Raymond Aquilera ???

Kristitty Israelin ystävä

Osaako joku kertoa tästä miehestä, ja hänen yli 1790:sta profetiasta ?
Moniko on vieraillut hänen sivuilaan, suomen-tai englanninkielisillä ?

Ei riitä neljäkään tuntia vaellettaessa siinä runsauden sarvessa.

On vieraillut Suomessa ainakin vuonna 1999 maaliskuussa, ja kesä-tai heinäkuussa 1999.

Jacob ,tiedätkö sinä jotain hänestä ?

12

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauno

      Voisitko kertoa hänen sivujensa osoitteen!

    • Vesa

      Kyllä olen lukenut pari vuotta sitten. Pariisi kuulemma tuhoutuu ydinräjähdyksessä. Epämääräiseltä vaikuttavaa haahuilua ympäriinsä ja stranssissa puhumista nauhuriin.

      • Petteri

        Aguileran profetiat läpi ja seurailen yhä säännöllisesti niitä. Ovat vaan harventuneet viime vuosina mielestäni. Ovat olleet mielestäni Raamatullisiakin. Arvioni on, että ne ovat aitoja. Koen rakentuneeni ja vahvistuneeni uskossa luettuani niitä. Aguileran vaimo on muuten suomalainen. Taitaa olla Turustapäin?


        Katselen joskus myös Thomas Gibsoninkin profetioita. Aguileran sivuilta on linkki sinne, ovat tosin englanninkielisiä ainoastaan.


    • Jukka

      Ray on saanut profetioita, näkyjä ja unia Jumalalta jo vuodesta 1990 lähtien. Tulin itse muutama vuosi sitten uudelleen "herätetyksi" niiden kautta. On totta, että jotkut kohdat saattavat vaikuttaa joistakin ihmisistä hiukan kummallisilta, mutta Hengen asioita täytyy tutkia rukouksen ja Pyhän Hengen kanssa - ja ainakin minulle on avautunut niiden kautta täysin uusi maailma.

      Olen varma siitä, että nämä profetiat tulevat täyttymään. Osa on jo täyttynyt. Tässä on linkki, jossa on "possible prophecy confirmations", eli todennäköisiä profetioiden vahvistuksia:

      http://prophecy.org/confirm.htm

      • Kristitty Israelin ystävä

        Minusta hänen profetiansa eivät oikein kerro mitään mistään.
        En sitten tiedä olenko ollut tarpeeksi "hengellinen" niitä lukiessani... ?
        Milloin hänen viimeiset profetiansa on saatu ?
        Mistä ne löytyy, ja onko niitä edes vielä laitettu nettiin ? Itse en niitä ole löytänyt.

        Oletko löytänyt yhtäkään hänelle annettua profetiaa koskien suoraan Suomea ?

        Itse suhtaudun hyvin skeptisesti kaikkiin muihin kuin raamatussa oleviin profetioihin.

        Jos vertailla pitää, niin mielestäni Thomas Gibsonin profetiat vaikuttavat/tuntuvat "luontevimmilta" ja/tai "hengellisimmiltä".

        Jälleen kerran , suosittelen Kerttu Kalmarin ; Jumalan ihmeitä-kirjaa.Siinä olevien Suomea koskevien , vielä toteutumattomien, profetioiden vuoksi.Hengellisesti kirja on loistava.


      • Jukka
        Kristitty Israelin ystävä kirjoitti:

        Minusta hänen profetiansa eivät oikein kerro mitään mistään.
        En sitten tiedä olenko ollut tarpeeksi "hengellinen" niitä lukiessani... ?
        Milloin hänen viimeiset profetiansa on saatu ?
        Mistä ne löytyy, ja onko niitä edes vielä laitettu nettiin ? Itse en niitä ole löytänyt.

        Oletko löytänyt yhtäkään hänelle annettua profetiaa koskien suoraan Suomea ?

        Itse suhtaudun hyvin skeptisesti kaikkiin muihin kuin raamatussa oleviin profetioihin.

        Jos vertailla pitää, niin mielestäni Thomas Gibsonin profetiat vaikuttavat/tuntuvat "luontevimmilta" ja/tai "hengellisimmiltä".

        Jälleen kerran , suosittelen Kerttu Kalmarin ; Jumalan ihmeitä-kirjaa.Siinä olevien Suomea koskevien , vielä toteutumattomien, profetioiden vuoksi.Hengellisesti kirja on loistava.

        Raymond saa profetiansa Jumalalta englanniksi, espanjaksi tai muilla kielillä, nauhoittaa ne, ja sitten kirjoittaa ne ylös ja laittaa nettiin. Jos haluaa lukea uusimmat profetiat, voi kirjautua listalle: http://ourjesus.com/mailman/listinfo/prophecy
        Olen itse havainnut, että niissä vanhemmissakin profetioissa on yhtälailla tuhansia mielenkiintoisia asioita.

        Nämä profetiat tulevat koskettamaan kaikkia maapallon ihmisiä, suomalaiset mukaan luettuna. Ne varoittavat meitä, ja kehottavat meitä Nooan lailla olemaan valmiita ja "menemään arkkiin", siis olemaan Jumalan huostassa. Suomen matkalla saatuja profetioita/kokemuksia ovat esimerkiksi: 1255, 1256, 1264 ja 1266.

        Tottakai täytyy olla kriittinen, rukoilla ja verrata profetioita ja Raamattua. Pastori Jack Barr on sivullaan tutkinut Raamatun ja niiden profetioiden yhtäläisyyksiä:
        http://www.barr-family.com/godsword/comparison-1.htm

        Esimerkkeinä hyvin mielenkiintoisista ja ajankohtaisista profetioista ovat muun muassa vuonna 1993 annetut profetiat, jotka kertovat Islamin noususta Antikristuksen, Väärän Profeetan ja Saatanan (siis epäpyhän kolminaisuuden) valittuna "tienä", samoin kuin Yhdysvaltojen sodan alkamisesta maailman kanssa. Tässä esimerkkejä:

        287. Raymond Aguileralle annettu Profetia 6 Helmikuuta 1993, klo.20:46 illalla, Englanniksi sekä tulkitsemattomilla kielillä.

        Islam, Islam tulee olemaan tulevaisuuden tie. Antikristus, väärä profeetta, tulevat syömään Islamin, sulattamaan sen, jumaloimaan sitä, elämään sitä. Muistakaa Sanani. Islam tulee olemaan paholaisen tie, se tulee olemaan antikristuksen tie. Islam. Muistakaa Sanani. Näin sanoo Jehova, Jeesus Kristus, ja Pyhä Henki, tulevaisuuden tie, tapa, joka on paholaisesta.

        262. Raymond Aguileralle annettu Profetia 13 Tammikuuta 1993, klo.9:22, Espanjaksi.

        ...
        Yhdysvaltojen Sota tulee tulemaan. Maailman Sota. Se on saapunut. Avatkaa silmänne. Avatkaa korvanne. Kyynelillä, Minä kerron teille totuuden. Tämä on teidän Isänne, yhdessä Pojan, ja Pyhän Hengen kanssa. Yhdysvaltojen Sota Maailman kanssa on saapunut. Teidän täytyy pukea Taisteluvarustus yllenne joka päivä, jokaisen päivän jokaisena hetkenä.
        ...
        Sillä Yhdysvaltojen Sota Maailman kanssa on saapunut, Veren kanssa, päättäväisyyden kanssa, josta teille toisissa Profetioissa kerroin. Katsokaa, Poikani ja Tyttäreni, tulevat Päivät tulevat olemaan hyvin vaikeita. Päivät jotka ovat silmienne edessä, nenänne edessä.


      • Nasaret BBS

        Jos on mahdollista niin käy vierailemassa
        Nasaret BBS -nimisessä yhteisössä. Siellä
        on keskustelualue Profetiat. Toivon saavani
        tietoa juuri tästä henkilöstä. Hänen nimellään
        on oma viestiketju:

        http://groups.msn.com/NasaretBBS


    • Tuho tulee pian

      Pian tulee tuho!

      Ihan varmasti.

    • kaklooni

      Myos olen lukenut Aquileran profetioita. Paljon on juttua, ehka liiankin paljon. Ehka siksi ei osaa poimia olennaista sen puhetulvan keskelta.
      Nyt naemme, etta islam on nousussa. Tuleeko antikristus niista piireista, emme viela tieda. Pitakaamme katseemme Jeesuksessa ja Hanen taytetyssa tyossaan. Vain lahjana saamme pelastuksen, ei omien tekojemme kautta.

    • KTS (Ei kirj.)

      Näyttää olevan oikein tyypillinen islamin takia housuihinsa paskantava ennustajaukko.

      Oikein tyypillinen maskotti varsinkin israelfanittajalössin turhiksille.

      • israelfanittajalössi

        Ai ninkö KTS, helevetis on kuule kuumat paikat. Varo ettet löydä itteäs sieltä.

        ps. Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä

        kirjoitin tämän nyt ihan lähimmäisenrakkaudesta, vaikka tuo sinun postaus saikin minut ärsyyntymään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe