Tjäreborgin hotellit

Me_matkaajat

Kertokaapas kokemuksia Tjäreborgin hotelleista Cleo South Princess, Hacibey, Villa Sunflower 1 ja Sunway Hotel. Niistä pitäisi joku valita, olemme pariskunta (27v. ja 25v.) ja kaksin lähdössä matkaan.

9

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan

      Cleossa oltu, vaan ikinä ei mennä uudelleen! Valitkaa joku muu.

    • eikoskaan

      on kokemuksia eikä hyviä

    • hans31

      Me oltiin viime syksynä villassa ja me tykättiin kyllä. Tosi siisti ja aika tasokaskin, mutta kuitenkin ilmapiiriltään kodikas. Suosittelen. Iso allasalue ja siistit huoneistot.. Menisin kyllä uudestaankin, mutta nyt lähdetään kaverin kans Deturin matkalle 22.5.

    • piiija

      Todella hyvä hinta/laatusuhde. Olin viime vuonna ja tykkäsin kovasti. Pikkuisen syrjemmässä, mutta ei kuitenkaan kaukana. Ihan kävelymatka. Todella mukava allasalue liukumäkineen. Ruoka on hyvää ja edullista. Olen ollut 12 krt Alanyassa ja aina eri hotellissa, vertailupohjaa siis löytyy.
      Lähtisin tähän Hacibeyhin kyllä uudeelleenkin. Hyvää keskitasoa.

    • turkkiin taas

      Sunway on ihan perushotelli ilman uima-allasta. Jos ei vietä aikaansa hotellilla niin menee mutta muuten kannattanee valita toinen hotelli. Kattoterassilta aamiaisella tosin upeat näkymät Kalelle ja niin lähellä Kleopatra -rantaa; ne ovat ehdottomat plussat. Itse olen varannut Sunwayn ja tykkään siitä kyllä mutta aikaani en siellä vietäkään.

    • alanya:)

      Me ollaan oltu villa sunflower 1 ja sunwayssa ja todellakin voin suositella villa sunfloweria! Hotelli on todella siisti ja miellyttävä, huoneet sopivankokoisia ja viihtyisiä. Allasalue on tilava, aamiainen monipuolinen ja henkilökunta asiallista ja ystävällistä. Oltiin viime kesänä kyseisessä hotellissa ja tälle kesälle taas pariks viikoks matka varattu villa sunfloweriin. Sijaintikin on hyvä, keskusta sopivan kävelymatkan päässä ja lähialue on kohtuu rauhallista.
      Sunwaysta taas ei paljoa positiivista sanottavaa jäänyt: huoneet todella yksinkertaisia ja pienempiä kuin mitä kuvissa näyttää. Äänieristyksiä ei juuri ole ja kadulta soi musiikki läpi yön, eli jos rauhallista lomaa haluatte, en suosittele sunwayta. Kattoterassilta toki on hyvät näkymät, mutta aamiainen on tosi suppea ja esim. appelsiinimehustakin saa maksaa ylimääräisesti, ei siis kuulu aamiaishintaan. Plussaa on tietysti hotellin sijainti, eikä altaan puuttuminen haittaa kun ranta on niin lähellä. Mutta en voi sunwayta todellakaan suositella, varmaan huonoin hotelli missä ikinä on oltu.

    • Me_matkaajat

      ..meitä siellä odottaa, sittenpähän sen näkee :)

    • syyskuussa

      Olemme menossa kolmatta kertaa Alanyaan ja valitsimme Hacibey hotellin myös kolmatta kertaa. Muista hotelleista ei kokemusta, mut totesimme Hacibeyn hyväksi ja ajattelimme et mitä sitä hyvää vaihtamaan.

      • Me_matkaajat

        Kiva kuulla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe