Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs mastermind vai, ja luulit että se oli sun harmiton pila, sori mutta olin 100% tosissani sun kanssa ja tämä on terapian muotoni, kun elämäsi tuhoutuu, alat ymmärtämään minunkin tunteitani.
En tiedä miksi täysin teen tämän, mutta tiedän, että jos en tee tätä, sinä et ikinä opi olemaan ihmisiksi ja kasva normaaliksi tunnekykyiseksi naiseksi, julman ja kieron juonittelijan sijasta, sinun kasvattamana minustakin tuli samanlainen, yritin edes olla aito, mutta kun aito ei kelvannut, sun säälittävä ego oli kai tiellä.
Et tule sinäkään saamaan koskaan tavallista elämää, perhettä ja uraa, koska päätit ryhtyä leikkimään tätä maailmaa suuremmilla voimilla.
Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
158
1013
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Entäpä, jos sen sijaan, että yritätä tuhota kyseisen naisen elämän, etsisit naisen, joka rakastaa sinua?
En ole henkilökohtaisesti leikkinyt kenenkään sydämellä tai tunteilla ainakaan tarkoituksella ja olen saanut osani myös pettymyksistä siinäm itä rakkauteen tulee.
Kuitenkin kokisin tuhlaavani sekä arvokasta aikaa, että elämää, jos keskittyisin kostamiseen, koska senkin ajan voin käyttää löytääkseni hänet, joka tahtoo yhteisen elämän ja rakkauden.- AnonyymiUUSI
Väkivaltaisen kanssa välit heti poikki. Mihinkään keskusteluun ei ole velvollisuutta. Väkivallan tekijä on tehnyt valinnan jota ei voi perua.
Väkivaltanen mies.
- AnonyymiUUSI
No ei khyl ollu mulle, en koskaan leiki ihmisillä.
- AnonyymiUUSI
Tuomo raukka reppana
- AnonyymiUUSI
Tuomo sanotko mulle että pilaat mun elämän?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo sanotko mulle että pilaat mun elämän?
Kyllä, tietenkin sanot koska olet vajukki.
- AnonyymiUUSI
Mies leikki mun tunteilla ja kusetti.
- AnonyymiUUSI
Kaikista paras "näpäytys" naiselle on mennä elämässä eteenpäin ja unohtaa nainen. Jos toimit tahallaan noin kuin kuvasit osoitat vain oman heikkouden ja että alennat itsesi.
Jokainen kompastuu aivan itse omiin jalkoihin.
Mitä hyötyä on siitä, että yrität saada naisen ymmärtämään tunteesi? Nolaat vain itsesi ja sen miten oikeassa nainen oli. - AnonyymiUUSI
Miks käytät energiaa ihmiseen joka ei ole sua varten?
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän tuskasi, mutta satuttaminen ei tuo lohtua. Oikea vahvuus on siinä, että uskaltaa päästää irti.
- AnonyymiUUSI
Äijä uhoo.. !! Kostaa jolleki naiselle joka pääs livahtaa kynsistä. Hiukka katkera!!
- AnonyymiUUSI
Et voi pakottaa ketään olemaan sinun kanssa. Se ei ole rakkautta eikä tervettä.
- AnonyymiUUSI
minä kun yrittäisin täysin päinvastaista eli auttaa masentuneita tyttöjä... wait abouts, sending my crowd, and what would be Bandidos ja Hells Angels, ja niin nuokin porukat tietävät että nuorisolle ei kokaniiakaan, mielellään... anna.
- AnonyymiUUSI
Lisää koksua muksuille?
- AnonyymiUUSI
Jos haluat satuttaa itseäsi yhtään enempää käyttäydyt niin kuin aloituksessa kuvasit.
Jos käyttäydyt kuten aloituksessa kuvasit paljastat naiselle, että hän puolestaan oli oikeassa.
Miksi nainen haluaisi olla miehen kanssa joka on kostoa täynnä?
Sun tunteet, ja toivottomuus jota koet, ovat vain tunteita. Voit itse valita miten käyttäydyt.
Haluatko olla mies joka ei hallitse tunteitaan ja käyttäytyy typerästi? Vai haluatko olla todella vahva, se on kaikkea muuta kuin kostoa.- AnonyymiUUSI
Ap on selkeästi nainen. Ei kukaan mies kirjoita tuollasta tekstiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla yksäri taas epätoivoista juontamista tässä palstaäijän aloituksessa, olet varmaankin sama desperado joka kirjoitti kiusaavansa pollareita kirjaustöillä? Ovat varmasti todella mielissään työllistävästä vaikutuksesta. Not😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule kirjoittaa.
Eikö tämä palstaäijän kirjoittama tunteita ja tuoksuja teksti ole selvästi miehen käsialaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla yksäri taas epätoivoista juontamista tässä palstaäijän aloituksessa, olet varmaankin sama desperado joka kirjoitti kiusaavansa pollareita kirjaustöillä? Ovat varmasti todella mielissään työllistävästä vaikutuksesta. Not😏
Ja pikkusirkku äänestää varjoista yksärin kommentteja kun ei muutakaan keksi sanojensa saattajana. Säälittävä duo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja pikkusirkku äänestää varjoista yksärin kommentteja kun ei muutakaan keksi sanojensa saattajana. Säälittävä duo
Eipä ole tainnut yksäri täysin yksinkään pommitellut perättömiä rilmoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot säälittävä sirkkujesi kanssa. Tunne ensin ja oleta sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tainnut yksäri täysin yksinkään pommitellut perättömiä rilmoja
Rilmo ,🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rilmo ,🤣
Niin, yksärin lempinimi rikos-ilmoitukselle jonka tehoa ilmeisesti vahvistaa se, että julistaa sen juhlallisesti täällä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, yksärin lempinimi rikos-ilmoitukselle jonka tehoa ilmeisesti vahvistaa se, että julistaa sen juhlallisesti täällä
Lisäys että tämä hölinäkeiju onkin sitten tyhmä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Leikkii vaan naisena!,samaten toi gubbe! Ovat järkyttäviä kiusaajia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule kirjoittaa.
Suonenjoella ainakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lieksalaiset tulleet riehumaan tänneki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksäri kirjoittelee ilman nimimerkkiä eli ei halua identifioitua nimimerkillään, mutta jostain syystä ei koskaan kuitenkaan halua kiistää että olisi yksäri? Miksei sitten saman tien laita sitä yksäri-emojiaan mukaan? Uskottavaa…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot säälittävä sirkkujesi kanssa. Tunne ensin ja oleta sen jälkeen.
Jep, olettaa piripäissään🤣
- AnonyymiUUSI
Naisella on vapaus kuunnella omaa sydäntään. Naisella on vapaus olla yksin tai jatkaa matkaa. Niin on myös miehellä.
Olet kokenut sen leikkimisenä, mutta hän on kuunnellut omaa sydäntään. Miksi suuttua siitä, jos toinen haluaa mennä? - AnonyymiUUSI
Toivon rauhaa ja lempeyttä sydämeesi.
- AnonyymiUUSI
Itse toivon että toinenkin säkki tipahtaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse toivon että toinenkin säkki tipahtaa
Mikä säkki? Jauhosäkki 😂
- AnonyymiUUSI
Ap on töissä jossain Kelassa tai Työvoinapalveluissa ilmiselvästi ja ilmiselvästi on itsekin nainen. Synnyinmaakaan ei taida olla Suomi.
- AnonyymiUUSI
Voi sinunkin hönkäyksiäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinunkin hönkäyksiäsi.
No tämä on kylläkin tämä aloittajaäijä itse luomassa elämänkouluhenkisiä ero variaatioita
- AnonyymiUUSI
AP:llä sykoosit tulilla.
- AnonyymiUUSI
Älä nyt netin penkkiurheiluselostaja dumaa- mies on vaan nääs täynnä tunteita. Nolo poitsu olet
- AnonyymiUUSI
Bunny vain riehuu
- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Aloittajalla on puurot ja vellit sekaisin. Viha ja rakkaus on lähellä toisiaan.
- AnonyymiUUSI
Älä uhittele ketään jos et naamaasikaan ole näyttänyt
tarkoittamallesi ihmiselle. Ja vielä jos otat anonyymeistä jonkun tikunnokkaan luultavasti on väärä ihminen.- AnonyymiUUSI
Ei näissä sinun länkytyksissä ole aloittajaäijä sen vertaa tarttumapintaa mihin yrität tätä erittäin älykästä yleisöäsi lietsoa. Anonyymi tikunnokkaan? Dream on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei näissä sinun länkytyksissä ole aloittajaäijä sen vertaa tarttumapintaa mihin yrität tätä erittäin älykästä yleisöäsi lietsoa. Anonyymi tikunnokkaan? Dream on
Luultavasti väärä ihminen? Niinpä niin, palstaäijän aivoituksia lukevat
- AnonyymiUUSI
Netissä uhoavat ötökät liiskataan tuskallisesti
- AnonyymiUUSI
Joillain ihmisillä on kova jonku saada putkaa, linnaa, vankilaa.
- AnonyymiUUSI
Ja olisiko se joku tämä kärtyävä aloittajaäijä vai tämä olettu thief of heart? Megakikakika
- AnonyymiUUSI
Tällaisille on nimityskin
incel - AnonyymiUUSI
Mitä se ätmi riehuu. Yöllä nukutaan.
- AnonyymiUUSI
Poliisille lähti ilmoitus
- AnonyymiUUSI
Ja minkähän takia, jos saan udella? Kysym vaan siltä varalta, jos olet esim joku leija nainen joka yrittää valjastaa virkavaltaa ku työhevosta ja yrittää käyttää myös jopa tällaista ns maskuliinista märsäystä naista vastaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja minkähän takia, jos saan udella? Kysym vaan siltä varalta, jos olet esim joku leija nainen joka yrittää valjastaa virkavaltaa ku työhevosta ja yrittää käyttää myös jopa tällaista ns maskuliinista märsäystä naista vastaan
Varmaan syynä nämä kirjoitukset ja alaikäisiin kohdistuvan materiaalin levittäminen.. Sekä liuta muita rikoksia.
Tuitui ny rauhassa vaan, joku hoitaa kyllä tavalla tai toisella - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on leijanainen? Onko se joku palstan aktiivisekoilija?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on leijanainen? Onko se joku palstan aktiivisekoilija?
Tavallaan kyllä. Et kuitenkaan tajua mistään mitään, joten mene eteenpäin ja etsi seuraava alhaista agendaasi palveleva teksti, tiskin sinua nääs kiinnostaa naista maalittava nainen kun siitä puuttuu se kaiken keskipiste eli mies, boi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan syynä nämä kirjoitukset ja alaikäisiin kohdistuvan materiaalin levittäminen.. Sekä liuta muita rikoksia.
Tuitui ny rauhassa vaan, joku hoitaa kyllä tavalla tai toisellaSe olisi erittäin tervetullutta. Kuten myös se, ettei joku päästään laho eukko yrittäisi valjastaa näitä palstaäijän tekstejä toista naista vastaan ja olisi sinänsä pieni mitätön kivi koneiston kengässä. Joku niitä rilmoilla kilvoittelusta joutuu kuitenkin nääs kirjaamaan, vaikka asia ei kiinnostaisikaan missään määrin hevon humppaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi erittäin tervetullutta. Kuten myös se, ettei joku päästään laho eukko yrittäisi valjastaa näitä palstaäijän tekstejä toista naista vastaan ja olisi sinänsä pieni mitätön kivi koneiston kengässä. Joku niitä rilmoilla kilvoittelusta joutuu kuitenkin nääs kirjaamaan, vaikka asia ei kiinnostaisikaan missään määrin hevon humppaa.
Eli vielä kerran- laki sanoo, että rikosilmoitukset on kirjattava 24 tunnin sisällä ja siihen kuluu turhaa aikaa ja aika vähän on tehtävissä sille, että joku spämmää selvästi vahingontekotarkoituksessa täyttää soopaa säännöllisesti, mutta todisteita voi toki kerätä kaikessa hiljaisuudessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli vielä kerran- laki sanoo, että rikosilmoitukset on kirjattava 24 tunnin sisällä ja siihen kuluu turhaa aikaa ja aika vähän on tehtävissä sille, että joku spämmää selvästi vahingontekotarkoituksessa täyttää soopaa säännöllisesti, mutta todisteita voi toki kerätä kaikessa hiljaisuudessa
Miksi tuntuu välillä siltä, että tiedän näitä perusasioita paremmin kuin perus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan kyllä. Et kuitenkaan tajua mistään mitään, joten mene eteenpäin ja etsi seuraava alhaista agendaasi palveleva teksti, tiskin sinua nääs kiinnostaa naista maalittava nainen kun siitä puuttuu se kaiken keskipiste eli mies, boi
eli tämä kaikki onkin 🦇 leijuntaa ilman bätmäniä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli tämä kaikki onkin 🦇 leijuntaa ilman bätmäniä
Kyllä tai masturbaatio ilman käsiä
- AnonyymiUUSI
Jos ihminen olisi kuten kerrot eli tunnekylmä, se on aivojen rakenteissa oleva poikkeavuus eikä siten parane kostamalla. Tietämättä ja tuntematta sinua ja häntä, tuolla suunnitelmallasi pilaat enemmän oman elämäsi.
- AnonyymiUUSI
Tuo mies haluaa pelotella jonkun uskomaan, että hän voisi vaikuttaa tulevaisuuteen (uraan, ihmissuhteisiin). Iljettävää henkistä väkivaltaa, jos kohdistuu oikeaam ihmiseen, mutta huolestuttavaa myös idean tasolla.
- AnonyymiUUSI
Turhaan sä palstaäijä näitä selostat. Homehdu siellä luukussas nyt sen aikaa ennen kuin sut hoidellaan pois päiväjärjestyksestä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sä palstaäijä näitä selostat. Homehdu siellä luukussas nyt sen aikaa ennen kuin sut hoidellaan pois päiväjärjestyksestä
Joo minä kans luin että jopa se aapee omaa tekstiään makustelee. Tosiasiassa eihän nämä sen surkuhupaisat kiertokirjeet osu keneenkään yksilöön
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo minä kans luin että jopa se aapee omaa tekstiään makustelee. Tosiasiassa eihän nämä sen surkuhupaisat kiertokirjeet osu keneenkään yksilöön
Palstaäijä on hyvin aloitteellinen houkutuslintujen groomaaja ja väkivaltafantasiaa kirjoitteleva sekopåå. Se yksinään riittää vaikka mihin rangaistukseen eikä se välttämättä ole oikeuslaitoksen kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijä on hyvin aloitteellinen houkutuslintujen groomaaja ja väkivaltafantasiaa kirjoitteleva sekopåå. Se yksinään riittää vaikka mihin rangaistukseen eikä se välttämättä ole oikeuslaitoksen kautta
Väkivaltafantasiainen, veit sanat suustani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan- taidat viitata siihen kun se itki päivästä toiseen varhaisteiniprofiileista, jostain määrittelemättömästä ylireakoinnista. Voi ei jos joku poppoo catfishasi chomon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
entä mikä juttu se pulloposti on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
entä mikä juttu se pulloposti on
No joku muu saman jannun höpötys tai hologrammi varmaan? Sano sinä jos kerran sen höpötyksistä kirjaa pidät
- AnonyymiUUSI
Pedari heittää henkensä ennen kuin pääsee enää kenenkään naisen tai skidin elämää tutkimaan... Tallenna se vtun pskahousu.
- AnonyymiUUSI
Legit, tallentakaa muutkin erittäin vakava laiton uhkaus joka kohdistuu johonkin määrittämätömään ukkelin netissä
- AnonyymiUUSI
Sebbuku haluaa tuhota kaikkien elämän. Olet vauva, lapsi, teini tai nainen/mies
Sairaalloisen pakkomielteinen pikkuäijä jolla ei ole mitään virkaa olla edes hengissä
- AnonyymiUUSI
Legit miehellä netissä on tunteita tätä täytyy fanittaa varmuuden vuaks. -Ulla Tee
- AnonyymiUUSI
Kaksi ”ihmistä” oli ainakin heti palstaäijän stoorissa messissä pilaan nainen elämäsi ihan kohtuulliselta aku ankan raivarilta kuulostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi ”ihmistä” oli ainakin heti palstaäijän stoorissa messissä pilaan nainen elämäsi ihan kohtuulliselta aku ankan raivarilta kuulostaa.
Kaiken lisäksi löytyi myös sellaisia naisia, jotka arvostaa itseään sen verran vähän, että peukkua tämähän voisi jollain logiikalla koskea katkeruuden kohdetta. Girl you just a rack if so😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin luulen että nämä raivarit aikuisiin kohdistuen ei niin hätkäytä. Se taas että palstaäijä fantasioi alaikäisten päänrepimisillä saattaa olla se syy että käppänä on JOUKKOVAINON UHRI.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin luulen että nämä raivarit aikuisiin kohdistuen ei niin hätkäytä. Se taas että palstaäijä fantasioi alaikäisten päänrepimisillä saattaa olla se syy että käppänä on JOUKKOVAINON UHRI.
Tunnetaan myös toisella virallisella nimellä mutta ehkä jätetään se nyt sanomatta. Hakkauspsykoosia kehiin quasimodo.
- AnonyymiUUSI
Onhan se tosi harvinaista tänä päivänä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep no minä tarkoitinkin näitä ns sivutuotteista jotka yrittää mälvätä näitä palstaäijän jonnin joutavia joikauksia epätoivoisella otteella. Like a bugs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetaan myös toisella virallisella nimellä mutta ehkä jätetään se nyt sanomatta. Hakkauspsykoosia kehiin quasimodo.
Itse olen tunnistanut ainakin kaksi epätoivoista mänttiå jotka on yrittäneet maalailla usvaisia kuvia tästä palstaäijän hakkausmatineasta, joten joka kommenttia ei kannata ihmetellä. Alhaista väkeä täällä on de facto
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep no minä tarkoitinkin näitä ns sivutuotteista jotka yrittää mälvätä näitä palstaäijän jonnin joutavia joikauksia epätoivoisella otteella. Like a bugs
Monikkomuoto ei voi olla yksikön tunnuksen jälkeen. Oikolue
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tunnistanut ainakin kaksi epätoivoista mänttiå jotka on yrittäneet maalailla usvaisia kuvia tästä palstaäijän hakkausmatineasta, joten joka kommenttia ei kannata ihmetellä. Alhaista väkeä täällä on de facto
Matkoja saapui
Touché - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matkoja saapui
TouchéVähän epäortodoksista, mutta harkitaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monikkomuoto ei voi olla yksikön tunnuksen jälkeen. Oikolue
Well, in Japan they fill cracks with gold
- AnonyymiUUSI
Ole varovainen, on sanonta, joka toiselle kuoppaa kaivaa…
- AnonyymiUUSI
...joka toiselle ei
- AnonyymiUUSI
Mistä tuo sinun paha olosi tulee? Kokeile vaikka rukoilla mielummin. Melkoinen demoni on sisälläsi.
- AnonyymiUUSI
Huomaatko itse, että käyttäytymisesi aaltoilee?
Nyt sinulla on taas tämä raivokausi, pian taas olet herkkä pupu, joka janoaa hellyyttä ja alistuu jonkinlaiseen prinsessan rooliin.- AnonyymiUUSI
Ai täällä pitää tuntemattomien oikein huomata, miten kukakin käyttäytyy. Ainakin on huomattu, että edetään luulosairauksien luomilla uskomuksilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai täällä pitää tuntemattomien oikein huomata, miten kukakin käyttäytyy. Ainakin on huomattu, että edetään luulosairauksien luomilla uskomuksilla.
Joo tämäkin palstaäijän eli aloittajan luoma dramaturgia on vähän surkuhupaisa ja fiksumpi saattaisi huomata, että myös ristiriidassa aloituksen kanssa, mutta ei oo kaikille kauhalla annettu nääs näsijärvelläkään esim tai missään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämäkin palstaäijän eli aloittajan luoma dramaturgia on vähän surkuhupaisa ja fiksumpi saattaisi huomata, että myös ristiriidassa aloituksen kanssa, mutta ei oo kaikille kauhalla annettu nääs näsijärvelläkään esim tai missään
Söpöä. Tosiaan luulet, että läheinen lätäkkö olisi tuo. Ei kannata sekuntiakaan ajatella, että olisin missään vaiheessa paljastanut koordinaatteja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Söpöä. Tosiaan luulet, että läheinen lätäkkö olisi tuo. Ei kannata sekuntiakaan ajatella, että olisin missään vaiheessa paljastanut koordinaatteja.
Kyllä palstaäijä tiietään että asut siellä Uudenmaan pöndellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä palstaäijä tiietään että asut siellä Uudenmaan pöndellä
Onko Kajaani Uudellamaalla? 🤔
- AnonyymiUUSI
Sanoin rakastavani, onko se pelaamista.
- AnonyymiUUSI
Älä ota stressiä, pilasit jo!
- AnonyymiUUSI
Empatia 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Niin- kerro toki pieni punatulkku oliko palstaäijän teksti mielestäsi joko sympaattinen vai empaattinen tai mikä on sarkasmin ja ironian ero. Joku aatteellinen opus lie löytyy mistä tiatoa soveltaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin- kerro toki pieni punatulkku oliko palstaäijän teksti mielestäsi joko sympaattinen vai empaattinen tai mikä on sarkasmin ja ironian ero. Joku aatteellinen opus lie löytyy mistä tiatoa soveltaa
T big tall bully
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punatulkku 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punatulkku 🤭
Ainakin sillä yhdellä on housuissa 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sillä yhdellä on housuissa 🤭
😄
- AnonyymiUUSI
Jollain on mania. Toivottavasti saa pian apua ja lääkityksen kohdilleen.
- AnonyymiUUSI
No näkyipä nääs muillakin kuin palstaäijällä eli älöittäjällä olevan manian tynkää mitä kommentteja lukaisin. Lol
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No näkyipä nääs muillakin kuin palstaäijällä eli älöittäjällä olevan manian tynkää mitä kommentteja lukaisin. Lol
Lol megakikakikakika megisjonne
- AnonyymiUUSI
Mulla ei oo rahhoo nii en tarvi mitään lääkitystäkään - sivu(sta)persoona🫰🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo rahhoo nii en tarvi mitään lääkitystäkään - sivu(sta)persoona🫰🏻
millä ajattelit maksaa naiselle jos ei rahaa? oravannahkoilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mazel tov, sport
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin kuin es*nahalla🫰🏻
- AnonyymiUUSI
Pitääkö Pirjon tulla apuun pyykkikoreineen?
- AnonyymiUUSI
Aaaaaawww..
Pirjo. Se on niin vilpitön
- AnonyymiUUSI
Pakkohoitoonhan sä kuuluisit 😳 Pelkään että se nainen pääsee vielä hengestään jos joku ei puutu sun toimintaan.
- AnonyymiUUSI
onko tämä ap nyt se susi tai tuomo tai mikä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
harmaasusi kyselin, niin ei oo multinikkinainen mikään mustansuden nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole susi tämän ketjun aloittaja. Älkää sotkeko häntä täällä näihin aloituksiin, ihan oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Älkää puhuko noin pahoja asioita tänne. On pelottavaa jo lukeakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älkää puhuko noin pahoja asioita tänne. On pelottavaa jo lukeakin.
Että joku pääsee hengestään. Hei jotain rajaa.
- AnonyymiUUSI
Kohta on jo jouluaika....piristä itseäsi vaikkapa kynttilöillä ja laita hieno Krassi oveen tervetuloa toivottamaan. Tapaa vanhoja kavereita....ei saa pujahtaa kuin "rotta koloon" pienten vaikeuksien takia. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa ja hyvää Joulun odotusta!
- AnonyymiUUSI
Kemin matkailu avartaa, sanotaan
- AnonyymiUUSI
Ap on jutellut itseään 2* painavamman kanssa ja nyt sitä harmittaa
- AnonyymiUUSI
Tässä on kova kattaus tämän keskustelupalstan henkilögalleriasta.
- AnonyymiUUSI
Niin on!!!! Veit sanat suustani.
- AnonyymiUUSI
Susi on oikeasti rehti ja kunnollinen ihminen, ei trollaa palstoilla eikä halua olla ilkeä kenellekään. Joten lopettakaa hänen mustamaalaaminen täällä!
- AnonyymiUUSI
Täähän on ilmiselvä provo vain. Ap ei kommentoi mihinkään mitään.
- AnonyymiUUSI
Niitähän nämä on juuri niitä. Mutta daijut täällä omii kaikki ja kuvittelee tietävänsä kuka kirjoittaa...
- AnonyymiUUSI
Aapee. Tiesithän sä, että Napoleon ei ole ollut henk koht Persiassa
- AnonyymiUUSI
Sulla ei oo kaikki muumit laaksossa. Kannattaisiko mennä töihin?
- AnonyymiUUSI
Kannattaa keskittyä toipumiseen ja omaan hyvinvointiin ennen kuin on valmis ottamaan vastuuta töistä.
- AnonyymiUUSI
Susi sinulle tulee spostia ihan omaan gmail osoitteeseen jonka olet antanut ystävällemme toivottavasti tulisi perille ja jos tämä uhkailu ja vaino, ilkkuminen, kiusa mitä ikinä ei lopu sinun ja muiden osalta täällä niin sinun koko nimi ja yhteystiedot on onneksi yhdellä meistä tiedossa ja asia hoidetaan muuten jos et usko millään vaikka pelkästään hyvällä on yritetty jo niin monta kertaa. Toivottavasti hakisit apua itsellesi kun mikään muu ei auta. Et pysty tuossa tilassa ja kunnossa välittämään kenestäkään. Et vanhoista etkä uusista ihmisistä etkä tuttavuuksista. Toivottavasti silti joku rakastettava nainen löytyy täältä ja se kaunis ja seksikäs emme muuta toivokaan. Hyvää jatkoa ja viikonloppua. Toivon että kirjoittamani sähköposti tulisi perille josko onnistuin löytämään oikean ihmisen eli sinut ystäväni tiedoista. Hän ei pysty kirjoittamaan. Enkä ole tänne aiemmin kirjoittanut ja olen nainen hänen lähimpiä ystäviänsä. Selviää postissa. Muuta en tänne halua todellakaan kirjoittaa. Ei kuulu julkiseen keskusteluun. Edes tämä ei kuuluisi. :(
- AnonyymiUUSI
Näin juuri. Kaikille inceleille kauniit ja seksikkäät naiset, niinku heti! On se nyt kumma kun ei tämmöstä ongelmaa ole heti tajuttu hoitaa asiaan kuuluvalla tavalla
- AnonyymiUUSI
Jos joku voisi kertoa tuon sudelle nyt että häntä on ainakin yritetty tavoittaa ihan oikeassa elämässä. Vaikka täällä niin kovin muuta väittää. Toivon sivusta että saa sen spostin mitä laitettu. Loppuisi tämä koska ei ole enää ollut mukavaa muillekaan katsoa tätä hulluutta. ☹️ Soisi jo loppuvan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku voisi kertoa tuon sudelle nyt että häntä on ainakin yritetty tavoittaa ihan oikeassa elämässä. Vaikka täällä niin kovin muuta väittää. Toivon sivusta että saa sen spostin mitä laitettu. Loppuisi tämä koska ei ole enää ollut mukavaa muillekaan katsoa tätä hulluutta. ☹️ Soisi jo loppuvan.
Onko palstaäijällä joku hätä. Taitaa olla
- AnonyymiUUSI
Ai että, oikein toisen puolesta kirjoitat, onpa mielenkiintoista. Susi kyllä uskoo kaikkia ventovieraita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että, oikein toisen puolesta kirjoitat, onpa mielenkiintoista. Susi kyllä uskoo kaikkia ventovieraita.
No antakaa sen edes itse lukea postinsa. Vaikka täällä joku susi2 tuntuu olevan joka välissä. Onko se harmaasusi sitten. Niitähän tosiaan on kaksi sutta. Eiköhän nuo lie kavereita keskenään.
- AnonyymiUUSI
Olet sekaisin. Keskity omaan elämään
- AnonyymiUUSI
Tuskin tällä lapsia ja teinejä performoivalla kävyllä on sellaista ollut koskaan
- AnonyymiUUSI
Todellista vahvuutta on antaa asian olla. Heikkoutta on lähteä uhoamaan ja kostamaan.
- AnonyymiUUSI
Tappelet muiden kanssa ... niin se vaan on.
Kerron sulle ...
1 / Mies tässä taas tietoa
Käytin keskusteluissamme kiinalaisvalmisteista puhelinta....... Puhuin äänigeneraattorin avulla. Muuton sillä ääneni tunnistattomaksi. Tämä tiedoksi. - AnonyymiUUSI
2/
Mies aion pilata elämäsi
Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen. - AnonyymiUUSI
"mutta kun aito ei kelvannut, sun säälittävä ego oli kai tiellä."
Tähän selityksiä- AnonyymiUUSI
Kui nii aito, äijähä valehteli silmät päästäsä?!
- AnonyymiUUSI
En usko että teet yhtään mitään. Jos olisit jotain tekemässä et olisi julistamassa sitä täällä. Kannattaa muutenkin antaa ajan kulua ja pohtia asiaa vaikka myöhemmin jos siltä tuntuu. Itse en naisia voisi ikinä millään tavalla vahingoittaa, vaikka kyse olisi mistä vaan, minusta ei vain ole siihen.
- AnonyymiUUSI
Minua ahdistaa nuo miesten uhkailut ja jopa naisten. Väkivalta, kosto, viha ei ole koskaan mikään keino eikä oikeutus mihinkään. Olisitte ihmiset sovussa ja rauhassa keskenänne. Mikään ei olisi parempi asia elämässä.
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Näinhän se ap uhkaili jo seurusteltaessa. Pelottava uhan tunne. Mee hoitoon.
- AnonyymiUUSI
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Vihaan naisia. Kostan jokaiselle!
- AnonyymiUUSI
AP on aika pelle, hankkis paremman elämän👋
- AnonyymiUUSI
Laitahan tunniste ettei kaikki naiset säikähdä..
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028137Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m907411Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875587Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot785572Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1144773Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232548Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys572439Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e71401Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71384Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa461230