Itsetehdyt ripsipidennykset?

tee-se-itse

Onko tietoo saako jostain tilattua ripsiä ja liimaa, että sais itse laitettua ripsipidennykset itselleen ilman koulutusta? Olisin kiinnostunu ottaan pidennykset, mutta Suomessa hintataso kauneudenhoidossa on ihan järkyttävä, että en ala maksaan yli satasta niistä ja sen jälkeen kolmen viikon välein jotain 60e. Ehkä sitten joskus jos tienaan niin paljon että on rahaa liikaa.
Oon ite välillä tehny ittelleni rakennekynnetkin Kissin paketilla ja tulee aina tosi hyvät ja hinta ei oo päätähuimaava. Ja jos joku tietää, et saako jostain tilattua kynsiaineita niin senkin tiedon ottaisin ilomielin vastaan.:) Vai riittääkö jos perustaa toiminimen niin saako sillä tilattua ripsiä ja kynsiaineita vai tarviiko ne koulutukset aina käydä. Ehkä joskus meen sellasiin ja alan tekeen kavereille ja muille, mutta varmaan vasta ens vuonna tai myöhemmin.
Mut vinkkejä yms. muilta "kotikosmetologeilta" otetaan vastaan.:)

49

14736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu on..

      Ripsienpidennyksiä et saa itsellesi laitettua, kun silmät täytyy pitää kiinni tekemisen aikana.

      • räääpsy

        Onnea vaan yritykselle, varmaan tulee toooosiii hienot.


      • jjjjjjjjjjj+
        räääpsy kirjoitti:

        Onnea vaan yritykselle, varmaan tulee toooosiii hienot.

        En usko että saat tilattu ilman y-tunnusta. Ainakaan hyvän merkkisiä. Sivustot vaativat rekistöröitymisen ja yrityksen tiedot kun haet maahantuojalta asiakkuutta.


    • sillu...

      eBaysta saa mutta ei sit tiedä että mitä sieltä tulee.... itse ehkä ostan sieltä ja kerron sit mitä tuli! Ajattelin just kaverin kans puoliksi.

    • me

      Onlo löytynyt hyvää liimaa, jonka voi tilata sellainenkin joka ei ole kurssia käynyt? Etsin hyvää mutta ei törkeän hintaista ripsiliimaa. Ebaysta ostettu liima on nyt ollut ripsissä muutaman päivän ja pysynyt ok, mutta haluaisin liiman jonka pitävyyteen voi luotta.. 50e pienestä pullosta esim ripsitukku.fi:ssä on aika hitosti.

    • ei itse koskaan!!

      Älkää herranjumala tehkö niitä ripsiä itsellenne, kaveri kokeili ja oli kaksi päivää sairaalassa. Liimassa on höyryjä jotka vahingoittaa silmää, jos ainetta pääsee sinne!!!!

    • ripset always

      Osta huutonetistä, MUTTA älä laita itsellesi. Katso youtubesta ohjeita ja harjoittele ensin tekoripsiin ja sitten teet kavereille, kunnes alkaa sujumaan. Ole varovainen ettei liimaa pääse silmään!!!!

      • räpsytin

        Kyllä noihin You Tuben ripsienpidennys videoihin kannattaa suhtautua VARAUKSELLA, sillä katsottuani yhden pätkän näin kuinka tekijä lopuksi pienllä harjaspäisellä tikulla siveli liimaa ripsiin ! Näin ei kuulu tehdä. Ripsi dipataan liimaan ja sen jälkeen lasketaan yksittäiselle ripselle. Huomioitava seikka on myöskin se, että liimoilla on eripituiset kuivumisajat. Kokemuksesta tiedän, että liimassa kulkee hinta-laatusuhde käsikkäin. Mielelläni maksan yli 60 € liimasta jota käytän sillä se kuivuu todella nopeasti ja kestää loistavasti =)


    • neverknow

      Tekeekö joku kotosalla näitä täällä vantaalla? =) tai Helsinkikin käy..

      • ......

        teemme ripsipidennyksiä helsingissä


      • ripsiä

        Pidennyksiä ei pysty tekemään itse itselleen. Teen ripsienpidennyksiä Keravalla 35e. (Olen käynyt koulutuksen)
        Laittakaa mailia jos kiinnostaa ripsetÄTluukku.com


    • MimiVanDetta

      Tietääkö kukaan ketään joka tekisi Kouvolassa/lähistöllä edullisesti??

      • RiittaTähtinen

        Kouvolassa tiedän hyvän ripsipidennysten tekijän Luontaisterapia Niina Frimodig ja siellä työntekijä nimeltä Eevi.

        Ripset ovat upeat ja saa hyvin huolto aikoja! Ja itse ripsienlaitto on niin rentouttavaa kun paikka on niin tunnelmallinen! Suosittelen kaikille tätä!! Itse olen jo käynnyt puoli vuotta sekä ystävättäreni ja tyttäreni!

        www.niinafrimodig.fi sieltä löytyy tietoa lisää.. Ripsienlaitto nytten tarjouksenakin! 70 euroa! ja minun huolto on siinä40-50euron väliltä, riippuu kauanko ollut!


    • kummissaan^^

      ehkäpä aloittelijan kannattaisi vaan maksaa se 100 e niistä ripsistä ennemmin kuin lähteä itse söhertämään.. Tuolta ebaysta kun tilailee niin ei todellakaan voi tietää mitä aineet sisältävät, kynsitarvikkeissakin voi olla ties mitä myrkkyjä, koska kukaan ei valvo mitä sieltä ostetaan ja tuodaan. Eivät ne kynsi ja ripsikurssit ole turhaan keksitty, sieltä saa turvalliset aineet ja ammattilaisten neuvot ja ohjeistukset tuotteiden käyttöön.

      Silmät ovat kuitenkin loppupeleissä aika herkät ja jos ei ole varma mitä aineita niihin on laittamassa niin kannattaisi harkita kaksi kertaa ennen kuin tekee.

      Olen muutenkin ihmetellyt sitä, miksi kaikki haluaa mahdollisimman edullisesti aina kaiken. Eikö ketään ala epäilyttää jos ripsien pidennys maksaa esim. 30 euroa? Millä aineilla niitä oikein tehdään? Koska jos niita ammattilaisten aineilla tehdää n tuohon hintaan niin tappiolle jää tekijä ja aika reippaasti.. Tietenkin on eriasia haluaako joku tehdä esimerkiksi harjoituksen vuoksi halvalla että saa mahdollisimman paljon kokemusta..

      Ystäväni oli joskus kasvohoidossa, jonka hinta oli 25 euroa. Käskin kysyä seuraavan kerran hoitajalta, millä tuotteilla tämä hoito tehdään. Näin oli ystäväni tehnyt, eikä ollut saanut hoitajalta vastausta.. siinä voi sitten miettiä onko ollut käytössä pirkan kosmetiikkatuotteet vai laadukas ammattisarja :D

    • jokooo

      Hyvä! Täysin samaa mieltä. Ja ne kynsipaikat missä luulette säästävänne 10e ja kyntenne viilataan pilalle ja sen jälkeen tulette tänne haukkumaan paikan. Täällä saa kyllä niin hyvät naurut välillä :) Tehkää ripsenne ja kyntenne vaan missä halvimmillaan saatte tai itse. Ja kun vahinko sattuu silmiin tai kynsiin, niin kysynpä vaan että kannattiko säästää?

    • ripset 2008

      ebyestä voi turvallisesti tilata, ripset ja muut tarvikkeet, MUTTA ei missään nimessä liimoja. Suomessa 99% ripsistä ja kynsitarvikkeista alkuperäismaa on KIINA, ne laitetaan jo lähtöpaikoissa Suomessa niitä myyvien omiin purkkeihin ja etiketteihin. Olen käynyt työni puolesta Saksassa ja Englannissa tutustumassa tähän projktiin!!!

    • vuosien kokemuksella

      Minä olen vuosia laitellut itse ripseni. Vaihtoehtoja löytyy. ebaysta voi tilata yksittäisiä ripsiä vaikka minkä pituisinä ja kaarevuuksina. Eyelash Emporium on ollut luotettava ja nopea toimittaja, tosin en ole muita kokeillutkaan... Liimat ovat usein liian stydejä kotikäyttöön. Toisin sanoen, jos laittaa itse itselleen, on tyydyttävä siihen, että liima ei ole yhtä kestävää kuin ammattilaisten. Tämä johtuu siitä, että ammattilaiset käyttävät liimaa, joka vaatii pitämään silmät kiinni, jotta liimahöyryt eivät ärsyttäisi silmiä. Itse kun laittaa, pitää tietty nähdä, jolloin liima ei saa ärsyttää eikä liimahöyryt kuivuessaan kirvellä. Eli silmät-auki tekniikan liimat ovat hellävaraisempia eikä niin pysyviä kuin ammattiliimat. Toisaalta, kun tekoripsi alkaa kasvaa ulos ja harottaa, se myös irtoaa paremmin, eikä vie omaa ripseä niin helposti mukanaan, kuin pitävämmät liimat.
      Testattu on. ebaystä tilattu "ammattilaistasoinen" liima oli todella ärsyttävää muutenkin herkille silmilleni. Silmät vuotivat tunnin ajan ja olo oli todella epämiellyttävä. Pakko oli heittää roskiin (ei se nyt kauheasti maksanutkaan). Palaan aina Eyelure adhesive for individual lashes-liimaan, jota saa tavarataloista ja marketeista. Ei ole pitkäkestoisin, mutta ei myöskään kyyneliä.
      Ripsiäkin on tullut kokeiltua monenlaisia. Yksittäiset kestävät parhaiten, tupsuilla saa parhaiten tuuheutta.
      Ja lopuksi varoituksen sana. Näihin todella jää koukkuun. Ja omat ripset kuluvat. Ja kierre on valmis. Mutta on ne vaan niin hyvän näköiset.

      Ja tämä tuli siis yli 11 vuoden tekoripsien käytön jälkeen. Olen käyttänyt näitä jo silloin, kun niitä kutsuttiin kestoripsiksi. Ja käytän edelleen.

    • RiittaTähtinen

      Kouvolassa tiedän hyvän ripsipidennysten tekijän Luontaisterapia Niina Frimodig ja siellä työntekijä nimeltä Eevi.

      Ripset ovat upeat ja saa hyvin huolto aikoja! Ja itse ripsienlaitto on niin rentouttavaa kun paikka on niin tunnelmallinen! Suosittelen kaikille tätä!! Itse olen jo käynnyt puoli vuotta sekä ystävättäreni ja tyttäreni!

      www.niinafrimodig.fi sieltä löytyy tietoa lisää.. Ripsienlaitto nytten tarjouksenakin! 70 euroa! ja minun huolto on siinä40-50euron väliltä, riippuu kauanko ollut!

    • tyypi

      Yleensä rakenneripsi-tuotteita myydään ainoastaan kauneudenhoitolan ammattilaisille, eikä todellakaan kannatta itse, sehän on aivan mahdotonta, ja jos et tiennyt, liima tuntuu aika ikävältä silmässä ja muuten ripset tehdään aina silmät kiinni, ja täytyy ottaa huomioon ettei liimaa ylä ja ala ripsiä yhteen. Liima muuten saa silmät vesille, joten en suosittele.

    • Lisa Minelli

      Tiesithän kai, että kuka ammatikseen ripsienpidennyksiä tekee on käynyt huomattavan hintaisen koulutuksen jossa oppii laittamaan pidennykset asiakkaalle turvallisesti ja oikeaa hygieniaa nooudattaen. Nyt siis puhumme useista sadoista euroista. Ammattilaisena puollan tekijäkuntaa joka on koulutuksen käynyt, sillä väärällä tekniikalla voi todellakin aiheuttaa asiakkaalle terveydellistä haittaa. Vai mitä sinä tekisit jos silmääsi tai luomelle saisit ripsiliimaa? Tai jos asiakkaalle tulisikin allerginen reaktio?
      Sitten voidaan miettiä vielä, että mistä kaikesta hinta muodostuu...

    • töttörööröröö

      "Liimat ovat usein liian stydejä kotikäyttöön. Toisin sanoen, jos laittaa itse itselleen, on tyydyttävä siihen, että liima ei ole yhtä kestävää kuin ammattilaisten. Tämä johtuu siitä, että ammattilaiset käyttävät liimaa, joka vaatii pitämään silmät kiinni, jotta liimahöyryt eivät ärsyttäisi silmiä. Itse kun laittaa, pitää tietty nähdä, jolloin liima ei saa ärsyttää eikä liimahöyryt kuivuessaan kirvellä. Eli silmät-auki tekniikan liimat ovat hellävaraisempia eikä niin pysyviä kuin ammattiliimat. Toisaalta, kun tekoripsi alkaa kasvaa ulos ja harottaa, se myös irtoaa paremmin, eikä vie omaa ripseä niin helposti mukanaan, kuin pitävämmät liimat."

      Allekirjoitan.

      Täällä myös toinen joka on alkanut nyt laittaa itse ihan kotioloissa vailla mitään koulutusta! Se ei tosiaan ole kummoinen taito josta kannattaisi maksaa 50e. Apinakin oppisi pienellä kärsivällisyydellä. Ja ihan hirveää kiskontaa nuo ripsihuollot, joten aloin ihan sen takia tehdä itse. Puolen tunnin työstä 50e on aika huima hinta. Eikä voi tosiaan välinekustannuksiinkaan vedota, ei ne synteettiset ripset mitään maksa. Ainoa mikä voi maksaa on se liima (parhaimmillaan ilmeisesti 60e?) ja sen koko pullon hinta saadaan sitten jo yhdestä asiakkaasta? Ja montakohan kertaa sillä pullolla tehdään ripset.. hohhoijjaa. Aikamoista rahan tahkomista.

      Mulla oli tässä tosiaan aluksi ammattilaisen tekemä pohja ja nyt olen tehnyt huollot itse viimeiset 2x.

      Liima jota tilasin EI kirvele silmää, hintaa sillä oli n.15e. Pysyy ehkä hieman huonommin kuin ammattilaisliima, mutta ihan riittävästi. Korjailen ripsiäni n. kerran 2 viikossa.
      Ensin laittaminen oli hieman vaikeaa ja luovutin, sitten kokeilin uudelleen paremmassa valossa ja johan homma alkoi luistaa. Youtubesta katsoin ensin yhden videon jossa laitettiin ripsiä asiakkaalle. Tärkeää on "hinkkailla" liimaisella tekoripsellä ensin vähän omaa ripseä että liima tarttuu tasaisesti.

      Suosittelen kilpailuttamaan alaa tekemällä itse, ajattelin myös kavereille alkaa tekemään nimelliseen hintaan. Naisia rahastetaan aivan törkeästi tällä alalla Suomessa! Eikä se "ammattilaisenkaan" jälki ole aina sitä mitä pitäisi...

      • hiösolkasldkopiqw

        Hei, sun kannattaa kyllä laittaa pystyyn oma kauneushoitola noilla taidoilla ja tiedoilla!!
        Suosittelemasi kilpailutus alalle tarkoittaa suoraan veronkiertoa eli harmaa taloutta, joten hienosti aiot kilpailuttaa alaa.
        Suosittelen itsellesi tutustumaan yrityksen ylläpitokuluihin sekä ylipäätään kauneushoitoloiden kulukustannuksiin. Kukaan joka tällä alalla on ei todellakaan tahkoa rahaa.


    • Pipertäjä

      Minä ajattelin myös itselleni laittaa. Olen jo vuosia tehnyt sineteillä hiustenpidennykset itselle ja tuskinpa tuo ripsien laittokaan sen hankalampaa on. Vaatii vaan hiukan enemmän kärsivällisyyttä. Välineet on jo hommattuna ja huomenna pitäisi tulla ripsilähetys. Voin vaikka joskus kertoa miten onnistui. :)

    • Kotikonsteilla

      Ripsiä saa isoimmista City-marketeista. Löytyi sellaisesta hyllystä, jossa luki muistaakseni Kynsien hoito. Hyllyssä oli tekokynsiä ja irtoripsiä.

      Peilin edessä harjoittelin vuorotellen kummankin silmän kiinni pitämistä. Yhdellä silmällä näkee tarpeeksi että voi liimata ripsiä. Onnistuu parhaiten, jos laitat liimaa paletille. Ota ripsi pinseteillä rasiasta, kasta ripsen pää liimaan ja kiinnitä omaan ripseen millin päähän juuresta. Jos et halua aivan kauhean tuuheita ripsiä, niin liimaa pidennys vain joka toiseen tai joka kolmanteen ripseen. Ihan helppo juttu. Ripset on onnistuneet ihan hyvin ja kun itsellä on aineet niin huoltoa voi tehdä jatkuvasti vähän kerrallaan.

    • juurihoito

      Mä ajattelin poistaa ite hampaani. Tietäiskö joku paikan mist vois tilata noit puudutteit ja mitä niihin nyt tarviikaan. Niin mitä niihin sit tarvii voisko joku kertoo ku mä en nyt nii hirveesti tiedä vielä. Miks aina pitäis käydä ammattilaisella ku itekin pystyy vaik mitä. SIISTII!!

    • 00

      Hallelujaa miten junttia porukkaa!
      Kaikki fiksut jotka teette itse ripsiä, niin kertokaa ihmeessä vuoden kuluttua montako ripseä vielä kasvaa. Voin kertoa että laskutaidon ei tarvitse ulottua paljoa kymmentä pidemmälle. Nimittäin kun liimailette ripsiä väärin (mikä on väistämätöntä amatooriltä) tuhoatte omia ripsiänne!
      Persaukiset hankkikaa parempi duunipaikka jos 45e on liian kova hinta ammattilaisen tekemästä tunnin huollosta!

    • kohta sokeita

      NIINPÄ! Ne omat kun ei siinä löntissä pääse kasvamaan normaalisti, siis kun liimaatte ne kiinni toisiinsa (itse ei ole mahdollista laittaa niitä vain yhteen, niin kuin pitäisi) osa ripsistä käy todennäköisesti kasvamaan sisäänpäin (kuinka kaunista kun luomet on patteja täynnä) ja ne ripset jotka ovat vasta tulossa ihosta ulos vääntyvät pysyvästi väärään suuntaan, puhumattakaan tulehduksista joita silmiinne saatte... Ihan järkyttävää leikkiä!

      • Ripsiaddikti

        Miten voit vannoa, että vaikka itse koet jonkin olevan mahdotonta, niin että sen olisi mahdotonta myös kaikille muille! :D Itselläni on ollut ripsiä moneen junaan ja huonot ripsetkin on osuneet kohdalle mutta tällöin on tekopaikka vaihtunut vikkelään. Nyt opiskellessa ajattelin "huvin vuoksi" säästää ja tilasin ripsiä, liimaa, pinsettejä yms. ja voin tulla sitten kertomaan kuinka sujui! :) En usko itsekään että vauhti olisi sama kuin ammattilaisilla, mutta pohjaltahan sinäkin olet aloittanut? Vai synnyitkö ripsitaituriksi? :) Joillain vain sattuu olemaan enemmän kärsivällisyyttä ja näppäryyttä kuin sinulla, mutta älä sano minkään olevan mahdotonta vain koska et itse siihen pysty..


    • Ebay

      Tilasin äitini kanssa Ebaystä ripsipidennyspaketin, joka sisältää kaiken tarvittavan. Maksoi saman verran kuin yhdet ripsipidennykset kosmetologilla. Olen laittanut kerran äidilleni ripset, opetteluahan se vaatii ja pitkään meni, mutta lopputulos hyvä. Liima ei kirvellyt millään tavalla ja ripset pysyivät n. 2 viikkoa.

      Samoin olen tehnyt itse hiustenpidennyksiä tms. ebaystä ostetuilla tarvikkeilla. Yllättävintä oli kerran saada hiustenpidennykset suomalaisen yrityksen paketissa kiinasta, hintaeroa oli 60 euroa. Monet tuotteet tulevat suoraan kiinasta, suomessa vaan verot ovat niin älyttömät että joutuu täällä maksamaan samasta tavarasta monta kertaa enemmän.

    • Mievaaaaaan

      tere

      kannanpa korteni kekoon. Minä olen ebaysta tilannut kaiken tarvittavan. Ripset, liimat ja välineet. Niillä tekee todella hyvää jälkeä ja liima on mielestäni ihan huippu! tuoksu on voimakas, tottakai, vaatii todellakin silmän kiinni pitämisen ja pienen puhaltelun laiton jälkeen ennenkun avaa silmät, mutta on mielettömän nopea kuivumaan ja kestää pirun hyvin. Käytin aikaisemmin magic eyesin liimaa ja oli kyllä sitten umpista p******!!!!

      Ymmärrän, että ammattilaiset puhuvat ammattilaisten tuotteista, mutta kuten tuolla aikaisemminki on mainittu, liima on made in china, eli samaa rapaa eri paketissa.

      Kyllä ripsipidennyksen ulkonäkö on niin laittajasta kiinni, että huh. Olen nähnyt jos minkälaisia kötöstyksiä, myös ammattilaisen tekemänä, sillä ei ole käytettävän liiman kanssa mitään tekemistä...!

      Toiset taas tekevät niiiiiin pirun hyvää jälkeä, että! Tosin olen huomannu että tähän asiaan pätee sama kun parturi-kampaajiin: Vuosien myötä lopputulos ei enää kiinnosta, ei jakseta pyrkiä täydellisyyteen vaan mennään mistä aita on matalin. Itse laitan ripsiä tasan niin paljon kun on omia ripsiä, enkä jätä hintaan "ilmaa"

      Kiitos hei =)

      p.s Tyhmyyttäni minäkin kokeilin aikoinani laittaa itse itselleni ripset. Ei mennyt ku kuus tuntia ja lopputulos oli karmiva!!!

    • kirsi

      ei ripsiä voi pilata! ne joo voi haurastua hieman mutta sinun omien ripsien kasvukierto on noin 3-6kuukautta eli siinä ajassa sinulla on taas omat ripset takaisin! imat ripsemme tippuvat kun ne ovat kavunsa päähän tulleet ja tilalle kasvaa uusi...emme vaan itse näe sitä koska ripset ovat niin pieniä!! ripsienpidennyksissä ei siis ole mitään vaaraa :)

    • Florel

      Itsellä ei koulustusta ole.. ei rakennekynsiin, ei hiustenpidennyksien laittoon eikä ripsipidennyksiin. Hyvin taittuu tekeminen ja ystäväpiiri sekä muut jotka käyvät ovat kovin tyytyväisiä. Siis jättäkää toi yleistäminen meistä amatööreistä, itsehän olen törmännyt moniin ammattilaisiin joidenka jälki ei ole sen kummosempaa. Eiköhän se ole tekijästä kiinni . Tähän oppii oman mielenkiinnon kautta sekä maalaisjären kautta ku kattelee nuita videoita sun muita... Ja komppaan Kirsiä, ei näillä omia ripsiä voi pilata sillä ripset kasvaa lapsukaiset. (:

      onnee kaikille tekemiseen ja muistakaa kuitenkin turvallisuus ennen kaikkea!

    • huh huh...

      Kuule, kyllä vain huonosti tehdyllä ripsienpidennyksellä (kuten myös hiustenpidennyksellä) VOI PILATA PYSYVÄSTI karvatuppensa, jolloin ripsi (hius) ei enää tilalle kasva. Pitkään alallani olleena olen todellakin nähnyt kaikenlaista, myös tee-se-itse viritelmää, sekä paljon monenlaisia korjannut - mutta tuhoutunutta karvatuppea ei korjaa enää mikään!

      Ne koulutukset eivät todellakaan ole mitään turhia - eivätkä pelkät koulutukset vielä takaa ammattitaitoa.

      • höpö,höpö

        Se karvatuppi on ihon alla ja nää pidenykset tehdään omiin hiuksiin ja omiin ripsiin ei tosiaanka mennä ihon alle.


    • jor4ri

      huoh

    • Olen ripsipidennysten pitkän linjan ammattilainen ja kouluttaja laatumerkillä, JB lashes, sekä sertifioitu Xtreme Lashes ammattilainen. En edes itse pysty tekemään ripsihuoltoa itselleni, vaan käyn kouluttamallani lahjakkaalla tekijällä huollossa 3 viikon välein. Kestävä ripsiliima on niin voimakasta että silmää ei mitenkään voi pitää auki, jolloin toisaalta ei näe, mitä tekee. Ja samoin toimivat kaikki ammattilaiset. Lähden nyt siitä, että ripsipidennys tarkoittaa jokaisen täysikasvuisen ripsen huolellista pidentämistä eikä siellä täällä harottavaa jatketta.
      Kynsitarvikkeita voi kyllä tilata ilman koulutusta tai y-tunnusta esim kynnetjakauneus.fi

    • sontsa 2
      • sontsa 2

        niin joo.... jos joku haluaa tieten tahtoen pilata kyntensä ja ripsensä niin omapa on päätös... ammattilaiselle on tietysti vastuu ja vakuutus josta voi tarvittaessa vaatia korvauksia...


    • emmi7

      Hei,

      olen käynyt ripsienpidennyskurssin ja teen pidennyksiä Jollaksessa, Helsingissä sekä Tampereella.
      Asennus 50€
      Huolto 30€.

      p.045 846 1270
      Emmi

    • ticotaku

      Laitoin kotona ihan itse..Pysyi kuukauden ja kukaan ei kuollut. Maksoi yhteensä kolme euroa ja pari tuntia omaa aikaa..

    • beautybyMii

      Hei!
      Tässä kolmas joka hyvällä menestyksellä on jo 3 vuotta ensin korjaillut ripsipidennyksensä ja sen jälkeen alusta asti rakentanut omat pidennykset.
      Aluksi tilasin yksittäiset ripset milos beautystä mutta nyttemmin ebaystä. Oli hyvä että kävin ensin laitattamassa jollain muulla ja näin millaista tulosta on mahdollista saada minkäkinlaisilla pituuksilla ja kaarevuuksilla. Itselläni on jo lähtökohtaisesti suorat, lasimaiset ja alaspäin suuntautuvat harvat lyhyet ripset, joten TILAPÄINEN ripsien harveneminen ei huolettanut ollenkaan. Itse asiassa nyt kun olen gradun loppuunsaattamiseksi pitänyt parin kuukauden tauon joka toisen viikon huolloistani niin omat ripseni ovat ihan ne samat kuin ennenkin.
      Ja se mitä tulee ammattilaisten laittamiin ripsiin, olen nähnyt sellaisia harakanvarpaita laitetun että ei kyllä mitään logiikkaa. Ripsiä on harvassa ja ne sojottavat aivan minne sattuu. Tämä henkilö joka minulle oulussa laittoi teki aivan upeaa jälkeä. Osasi ottaa huomioon jopa silmän mallin ja ripsien vaatiman mallin. :) Ripset olivat tuuheat ja näin tukivat toisiaan pysymään kauemmin. Öljypohjaisia kauneustuotteita ei voi käyttää koskaan tai muuten ne valuessaan silmiin todella kirvelevät kun liuottavat liimaa.
      Olen saanut valtavasti kehuja ripsistäni mutta muille en lähtisi laittamaan vaikka näitä toiveita onkin esitetty. Silmä auki tekniikkaan on ollut todellakin paras liima tuo eyluren yksittäisille tarkoitettu. Laitan liimaa foliopalalle ja kastan pinseteillä ripsen siinä ja asetan ne vieriviereen ja kerroksittainkin ripsille. Ripset saa suoraan kun asetuksen jälkeen vielä ohjaa ripsen suoraan ja oikeaan asentoo. Tästä riittäisi puhetta paljon. Onnea kaikille opetteluun! Ja lohdutan että aluksi meni se neljä tuntia minullakin mutta nyt aikaa menee 1,5h. :)

    • oululainen

      Tekeekö kukaan oulussa?

      • beautybyMii

        Monikin tekee Oulussa. Mainosta en mutta googleta äläkä ota suurinta/kalleinta/tunnetuinta ripsitaloa.. se ei Todellakaan ole laadun tae! :) aseman lähellä on ainakin yksi paikka ;)


      • Hei. Asun espoossa, mutta käyn vähintään kerran kuukaudessa haukiputaalla. Teen Ripsipidennyksiä 50€ laitto ja 30-40€ huolto. seuraavan kerran tulen haukiputaalle 10.4.


    • Niinnu

      Olen ripsiteknikkokoulutuksen käynyt ja teen ripsiä Etu-Töölössä ja Kirkkonummella.

      Uudet ripset 40e, huolto 20-30e

      [email protected]

    • Niah

      Tekeekö joku Oulussa ripsipidennyksiä?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe