AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Miten saan rahaa ?

Miten saan rahaa ?

18 Vastausta 1 726 Lukukertaa
Miten saan kerättyä rahaa ? olen yrittänyt jo monta kertaa säästää rahaa, mutta en koskaan onnistu.miten voisin kerätä rahaa, koska en saa viikkorahaa ja en pääse mihinkään kesätöihin koska olen vasta 9v.kertokaa vinkkejä miten saan kerättyä PALJON rahaa ! pyydän kiitos jo nyt. (:

jaah

Taitaa 9-vuotiaalle pulljen keräys olla tuossa tapauksessa paras vaihtoehto. Fakta on kuitenkin, että vasta, kun olet kesätyöiässä, voi alkaa haaveilemaan vähän paremmista rahoista.

Yksi mahdollisuus,

jos saat open + luokan mukaan (eihän teidän ole mikään pakko käyttää ansaitsemianne rahoja luokkaretkeen, vaan voitte sopia, että ne tulevat jokaisen omaan käyttöön). Laskuesimerkin mukaan jos 20 oppilasta osallistuu rasioiden myyntiin ja jokainen myy 14 kpl, niin käteen pitäisi jäädä 35 euroa/oppilas. Onko tämä sinusta paljon vai vähän rahaa? Klikkaa oheista linkkiä:

http://www.kakkutukku.fi/

Ainahan voit myös kysyä naapureilta, voisitko hoitaa pikku hommia eurolla tai kahdella, hommasta riippuen. Ehkä saat jonkin säännöllisenkin jobin, kuten koiran ulkoilutushomman iltaisin. Muista sitten olla kärsivällinen koiran kanssa ja anna nuuhkia rauhassa.

Jos sulla on vaikka vanhoja tavaroita tai vaatteita, niin järkkää pienoiskirpputori pihalle. Pyydä äitiäkin antamaan kaikki kamat, joista hän haluaa päästä eroon, ja voit kysyä naapureiltakin tai koulukavereilta. Laita niin edulliset hinnat, että ihmiset kiinnostuu.

jaa...

keräät pulloja ja no teet kotitöitä paljon niin siitä saatat saada rahaa ja muitakin töitä:)
Ruinaa kadulla
pylly pystyssä kylillä, kyllä kolisee
Myykää ihan ittenne vaan haloo toi on vast 9 ooks teil juku vika ku tollasii kirjotatte!!!?????????????????? Mä vaan sanoisin mutsil et mitämä voin tehä et saan rahaa!!??
sä oot sairas
No keräile pulloja,tee kaikkii kotitöitä ja kysy vaikka joltakin naapurilta jos nillä on koira että voitko ulkoiluttaa sitä pientä palkkaa vastaan. Jos satut asumaan omakotitaloalueella niin kysele naapureilta tarvitsevatko he apua vaikkapa ruohonleikkuussa tai muissa pihatöissä. Toivottavasti näistä vinkeistä on apua sinulle! (:
JUURIHAN yhdessä keskustelussasi väitit saavasi 50e/viikossa !!!

Mee myymää ittees äidilles --->>
Mä haluan rahaa mut se ei onnistu mutt mul on vaihtoehto nuorille kysykää teiän vanhemmilta niin ne voi joko maksaa sulle tai ehdotta sulle jotain. :)
ette välttämättä tajuu lapsoset sitä tosiasiaa että vanhemmilta ei kannata ruinata, koska niillä on laskuja ja veroja yms. maksettavana joka on hieman tärkeämpää kuin pikkutytöille rahan jakeleminen. olet vasta 9, eikö riitä että saat olla lapsi ja että vanhemmat elättää. voit pyytää mummoltas 2 e taskuun että voit ostaa pienen karkkipussin, mitä muuta tarvitset...?
Sun pitää ostaa es, ja sit palauta se pullo = tienaat jokasesta kerrasta 20snt! Onnea yritykseen! :)
es tölkist saa vaa 15snt mut onnee :DD
Myy ittes?! Eks tajuu anna jonku panee sua saat siit rahaa.
Saan mummulta rahaa kun meen mummulle
Pane faijaas. Otat meisselin suuhun ja klunk klunk. Isi antaa rahaa mielihyväntunteestaa jota ei äidiltäsi koskaan saa! Miltäs kuulostaa?
Saatanan Pervo
Tuossa iässä en itse moisia murehtinut. Mihin 9-vuotias lapsi oikeasti edes tarvitsee rahaa? Sinulla on vanhemmat pakollisia hankintojasi varten olemassa, joten nälkää tuskin näet. Sinulla on kaikki hyvin.
 /   /  / Miten saan rahaa ?

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta