Kauniimpi ja parempi puolisko.

=naiset

Sanotaan että nainen on kauniimpi puolisko, ja sanotaan että nainen on myös parempi puolisko. Itse en edes tajua koko puolisko-ajattelua, mutta tarkoittaako se sitten sitä, että miehet kokevat itse olevansa huonompi ja rumempi puolisko, tai vähintäänkin vain puoliskoja? Miehet tarvitsevat naisia, että voisivat kokea olevansa kokonaisia :D

35

3089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öljynen

      Se on niiiiiin vanhan kansan sanonta, että keksikää nuoret jo uusia.

    • ohi on joo

      että. Nainen meidän suhteessa on rumempi. Ei osaa pukeutua niin, että miestä miellyttää, hiustyyli on mitä on ja vaatteet ei miehen makuun ollenkaan. On hankalaa olla sitten hyvä ja kiva vaimontekele, kun mies haluaisi paremman. Mies on sellaista laatua, että aina olisi hyvä, jos olisi vielä paremmin. Ei saa olla pienintäkään näppylää naamassa, kun se herra täydellitä ärsyttää.

      • tuollainen inho

        Etkä sitten älyä jättää tuollaista niuhottajaa!! Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun haluatte viettää elämänne huonossa parisuhteessa?? Ei voi käsittää, ei!!


      • johan on...
        tuollainen inho kirjoitti:

        Etkä sitten älyä jättää tuollaista niuhottajaa!! Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun haluatte viettää elämänne huonossa parisuhteessa?? Ei voi käsittää, ei!!

        jotain pelkuruutta ehkä. On kuitenkin lapsi ja yksin ei iloja ja murheita halua jakaa. Mun oma seksuaalisuuskin on kärsinyt, kun ei herra täydellisyys välitä. Tunnen itseni 80 vanhaksi leskirouvaksi siinä suhteessa. Voisin kai kysyä itseltäni, mikä minua vaivaa vaikka olen nainen, mutta en jaksa koko ajan täysillä panostaa kauneuteeni. En ole mikään hyypiö, joka on jättänyt itsensä täysin hoitamatta, vaan normaali suomalainen kolmikymppinen. Kerro ohjeita jättämiseen, ei minulla itselläni riitä tietotaito.


      • voi meitä
        johan on... kirjoitti:

        jotain pelkuruutta ehkä. On kuitenkin lapsi ja yksin ei iloja ja murheita halua jakaa. Mun oma seksuaalisuuskin on kärsinyt, kun ei herra täydellisyys välitä. Tunnen itseni 80 vanhaksi leskirouvaksi siinä suhteessa. Voisin kai kysyä itseltäni, mikä minua vaivaa vaikka olen nainen, mutta en jaksa koko ajan täysillä panostaa kauneuteeni. En ole mikään hyypiö, joka on jättänyt itsensä täysin hoitamatta, vaan normaali suomalainen kolmikymppinen. Kerro ohjeita jättämiseen, ei minulla itselläni riitä tietotaito.

        Se on niin helppo laukoa tuo: jätä se. Juu, ihmisillä on niin erilaisia elämäntilanteita, eikä yksi neuvo auta kaikkia. Vaan mikäs meidän on neuvoessa. Minkähänlaisen elämän me itsellemme osaisimmekaan neuvoa, vaan emme me niitä neuvoja noudattaisi kuitenkaan, koska olemmehan vain ihmisiä.


      • voi meitä
        voi meitä kirjoitti:

        Se on niin helppo laukoa tuo: jätä se. Juu, ihmisillä on niin erilaisia elämäntilanteita, eikä yksi neuvo auta kaikkia. Vaan mikäs meidän on neuvoessa. Minkähänlaisen elämän me itsellemme osaisimmekaan neuvoa, vaan emme me niitä neuvoja noudattaisi kuitenkaan, koska olemmehan vain ihmisiä.

        Me näitä neuvoja jaamme niin mielellämme, vaikka hyvin tiedämme että ihmiset kuitenkin tekevät oman päänsä mukaan. Mikähän näiden neuvon antamisten tarkoitus oikein loppujen lopuksi on? Oikeastiko toisen paras, vai jonkinlainen itsensä ylentäminen opettajaksi, vai mikä?

        Vaikka ei sen puoleen, sanoisin minäkin tuolle naiselle, jonka ukko haukkuu, että jätä se. kai se sitten on vain tarve sanoa mielipide :D

        Tulipa taas nyhjästyä.


      • ja taas se
        voi meitä kirjoitti:

        Me näitä neuvoja jaamme niin mielellämme, vaikka hyvin tiedämme että ihmiset kuitenkin tekevät oman päänsä mukaan. Mikähän näiden neuvon antamisten tarkoitus oikein loppujen lopuksi on? Oikeastiko toisen paras, vai jonkinlainen itsensä ylentäminen opettajaksi, vai mikä?

        Vaikka ei sen puoleen, sanoisin minäkin tuolle naiselle, jonka ukko haukkuu, että jätä se. kai se sitten on vain tarve sanoa mielipide :D

        Tulipa taas nyhjästyä.

        se kuitenkaan joka päiväistä ole, mutta sattuu aina kun ei tunne itseään suhteessa riittäväksi. Itsetunto. Sitä tarvitaan herra täydellisyyden kanssa paljon. Ei kaikkea voi rakentaa pinnallisuuteen. Kauniita kuvia, koruja, vaatteita, tekohiuksia, kynsiä, hampaiden valkaisua, oikomista, timantein koristeltuja kenkiä ja aina hymy korvissa. Ei, en tunnista itseäni.


      • voi meitä
        ja taas se kirjoitti:

        se kuitenkaan joka päiväistä ole, mutta sattuu aina kun ei tunne itseään suhteessa riittäväksi. Itsetunto. Sitä tarvitaan herra täydellisyyden kanssa paljon. Ei kaikkea voi rakentaa pinnallisuuteen. Kauniita kuvia, koruja, vaatteita, tekohiuksia, kynsiä, hampaiden valkaisua, oikomista, timantein koristeltuja kenkiä ja aina hymy korvissa. Ei, en tunnista itseäni.

        Oikeestiko? No Oho, en tässä nyt muuta osaa sanoa. Vaadi sinä siltä ja kanssa, katos kun tuli taas neuvo.


    • sininen1977

      kehua puolisoaan, kuitenkaan pröystäilemättä. Normi suomalaista vaatimattomuutta.

      • Mies1985

        Nainen kehuu puolisoaan nostamalla hänet itsensä yläpuolelle?


      • p9iuyh
        Mies1985 kirjoitti:

        Nainen kehuu puolisoaan nostamalla hänet itsensä yläpuolelle?

        Taidat aika vähän liikkua naisten seurassa tai olla kuuro? Kyllä mä kerran jos toisenkin olen kuullut, mitä kaikkea meidän mies osaa ja tekee, ja tietää, ja meidän mies sitä ja tätä ja vaikka mitä, ja kivahan se on että omastaan tykkää ja kehuu.

        Kyllä ne naiset kehuu puolisoitaan aika paljonkin. Mutta mistäs sitä voi tietää tosiaan, jos...


      • jaahas....
        p9iuyh kirjoitti:

        Taidat aika vähän liikkua naisten seurassa tai olla kuuro? Kyllä mä kerran jos toisenkin olen kuullut, mitä kaikkea meidän mies osaa ja tekee, ja tietää, ja meidän mies sitä ja tätä ja vaikka mitä, ja kivahan se on että omastaan tykkää ja kehuu.

        Kyllä ne naiset kehuu puolisoitaan aika paljonkin. Mutta mistäs sitä voi tietää tosiaan, jos...

        miestään siitä että se osaa huoltaa taloa, autoa tai on taitava nikkaroimaan jotain. Mies1985 kysyi miksi naiset ei koskaan kehu miehiä ulkonäöltään parempina? Haluaako nainen omahyväisesti olla se universaalin kauneuden määritelmä eikä halua antaa tätä kunniaa miehille?


      • .....
        jaahas.... kirjoitti:

        miestään siitä että se osaa huoltaa taloa, autoa tai on taitava nikkaroimaan jotain. Mies1985 kysyi miksi naiset ei koskaan kehu miehiä ulkonäöltään parempina? Haluaako nainen omahyväisesti olla se universaalin kauneuden määritelmä eikä halua antaa tätä kunniaa miehille?

        kun teidän pitää tuosta prinsessantittelistä kilpailla naisten kanssa.

        Aika moni mies kyläkin haluaa naisen, joka on häntä itseään kauniimpi. Minäkin haluan miehen, joka minua vahvempi. En halua olla mikään muskelimamma, joka pärjää miehille voimankäytössä. Mielelläni ihailen sitä, että mieheni on se vahvempi puolisko.


      • Mies1985
        ..... kirjoitti:

        kun teidän pitää tuosta prinsessantittelistä kilpailla naisten kanssa.

        Aika moni mies kyläkin haluaa naisen, joka on häntä itseään kauniimpi. Minäkin haluan miehen, joka minua vahvempi. En halua olla mikään muskelimamma, joka pärjää miehille voimankäytössä. Mielelläni ihailen sitä, että mieheni on se vahvempi puolisko.

        Nainen saa olla kaunis olemalla hiuksia harova laihaläski MTV:n katsoja.

        Miehestä tulee vahva kun naama punaisena pumppailee massiivisia rautoja ja syö massiivisia määriä ruokaa. Nykyajan television,elokuvien,harrastusten ynnä muiden vaikutteiden takia naiset eivät välttämättä osaa edes kunnioittaa miestä joka ei ole erityisen fyysisesti 'uhmaava'. Eli tämäkin miehiltä ollaan viemässä pois. Naisten kauneutta sen sijaan ei kyseenalaisteta.
        -
        Esim.pienikokoinen kaverinaiseni välillä vihjailee minkälainen taistelija hän oikein on ja ettei halua joutua miesten kanssa tappeluun (vaikka omasta mielestä pärjääkin) jos vaikka baariin mennään. Siinä tulee tosi miehekäs ja tärkeä olo. =)

        Ja onhan esim.hevonen vahva. Mutta mitä iloa miehelle on siitä että on vahva? No onhan siitä tavallaan toki iloa mutta enemmänkin näen sen sellaisena valuuttana jolla voi lunastaa itselleen jonkinlaisen intimiteetin pahimmasta arvostelusta ja ehkä päästä kosketuksiin naisen kauneuden kanssa jota taas ei naisen tarvitse mitenkään lunastaa työllä.
        -
        Vahvuuteen liittyy funktionaalisia odotuksia ja kauneuteen taas ei. Kauneus on lähtemätön itseisarvo.


      • Miramella
        Mies1985 kirjoitti:

        Nainen saa olla kaunis olemalla hiuksia harova laihaläski MTV:n katsoja.

        Miehestä tulee vahva kun naama punaisena pumppailee massiivisia rautoja ja syö massiivisia määriä ruokaa. Nykyajan television,elokuvien,harrastusten ynnä muiden vaikutteiden takia naiset eivät välttämättä osaa edes kunnioittaa miestä joka ei ole erityisen fyysisesti 'uhmaava'. Eli tämäkin miehiltä ollaan viemässä pois. Naisten kauneutta sen sijaan ei kyseenalaisteta.
        -
        Esim.pienikokoinen kaverinaiseni välillä vihjailee minkälainen taistelija hän oikein on ja ettei halua joutua miesten kanssa tappeluun (vaikka omasta mielestä pärjääkin) jos vaikka baariin mennään. Siinä tulee tosi miehekäs ja tärkeä olo. =)

        Ja onhan esim.hevonen vahva. Mutta mitä iloa miehelle on siitä että on vahva? No onhan siitä tavallaan toki iloa mutta enemmänkin näen sen sellaisena valuuttana jolla voi lunastaa itselleen jonkinlaisen intimiteetin pahimmasta arvostelusta ja ehkä päästä kosketuksiin naisen kauneuden kanssa jota taas ei naisen tarvitse mitenkään lunastaa työllä.
        -
        Vahvuuteen liittyy funktionaalisia odotuksia ja kauneuteen taas ei. Kauneus on lähtemätön itseisarvo.

        Ruma tai tavallinen nainen ei ole mitään, koska kauneus on itseisarvo.

        Jos ei ole muskeleita, ne voi hankkia salilla. Jos ei ole kaunis, niin sen voi hankkia leikkauksilla. Niin se menee. Happamia sano kettu.


      • ....
        Miramella kirjoitti:

        Ruma tai tavallinen nainen ei ole mitään, koska kauneus on itseisarvo.

        Jos ei ole muskeleita, ne voi hankkia salilla. Jos ei ole kaunis, niin sen voi hankkia leikkauksilla. Niin se menee. Happamia sano kettu.

        Näytti olevan pojalle tosi happamia nämä pihlajanmarjat.
        Totuus on kuitenkin se, että mies on naiseen nähden vahva, vaikka makaisi sohvalla kaiken päivää. Nainen se joutuu salilla rehkimään, eikä sittenkään pärjää näille sohvaperunoille. Kyllä miestä oikeasti on siunattu todella suurella lihasmassalla ilman minkäänlaista "työntekoa".

        Ruma nainen ei kauneutta ilman kirurgia saa, mutta mies on naista vahvempi, vaikkei tekisi yhtään mitään.


      • hä?
        ..... kirjoitti:

        kun teidän pitää tuosta prinsessantittelistä kilpailla naisten kanssa.

        Aika moni mies kyläkin haluaa naisen, joka on häntä itseään kauniimpi. Minäkin haluan miehen, joka minua vahvempi. En halua olla mikään muskelimamma, joka pärjää miehille voimankäytössä. Mielelläni ihailen sitä, että mieheni on se vahvempi puolisko.

        "Aika moni mies kyläkin haluaa naisen, joka on häntä itseään kauniimpi. Minäkin haluan miehen, joka minua vahvempi. En halua olla mikään muskelimamma, joka pärjää miehille voimankäytössä. Mielelläni ihailen sitä, että mieheni on se vahvempi puolisko."

        siis... mitä helvettiä miehen vahvuus liittyy tähän? nyt puhuttiin ulkonäöstä eikä lihasvoimasta. Eikö naiset tunne itseään itserakkaiksi kun haluavat tuntea itsensä esteettisesti paremmannäköiseksi sukupuoleksi ja miesten pitäisi myös vahvistaa tämä oletus palvomalla naisen vartaloa? Todella narsistista.


      • ......
        hä? kirjoitti:

        "Aika moni mies kyläkin haluaa naisen, joka on häntä itseään kauniimpi. Minäkin haluan miehen, joka minua vahvempi. En halua olla mikään muskelimamma, joka pärjää miehille voimankäytössä. Mielelläni ihailen sitä, että mieheni on se vahvempi puolisko."

        siis... mitä helvettiä miehen vahvuus liittyy tähän? nyt puhuttiin ulkonäöstä eikä lihasvoimasta. Eikö naiset tunne itseään itserakkaiksi kun haluavat tuntea itsensä esteettisesti paremmannäköiseksi sukupuoleksi ja miesten pitäisi myös vahvistaa tämä oletus palvomalla naisen vartaloa? Todella narsistista.

        Miksi ihmeessä sinun pitäisi palvoa jonkun vartaloa? En minä vaan ymmärrä.

        Vahvuus kuuluu tahan sitä, että eri sukupuolet arvostavat toisissaan eri asioita. Miehet arvostavat naisissa kauneutta, ja naiset miehissä mm. vahvuutta.
        Te prinsessaleikkejä havittelevat pojat olette yhtä typeriä, kuin ovat ne tytöt, jotka pyrkivät todistelemaan, että naiset pystyvät kaikkeen samaan mihin miehetkin.

        Te haluatte kilpailla naisten kanssa kauneudessa, vaikka miehen ja naisen ulkonäkö eivät ole vertailukelpoisia keskenään, niin paljon niissä on eroavaisuuksia. Jotkut naiset taas haluavat kilpailla teidän kanssanne fyysisyydessä, vaikka eivät (biologisista eroista johtuen) voi koskaan saavuttaa miehen lihasmassaa, ja ovat siis tuomittuja painimaan eri sarjassa.

        Lapsellista on tuollainen vouhotus.


      • hä?
        ...... kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinun pitäisi palvoa jonkun vartaloa? En minä vaan ymmärrä.

        Vahvuus kuuluu tahan sitä, että eri sukupuolet arvostavat toisissaan eri asioita. Miehet arvostavat naisissa kauneutta, ja naiset miehissä mm. vahvuutta.
        Te prinsessaleikkejä havittelevat pojat olette yhtä typeriä, kuin ovat ne tytöt, jotka pyrkivät todistelemaan, että naiset pystyvät kaikkeen samaan mihin miehetkin.

        Te haluatte kilpailla naisten kanssa kauneudessa, vaikka miehen ja naisen ulkonäkö eivät ole vertailukelpoisia keskenään, niin paljon niissä on eroavaisuuksia. Jotkut naiset taas haluavat kilpailla teidän kanssanne fyysisyydessä, vaikka eivät (biologisista eroista johtuen) voi koskaan saavuttaa miehen lihasmassaa, ja ovat siis tuomittuja painimaan eri sarjassa.

        Lapsellista on tuollainen vouhotus.

        nainen on universaalisesti esteettisemmän näköinen kuin mies?

        "Te haluatte kilpailla naisten kanssa kauneudessa, vaikka miehen ja naisen ulkonäkö eivät ole vertailukelpoisia keskenään, niin paljon niissä on eroavaisuuksia."

        Miksi sitten naiset pitävät naissukupuolta esteettisesti paremmannäköisempänä sukupuolena ja miksi miehet ovat samaa mieltä?


      • ......
        hä? kirjoitti:

        nainen on universaalisesti esteettisemmän näköinen kuin mies?

        "Te haluatte kilpailla naisten kanssa kauneudessa, vaikka miehen ja naisen ulkonäkö eivät ole vertailukelpoisia keskenään, niin paljon niissä on eroavaisuuksia."

        Miksi sitten naiset pitävät naissukupuolta esteettisesti paremmannäköisempänä sukupuolena ja miksi miehet ovat samaa mieltä?

        Minä en sanonut niin, sinä vain omilla sovinistisilmälaiseillasi katsoessasi tulkitsit niin.
        Miesten ja naisten ulkonäössä on eroja (vai eikö muka?) ja siksi heidän on kauneuskilpailuissa kilpailtava omissa sarjoissaan. Esim. vino nenä ei estä miestä olemasta hyvin komea. Vino nenä estää kuitenkin naista olemasta hyvin kaunis.


      • hä?
        ...... kirjoitti:

        Minä en sanonut niin, sinä vain omilla sovinistisilmälaiseillasi katsoessasi tulkitsit niin.
        Miesten ja naisten ulkonäössä on eroja (vai eikö muka?) ja siksi heidän on kauneuskilpailuissa kilpailtava omissa sarjoissaan. Esim. vino nenä ei estä miestä olemasta hyvin komea. Vino nenä estää kuitenkin naista olemasta hyvin kaunis.

        naisen ei tarvitse olla keskivertoa kauniimpi päästäkseen kauneuskilpailuihin. Miehen täytyy olla harvinaisen komea päästäkseen vastaaviin kisoihin.


      • ....
        hä? kirjoitti:

        naisen ei tarvitse olla keskivertoa kauniimpi päästäkseen kauneuskilpailuihin. Miehen täytyy olla harvinaisen komea päästäkseen vastaaviin kisoihin.

        Tuota nyt ei usko Erkkikään (sinusta itsestäsi puhumattakaan).


      • Mies1985
        .... kirjoitti:

        Tuota nyt ei usko Erkkikään (sinusta itsestäsi puhumattakaan).

        Missit ovat ihan tavallisia naisia joita näkee jatkuvasti.


      • *
        Mies1985 kirjoitti:

        Missit ovat ihan tavallisia naisia joita näkee jatkuvasti.

        mistereihin.


    • adghkö

      "komeampi puolisko". Ilmeisesti naiset haluaa omahyväisesti olla se paremmannäköinen osapuoli jota palvotaan?

      • lk

        Niin, tai jos naiset eivät ajattele olevansa mitään puolinaisia ilman miestä, en minä ainakaan noin ajattele. Ihmettyttää tuollaiset "Täytyy saada nainen" - jutut.


      • ........

        "Ilmeisesti naiset haluaa omahyväisesti olla se paremmannäköinen osapuoli jota palvotaan"

        En minä ole koskaan kuullut kenenkään naisen sanovan itseään "kauniimmaksi puoliskoksi". Kyllä to on ihan miesten omaa kielenkäyttöä ollut. Se on niin vanha sanonta, ettei sitä alle viiskymppisten suusta kuule. Naiset sitten kutsuivat miehiään "perheen pääksi". Sitäkään sanontaa ei käytä enää kuin vanhat naiset.

        Kaipa tuossa vain tulevat esille eri sukupuolien arvostukset. Miehet arvostavat naisissa ensi sijassa kauneutta, naiset taas miehissä johtajuutta.


      • adghkö
        lk kirjoitti:

        Niin, tai jos naiset eivät ajattele olevansa mitään puolinaisia ilman miestä, en minä ainakaan noin ajattele. Ihmettyttää tuollaiset "Täytyy saada nainen" - jutut.

        "Niin, tai jos naiset eivät ajattele olevansa mitään puolinaisia ilman miestä, en minä ainakaan noin ajattele. Ihmettyttää tuollaiset "Täytyy saada nainen" - jutut."

        niinpä. Mies tarvitsee naista koska nainen on miehelle elämän tärkein olento. Miehet taas on naisille samaa tasaista harmaata massaa joihin suhtaudutaan yhtä suurella ihailulla kuin reikäisiin sukkiin.


      • adghkö
        ........ kirjoitti:

        "Ilmeisesti naiset haluaa omahyväisesti olla se paremmannäköinen osapuoli jota palvotaan"

        En minä ole koskaan kuullut kenenkään naisen sanovan itseään "kauniimmaksi puoliskoksi". Kyllä to on ihan miesten omaa kielenkäyttöä ollut. Se on niin vanha sanonta, ettei sitä alle viiskymppisten suusta kuule. Naiset sitten kutsuivat miehiään "perheen pääksi". Sitäkään sanontaa ei käytä enää kuin vanhat naiset.

        Kaipa tuossa vain tulevat esille eri sukupuolien arvostukset. Miehet arvostavat naisissa ensi sijassa kauneutta, naiset taas miehissä johtajuutta.

        ulkonäköä sata kertaa enemmän kuin miehet naisissa. Kriteerit on vain erilaiset: miehet kehuu joka neljättä vastaan kävelevää naista kauniiksi, kun naiset pitää noin joka sadatta vastaan kävelevää miestä komeana.


      • .....
        adghkö kirjoitti:

        ulkonäköä sata kertaa enemmän kuin miehet naisissa. Kriteerit on vain erilaiset: miehet kehuu joka neljättä vastaan kävelevää naista kauniiksi, kun naiset pitää noin joka sadatta vastaan kävelevää miestä komeana.

        vai niin. So?
        Mikä tuossa nyt sitten todisti ja mitä?


      • adghkö
        ..... kirjoitti:

        vai niin. So?
        Mikä tuossa nyt sitten todisti ja mitä?

        naisilla on paljon korkeammat vaatimukset vastakkaiselle sukupuolelle kuin miehillä.


      • .......
        adghkö kirjoitti:

        naisilla on paljon korkeammat vaatimukset vastakkaiselle sukupuolelle kuin miehillä.

        Miten niin korkeammat vaatimukset, kun he kuitenkin valitsevat mielummin niitä taviksennäköisiä miehiä?

        Jos ihan rehellinen olet, niin sinun on myönnettävä, etteä miehetkin pitävät vain paria prosenttia naisista täydellisen kauniina.


      • lk
        adghkö kirjoitti:

        "Niin, tai jos naiset eivät ajattele olevansa mitään puolinaisia ilman miestä, en minä ainakaan noin ajattele. Ihmettyttää tuollaiset "Täytyy saada nainen" - jutut."

        niinpä. Mies tarvitsee naista koska nainen on miehelle elämän tärkein olento. Miehet taas on naisille samaa tasaista harmaata massaa joihin suhtaudutaan yhtä suurella ihailulla kuin reikäisiin sukkiin.

        Ja tälle asialle ei voi mitään. Kuten tuolla jossain todettiinkin, niin ei se ole naisen vika että te miehet olette niin pillunkipeitä.


    • Osa totuutta

      "Miehet tarvitsevat naisia, että voisivat kokea olevansa kokonaisia :D "

      Eiköhän tuossa ole ihan että molemmat osapuolet kokevat niin.

      Siis ennen kokivat, nykyäänhän ihmiset ovat yksilöitä jotak tarvitsevat vain ison dildon ja jos siinä sattuu tulemaan ihminen kaupan päälle niin sitten yritetään sitä sietää.

      Lyön kyllä vetoa että naiset tarvitsevat miehiä lopulta enemmän emotionaalisiin tarpeisiinsa kuin miehet naisia. OOPS, sanoinko tuon ääneen?

      • noin..

        niin miksi enimmäkseen miehet vinkuvat naisen puutettaan? Tai miksi suurin osa eron aloitteentekijöistä on naisia? Jos miehet haluavat eron, niin silloin heillä on useimmiten katsottuna uusi nainen, toisin kuin siis eroaloitteen tekevillä naisilla.

        Kyllä se vaan siltä vaikuttaa, että nainen on itsenäisempi kuin mies :)

        Niin, ja yksinään elävät naiset ovat onnellisempia kuin yksinään elävät miehet. Miehet ilman naista ovat puoliNAISIA ja naisen saadessaan kokoNAISIA. Voi ressukoita :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe