Miten saitte hevosen ?

..<3..

Miten te olette saaneet hevosen/ponin ? Olen ratsastannut 7 vuotta ja nyt haluisin niin kovasti hevosta/ponia. Miten te olette saaneet hevosen/ponin?

5

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määä<3

      MInäkin olen ratsastanut aika paljon ja oma hevonen on unelmissa.. Parastapa on ensin varmistaa että on aikaa ja rahaa hevoseen ja miettiä esim. minne hevosen voisi majoittaa ja muuta sellaista mikä on tässä tarpeen.. sitten vain kysyt sitä joka hevosen ostamisesta teidän perheessänne huolehtii, ja pidätte vaikka ns. kokouksen jossa keskustelette asiasta.. Jos saat luvan eikun vain tallipaikkoja katsomaan ja etsimään hevosenmyynti ilmoituksia.. Onnea!

      • Niin eli iskäni vaa osti(:


    • lämppärivarsabarbie

      Sain ensimmäisen ponini 5-vuotiaana. Olin sitä ennen jo käynyt säännöllisesti ratsastamassa ja äitini oli kokenut hevosihminen. Poni oli shettisruuna, joka on mulla tälläkin hetkellä. Harjoittelin ruunalla esteitä ja kaikkea koulusta maastratsastukseen. Se hevonen on ollut mulla nyt 8-vuotta ja sinä aikana meille saapui toinen shettis, risteytysponi ja lämppärivarsa. Niin se hevoskuume vaan uusiutuu aina parin vuoden välein :) Olen nyt 13-vuotias ja valmennan itse lämppärivarsaani raveihin. Ei sit hevosen ostamista estänyt mikään, kun äitikin oli ihan hurahtanut hevosiin. Yritä saada porukkas hurahtamaan niihin, niin eiköhän se siitä (;

    • ..ö..ö.

      moikka, mullakin on nyt oma ex-ravuri lämppäri ori jonka sain sen omistajalta synttärilahjaksi. Olin haljeta ilosta kun näin orin seisomassa tarhassa rusetti kaulassaan (: mutta niin siis tosiaan, juuri niiin että ensin pitää miettiä onko rahaa ja aikaa käydä joka päivä tallilla kelillä kuin kelillä. Ja tietenkin riippuu minkä ikäinen olet niin jos poikaystävät ovat seuraavavaihe kannattaa miettiä että meneekä aika vaan "seukkailuun" vai riittääköö aikaa 7 krt viikossa tallille? Mutta keskustele asiallisesti perheen jäseniesi kanssa, niin toivotaaan parasta! (:

    • awkwa

      Soitin omistajalle, että oisin halukas tulee kattomaan hevosta. Siitä sitte jonkuajan päästä tein tarjouksen ja löin rahat kouraa.
      Eli ihan itte ostin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe