Nättejä sekoituksia?

Sekarotuinenpiski

Kertokaa omasta mielestänne nättejä sekoituksia joita olette nähneet /omistatte:)

214

17246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukka-Musti

      Itse tapaamistani sekoituksista mainitsisin vaikkapa seuraavat:

      englanninsetteri/bouvier

      dobermanni/whippet

      dobermanni/amerikankettukoira

      eestinajokoira/valkoinenpaimenkoira

      bokseri/amstaffi

      harmaanorjanhirvikoira/portugalinvesikoira

      alaskanmalamuutti/saksanpaimenkoira

      papillon/welc corgi cardigan

      kultainennoutaja/pitkäkarvainenn mäyräkoira

      englanninvinttikoira/lapinporokoira

      beagle/mopsi

      suursnautseri/eurasier

      Tällaisia nättejä sekoituksia minulle on ainakin mieleen painunut.

      Tässkin linkissä on hyvä kuva basset houndin ja siperianhuskyn sekoituksesta: http://www.poodlecam.com/friends/DukeonDeck3_Vga.jpg

      • muute ei onnistu

        Parempi olla siperia uros



      • Anonyymi

        Harmi. linkki ei toiminut enää. Mielenkiintoista olisi kuvia nähdä. Tosin hyvin erinäköisiä pentuja voi olla samassa sekarotuisessa pentueessa koten ei voi odottaa että tietynlaisia olisivat samat sekoitukset aina.


      • Anonyymi

    • tosisöpö

      Luonne ja ulkonäkö parhaimmasta päästä
      eli omistan
      Lhasa apson ja vehnäterrierin sekoituksen
      on tosi kiltti, leikkisä vielä 7vuotiaanakin
      turkki on tosi pehmoinen, niinkuin pennuilla ja usein luullaankin että on isomman koiran pentu

      • Avustettava

        MALTAINKOIRAN JAMÄYRÄKOIRAN SEKOITUKSEET OVAT IHKUJA.


      • Anonyymi
        Avustettava kirjoitti:

        MALTAINKOIRAN JAMÄYRÄKOIRAN SEKOITUKSEET OVAT IHKUJA.

        itsellä oli maltankoira-kääpiovillakoira sekoitus. Muistutti Havanankoiraa.


    • -sekarotuinen-

      Tässä mun kulta

      • Ihastunut ihailija

        Oi, miten kaunis silokki ja mikä kuonon uljas muoto!!!

        Haastava luonne kyllä varmaan, herkkä ja kova milloin mitenkin. Itse en varmaan olisi tarpeeksi taitava ja rauhallinen tuollaisen kanssa.


      • -sekarotuinen-
        Ihastunut ihailija kirjoitti:

        Oi, miten kaunis silokki ja mikä kuonon uljas muoto!!!

        Haastava luonne kyllä varmaan, herkkä ja kova milloin mitenkin. Itse en varmaan olisi tarpeeksi taitava ja rauhallinen tuollaisen kanssa.

        Aika helppo koulutettava on loppujen lopuksi ollut.
        Faarao-puolelta periytynyt kiinnostus uusiin asioihin (ja hymyileminen :D) joten on ollut aika helppo opettaa uusia juttuja. Mahdottomasti energiaa löytyy, joten liikunnan saaminen tärkeetä. Tottelee vapaana ollessaankin vaikka jonkun verran riistaviettiä löytyy.
        Jotenkin onnekkaasti tullut hyvät puolet kummastakin rodusta :D Olen onnellinen kun otettiin, vaikka onkin sekarotuinen ;P


      • puvun ostaja

        puvun? Joka jäi sitten pieneksi


      • -sekarotuinen-
        puvun ostaja kirjoitti:

        puvun? Joka jäi sitten pieneksi

        Ei olla mutta ihanaa jos oot törmänny sisaruksiin ! Saako udella että missä kaupungissa asustelevat? Narttu/uros?


      • kemeliö

        Taitavasti uhmaa painovoimaa :D


    • finnish wolf

      Meillä on tosi söpö ja ihana sekarotuinen. Sen turkki on on ihana sileä ja eikä se hauku ollenkaan (tai ainakaan en ole koskaan kuullut sen haukkuvan, vaika olen kotona suurimman osan ajasta). Siinä on chihuahuaa, kääpiöpinseriä, welsh gorgia, maltankoiraa ja japanese chiniä =). Se ei kyllä yhtään muistuta miktään näistä. Kaikista pennuista tuli erinäköisiä. Se on myöskin aika pieni.

      • Avustettava

        vARMAAN TOSI SÖPÖ KOIRA.


    • K

      Oma chihuahuan ja venäjäntoyn sekoitukseni on mielestäni mahdottoman kaunis. Sillä on pitempi kuono kuin rotumääritelmän mukaisella chihulla ja se on rakenteeltaan hyvin sopusuhtainen; hoikempi kuin chihu, muttei yhtä honkkelo kuin toitsu. Väriltään koirani on valkoinen; selässä on muutama epämääräinen pläntti, muuten vain korvissa ja silmien ympärillä on vaaleanruskeaa.

      Ehkä söpöin sekoitus, jonka olen nähnyt, on tämä chihuahuan ja villakoiran yhdistelmä(mikäli linkki toimii):
      http://3.bp.blogspot.com/_R_1Uvm2d4uQ/SLVtMtcJgSI/AAAAAAAAAFE/hTD_Uf8wCzI/s400/chipoo.bmp

      • ......-

        jos tuota linkistä löytyvää koiraa tarkoitat niin se on vaalee eikä valkoinen


      • frendi

        Tosi suloisen näköinen!!!!!


      • K
        ......- kirjoitti:

        jos tuota linkistä löytyvää koiraa tarkoitat niin se on vaalee eikä valkoinen

        Kiitos selvennyksestä. :D Oma chihun ja toitsun sekoitukseni siis on valkoinen. Kuvan koira on ns. chipoo eli chihun ja villakoiran yhdistelmä jostain Amerikan maalta. Suloisia molemmat!


      • No on söpö!!!


      • minelan

        No onpa söpö.


      • Anonyymi
        ......- kirjoitti:

        jos tuota linkistä löytyvää koiraa tarkoitat niin se on vaalee eikä valkoinen

        Hänen oma koira valkoinen, kuvan koira toinen, todella söpö. (Huomasin, aikaa mennyt..)


    • oli tämäkin

      Näin kerran whippetin ja karkkarimäykyn sekoituksen, aivan mielettömän hauskan näköinen ja kivanluontoinen.

      • rakkausruno

    • mamaa

      pesue, jossa puolet saksanpaimenkoiraa, toinen puolikas tervueren/huskya. Kaikki niin simpsakoita ja kauniita ja rotupiirteet kaikista kolmesta tasaisesti näkyvissä.

      • :o)

        Meidän kaunotar on suomen ajokoiran ja karjalan karhukoiran risteytys.


      • Ai_Choo
        :o) kirjoitti:

        Meidän kaunotar on suomen ajokoiran ja karjalan karhukoiran risteytys.

        Mulla on 11.2009 syntyny uros.emä: sakemanni/rotikka isä: karhukoira. kaikkien sekotukselta näyttääkin hehe =D korvat todennäkösesti nousee pystyy.on nyt 10vko.
        http://irc-galleria.net/user/Ai_Choo/picture/116000927


      • oukkid
        Ai_Choo kirjoitti:

        Mulla on 11.2009 syntyny uros.emä: sakemanni/rotikka isä: karhukoira. kaikkien sekotukselta näyttääkin hehe =D korvat todennäkösesti nousee pystyy.on nyt 10vko.
        http://irc-galleria.net/user/Ai_Choo/picture/116000927

        valkoinen läiskä tullut päähän, jännä


      • meillä sakemannin nä
        Ai_Choo kirjoitti:

        Mulla on 11.2009 syntyny uros.emä: sakemanni/rotikka isä: karhukoira. kaikkien sekotukselta näyttääkin hehe =D korvat todennäkösesti nousee pystyy.on nyt 10vko.
        http://irc-galleria.net/user/Ai_Choo/picture/116000927

        ihanan värinen katse on niin tuttu meillä on sakemanni iän ja sekarotuisen nartun (uskoisin että emässä schafspudelia kirjoitin toivottavasti oikein)..kuono näyttää snautserin tai joltain samannäköiseltä perityltä ja karvat on ihan pystyssä ;siis päällyskarvat. nyt 12vk säkä aika iso ajatellen että emä keksikokoinen elikkäs 38cm painoa 8,5kg ja narttu siis kyseessä..vinkeää nähdä mitä koirasta tulee kun kasvaa ja mäkin aattelen et korvat nousee, vaik tiedä häntä sit


    • Ippuliini
    • tyytyväinen emäntä=)

      meillä komee uros jossa on saksanseisojaa & labradorinnoutajaa...
      Tumman ruskea, lyhytkarvainen ja näyttää tosi ylväältä...enemmän muistuttaa näistä saksanseisojaa, mutta väritykseltään labbista...

      • m

        Meillä on kiinanharjakoiran ja perhoskoiran sekotuspentu...


      • Anonyymi

        Minulla on myös labbis/ saksanseisoja, mutta narttu! :D en olisi uskonut, että sellaista sekotusta olisi jollain muullakin!


    • skdtuoup

      meillä todella kaunis

      Lapinkoiran ja kultasennoutajan mix.
      Lapinkoira soopeli.

      • putska

        onko kellään tai onko nähnyt rotikan ja pyreneittenkoiran risteytystä?


      • kevätaurinko82

        jolla täällä kultsin ja lapinkoiran sekoitus. mulla myös ja on tosi komea poika! =) minkäikäinen sulla? haluaisin tietää koirani mahdollisista sisaruksista, mun täyttää 9.5.2010 7 vuotta.


    • siireli

      Itselleni tulossa sunnuntaina sheltti-papillon-jackrusseli ja aivan ihana tapaus. Tosi kaunis ja sopusuhtainen. Omasta mielestäni näyttää aika paljon sheltiltä, mutta lyhyellä karvalla ja russelin värityksellä. Korvissa ja hännässä vähän pidempi karva.

      • Harmaa norjanhirviko

        Onko kukaan nähnyt/aavistusta minkä näköinen tästä tulee?

        Onko kenelläkään aavistusta, minkä kokoinen tästä mahdollisesti tulisi(=narttu)?


      • moi.
        Harmaa norjanhirviko kirjoitti:

        Onko kukaan nähnyt/aavistusta minkä näköinen tästä tulee?

        Onko kenelläkään aavistusta, minkä kokoinen tästä mahdollisesti tulisi(=narttu)?

        meil on suomenpystykorva/saksanpaimenkoira. Näyttää ihan ketulta ja kaikki sanovat sitä lenkillä ketuksi :))


      • utelias_niisku

        Hei Siireli!
        Kuulostaa aivan ihanalta sekoitukselta, kaikki kolme rotua kuuluvat minun lemppareihini! Olisiko mahdollista nähdä kuva uudesta tulokkaasta? :)



    • ihanuus86
      • Taitsu2008

        Taika on Englanninspringerspanielin (emä) ja Novascotiannoutajan (isä) sekoitus. Ylienerginen oli pienenä, nyt jo hieman rauhottunu (2v.) Nenä on pinkki ja silmät vaaleanruskeat niinku tollereilla ja väritys on valkea-kupari, samanlainen kuin sprinkuilla.


    • SuSki81
      • SuSki81

        Koira on siis chihun ja papillonin sekotus..


    • Elvistelijän omistaj

      Meillä on 5kk ikäinen musta uros jonka emo sileäkarvainen mäyräkoira ja isä havannankoira. Metka sekoitus kun vartalo on hieman pitkulamainen, mutta jalat ei kuitenkaan niin kovin lyhyet ka kuono on taas havannamainen pyöreänpi. Turkki on kiiltävä ja hieman lainehtivankihara. Monesti kysytty lenkeillä, että onko noutajan pentu. :D

    • Vaarin mamma

      Meillä on Kultaisen noutajan ja Lapinkoiran sekoitus, keskikokoinen koira, jolla turkki on periytynyt lapinkoiralta ja väritys enempi ruskea on noutajalta peritty samoin kuin luppakorvat. Luonne äärimmäisen kiltti ja rauhallinen.

    • seropikoiraa

      Itselläni aivan valloittava petit basset griffon vendeen/tiibetinterrieri/welsh gorgi pembroke-uros. Melko pienikokoiseksi jäänyt (vajaa 40cm), mutta pitkä ja vahva selkä. Nätti koira on partoineen ja kaikkineen, kulkee aina pitkä häntä nätisti pystyssä. Ikää 9v mutta innokkuus ei ole kadonnut minnekkään. Kouluttamisessa oli ongelmia (keskittymisongelmia, itseppäinen..). Pitkän ''koulutustappelun'' jälkeen tosi tottelevainen koira kuoriutui. Terve ollut koko elämänsä ajan :)

      • sakecollie

        Kenelläkään tietoa minkä näköinen saksanpaimenkoira x bordercollie mix. ;stä tulee?


      • dogsx
        sakecollie kirjoitti:

        Kenelläkään tietoa minkä näköinen saksanpaimenkoira x bordercollie mix. ;stä tulee?

        Meillä nuo sekoitukset, maailman ihanimmat luonteeltaan ja ulkonäöltään myös :)


      • SPKxBC
        sakecollie kirjoitti:

        Kenelläkään tietoa minkä näköinen saksanpaimenkoira x bordercollie mix. ;stä tulee?

        Minulla on sellainen koira ja olen tehnyt facebookiin avoimen ryhmän, jossa löytyy kymmeniä kuvia tästä koirasekoituksesta: http://www.facebook.com/pages/Bordercollie-x-German-Shepherd-mix-dogs/123624507682352?v=photos#!/group.php?gid=140439005988170&ref=ts
        Narttukoirani painaa 22 kg, hänellä on paksu pehmeä turkki, joka vaihtuu kahdesti vuodessa - pääväri musta. Aika paljon pienen mustan saksanpaimenkoiran näköinen.


      • BCxGSD
        sakecollie kirjoitti:

        Kenelläkään tietoa minkä näköinen saksanpaimenkoira x bordercollie mix. ;stä tulee?

        Myöhäinen vastaus....
        Minulla on kaksi. Jos kiinnostaa löydät monta kuvaa ja videoitakin perustamassani facebook ryhmässä "Border Collie x German Shepherd mix Dogs". Koirat painavat 20-30 kg, niillä on useimmiten pystyt korvat, tuuhea häntä. Noin 20 %:lla on lurppakorvat. Muutamalla yksilöllä on siniset silmät (peräisin Border Colliesta). Sekoitus näyttää kauniilta peruskoiralta, kokokin on näppärä, iso koira, mutta jaksaa vielä nostaa tarvittaessa.


    • JOO PATI JOOO !!!

      must nättei o norjanharmaanhirvikoiran ja lapinkoiran sekoitus ja sit siperianhusky ja saksanpaimenkoiran meil o toi eka mut ton toise näi turus :) on kyl ihuna =) Ja sit alskanmalamuuti ja kultase noutaja nähty turus kadul :)

    • karvainenkaveri

      Minulla pyreneittenkoiran/saksanpaimenkoiran/siperianhusky sekoitus.Nätti ja maukava luonteinen isoksi koiraksi.

      • Katja83x

        Meillä on vajaa neljä kuukautinen ranskanbulldogin ja mopsin risteytys. On niin valloittava ja suloinen, että ihmiset jotka koirista ei pidä, on rakastunut meidän Luluun =) Kummaltakin rodulta on perinyt parhaat ominaisuudet ja piirteet, ei ole ollut vielä ainenkaan mitään ongelmia minkään kanssa, ei hengityksenkään. Jopa eläinlääkäri oli ihastuksissaan :)


      • sekarotuiset
        Katja83x kirjoitti:

        Meillä on vajaa neljä kuukautinen ranskanbulldogin ja mopsin risteytys. On niin valloittava ja suloinen, että ihmiset jotka koirista ei pidä, on rakastunut meidän Luluun =) Kummaltakin rodulta on perinyt parhaat ominaisuudet ja piirteet, ei ole ollut vielä ainenkaan mitään ongelmia minkään kanssa, ei hengityksenkään. Jopa eläinlääkäri oli ihastuksissaan :)

        Heippa

        Miul löytyy sekarotuiset

        punainenirlanninsetteri/saksanpaimenkoira mix

        saksanpaimenkoira/tiibetinmastiffi/suomenajokoira/suomenpystykorva mix MYYTY ERON TAKIA MU VIEL NIMISSÄNI

        labradorinnoutajan/karkalankarhukoira mix MYYTY HIRVIMETILLE


    • timiotso
      • sumppikoghklfgj

        meillä elvis, afgaaninvinttikoiran ja novascotiannoutajan sekotus (= itteni mielestä tosi kaunis tapaus, fledakin löytyy ja vanhan ajan pussihoudut kasvaa luonnostaan :)


    • vulpixxx

      bordercollie/lapinporokoira mix ^^
      Näyttää eniten borderilta ja monet luulee puhtaaksi.
      Kuitenkin pää ja silmät on erikoisen ihanat x)
      Todella suloinen tapaus

    • koiranpennun omistaj

      onko kellään ollu suomenpystykorvan ja kultasennoutajan sekotusta? millainen koirasta on väriltään ja muuten tullut?

    • Torttusein

      Itselläni on silkkiterrieri/chihuahua mix ja ensi kuussa laumaan liittyy 25% parson russell/ 25% tiibetinspanieli/ 50% mittelspitz mix. Todella kaunis tapaus.:)

    • +++++

      Mulla on dobermannin ja boxerin sekoitus, on tosi kaunis koira, näyttää ihan rhodesian koiralta, paitsi harja vain selästä tietty puuttuu.

    • Anneli2011

      Voiko joku kertoo mulle linkin mistä voin kattoo minkä näkönen on toyvillakoira ja chihaun pentu sekotus

    • Geddi

      Itselläni on doggi/sakemanni, todella hurmaava herra

    • Moi.
      Mulla on semmonen englannin springerin ja border collien risteytys...
      On muuten tosi söpö ja sähäkkä pakkaus :-)

    • _seropi_

      punainen irlanninsetteri/saksanpaimenkoira mix

    • onnellinenomistaja

      Minä hain tänään koiran pennun joka on todella kaunis. se on kerman värinen monirotuinen. Sen vanhemmat molemmat monirotuisia, kermanvärisiä

    • Tiibetin pinseri : )

      Meillä on tosi nätti tiibetinspanieli-kääpiöpinseri. Ulkonäköä kehutaan harva se päivä.

    • hglh

      Lapinkoira/Saksanpaimenkoira/Saffordshirenbulterrieri.

      Kaunis yksilö! Mutta luonnetta löytyy :D

    • wuwI

      Täältä löytyy komia ja kaunis
      harmaa norjanhirvikoira x suomenlapinkoira
      &
      saksanpaimenkoira x suomenpystykorva

    • Yksi erittäin kaunis tapaus minkä olen tavannut, oli whippetin ja suomenpystykorvan risteytys. Pohjaväri suomenpystykorvan punainen, whippetiltä brindle raidoitus, kosrvat pystyssä kuin pystykorvalla mutta kroppa kuin vähän raskaammalla whippetillä. Erittäin kaunis tapaus!

      Ja tottakai, kun kauniista sekoituksista puhutaan, niin pitäähän se oma herrakin mainita. Vaikka onkino masta koirasta kyse, niin kyllä se minusta kaunis kora on. Ja on tätä monen muunkin mielestä. Kyseessä siis papillon x lhasa apso risteytys. Kuvia löytyy halukkaille täältä:

      http://www.petsie.fi/pet.php?petid=450

    • JEloEV
    • boxxer_
      • Kysynpä vaan..

        Nätti on, mutta arvaanko oikein, että on melkoinen sekopää?


      • boxxer__
        Kysynpä vaan.. kirjoitti:

        Nätti on, mutta arvaanko oikein, että on melkoinen sekopää?

        haha, varmaan on. Mutta oikeissa käsissä varmaan tosi ylväs / hieno koira =)


    • Meillä näin.

      Meillä on Saksanpaimenkoiran, japaninpystykorvan ja kk saksanseisojan mix :) aivan suloinen tapaus. Pentu on nyt 3 kk ikäinen ja säkä on 37 cm :)

    • IkiBeatles

      meillä on beaglen ja maatiaiskissan sekoitus. tosi söpö. syö paljon ja kiipeää puuhunkin. luonne hieman epätasapainoinen, mutta naukuu tosi isolla äänellä kun ajaa jänistä

    • Lempeinkoiraikinä

      kultainen noutaja / samojedin sekoitus on meillä.
      14 v. vanha. parempaa kaveria saa hakea

    • Minimix

      Itselläni on pieni mix-pentu, jossa on chihuahuaa, mäyräkoiraa, venäjäntoyta ja bolognesea.

      Nätti, luppakorvainen koira, tullut aika paljon mäyräkoiraan, muttei yhtä pitkä ruumis ja pidemmät jalat. Silmät myös suuremmat.

      Luonteeltaan aika tottelevainen, mutta koska vasta pentu, niin vaikeaa sanoa. Jääräpäisyys on ainakin huomattu.

    • Bordecollie/sakemanni/Hirvikoira sekoitus on itselläni ja komeahan tuo on. Myös hyväkäytöksinen :)

    • karttsi
    • koirankaveri 99

      chihuahuan ja silkkiterrierin mix on aika veikee kylläkin luonne on todella vahva :D

    • AASD

      Mulla on mäyris (emo) / cavalier king jne.

    • 1234567

      Minulla aivan ihana Lhasa apso/ Bichon frise. Jos jollain samanlainen haluaisin vaihtaa kuulumisia:)

    • feikki beauceron

      mulla 8kk ikäinen uros, säkä 60 ja painoa n. 35 tällä hetkellä. Isänsä puhdas valkoinenpaimenkoira ja emä nöffi/berni. Poitsulla isän rakenne ja bernin väritys (ilman valkoista rintaa) näyttää hyvin paljon beauceronilta :) ja komea on!

    • Dalmis/beagle

      Meiltä löytyy dalmatialaisen ja beaglen sekoitus, kaunis 6vuotias tyttönen. Väritykseltään on dalmatialainen, mutta karva tuntuu enemmän beaglelta ja kooltaan on näiden kahden rodun välillä :)

    • seropi-09
    • koiran omistaja

      Mulla on kaksi koiraa molemmat sekarotuisia toinen on beaglen ja karjalankarhukoiran sekoitus ja toinen saksanpaimenkoiran ja mäyräkoiran sekoitus

    • tipsupinseri

      Meidän tiibetinspanielin ja kääpiöpinserin sekoitus on kyllä tosi suloinen!

    • werf

      ja mulla harmaa villakoira, se tykkää asua tuolla sängyn alla, maailman söpöin ja helpoin, vaatimaton tapaus....

    • ^^heh^^

      Labradorinnoutaja / Rottweiler

    • NalaSeropi

      Sakemanni/Labradorinnoutaja/Suomenpystykorva sekoitus.
      On tuleva nassikkamme! :)

    • hybriidi

      pyrenettekoira ja kultainennoutaja mix.
      kesällä pentuja tarjolla.keski-suomi.
      [email protected]

    • minä.

      ajokoira-isovillakoira-saksanpaimenkoira-dobermanni :-)

      kaikki viisi pentua IHAN erinäköiset,niin nättejä kaikki!

    • nitrowski

      saksanpaimenkoiran ja kultaisennoutarjan sekoitus, paljon kehuja kerännyt luonteeltaan ja ulkonäöltään

      samoin uusin tulokkaamme, alaskanmalamuutin ja samojedin sekoitus. ♥

    • m+p+v

      Vanhempi koiramme on saksanpaimenkoira-pk collie-labradori ja nuorempi koiramme saksanpaimenkoira-lk collie-malinois. Upeita koiria molemmat!

    • pörriäinen96
    • seemanen

      Husky/suomenlapinkoira mix löytyy täältä.Vaalea kaunis kippura häntä :)

    • **Mimmi

      Meille tulossa saksanpaimenkoira-valkoinenpaimenkoira

    • hauhau-rou!

      Novascotiannoutaja-suomenpystykorva, uskomattoman ihana puotoista vuotinen neiti! Korvat isot ja pystyt, väritys jotain tollerin ja pystykorvan väliltä, tollerin kaareva häntä ja pitkänomainen ruumis pystykkiin verrattuna. Näyttää vieläkin ihan pennulta!

    • riapu

      kääpiöpinseri/ranskanbuldoggi. ihan mieletön ulkonäkö. :)

    • mussukkaniiiiiiiiiii

      omat koirani (tietysti) ovat mielestäni kauneimmat sekoitukset mitä olen nähnyt
      karjalankarhukoira-suomenpystykorva ja dopperi-rottweiler-labbis

    • PikkuHukkaPoika

      Ittelläni löytyy husky/sakemanni mix. Koirani sisaruksetkin on tosi upeen näkösiä, ihan kun susia. Korvat on ku sakemanneilla ja koirilla on mantelin muotoset silmät ja tosi tiivit huulet. Häntä on pitkä ja tosi tuuhee. Sisaruksien värit vaihteli hopeanharmaasta mustaan, mutta mun poika on riistan värinen mikä vielä entisestäänkin lisää tota susi vaikutelmaa. Näyttää aivan samalta kun noi koirasudet tuolla myyntipalstoilla ja multa on usein kysytty että onko meijän jätkässä sutta, ja varoteltu että ei kannata metsässä pitää irti koska voivat ampuu sen vielä sutena.

    • Seropit on parhaita

      Täältä löytyy kaunis lapinkoira/porokoira/karhukoira/hirvikoira sekotus. Neiti täytti viime viikolla vuoden ja kaunistuu vaan entisestään. Lyhyt turkki on ihanan pehmeä, ja valkoiset jalat sekä rinta mahanalus pysyvät todella hyvin valkoisina kurakelilläkin. Runko on pitkänomainen, jalat sirot ja pitkähköt, pystyt suuret korvat, lievästi selän päälle kääntyvä häntä. Silmät on tosi ilmeikkäät, kauniin tumman ruskeat.
      http://www.petsie.fi/pet.php?petid=195504&s=images&img=21750876&setid=147231

    • LovelyDog

      Meillä on tipsu kiinanpalatsikoira. Hieman jääräpäinen......

    • kdjdhgigie
    • Geskikoko

      Tanskandogin ja chihuahuan sekotus on cool.

    • susi18

      meillä on suomenpystykorva ja sekarotuinen koira sekarotuisesta koirastamme ei kukaan tiedä mitä rotuja tässä on monet ovat sudeksi luulleet ja eläinlääkäri sanoi että olisi puoliksi susi,ja vähän saksanpaimenkoiraa. Olihan se haastava ja vaikea pienenä ja tämä on nyt sen 3 koti jossa on. On nykyään 12v. nivelrikko...mutta tosi ihana♥(:

    • sosilly1

      novascotiannoutaja-saksanpaimenkoira

      Musta maski, muuten punainen ja hännässä myös ristin mallinen musta läiskä. Pitkä karva, korvat tollerimaisesti kolmiona (eli ei pystyssä eikä lurpalla, toinen saattaa nousta pystyyn jos oikeen tarkkaan jotain kuuntelee) häntä vähän kiertyy selälle, etenkin jos on täpinöissään.

    • tuubi3

      Mulla on skyenterrierin ja perhoskoiran sekoitus, pitkä pötkylä jolla on tukka silmillä, mustat korvat ja kuono. Tosi mukava retu.

    • punaisen irlanninsetterin ja saksanpaimenkoiran mix. Ihan oma hurtta siis kyseessä.

    • villa coco

      Mini villakoiran ja cokerspanielin sekoitus.

      Pienempi kuin cocceri mutta sama vilkkaus ja iloisuus kuin noilla kummallakin rodulla on..

      Ja terveet vanhemmat ei pentutehtailua sisarusten kesken todellakaan. ;)

    • hauweli

      Meillä on kaksi suomenajokoira/suomenpystykorva/lapinporokoira/rottweiler-sekotusta, jotka ovat veljekset. Täyttävät tuossa 1.1.2013 molemmat yhden vuoden :) Suloisia koiria ovat molemmat; innokkaita ja uteliaita, välillä ehkä hiukan liiankin innokkaita ja halutessaan oikeita jääräpäitä.

      Itse en ole laittanut koirieni kuvia minnekään nettiin, joten en voi suoraan kopioida osoitetta, mutta yritin etsiä netistä mahdollisimman meidän omiemme näköisiä koiria ja tässä on täydellinen kopio toisesta: http://www.fotolode.com/images/sweet72947/FOHA-Dogs/dennis.jpg

      Tuolla pennulla on täsmälleen samanlaiset luppakorvat, pikkuiset kulmat, leveähkö kuono ja punertavan ruskea väri kuin meidän hauvelilla! Voisin erehtyä luulemaan omakseni :D
      ---
      Toisesta seropi-veljestä en löytänyt yhtä hyvää kaksoisolentoa, mutta:
      https://sites.google.com/site/romppainen86/muoksIMG_6454.jpg

      Tässä kuvassa on kai puhdasrotuinen lapinporokoira ja meidän koiruli on muutoin ihan samannäköinen paitsi, että tämän korvat ovat lupat ja turkki on lyhyempi (kuin suomenajokoiran turkki) kuin kuvassa olevan koiran.
      ----

      Aika hassua, että samasta pentueesta voi syntyä niin erinäköisiä koiria :)

    • belbopapi

      tanskandoggi rotweiler/boxer, aivan upee :D

      • belbopapi

        On edelleen aivan upea. Etsin tanskandoggia asutukseen rottweiler-bokseri nartulle!

        :)


    • miemei

      Itselläni on pitkäkarvaisen mäyräkoiran/bolonka mix narttu koira.

    • 14+14

      ajokoira/bordercollie, aivan upea pakkaus!

    • LinZu_83

      SaksanHusky (sakemanni/husky mix) on kyllä niin kiltti koira mitä olla ja voi, rauhallinen ja kuuntelee heti ku saa käskyn. Leikkisä silloin ku antaa luvan olla, sisällä vahtii vaikka nukkuu :)

      Toinen on Bedalasky (Belgianpaimenkoira/Dalmatiankoira/Itä-Siperian Laika/Husky mix) on kiltti, leikkisä ja samalla rauhallinen ja tottelevainen koira.

      En vaihatais ikinä

    • jonts

      Kääpiövillakoira&cavaljeeri näyttää ihan pikkukakkosen ransulta paitsi on aprikoosin värinen :)

    • mixerit13

      spanielit mixinä minkä tahansa seurakoira rodun kanss a villis terrieri tms. pien rotu ei mene metsään ja pennut suloisia ja terveitä

    • monirotu

      Mulle tulee alle kuukauden päästä 6 eri rodun sekoitus.

      koirassa on:

      irlanninsusikoiraa, saksanpaimenkoiraa, snautseria, collieta, amstaffia ja pitbullia.

    • Äidillä on sk kettuterrieri/kääpiövillakoira sekotus,ihanan näkönen:)

    • minä vain

      Saksanpaimenoira/labbis mix itellä ja on kyllä sulonen tyttö :)

    • inah1

      saksanpaimenkoira ja rotikka..

    • Meillä komia;)

      Lapinkoira&labradori mix :) isomman puoleisen lapinkoiran näköin lupat luonteeltaa rauhallinen, tottelevainen ja kiltti

    • meillä nätti

      meillä siperianhusky/hirvikoira mix :) hirvikoiran näköinen vähän pitemmällä turkilla ja on kehuttu nätimmäksi kun perus hirvikoirat, siitä en tiedä mutta ihan nättihän tuo on(:
      kiva olis sisaruksista tietää minkänäköisiä ja luonteisia on tullut ja missä asustaa. koira on 2012 maaliskuussa syntynyt haapavedeltä haettu, emä hirvikoira ja isä husky. :)

    • KOIRAT1

      Chihuahua-papillon on todella kaunis:) myöskin chihuahua-toyvillis!

    • Koiranomistajatar

      Meillä on dreeveri/kääpiösnautseri-mix. Todella kiva vesseli ja kuriton ku mikä. Virtaa riittää vaikka pienelle kylälle, varsinainen ad/hd. Ulkonäköön kuuluu snautserimainen karkea rähjän näköinen karvapeite. Tosi lutunen.

      • useaa

        parhaimman näköinen oli sekoitus jossa oli monia eri rotuja joista ei voinut kuin arvailla.


      • Liltsiii

        Onko dreeveri/kääpiösnautseri mix syntynyt 2012 vuoden tammikuussa? Olisi kiva nähdä kuva, koska eräällä tutullani samanlainen sekoitus :)


    • ootte noloja

      kaikki kehuu täällä et voi kuinka "upean näköiset niitten koirat on ja ihmiset ihastuu ym.paskaa" Onkohan noin? miettikääpähän sitten mitä sairauksia ne perii? vai välitättekö te mistään muusta kuin teidän koirien "kauniista,upeista,ihanista" ulkonäöstä? ja sit kun ne vielä on niin kilttejää....bitchit please!

      • peenissah

        Vitun idiootti, sekoitukset on terveempiä ku puhdasrotuset että älä siinä ala huuteleen ku et tiiä asiasta paskan vertaa mut minkäköhä näkösii sakemannin ja lapinkoiran risteytyksistä voi tulla nimittäin meillä on sen rotuset koirat tehy keskenäää pennut ja kohta ne syntyis


    • kauneuskatsojasilmäs

      Sekoituksista joista näkee että ovat sekoituksi.Huh,monet on toosi rumia,varsinkin pystykorvan ja luppakorvan sekoitus ropellikorva.OMG.
      Jos ei näytä ns.sekoitukselta,ja vanhemmilla puhtailla samantyyppiset korvat on onnistunut yhdistelmä,näitä ei vain näy paljoa missään.
      Pennut on aina nättejä,mut jotkut isona...just ihan muuta.Joo,kyllä omistajat kehuu ulkonäköä,mutta ei vieraat XD

    • emmamol
    • Jyssy12

      Mulla vanhanenglannin lammaskoiran ja labbiksen seko.
      Emä mun bobtail Miina ja iskä naapurin Roope(se kavala labbis).

    • liibalaaba5

      Kääpiöpinseri-Tiibetinspanieli, jos mielii pienempää kokoa koiralle. Kuviakin löytyy nimen mukaisesta ketjusta sekarotuisten alla.

    • kirsikkajonna_
    • termiittii
    • Msh72

      Minulla reilun vuoden ikäinen GrifMo eli griffon-Mopsi , toivoisinkin löytäväni Lillin sisaruksia tämän kautta eli koskenkorvalta lähtöisin ?

    • nannanalle<3

      Suomenpystykorvamix
      ja labbiksen ja suomenajokoiran mix
      Ylempi nätti vaalea, alempi musta.
      Molemmat ruskeasilmäisiä ihanuuksia

    • jessicasuu
    • hau2

      mulla tosi kaunis suomenpystykorva-sussari narttu :)

    • ioiuoiupo

      LAITTAKAA KUVIA; KENELLÄ SAKEMANNI/KULTAINENNOUTAJA SEKOITUS: Tekisi mieleni teettää sekarotuiset pennut kultsu-tytölleni. Perheessä sakemanni uros.

    • hihihii1

      Tunnen yhden parssonrusselterrieri-australianpaimenkoira mixin. Todella energinen ja ihanaluonteinen koira. Kauniskin on. n. 50 cm säkä ja paino n. 15 kg. Turkki lyhyt.

    • aratha

      Minulla oli collie-labrador-sakemannisekoitus. Aivan ihana koira, luonteeltaan todella kiltti ja pysyi pihassa ilman hihnaa, vahti vaan omia ihmisiä. Ei ollut mitään mielenkiintoa lähteä naapureihin, joissa myös oli koiria. Valitettavasti jouduimme eroamaan toisistamme juuri ennen tytön 14-vuotis päivää :(

    • Terveet koirat.

      Kultainennoutaja emä, uros Berninpaimenkoira. Erittäin mielenkiintoinen sekoitus. Koirani on kiltti, tottelevainen sekä kova lenkkeilemään, niinkuin minäkin. Ihmisläheinen ja hellyyttäkaipaava. Suosittelen ensimmäiseksi koiraksi. Koirani on 1v. ja keskikokoinen. Väritys pääosin kultaistanoutajaa, korvan ääriviivat, etutassujen takaosat sekä kuono on musta. Toisena rotuna minulla on ollut, narttu seefferi/pystykorva. Koira seefferinartun kokoinen sekä väritys muuten seefferin, paitsi pää pystykorvaa, oli huvittava näky. Koirani oli muuten aivan mahtava, mutta haukkui sisätiloissa. Loistava vahtikoira, uskollinen, kiltti sekä lapsirakas. Suosittelen. Kysymys: Onko puhdasrotuista koiraa olemassakaan? mielestäni ei.

    • shar pei

      Shar pei valkoinenpaimenkoira.
      virtaa riittää vaikka pääsisikin aamusta iltaan temmeltämään ulos.
      hellyyttä ei voi koskaan antaa liikaa ( ryömii vaikka väkisin syliin) ja kaikkialla pitäisi olla mukana.

    • 2+2

      labradorinnoutaja/kultainennoutaja/ajokoira/collie mix

    • ....................

      Shar pei / husky / novascotiannoutaja / landseer / saksanpaimenkoira mix.. :))

    • mmarpp
    • max

      Onko kenelläkään suomenpystykorvan 50% ja kettuterrierin50% risteytystä tai mahdollisia kuvia tälläisesta.
      Meillä kuon pystistyttö ja naapurissa terrieripoika ja jos ne pääsee vaikka vahinkossa tositoimin keväällä niin olis hyvä tietää mitä on jälkikasvu:)

    • MIE

      Mulla on suomenajokoiran ja jämptin risteytys puolet.On muuten mahtava KOIRA on kokoa että näköä.

    • Meillä

      On saksanpaimenkoiran ja siperianhuskyn sekotustyttö. Saksanpaimenkoira sinisillä silmillä ja valkoisella viivalla mahassa :D itseni mielestä on kyllä niiiin kaunis paketti

    • minä vaan
    • dingo(ko)? x)

      Pakko jatkaa tätä, mulla on seefferin ja pk collien sekotus pentu ja on kyllä todella komia ja hirveenä satelee kehuja! :) näyttää omasta mielestä ylväältä dingolta mutta mustalla kuonolla ja hännän päällä. Mutta ehkä nätein sekoitus jos ei omaa valita niin ystävällä on pyreneitten/anatolianpaimenkoira(isä) ja husky(äiti) mix. Ja oikeesti on ihan hemmetin kaunis! Ulkonäkö huskyn mutta koko sitten isän mukaan,eli jätti. Valkoinen pitkä,pehmeä ja "lennokas,kevyt" turkki. Selässä vaalea beige alue ja siniset silmät. :) ottasin heti sellasen asumaan jos asuisin maalla,se nimittäin tarvii paljon tilaa eikä tykkää kovin kaupungin hälinästä. Kertokaa vielä lisää nättejä sekotuksiii.mua ainaki kiinnostais kuulla,ja että onko kellää samanlaista koiraa ku mulla tai mun ystäväl! :)

    • Söpöliinit

      Meillä asustelee: Chihuahua/Pohjanpystykorva sekä Chihuahua/Beagle/ Yorkshirenterrieri/ labradorinnoutaja.

    • onnellinen omistaja

      Berni/kultanen/berhandilainen yhdistelmä= mahtavan IHANA mussukka, vartija, kaveri, leikkisä, tulee toimeen koirien ja kissojen kanssa, 100% uskollinen, hyvä kuuntelija, ei hauku paitsi jos ja kuin jos on jotain todella tapahtumassa, innokas jne...

      • koirienkouluttaja

        Anteeksi kyynisyyteni, mutta yksikään koira ei ole 100% uskollinen/luotettava. Maailmassa ei ole yhtään sellaista koiraa....muista, että eläin on AINA arvaamaton


      • Anonyymi
        koirienkouluttaja kirjoitti:

        Anteeksi kyynisyyteni, mutta yksikään koira ei ole 100% uskollinen/luotettava. Maailmassa ei ole yhtään sellaista koiraa....muista, että eläin on AINA arvaamaton

        Luotan koiriin enemmän, kuin ihmisiin. Koira leimautuu isäntäänsä ja läheisiinsä ja suojelee heitä omankin hengensä uhalla. Mikään ei ole 100 varmaa elämässä, mutta koira on aika lähellä sitä. Omat isot koirani nukkuvat toisinaan vieressäni, pää kaulaa vasten ja tunnen oloni erityisen turvalliseksi.

        Kun koira kokee itsensä uhatuksi tai tappelee toisen koiran kanssa, siihen ei ole syytä puuttua, jollei kyse ole piennmmän koiran hengestä. Lapsen ja isomman koiran leikkejä pitää seurata.


    • :3hih

      mäyräkoira-cockerspaniel

    • 7+17

      http://aijaa.com/ZMphjl
      http://aijaa.com/mrCWaV

      Tuossa oma seropini, labradori/lapinkoira. Mielestäni tosi kaunis koska on hirveän säännöllisen näköinen, täysin musta muutamin vaalein merkein, kippurahäntä ja lapinkoiran valesilmät. Korvat ihan parasta, pystyt mutta päät lurpattaa, ja koira kuitenkin ihan aikuinen, kohta 6v :) Noissa kuvissa korvat on luimussa ettei näy:(

    • koiranimun

      Meiltä löytyy bordercollie/suomenajokoira ;)

    • owcharka

      Itse pidän omistani, siperian husky-samojedi, malaka, sekä puhdas kaukkari

    • Onpas tehty vaikeaksi juttelu täällä.

    • Tässäpä nätti yhdistelmä. Kultainennoutaja/Belkianpaimenkoira. Kiltti. ei hauku, lapsirakas, kova uimaan ja muutenkin liikkumaan, eikä myöskään karkaile. Klikkaa pikkukuvaa.

      • aitojore

        Kyllä koirasi näyttää söpöltä, kelpaisi minullekkin.


    • Minun aikuinen koira näyttää saksanpaimenkoiranpennulta, emä on saksanpaimenkoira ja isä siperianhusky.
      Isot korvat ovat kärjistään lurpat. Sillä on erikoinen tyyli kerjätä asioita.. aivastelemalla se ilmaisee asiansa ja on kouluttanut minut ymmärtämään erilaisten aivastuksien merkityksen.

    • memory

      Lapinkoira-itäsiperianlaika-rottweiler on minulla ja on tosi suloinen otus.

    • diidi

      Näin kerran kaupungilla saksanpaimenkoira/suomenpystykorva sekoituksen. Oli mielestäni todella kaunis koira, saksanpaimenen runko mutta turkki oli oranssi kutensuomenpystiksellä. Hyvin leppoisa kaveri oli :)

    • Lizbeth_

      Mun koiraa on useat kehunnu nätiksi. Itse tietysti olen samaa mieltä.
      Meidän Lokissa on ajokoiraa, pystykorvaa, sakemannii ja bordercollieta. Nämä on emon puolelta. Isässä on ainakinhuskya ja gorgia. Isä on hankitty tallinnasta tämän takia ei ole varmaa tietoa. Koiramme on täysin terve ja täydellinen ryhti ja nätti askel. Energiaa riittää vaikka muille jakaa.

      • eitutkitustitotta

        ....terveystutkittu ja tuomarin/ lääkärin tarkistamat liikkeet?
        Luultavammin omistajan ihan oma näkemys vaan.Terve ei ole, ellei ole tutkittu terveeksi.


    • cameron

      Hei!

      Olisko kellään tietoa ranskiksen eli ranskanbuldogin ja kultaisennoutajan sekoituksesta? Pentuna tosi söpö ja vähän samaa näköä tanskandoggin kans. Onko jollain kokemusta, tai onko jo täysikasvausia? Jos mitenkään kuvaa tänne sais niin vähän osaisi ennakoida millainen hauvasta kasvaa! :)

    • kiiiiiii

      Meill on mitteli/kleinspitzsekoitus. Maailiman söpöin ja helpoin koira. Usein tuntuu silt ettei tarvii opettaa vaan koira lukee jo ajatuksia;) Terve myös ollut, nyt jo 4 v.

      • Hei :)

        Pitkäkarvaisen Collien ja Suomenlapinkoiran sekoitus :) Aivan ihanan näköinen.


    • pitsiperhonen

      Kleinspitzin ja papillonin sekoitus.
      Oma on tämä pikkuruinen temperamenttinen kaunotar, eikä olisi kyllä (vahinko)miksaus paremmaksi tulla!

    • adolf2

      'rotu' syntyy kun sattuu sopiva mix ja sitten ruvetaan sukurutsaamaan ja sovitaan että tältä se näyttää, aika sairasta oikeastaan

    • omppu555

      Labradorinnoutajan ja irlanninsetterin sekoitus on mulla aivan ihana
      ois kiva tietää minkä näköisiä sen sisarukset ovat (se on syntynyt helmikuussa 2009)sillä meidän sekoituksella on ihanat labbiksen korvat tosin isommat ja setterin vartalo ja jalat, mutta labbiksen turkki ja se on todella kiltti.

      • Sekaro

        Itellä on kääpiöpinseri&mittelpitz mix. Todella komea


    • vaahtokarkkipiiras

      Onko kellään koiraa jonka äiti berhandilaisen ja rotikan risteytys ja isä sakemanni? Täällä löytyy moinen tyttö

    • silverrose

      pun.irlanninsetteri - saksanpaimenkoiramix (oma)
      saksanpaimenkoira - tiibetinmastiffi - saksanpaimenkoira - suomenajokoira - suomenpystykorvamix (entinen)

      Ensimmäinen on täysin musta, pienillä punaisilla merkeillä. Luppakorvat. Jos olisi pystyt, olisi joku voinut luulla mustaksi saksanpaimenkoiraksi. Monet kysyy onko labradorinnoutaja. Pentuna muistutti ihan labradorinnoutajan pentua.

      Toinen oli saksanpaimenkoiran näköinen ja perinteisin merkein, mutta luppakorvilla ja tuuhealla (mastiffin) turkilla.

      • silverrose

        !!Huom!!

        Kirjoitusvirhe sattui epävahingossa!! Eli siis saksanpaimenkoira - tiibetinmastiffi -suomenajokoira - suomenpystykorvamix.


    • eikiitos

      Rotukoirat keksittiin jo aikoja sitten.
      Ei niiden sekoittaminen ole edes järkevää,kun siinä ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmaa.Teetetään vaan tutkimattomilla koirilla pennut.Kaverin tai omien koirien kesken .Ajattelematta lopputulosta,tai sitä jaksavatko ostajat niitä pitää vuottakaan.Raha,on ainut syy mixiin.Rahaa saa sairasta ja viallista koiraa mixaamalla.
      Kävipä niin,että pallipuoleksi jäi,putentavika,heikkohermoinen.Jälkeen kertoivat,et isällään ollu samat viat.Siirsivät sairaudet pentuihin,tietoisesti. Ei vastuullista mixiä olekkaan .

      • Anonyymi

        Hyvä huomio👍


    • Koda

      Edesmennyt koirani oli saksanpaimenen, norjanharmaan ja siperianhuskyn sekoitus. Komea koira ihanalla luonteella varustettuna, tosin toisten urosten kanssa meinasi rähinöitä tulla.

      Tällä hetkellä omistan kaksivuotiaan samojedin ja siperianhuskyn sekoituksen. Valloittava karvakasa ❤ Turkinhoidossa on kova työ, mutta kaikki vaivannäkö palkitaan - on upeaa katsoa auringossa kiiltävää, hulmuavaa turkkia.

    • Koirulin.äippä

      Rotukoira on sikälikin ilmiselvä valinta, että he saavat ulostaa kadulle eikä heidän kakuleitaan tarvitse kerätä. Siinä säästyy paljon vaivaa eikä omistaja näytä miltään roskapussi kädessä laahustavalta köyhältä.

      • darfewa

        Juuri niin, tuulipuvussaan matkalla Tokmannille


    • Attia

      Kleinspiz ja kääpiöpinseri meillä hieno koira

    • Attia

      Kleinspiz ja kääpiöpinsserin sekoitus, upee terve 10 vuotias uros

    • Anonyymi

      Mulla on valkkarin ja samojedin sekoitus. Hän on aika roteva nartuksi (45 kg ja säkä 66 cm), mutta luonne on aivan mahtava!

    • Anonyymi

      Meillä laikan, k.karhukoiran/ norjanharmaan sekoitus tyttö ja edes mennyt oli k.karhukoiran/ labbiksen sekoitus uros. Toi poika oli väritykseltään musta, valkoista rinnassa, kippurahännällä, sisällä kuin Labbis ( hellittelystä tykkäävä) mutta ulkona koluttiin ojan pohjat josko pupuja löytyis!
      Eilen poika nukkui kotonaan meidän syliin! Kesäkuussa olisi ikää tullut 16 v.
      Toi tyttö on todella touhu tyttö, aina touhuamassa jotain, väriltään kullan ruskea mustalla naamalla, suloinen pentu...

    • Anonyymi

      Meillä oli enne Maltankoiran ja villakoiran sekoitus. sopo, kuin vain olla voi. Muistutti Havaneseä

    • Anonyymi

      Naapurilla oli aikoinaan koira jossa oli suomenpystykorvaa, samojedia, corgia ja shelttiä . Oli tosi kivan näköinen koira.

    • Anonyymi

      Rotticorsot ovat mielestäni nättejä. Varsinkin brindlet.

    • Anonyymi

      Mun mielestä kaikkein ihanin sekoitus on
      TIIBETINSAPANIELIN JA DALMATIANKOIRAN
      risteytys

    • Anonyymi

      Sillä on lyhyet jalat
      Se on muuten kokonaan musta mutta sen maha on valkoinen jossa mustia pilkkuja nii ku dalmiksella



      NÄYTÄÄ VÄHÄ DREEVERILTÄ

    • Anonyymi

      Oli ennen Topi, sekoitus villakoirasta ja Bolognesesta. Ihana pikkukoira, joka muistutti Havanesea. Eli melkein 13 vuotta.

    • Anonyymi

      Suurin osa mixeistä on ajattelemattomasti teetetty.Ei terveystietoja, ei huomioida mihin rotuja on jalostettu ja koirista tulee hankalia pitää.Ja niistä halutaankin eroon jo nuorina.
      Esim.palvelus ja metsästys sekoitukset, karkaa metsästämään,ja ei siedä vieraita koiria,joten vaaraksi muille.
      Palvelus ja laumanvartija mikselit, heikkohermoisia ja isoja, joten usein vaaraksi muille koirille ja ihmisille.
      Monesti miksataan rotuja,jotka ei sovellu yhteiskuntaan.Syynä mixiin on vaan raha, luonne,terveys ja käyttötarkoitus ei myyjiä kiinnosta.Hölmöille saa toki myydä ihan mitä vaan,kyllä ne ostaa kun luulevat saavansa halvalla.Tutulla meni kahden rotukoiran hinta koulutuksiin, ja agresiivisuuden vuoksi koira jouduttiin lopettamaan kuitenkin.Monilla on ollut paljon ongelmia mixien kanssa, ja monet on luopuneet niistä pitovaikeuksien vuoksi.

      • Anonyymi

        Yleistämistä yleistämisen perään, mitä muuta voi odottaa dorkalta.


    • Anonyymi

      Eli Havaneese oli kuitenkin söpömpi, ja siihen verrattiin sekarotuista 😂

    • Anonyymi

      pun.irlanninsetteri - saksanpaimenkoiramix (omistan)
      karjalankarhukoira - labradorinnoutaja (omistin)
      saksanpaimenkoira - tiibetinmastiffi - suomenajokoira - suomenpystykorvamix (omistin)

      saksanpaimenkoira - valkoinenpaimenkoiramix (nähnyt)
      saksanseisoja - jämtlanninpystykorvamix (nähnyt)

    • Anonyymi

      Meillä olisi Saku/amstaffi-Tiibetinmastiffi pentuja .2urosta ja 3 narttua kysellä lisää voi numerosta 0469417357

      • Anonyymi

        Mitä halusit pennuilta, eli miksi juuri ko. koktaili piti pistää tulille?


    • Anonyymi

      Omistan Bokseri/AmerikanCockerspaniel Mix
      Näyttää minibokserilta, spanielin silmät ja isot korvat❤🐕

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tiibetinspanieli sekoitusta, jossa toinen vanhempi pitkäjalkainen? Mahtaako periytyä nuo lyhyemmät jalat vai tuleeko pennuista yleensä sopusuhtaisia?

    • Anonyymi

      Kaikki koirat ihania <3

    • Anonyymi

      Dreeveri Corgi

    • Anonyymi

      Bordercollie+labbis+x-hirvikoira. Tollanen 16,5v löytyy ja sen on ollut aivan paras metsästys- ja seurakoira mitä meillä on ollut. Noutanut linnut maalta ja vedestä, jäjittänyt ja pysäyttänyt haukkuun(paimentanut) pienpedot ja liikenteessä tai muutoin haavoittuneet peurat. Tollasen kun vielä löytäis.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe