Sieni-infektio

Motto:

Virus- tai bakteeri-infektiota sairastava on kunnon potilas, mutta sieni-infektiota poteva on hullu.

34

2138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virus =====> virusinfektio

      Bakteeri ===> bakteeri-infektio

      Sieni =====> sieni-infektio





      Olen alkanut ihmetellä suhtautumistapaa erilaisiin infektioihin.

      Kun ihminen sairastuu virustautiin, hän kärsii virusinfektiosta, joka paranee tavallisesti itsestään tai elimistön immuniteettia vahvistamalla.

      Bakteeritartunnasta seuraa taas bakteeri-infektio, joka sekin voi parantua itsestään tai sopivalla lääkityksellä.

      Mutta kun kyse on sienitartunnasta, kiinnitetään huomiota kaikkeen muuhun kuin itse sieni-infektioon, joka jätetään hoitamatta. Vaihdetaan työpaikkaa tai asuntoa ja kärrätään omaisuutta kaatopaikalle, ja siinä kaikki. Ihmetellään sitten, miksei parannuta ja lievitetään vain oireita.

      Koululääketieteestä ei ole mitään apua, koska se hoitaa vain virus- ja bakteeri-infektioita. Lääkärit ovat ylimielisiä ja tympeitä ja suhtautuvat homesairaisiin kuin kajahtaneisiin, vaikka huonon rakennuskannan seurauksena homeesta kärsiviä on todella paljon.

      Ihmiset joutuvat sairastamaan ilman hoitoa. Edes asianmukaisia tutkimuksia ei viitsitä tehdä ja laboratoriotutkimukset ovat epäluotettavia. Sienilääkkeitä on vähän ja osa niistä myrkyllisiä. Apua saa vain luontaistuotteista, ja niitäkin lääkärit katsovat nenänvarttaan pitkin.

      • Postaan tähän kohta pakertamiani käännöksiä Mark Sircuksen kirjasta.

        Mutta on pidettävä pieni tuunaustauko välillä ja levättävä vähän.


      • kaksi viimeistä

        kappaletta. Työterveyslääkäri yrittää ilmeisesti tappaa, kun kirjoittaa kortisonit, mutta ei sairaslomaa ja niin sitten kortisonia syöden käyt töissä homekiinteistössä. Tuosta ei ole hyvää seurannut. Osa tuon täsmähoidon saaneista makaa jo mullat silmillä.


      • kaksi viimeistä kirjoitti:

        kappaletta. Työterveyslääkäri yrittää ilmeisesti tappaa, kun kirjoittaa kortisonit, mutta ei sairaslomaa ja niin sitten kortisonia syöden käyt töissä homekiinteistössä. Tuosta ei ole hyvää seurannut. Osa tuon täsmähoidon saaneista makaa jo mullat silmillä.

        "Osa tuon täsmähoidon saaneista makaa jo mullat silmillä."

        - Niin, on tuo järkyttävää. Pistää hiljaiseksi.

        Voimia...


      • sanasinko kirjoitti:

        Postaan tähän kohta pakertamiani käännöksiä Mark Sircuksen kirjasta.

        Mutta on pidettävä pieni tuunaustauko välillä ja levättävä vähän.

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Lääkärit eivät yleensä ole kovin hyviä diagnosoimaan sieni-infektioita. Tämä siksi, että heidän lääketieteellinen koulutuksensa perustuu niin vahvasti bakteerien ja virusten rooliin tartuntataudeissa. Sienet ovat olleet unohdettu vihollinen antibioottien tulon jälkeen. Tämä on ehkä yksi suurimmista virheistä koululääketieteessä - siksi että antibioottien liikakäyttö ja tai jopa satunnainen käyttö voi johtaa suoraan tappaviin sieni-infektioihin. Laboratoriot osoittavat samaa vaikeutta sieni-infektioiden diagnosoimisessa: nykyiset testit sienten tunnistamiseksi ovat sekä hirveän niukkoja että kovin vanhentuneita. Tämä on vakava ongelma, koska sienet ovat myöhäisinfektioita, jotka provosoivat tai ovat mukana sarjassa henkeäuhkaavia sairauksia."

        Alkuperäinen teksti:

        Doctors in general are not very good at diagnosing fungal infections. This is because their medical school training is based so heavily on the role of bacteria and viruses in the area of infectious diseases. Fungi have been a forgotten foe ever since the advent of antibiotics. This is perhaps one of biggest mistakes of allopathic medicine -for the overuse and or even occasional the use of antibiotics can lead directly to deadly fungus infections. Laboratories display the same difficulty in diagnosing fungal infections: current tests for detecting the presence of fungi are both terribly scant and sorely antiquated. This is a serious problem because fungi are late stage infections that are provoking or are accompanying a range of life threatening diseases.


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Sieni kasvaa helposti elimistössä sen jälkeen, kun se osa immuunijärjestelmää joka kontrolloi sieniä, toisin sanoen tappaa, on sopeutunut - sopeutunut esimerkiksi raskasmetallien, tuholaismyrkkyjen, emotionaalisten shokkien, antibioottien jne. takia. Jos immuunijärjestelmä on sataprosenttisen vahingoittumaton, sienten ei pitäisi kasvaa elimistössä. Neutrofiilien toiminta on se osa immuunipuolustusta, joka on eniten vastuussa sienten tuhoamisesta."

        Alkuperäinen teksti:

        Fungi easily grow in the body after the part of the immune system that controls the fungi (i.e. kills it) has been compromised - compromised for example by heavy metals, pesticides, emotional shocks, antibiotics, etc. If the immune system is 100% intact, then fungi should not grow in the body. The part of the immune system that is most responsible for attacking fungi is the neutraphil function.


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Kuinka testata sieniä

        "Sienten testaaminen (sama kuin hiivan) on erittäin vaikeaa. On olemassa useita testejä, mutta ne voivat helposti tuottaa vääriä kielteisiä tuloksia (ts. ne eivät löydä sientä, vaikka sinulla on sellainen). Yksi 500 dollarin testi etsii vasta-aineita kymmenelle tietylle eri sienelle. Sieniä on monia erilaisia ja siksi niitä on usein vaikea löytää. Voit tuhlata 500 dollaria etsiäksesi kymmentä erilaista sientä, etkä löydä kuitenkaan sitä, mikä itselläsi on. Toinen tekniikka on etsiä yleisimpiä sienten muotoja CDSA-testin avulla. CDSA-testillä on sama ongelma kuin vasta-ainetestillä - se etsii vain joitain lajeja. Toisenlainen tapa testata sieniä on hoitaa sitä 45 päivän ajan ja odottaa, jos oireesi selvästi (toivottavasti huomattavasti) paranevat.

        "Toinen testi sienille on paljon halvempi. Jos olet kroonisesti sairas ja tai sinulla on syöpä, voit olettaa, että sinulla on infektio. Se on yksi turvallisimmista oletuksista, jonka teet elämässä, sillä tiedämme ilman pienintäkään epäilystä elävämme kirjaimellisesti taudinaiheuttajien meressä. Se, että koululääketieteen lääkärit eivät ole kiinnittäneet paljoa huomiota sieni- ja hiivasieni-infektioihin, ei tee niitä vähemmän läsnäoleviksi. Ne ovat välitön uhka eikä niitä pitäisi jättää huomiotta tai lähestymättä koululääketieteessäkään."

        Alkuperäinen teksti:

        How To Test For Fungi

        Testing for fungi (same thing as "yeast") is very difficult. There are several tests, yet they can easily produce false negatives (i.e. they don't see a fungi, yet you still have one). One $500 test looks for antibodies (soldiers in blood designed to attack specific invaders) to 10 different specific fungi. There are many types of fungi, and this is why they are often difficult to see. You could drop $500 to look for 10 types of fungi, yet not be looking for the one you have. Another technique is to look for several of the more common forms of fungi in stool via a CDSA test. The CDSA has the same problem as the antibody test - it only looks for several species. Another way to test for fungi is to treat for it for 45 days and see if your symptoms noticeably (hopefully significantly) improve.

        The other test for fungi is much less expensive. If you are chronically ill and or have cancer you can just assume that you have an infection. It would be one of the safest assumptions you would make in life for we know without a shred of doubt that we literally live and survive in a sea of pathogens. Just because allopathic doctors have not paid much attention to fungi and yeast infections does not make them any less present. They are a direct threat and should not be ignored nor approached via the allopathic paradigm.


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Dr. Milton White uskoi, että syöpä on krooninen, tarttuva, sienitauti. Hän löysi sieni-itiöitä jokaisesta syövän kudosnäytteestä, joita hän tutki.6)

        "Syöpä ei ole salaperäinen sairaus, joka yllättäen hyökkää kimppuumme tyhjästä - jotain, mille emme voi tehdä mitään. Sille on selvät syynsä. Voimme korjata nuo syyt, jos lyömme sitä tarpeeksi kovaa ja tarpeeksi monelta puolelta yht'aikaisesti. Menetelmämme hyökkää syöpäsoluja ja kasvaimia vastaan hyödyntämällä niiden heikkouksia. Tämä tapahtuu suorimmin ruokasoodahoidoilla yhdistettynä jodiin, magnesiumkloridiin, alfalipoiinihappoon ja muihin aineisiin, jotka käynnistävät raskasmetallien kelatoinnin."

        Alkuperäinen teksti:

        Dr. Milton White believed that cancer is a chronic, infectious, fungus disease. He was able to find fungal spores in every sample of cancer tissue he studied. 6)

        Cancer is not a mysterious disease that suddenly attacks us out of the blue - something that we can't do anything about. It has definite causes. We can correct those causes if we hit it hard enough and from enough sides in a simultaneous confrontation. Our protocol attacks cancerous cells and tumors by exploiting their weaknesses. This is be done most directly with sodium bicarbonate treatments combined with iodine, magnesium chloride, Alpha Lipoic Acid, and as well as with other substances that trigger chelation of heavy metals.

        6) http://www.cancerfightingstrategies.com/fungalconnection.html


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Sekä syöpäsolut että sienet voivat käyttää ravinteita ilman happea (anaerobisesti). Molemmat tarvitsevat sokeria säilyäkseen hengissä. Molempiin voi vaikuttaa sienilääkkeillä.3) Molemmat kuolevat ilman sokeria.4) 'Mykotoksiinit ovat osoittautuneet erittäin myrkyllisiksi ja haitallisiksi, eikä ole ihme, että monet homekotien asukkaat ovat jatkuvasti sairaina. Tämä sairaus on lähinnä ylempien hengitysteiden infektioita, uupumusta, jatkuvaa päänsärkyä, pahoinvointia ja yleistä huonovointisuutta. Asuminen tällaisissa tiloissa pitkään saattaa aiheuttaa syöpää.'5)"

        Alkuperäinen teksti:

        Both cancer cells and fungi can metabolize nutrients in the absence of oxygen (anaerobically). Both must have sugar in order to survive. Both can be impacted by antifungal medicines.3) Both will die in the absence of sugar.4) "Mycotoxins have proven to be very toxic and harmful, and it is no wonder that many inhabitants of mold-infested spaces are constantly ill. This illness is mainly upper respirator tract infections, lethargy, constant headaches, nausea, and a general ill feeling. Inhabiting these living spaces for a considerable period may lead to cancer."5)

        3) Medical Tribune: Treatment of Fungal Infections Led to Leukemia Remission. Sept 29, 1999; Mann, D. Antifungal agent lowers PSA levels, study finds. May 1, 1997. Medical Tribune

        4) Moore-Landecker, Fundamentals of Fungi, 4th ed. 1996; AND Shim, H. , et al. A unique glucose-dependent apoptotic pathway induced by c-Myc. Proceedings of the National Academy of Science. 95; 1511 -1516. 1998

        5) Ochmanski, W., et al. Przegl Lek 2000;57(7-8):419-23


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Lukuun ottamatta syöpiä, jotka ovat aiheutuneet leikatuista, kuivista tai käyneistä tupakanlehdistä, syövän syyn on yleisesti todettu olevan tuntematon. Tämän väitteen tekevät pätemättömäksi täällä julkaistut ja esitetyt tutkimustulokset. Ne osoittavat, että sienet ja niiden mykotoksiinit aiheuttavat käytännössä kaikentyyppisiä syöpiä eläimillä, ihmisillä tai molemmilla, tiedottaa Dr. A.V. Costantini WHO:sta.1)"

        Alkuperäinen teksti:

        "With the exception of the cancers caused by cut/cured/ fermented tobacco leaf, the cause of cancer is generally stated as being unknown. That statement is made invalid by the published research data collected and presented here. It documents that fungi and their mycotoxins cause virtually every type of human cancer in either animals or humans or in both", reports Dr. A.V. Costantini from the W.H.O. 1)

        1) http://www.healingcancernaturally.com/causes7.html


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Dr. Simoncini muodostaa yhteyden sieni- ja syöpäpesäkkeiden välillä, että ne ovat samoja pesäkkeitä kutsuttuna kahdella eri nimellä. Mielenkiintoista, että vuonna 1931 Dr. Otto Warburg sai Nobelin palkinnon löydöstään, jossa käyneen sokerin vaikutuksesta syöpäsolut lisääntyivät nopeasti. Nyt voimme ymmärtää paremmin sieni- ja syöpäpesäkkeiden yhteyttä. Ironisesti sienisolut lisääntyvät nopeasti samoissa olosuhteissa. Sokeri ruokkii sieniä, sokeri ruokkii syöpää!

        "Mielenkiintoista, että Dr. Simoncini iskee syöpä- tai sienipesäkkeitä sokerilla, kun hän lyö niitä bikarbonaatilla. Hän tekee tämän osittain siksi, että myöhäisvaiheen syövästä kärsivät ovat kuolemassa glukoosin nälkään ja puutteeseen. Hän tekee tämän myös siksi, että sienet ovat myös erittäin nälkäisiä sokerin perään. Niin nälkäisiä, että ne avaavat solukalvonsa laajaksi saadakseen sokeria, ja sisään virtaakin lisääntynyttä alkaalisuutta seuranaan paukku happea veren korkeamman bikarbonaattipitoisuuden takia."

        Alkuperäinen teksti:

        Dr. Simoncini makes the connection that fungal colonies and cancer colonies are the same colonies called by two different names. Interestingly in 1931, Dr. Otto Warburg was awarded the Nobel Prize in science for his discovery that cancer cells rapidly proliferated in the presence of fermented sugar. Now we can understand more fully the connection between cancer and fungal colonies. Ironically fungal cells also proliferate rapidly under the same conditions. Fungi feed on sugar; cancer feeds on sugar!

        Interestingly, Dr. Simoncini hits the cancer or fungal colonies with sugar when he hits them with the bicarbonate. He does this partially because late stage cancer sufferers are dying because of glucose starvation and deprivation. He also does this because the fungi are also very hungry for that sugar. So hungry that they open their cell membranes wide to receive the sugar and in flows the increased alkalinity with the accompanying blast of oxygen because of the higher levels of bicarbonate in the blood.


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Antibiootit lisäävät rintasyövän ja kuolemaan johtavan rintasyövän tai minkä tahansa syövän riskiä.2) Tätä löytöä on selitetty myös sillä seikalla, että monet elleivät useimmat antibiooteistamme on johdettu sienistä - ne ovat sienten oheistuotteita tai sieni-toksiineja. Muistathan, kuinka saamme penisilliinin Penicillium-homeesta? Tai kuinka saamme alkoholia oluthiivasta tai leivinhiivasta. Totta, alkoholi - joka on linkitetty 50 eri syöpätyyppiin (Costantini, Fungalbionics Series. 1998-99) - on mykotoksiini. Samassa Costantinin kirjassa meille kerrotaan, että kahden tai useamman kuukauden kumulatiivinen antibioottien käyttö lisää lymfooman riskiä 40 prosentilla. 'Tietenkään lääkärit eivät usko, että penisilliinissä olisi sellainen riski - antibiootissa, jota annetaan biljoonille ihmisille. Kuitenkin se on tarkkaan ottaen mykotoksiini ja mykotoksiinit aiheuttavat syöpää.' (Costantini, et al. 1998)."

        Alkuperäinen teksti:

        Antibiotics increase the risk of incident and fatal breast cancer or any type of cancer.2) This finding is also explained by the fact that many if not most of our antibiotics are derived from fungi - they are fungal byproducts, or "myco"-toxins. Remember how we get penicillin from the Penicillium mold? Or how we get alcohol from brewer's yeast or Saccharomyces cerevisiae. That's right, alcohol - linked to 50 different types of cancer (Costantini, Fungalbionics Series. 1998-99) - is a mycotoxin. That same book by Costantini tell us that 2 or more cumulative month's use of antibiotics in one's life increases the risk of lymphoma by 40 %. "Certainly, physicians would not believe such a risk exists for penicillin, an antibiotic given to billions of humans. However, it is by definition a mycotoxin and mycotoxins do cause cancer." (Costantini, et al. 1998).

        2) Velicer C, et al. JAMA. Feb 2004. 18;291(7):827-35


      • sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Nyt meillä on Doug A. Kaufman ja Dr. David Holland, jotka sanovat diabeteksesta mitä Dr. Simoncini ja Dr. Costantini sanovat syövästä. Ja se on, että sieni-invaasio on syy, ei vain toissijainen infektio. Se on primaarinen (ensisijainen) infektio. Kuten olemme jo todenneet, koululääketieteen lääkärit diagnosoivat laiskanlaisesti sieni-infektioita. He syyttävät bakteereita ja viruksia ja hoitavat antibiooteilla, mikä vain pahentaa tilannetta, koska antibiootit edistävät sienen kasvua.

        "Kaufman ja Holland osoittavat merkittävän yhteyden diabeteksen ja syövän välillä. Onko sattumaa, että diabeetikoilla on neljä kertaa suurempi määrä maksasyöpää? Ja diabeetikoilla on kaksinkertainen haimasyövän riski verrattuna ei-diabeetikoihin, tuoreiden tutkimusten mukaan, jotka esitettiin Third Annual Frontiers in Cancer Prevention Research Meeting'issä Seattessa vuonna 2004. Kaufman ja Holland esittävät kirjassaan Infectious Diabetes (suom. tarttuva diabetes) vakuuttavan selvityksen siitä, kuinka sieni voi olla diabeteksen, sen komplikaatioiden, ja monien muiden autoimmuunisten sairauksien perussyynä."

        Alkuperäinen teksti:

        Now we have Doug A. Kaufman and Dr. David Holland, who are in terms of diabetes, saying what Dr. Simoncini and Dr. Costantini are saying about cancer. Which is that the fungal invasion is a cause, NOT just a secondary infection. It is a primary infection. As we have already noted allopathic doctors do a lousy job of diagnosing fungal infections. So they blame bacteria and viruses, and treat with antibiotics, which only makes matters worse because antibiotics promote fungal growth.

        Kaufman and Holland make a significant link between diabetes and cancer. Is it a coincidence that diabetics have a 4 times greater rate of liver cancer? And diabetics have double the risk of pancreatic cancer compared to non-diabetics, according to recent studies presented to the Third Annual Frontiers in Cancer Prevention Research Meeting in Seatte in 2004. Kaufman and Holland, in their book Infectious Diabetes, present a compelling account of how fungi may be the underlying cause of diabetes, its complications, and many other autoimmune disorders.


      • samaa höpinää aina
        sanasinko kirjoitti:

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Sekä syöpäsolut että sienet voivat käyttää ravinteita ilman happea (anaerobisesti). Molemmat tarvitsevat sokeria säilyäkseen hengissä. Molempiin voi vaikuttaa sienilääkkeillä.3) Molemmat kuolevat ilman sokeria.4) 'Mykotoksiinit ovat osoittautuneet erittäin myrkyllisiksi ja haitallisiksi, eikä ole ihme, että monet homekotien asukkaat ovat jatkuvasti sairaina. Tämä sairaus on lähinnä ylempien hengitysteiden infektioita, uupumusta, jatkuvaa päänsärkyä, pahoinvointia ja yleistä huonovointisuutta. Asuminen tällaisissa tiloissa pitkään saattaa aiheuttaa syöpää.'5)"

        Alkuperäinen teksti:

        Both cancer cells and fungi can metabolize nutrients in the absence of oxygen (anaerobically). Both must have sugar in order to survive. Both can be impacted by antifungal medicines.3) Both will die in the absence of sugar.4) "Mycotoxins have proven to be very toxic and harmful, and it is no wonder that many inhabitants of mold-infested spaces are constantly ill. This illness is mainly upper respirator tract infections, lethargy, constant headaches, nausea, and a general ill feeling. Inhabiting these living spaces for a considerable period may lead to cancer."5)

        3) Medical Tribune: Treatment of Fungal Infections Led to Leukemia Remission. Sept 29, 1999; Mann, D. Antifungal agent lowers PSA levels, study finds. May 1, 1997. Medical Tribune

        4) Moore-Landecker, Fundamentals of Fungi, 4th ed. 1996; AND Shim, H. , et al. A unique glucose-dependent apoptotic pathway induced by c-Myc. Proceedings of the National Academy of Science. 95; 1511 -1516. 1998

        5) Ochmanski, W., et al. Przegl Lek 2000;57(7-8):419-23

        sienet eivät ole anaerobisia. Ne eivät kuole ilman sokeria. Selluloosaa hajottavat sienet tulevat mainiosti toimeen ilman sokereita ja hiilihydraatteja. Jo tämä osoittaa etti tuo kirjoittaja ole mikrobiologiasta lainkaan perillä.


      • maa on litteä
        sanasinko kirjoitti:

        Käännökseni ovat nyt valmiit.

        Ne eivät ole myöskään mitään copy-peistauksia, jotka pudottelen tuosta vaan. Olen kääntänyt niitä hartaasti ja pitkään. Apunani olen käyttänyt Googlen kääntäjää, neljää eri nettisanakirjaa ja EuroWord Pro:ta. Monena päivänä olen väkertänyt.

        Olen yrittänyt kääntää mahdollisimman tarkkaan kävelemättä alkuperäisen ajatuksen päältä, joten teksti on kankeaa paikoitellen. Englanninkielisistä sitaateista voi kuitenkin tarkistaa kaiken ja itse kirja löytyy netistä.

        *

        Laitan nämä sitaatit myös blogiini, sitten kun päivitän sitä ja avaan sen taas. Ovat ainakin sitten varmassa tallessa :)

        ei ole lähellekään näin yksinkertainen. Perusoletukset ovat vääriä ja siihen on rakennettu alkeellinen teoria, jossa mikään ei valitettavasti pidä paikkaansa. Epidemiologia, kokeelliset tutkimukset ja eläinkokeet ovat osoittaneet nuo väitteet paikkaansa pitämättömiksi. Sokerin puutos, justiinsa. Solu avaa kalvonsa ammolleen. Heh. Syöpiä on monenlaisia ja tässä puhutaan kuin olisi vain yhdentyyppistä syöpää ja yhdenlainen sieni. Hohhoijaa. Ja taas joku onneton uskoo ja jättää antibioottinsa syömättä.


      • samaa höpinää aina kirjoitti:

        sienet eivät ole anaerobisia. Ne eivät kuole ilman sokeria. Selluloosaa hajottavat sienet tulevat mainiosti toimeen ilman sokereita ja hiilihydraatteja. Jo tämä osoittaa etti tuo kirjoittaja ole mikrobiologiasta lainkaan perillä.

        "sienet eivät ole anaerobisia."

        Ei siinä sanottukaan niin, mutta sinä sanoit. Mutta jos ei osaa kirjoittaa isoja alkukirjaimiakaan, ei voi paljon odottaakaan.


      • maa on litteä kirjoitti:

        ei ole lähellekään näin yksinkertainen. Perusoletukset ovat vääriä ja siihen on rakennettu alkeellinen teoria, jossa mikään ei valitettavasti pidä paikkaansa. Epidemiologia, kokeelliset tutkimukset ja eläinkokeet ovat osoittaneet nuo väitteet paikkaansa pitämättömiksi. Sokerin puutos, justiinsa. Solu avaa kalvonsa ammolleen. Heh. Syöpiä on monenlaisia ja tässä puhutaan kuin olisi vain yhdentyyppistä syöpää ja yhdenlainen sieni. Hohhoijaa. Ja taas joku onneton uskoo ja jättää antibioottinsa syömättä.

        "-- tässä puhutaan kuin olisi vain yhdentyyppistä syöpää ja yhdenlainen sieni."

        Valetta taas. Hohhoijaa itsellesi.


      • .
        sanasinko kirjoitti:

        "-- tässä puhutaan kuin olisi vain yhdentyyppistä syöpää ja yhdenlainen sieni."

        Valetta taas. Hohhoijaa itsellesi.

        koko ajatusrakennelma romahtaa. Sieni ei ole anaerobinen eikä riippuvainen sokereista. Usko jo. Puppua.


      • sokea taluttaja
        sanasinko kirjoitti:

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Dr. Milton White uskoi, että syöpä on krooninen, tarttuva, sienitauti. Hän löysi sieni-itiöitä jokaisesta syövän kudosnäytteestä, joita hän tutki.6)

        "Syöpä ei ole salaperäinen sairaus, joka yllättäen hyökkää kimppuumme tyhjästä - jotain, mille emme voi tehdä mitään. Sille on selvät syynsä. Voimme korjata nuo syyt, jos lyömme sitä tarpeeksi kovaa ja tarpeeksi monelta puolelta yht'aikaisesti. Menetelmämme hyökkää syöpäsoluja ja kasvaimia vastaan hyödyntämällä niiden heikkouksia. Tämä tapahtuu suorimmin ruokasoodahoidoilla yhdistettynä jodiin, magnesiumkloridiin, alfalipoiinihappoon ja muihin aineisiin, jotka käynnistävät raskasmetallien kelatoinnin."

        Alkuperäinen teksti:

        Dr. Milton White believed that cancer is a chronic, infectious, fungus disease. He was able to find fungal spores in every sample of cancer tissue he studied. 6)

        Cancer is not a mysterious disease that suddenly attacks us out of the blue - something that we can't do anything about. It has definite causes. We can correct those causes if we hit it hard enough and from enough sides in a simultaneous confrontation. Our protocol attacks cancerous cells and tumors by exploiting their weaknesses. This is be done most directly with sodium bicarbonate treatments combined with iodine, magnesium chloride, Alpha Lipoic Acid, and as well as with other substances that trigger chelation of heavy metals.

        6) http://www.cancerfightingstrategies.com/fungalconnection.html

        "Dr. Milton White uskoi, että syöpä on krooninen, tarttuva, sienitauti. Hän löysi sieni-itiöitä jokaisesta syövän kudosnäytteestä, joita hän tutki.6) (lainaus päättyy)

        Jos näin olisi, silloin varvasvälisyöpä olisi ihmisen yleisin syöpäsairaus. Ja kaikki ihosyövät olisi hoidettavissa sienilääkkeillä. Nenäsyöpä olisi toiseksi tavallisin syöpä varvasvälisyövän jälkeen. Jee...

        Dr Milton White ei ole tullut ajatelleeksi että kun on syövän jo saanut, saattaa immuunipuolustus olla niin paljon muuttunut esim syöpähoitojen vuoksi että sieni on saanut jalansijan elimistöstä. Kun annetaan solusalpaajahoitoa, solupuolustus kärsii ja lopulta voi sieni-infektiokin tulla. Syy-yhteys menee kuitenkin toisin päin. Ihminen saa ensin syövän ja sitten vasta sienen. Voi myös olla nii että asioiden samanaikaisuudesta huolimatta, niillä ei ole mitään syy-yhteyttä.


      • Homehöperö
        sanasinko kirjoitti:

        "Osa tuon täsmähoidon saaneista makaa jo mullat silmillä."

        - Niin, on tuo järkyttävää. Pistää hiljaiseksi.

        Voimia...

        Olen myös altistunut vakavasti homeille työpaikallani. Työterveys vain lykkää aina vaivoihin milloin mitäkin lääkettä ja sinne vaan töihin lisää hengittelemään hometta. Kun kritisoin asiaa, ei siihen reagoida millään tavalla :(
        Tänä keväänä olen taas ollut sellaisessakin kierteessä... On ollut tulehdusta ja kuuria ja sieni-infektiota suussa yms.. Olen jo ihan puhki 3 kuukauden jatkuvan sairastelun jälkeen... Toivottavasti ei kohta ole mullat silmien päällä...


      • sokea taluttaja kirjoitti:

        "Dr. Milton White uskoi, että syöpä on krooninen, tarttuva, sienitauti. Hän löysi sieni-itiöitä jokaisesta syövän kudosnäytteestä, joita hän tutki.6) (lainaus päättyy)

        Jos näin olisi, silloin varvasvälisyöpä olisi ihmisen yleisin syöpäsairaus. Ja kaikki ihosyövät olisi hoidettavissa sienilääkkeillä. Nenäsyöpä olisi toiseksi tavallisin syöpä varvasvälisyövän jälkeen. Jee...

        Dr Milton White ei ole tullut ajatelleeksi että kun on syövän jo saanut, saattaa immuunipuolustus olla niin paljon muuttunut esim syöpähoitojen vuoksi että sieni on saanut jalansijan elimistöstä. Kun annetaan solusalpaajahoitoa, solupuolustus kärsii ja lopulta voi sieni-infektiokin tulla. Syy-yhteys menee kuitenkin toisin päin. Ihminen saa ensin syövän ja sitten vasta sienen. Voi myös olla nii että asioiden samanaikaisuudesta huolimatta, niillä ei ole mitään syy-yhteyttä.

        Itse olet huvittava. Sitä paitsi noita lääkäreitä ja eteviä tutkijoita on jo liian paljon, että kyse olisi mistään humpuukista. Se käy aika nopsaan ilmi, kun vaihtaa soomen englantiin ja alkaa lukea sillä.

        Mutta ehkä jo sadan vuoden kuluttua osataan hoitaa jo sieni-infektiotakin (jos jollain on varaa odottaa siihen asti, meikällä ei).


      • sokea taluttaja kirjoitti:

        "Dr. Milton White uskoi, että syöpä on krooninen, tarttuva, sienitauti. Hän löysi sieni-itiöitä jokaisesta syövän kudosnäytteestä, joita hän tutki.6) (lainaus päättyy)

        Jos näin olisi, silloin varvasvälisyöpä olisi ihmisen yleisin syöpäsairaus. Ja kaikki ihosyövät olisi hoidettavissa sienilääkkeillä. Nenäsyöpä olisi toiseksi tavallisin syöpä varvasvälisyövän jälkeen. Jee...

        Dr Milton White ei ole tullut ajatelleeksi että kun on syövän jo saanut, saattaa immuunipuolustus olla niin paljon muuttunut esim syöpähoitojen vuoksi että sieni on saanut jalansijan elimistöstä. Kun annetaan solusalpaajahoitoa, solupuolustus kärsii ja lopulta voi sieni-infektiokin tulla. Syy-yhteys menee kuitenkin toisin päin. Ihminen saa ensin syövän ja sitten vasta sienen. Voi myös olla nii että asioiden samanaikaisuudesta huolimatta, niillä ei ole mitään syy-yhteyttä.

        "Ihminen saa ensin syövän ja sitten vasta sienen."

        - Todista väitteesi tai vaikene.


      • sanasinko
        . kirjoitti:

        koko ajatusrakennelma romahtaa. Sieni ei ole anaerobinen eikä riippuvainen sokereista. Usko jo. Puppua.

        "Sieni ei ole anaerobinen eikä riippuvainen sokereista."

        - Todista väitteesi tai vaikene.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Sieni ei ole anaerobinen eikä riippuvainen sokereista."

        - Todista väitteesi tai vaikene.

        Ps. Ihan triviaalitietona:

        "Is Kingdom Fungi Aerobic or Anaerobic?

        It is both some fungi are aerobic and some such as yeast are anaerobic."

        ( http://wiki.answers.com/Q/Is_Kingdom_Fungi_Aerobic_or_Anaerobic )


      • sanasinko kirjoitti:

        "Ihminen saa ensin syövän ja sitten vasta sienen."

        - Todista väitteesi tai vaikene.

        Vainuni sanoo, että tässä käy vielä niin kuin Dr. Mercola muussa yhteydessä kirjoittaa.

        Lainaus:

        I am reminded of a statement by German philosopher Arthur Schopenhauer, who pointed out over 200 years ago that each newly discovered truth has to pass through three stages:

        1. First, it is ridiculed.
        2. Next, it is violently opposed.
        3. Finally, it is accepted as self-evident.

        ( http://www.mercola.com/forms/background.htm )

        ----

        Ks. Cancer is a Fungus - the book by Dr. T. Simoncini
        http://www.cancerisafungus.com/


      • älä jaksa
        sanasinko kirjoitti:

        "Sieni ei ole anaerobinen eikä riippuvainen sokereista."

        - Todista väitteesi tai vaikene.

        jokaisessa alan perusteoksessa, ei mun sitä tarvi 'todistaa'. Jokainen joka on vähänkään perillä mikrobiologiasta tietää tämän.


      • pois vaan
        Homehöperö kirjoitti:

        Olen myös altistunut vakavasti homeille työpaikallani. Työterveys vain lykkää aina vaivoihin milloin mitäkin lääkettä ja sinne vaan töihin lisää hengittelemään hometta. Kun kritisoin asiaa, ei siihen reagoida millään tavalla :(
        Tänä keväänä olen taas ollut sellaisessakin kierteessä... On ollut tulehdusta ja kuuria ja sieni-infektiota suussa yms.. Olen jo ihan puhki 3 kuukauden jatkuvan sairastelun jälkeen... Toivottavasti ei kohta ole mullat silmien päällä...

        työpaikkaa.



      • sanasinko kirjoitti:

        "-- ei mun sitä tarvi 'todistaa'."

        - Juu ei... Ei tietenkään, mutta kannattaa lukea enemmän ;)

        http://books.google.fi/books?id=q0pqLTXvmKcC&lpg=PP1&pg=PP1#v=onepage&q&f=false

        "The fungus, in seeking its main food of SUGAR, greatly upsets the body’s sugar/insulin system. This person is now deprived of the minerals needed to escort sugar and insulin into the cells and becomes hypoglycemic (often without their knowledge)."

        http://cuttingedgehealing.com/The_Greatest_Health_Threat.html


      • sanasinko kirjoitti:

        Lainaus Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment luvusta Beating Back Late Stage Infections with Sodium Bicarbonate:

        "Sekä syöpäsolut että sienet voivat käyttää ravinteita ilman happea (anaerobisesti). Molemmat tarvitsevat sokeria säilyäkseen hengissä. Molempiin voi vaikuttaa sienilääkkeillä.3) Molemmat kuolevat ilman sokeria.4) 'Mykotoksiinit ovat osoittautuneet erittäin myrkyllisiksi ja haitallisiksi, eikä ole ihme, että monet homekotien asukkaat ovat jatkuvasti sairaina. Tämä sairaus on lähinnä ylempien hengitysteiden infektioita, uupumusta, jatkuvaa päänsärkyä, pahoinvointia ja yleistä huonovointisuutta. Asuminen tällaisissa tiloissa pitkään saattaa aiheuttaa syöpää.'5)"

        Alkuperäinen teksti:

        Both cancer cells and fungi can metabolize nutrients in the absence of oxygen (anaerobically). Both must have sugar in order to survive. Both can be impacted by antifungal medicines.3) Both will die in the absence of sugar.4) "Mycotoxins have proven to be very toxic and harmful, and it is no wonder that many inhabitants of mold-infested spaces are constantly ill. This illness is mainly upper respirator tract infections, lethargy, constant headaches, nausea, and a general ill feeling. Inhabiting these living spaces for a considerable period may lead to cancer."5)

        3) Medical Tribune: Treatment of Fungal Infections Led to Leukemia Remission. Sept 29, 1999; Mann, D. Antifungal agent lowers PSA levels, study finds. May 1, 1997. Medical Tribune

        4) Moore-Landecker, Fundamentals of Fungi, 4th ed. 1996; AND Shim, H. , et al. A unique glucose-dependent apoptotic pathway induced by c-Myc. Proceedings of the National Academy of Science. 95; 1511 -1516. 1998

        5) Ochmanski, W., et al. Przegl Lek 2000;57(7-8):419-23

        Kukas täällä on vääntänyt käännöksiä kymmenisen vuotta sitten? Ei varmaan ihan viidessä minuutissa käännetty...

        Tjoo. Kuten Mercola tuolla kertaa, että ensiksi uutta tietoa pilkataan, sitten sitä vastustetaan kiivaasti ja lopuksi se hyväksytään itsestään selvänä:

        "1. First, it is ridiculed.
        2. Next, it is violently opposed.
        3. Finally, it is accepted as self-evident."

        Sienet - eikä pelkkää tattia ja herkkusientä vaan!

        Kokosin seuraavaan vähän hakukoneita ja linkkejä, kun Mercolaakin https://tinyurl.com/wany956 nykyään sensuroidaan. Googlen ongelma on ollut jo pidempään se, että se tietää paljon, muttei halua kertoa enää kaikkea eikä välittää kaikkea tietoa, jonka takia tarvitaan muitakin hakukoneita, joita olen listannut tänne:

        Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
        http://helppi.palstani.com/t108-etsiva-loytaa-ja-kolkuttavalle-avataan



        Pari poimintaa hieman vanhemmastakin https://tinyurl.com/y55l5ox9 ketjusta vastauksena vuosien takaiseen pilkkaan - ettei totuus pääsisi unohtumaan, kun se vihdoin viimein alkaa valkenemaan:

        Sokeripitoiset juomat lisäävät syövän uusiutumista:
        Sugary drinks increase cancer recurrence and death
        https://www.chrisbeatcancer.com/sugary-drinks-increase-cancer-recurrence-death/

        Lisääntyvää näyttöä sokerin ja syövän vahvasta yhteydestä:
        Increasing evidence of a strong connection between sugar and cancer
        https://medicalxpress.com/news/2019-03-evidence-strong-sugar-cancer.html

        Sieni-infektiot voivat aiheuttaa syöpää tai nopeuttaa syövän etenemistä:
        Fungal Infections May Cause Cancer or Speed up Cancer Progression
        http://knowthecause.com/index.php/health-blog/doctors-and-trade-professionals/2394-fungal-infections-may-cause-cancer-or-speed-up-cancer-progression

        - Ja mitäs täältä https://tinyurl.com/qnj9ukn löytyykään, syöpää vai sientä?



        Loppuun maailmaa mullistanut tietoisku:
        Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
        https://goo.gl/89jtvs


    • On muitakin kuin vaan herkkusieniä ja tatteja; homesieniä ja jopa sieni-infektioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe