Parturi-kampaamo Trendi

ei ikinä

Sieltä saa sekä huonoa asiakaspalvelua että työnlaatua. En mene enää koskaan kyseiseen paikkaan. Olkoonkin hinnoiltaan halpa, mutten siltikään mene.

49

6658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnji

      muista pysyäkkin poissa..

    • hoi.

      "Sieltä saa sekä huonoa asiakaspalvelua että työnlaatua. "
      ja perustelua kiitos, jotta tiedän miksi en menisi ko. liikkeeseen?

    • ei ikinä

      Käytös on töykeää, asiakaspalvelusta ei tietoakaan, sekä joudun korjauttamaan tukanleikkuun toiseen liikkeeseen. Siinä syitä miksi kierrän sen paikan kaukaa. Maksan mieluummin vähän enemmän ja saan toivomukseni mukaisen leikkuun, ilman tympeätä kohtelua. En uskonut kerrasta, vaan piti kokeilla muutama kerta, no nyt uskon.

      • kysyn vaan

        oletko aivan varma ,että sinun oma käytöksesi on korektia? Ei kampaamojenkaan ole pakko kaikkea sietää.


      • )))))))));)))

        varmaan tyytyväisiä kun pääsivät tuollaasesta kitisijästä eroon, ei edes kerrasta uskonut..


      • ei ikinä
        kysyn vaan kirjoitti:

        oletko aivan varma ,että sinun oma käytöksesi on korektia? Ei kampaamojenkaan ole pakko kaikkea sietää.

        Kovastipa täällä ollaan tietäväisiä siitä millainen asiakas olen ollut :) Voi, voi kaikkea en viitsi täällä yleisellä palstalla kertoa kyseisen liikkeen tavoista, mutta minulle riitti. Joku muu voi olla tyytyväinen, minä en. Ja onneksi on muitakin paikkoja minne mennä.


    • mimi-88

      olen täysin samaa mieltä kanssasi! Kerran kävin ja se riitti. Jouduin menemään toiseen kampaamoon leikkauttamaan uudelleen hiukseni koska leikkaus ei ollut tippaakaan toivotun lainen. Ja asiakaspalvelu on kaikkea muuta kuin hyvää ja ystävällistä..

      • puolikaljumies

        Pistän taas kerran tänne palstalle, että kannattaa ottaa varauksellisesti nämä yritysten morkkaus tekstit. Monesti niissä on kyse aivan muusta kuin yrityksestä esim. parisuhde tai muut ongelmat.
        Fiksut ihmiset hoitavat ongelmansa aivan muualla, kuin nimettömänä keskustelupalstoilla.


      • 19
        puolikaljumies kirjoitti:

        Pistän taas kerran tänne palstalle, että kannattaa ottaa varauksellisesti nämä yritysten morkkaus tekstit. Monesti niissä on kyse aivan muusta kuin yrityksestä esim. parisuhde tai muut ongelmat.
        Fiksut ihmiset hoitavat ongelmansa aivan muualla, kuin nimettömänä keskustelupalstoilla.

        SAMAA MIELTÄ


      • esk...
        19 kirjoitti:

        SAMAA MIELTÄ

        on niin kiva haukkua nimettömänä, on tainnu joku trendin tytöistä iskeä alkuperäisen poikakaverin;D


    • Oi ihanaa

      Kiitos kun mainostit.Haluan kampaamoon,jossa ei tarvitse istua tuntitolkulla nypittävänä,ehdin aamiaistunnila hoitaa muitakin asioita.

    • iso jytky

      Itse käyttänyt trendin/viikkarin kampaamon palveluita 8 vuotta ja ei mitään pahaa sanottavaa. Toejoen aukioloajatkin olivat itselle sopivia :)

      Ainakin omistaja osaa hommansa ja olenkin istunut aina hänen tuoliinsa.

    • ....clover....

      Itse leikkautin hiuksiani ainakin yli vuoden päivät kyseisessä kampaamossa ja tulos oli aina kiitettävä lukuunottamatta sitä kertaa kun hiukseni suoristettiin likaisena. Tulos oli rasvaisen lattea siis. Ikinä ei ole tarvinnut mitään korjata. Tiedän kyllä ihmisiä jotka eivät saa sanaa suustaan siinä tuolissa sillä hetkellä kun kampaaja näyttää peilillä tulosta.
      Asiakaspalvelukin on ollut aina hyvällä tasolla, kampaajat puhuvat jos asiakas on puheliaalla tuulella, mutta osaavat myös olla hiljaakin.
      Mieheni varaa yleensä hiustenleikkuun Trendiin koska pitää jäljestä ja palvelusta. Ja tässä on kranttu mies parturin suhteen kun voi olla, vaikka hiusmalli on tyyliä siili. Ilmeisesti senkin voi leikata väärin ;)

      Henkilökemioilla on paljon merkitystä kun etsii vakikampaajaa. Ehkä aloittajalla ei kemiat sitten sovi yhteen näiden kampaajien kanssa.

    • uuuuuuuuuuuuuuuuuuu1
    • kysyn vaan

      kuka menee kampaamoon likaisella tukalla ja miksi sitä ei pesty jos tukkasi oli paskainen ? jos minä menen kampaamoon niin olen valmis kyllä maksamaankin siitä pikkusen enemmän jolloin kampaaja on oikeasti keskittynyt tekemään minun tukastani hienon ja hyvän kuin se että keskittyy vain rahan tuloon .

    • ....clover...

      Hiukseni eivät olleet "paskaiset". Mielestäni on aivan turha lähteä pesemään ja laittamaan hiuksia kun ei ole edes lähdössä minnekään kampaajan jälkeen. Luultavasti olin silloinkin menossa suoraan jumppaan joten on aivan sama onko kampausta kun kohta se kuitenkin on mennyttä.

      Enkä ole niitä neitejä jotka odottavat kampaajan käsittelyyn pääsyä kuin kuuta nousevaa. Se on vain pakollinen asia joka on pakko hoitaa aina välillä pois alta.

      Trendissä sitä paitsi vielä laskutetaan ajan mukaan joten olin vain kiitollinen kun hiukset oli pätkitty takaisin kuosiin viidessätoista minuutissa ja hinta oli se viisitoista euroa.

      • nih.

        Hiukset käyttäytyvät ihan eri lailla pestyinä kuin likaisina. Itse pyydän pesun joka kerta jos ei kampaaja sitä ymmärrä tarjota, koska silloin lopputulos on aina parempi. Turha vitistä täällä jos kampaaja kysyys "pestääks" ja itse vastaa "ei tartte", siinä sit ollaan naama norsun***lla käsittelyn ajan kumpikin.


      • joo-o

        Parturiin mennessä hiukset on hyvä pestä jo ihan sen vuoksi, jotta parturi näkee miten oma hiuksesi käyttäytyy ja tärkein on se että sakset tykkää huonoa likaisesta tukasta. Alkaisitko itse mielelläsi leikkaamaan toisen "lehmän nuolemaa" kuontaloa. Minä en vaikken kyseisen ammattikunnan edustaja olekaan.


    • juippi866798

      jäätävä palvelu ja jäykkä tunnelma ,oli halpa ja jälki ihan ok mutta en silti mene toiste oloni oli kaikkea muuta kuin tervetullut.

    • valivalivalijumalaut

      Ajakaa kaljuksi vitun kitisijät, niin ei tarvi itkeä jokaisesta pikkujutusta palstalla.

      Menee shampootakin vähemmän kun voi pyyhkäistä tiskirätillä kerran ja voila, suihkussa tuli käytyä.

    • juippi866798

      oho olipas siinä kärkäs vastaus ettei vaan olis itse joku työntekijä siellä,tarkoitukseni ei ollut valittaa ,sanoinhan että jälki oli ok annoin vaan rakentavaa palautetta palvelun/tunnelman suhteen :D eli rauhanvetoja siellä toisessa päässä ja käsittääkseni nämä palstat ovat omien kokemuksien pohjalta luotua keskustelua varten ja minun kokemukseni ei ollut positiivinen mutta en myöskään "itkenyt" asiaa tänne ...parempaa kevään jatkoa teille sinne trendiin

    • eräs kampaaja

      En kyllä oikeen usko että 15 min saa kunnollista leikkausta. Ei mies, eikä nainen. Meillä varataan miehen leikkaukseen 30 min ja naiselle tunti. Menee aikaa 15 min tai se tunti. Hinta riippuu käytetystä ajasta. Kyseisestä liikkeestä on sen verran tietoa , että henkilökunta vaihtuu usein. Itse kävin joskus ja omistaja ei antanut työtekijänsä leikata, vaikka erikseen aikaa varatessa pyysin hänelle..

    • vakkariseppä

      Minulla normaalipituinen tukka, mies olen. 10 minuutissa sen kyllä ihan saa lyhyeksi sivuilta ja takaa, päällekin jättäen. Eli kyllä ammattainen osaa.

      • entinen asiakas

        kävin useamman kerran kyseisessä paikassa hiuksiani laitattamassa. Toiminta oli tosi nopeata ja valmista tuli pian, mutta se työn jälki.. Toiselta puolen pidempi ja lovia siellä täällä. Jos hinnan ottavat, niin mielestäni jälki pitää olla edes tyydyttävää.
        Toiseksi olin kerran paikalla, kun nuori nainen tuli lunastamaan lahjakorttia jonka oli saanut kyseeiseen liikkeeseen. Siellähän myydään myös hiustuotteita.
        Omistaja sanoi, ettei lahjakortilla voi lunastaa tuotteita. Se oli kuulemma tarkoitettu vain hiusten leikkaukseen tai múuhun työhön. Lahjakortin on tarkoitus tuoda uusia asiakkaita liikkeeseen oli vielä perustelu. Epäreilua, ettei sääntöä oltu otettu käyttöön jo silloin kun lahjakortteja on alettu myydä.
        Oli nolo tilanne henkilökunnalle, ostajalle ja myös minusta tuntui ikävältä sillä hetkellä.


    • toejoen vakkari

      Toki en minäkään anna tukkaani leikata kuin omistajan, joka siis tekee nopeasti, mutta hyvin. Tämä ei ole mielenilmaus muita kohtaan, olen vain istunut omistajan penkillä n. 8 vuotta.

    • huonokokemus

      olin kerran asiakkaana ja olin juuri istunut tuoliin kunnes sisään astui toinen asiakas joka kysyi koska pääsisi jolloin toinen työntekijä alkoi huudella minun tukkaani leikkaavalle kampaajalle koska olet valmis ,kuinka kauan vielä menee !??!?!? todella huonoa käytöstä mielestäni.no tämä kampaajani vaivautuneena ja hätäisenä alkoi katsoa kelloa ja sanoi että noin 30 minuuttia johon tämä toinen kampaaja sanoi sisään tulleelle asiakkaalle että tule 20 minuutin päästä,tämän kuultuani sanoin että ota vaan latvat pois vaikka olin ajatellut täysin uutta mallia hiuksiini.oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseiseen liikkeeseen menen ja enkä todellakaan ole suositellut kenellekkään ystävälleni tai tutulleni kyseistä paikkaa.Nykyinen kampaajani on aivan mahtava ja kuuntelee mitä haluan ja keskittyy minuun ja minun toiveisiini ja maksan mielelläni siitä 10 euroa enemmän kuin tässä tukkatehtaassa jossa tukka leikataan miten sattuu että saadaan asiakkaalta rahat ja uutta penkkiin..on todella hienoa silti kuulla että jotkut menevät uudestaan ja ovat saaneet hyvää palvelua ,minä en saanut ja mitä olen joiltain muiltakin kuullut eivät saaneet hekään ..

      • Entinen asiakas

        itse kävin vuoden päivät ko.kampaamossa. Palvelu oli aluksi hyvää, mutta heikkeni koko ajan. Pankkikorttimaksulaitetta ei saatu vuodessa kuntoon!
        Viimeinen pisara oli värjäys, joka epäonnistui täysin. Korvausta en saanut pyynnöstä huolimatta. Oli siis pakko vaihtaa!


    • jokaiselle omansa

      Mun mielestä palvelu ollut aina nopeeta ja asiallista. Leikkuujälki on ihan yhtä siistiä kuin muissakin paikoissa ja hinnat huokeat.

    • rytömulli

      aivan! jotku tykkää nopeesta jotku huolellisesta

    • visamaster

      Kuinka köyhä pitää olla, ettei ole käteistä mukana?

      • Tilituli

        Miten pankkikortilla maksaminen liittyy köyhyyteen!?

        Pankkikortilla maksaminen on kätevää ja turvallista.


      • sirukortti visa

        Ei luuserit ja köyhät edes saa pankkikorttia.


    • whatever765

      aika erikoista ettei pankkikortti käy,haiskahtaa siltä et jotain lyödään ohi kassan ?! tämä ei taas olisi mahdollista jos maksettaisiin kortilla...

    • kiljuuna

      Itse käynyt Trendissä usein, eikä valittamista ole ollut!! Pidän yhden työntekijän värisilmästä ja leikkausjälki on hyvää. Kamala vaiva tietty kävellä pankkiautomaatille nostamaan käteistä, ihan ylivoimaista joka kerta. Miten ne ennen oikein pärjäsikään ilman luottovinkukortteja.

      • yolanda ja juhis

        sama :)


    • YOLANDA JA JUHIS

      huh huh mitä tekstiä,mä olen käynt teljäntorin trensdissä ja oon tänäänkin menossa,palvelu o ihan okey :) ilosen pirtee on tää mun parturini ja juttua riittää jos silllä päällä.ja aina oon tkännyt hiuksistani.jollen niin sitten SAATANA SE SUU AUKI!ei ketään voi lukee sun ajatuksia et laita nyt hei noin perkele !!!pitäkää likat lippu korkeella teljäntoris :) ja mä niin tuun taas tänään :) see yuu ja eläkeläisenä edulliset hinnat ja voi kauheeta jos joutuu kävelee otto-maatille.jos on treveet jalat!!mulla ei mut ei sekään tuota ongelmaa ihmet katsokaa peiliin ja maksakaa sitte tunnin leikkauksesta 100e mäkin oon tän kaupungin "hienot parturit käny läpi kaikissa laitettiin samalla tavalla eri väriä käyttäen et joo HAISTAKAA KAKKA!!! RUUSUJA TEILLE TYTSYT! :) ja ilosta mieltä ja syksyn jatkoja!

    • letti

      Eilen kävin Trendissä ja tästä lähin käyn siellä aina.

    • miiiiaas

      en mene enää. kerta riitti.

      • Anonyymi

        Menen enää.Kerta ei riittänyt.


    • Gracias

      Reilut 30 vuotta käynyt parturoitavana, seurannut liikettä viikkarista Toejoelle ja sieltä Teljäntorille.
      Se kai kertoo kaiken, tyytyväinen asiakas ollut jo vuosikymmenien ajan!

    • Anonyymi

      Itte olen käyny vuosikaudet Trendissä ja tykänny tosi paljon kun M leikannu hiukseni. Tosi hyvin on aina leikattu ja on kysytty toivokuksia miten leikataan. Palvelu on ollu hyvää ja vuosia käyneenä on kortti jolla on saanu aina kuudennen käynnin veloituksetta. Hieno systeemi. Nyt kun oma parturini siirtynyt toiseen paikkaan niin siirryn myös itsekin.

    • Anonyymi

      Moi.itse olen monta kertaa käynyt ja aina saanut Hyvää asiakas-palvelua. Ja aina laadukasta hiusten hoitoa

    • Anonyymi

      Imu, veto ja käherrys. Mitä maksaa?

    • Anonyymi

      Täysin paska kampaamo ja hiustenleikkuusta ei tiedetä tippaakaan mitä pyydät, kampaajat todella ammattitaidottomia

      • Anonyymi

        Parturissa käynti on miehelle terapeuttinen istunto kerran kuussa. Vieras nainen hellii päänahkaa 15 minuuttia, ja juttelee mukavia, tuoksuu hyvälle ja on ilo silmille katsella. Oikeastaan se hiusten leikkuu taitaa olla sivuseikka koko rituaalissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parturissa käynti on miehelle terapeuttinen istunto kerran kuussa. Vieras nainen hellii päänahkaa 15 minuuttia, ja juttelee mukavia, tuoksuu hyvälle ja on ilo silmille katsella. Oikeastaan se hiusten leikkuu taitaa olla sivuseikka koko rituaalissa.

        Riippuu vähän millainen tapaus kyseessä.


    • Anonyymi

      Minä käyn Hiustalossa Iccossa. Hyvä palvelu ja ajan voi tilata netistä ja myös valita kenelle menee leikattavaksi...
      Myyvät myös hyviä hiustuotteita.

      • Anonyymi

        Minä leikkaan itse. Hiukset on ihan ollu ok mutta korvat on käyneet vähän pieneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä leikkaan itse. Hiukset on ihan ollu ok mutta korvat on käyneet vähän pieneksi.

        Niin minäkin , kun ei niitä hiuksia ole, kun sivuilla vähän ,niin ajan nekin pois.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe