Mistä äitiysvaatteita 50-52 kokoa?

Hätää kärsimässä

Esikoisen kohdalla pari vuotta sitten omat vaatteet menivät hyvin liki loppuun asti. Nuo ko. koot kun ovat olleet mielestäni lähinnä äitiysvaatteita, kun vyötärötkin on niin korkeella ja edessä "ärsyttävä" pussi (itsellä se kohta jäi tyhjäksi, kun ei sellasta vatsaa ole, vaikka olenkin ylipainoinen), oli farkut tai mitkä housut tahansa kyseessä. Aikoinaan päätinkin, että vaikka muuten en sellasista "äitiysvaatteista" pidä, niin menköön äitiysaikana.

Nyt tarvisin toisen raskauden aikana kuitenkin ihan oikeita äitiysvaatteita tuota mainitsemaani 50-52 kokoa, sillä raskauden ollessa yli puolen välin rv 23, vatsa on paljon isompi kuin edellisessä raskaudessa ja omat normaalit vaatteet ahdistaa ja painaa.

Tänään katselin kapphallista, Lindexistä ja Seppälästä äitiysvaatteita, tuloksetta. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte nettikauppoja tai liikkeitä täällä Tampereella, mistä löytyy 50-52 äitiysvaatteita, vai onko todellakin turha toivo?

7

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Osoitteesta www.missymom.net löytyy ainakin tosi isoja kokoja. En ole vielä itse tilannut tuolta mitään, joten en tiedä ovatko hyviä, mutta ainakin kokoja riittää kumpaankin suuntaan. Toimitusaika on vähän tavallista pitempi, koska ilmeisesti vaatteita valmistetaan tilausten mukaan. Yksittäiskappaleita voi löytyä varastostakin. Hinnat aika kohtuullisia, vaikkakin tietysti isojen "halpisketjujen" hintoja korkeampia.

      • iso mamma

        Moi,

        Minä hain ihan Kappahlin isojen tyttöjen mallistosta vaatteita. Löysin kivoja tunikoita ja joustavia housuja. Yhdet stretch-housut löysin Prisman isojen naisten puolelta. Nyt on kiva muoti mm. nuo tunikat. Minulla on normaalisti vaatekoko 42-44, mutta nyt mahan ollessa jo tosi iso näin 26 vkolla, olen ostanut housuja juuri 50 kokoa. Joustavat housut myötäilevät mahaa ja ovat mukavat päällä. Paljon mukavammat kuin joustamattomat äitiyshousut.

        Tässä olisi jollekin hyvä bisnes. Isoille tytöille mukavia raskausajan vaatteita. Oli aika hauska sovittaa H&M mammavaatteita kun isoimmat 46 koon housut ei edes menneet reisistä ylöspäin. Onneksi löysin muualta kun en taas jaksanut ruveta ompelemaan vaatteita.


      • XXLMamma
        iso mamma kirjoitti:

        Moi,

        Minä hain ihan Kappahlin isojen tyttöjen mallistosta vaatteita. Löysin kivoja tunikoita ja joustavia housuja. Yhdet stretch-housut löysin Prisman isojen naisten puolelta. Nyt on kiva muoti mm. nuo tunikat. Minulla on normaalisti vaatekoko 42-44, mutta nyt mahan ollessa jo tosi iso näin 26 vkolla, olen ostanut housuja juuri 50 kokoa. Joustavat housut myötäilevät mahaa ja ovat mukavat päällä. Paljon mukavammat kuin joustamattomat äitiyshousut.

        Tässä olisi jollekin hyvä bisnes. Isoille tytöille mukavia raskausajan vaatteita. Oli aika hauska sovittaa H&M mammavaatteita kun isoimmat 46 koon housut ei edes menneet reisistä ylöspäin. Onneksi löysin muualta kun en taas jaksanut ruveta ompelemaan vaatteita.

        http://www.mamamia.fi löytyi ainakin farkut cravematernity merkkiset XXXL kokoa


      • ???
        XXLMamma kirjoitti:

        http://www.mamamia.fi löytyi ainakin farkut cravematernity merkkiset XXXL kokoa

        vuoden takaa


      • tulevamamma87
        ??? kirjoitti:

        vuoden takaa

        Mitäpä väliä sillä on vaikka aloitus olisikin vuoden takaa kun aihe on "yleinen" eikä kenenkään yksittäinen... Varmasti tänäkin vuonna äitejä jotka ovat iso kokoisia ja miettivät samoja asioita...
        Itse tuskailin myös tuon saman homman kanssa että kokoja ei meinannut löytyä... vatsan ympäri ei ollut mitään ongelmaa mut sen verran isompi takapuoli tällä mammalla että housujen löytäminen oli yllättävän vaikeaa :S Espoon Tapiolan H&M liikkeessä kävin katsomassa pariin otteeseenkin mutta isoimamt koot taisivat olla 38!!! Todella hyvällä tuurilla löysit yksittäiset isommat jotka yleensä olivat sitten niin rumat etten viitsinyt ostaa.. Ehkä mulla oli vain huono ajoitus ja kaikki "isommat" pökät oli ehtinyt menemään ennen kuin mä pääsin shoppaileen


    • -30kg

      Ihan varmasti meitä on muitakin, jotka painiskelevat tän saman kysymyksen kanssa. Itelläni on se tilanne, että laihtumisen myötä on kyllä kaapit pullollaan raskausaikanakin mahtuvia housuja, mutta kun on niin turhamainen, että haluaisi sellaiset, jotka istuisivat takapuolesta eivätkä näyttäisi ihan hopparipöksyiltä... Eli edelleen otetaan vastaan vinkkejä äitiyshousuista kokoa 48-50.

    • www.9kk.fi

      Täältä:
      www.9kk.fi

      Tuolla on kauniita ja edullisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe