tason määrittely

vaikeaako ?

Ties kuinka monta kertaa on valitettu siitä, miten naiset etsivät liian korkeatasoisia miehiä ja pitävät omaa tasoaan parempana kuin se onkaan.

Vaan mistäs voi johtua se miesten oletus, että he osaisivat arvioida oman tasonsa yhtään sen paremmin kuin naisetkaan ?

Oma kokemukseni asiasta on, että sekä miehet, että naiset osaavat olla ihan yhtä epärealistisia parinvalinnassaan. Vaikka mies kuinka väittäisi olevansa ruma ATM niin kyllä hän silti on sitä mieltä, että sopivan naisen tulisi olla vähintäänkin keskitasoinen.

Ja mielenkiintoista on myös se, että miehillä taitaa olla naisten suhteen huomattavasti tiukempi arvosteluasteikko kuin miesten suhteen. Senhän huomaa jo siitäkin miten naisten väitetään etsivän korkeampitaasoisia miehiä. Eli ovatko ne miehet oikeasti korkeampitasoisia, vai arvostavatko miehet periaatteessa samaa tasoa olevan miehen korkeammalle kuin naisen ? Eli naisten silmissä mies ja nainen ovat molemmat tasoa 5, mutta miesten silmissä nainen onkin tasoa 3 ja mies tasoa 7. Ja kysymys kuuluu: Kumpi sukupuoli on oikeassa ja millä perusteella ?

5

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasotaistelijatar

      Tämäpä se onkin se ikuisuuskysymys...joka elää vain suomi24.fi sinkutpalstalla. :-)

      Itse olen haltioissani kun joskuss nappaan miehen joka on todella komea ja jota haluaa sivellä siitä ilosta että on esteettisesti niin hieno. Mutta yleensä ns. tyydyn vähempään. Kuitenkin jos tyytyy sellaiseen joka ei kiehdo niin silloin riskinä on että ulkomuoto alkaa häiritsemään.

      Joku täällä hyvin sanoi että väite huonompitasoisen saavan parempitasoisen on väärin, koska jokainen on sitä tasoa mitä saa.

    • aaron rop4ktproekg

      Rumista lihavista naisista löytyy pieni ryhmä, joka tuntuu elävän pilvilinnoissa, nuoruudessa ihannoidaan kaikkia julkisuuden komeita miehiä, meikataan kuuluisten kaunottarien kauneusvinkkien mukaan, ja sulloudutaan 5 numeroa liian pieniin vaatteisiin. Yleensä nämä naiset ovat erittäin pinnallisia ja vihaavat kaikkia muita rumia naisia, ja kovan mammamaisen luonteensa ansiosta pääsevät lähiseudun seurapiirikaunottarien uskotuiksi ystäviksi. Näillä naisilla on odotuksen myös miehen suhteen korkealla. Pitäisi olla ainakin tunnettu ja kuuluisa, bodattu kroppa ja kasvot kohdillaan.

      • tasotaistelijatar

        Muistuttaa kieltämättä erästä ystävääni, heh! Hänelle ei ikinä kelpaa kukaan ja minunkin miehiä pitää kaameina (hyvä vaan, näpit irti!) Olen kuitenkin miettinyt että olisiko pohjimmainen syy suuren suuri itseinho? Sitä tämä nainen ei ikinä tunnustaisi, mutta luulisin noin. Jos joku ihan tavis mies tuli sinnikkäästi iskemään ja näyttämään kiinnostusta niin kyllä se jää sulais ja alta paljastuis varmaan jotain kaunista. Mutta eihän kukaan uskalla tätä sarkastista matamia edes lähestyä. Hän on siis yksin.


      • tasotaistelijatar
        tasotaistelijatar kirjoitti:

        Muistuttaa kieltämättä erästä ystävääni, heh! Hänelle ei ikinä kelpaa kukaan ja minunkin miehiä pitää kaameina (hyvä vaan, näpit irti!) Olen kuitenkin miettinyt että olisiko pohjimmainen syy suuren suuri itseinho? Sitä tämä nainen ei ikinä tunnustaisi, mutta luulisin noin. Jos joku ihan tavis mies tuli sinnikkäästi iskemään ja näyttämään kiinnostusta niin kyllä se jää sulais ja alta paljastuis varmaan jotain kaunista. Mutta eihän kukaan uskalla tätä sarkastista matamia edes lähestyä. Hän on siis yksin.

        Ai niin, piti vielä sanoa ettei hän ruma naamasta ole ja isot tissit ja muut kurvit kohdallaan. Mutta just toi pilvilinnoissa eläminen ja muiden morkkaaminen on tosi tiukassa hänelle jumittunu päälle.


      • kaikkea ei voi saada
        tasotaistelijatar kirjoitti:

        Muistuttaa kieltämättä erästä ystävääni, heh! Hänelle ei ikinä kelpaa kukaan ja minunkin miehiä pitää kaameina (hyvä vaan, näpit irti!) Olen kuitenkin miettinyt että olisiko pohjimmainen syy suuren suuri itseinho? Sitä tämä nainen ei ikinä tunnustaisi, mutta luulisin noin. Jos joku ihan tavis mies tuli sinnikkäästi iskemään ja näyttämään kiinnostusta niin kyllä se jää sulais ja alta paljastuis varmaan jotain kaunista. Mutta eihän kukaan uskalla tätä sarkastista matamia edes lähestyä. Hän on siis yksin.

        Täytyy tunnustaa että löysin tuosta jutusta hivenen itseäni. En ole tullut asiaa ehkä kovin ajatelleeksi mutta lienee syytä.
        Itsellani kylmä kuori ulospäin (vieraiden ihmisten varsinkin miesten läsnä ollessa) johtunee, ei itse inhosta, vaan epävarmuudesta. En ole koskaan uskonut rehelliseksi miestä joka osoittaa minulle kiinnostustan heti ensi tapaamisella. Tiedän että tulen hyvin toimeen miesten kanssa esim. työelämässä kunhan olemme tutustuneet. Tässä ei ole mitään ongelmaa, olen kuin kala vedessä. Mutta se että joku olisi minusta muuten kiinnostunut tuntuu epäaidolta. En tiedä mistä tämä uskomus on iskostunut mieleeni mutta elämääni se on vaikuttanut siten että olen siis yksin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe