Eli toista lasta on tässä yritetty puolisen vuotta.
Olin ihan varma että tästä kierrosta olisi tärpännyt. Ovulaatiotesti näytti vahvan plussan kp11 ja sen jälkeen on mahaa juilinut ja valkovuotoa tullut välillä runsaastikkin. tätä ei ole aikaisemmin ollut, joten ajattelin etten nyt ainakaan kuvittele.
Tein uteliaisiuttanii testin kp24 iltapäiväpissasta, vaikka tiesinkin että tuskin voi olla muutakuin nega. sitten menkat alkoivatkin yllättäen seuraavan aamuna, vaikka normaalisti kierto on 28-29 päivää ja hyvinkin säännöllinen. ajattelin jo että se siitä, mutta nyt olen taas ihmeissään kun menkat kestivätkin vain 2päivää. verta kyllä tuli, no aika niukasti mutta tuli kumminkin.
ja kaiken huippu on että eilen illalla toisesta rinnasta tuli maitoa??! imettämisen olen lopettanut 7kk sitten, ja kertaakaan ei sen jälkeen ole tullut tippaakaan vaikka kuin on puristellut. nyt on siis kp27/28-29 joko kannattais testailla vai onko turha tuhlata rahojan testiin?
mitä tämä nyt on?
4
227
Vastaukset
- tsalla
Tiedän tunteen. Jänskättää ja mieli kihelmöi päästä testailemaan, mutta eihän sulla oo kuin nuo paripäivää kärvisteltävänä oletettuun menkkojen alkuun. Jos olisin sinä, niin antaisin jännityksen kasvaa ja tekisin testin vasta kp 29 aamuna.
Toi valkkarivuoto harvoin valehtelee, kun sitä ei voi edes kuvitella. Plussa tuulia:) - toinenhaaveilija
Eiköhän noi olleet ihan normaalit kuukautiset. Jos lasket tuosta ovispäivästä 2 viikkoa eteenpäin, niin eikö se ole juuri tuo kuukautisten alkaminen? Kierto oli lyhyt, koska ovis oli niin aikaisin.
- MitäsIhmettä
Mullakin miltei sama tilanne. Joskin nyt on jo kp 30/28 ja negaa näyttää. Ei kestä, mielessä niin vahva varmuus raskaudesta ja valkkaria, nippailua, rintojen arkuutta, joita ei ennen ole koskaan ollut. Kaipa mä sit vaan olen yksi niistä harvoista joilla raskaushormonit kasvaa harvinaisen hitaasti :( Tai sitten olen tullut hulluksi ;)
Tsemppiä meille odottelijoille ja plussatuulia kovasti! Mä marssin pian kyllä jo lääkäriin vaatimaan vastauksia!- ????
Voihan se olla että ne oli normi menkat , koska oli just 14pvää oviksesta. oudot ne kyllä oli ja kivuttomat. sitä vaan mietin sitä valkkaria, ja maitoa tulee edelleen joka kummastuttaa, samoin nippailee mahaa edelleen, lisäksi on tullut pääkipu kuvioihin. tänä aamuna eli kp29 tein testin, joka ei sitten taas helpottanu suuntaan eikä toiseen. koska siihen ilmesty haamu, mutta se oli niin haamujen haamu ettei taas tiedä mitä uskoa. ehkä testaan muutamanpäivän päästä uudelleen ja jos ei selvää plussaa niin uutta yritystä sitten vaan. sekin asia mietityttää ettei vain olis mitään hormoonihäiriötä kun tollaset oireet ja raskaus ei ota alkaakseen, vaikka edellinen sai alkunsa toisesta jo kierrosta. mutta toivottavasti sulla "mitäsihmettä" tulis se plussa kuitenki. tule sitten kertomaan miten kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?413017Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352248Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari532162Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802019Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh551742Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161502Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571479Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1221198Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian161944