        Fallout 3 Muuten Tilttaa, pari kertaa käyny niin, pitää vaan käynistää kone uudelleen, jämähtää vaan johonkin kohti, aika huolimatonta peli tekoa :(


    • hullu ps3 tilaaja

      Ja minä hullu menin ja tilasin ps3. =) noh onneks on vanha/uusi kunnon xbox360 elite jossa liuta pelejä ja kaikki ehjiä ja naarmuttomia. =) =)

      • ähäkutti

        rrodia odotellessa....


      • paskoo

        Paitsi kone hajoaa :D Ps3 hajoaa harvemmin!, ainostaan tämä aikasekoilu on ollut siinä, keltaisen valon kuolema on ps3 mutta tulee harvemmin, LAATUA!! :D


    • Inferior

      no nyt toi vitun c.o.d mw2 hajos kans saatana

    • asdfg--

      halkea puhut paskaa. Se levy on yksinkertaisesti niin sitkeää tavaraa että kone ei sitä voi noin rikkoa. Sisäkehälle käytänössä mahdotonta tulla sellainen halkeama. Kokeilkaapa halkaista sellainen levy taittamalla. Ei onnistu. Sitä ei yksinkertaisesta saa halki muulla kun teräaseella, hyvä kun silläkään. Naarmun tajuaisin mutta en halkeamaa. Kahlasin googlella läpi koko netin ja yhtään vastaavaa tapausta en löytänyt koko maailmasta. Joten onnittelut sinulla on todella uniikki laite vaikkakin koko juttu on mitä ilmeisimmin täyttä tuubaa.

      • red blue green black

        miten ne halkeemat tulee mukamas jos ne levyt on niin kestäviä. Ne ei oo mitään teräaseilla tehtyjä vaan epämääräsiä halkeemia. Mulla tullu sellasia peliin jota käytän joka päivä ja joka on jo vuoden vanha. Sen takia en enää koteloon sitä laita. Vaikka sen oikeaoppisesti ottais pois, ei oo mitenkää mahdotonta että se kotelosta poisoton aikanen jännistys hiukan näitä muovin kovalenttisia sidoksia häiritsee...


      • MAHDOLLISTA!

        mullakin kävi sama juttu kun pelasin burnout paradiseä, pelailtiin kavrerin kanssa ja se yht äkkiä jumittui, täytyi pakkokatkasta koko kone ja kun sen jälkeen käynnistin konsolin uudelleen, se ei tunnistanut levyä edes että se olisi sisällä vaikka emme missään vaiheessa ottaneet sitä ulos, levyn sisimmäiseen rinkiin oli tullut halkeema eikä peli ole siitä lähtien toiminut ollenkaan


    • Vihan purkaja

      Mulla on kohta ollut ps3 puoli vuotta ja mulla ei ole tullut vastaan tälläistä ongelmaa.Mun pelit on ollut vahingottomat pelatesani niitä.Jos sanon suoraan että on täällä näköjään jotain pellejä jotka eivät osaa auttaa hädässä olleita vain pitää ruetta suomeksi sanottuna vittuilemaan turhaan.Xbox 360 sanon että nettipelattavuus on syvältä.Pitää maksaa monta kymppiä että voi pelata edes netissä toisia pelaajien kans.Ei tossa ole kyllä mitään järkee.Ja sitten vielä tämä RRoD.siis EI SAATANA.Jos mulla olisi xbox ja tämä ongelma olisi mulla jo ilmestynyt monta kertaa niin mun kone olisi jo nakattu seinään jo tuhansia kertoja.Ja mä en tajua että miksi pitää xboxien pellet tulla tänne ps3 palstalle ylensäkin höpöttämään koko koneesta.Eikö he helevetti osaa pysyä siellä oikealla palstalla kun pitää tulla tänne sotimaan kumpi on parempi.Ja välillä täällä kinnastelaan sitä hajoamisestaEli kumpi hajoaa paljon.No tälläinen teksti oli wikipediassa:

      Joidenkin tietojen mukaan yli kolmekymmentä prosenttia myydyistä Xbox 360 -konsoleista vaatii myöhemmin korjausta teknisen vian takia.

      DailyTech-lehden mukaan Xbox 360 hajoaa useammin kuin sen kilpailijat.

      5. heinäkuuta 2007 Microsoft ilmoitti takuuajan pidentämisestä kolmeen vuoteen tapauksissa, joissa ilmenee kolmen vilkkuvan punaisen valon virheilmoitus. ("Red Ring of Death", lyhenne RRoD) Ilmoitettiin myös, että rikkinäisten Xbox 360 -konsoleiden määrä oli kohtuuttoman suuri. Kerrottiin myös, että yhtiö tietää, että Red Ring of Death johtuu heikosta viirtapiirien jäähdytyksestä jonka takia konsoli jumiutuu. Yhtiö on tehnyt parannuksia konsoleihin. Microsoft on myös varannut 800–850 miljoonan euron suuruisen summan takuukorjausten tekemiseen.Vieläkin monet nettisivustot ja edes Microsoftin takuuvastuullinenkin väittää että Xbox 360:in RRoD(Red ring of death) mahdollisuus on 33%. Playstation 3:lla on vain 0,1% YLoD (Yellow light of doom) mahdollisuutta.

      Tekstin voi lukea täältä http://fi.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Tekniset_ongelmat

      Inferior! sinuna minä ottaisin yhteys huoltoon ja kysyisin sitä sieltä.

      Ps:xbox pellet! Menkää oikealle palstalle ei tänne.Osoite http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3400
      Pss:Ette varmaan ole xbox pellejä mut ajattelin vain sanoa oman mielipiteeni asiasta.

      • Mömmönen

        KERRANKIN JOKU SANO TON!! ÄRSYTTÄÄ NOI BOXISTA PUHUJAT JOTKA TULEE TÄNNE JAUHAAN PASKAA!!!!! ja inferior vie pleikka korjauksee.... KIITOS VIELÄ KERRAN!!!!


      • fdkjkfdkjkfd

        Musta kylki kummallakin. Että ihan vaan ettei ne pleikkapojatkaan osaa täällä pysyä, kyllä niittenki pitää boksipuolelle tulla päätään aukomaan.

        Ja mitä tuosta RRoD:stä niin uusissa bokseissa on fiksitty laitteistoa sen verran, että nyt on uudet mallit luotettavia.


      • xx xxxx xx
        fdkjkfdkjkfd kirjoitti:

        Musta kylki kummallakin. Että ihan vaan ettei ne pleikkapojatkaan osaa täällä pysyä, kyllä niittenki pitää boksipuolelle tulla päätään aukomaan.

        Ja mitä tuosta RRoD:stä niin uusissa bokseissa on fiksitty laitteistoa sen verran, että nyt on uudet mallit luotettavia.

        Muistelen kyllä vahvasti että se oli eräs toinen kilpaileva konsoli joka niitä aikanaan rikkoi tai naarmutti levyjä, ettei nyt ketjun aloittajalla olisi kuitenkin toisen merkkinen boksi sittenkin käytössä.


    • Inferior

      ..tavallaan..meni jo niin hermot koko touhuun että soitin Sonyn maahantuojall eli Nordisk Filmsiin ja sielää heppu sano että on törmännyt vastaaviin tapauksiin vaan joihinki yksittäisiin,ja kun ottaa huomioon että pelejä on myyty suomessakkin aika saatanan paljon eli kyse on sillon varmaan alle 1% kaikista ps3 peleistä ostaneista.
      Siellä heppu sano että PS3 EI VOI MITENKÄÄN SITÄ HALKEAMAA AIHEUTTAA KOSKA MIKÄÄN SIELLÄ KONEESSA EI EDES OSU SIIHEN KESKIREIKÄÄN,vaan joku magneetti nappaa levyn yläpuolelta kiinni tai jotenki noin,en muista tarkkaan.Kotelot ja ps3 pelien levyt on kaikissa täsmälleen samat kuulemma,luukunottamatta jotain erikoispainoksia mutta siellä kaveri oli sitä mieltä että joko revin ne liian "kovasti" sieltä kotelosta pois,mutta ei sitä en omasta mielestäni tee.Toinen vaihtoehto on se että joissain peleissä joku pelin pintajännitys tai joku on niin kova tjtn joka sitten ensimmäisenä kertana kotelosta ottaessa saattaa aiheuttaa tosi pienen halkeaman,ja sitten se halkema tavallaan kasvaa käytössä koska PS3 tietenki lämpenee käytössä ja kylmenee kun on pois päältä...eli toisin sanoen mulla on ollut AIVAN SAATANAN HUONO TUURI..näin heppu siellä sanoi:) mutta hyvä tietää että koneessa ei ole mitään vikaa,eikä tarvii heitellä sitä pitkin seiniä tai viedä mihinkään kalliiseen huoltoon.

      ja sulle nimimerkki asdfg-- joka väitti että puhun paskaa...mun elämä nyt ei ole niin saatanan tylsää että keksisin noin vitun tyhmän valheen ja menisin sitä vuodattamaan suomi24 sivuille,eli kuse tuubaas.

      • asdfghj,,

        valheitahan tämä palsta pursuaa. Sori jos nyt kerranikin joku puhuu totta. Outo homma joka tapauksessa.


      • xx xxxx xx

        Inferior:
        Tuohon viestiisi en voi muuta kuin todeta että todellakin ainutlaatuinen tapaus ja huono tuuri, en ole kuullut ikinä samanlaisesta tapauksesta tällä konsolilla mutta kilpailevalla oli vuosia sitten sama homma.


      • pjoun
        xx xxxx xx kirjoitti:

        Inferior:
        Tuohon viestiisi en voi muuta kuin todeta että todellakin ainutlaatuinen tapaus ja huono tuuri, en ole kuullut ikinä samanlaisesta tapauksesta tällä konsolilla mutta kilpailevalla oli vuosia sitten sama homma.

        Ei tuo ole kyllä mitenkään tavaton ongelma EA Sportsin pelien kanssa. Itselläni on keskireiän halkeamia tullut sekä NHL09- että NHL10-levyihin, mutta ei mihinkään muihin peli- tai medialevyihin. NHL09:n kanssa tuo ei ollut ymmärtääksen mitenkään ainutlaatuinen ongelma englanninkielisten foorumien mukaan.

        Oma NHL10 oli ollut pari viikkoa yhtäjaksoisesti masiinan sisässä kunnes yhtäkkiä laite ei tunnistanut levyä. Ejectin jälkeen sain sitten todeta, että keskireiän reunalta lähti kaksi halkeamaa.

        Sehän tässä mietityttää, että pelin ostosta on yli 90 päivää, ja EA Sports yrittää väittää, ettei levyä korvata ilmaiseksi 90 päivän jälkeen.


    • P3ki

      Minulla tuli pelilevykkeeseen mystisesti keskireiästä lähtevä halkeama melkein heti pelin ostamisen jälkeen. Koska tiesin varmuudella, että levykettä oli käsitelty oikein, reklamoin asian levyn myyneeseen verkkokauppa.com:iin. Koska he väittivät, että levy on hajonnut väärän käsittelyn seurauksena, mikä ei ollenkaan pitänyt paikkaansa, jouduin viemään asian Kuluttajariitalautakuntaan. Nyt lautakunta on selvittänyt asiaa ja tutkinut pelilevykkeen. Lautakunta totesi, että levyke ei ole rikkoutunut väärän käsittelyn johdosta. Pelilevykkeessä on mikroskooppisen pieni pistemäinen iskujälki lähellä keskireikää. Halkeama on lähtenyt syntymään tästä iskujäljestä. Lautakunnan mukaan iskujäljen on voinut aiheuttaa esim. soittimen pidike. Seuraavaksi ajattelin tiedustella Sonylta mahdollisen iskujäljen syitä.

      • msogs

        Saattahan noihin sarjoihin livahtaa valmistusvitheellisiäkin levyjä, niitä kuitenkin aika reilu määrä valmistetaan. Sitten pyöriessään lähtee halkeemaan


      • dasdasdsdasd
        msogs kirjoitti:

        Saattahan noihin sarjoihin livahtaa valmistusvitheellisiäkin levyjä, niitä kuitenkin aika reilu määrä valmistetaan. Sitten pyöriessään lähtee halkeemaan

        Voisiko tämä vitun konsolisota vihdoin loppua?


      • -JYP 4 EVER-

        mulla hajos myös NHL10 levy, ja ostosta yli 90pv, joudun maksaan 10€ niin ne lähettää uuden.. no on sekin halvempi ku uus kokonaan.. kuitenkin syksyllä "joutuu" ostaa NHL 11.. harmittaa vaa ku näin Pleijareiden aikaan hajos.. voi kestää kuitenkin ennen ku saa sen uuden!


      • P.L.
        msogs kirjoitti:

        Saattahan noihin sarjoihin livahtaa valmistusvitheellisiäkin levyjä, niitä kuitenkin aika reilu määrä valmistetaan. Sitten pyöriessään lähtee halkeemaan

        Mulla napsahti musiikki dvd joskus keskeltä halki kun tippu sillain leijaten pehmeästi matolle tosi matalalta. Joskus taas roskiin laittanut aihioita niin tosissaan saanu vääntää että menee katki. Toivottavasti ei vika peleissä yleisty, tulee vähän tyyriiksi.


    • jannev

      KZ2 lakkas toimimasta äkisti kun opetin pelin ja aloitin uudestaan 10min päästä. Levy oli koko ajan koneessa. Ihmettelin että mikä on kun ei toimi kunnes huomasin että levyhän on halki sisäreunasta.
      En ole saanut muita pelejä (cd tai DVD) rikki enkä edes cd-äänilevyjä lähes 30 vuoden aikana.
      Eli kyllä tapahtuu. PS3 laite on vuoden 2008 mallia.

      • Sonim P

        Valmistusvirhe levyssä.


      • ERTYUJH
        Sonim P kirjoitti:

        Valmistusvirhe levyssä.

        Itsellä hajosi juuri 2-viikkoa sitten ostama peli, red dead redemption. Kyllä menee huomenna soitto sinne mistä ostin tämän koneen. Keskireiän vieressä kans halkeama.

        Pelasin peliä tänään ja yhtä-äkkiä levyasema alko pitää jotain ääntä ja koko pleikka tilttas. Sen jälkeen ei enään toiminut ja kun otin ulos, niin oli halkeama.


      • nyt kävi näin
        ERTYUJH kirjoitti:

        Itsellä hajosi juuri 2-viikkoa sitten ostama peli, red dead redemption. Kyllä menee huomenna soitto sinne mistä ostin tämän koneen. Keskireiän vieressä kans halkeama.

        Pelasin peliä tänään ja yhtä-äkkiä levyasema alko pitää jotain ääntä ja koko pleikka tilttas. Sen jälkeen ei enään toiminut ja kun otin ulos, niin oli halkeama.

        kävi itsellä sama juttu, eri peli kyllä... en jaksanut nostaa suurempaa älläkkää siitä


      • jaskatukka
        nyt kävi näin kirjoitti:

        kävi itsellä sama juttu, eri peli kyllä... en jaksanut nostaa suurempaa älläkkää siitä

        PS3 kuten kaikki muutkin toimivat sillä logiikalla että CD pyörii sielä laitteessa aivan helvetinmoisia kierrosnopeuksia uhmaten ja Laser lukee kaikki tiedot. Itse CD ei mitään muuta sielä tee kun pyöri maan taivaallista kyytiä ja siihen ei mikään rapsutin koske.

        On siis aivan vitun mahdotonta että pleikkarisi olisi rikkonut CD:n.
        Veikkaan että revit sen irti kotelosta etkä paina keskeltä, CD ottaa kovaa damagee ja tulee lohkeama/halkeama joka paljastuu vasta kun se paska alkaa vimpuloimaan sielä laitteessa.
        Muuta mahdollisuutta ei ole, opettele käyttämään laitteitasi senkin karvaton kameli.


      • mhmhhmmhmmhmhm
        jaskatukka kirjoitti:

        PS3 kuten kaikki muutkin toimivat sillä logiikalla että CD pyörii sielä laitteessa aivan helvetinmoisia kierrosnopeuksia uhmaten ja Laser lukee kaikki tiedot. Itse CD ei mitään muuta sielä tee kun pyöri maan taivaallista kyytiä ja siihen ei mikään rapsutin koske.

        On siis aivan vitun mahdotonta että pleikkarisi olisi rikkonut CD:n.
        Veikkaan että revit sen irti kotelosta etkä paina keskeltä, CD ottaa kovaa damagee ja tulee lohkeama/halkeama joka paljastuu vasta kun se paska alkaa vimpuloimaan sielä laitteessa.
        Muuta mahdollisuutta ei ole, opettele käyttämään laitteitasi senkin karvaton kameli.

        Ilmeesi kun upouusi Midnight club LA:n pelilevy oli ruvennut halkeamaan keskeltä päin ja ei suostu toimimaan. Peliähän oli tosissaankin pelattu 3 kertaa ennen hajoamista. 2 kuukauden tauon jälkeen ajattelin pelata ja otin levyn normaalisti kotelosta painamalla keskeltä, kotelon maatessa lattiaa vasten (joten ei voinut taipua), nostamalla kevyesti. Katsoin ensin, että onpas likainen levy pohjasta ja puhalsin pölyjä pois huomatessani erittäin haalean naarmun keskeltä ulospäin levyä. Laitoin levyn koneeseen, mutta yllätys yllätys, pienen epäterveellisen PS3:n tuottaman äänen jälkeen ei tapahtunut mitään. Konsoli ei lukenut levyä ja odotettuani 5 minuuttia otin levyn ulos koneesta ja huomasin valoa vasten halkeaman paremmin.

        tl;dr liian tiukat pelikotelot, kiitos Sony!


      • mä vaan
        mhmhhmmhmmhmhm kirjoitti:

        Ilmeesi kun upouusi Midnight club LA:n pelilevy oli ruvennut halkeamaan keskeltä päin ja ei suostu toimimaan. Peliähän oli tosissaankin pelattu 3 kertaa ennen hajoamista. 2 kuukauden tauon jälkeen ajattelin pelata ja otin levyn normaalisti kotelosta painamalla keskeltä, kotelon maatessa lattiaa vasten (joten ei voinut taipua), nostamalla kevyesti. Katsoin ensin, että onpas likainen levy pohjasta ja puhalsin pölyjä pois huomatessani erittäin haalean naarmun keskeltä ulospäin levyä. Laitoin levyn koneeseen, mutta yllätys yllätys, pienen epäterveellisen PS3:n tuottaman äänen jälkeen ei tapahtunut mitään. Konsoli ei lukenut levyä ja odotettuani 5 minuuttia otin levyn ulos koneesta ja huomasin valoa vasten halkeaman paremmin.

        tl;dr liian tiukat pelikotelot, kiitos Sony!

        miten teidän ps3 rikkoo levyjä ja mulla on ensimäistä mallia oleva 60gb ps3 ja ei ole ensimäistäkään levyä rikkonut ja kohta on 3.v toiminut kone moitteettomasti.


      • hmmmhhmhmhm
        mä vaan kirjoitti:

        miten teidän ps3 rikkoo levyjä ja mulla on ensimäistä mallia oleva 60gb ps3 ja ei ole ensimäistäkään levyä rikkonut ja kohta on 3.v toiminut kone moitteettomasti.

        LUE! Ne kotelot rikkovat levyjä. Ei kone. Sitä koitin sanoa. Toki jos pieni halkeama kannen takia jo löytyy ja koneeseen laittaa niin ei se siitä ainakaan korjaannu.

        Eli liian tiukat kotelot tai liian heikot levyt. Ovatko Blu-ray discit jotenkin heikompia kuin DVD:t?


    • miikaris

      mulle ei oo käyny noin vaikka aikovassa käytössä onkin!

    • sepposeksuaali

      miten pidät konsoloa onko se sivuttain? vinossa? asento voi naarmuttaa

      • pokola

        Mulla levyasema pitää ääntä ja bf3 levy hajosi siitä keskeltä. Muita levyjä ei oo hajonnu mut kannatasko viiä huoltoon tuosta äänen pitämisestä
        . Sepposeksuaali tämä ei ole vastaus sinulle jostain syystä ei näkyny kun se vastaa ei näkyny sitä normi tekstikenttää


    • Ps3:n vika

      Korvaako Playstation 3:n takuu huolossa tämän vian sinun Playstation 3:ssa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      397
      1562
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1165
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      824
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      175
      721
    Aihe